Σελίδες:
  • #26 από Υπνοβάτης... στις 26 Jun 2012
  • Να διευκρινίσω και κάτι γιατί λάθη είμαστε ανθρώπους κάνουμε.

    Επειδή δεν είμαι καθηγητής φωνητικής και σίγουρα όχι επαγγελματίας τραγουδιστής ή κάποιο κρυφό ταλέντο τέλος πάντων,
    ο,τι γράφω αποτελεί τη δική μου αντίληψη των πραγμάτων μετά από πολλές ώρες μελέτης και διαβάσματος.

    Ο,τι λέω καλό είναι να το διασταυρώνετε γενικώς γιατί μπορεί καμια φορά να μου ξεφύγει κάτι ρε αδερφέ
    και να μην το παρατηρήσω ή ακόμη χειρότερα να το ξέρω λάθος.

    ;D
  • #27 από AbyssicHate στις 26 Jun 2012
  • Φυσικα, εξαλλου απλα γνωμες ρωταμε  :) .
  • #28 από jimanopaido στις 30 Mar 2013
  • γεια σασ θα ηθελα να ρωτησω αν καποιοσ ο οποιοσ ειναι 19 χρονων και εχει πολυ ορεξη να ξεκινησει μαθηματα φωνητιησ θα καταφερει να τραγουδαει ποπ μουσικη οπωσ οι μεγαλοι καλλιτεχνεσ στο εξωτερικο παραδειγματοσ χαρη τζαστιν μπιμπερ  ;) μην με περασετε για πσωναρα απλωσ θα θελα να  ξερω αμα ειναι δυνατον να μπορεσω να μαθω να τραγουδαω πολυ καλα ποπ μουσικη . παρακαλω πολυ ασ με συμβουλεψει καποιοσ καθηγητης θελω να ξερω παντως εχω απιστευτη ορεξη για τραγουδι.ΚΑΙ αν γινεται ασ με πειτε τελειωσ στο περιπου ποσο θα κοστισουν συνολικα τα μαθηματα για να φτασω σε τετοιο επιπεδο και ποσοσ χρονοσ θα απαιτηθει μεχρι τοτε..... ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΤΕ ΜΕ  .ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
  • #29 από Βραζίλης στις 31 Mar 2013
  • Φίλε jimanopaido, ο καθένας μπορεί να βοηθηθεί με μαθήματα φωνητικής και να έχει ένα καλό επίπεδο στο τραγούδι του. Αλλά παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι: Πόσο καλά τραγουδάς αυτή τη στιγμή, πόσο χρόνο (και πείσμα) διαθέτεις, πόσα χρήματα διαθέτεις (για μαθηματα), ποιες γνωριμίες έχεις για να σε σπρώξουν για να πεις κανα τραγούδι σε μαγαζί...
    Αφού αποκτήσεις γνώσεις και εμπειρία, θα δεις αν μπορείς να καταφέρεις κάτι παραπάνω, π.χ. συνεργασία με κάποιον γνωστό καλλιτέχνη.