Το Στέκι των Κιθαρωδών

Ειδικά θέματα => Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές => Τα καλύτερα... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Agriopaido στις 30/04/07, 15:48

Τίτλος: Line 6 Service
Αποστολή από: Agriopaido στις 30/04/07, 15:48
Δυστυχώς μου χάλασε η pod xt live...   :'( Την είχα πάρει από τον thomann. Τους έστειλα και μου είπαν μια λύση μήπως τη φτιάξω και αφού δεν πέτυχε μου λένε να επικοινωνήσω με τον κοντινότερο line 6 dealer για να την πάω στο service center. Μπορώ να την πάω εδώ στην Ελλάδα για service κι ας την έχω πάρει από Γερμανία? Θα πρέπει να πληρώσω για να μου τη φτιάξουν? θα την πάρω ποτέ ή σε κάνα χρόνο? είχε κανείς παρόμοια εμπειρία? Κανονικά δεν πρέπει να την στείλω πίσω στον Θωμά αφού έχω 3 χρόνια εγγύηση?
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: Arg0 στις 01/05/07, 12:45
Το service της Line 6 στην Ελλαδα το εχει ο Νακας. Τωρα για το ποσο θα στην κρατησει δεν ξερω γιατι δεν εχει τυχει να παω το δικο μου για service, αλλα εφοσον την εχεις κανει register μαλλον θα ισχυει η εγγυηση της ιδιας της Line 6 (1 ετος).

Ριξε ενα τηλεφωνο σ' ενα απο τα παρακατω:

KΕΝΤΡΙΚΟ
19ο χλμ. Λεωφ.Λαυρίου, 190 02, Παιανία
Τηλ.: 210-6686000 Fax: 210-6686108/109
e-mail: service@nakas.gr

ΑVIDEX
Ευρυδάμαντος 11, Ν.Κόσμος
Τηλ.: 210-9210800
 
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Πλαστήρα 19, Χαριλάου
Τηλ.: 2310-311459 Fax: 2310-317379

Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: Agriopaido στις 16/05/07, 10:15
Στο Νάκα μου ζητάνε απόδειξη αγοράς, αλλά την έχω πάρει από thomann και δεν ασχολήθηκαν άλλο μαζί μου όταν το άκουσαν... και στην Avidex που πήρα το σήκωσε μία κυρία και όταν τη ρώτησα αν είναι service της Line 6, μου λέει "της ποιάς??? λάθος κάνετε..."  :( Τί να κάνω?
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: jmone στις 16/05/07, 10:24
στον thomann mail και του λες να έρθει να πάρει το προϊών του πίσω σε 2 μέρες στέλνουν UPS και υπολόγισε 2 βδομάδες μέχρι να σου έρθει πίσω  ;)
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: Agriopaido στις 16/05/07, 10:30
Σοβαρά??? Και με δικό του κόστος όλα? Κι ας έχουν περάσει οι 30 μέρες? Που να στείλω mail, στο international@thomann.de ? Γιατί δεν μιλάει κανείς νωρίτερα και την έχω να κάθεται τόσο καιρό?  ;D
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: JaYmZ στις 16/05/07, 10:46
λοιπόν, εδώ λέει για την εγγύηση:
http://www.thomann.de/gr/helpdesk_warranty.html (http://www.thomann.de/gr/helpdesk_warranty.html)

στείλτους email εδώ: gitarre@thomann.de

αν και εγώ θα σου πρότεινα να τους πάρεις ένα τηλ...σε 5 λεπτά 8α σου έχουν πει τι να κάνεις...   +49-9546-9223-20
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: Marios Demigod στις 17/05/07, 22:40
Τι επαθε ρε? Πως χαλασε? Αν την ανοιξες παντως, δεν ισχυει η εγγυηση.
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: missionary στις 23/05/07, 17:34
παιδια οποιος εχει την διαθεση να με βοηθησει λιγο με το xt μπορει να μου στειλει ενα μαιλ να τον ρωτησω κατι πραγματα? ευχαριστω πολυ . jokerakos20@yahoo.gr
Τίτλος: Απ: Line 6 Service
Αποστολή από: Agriopaido στις 31/05/07, 11:17
Την έχω στείλει στον thomann εδώ και λίγες μέρες... Πολύ απλά τα πράγματα... Τα κανόνισε ο thomann σε μία μέρα και μου έστειλε mail με την απόδειξη και ένα χαρτάκι να κολλήσω πάνω στο δέμα. Πήρα τηλ τη ups και σε δύο ώρες ήταν σπίτι μου! Έγραψα και ένα σημείωμα μέσα στο δέμα για τις βλάβες κλπ μαζί με τα στοιχεία μου, και τώρα την περιμένω...

Τι επαθε ρε? Πως χαλασε? Αν την ανοιξες παντως, δεν ισχυει η εγγυηση.

Έτσι ξαφνικά, σταμάτησε να δουλεύει. Άνοιγε και η οθόνη δεν έδειχνε τίποτα! Ξαναεγκατέστησα το firmware της πεταλιέρας αλλά δεν γίνεται τίποτα και όταν την άνοιγα σε safe mode μου έγραφε sram test failed... Κοίτα να δείς, και σου έδωσα εσένα την καλή και κράτησα την προβληματική!  ;D δεν μου είπες και αν σου άρεσε, τώρα που την έχεις και κάμποσο καιρό, έμεινες ευχαριστημένος?