Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - faser

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 81
1
Αρκετά καλό κομμάτι και όσον αφορά το στονάρισμα που παρατήρησε ο φίλος παραπάνω, δεν είναι κάτι που δεν διορθώνεται στο studio ή κάτι που δεν ακούς στα live ακόμα και από "μεγάλες" φωνές. Στα ψηλά η φωνή σου μου θύμισε Chris Cornell (αν το θεωρείς κοπλιμέντο αυτό | εγώ το θεωρώ :) ) και νομίζω ότι μπορείς να βελτιωθείς ακόμη περισσότερο στην τεχνική σου, καθώς η χροιά σου είναι αρκετά καλή και χαρακτηριστική. Περιμένουμε με ανυπομονησία το επόμενο...

2
Μπράβο ρε Γιάννη! Και εις άλλες πρωτιές!

3
Καλησπέρα,

Μετά από αρκετό χρόνο απουσίας στο forum, επανέρχομαι με ένα cover σε ένα από τα πιο μελωδικά solo που έχουν γραφτεί κατά την προσωπική μου άποψη. Ο λόγος για το The Spirit Carries On των Dream Theater - καλά, αυτός ο τύπος μόνο Theater ακούει  :P - και βιντεοσκοπήθηκε για να αφιερωθεί στους πρώην συναδέλφους μου, καθώς άλλαξα δουλειά.

Αφού προσπεράσετε τα dedications, κλπ. cheesy σημεία του video, θα ήθελα να ακούσω τα σχόλια σας, κρίνοντας βέβαια με επιείκια στα ορισμένα λαθάκια που υπάρχουν από εδώ και από εκεί, καθώς η εκμάθηση του solo και η βιντεοσκόπηση έγινε μέσα σε ένα σκ.

https://www.youtube.com/watch?v=dOWAuY1PPSE


Υ.Γ. Για όποιον φτάσει μέχρι και το τέλος του video, θα ήθελα να προλάβω τα κραξίματα του στυλ "πως πάει έτσι αυτός στη δουλειά, με Polo και τσαντάκι ώμου" ή "πολύ δουλεύει αυτός, ούτε ένα χαρτί δεν έχει πάνω στο γραφείο του", και να αναφέρω ότι η συγκεκριμένα photo τραβήχτηκε την τελευταία μέρα στη παλιά δουλειά μου, λίγα λεπτά πριν κατεβούμε για το καθιερωμένο τελευταίο ποτάκι - γενικά φόραγα πουκάμισο/γραβάτα αλλά εκείνη την ημέρα ντύθηκα πιο casual  :D -

Περιμένοντας τα σχόλια σας,
faser

4
Το Shine αποτελεί μία από τις πιο εμβληματικές εισαγωγές στην ιστορία της rock ενώ η μελωδία του έχει εντυπωθεί στο μυαλό πολλών ακροατών ανά την υφήλιο.. Ομολογουμένως, όταν επιχειρείται μια διασκευή σε ένα τέτοιο κομμάτι, το αποτέλεσμα συγκρίνεται αυτόματα με το πρωτότυπο.. Με άλλα λόγια, ο ακροατής δεν μπορεί εύκολα να "δεχθεί" παρεμβάσεις στο εκπληκτικό solo του Gilmour οπότε υπό αυτό το πρίσμα η διασκευή σου ήταν spot on.. Από άποψη ερμηνείας τώρα, έχω την εντύπωση ότι πρέπει να ξανακούσεις αρκετές φορές το πρωτότυπο, όχι σαν υποψήφιος διασκευαστής του (δλδ δίνοντας προσοχή μόνο στις νότες), αλλά σαν ακροατής (δλδ προσέχοντας τις δυναμικές των solo).. Για παράδειγμα, στο δικό σου 4:57, περίπου 7:30 στο original, ο Gilmour χρησιμοποιεί ένα πολύ percussive ήχο στην κιθάρα του, προφανώς με ακραία χρήση compression, phaser, leslie αλλά και άλλων τεχνικών.. Το γεγονός αυτό δίνει ένα νευρώδη τόνο στο συγκεκριμένο solo σε αντίθεση με τη δικιά σου διασκευή, όπου διατηρείς το βασικό σου bluezy tone με αποτέλεσμα όλα τα solos σου να ακούγονται ίδια, ενώ στην πραγματικότητα η εισαγωγή του Shine αποτελείται από 3 διακριτά μέρη.. Συμπερασματικά, θα ήθελα να το ξανακούσω κάποτε με περισσότερη προσοχή στην ερμηνεία και στις δυναμικές.. 

5
Από τη στιγμή που έχεις την JPX, τι σε νοιάζουν οι άλλες;  ;D
Μία = καμία  ;D


Btw, έχω και την JP7 mystic dream, αλλά με βλέπω σύντομα με τρεις. Έχω πάθει gas γιατρέ μου?

6
Προσωπικά απογοητεύτηκα από τη νέα Music Man Petrucci... :(

http://www.music-man.com/instruments/guitars/the-majesty.html

7
Εφέ / Απ: ΝΕΟ AXE-FX!!! (II XL)
« στις: 04/02/14, 12:40 »
μάλλον εννοεί (φαντάζομαι) ένα axefx σε στιλ boss gt100. Floor unit, όχι μόνο controller. Δεν θα ήταν κακό κάτι τέτοιο...
A, κατάλαβα.. Άλλο project εντελώς.. Δεν ξέρω βέβαια αν θα μπορούσαν να χωρέσουν τα κυκλώματα του Axe σε ένα floor unit γιατί αν κρίνω από το μέγεθος του (2U rack), κάτι τέτοιο θα απαιτούσε αρκετό R&D.. Πάντως θα ήταν ωραία ιδέα όντως..

Προσωπικά θεωρώ αδιανόητο εν έτει 2014, ένα τέτοιο μηχάνημα να μην έχει touch screen όπως επίσης αυτό που προανέφερα, δηλαδή το foot controller του να μην έχει τουλάχιστον ένα expression pedal.. Επίσης δεν νομίζω να χάλαγαν κανέναν μερικές είσοδοι/έξοδοι στο front panel αντί για το rear panel..

8
Εφέ / Απ: ΝΕΟ AXE-FX!!! (II XL)
« στις: 04/02/14, 11:11 »
Εγώ ελπίζω να δω κανένα floor unit (ολοκληρωμένο, όχι controller).
Τι εννοείς; Να προστεθούν 1-2 expression pedals στο MFC 101; Αλλιώς θεωρώ ότι είναι από τα πιο ολοκληρωμένα controllers που κυκλοφορούν με πάρα πολλές δυνατότητες..

9

Δεύτερον, η χορδή όντως πάλλεται πολύ περισσότερο, αλλά αυτό είναι άσχετο. Για να ταστάρει, σημαίνει ότι στο ένα άκρο της ταλάντωσης αγγίζει το τάστο και αυτό προσπαθούμε (με κάποιο τρόπο) να διορθώσουμε. Το πλάτος της ταλάντωσης (για να θυμηθούμε και τη Φυσική από το Λύκειο) αυτό καθ εαυτό δεν έχει καμία σημασία. Η μήπως νομίζεις ότι μια λογική ρύθμιση του truss rod θα ανεβάσει τις χορδές σε απόσταση συγκρίσιμη με το εύρος ταλάντωσής τους;
Όχι.. Αυτό που εννοούσα (μπορεί να μην ήμουν κατανοητός) είναι ότι αν η χορδή "ταστάρει" για 1/10 του χιλιοστού, τότε θα το αντιλαμβανόμασταν μόνο όταν παίζαμε δυνατά και σίγουρα όχι πάντοτε.. Αυτό δηλαδή σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να μην το παρατηρούσε ποτέ του κιόλας.. Στη πραγματικότητα, μια κιθάρα ταστάρει γιατί η χορδή "βρίσκει" εμπόδιο κατά την ταλάντωση της στο τάστο (όχι φυσικά σε όλο το πλάτος της ταλάντωσης της αλλά σε ένα κομμάτι του πλάτους) όπως σωστά είπες.. Η "διαφορά" μας εγκειται στο ότι αυτό το "κομμάτι" του πλάτους που βρίσκει πάνω στο τάστο, μου φαίνεται λίγο δύσκολο να είναι μόνο 1/10 του χιλιοστού και κατά συνέπεια να θεραπευτεί με χαρτάκι στο nut.. Πιστεύω ότι είναι σημαντικά περισσότερο, και έτσι το truss rod προσφέρει μια μεγαλύτερη ανύψωση των χορδών στα σημεία όμως που το μπράτσο έχει σηκωθεί (άρα δεν επηρεάζει ουσιαστικά το playability) σε σχέση με το universal σήκωμα του action λόγω προσθήκης χαρτιού..

10
Μπράβο αγορίνα!!μπράβο....ίδιος ο Petrucci...ήχος και εμφάνιση..:-)
Συγχαρητήρια!!Πολύ καλό αποτέλεσμα!!Ξέρεις ότι αγαπάω αυτόν τον δίσκο..
Καλή συνέχεια και καλές επιτυχίες!!
Έλα ρε Johnny! Τhx για τα comments.. Όσο για την εμφάνιση που λες, μετά από λίγες ημέρες έκοψα τα μαλλιά οπότε μόνο στο να πλησιάσω τον ήχο του ευελπιστώ τώρα.. :D

11
Εφέ / Απ: ΝΕΟ AXE-FX!!! (II XL)
« στις: 29/01/14, 16:01 »
Δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές πέραν από extra ports και slots για presets..

12
Αμφιβάλλω αν με σήκωμα του nut κατά 1/10 του χιλιοστού θα εξαφανιστεί κάθε είδους ταστάρισμα δεδομένου ότι η χορδή όταν πάλεται "ταξιδεύει" προς όλες τις κατευθύνσεις πολύ περισσότερο από την απόσταση που αναφέρεις.. Επειδή κάποιες φορές προχώρησα και εγώ σε αυτή τη ρύθμιση, τις περισσότερες φορές είτε το ταστάρισμα δεν εξαφανιζόταν και έπρεπε να προβώ και σε άλλες ενέργειες, είτε κατέληγα να προσθέτω πολλά χαρτάκια και να ανεβάζω αχρείαστα το action..

Εν πάσει περιπτώσει, ο καθένας με τον τρόπο του.. Απλά μετά από κάποια εμπειρία με σεταρίσματα, έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι αν εφαρμόζεις τυφλά έναν οδηγό τότε τις περισσότερες φορές δεν λύνεις το πρόβλημα σου, ενώ αν πας "εμπειρικά" έχεις καλύτερα αποτελέσματα..

13
Κοίταξε να δεις, ως "δραστική" λύση, προσωπικά ορίζω εκείνη που επηρεάζει περισσότερο το playability και όχι αυτή με τη μεγαλύτερη "μανούρα".. Το σήκωμα του action είτε στα πρώτα (nut) είτε σε όλα τα τάστα (γέφυρα) επιφέρει μεγαλύτερες αλλαγές στο playability σε σχέση με τη ρύθμιση του relief.. Αν και αναμφισβήτητα όποιον οδηγό και να ανοίξεις, σε περίπτωση τασταρίσματος, η πρώτη κίνηση είναι είτε σήκωμα nut είτε γέφυρας, εν τούτοις προσωπικά λειτουργώ αιρετικά και τσεκάρω πρώτα το truss rod.. Η λογική μου είναι αυτή που ανέφερα σε προηγούμενο post, ότι δηλαδή δεν μπορεί μια κιθάρα να ταστάρει ξαφνικά και η αιτία να είναι ότι με κάποιο τρόπο κατέβηκε το action και πρέπει να το σηκώσουμε.. Στη περίπτωση που ανέφερες, το φάγωμα των τάστων δεν μπορεί να έγινε από τη μία ημέρα στην άλλη.. Αν μιλάμε για νέες κιθάρες, ή για κιθάρες που έχουμε αρκετό καιρό να χρησιμοποιήσουμε, τότε αυτό είναι μια άλλη ιστορία..

14
Μην το φοβάσει το truss rod πάντως.. Εγώ το προτιμάω από το να σηκώνω το nut γιατί μετά δυσκολεύομαι να παίξω στα πρώτα τάστα..

Όπως έχουμε ξαναπεί, πρόκειται για δύο διαφορετικά πράγματα. Η ρύθμιση του truss rod καθορίζει το relief (καμπυλότητα του μπράτσου), ενώ οι μεταβολές του nut και της γέφυρας (ανέβασμα ή κατέβασμα) είναι αυτές που καθορίζουν το action (ύψος των χορδών). Αυτές οι δύο ρυθμίσεις φυσικά αλληλοεπηρρεάζονται, αλλά δεν είναι ταυτόσημες ή εναλλάξιμες.
Strictly speaking έχεις δίκιο.. Απλά κατά τη γνώμη μου, το action των χορδών, είτε μέσω ρύθμισης του nut είτε μέσω της γέφυρας, λαμβάνει χώρα μόνο στις περιπτώσεις που παραλαμβάνουμε μια νέα κιθάρα (για να αλλάξουμε τις ρυθμίσεις του κατασκευαστή στην περίπτωση που δεν μας βολεύουν) ή όταν αλλάζουμε πάχος χορδών.. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια άλλα περίπτωση που θα αλλάζαμε το action πέραν αυτών των δύο περιπτώσεων..

Όταν λοιπόν ξυπνήσουμε μια μέρα και παρατηρήσουμε ότι η κιθάρα μας ταστάρει, μπορούμε να το λύσουμε είτε μέσω σηκώματος του action είτε μέσω truss rod.. Η λύση της πρώτης περίπτωσης όμως δεν είναι η ενδεδειγμένη γιατί δεν θέλουμε να αυξήσουμε το ύψος των χορδών σε όλη την επιφάνεια της κιθάρας, αλλά σε ορισμένα τάστα που κατά πάσα πιθανότητα βρίσκονται μετά το 5ο και πριν το 12-13ο.. Αν παρόλα αυτά σηκώσουμε το nut, το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί, αλλά θα έχουμε σηκώσει το action σε σημείο που δεν θα μας βολεύει στο παίξιμο.. Αυτό προσπάθησα να εξηγήσω στο φίλο, δηλαδή πρώτα να προσπαθεί μέσω truss rod και αν δεν έχει αποτέλεσμα, να προβαίνει σε πιο "δραστικές" λύσεις, βλ. nut ή/και γέφυρα..

15

Χαζή ερώτηση, αλλά ας την κάνω: Την κιθάρα σου την τοποθετείς στη θήκη της μετά το παίξιμο ή την αφήνεις στο stand; Στο μέρος που παίζεις παρουσιάζεται υγρασία ή όχι;

καθόλου χαζή η ερώτησή σου.
αφού παίξω και την σκουπίσω την τοποθετώ σε σταντ. αν είμαι εκτός τη βάζω στη θήκη τουλάχιστον 15 λεπτά αφού σταματήσω να παίζω και όταν φτάσω σπίτι βγαίνει απ'τη θήκη.
Αθήνα σχετικά κέντρο είμαι οπότε η υγρασία είναι σε σχετικά χαμηλά επίπεδα .
Ok.. Απλά μια φορά είχα αφήσει στο σταντ μια κιθάρα μου για σχεδόν....ένα χειμώνα και τρόμαξα να την αναγνωρίσω.. Δεν έχω ξαναδει τέτοιο ταστάρισμα στη ζωή μου.. Αν κατάλαβα καλά, είσαι πολύ πιο κύριος με τις κιθάρες σου απ'ότι εγώ, οπότε αποκλείουμε το να έχει πάρει κλίση το neck από την υγρασία.. Μην το φοβάσει το truss rod πάντως.. Εγώ το προτιμάω από το να σηκώνω το nut γιατί μετά δυσκολεύομαι να παίξω στα πρώτα τάστα..

16
Από το 2:37 και μετά λέω "Παίζει ο Satriani.. Ας τον χαζέψουμε".. Άψογος!! Φαίνεται ότι έχεις βάλει πολύ χρόνο στο παίξιμο σου.. Συνέχισε έτσι!
Δεν σε πειράζει να "κλέψω" το συγκεκριμένο phrasing για τους αυτοσχεδιασμούς, έτσι; ;D

17
φαίνεται να έχω βγάλει άκρη .
σήκωσα ελαφρώς το nut , πείραματίστηκα λίγο ακόμα με το trass-rod .
υπάρχει ακόμα λίγο ταστάρισμα αλλά όχι σε ανοιχτές χορδές πλέον. με μικρές διορωσεις και γύρισμα σε 10άρες χορδές πιστεύω θα τη φέρω στα γούστα μου
σας ευχαριστώ όλους παίδες. :)
Χαζή ερώτηση, αλλά ας την κάνω: Την κιθάρα σου την τοποθετείς στη θήκη της μετά το παίξιμο ή την αφήνεις στο stand; Στο μέρος που παίζεις παρουσιάζεται υγρασία ή όχι;

18
Για δοκίμασε λίγο ακόμα truss rod.. Δώσε άλλη μια στροφή και αν το ταστάρισμα παύσει, όλα καλώς.. Αν όχι, κάνε undo :D και προσπάθησε μέσω μελέτης κάποιων οδηγών να βρεις κάποια λύση..

19
Σου ταστάρει όταν παίζεις "ακουστικά" ή "περνάει" και μέσα από τον ενισχυτή; Αν ισχύει μόνο το δεύτερο και δεν σε ενοχλεί όταν παίζεις με ενισχυτή, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι περισσότερο.. Αλλιώς, ξαναδοκίμασε λίγο με truss rod adjustment..

20
Φίλε Gus Drax, αν έχεις ασχοληθεί με neoclassical scales τύπου Malmsteen & Romeo, αν δεν σου κάνει μεγάλο κόπο, θα ήθελα ένα video που να εξηγεί τη πιο "σωστή" δαχτυλοθεσία μιας τέτοιας κλίμακας (harmonic minor?) που έχεις συναντήσει ή διδαχθεί.. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.. Take your time, εννοείται..

Ταπεινή μου γνώμη, για να γίνουν λίγο περισσότερο χρήσιμα τα videos σου, θα μπορούσες να συμπεριλάβεις 2-3 πράγματα τεχνικής, για παράδειγμα πως κρατάμε την πένα ή που στηρίζουμε το δεξί στη γέφυρα, πως τονίζουμε τα ισχυρά, πως πετυχαίνουμε build-up στην ταχύτητα, κλπ, έτσι ώστε τα νέα παιδιά που τους αρέσει το alt. picking αλλά έχουν κενά τεχνικής, να τα καλύψουν.. Just a recommendation..

21
Πάρα πολύ ωραίος, μπράβο! Και ο ήχος super! Πεντακάθαρο παίξιμο, ζηλευτός θα έλεγα! :)
Με πήγες πολύ πίσω με αυτό το κομμάτι.. Τι απίστευτος δίσκος..
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου sfanfan. Απίστευτος δίσκος όντως..

ο χριστος κι η μανουλα του!!φιλαρακι απλα σπερνεις..εχεις απιστευτα καθαρο παιξιμο..προσκυνω απλα..

Σιγά μην προσκυνήσεις κιόλας ρε συ Μάριε.. Σε ευχαριστώ πάντως για το feedback ;)

22
οκ....το 1 2 4 ειναι καθαρα για το delay.... καμια σχεση με τις λουπες...


οποτε πιο απλο και φθηνο το jamman stereo... ξερετε που μπορω να το δοκιμασω στο κεντρο στην αθηνα ?? ποιος εχει digitech kai που μπορω να βρω το rc50 για να δοκιμασω και αυτο?
Αν σε ενδιαφερει εγω εχω το jamman solo και αν θελεις μπορεις να το δοκιμασεις. Απλα σε προειδοποιω οτι δεν το ξερω 100% και νομιζω οτι για να βαζεις λουπες που εχεις προηχογραφησει και να παιζεις πανω τους θα πρεπει η να εχεις ενα ακομη πεταλι για να επιλεγεις live ποια θελεις ή με το χερι στην αρχη του κομματιου αν δεν προκειται να αλλαξεις λουπα στο μεσο του κομματιου. Νομιζω ο Καγμακης εχει digitech αλλα αν κανεις βολτα σε αρκετα μαγαζια στο κεντρο σιγουρα θα βρεις καπου να το δοκιμασεις.

23
Παρα πολυ ωραιος! Εμενα μου αρεσες πολυ και ο ηχος αρκετα καλος και η κιθαρα σουπερ! Συνεχισε ετσι αγαπητε!
Σε ευχαριστώ πολύ Steltrucci για το χρόνο και το feedback σου.. Και στα δικά σου videos που έριξα μια ματιά, ο ήχος που έχεις είναι από τους καλύτερους homemade που έχω ακούσει και το παίξιμο σου πολύ καθαρό..

Όσο για την κιθάρα, όντως είναι απίστευτη.. Ο πενταθέσιος διακόπτης δίνει πλέον μεγάλο εύρος ήχων σε σχέση με τις παλιότερες JP, ενώ στη συγκεκριμένη κιθάρα, τα τάστα είναι πιο πλατιά και ως εκ τούτου είναι πιο εύκολη στο παίξιμο..

24
Καιρό είχα να το ακούσω, κάποτε είχε ασχοληθεί πολύ με αυτό χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία...

Μπράβο, πολύ καλή εκτέλεση και ωραίος ήχος. Υπήρχαν ένα-δύο σημεία που (μόνο) κάποιος που έχει λιώσει το κομμάτι αντιλαμβάνεται ότι σου έφυγαν, όπως στο τέλος του "μεγάλου τρεξίματος" που το έπαιξες εντυπωσιακά καλά. Αυτό που θα ήθελα ήταν περισσότερο/εντονότερο vibrato. Για παράδειγμα, στο τέλος που επαναλαμβάνεται το βασικό riff μου έλειψε το έντονο vibrato με pinch harmonic στο τέλος της φράσης. :)
Σε ευχαριστώ Fourier για το χρόνο σου.. Όντως στα σημεία που είπες αλλά και σε αρκετά ακόμα, υπάρχουν κάποια λάθη.. Τώρα το αν αυτά είναι αντιληπτά μόνο σε αυτούς που έχουν λιώσει το κομμάτι όπως λες, το ελπίζω  :D ..

Το vibrato μου είναι αποδεδειγμένα non-existent.. Προσπαθώ να το βελτιώσω αλλά μάλλον δεν τα καταφέρνω.. Όντως ο ήχος ακούγεται ξερός και μονότονος χωρίς τo vibrato.. Όσον αφορά τα pinched harmonics στο τέλος, προτίμησα να μην τα παίξω γιατί δεν πίστευα ότι θα είχα 100% επιτυχία και στις 4 νότες (το συγκεκριμένο patch δεν έχει τόσο gain έτσι ώστε τα harmonics να βγαίνουν αβίαστα), αλλά όντως, νιώθεις ότι κάτι λείπει στο τέλος..

25
εξαιρετική προσπάθεια με πολύ καλό αποτέλεσμα. Θαυμάζω το θάρρος σου να μπεις στη διαδικασία να αντιμετωπίσεις ένα εξαιρετικά απαιτητικό κομμάτι. Επίσης ωραίος ήχος. ΑΧΕ 2? Αν ναι ριξε μια γραμμή να  πεις τι firmware χρησιμοποιείς και πως προσεγγίζεις τα patch σου?



Και πάλι μπράβο


ravaya - NEED

Καλησπέρα,

Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου και για το χρόνο σου. Όντως το κομμάτι ηχογραφήθηκε με το Axe Fx II αντί του Triaxis που το προόριζα.. Ο λόγος είναι ότι το τελευταίο διάστημα ο τελικός μου έκανε κάποιες "διακοπές" και "ανεβοκατεβάσματα" στην ένταση του ήχου (μάλλον θέλουν αλλαγή οι λυχνίες), αλλά πιστεύω ότι και το Axe FX έκανε καλούτσικη δουλειά..

Τώρα όσον αφορά το firmware, είμαι ακόμα στο 10.ΧΧ αν και θέλω μέσα στις επόμενες ημέρες να το κάνω upgrade στο 12.ΧΧ.. Ελπίζω να μην επηρεάσει τα patches μου σε μεγάλο βαθμό..

Σχετικά με τα patches η διαδικασία που ακολουθώ είναι η εξής.. Επιλέγω τον ήχο που θέλω να προσομοιάσω και αρχικά συλλέγω πληροφορίες για τον ενισχυτή με τον οποίο ηχογραφήθηκε ο συγκεκριμένος ήχος.. Στο Awake οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ηχογραφήθηκε με Rectifier και Mark IIc+.. Επειδή δεν έχω καταφέρει ακόμα να φτιάξω ένα καλό patch με βάση τον Rectifier, επέλεξα σαν αφετηρία τον Mark IV (USA lead νομίζω ότι είναι το όνομα με το οποίο αναφέρεται στο AXE) ο οποίος έχει συνδεθεί με τον Petrucci και ως εκ τούτου, το θεώρησα ως αρκετά κοντινό σε σχέση με αυτό που ήθελα να κάνω..

Από εκεί και έπειτα, 9 στις 10 περιπτώσεις, φτιάχνω τα patches φορώντας ακουστικά γιατί δυστυχώς και τα ηχεία της κονσόλας μου και η Boogie καμπίνα αλλά και η full range καμπίνα της Atomic Amp χρωματίζουν τον ήχο και δεν μπορώ να καταλάβω τι θα "περάσει" στην τελική μίξη.. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι για να μην αναγκάζεσαι με το ένα χέρι να παίζεις κιθάρα και με το άλλο να πειράζεις knobs, να χρησιμοποιήσεις ένα looper στο οποίο θα ηχογραφήσεις ένα riff που θα παίζει στη λούπα και μετά να ασχοληθείς κατ'αποκλειστικότητα με τα settings του AXE FX.. Πραγματικά παλιότερα, όταν έφτιαχνα patches χωρίς looper κουραζόμουν εύκολα ή έπιανα τον εαυτό μου όταν δοκίμαζα ένα setting που μου άρεσε (π.χ. ένα ωραίο flanger) να παίζω με τις ώρες χάνοντας χρόνο ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να ασχολούμαι με το fine tuning του patch.. Νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουν περάσει κάτι αντίστοιχο οπότε καταλαβαίνεις τι εννοώ..

Μετά το amp block επιλέγω μια recommended καμπίνα βάσει του πολύ καλού wiki που έχει φτιαχτεί για το AXE Fx και προσθέτω ένα compressor με ήπια settings απλά για να μην ακούγονται άσχημες αυξομειώσεις στις δυναμικές.. Για να τεστάρω τα επίπεδα του compressor συνήθως ασχολούμαι με τα extreme loud spots οπότε προσπαθώ ηχογραφώντας στο looper ένα riff παιγμένο δυνατά να βρω σε πια επίπεδα compression δεν θα περνάνε στον ήχο άσχημα peaks..

Σε αυτό το σημείο, ο ήχος συνήθως δεν είναι αρκετά κοντά σε αυτό που θέλω.. Τα συνήθη προβλήματα που παρατηρώ είναι η έλλειψη gain και όγκου.. Για το πρώτο, επιλέγω ένα drive block (πριν το amp block και μετά το compressor block) και εκεί συνήθως "πέφτει" το 60% της δουλειάς του patch.. Δυστυχώς (ή για κάποιους άλλους ευτυχώς) το AXE προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες επιλογών για όλα τα settings του και το drive block δεν αποτελεί εξαίρεση.. Αν και πειραματίζομαι με αρκετά pedals, συνήθως καταλήγω σε δοκιμασμένες λύσεις όπως το Tubescreamer και ΒΒΕ preamp ή το (μη γελάσεις) Metal Zone.. Αφού αναλώσω αρκετό χρόνο στο drive block, συνήθως σε αυτό το σημείο ο ήχος αρχίζει και θυμίζει σε σημαντικό βαθμό αυτό που έχω στο μυαλό μου..

Μετά προσθέτω ένα reverb block στο τέλος (συνήθως ένα απλό middle room reverb) για να προσθέσω όγκο.. Επίσης, αν θέλω να χρησιμοποιώ το patch και για solos, βάζω και ένα delay block το οποίο το βάζω bypass και το ενεργοποιώ στα Scenes του patch..

Αυτά γίνονται την 1η ημέρα.. Την επόμενη ημέρα (ή όποτε άλλοτε ασχοληθώ), ξανακούω το patch.. Τις περισσότερες φορές ο ήχος δεν μου αρέσει τόσο όσο μου άρεσε στο τέλος της 1ης ημέρας και για αυτό το λόγο επιλέγω το fine tuning να μην γίνεται την ίδια ημέρα για να έχω "ξεκούραστη" ακοή.. Αυτό που αλλάζω είναι συνήθως το cab block.. Πραγματικά, η επιλογή του τύπου της καμπίνας αλλάζει άρδην τον ήχο οπότε το επόμενο 30% της δουλειάς αναλώνεται στην επιλογή της καμπίνας.. Δεν μπαίνω στη διαδικασία να παίξω με τα settings της καμπίνας (εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων) γιατί είμαι σίγουρος ότι θα χαθώ.. Αφού επιλέξω την καμπίνα, αφήνω το looper και πιάνω την κιθάρα.. Παίζω λίγο για να σποτάρω συχνότητες οι οποίες είναι δυσάρεστες στο αυτί και συνήθως δημιουργούνται στο palm muting ή στα τάστα 17 και μετά.. Μπαίνω στο eq του amp block και με trial and error βρίσκω ποιες συχνότητες δημιουργούν το πρόβλημα και τις κατεβάζω..

Τέλος, αφού έχω φτιάξει το βασικό ήχο και είμαι ευχαριστημένος, προσθέτω εφφέ κατά το δοκούν.. Τα εφφέ τα βάζω στο τέλος γιατί συνήθως δεν επηρεάζουν το ηχόχρωμα και επίσης είναι πιο δύσκολο να "καταλάβεις" το χαρακτήρα και την συμπεριφορά ενός patch όταν αυτό είναι φορτωμένο με εφφέ..

Ελπίζω να πήρες μια γεύση για το τρόπο που προσεγγίζω τα patches μου.. Εννοείται ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι προσωπική και ο καθένας έχει το δικό του τρόπο στο να δουλεύει..


Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 81