Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από hot_sauce (φλουτσ) στις Σήμερα στις 12:59 »
Πώς το είπες αυτό; Pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα; Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο... για λέγε λεπτομέρειες... Το επόμενο project...  ;D (Πειράζει αν αντί για Φουρέιρα παίζει Jump ή ένα Jumping Jack Flash τέλος πάντων...)
Ή το Jump Around!  ;D


Υπάρχει όμως και άλλη διάσταση στο ξύλο, και θα την πω με μία υπερβολή: Κάποιος έβαλε διαμάντια σε iphone και το πούλαγε 200 χιλιάρικα. Τι ρόλο έπαιζαν; κανένα, απλά υπήρχε τουλάχιστον ένας παλαβός που ήθελε διαμάντια στο τηλέφωνο του και τα πλήρωσε γιατί απλά τα διαμάντια είναι ψιλοακριβά τελευταίως. Λιγότερο υπερβολικά: Μία LP Studio με 'Gold hardware' είναι λίγο πιο ακριβή από την ίδια κιθάρα ακριβώς με 'chrome hardware'. Ποια η διαφορά στον ήχο; σίγουρα καμιά. Απλά κάποιος πληρώνει τη διαφορά στην εμφάνιση, απλά γιατί το θέλει.
Έτσι, διαφορά στην τιμή λόγω ξύλου είναι δικαιολογημένη ανεξάρτητα από το κατά πόσον πράγματι επηρεάζεται ο ήχος ή, κυρίως, μιας και πιστεύω ότι όντως επηρεάζεται ο ήχος, κατά πόσον η διαφορά στον ήχο είναι αντιληπτή και αν η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται από τη διαφορά στον ήχο. Και φυσικά μία τιμή είναι δικαιολογημένη αν υπάρχουν άνθρωποι που την πληρώνουν. Εγώ δεν θα έδινα ούτε ευρώ για διαμέρισμα στο Κολωνάκι, δεν θέλω να μένω εκεί, προτιμώ τη Σαρωνίδα, όμως αφού υπάρχουν αρκετοί που δίνουν λεφτά για Κολωνάκι, περισσότεροι από όσους δίνουν λεφτά για Σαρωνίδα, το Κολωνάκι είναι 'δικαιολογημένα' πιο ακριβό από τη Σασρωνίδα.
Ακριβώς! Έχουμε, ας πούμε κάτι τέτοιες κιθάρες:



Τα ξύλα μπορεί να μην επιλέχθηκαν για τις ηχητικές τους ιδιότητες. Αλλά δεν είναι πανέμορφα?
2
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από BitCollector στις Σήμερα στις 12:03 »
Κι εγώ, αν ήμουν επιχειρηματίας και έβλεπα πως ο κόσμος ζητάει pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα όταν χοροπηδάς, ναι, θα απορούσα αλλά θα τα παρήγαγα!  ;D
Πώς το είπες αυτό; Pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα; Δεν ακούγεται καθόλου άσχημο... για λέγε λεπτομέρειες... Το επόμενο project...  ;D (Πειράζει αν αντί για Φουρέιρα παίζει Jump ή ένα Jumping Jack Flash τέλος πάντων...)
3
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από mouz στις Σήμερα στις 11:53 »
Σαν φυσικός ειμαι βέβαιος ότι τα ξύλα παίζουν ρόλο. Πόσο ρόλο, ιδιαίτερα σε σχέση με άλλα πράγματα όπως μαγνήτες ενισχυτή, κλπ, δεν πιστεύω σοβαρό, σε κάθε περίπτωση εγώ δεν μπορώ να τον ξεχωρίσω.


Υπάρχει όμως και άλλη διάσταση στο ξύλο, και θα την πω με μία υπερβολή: Κάποιος έβαλε διαμάντια σε iphone και το πούλαγε 200 χιλιάρικα. Τι ρόλο έπαιζαν; κανένα, απλά υπήρχε τουλάχιστον ένας παλαβός που ήθελε διαμάντια στο τηλέφωνο του και τα πλήρωσε γιατί απλά τα διαμάντια είναι ψιλοακριβά τελευταίως. Λιγότερο υπερβολικά: Μία LP Studio με 'Gold hardware' είναι λίγο πιο ακριβή από την ίδια κιθάρα ακριβώς με 'chrome hardware'. Ποια η διαφορά στον ήχο; σίγουρα καμιά. Απλά κάποιος πληρώνει τη διαφορά στην εμφάνιση, απλά γιατί το θέλει.
Έτσι, διαφορά στην τιμή λόγω ξύλου είναι δικαιολογημένη ανεξάρτητα από το κατά πόσον πράγματι επηρεάζεται ο ήχος ή, κυρίως, μιας και πιστεύω ότι όντως επηρεάζεται ο ήχος, κατά πόσον η διαφορά στον ήχο είναι αντιληπτή και αν η διαφορά στην τιμή δικαιολογείται από τη διαφορά στον ήχο. Και φυσικά μία τιμή είναι δικαιολογημένη αν υπάρχουν άνθρωποι που την πληρώνουν. Εγώ δεν θα έδινα ούτε ευρώ για διαμέρισμα στο Κολωνάκι, δεν θέλω να μένω εκεί, προτιμώ τη Σαρωνίδα, όμως αφού υπάρχουν αρκετοί που δίνουν λεφτά για Κολωνάκι, περισσότεροι από όσους δίνουν λεφτά για Σαρωνίδα, το Κολωνάκι είναι 'δικαιολογημένα' πιο ακριβό από τη Σασρωνίδα.
4
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από hot_sauce (φλουτσ) στις Σήμερα στις 11:43 »
Απλά να αναφέρω μια σκέψη...δεν γίνονται όλες οι αγορές των "καταναλωτών" με βάση τη λογική. Κάποια πράγματα τα αγοράζουν γιατί τα γουστάρουν! Ναι, για τη δουλειά μου θα ψάξω να δω ποιο βανάκι έχει τον περισσότερο ωφέλιμο χώρο και καίει λιγότερο...αλλά αν περίσσευαν αρκετά χρήματα θα έπαιρνα ΚΑΙ ένα Impreza ΚΑΙ ένα Focus ST και ας μην μπαίνει παιδικό καθισματάκι σε κανένα απ'τα δύο! (γιατί και να μπει το παιδί θα γίνει φραπέ  ;D )


Ουσιαστικά θέλω να πω πως....ας μην ψάχνουμε λογική στο γιατί αγοράζουμε κάποια προϊόντα...κι αυτό το έχουν καταλάβει οι εταιρείες και τα παράγουν. Δε μπορεί να τους κατηγορήσει κανείς. Υπάρχει ζήτηση για vintage, reliced ή ό,τι άλλο προϊόντα. Ε, θα τα βγάλουν! Μακάκες είναι? Κι εγώ, αν ήμουν επιχειρηματίας και έβλεπα πως ο κόσμος ζητάει pongo sticks που να παίζουν Φουρέιρα όταν χοροπηδάς, ναι, θα απορούσα αλλά θα τα παρήγαγα!  ;D
5
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από BitCollector στις Σήμερα στις 11:27 »
...
Δε νομίζω να είναι πρόσφατη η μόδα... οκ η επιστροφή στο βινύλιο είναι πρόσφατη (μ' αρέσει που σε μια κουβέντα πριν από χρόνια είχα δηλώσει το μεγαλόστομο "εντάξει, το βινύλιο πέθανε, ας το πάρουμε απόφαση"  ;D ) κι αν έχει τέτοια έκταση σε άλλους χώρους. Π.χ. βγαίνουν αναλογικές μηχανές; Πόσες, σε σύγκριση με τις ψηφιακές; Κασετοπομπινόφωνα; VHS; Εντάξει, πάντα θα υπάρχει ένας πυρήνας φανατικών ή συλλεκτών (φαντάζομαι ότι κάποιοι ακόμα ακούν μουσική σε γραμμόφωνο, από άποψη  ;D ) αλλά όχι αρκετά πολυάριθμος ώστε να συντηρήσει τη βιομηχανία.

Αντιθέτως στα μουσικά όργανα ο χρόνος σαν να έχει σταματήσει. Οι SD που ανέφερα είναι από τα 80's όπως και τα παραδείγματα που έδωσες. Όλα αυτά που αναφέρεις για μένα είναι απόδειξη ότι ο κόσμος δεν θέλει να πάει παρακάτω. Δες τα sales ranking του Thomann στις κιθάρες. LP και Tele στις πρώτες θέσεις. Κι όμως οι modeling της Line6 που ανέφερες είναι εντυπωσιακές. Και ας μην παραβλέψουμε ότι οι προσπάθειες της Gibson να εκμοντερνιστεί δεν απέτρεψαν το μοιραίο. Ο κόσμος γύρισε την πλάτη στις Gibson LP λόγω κόστους κι αγοράζει οικονομικότερες κιθάρες... LP πάλι όμως  ;D !

Τώρα αν μπλέξουμε και με το θέμα της μουσικής στασιμότητας... θα χάσουμε τα αβγά και τα πασχάλια...  0:)   
6
Μουσικά όργανα και εξοπλισμός / Απ: τα οργανα της "νεας γενιας"
« Τελευταίο μήνυμα από hot_sauce (φλουτσ) στις Σήμερα στις 11:12 »
Παρακαλώ να μην ανεβάζετε φωτογραφίες από Steinberger γιατί ζω στα άκρα...  ;D ;D ;D Ευχαριστώ.



 ;D ;D ;D

http://www.ibanez.com/na/news/f_products/2014/KP/index.html
Ibanez RGKP6 με Kaossilator.
Κάτι αντίστοιχο σε μόντα έχει κάνει κι ο Musoκιθαρίστας στην κιθάρα του...

 :o :o (Για το σώμα!)
7
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από hot_sauce (φλουτσ) στις Σήμερα στις 11:08 »
Γιατι θες μια λεσπολ και οχι μια sg;
Αφου εχουν το ιδιο ηχο.
Αρα δεν ειναι το r&d της λεσπολ οτι σου προσφερει κατι που μια αλλη κιθαρα δεν το κανει(οπως η cort του bitcolector)
Ειναι αυτο το hype της λεσπολ που θες.
Οποτε ολα τα υπολιπα κρητηρια πανε απατα.
Ρε συ saved, παράδειγμα είναι η Les Paul!  ;D
Όποια κιθάρα και να βάλεις, θεώρησε ίδιο το υπόλοιπο κείμενο.


Αν και το "Αφου εχουν το ιδιο ηχο" είναι λανθασμένο αλλά ας μην επεκταθούμε στο παρόν θέμα.


Αλλά, ναι. Αν παρατηρήσεις τα προηγούμενα μηνύματά μου, δεν λέω πουθενά πως η Les Paul έχει κανά υπεργ**άτο R&D που δεν έχει καταφέρει κανείς να ξεπεράσει μέχρι τώρα κτλ κτλ...ΦΥΣΙΚΑ και είναι το hype που θέλουμε. Παρ'όλ'αυτά, αυτό δεν αφαιρεί το δικαίωμα στη Gibson (και στην κάθε Gibson, για οποιοδήποτε μοντέλο) να χρεώνει τη μοναδικότητα του σχεδίου της. Είναι σα να εφευρίσκεις εσύ ένα υπεργ**άτο σχέδιο μπάσου, να ΜΗΝ θες να το δίνεις δωρεάν και να έρχομαι εγώ, να σου χτυπάω την πόρτα και να σου λέω "Έλα, ό,τι έβγαλες, έβγαλες. Τώρα θα μου το δώσεις μισοτιμής". Και μην μου πεις πως εσύ, ως saved, θα το έκανες.  ;D  Καλά θα έκανες αλλά είναι παράδειγμα.
8
εύγε και για το βίντεο editing!!
Ευχαριστώ!!
9
εύγε και για το βίντεο editing!!
10
Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές / Απ: Τι άλλο? Ξύλα!
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις Σήμερα στις 08:52 »
Χθες περνούσαμε έξω απο ένα μπαράκι με τον ανηψιό (23 χρονων 1.90 στο ύψος) και τον γιό μου (13 χρονων 1.70), μέσα ένας τύπος μόνος του με την κιθάρα του και με τα εφε του, έπαιζε και ντούμπλαρε το whole lotta love, ο ανηψιός μου με ρώτησε αν οι Metallica είναι πιο παλιοί απο τους Zeppelin, ενω ο γιός μου άκουγε trap απο το κινητό του. Σκέφτηκα να μπούμε να μην μπούμε, μέχρι που άκουσα τον τύπο να ξεφωνίζει το "you need cooleeee" και κάναμε μεταβολή τρέχοντας. Δεν ήταν τόσο η φωνή του τυπάκου, καλός ήταν, ήταν αυτό το αίσθημα της πεθαμενίλας που βγάζει πλέον αυτη η εποχή των πρώην φρικιών του 70, τα οποία σήμερα είναι βετερανοι μεγαλομέτοχοι και διευθυντές, ή συνταξιούχοι στην καλύτερη.(χώρια του ότι αυτο το κομάτι το σιχαίνομαι σταθερά απο το 1980 που το πρωτοάκουσα). Οι χίππιδες του (που έζησαν το) 60 είναι σήμερα στα γηροκομεία, τα φρικιά του 70 συνταξιούχοι, οι μεταλάδες, θρασερς, ποσερς, βιρτουόζοι του 80 διευθυντές, οι gunge-αδες του 90 departmental managers, οι nu-μεταλαδες του 00 team leaders, οι Djentaδες του 10 πολλά υποσχόμενοι υπάλληλοι κτλ.....Βαζοντας κάτω τα δεδομένα :- το ρόκ φθίνει- οι ηλικίες που γουσταραν στρατ και LP σιγα σιγα πάνε προς σύνταξη- οι νέες γενιές κιθαριστών θέλουν άλλα design- οι κατεξοχην χρήστες των νέων τεχνολογιων που κοιμούνται αγκαλιά με το iPhone ΔΕΝ γουστάρουν κιθάρες, ούτε ρόκ.

κάνοντας τις πράξεις μεταξύ των συνόλων είναι φανερό που πάει το πράγμα.
Και κάτι σχετικά με RnD που ανέφεραν οι φίλοι παραπάνω, η λογική του Public Domain, υπάρχει απο την εποχή των 4.3 BSD sockets και του Berkley Distribution. (χωρις τα οποία δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε ιντερνετ ούτε τίποτε απο αυτά που ασχολούμαστε), κώδικας ο οποίος ακολουθουσε την πιο liberal άδεια που υπάρχει , του τύπου "πάρε τον κώδικα μας, κάντον ότι θες, πούλα τον, μόνο μην μας κάνεις μήνυση αν ο πυραυλος που έφτιαξες σου πέσει στο κεφάλι σου". Η λογική του να δίνεται κώδικας στην κοινότητα υπάρχει απο αρχες του 80, στην συνέχεια το είπαν free software (GNU FSF movement) και εδω και κάποια χρόνια open source.Στο ερωτημα απο που βγάζουν λεφτά όλοι αυτοί (Linux, FreeBSD, Apache, παλιότερα η Sun, και μια μυριάδα συστημάτων και εργαλείων) , η απάντηση είναι custom λύσεις και support***. Δεν άλλαξε κάτι στο καπιταλιστικό σύστημα, ή στην βάση του οικονομικού μοντέλου, απλά η ποιότητα ανέβηκε, καθως πιο πολλά μάτια βλέπουν ευκολότερα ένα πρόβλημα, παρά ο αρχικός σχεδιαστής. Και ο όγκος του κώδικα αυξάνεται αλματωδώς.

Το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και με τις κατασκευες μουσικών οργάνων. Δηλ, η βασική τεχνολογία δωρεάν, και θα πληρώνει κανείς μόνο για custom ή support. Γενικά αν ποτε πάρω καινούργια κιθάρα θα είναι κατα πασα πιθανόητα 8-χορδη και Strandberg.Με την Aria καλύπτω όλους τους vintage ήχους strat, και με την Single Cut Ibanez ARZ800 το .... whole lotta love :) (+ την kramer και την Carvin για τα χρονια του makeup και eye liner  ;D , και την UV70p για 90s )

***Ή απο τις κυβερνήσεις...... όταν μιλάμε π.χ. για Google, μιλάμε για κυβέρνηση, εκει δεν υπάρχει κανένα οικονομικό μοντέλο, τα λεφτά εκει έρχονται απο κάπου. (υπαρχουν δηλ που έλεγε και κάποιος ....  ;) )
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10