Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - stavros-bass

Σελίδες: [1]
1
Μπάσο / Απ: Πεταλακια για μπασο
« στις: 30/08/12, 13:02 »
Κατά χρονολογική σειρά: zoom 506 bass πολυεφέ. Για πειραματισμούς στο σπίτι με τα εφέ του αυστηρά και μόνο. Τραγική ποιότητα ήχου.


boss bass overdrive (odb-3). Μου έδωσε την αίσθηση του ψηφιακού και δεν είναι true bypass. Πολύ καλή επιλογή το blender του ώστε να ρυθμίζεις το ποσοστό καθαρού/βρώμικου ήχου, μου άρεσε επίσης το equalizer του και γενικώς το φάσμα ήχων που μπορείς να πετύχεις από μια απλή αίσθηση βρωμιάς (blender στο τέρμα βρώμικο και gain στο μηδέν) μέχρι πραγματικά βρώμικο ήχο. Θα έλεγα ότι ταιριάζει περισσότερο σε συγχρονίλες παρά σε κλασσικά πράγματα αν και δεν είναι απαγορευτικό για τα τελευταία.


mxr el grande bass fuzz. True bypass, άψογη ποιότητα ήχου, brutal fuzz. Έχει 2 αρνητικά: Δεν έχει blender για ανάμιξη καθαρών και βρώμικων και αρπάζει με τη μία. Ας έχεις το fuzz(gain) στο μηδέν. Δεν υπάρχει αίσθηση καθαρού ήχου. Προσωπικά μου αρέσει αλλά κάποιες στιγμές με κουράζει.


Δεν κατέχω αλλά έχω παίξει στα πεταχτά το blowtorch της mxr και ο ήχος του ήταν πραγματικά τρομερός.

2
Πάντως μιας και περί εξοπλισμού ο λόγος, να πω ότι κάποτε ήμουν σε μία μπάντα με έναν κιθαρίστα που ήξερε να παίζει παπάδες, τα όργανά του κόστιζαν 1000 και 1500 ευρώ το καθένα, ο ενισχυτής του κόστιζε τουλάχιστον 1500 ευρώ και δεν ξέρω πόσα και η καμπίνα, κι όμως αυτός ο κιθαρίστας ήταν ότι χειρότερο είχα ακούσει.


Άρα λοιπόν σε όλα όσα είπατε, χρειάζεται και γνώσεις για το τι πράγματα έχεις στα χέρια σου και πως πρέπει να τα ρυθμίσεις. Δε μπορεί να μου παίζεις με mesa boogie και αμερικάνικη strat και να καταφέρνεις να μην ακούγεσαι. Δεν είναι δυνατόν...


Ο συγκεκριμένος κιθαρίστας πχ νόμιζε ότι όσο περισσότερο gain βάζει στον ενισχυτή τόσο μεγάλωνε το πουλί του. Μάλιστα μια μέρα, αντί να μας ακούσει και να κόψει gain, έβαλε μεταξύ του λαμπάτου marshall και της stratocaster ένα ψηφιακό πολυεφέ των 60 ευρώ για extra gain (και καμία 70 εφέ ταυτόχρονα, chorus, delay, flanger κλπ) ώστε "να φτιάξει ο ήχος". Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν να βγαίνουν από τον ενισχυτή επιθανάτιοι ρόγχοι μαχαιρωμένου alien (έτσι το παρομοίαζα).


Να γελάς ή να κλαις;

3
Μπάσο / Απ: ΥΨΟΣ ΧΟΡΔΩΝ
« στις: 08/12/11, 14:22 »
Θα συμφωνήσω με τον dimtass.
Εμένα μου τρίζει λίγο το 7ο τάστο αλλά δεν τις σηκώνω αφού προτιμώ την ευκολία. Εξάλλου το τρίξιμο δεν περνάει στον ενισχυτή.

4
Με ταλαιπώρησε πολύ καιρό ένα κάπως παρόμοιο ζήτημα και τελικά άκρη δεν έβγαλα. Απευθύνθηκα σε 3 μάστορες οι οποίοι μου έλεγαν ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του και στο τέλος κατέληξα να κάνω μία δικιά μου πατέντα.
Για την ιστορία, ο κιθαρίστας ήταν 1+1/2 τόνο κάτω δηλ η "χοντρή" του ήταν C#.


Ενώ στο τετράχορδό μου έκανα το ίδιο ακριβώς, στο πεντάχορδο υπήρχε πρόβλημα γιατί η "χοντρή" μου έβγαινε G#. Το πρόβλημα ήταν στο ότι λόγω κρίσης τα μαγαζιά δεν είχαν στοκ από κατάλληλες χορδές για ένα τέτοιο κούρδισμα και έτσι όταν το επιχείρησα με το πιο χοντρό σετ που βρήκα (δεν το σέταρα εγώ αλλά καλός μάστορας) η παραπάνω χορδή ήταν λάσπη και άρα άχρηστη.


Μετά πήγα να κάνω ότι και συ, δηλαδή να μετακινήσω τις χορδές μία θέση πάνω, να πετάξω "τη μοσχαρίσια" και να προσθέσω μία λεπτή από σετ 6χορδου. Επειδή είμαι πολύ ατζαμής και άσχετος σε κάτι τέτοια, το πήγα σε μάστορα ο οποίος με μπέρδεψε. Κάτι μου έλεγε ότι έτσι θα το κάνω πίκολο και λοιπές άγνωστες έννοιες σε μένα και δεδομένου ότι οι πρόβες έτρεχαν και δεν είχα χρόνο να το αφήσω κάπου για πολύ καιρό και να πειραματιστώ και άλλο με κουρδίσματα, κατέφυγα σε μία "ελληνική" λύση.


Άφησα τη χοντρή να είναι b όπως από τη μάνα του και τις υπόλοιπες τις σέταρα όπως το κούρδισμα του κιθαρίστα. Δηλαδή c#-f#-b-e. Έτυχε να βολέψει γιατί σε μερικά κομμάτια η κιθάρα παίζει ντροπ και καταλήγει b η χοντρή της. Εντελώς ότι να'ναι λοιπόν το κούρδισμά μου και αυτό γιατί δεν μπόρεσα να συνεννοηθώ με κανένα μάστορα.


Αν βγάλεις άκρη, πες μας για τα αποτελέσματα σε παρακαλώ.

5
Και εγω υπερ των πεταλιων ειμαι και οχι της πεταλιερας. Αν και χρονια ημουν αντιθετος σε παραμορφωσεις, τελευταια εχω φαει ενα σκαλωμα με το drive στο μπασο. Αρκει να μη μιλαμε για μεταλ γιατι μεταλ και παραμορφωση στο μπασο δεν παει (λεω εγω).


Ο ηχος που καραγουσταρω ειναι με το odb-3 με το gain στο 0 και το balance στο 10. Τα πριμα στο 5 και τα μπασα στο 8.
Αν ειχα μυαλο, οταν αγοραζα πεταλι θα επαιρνα ενα αλλο βεβαια απο τα πολλα που κυκλοφορουν (mxr κλπ) αλλα και με το odb-3 την κανω τη δουλεια μου.


Παρεμπιπτοντως σχετικα δυσευρετα τα πεταλια μπασου στην Ελλαδα. Μονο το big muff εβλεπα σχεδον παντου. Odb-3 αυτη τη στιγμη πρεπει να υπαρχει 1 στην Ελλαδα και ειναι στον μαυρομουστακη στη θεσσαλονικη. Το λεω γιατι το εψαχνε γνωστος μου και ο εισαγωγεας του ειπε οτι δεν υπαρχει πουθενα, εγω το εντωπισα στο συγκεκριμενο μαγαζι οταν ειχα παει να παρω κατι ψιλοπραγματα.


Απο thomann κλπ αποφευγω να ψωνιζω στη λογικη του να στηριξω την εγχωρια οικονομια. Αν και οι ελλειψεις στην αγορα της Ελλαδας πολλες φορες σε αναγκαζουν να παρεις απο εξω. Κριμα...

6
...Oλα καλα και ωραια τα ειπατε...εγω θα εστιασω σε ενα σημειο που κανεις δεν επεσημανε...το αφαιρετικο παιξιμο...εγω παιζω μπασσο εχοντας στον νου οτι πρεπει να ενισχυω τον ρυθμο παιζοντας αφαιρετικα μελωδιες...ακομα και η εναλλαγη της τονικης νοτας μπορει αφαιρετικα να θεωρηθει μελωδια...στο μπασσο οι λιγοτερες νοτες ευνοουν το ρυθμικο παιξιμο...αρα η δυσκολια του μπασσου δεν εγκειται στο τεχνικο μερος (να παιζεις παππαδες ) αλλα στο διανοητικο (να παιζεις εξυπνα)....απλα ο μπασσιστας υποννοει αυτα που θελει να πει...
 επισης παιζω  σε μια μπαντα που λεγεται MIDNIGHT SPECIAL χρειαστηκε ενας χρονος για να δεθουμε με τα παιδια ,τωρα μπορω να διανθισω το παιξιμο μου με νεες ιδεες χωρις να φοβαμαι οτι θα "κρεμασω τους αλλους" ουτε αυτοι εμενα...θελω να πω οτι αν οι συναδελφοι σου ειναι "ωριμοι" δεν υπαρχουν πρωτα και δευτερα οργανα παρα μονο ΜΟΥΣΙΚΗ !!!


Νομιζω οτι πολλοι το ειχαμε κατα νου αυτο αλλα κανεις δεν μπορεσε να το περιγραψει. Ωραιος.

7
Υπαρχουν πολλοι μπασιστες στη μεταλ μουσικη (εφαλτηριο των περισσοτερων μουσικων στην Ελλαδα) που επαιξαν το ρολο τους στο να υποτιμηθει το μπασο.


Οταν ημουν πιτσιρικας και εμπαινα στο μεταλ, μια απο τις πρωτες μπαντες που ακουγαμε τοτε οι νεοι μεταλλαδες ηταν οι judas priest. Ο Ian Hill (θεωρω οτι) ειναι ενας εξαιρετικα πληκτικος μπασιστας. Καμια εμπνευση, βαρετες μπασσογραμμες και αδιαφορος ηχος στο οργανο. Ηταν και οι παραγωγες της μπαντας ξυραφια που εθαβαν το μπασσο ετσι και αλλιως, αλλα τετοιο μπασσο κανονικα ειναι για θαψιμο. Ενδιαφεροντα πραγματα απο τον εν λογω μπασιστα ακουσαμε στη δεκαετια του 90 μετα απο σχεδον 20 χρονια καριερας.


Απο την αλλη υπαρχουν και οι iron maiden με μπροσταρη τον Steve Harris. Ο οποιος ομως, εχει ενα μοναδικο παιξιμο , το μπασο θεριζει στους maiden και σε παιρνει απο τα μουτρα αλλα αν πας να παιξεις με τον ιδιο (κιθαριστικο) τροπο και δεν εισαι ο Steve Ηarris, τοτε δεν εχει νοημα.


Σπανια στο κλασικο μεταλ με εντυπωσιασε μπασιστας, μην πω για thrash που η κουλαμαρα παει συννεφο πλην καποιων εξαιρεσεων. Καταληγω λοιπον στο οτι εν προκειμενω φταιει το ειδος μουσικης. Δε μπορει η συντριπτικη πλειοψηφια των "χειριστών μπασου" στη μουσικη αυτη να ειναι τοσο αδιαφοροι. Ειναι μαλλον οι δομες της μουσικης τετοιες που αναγκαζουν το μπασο εκει να ειναι συνοδευτικο με ολη τη σημασια του ορου.


Περα απο ολα αυτα, το σημειο που με εντυπωσιαζει τοσο πολυ στο μπασο ειναι το πως μπορει να μεταμορφωθει αυτο το οργανο αναλογα με το στυλ παιξιματος. Απο παιξιμο με δαχτυλα σε παιξιμο με πενα και απο slap μπασο σε παραμορφωμενο. Απο τον ηχο ενος μπασου με passive σε αυτον ενος με active μαγνητες. Αλλοι κοσμοι πραγματικα.

8
Ευχαριστω για τις απαντησεις μαγκες! Θα δω τι θα κανω...


Οσο για την ενταση σε ωρες μη ησυχιας, ο νομος λεει οτι δε μπορεις να εμποδιζεις απο τον γειτονα τη χρηση του ακινητου του. Εννοει οτι δεν εχεις δικαιωμα να αναπαραγεις ανυποφορους θορυβους οτι ωρα και αν ειναι, διοτι ο αλλος επι της ουσιας δε μπορει να κατσει στο σπιτι του σαν ανθρωπος.


Στην πραγματικοτητα, δεν ξερω πως μεταφραζεται αυτο. Προφανως με 35αρι ενισχυτη δεν συμβαινει κατι τετοιο. Ομως αν ερθει ο γειτονας και σου πει "φιλε ο γιος μου διαβαζει, φετος δινει πανελληνιες", ε θα το χαμηλωσεις! Αν παλι ερθει με υφακι, θα κανεις slap solo που ειπε και ο fedstok και αν δεν ξερεις slap οπως εγω, θα τερματισεις το odb-3 και θα το ριξεις σε ριφ με τη μοσχαρισια απο το 5αρι να γινει της ποπης!  :P

9
Χμ... φασαρία δεν είναι να ψάχνεις ηχείο για μπάσο;


Ακουστικά σε ενισχυτή μπάσου; Δεν θα ακούγεται σαν βάτραχος το μπάσο από τα ηχεία του ακουστικού ή μιλάμε για εξειδικευμένα;

10
Καλημέρα... πιο πολύ ανοίγω το νήμα για "κουτσομπολιό" παρά για να πάρω κάποια συμβουλή...
Η ιστορία έχει ως εξής:


Τρίτη γυμνασίου και όπως κάθε έφηβος μεταλάς έχω όνειρο να γίνω ο steve harris. Έτσι βλέποντας καλούς βαθμούς στο σχολείο, ο φάδερ ξηγιέται μπάσο και ενισχυτή.


Επαρχιωτάκι εγώ, μαγαζιά που να πουλάνε μπάσα στην ευρύτερη περιοχή δεν... οπότε διαλέγω ένα φθηνό σετ από διαφήμιση του metal hammer aria pro και ενισχυτάκος custom 10 watt.


Σε κάποια φάση και έχοντας νεύρα κλώτσησα τον ενισχυτή και έσκισα το ηχείο του. Έτσι πήρα αυτόν:





35 τα watt και στη μονοκατοικία δεν έχω πρόβλημα. Έλα όμως που εδώ και 10 χρόνια σε πολυκατοικία μεγαλούπολης πλέον δεν μπορώ να τον  βάλω να παίζει με ένταση πάνω από 1...
Μιλάμε με το που πάει στο 2, γίνεται της μουρλής! Τοίχοι τρίζουν, γυναίκα τσιρίζει, γείτονες βαράνε τοίχους ή και κουδούνια.


Αποτέλεσμα... είτε να παίζω με ένταση στο 0,5 οπότε ο ήχος είναι γτπ, είτε να παίζω στο 1-2 που ο ήχος βελτιώνεται μεν κάπως αλλά και πάλι δεν χώνει ο ενισχυτής όπως πρέπει. Παραμένει όμως δυνατός για τους άλλους με αποτέλεσμα να παίζω σαν κυρία χωρίς δύναμη...σκέτη μιζέρια δηλαδή.


Τον πλήρωσα τότε 300 ευρώ και δεν τον έχω χαρεί στιγμή!


Σκέφτομαι επομένως να πάρω κάναν μικρούλη με την ελπίδα ότι θα μπορώ να σηκώνω την έντασή του σε επίπεδα που να  γουστάρω αλλά και να μη με ζαλίζουν. Επί αυτού υπάρχει πρόταση από κάποιον;

11
Μπάσο / Απ: κουρδισμα
« στις: 06/05/11, 14:20 »
Για τυχον ενδιαφερομενο στο μελλον να πω οτι πηγα στο μαστορα και το σεταρα σε G# τελικα. Ηταν καθετα αρνητικος στο ενδεχομενο να μου "σηκωσει" το κουρδισμα απο b σε C# λεγοντας μου οτι δεν θα σηκωσει το μπασο τετοιο κουρδισμα παρα μονο αν επαιρνα χορδες 6χορδου και πετουσα "τη μοσχαρισια" και χαμηλωνα τις υπολοιπες (η E να γινει C# κοκ). Aλλα και αυτο ηθελε χοντρες χορδες 6χορδου που το μαγαζι δεν ειχε.


Χαμηλωσα λοιπον τη b σε G# και τωρα εχω να συνηθισω μια "επιπλεον" χορδη πανω-πανω σε σχεση με την κιθαρα. Ελπιζω να τα καταφερω.

12
καφε, μπυρα  (τα 2 τελευταια προσφερονται στο τζαμπα).
όσες πιεις?!?  :o




Κοιτα... προσωπικα δεν εχω πιει ποτε μου διοτι αν θελω μπυρα την αγοραζω απο το περιπτερο. Απο εκει και περα δε φανταζομαι να χει κανεις το θρασος να ζητησει να πιει 4-5 μπυρες κουτρα. Μετα η φαση παει σε γυφτια ξερω γω...

13
Στη Θεσσαλονικη μετα απο δοκιμες παρα πολλων "στουντιων" εχω καταληξει στο valve (μποτσαρη/δελφων). Για πολλους λογους οι οποιοι παρατιθενται:


-Ωραια μηχανηματα. Οι κιθαριστες εχουν να διαλεξουν αναμεσα σε πολλους και ακριβους ενισχυτες. Αποψη για αυτους εγω δεν εχω, αλλα οι κιθαριστες της μπαντας λενε οτι τα μηχανηματα κωλομετρανε. Φαινεται και στον ηχο εξαλλου.


-Αν σπασει κανα πιατινι στα ντραμς το αλλαζουν αμεσα και χωρις πολλα πολλα, κατι που στη Θεσσαλονικη με οσα ειχα δει ηταν ψιλοσπανιο εως απιθανο. Εδω ο αλλος ειχε απο το 2002 ως το 2010 ενισχυτη μπασου με τρυπιο ηχειο. Ακομα θα τον εχει δηλαδη αλλα εγω δεν ξαναπηγα.


-Η ατμοσφαιρα... το στουντιο ειναι στεκι. Κοσμος παει και ερχεται συνεχως, αλλος για ηχογραφηση αλλος για προβα, αλλος για μελετη. Συμβαινει συχνα να τελειωνει η προβα και να φευγουμε απο το στουντιο κανα 2ωρο μετα τη ληξη αφου ολο και καποιον θα πετυχεις στο σαλονι και θα κολλησεις με κουβεντα, μουσικη, καφε, μπυρα  (τα 2 τελευταια προσφερονται στο τζαμπα).


-Ο επαγγελματισμος. Αν για καποιον λογο καποιος δεν ερθει στην προβα προσφερονται να ριξουν την τιμη της ωρας απο τα 12 ευρω στα 9 ( βεβαια εμεις δεν το δεχομαστε). Γενικοτερα παιζουν ωραιες φατσες στο στουντιο και θα σας προτεινα να το δοκιμασετε.

14
Μπάσο / Απ: κουρδισμα
« στις: 27/04/11, 14:00 »

Ας παρω ακομα μια γνωμη για κατι που με απασχολει...Για να μην ανοιγω νεα τοπικ ρωταω  εδω:


Παιζω σε μπαντα stoner. Ειχα (και εχω) ενα 4χορδο που μαζι με τον κιθαριστα ηταν κουρδισμενο σε C#.
Πηρα ενα 5χορδο που εχει standar κουρδισμα (b).
Τωρα τι γινεται;


-Μπορω να κουρδισω (με σεταρισμα φυσικα) το 5χορδο σε G# ; Και με τι χορδες αν ναι;
-Μπορω να κουρδισω το 5χορδο σε C# (τη χοντρη του εννοω); Και με τι χορδες αν ναι;
-Μηπως καλυτερα να κουρδισει η κιθαρα σε b ;
-Τιποτα απο τα παραπανω και παιζω με το 4χορδο ;

15
Γεια και απο εμενα...
Σίγουρα δεν εχω να προτεινω στον thread starter (ή σε επομενο ενδιαφερομενο) κατι σε 170 ευρω, αλλα μια οικονομικη και καλη προταση συμφωνα με την δικια μου εμπειρια ειναι μπασα μαρκας "grand".


Το ιστορικο εχει ως εξης:
Πηγα να αγορασω ενα schechter diamond 5χορδο που ειχα βαλει στο ματι. Κοστιζε 460 ευρω.
Ο πωλητης μου προτεινε ενα grand στα 260 ευρω επισης 5χορδο active κλπ. Στην αρχη γελουσα με ενα μπασο που δεν το ξερει η μανα του και τοσο φθηνο. Τα βαλαμε κατω ομως και τα παιξαμε και τα 2 και για καποιον λογο το grand μας αρεσε καλυτερα. Ηταν σαφως "πιο μπασο" και ειχε καλυτερο παιξιμο.
Σιγουρα ο πωλητης ηθελε να το σπρωξει, δεν αντιλεγω... αλλα μιλαμε για ενα μπασο που σιγουρα αξιζει περισσοτερα χρηματα απο 260 ευρω. Η (υπερβολικη) αποψη του καταστηματαρχη ηταν οτι αν ενα schechter ή ibanez είχε το ξυλο και τον ηχο του, θα το πουλουσαν 800 ευρω.


Δεν ειμαι και τοσο εμπειρος ωστε να μπορω να κρινω απο μονος μου (αυτο ειναι το δευτερο μπασο μου) αλλα ενα ποσοστο δικιου ως προς το οτι ηταν ευκαιρια, το ειχε.


Εχω σχηματισει την αποψη οτι αν ειναι να παρεις φθηνο μπασο ισως τελικα ειναι καλυτερα να παρεις ενα ανωνυμο.

Σελίδες: [1]