Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Nikos Les Paul στις 26/08/08, 09:29Για πρώτη φορά επέτρεψε στους ανθρώπους να τρώνε κρέας ζώων, αλλά έθεσε έναν περιορισμό: «Κρέας με την ψυχή του—το αίμα του—δεν πρέπει να φάτε». (Γένεσις 9:4) Δεν έχω μελετήσει τις Γραφές, πες μου αν το γράφει έτσι ακριβώς ή αν παραλείπεται η λέξη ψυχή ή αίμα την οποία πρόσθεσες ως ερμηνεία μετά.Όπως και να'χει, η Παλαιά Διαθήκη, ως προγενέστερη του Χριστού, δεν αναφέρεται στο κήρυγμα Του.
Για πρώτη φορά επέτρεψε στους ανθρώπους να τρώνε κρέας ζώων, αλλά έθεσε έναν περιορισμό: «Κρέας με την ψυχή του—το αίμα του—δεν πρέπει να φάτε». (Γένεσις 9:4)
Αν θελήσουμε να ερμηνεύσουμε τα πάντα κατά το δοκούν, μπορούμε να ισχυριστούμε επίσης ότι αν κοπούμε ή μας μαχαιρώσουν δεν θα πρέπει να σταματήσουμε την αιμορραγία, αφού "ήταν μοιραίο να γίνει" ήταν "θέλημα Θεού", και το αίμα μας θα τρέξει για καλό σκοπό, για την εξιλέωση. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι πρέπει να σταματάμε τις αιμορραγίες. Επίσης, ίχνη αίματος πιθανόν να εισέλθουν και από το δέρμα μας, άρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι απαγορεύεται να αγγίζουμε πληγή ή το αίμα που έτρεξε (τουλάχιστον όχι κάποιου άλλου), δηλαδή δεν πρέπει να γίνουμε χειρούργοι/γιατροί/νοσοκόμοι ούτε καν να προσφέρουμε τις πρώτες βοήθειες στον συνάνθρωπό μας... Εκτός ίσως αν φοράμε γάντια, αλλά αυτό δεν αναφέρεται στις Γραφές...
Η εκδίκηση είναι δικαίωμα; είναι θεμιτή; Αυτό δίδαξε ο Χριστός; Με την εκδίκηση δεν "τελειώνει το ζήτημα", αλλά δημιουργείται βεντέτα.
Υπαρχουν και ανοιχτα ερωτηματα:1) Η μανια της εσχατολογικης προβλεψης των Ρωσσελ και Ραδεφορντ ( μαλιστα ο δευτερος αλλαξε και την ημερομηνια με...αποτυχια ).2) Αυτο περι "Αντιρρησιων" στο οποιο αναφερονται μεν τα ονοματα αυτων που εκτελεστηκαν, ομως δεν αναφερει πουθενα εαν ηταν Ιεχωβαδες, Οποτε δημιουργειται το ευλογο ερωτημα, εαν η αιρεση των Μαρτυρων φυλαει τα ονοματα των πιστων της. 3) Ποσο ευκολο ειναι να αποχωρησει κανεις απο την αιρεση, χωρις να υποστει συνεπειες απο τους υπολοιπους πιστους.
Υπαρχουν και ανοιχτα ερωτηματα:Αυτο περι "Αντιρρησιων" στο οποιο αναφερονται μεν τα ονοματα αυτων που εκτελεστηκαν, ομως δεν αναφερει πουθενα εαν ηταν Ιεχωβαδες, Οποτε δημιουργειται το ευλογο ερωτημα, εαν η αιρεση των Μαρτυρων φυλαει τα ονοματα των πιστων της.
Να υποθέσω επίσης ότι απαγορεύεται η λήψη αίματος για αιματολογικές εξετάσεις;
Δηλαδή όλοι οι αληθινοί χριστιανοί πρέπει να είναι χορτοφάγοι; ή να ψήνουν το κρέας καλά για να μην φαίνεται το αίμα;
Αυτα ισχύουν?...
Είναι δεδομένο ότι πρόκειται για Μάρτυρες του Ιεχωβά.Για τον Τσούκαρη, που αναφέρει ότι είναι ο πρώτος που εκτελέστηκε, έχει το δημοσίευμα της εφημερίδας ΒΗΜΑ 11-2-49 με τίτλο -Εξετελέσθη εις Λάρισαν "Μάρτυς του Ιεχωβά"-Επίσης αποκαλεί Μάρτυρα του Ιεχωβά τον Βασίλη Καραφάτσα, τον οποίο βασάνιζαν μαζί με το θείο μου.Πάρε το βιβλίο και θα δεις ότι πρόκειται για Μάρτυρες.
Ένα μικρό απόσπασμα από το βιβλίο Αντιρρησίες Συνείδησης του Κώστα Τσαρούχα, εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, 1996, σελ.31, 32.Καταδίκες σε θάνατοΗ πρώτη καταδίκη σε θάνατο επιβλήθηκε στις 11-2-1949. Και ο αντιρρησίας συνείδησης Ιωάννης Τσούκαρης εκτελέστηκε με τουφεκισμό στη Λάρισα. Στις 2 Μαρτίου 1949 ακολούθησε και δεύτερη θανατική καταδίκη. Ο αντιρρησίας Γεώργιος Ορφανίδης εκτελέστηκε με τουφεκισμό στο Ναύπλιο.Τον Αύγουστο του 1966 ο αντιρρησίας συνείδησης Χρήστος Καζάνης καταδικάστηκε από το Στρατοδικείο Αθηνών σε θάνατο. Αυτή τη φορά, όμως, η απόφαση του Στρατοδικείου ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών σ' όλο τον κόσμο. Έτσι, μετά από ισχυρή πίεση και επέμβαση προσωπικοτήτων από το εξωτερικό, η θανατική ποινή μετατράπηκε σε τετραετή φυλάκιση!Το κακό, όμως, δεν σταμάτησε. Συνεχίστηκε στο ίδιο απάνθρωπο μοτίβο.Μόλις εμφανιζόταν αντιρρησίας συνείδησης σε Κέντρο Κατατάξεως και δήλωνε ότι, για λόγους καθαρά «συνειδησιακούς», δεν επρόκειτο να προσφέρει στρατιωτική υπηρεσία, επιστρατευόταν όλη η εφευρετικότητα των ανωτέρων του. Χρησιμοποιούσαν «θεμιτά» και «αθέμιτα» μέσα, προκειμένου να αλλάξει ο αντιρρησίας το «πιστεύω» του. Όσα δεν επιτυγχάνονταν στο Κέντρο Κατάταξης, προσπαθούσε να τα καταφέρει η φυλακή, όπου μεταφερόταν ο αντιρρησίας–η οποία εθεωρείτο, μάλιστα, ότι διέθετε πιο «ειδικευμένο προσωπικό»!Μακρόνησος, Μπογιάτι, Κοζάνη, Λάρισα, Χανιά, Επταπύργιο Θεσσαλονίκης είναι τόποι κράτησης, που φημίζονται για την αγριότητα, την οποία αντιμετώπισαν εκεί οι αντιρρησίες συνείδησης, στην προσπάθεια των αρχών να τους λυγίσουν, να σπάσουν το φρόνημα τους και ν' αλλάξουν τον τρόπο σκέψης τους. Ιδιαίτερα βασανίστηκαν και υπέφεραν στη διάρκεια της Χούντας.Στη συνέχεια το βιβλίο παραθέτει ως ντοκουμέντο μια επιστολή του Μητροπολίτη Αργολίδος Χρυσοστόμου, η οποία γράφτηκε μια μέρα μετά την εκτέλεση με τουφεκισμό του προαναφερθέντος Γεωργίου Ορφανίδη στο Ναύπλιο.Κατόπιν μιλά για τον βασανισμό του Θανάση Κογιού, στου οποίο το στήθος έσβησαν 40 τσιγάρα, για τον σκηνοθετημένο θάνατο του Βασίλη Καραφάστα, κλπ.
Μέρος της δοκιμασίας του Ιώβ ήταν να πεθάνουν τα δέκα παιδιά του και οι υπηρέτες του. (Ιώβ 1:13-19)Επίσης, ο Ναβουθέ παρέμεινε πιστός στο Νόμο του Θεού περί μη μεταβίβασης της κληρονομιάς (Λευιτικό 25:23) και ως αποτέλεσμα λιθοβολήθηκε. (1 Βασιλεών 21:1-14)Ο Ιωδαέ, ο γιος του Ζαχαρία, λιθοβολήθηκε και αυτός μετά από συνωμοσία. (2 Χρονικών 24:21)Σχετικά με τον Αβραάμ, δε πρέπει να παραβλέψεις είναι το ΓΙΑΤΙ δέχτηκε να θυσιάσει το παιδί του. Ο Παύλος λέει: «Αλλά αυτός θεώρησε ότι ο Θεός μπορούσε να τον εγείρει ακόμη και από τους νεκρούς· από όπου και τον έλαβε με παραβολικό τρόπο.» (Εβραίους 11:19)Ο Αβραάμ είχε πίστη στη δύναμη του Θεού να αναστήσει τον Ισαάκ. Αυτή η πίστη δεν ήταν παράλογη. Ο Θεός είχε αποκαταστήσει θαυματουργικά τις αναπαραγωγικές δυνάμεις του καθώς και τις συζύγου του, και έτσι αυτοί απέκτησαν τον Ισαάκ. (Γένεσις 18:10-14· 21:1-3)Ανέκαθεν οι υπηρέτες του Θεού είχαν πίστη στην ανάσταση. Θεωρούσαν μεν τη ζωή τους σημαντική, διότι επρόκειτο για δώρο από τον Θεό, αλλά γνώριζαν ότι έπρεπε να παραμείνουν πιστοί στο Θεό «διά να απολαύσωσι την αιώνιον ζωήν». (1 Τιμόθεο 6:19)
Διακρίνω και μια εμμονή στη Παλαιά Διαθήκη ,η οποία φυσικά και είναι μέρος της Βίβλου αλλά ήτανε ο παλιός κόσμος,τον οποίο άλλαξε κατά πολύ ο Ιησούς με την έλευσή του.Πολλά πράγματα από την Π.Δ έχουνε καθαρά ιστορική αξία.Αρχίζω να καταλαβαίνω ότι οι μάρτυρες του ιεχωβά ,είναι πιο κοντά στην εβραική θρησκεία παρά στον Χριστιανισμό.
Και υπενθυμίζω.Ας μην το συγχέουμε με τις θυσίες των πρώτων χριστιανών κατά τους διωγμούς.
Παράθεση από: Βραζίλης στις 28/08/08, 13:02Να υποθέσω επίσης ότι απαγορεύεται η λήψη αίματος για αιματολογικές εξετάσεις;Όχι. Τέτοιες διαδικασίες ή εξετάσεις που περιλαμβάνουν το αίμα του ίδιου του ατόμου δεν συγκρούονται τόσο καθαρά με τις δηλωμένες αρχές του Θεού.
Αλλά σε κάθε περίπτωση η τροφή δεν πρέπει να πρέπει να έχει αίμα. (Στράγγιγμα και ψήσιμο, σε λογικά πλαίσια)
Και επιμένω ότι η Παλαιά Διαθήκη δεν είναι τίποτε άλλο παρά η προιστορία της Χριστιανοσύνης.
Η Δημοκρατία είναι δημιούργημα των εξελικτικών μεταβολών των διαφόρων πολιτευμάτων της Αθήνας που είδαν πως δεν τους ικανοποιούαν και πολύ σοφά απέρριπταν...Η Παλαιά Διαθήκη πως προετοίμαζε το έδαφος για το Χριστο?
Είναι η προετοιμασία του ανθρώπου στο να "δει" έναν "καινούργιο" Θεό, διαφορετικό από εκείνον της εποχής της Εξόδου, που ήταν πιο πολύ ηγέτης και τιμωρός, παρά Πατέρας.
Παράθεση από: MACMISIAS στις 01/09/08, 22:03Είναι η προετοιμασία του ανθρώπου στο να "δει" έναν "καινούργιο" Θεό, διαφορετικό από εκείνον της εποχής της Εξόδου, που ήταν πιο πολύ ηγέτης και τιμωρός, παρά Πατέρας.Ο Θεός δεν είναι ένας, αλλά δύο; Ή είναι ο ίδιος αλλά άλλαξε γνώμη "εν μία νυκτί" και από τύραννος έγινε στοργικός Πατέρας; Ακούγεται ανόητο.Προφανώς, ο Θεός που τους πασάρανε/μας πασάρουνε είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα, ή αλλιώς "ανθρώπινη/γήινη ερμηνεία του Θεού, της Υπέρτατης Οντότητας", αν προτιμάς...
Επιτρεψε μου να διαφωνησω σε αυτο, αλλα κατ'εμε οι Θεοι ειναι οσοι οι ανθρωποι... Ολοι εχουμε μια αποψη περι Θεου, καλου/κακου κτλ...
Εντάξει βρε Νίκο ,και η Παλαιά Διαθήκη μέσα στη Βίβλο είναι,ας μην επικεντρωθούμε τώρα εκεί.Δεν μου έχεις απαντήσει όμως για την Μετάληψη που είναι μέγα μυστήριο για την Χριστιανοσύνη.Πως μπορεί ο Χριστός να λέει έστω συμβολικά το "πιείτε αυτό είναι το αίμα μου",αν υπάρχει τόσο μεγάλη απαγόρευση για το αίμα.
Με βάση αυτά που λες, θα έπρεπε να απαγορεύεται: Βγάζουν το αίμα από μέσα μας, το βάζουν σε μηχανήματα, του προσθέτουν χημικά, και στο τέλος το πετάνε στα σκουπίδια. Αν το αίμα είναι ιερό, τότε αυτό που γίνεται είναι ιεροσυλία.Λιγότερο ανίερο φαίνεται όταν το βγάζουν για αιμοκάθαρση και το ξαναβάζουν μέσα, δεν πετιέται δηλαδή. Εκτός αν η απαγόρευση εξαρτάται από τον όγκο του αφαιρούμενου αίματος.
Όμως το αίμα υπάρχει και μετά το ψήσιμο, αλλά σε άλλη μορφή. Δεν σας απασχολεί το αίμα κατά το σφαγή και την προετοιμασία του γεύματος; Μόνο η μορφή με την οποία θα εισέλθει στον οργανισμό από το στόμα;