Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Gabriel6th

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 38
26
Η λάμπα από ποιον μυθοποιήθηκε είναι η ερώτηση...


ο Randall RG75G2 για μένα ήταν ίσως ο καλύτερος μέταλ ενισχυτής που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε σπίτι και είναι solid state.


Επίσης πόσο λαμπάτος είναι ένας ενισχυτής με solid state rectifier και 2-3 solid state gain stages μπροστά από αυτόν είτε σαν gain του ενισχυτή ή σαν πετάλια?


Όλοι γουστάρουμε λαμπάτα μηχανάκια. Γιατί ως γνωστόν αν δεν είναι λαμπάτο είναι μάπα. Και στις πιο προχωρημένες περιπτώσεις αν δεν έχει τουλάχιστον 7-8 λάμπες μέσα είναι μάπα. Όπως αν δεν είναι swamp ash η στρατοκάστερ είναι μάπα.


Μετά από 70db gain ψάξε βρές λαμπάτη "χροιά"...

27
Επειδή το θέμα δε θα μπορούσε να είναι πιο κλισέ, θα επιχειρήσω να ρωτήσω 2 πράγματα¨


1. Τι δε σου αρέσει στη squier σου εκτός από το γεγονός ότι είναι φτηνή
2. Πότε έπαιξες τελευταία φορά ηλεκτρική κιθάρα με ενισχυτή.

28
Εαν δεν έχεις κόλλημα με τα μεταχειρισμένα,εγώ θα πρότεινα την "άλλη" Gibson:
http://smart.noiz.gr/details.php?id=27897
Ηχος κοντά στη Les Paul και καλύτερη σαν κιθάρα από την Studio.
Εαν το όργανο είναι εντάξει,μέχρι τα 1500 σου μένει ένα σεβαστό ποσό για να διαθέσεις σε έναν καλό ενισχυτή,και πιθανότατα θα σου περισσέψουν και χρήματα.



+1. Και καλή τιμή.

29
PRS Singlecut.


SE αν θέλεις καινούρια μέχρι 5-6 κατοστάρικα.
USA αν έχεις ενάμιση χιλιάρικο και δεν έχεις κόλλημα με τα μεταχειρισμένα. Είναι απλά εξαιρετικές.


Τώρα κιθάρες που γ**άνε, δέρνουν, σπέρνουν, θερίζουν και αλωνίζουν δεν υπάρχουν. Οι περισσότερες περιορίζονται στο να παίζουν μουσική. Και όντως αν δεν έχεις καλό ενισχυτή θα είναι δύσκολο να την ευχαριστηθείς.


Αν θέλεις οπωσδήποτε Les Paul, η Standard Traditional είναι όντως καλή κιθάρα αλλά δε θα έδινα πάνω από 1400 ευρώ για να την πάρω.

30
Στις αγγελίες αυτή την ώρα που μιλάμε υπάρχει άνθρωπος που πουλάει burstbuckers 2 και 3 300 ευρώ επειδή προέρχονται από Gibson Joe Perry LP. Οι μαγνήτες αυτοί κάνουν γύρω στα 90 ευρώ έκαστος καινούριοι... Ταυτόχρονα υπάρχουν και αρκετοί φίλοι που αγοράζουν πράγματα από το ebay για να τα κάνουν εμπόριο μετά στις αγγελίες λές και απευθύνονται σε παπούα ιθαγενείς που δεν ξέρουν ότι όταν πουλάς ταυτόχρονα 10 πετάλια καινούρια κάνεις εμπόριο.


Οπότε θα συνεχίσω να παραθέτω links από Thomann και DV247 για να καταλάβουν τα παιδιά τι τους προτείνω να πάρουν και να εχουν μια ιδέα πριν πάνε να το ακούσουν και να το παζαρέψουν στα Ελληνικά μαγαζιά. Μιας και πολλές φορές αυτά πλέον είναι φτηνότερα.

31
Ενισχυτές / Απ: Lampatos enisxitis gia spiti?
« στις: 16/02/11, 18:17 »
Πιστευω πως το γεγονος οτι ο Lionheart L5T εχει παραλληλο fx loop ειναι πολυ μεγαλο ατου οταν θα θελεις να χρησιμοποιησεις εφε οπως delay, reverb, chorus κτλ.


Τι εννοείς? Εγώ πιστεύω το ακριβώς αντίθετο. Καθώς η λούπα είναι παράλληλη και δεν υπάρχει ρυθμιστικό που να καθορίζει το ποσοστό του σήματος που περνάει από αυτή. Νομίζω είναι fixed γύρω στο 60%. Όχι ότι είναι δύσκολο να την κάνεις σειριακή, αλλά δεν είμαι έτοιμος ακόμα για μόντες σε ενισχυτή 2 μηνών...

Απ'όσο ξέρω η παράλληλη λούπα χωρίζει το σήμα σε δυο δρόμους, όπου από τον ένα περνάει το σήμα  της κιθάρας ανεπηρέαστο και από τον άλλο περνάει από τα εφέ που έχεις μέσα στη λούπα και στο τέλος έχεις μια μίξη των 2 ήχων (dry και wet). Εκεί πιστεύω ότι είναι το πλεονέκτημα της, διότι θεωρητικά δεν έχεις την αλλοίωση του σήματος της κιθάρας που θα είχες κανονικά από τη χρήση κάποιων πεταλιών. Για παράδειγμα έχω ένα παλιό Chorus το οποίο κόβει μέρος του σήματος όχι μόνο όταν είναι ανοιχτό αλλά και όταν είναι κλειστό (προσωπικά με ενοχλεί και στις 2 περιπτώσεις). Πιστεύω πως με ένα παράλληλο fx loop, δεν θα είχα αλλοίωση του σήματος, όχι τόσο σημαντική τουλάχιστον.


Άμα τα πετάλια σου είναι true bypass δεν έχεις καμία αλοίωση με τη σειριακή. Και η παράλληλη ίσως να είναι πλεονέκτημα αν διαλέγεις εσύ το ποσοστό dry/wet. Στον lionheart δεν το διαλέγεις. Αν βάλεις delay στην παράλληλη λούπα με λιγότερο από 100% του σήματος να περνάει από το πετάλι (που ούτως η άλλως έχει δικό του wet/dry) τα αποτελέσματα δεν είναι τα καλύτερα...

32
   ωραια κιθαρα πραγματικα  8)  .. αν και ειμαι φεντερακιας, παραδεχομαι οτι μπαινει πολυ επικινδυνα στα χωραφια τις αμερικανας.. καλα την μεξικανα την παταει κατω, κατα την γνωμη μου.


Αντιλαμβάνεσαι ότι έχει τα 2πλάσια λεφτά και ότι κατα πάσα πιθανότητα είναι κλάσεις ανώτερη από κάθε φέντερ?

33
Ενισχυτές / Απ: Lampatos enisxitis gia spiti?
« στις: 15/02/11, 16:23 »
Πιστευω πως το γεγονος οτι ο Lionheart L5T εχει παραλληλο fx loop ειναι πολυ μεγαλο ατου οταν θα θελεις να χρησιμοποιησεις εφε οπως delay, reverb, chorus κτλ.


Τι εννοείς? Εγώ πιστεύω το ακριβώς αντίθετο. Καθώς η λούπα είναι παράλληλη και δεν υπάρχει ρυθμιστικό που να καθορίζει το ποσοστό του σήματος που περνάει από αυτή. Νομίζω είναι fixed γύρω στο 60%. Όχι ότι είναι δύσκολο να την κάνεις σειριακή, αλλά δεν είμαι έτοιμος ακόμα για μόντες σε ενισχυτή 2 μηνών...

34
Blues Junior + Πετάλια = Ευτυχία.

35
Ενισχυτές / Απ: Lampatos enisxitis gia spiti?
« στις: 12/02/11, 20:40 »
Για πιο blues και classic Rock ήχους και αν έχεις και κάποιο overdrive πετάλι εγώ έχω τον Lionheart L5T και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μη φανταστείς ότι επειδή είναι 5 βατ ωστόσο τον τερματίζεις. Με την ένταση πάνω από 4 δεν αντέχω στο ίδιο δωμάτιο.


Ο Blackstar είναι καλύτερος για πιο 80s και high gain καταστάσεις με αρκετό solid state gain στο κύκλωμά του.  Δεν καθαρίζει τόσο καλά με το volume της κιθάρας όσο ο Laney  αλλά έχει περισσότερο "γκάζι" σε χαμηλότερες εντάσεις. Σύν ένα πολυ καλό line out.


Το βασικό πλεονέκτημα του Laney είναι η καμπίνα του. Είναι μεγαλύτερος από τα περισσότερα μικρά κόμπο. Είναι χτισμένος σαν τανκ κυριολεκτικά και έχει όγκο. Στις φωτογραφίες μου φαινόταν μικρότερος αλλά όταν ήρθε σπίτι σκεφτόμουν που θα τον βάλω...


Το μειονέκτημα είναι ότι δεν έχει master volume. Έχει δυο κανάλια που το καθένα έχει το δικό του volume αλλά δεν έχει χωριστό master volume. Έχει ωστόσο master tone. ::)
Το EQ του είναι υπερευαίσθητο και είναι αρκετά bright. Επίσης η λούπα δεν είναι σειριακή αλλά παράλληλη. Οπότε δεν περνάει 100% του σήματος από αυτή με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς τη χρησιμότητά της.


Η γνώμη μου είναι να μήν απορρίψεις κανέναν σαν vintage/modern κλπ. Καθώς ένα overdrive/distortion μπορεί εύκολα να μετατρέψει τον πιο χαρακτηριστικό blues-ενισχυτή σε καφρομηχανή. Δες ποιός σου κάνει σαν χροιά για να βάλεις τη βάση στον ήχο που θέλεις και αν λείπει λίγο gain διορθώνεται εύκολα.

36

Καταρχήν η Guernica δεν είναι "κατασκευαστής" κιθάρων. Οπότε οι συγκρίσεις με Αλάμπρα κλπ είναι αδόκιμες. Τις Guernica τις φέρνει ο Ανδρομηδάς στη Νικηταρά και είναι κιθάρες που παραγγέλνει από Ισπανικό εργοστάσιο με χαρακτηριστικά που ορίζει αυτός (αν δεν κάνω κάποιο τραγικό λάθος). Ο Διαμαντής Ανδρομηδάς είναι από τους παλιότερους έμπορους κλασσικής κιθάρας αλλά και πολύ σημαντικός δάσκαλος. Εγώ στο Σκαλκώτα είχα δάσκαλο τον Τζιφάκι που είχε δάσκαλο τον Ανδρομηδά, οπότε πάει αρκετά πίσω.


Τώρα σχετικά με την κιθάρα. Αν είναι σε καλή κατάσταση όπως λές την παίρνεις οπωσδήποτε. Ρίξε ένα τηλέφωνο στο 210 3814672 για να μάθεις την τιμή της. Αν θυμάμαι καλά είναι αρκετά πάνω από τα 1000 ευρώ.


Όσον αφορά την απάντηση του Στέλιου. Θα διαφωνήσω κάθετα. Η γνώμη μου είναι ότι κάθε κιθαρίστας θα πρέπει να έχει την όσο καλύτερη κιθάρα αντέχουν τα οικονομικά του. Αρκεί η αναζήτηση να μην του κόβει χρόνο από την εξάσκηση. Πχ εγώ σήμερα έχω χαλάσει 2 ώρες ψάχνοντας πετάλια και δεν έχω παίξει καθόλου κιθάρα... Μην το κάνεις. Επίσης μιλάμε για κλασσικές. Έχουν όλες την ίδια όψη και ευτυχώς δεν υπάρχει τόσο μεγάλη μανία με τις μάρκες όπως με τις ηλεκτρικές ακουστικές κλπ.


Οι διαφορές ανάμεσα στη "μαθητική" κατηγορία των 300 ευρώ και μια κιθάρα που κάνει πάνω από 1000 ευρώ είναι χαώδεις. Ο έβενος στην ταστιέρα, τα λεπτότερα τοιχώματα, το λεπτότερο βερνίκι, τα καλύτερα τάστα κλπ κλπ. Η κλασσική κιθάρα δεν είναι σαν την ηλεκτρική. Που αλλάζεις μαγνήτες, ενισχυτή, βάζεις βάθος και διορθώνεις τις ατέλειες... Αν ένα όργανο δεν έχει ένταση, ατάκα  κλπ δεν υπάρχει θεραπεία.


Το "πτυχίο" της κλασσικής είναι πολύ μακρυά. Δεν ξέρω πόσων ετών είσαι αλλά αν δε σκοπεύεις να γίνεις επαγγελματίας μουσικός ή δάσκαλος να είσαι σίγουρος ότι κάτι άλλο θα μπεί στη μέση και θα το καθυστερήσεις. Μέχρι τότε θα περάσουν από τα χέρια σου πολλές κιθάρες οπότε μην το βλέπεις σαν έναν τρόπο για να κάνεις οικονομία "μια και καλή". Και προφανώς θα το πάρεις με την αξία σου όταν και αν το πάρεις. Αλλά δεν θα το πάρεις με μια κιθάρα των 300 ευρώ. Είναι απάνθρωπο το να βγάλεις ένα πρόγραμμα 45 λεπτών σε μια κιθάρα των 300 ευρώ με ότι συνεπάγεται η τιμή της σε βερνίκι, ζύγισμα, τάστα ατάκα κλπ. Γίνεται, αλλά θα χάσεις τόσο χρόνο και προσπάθεια που δεν αξίζει. Επίσης δεν είναι ιδιαίτερα λογικό δεδομένου ότι θα έχεις πληρώσει κάποιες χιλιάδες ευρώ σε μαθήματα μέχρι τότε να παίζεις με μια μαθητική κιθάρα.


Με λίγα λόγια, αν δεν είχα πάρει πρόσφατα μια Antonio Picado και αποφάσιζες να μην την πάρεις, θα σου ζήταγα να με φέρεις σε επαφή με το φίλο σου για να του κάνω κάποια προσφορά. Η 30Α που πήρε ένα από τα παιδιά που κάνω μαθήματα έχει 550-600 ευρώ και απ' ότι θυμάμαι η 50Α είχε γύρω στα 1250. Αλλα καλό θα είναι να το επιβεβαιώσεις.

37
Είναι σαν οποιαδήποτε Epi Les Paul με EMG.

38
Γιατί να στραφεί κανείς εναντίον σου; Πράγματι η σειρά LL της Yamaha είναι εξαιρετική και από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία αυτή (μέχρι 700-800 Eυρώ). Μόλις τις πρότεινα σε κάποιον άλλο φίλο σε σχετική συζήτηση.


Η σχέση με Yamaha και Νάκα γενικά στις κιθαροκοινότητες δεν είναι και η καλύτερη. Όλοι κράζουν το Νάκα που φέρνει μόνο "σάπιες" μάρκες. Και εγώ έχω τσακωθεί εκεί αρκετές φορές αλλά οι Yamaha, Vigier, Washburn και Blade που φέρνει μόνο σάπιες δεν είναι. Προφανώς στα 200-300 ευρώ δεν θα είναι ότι καλύτερο, όπως δεν είναι και οι αντίστοιχες Squier/Epiphone.

39
Ηλεκτροακουστική: Θα παίξεις live? Αν ναι βολεύει. Αν όχι δεν υπάρχει λόγος


Εξαιρετικές κιθάρες στα 1000κάτι ευρώ είναι οι Furch που φέρνει ο Κουρμπής.  Κάτω από 1000 οι Faith που φέρνει ο Διαμαντόπουλος και ίσως η Larrivee L-03 που δεν είμαι σίγουρος που θα τη βρείς.


Φαντάζομαι πως θέλεις Dreadnought μέγεθος. Κατα τη γνώμη μου στις ακουστικές υπάρχει μια νεκρή ζώνη μεταξύ 800 και 1300-1400 ευρώ με ελάχιστα μοντέλα οπότε οι κατηγορίες τιμής είναι ιδιαίτερα "διακριτές".


Μάρτιν κάτω από D-18 δεν προτείνω όπως και Taylor κάτω από 314. Οπότε για μένα ή κοιτάζεις κιθάρες γύρω στα 7-8 κατοστάρικα ή πάς στην "μεγάλη" κατηγορία τιμής που είναι 1200+


Στα 1000 ίσως να υπάρχουν κάποιες καλές Takamine αλλά είναι τόσα πολλά τα μοντέλα που δεν έχω παρακολουθήσει.


Και με κίνδυνο να στραφεί όλο το φόρουμ εναντίον μου και να με πεί γραφικό. Πολύ καλές ακουστικές είναι οι Yamaha στα χρήματα αυτά. Και ο Νάκας πλέον έχει συμμορφωθεί αρκετά στις τιμές.


Η LL-16 είναι κατα τη γνώμη μου η καλύτερη ακουστική κιθάρα κάτω από 1000 ευρώ και ο νάκας την έχει 664 ευρώ σε 12 άτοκες:
http://nireas.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/Default.asp?Static=243&Product=36481&Category=1762


Αντίστοιχα στο Thomann έχει 743 ευρώ...
http://www.thomann.de/gr/yamaha_ll16_westerngitarre.htm


Και μη σε τρομάζει η "παραγγελία online". Θα πάς στο κατάστημα, θα τη δοκιμάσεις και αν σου αρέσει θα φτιάξεις με τα παιδιά λογαριασμό και θα την πάρεις στην τιμή online. Εγώ τουλάχιστον έτσι έκανα με τον Laney μου.


Η LLX16 έχει σχεδόν ένα χιλιάρικο στο Θωμά. Και αν είναι λίγο καλύτερη από την LL16 και λίγο χειρότερη από την LLX26 που δοκίμασα εγώ μιλάμε για καταπληκτικό όργανο. Και ο laminate λαιμός είναι πολύ όμορφος και στο μάτι, και απότι ξέρω ιδιαίτερα σταθερός.

40
Εξαρτάται από το άν θα αλλάξεις το nut ή θα ξανακόψεις το υπάρχον, πόσο μακρυά θές να το πας με τα ηλεκτρονικά (πχ αν θέλεις να πάρεις sprague bumblebees πυκνωτές θέλεις ένα 70άρι μόνο για αυτούς.


Αν παραγγείλεις όμως ποτενσιόμετρα πυκνωτές και καλώδιο (καλής ποιότητας)από το ebay ξεμπερδεύεις με τα υλικά με περίπου 30 ευρώ και μετά άλλα 30 για nut, και για dressing σε 2-3 τάστα και setup σε μια κιθάρα χωρίς πολλές φθορές νομίζω φτάνουν άλλα 70-80 ευρώ.

41
Στις μεγάλες κιθάρες δύσκολα θα καταλάβεις τη διαφορά του cutaway. Στις μικρότερες ίσως ναι καθώς η αρχική ένταση είναι μικρότερη. Προσωπικά σε blind test δε μπορώ να ξεχωρίσω κιθάρα από μαντολίνο. Αλλά όταν παίζω και είμαι στους 30 πόντους μπορώ να καταλάβω τη διαφορά ανάμεσα σε κιθάρες ίδιας κατασκευής (πχ ίδιο μοντέλο) που η μία είναι κομμένη.

Στα χρήματα που θέλεις να δώσεις θα προτείνω και γώ ακουστική αντι για ηλεκτρακουστική καθώς δε θα πληρώσεις ηλεκτρικά τα οποία μπορείς να εγκαταστήσεις αργότερα.


Σε αυτά τα  χρήματα και ίσως κάτι παραπάνω το εργοστάσιο της Godin βγάζει Simon Patric, Art Lutherie και θα σου προτείνω να κοιτάξεις και Cort. Πολύ καλές σχετικά φτηνές κιθάρες κατά τη γνώμη μου είναι και οι Faith. Ότι και  να πάρεις απόφυγε χορδές της Elixir που έχουν nynlon επίστρωση και κόβουν τα μπάσα τονίζοντας τα πρίμα. Πέρασα μια περίοδο που έψαχνα για ακουστική γύρω στα 2000 και όλες είχαν Elixir επειδή δε σκουριάζουν και φαίνονται καινούριες. Αποτέλεσμα όλες οι κιθάρες που δοκίμασα να μου φαίνονται ίδιες και άδειες και μόλις έπιασα κάπου μια guild που είχε martin marquis χορδές έβγαλα όλες τις προηγούμενες σκάρτες (κι ας ήταν καταπληκτικές κιθάρες).


Σχετικά με τις Ovation έχουν καταπληκτικά μπράτσα και πολύ γρήγορα. Έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλές ακουστικές. Martin D-28, Taylor 314, Larrivee κλπ. Και σαν ακουστικές όλες είχαν κλάσεις ανώτερο ήχο και αίσθηση από όσες ακριβές Ovation έχω πιάσει. Μπορεί στον ενισχυτή μια Ovation Adamas να είναι ιδανική αλλά στα 20 χρόνια που παίζω κιθάρα δεν έπαιξα ποτέ ακουστική σπίτι μου με ενισχυτή. Και το σπίτι σου είναι ο χώρος όπου πραγματικά ευχαριστιέσαι την ακουστική κιθάρα σου.

42
Διαφορά θα υπάρχει καθώς καμια κιθάρα δεν είναι ίδια με τις άλλες. Αν η έπι σου είναι καλή και πιάσεις μια κακή gibson η δικιά σου θα σου αρέσει περισσότερο. Αν η έπι σου είναι χάλια σε playability ότι και να πιάσεις θα σου φανεί πολύ ανώτερο.


Οι Gibson που έχω δοκιμάσει στα μαγαζιά δε μου άφησαν ποτέ τις καλύτερες εντυπώσεις καθώς ήταν ασετάριστες. Κάθε καινούρια κιθάρα κατά τη γνώμη μου χρειάζεται δουλειά σε τάστα και nut και μπορεί να γίνει καταπληκτική.


Τόσο η επιφον όσο και η gibson από το εργοστάσιο έχουν σχετικά κακής ποιότητας ηλεκτρικά (η έπιφον χειρότερα ποτενσιόμετρα, και οι 2 μέτριους πυκνωτές). Με καλούς μαγνήτες η διαφορά αν αναβαθμίσεις τα ηλεκτρικά θα είναι αισθητή.


Τέλος έχεις παραθέσει ενισχυτές από 300 μέχρι 1500 ευρώ. Εκεί οι διαφορές θα είναι τεράστιες. Όσο για τον Class 5 έχε υπόψιν σου ότι δεν έχει master volume και για να πάρεις ήχους από crunchy Marshall θα παίζεις σε εντάσεις που αν μένεις σε διαμέρισμα ίσως να φανούν υπερβολικές. Προσωπικά έχω τον Laney L5T που είναι επίσης λαμπάτος 5 βατ και δεν αντέχω να παίζω πάνω από το 3.


Αν ο ήχος της κιθάρας σου σου κάνει δώσε 100-150 ευρώ για να της τελειοποιήσεις τάστα, nut γέφυρα και να αλλάξεις τα ηλεκτρικά. Δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω. Και δεν είναι σίγουρο ότι δε θα χρειαστείς να δώσεις τα ίδια χρήματα για επεμβάσεις σε μια καινούρια Gibson.

43
Εγώ έχω μία takamine της σειράς G, όμως οι χορδές είναι αρκετά ψηλά σε σημείο κουραστικό.


Αν την πάς σε έναν καλό μάστορα και σου ρυθμίσει το ύψος του nut της γέφυρας, τη βέργα και τα όποια τάστα τρίζουν η κιθάρα σου θα βελτιωθεί πάρα πολύ.


Μπορεί να νομίζεις ότι το να δώσεις 50-60 ευρώ για setup σε μια κιθάρα των 300 ευρώ είναι υπερβολικό, αλλά στην πραγματικότητα ακόμα και μια κιθάρα των 5000 ευρώ μπορεί να έχει αυτά τα προβλήματα αν δεν είναι ρυθμισμένη σωστά. Οπότε αν είσαι ευχαριστημένος με τον ήχο της κιθάρας σου και θες να την κάνεις πιο ευκολόπαιχτη απευθύνσου σε κάποιο μάστορα.

44
Το pitchfactor που δοκίμασα δε με γοήτευσε.
Το timefactor που δοκίμασα επίσης.


Όχι ότι δεν είναι καλά πετάλια αλλά θέλουν τόσο πολύ tweaking που φτάνουν στα επίπεδα rack μηχανημάτων. Όταν υπάρχουν τόόόόόόσες πολλές παραμέτρους πιστεύω ότι η σύνδεση με υπολογιστή για να φτιάχνεις και να αποθηκεύεις presets είναι μονόδρομος...


Με αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα:


Neunaber Wet Reverb + TC electronics Nova Delay σύν ότι προτιμάτε για pitch shifting και modulation.

45
Και μιας και με έπιασε οίστρος. Πριν πάρω το Lionheart και δεδομένου ότι έχω τεράστιο πρόβλημα με την ένταση στο σπίτι μιας και δε μένω μόνος μου, δοκίμασα όλα τα software amp sims που κυκλοφορούν για περίπου 1 μήνα. Με καλή κάρτα ήχου και ένα ζευγάρι πολύ καλά στούντιο ακουστικά. Αγνοώντας τα έτοιμα presets που κατα τη γνώμη μου είναι τουλάχιστον ατυχή, πήρα presets από φίλους και άλλα παιδιά από forum που έχουν ψαχτεί αρκετά και τα αποτελέσματα ήταν ομολογουμένως καλά. Και πάλι, ο Laney μου στο 1/10 της έντασης και με ένα καλό overdrive μπροστά ακούγοταν τόσο καλύτερα που προτίμησα να παίζω λιγότερο της ώρες που μπορούσα παρά να πάω σε modelling λύσεις.


Πρόσφατα ήρθε ένας φίλος από αμερική και έφερε μαζί του το laptop του με στημένο το revalver (που είχα ήδη δοκιμάσει) σαν VST μαζί με μια σειρά από ακριβά impulse simulator pluggins που προσομοιώνουν συνδυασμούς καμπίνας μικροφώνων κλπ. Η διαφορά με αυτό που είχα ακουσει ήταν χαώδης καθώς ο ήχος πλέον είχε διάσταση και αίσθηση του χώρου ακόμα και από τα ακουστικά.


Που θέλω να καταλήξω? Δεν έχει σημασία πόσα presets έχει το καινούριο pod ή αν έχει 200% δυνατότερο επεξεργαστή. Τα πάντα πλέον είναι αλγόριθμοι. Και σιγά σιγά τα πιο προσιτά προϊόντα pod, eleven rack κλπ θα κάνουν αυτό που κάνει ήδη το axe-fx και οι σύνθετες εγκαταστάσεις revalver. Θα ξεφύγουν από το μονέπλευρο modelling ενίσχυσης/προενίσχυσης και θα στραφούν στο πώς θα κάνουν τον ενισχυτή να ακούγεται λές και είναι στο ίδιο δωμάτιο με σένα και όχι στο cd. Το modelling χρησιμοποιείται πάρα πολύ στην ηχογράφηση λόγω των ευκολιών που παρέχει και το post processing του δίνει χώρο μέσα στη μίξη. Αλλά κατα τη γνώμη μου δε μπορεί να αντικαταστήσει ακόμα τον live ενισχυτή που σπρωχνει αέρα στο δωμάτιο. Όταν λοιπόν δωθεί λίγο περισσότερη σημασία στο πώς συμπεριφέρεται ο ενισχυτής όχι απλά σαν κύκλωμα αλλά σαν πηγή ήχου σε ένα χωρο, το modelling θα απογειωθεί και κατα τη γνώμη μου θα επικρατήσει καθώς προσφέρει τεράστια πλεονεκτήματα σε σχεση με τις αναλογικές λύσεις.

46
Μια ιδέα που είχα κάποτε είναι τα ρυθμιστικά να βγαίνουν εκτός κιθάρας. Δηλαδή κάθε πηνίο ακόμα και τα 2 άπο τους Humbuckers να φεύγουν ξεχωριστά σε ένα καλώδιο στην έξοδο. Και να μιξάρονται σε κάποιον προενισχυτή ο οποίος θα μπορούσε να παίξει το ρόλο του tone να βάζει τα πηνία εντός/εκτός φάσης, σε σειρά/παράλληλα μόνα τους κλπ. Αντίστοιχες συσκευές που επεξεργάζονται το σήμα των μαγνητών πριν την προενίσχυση νομίζω έχουν βγάλει η seymour duncan και η THD.


Το πρόβλημα με όλα αυτά τα συστήματα είναι ότι σταματάει πλέον ο μαγνήτης να αλληλεπιδρά με τα λαμπάτα στάδια προενίσχυσης. Είναι σαν να παίζεις με buffer. Κάποιο ορκίζονται στο όνομά του, άλλοι σαν εμένα θεωρούν ότι κόβουν πολύ από τη λαμπάτη αίσθηση.


H Variax της line 6 έχει φάει πολύ κράξιμο από διάφορους πιουρίστες αλλά κατα τη γνώμη μου είναι ο "σωστός δρόμος" για modelling κιθάρας.


Απλά τα προβλήματα ξεφεύγουν πλέον από τις κλασσικές παραμέτρους (ξύλα, κατασκευή, υλικά, συναρμογή κλπ) και το bottleneck πλέον είναι οι αλγόριθμοι προσομοίωσης. Δεδομένου ότι οι DSP είναι σε μια κατάσταση ληθάργου από πλευράς development μια και οι νέοι επεξεργαστές τρέχουν σχεδόν τα πάντα σε επίπεδο υπολογιστή οι πραγματικά ρεαλιστικές standalone συσκευές αυτού του είδους πιστεύω ότι θα αργήσουν αρκετά.

47
Ναι αλλα ο οργανοποιος θα την φτιαξει ως προς το φινιρισμα οπως τη θελεις και ως προς την ταστιερα για το δικο σου χερι ,αν το ζητησεις, αν εχει μικρη ή μεγαλη σωματικη διαπλαση. Εγινε για μαθητρια μας που η ταστιερα ειναι μικροτερη απο το κανονικο σε πλατος και μηκος χιλιοστα. Μη ορατη διαφορα με το ματι αλλα σιγουρα την αντιλαμβανεσαι στο παιξιμο.


Σίγουρα. Αλλά πληρώνεις σήμερα μια προκαταβολή για μια κιθάρα (και ένα σεβαστό ποσό στην πορεία) η οποία μέχρι να τελειώσει και να την πιάσεις στα χέρια σου δεν έχεις ιδέα πως ακούγεται. Επίσης δεν έχεις και ιδέα πόσο θα σου κρατήσει. Γιατί η χειροποίητη είναι μέν άψογη στο φινίρισμα την ώρα που την πιάνεις στα χέρια σου αλλά αν σε 2 χρόνια σκεβρώσει το καπάκι εξαρτάσαι από την καλή θέληση του οργανοποιού για το άν θα αναλάβει εξ ολοκλήρου να στην επισκευάσει. Και φυσικά δεν ξέρεις σε τι βαθμό είναι αυτό εφικτό.


Παίζω πολλά χρόνια κλασσική κιθάρα (και προφανώς δεν το λέω για να το παίξω ειδικός, γνώστης κλπ) και από μικρός θεωρούσα ιδανικό το να μου φτιάξει κάποιος μια κιθάρα στα μέτρα μου. Μπήκα λοιπόν σε αυτή τη διαδικασία. Έσκασα περίπου 1.000.000 δραχμές τότε και πήρα (μετά από περίπου 7 μήνες) μια κιθάρα η οποία ήταν πραγματικά καταπληκτική από γνωστό και σεβαστό μάστορα. Όταν όμως πέρυσι έφτασα να έχω φάει τον καβαλάρη σχεδόν τελείως για να κάθονται οι χορδές σε ικανοποιητικό ύψος και αποφάσισα να πάω την κιθάρα στο μάστορα για να τη δεί λέει έχει σκεβρώσει το καπάκι και θέλω 500 ευρώ για να ξεκολλήσω λαιμό και καπάκι, να φτιάξω το bracing και δεν είναι σίγουρο ότι θα έρθει εντελώς...


Όταν τον ρώτησα γιατί συνέβη, μου είπε διάφορα απαράδεκτα για απότομες μεταβολές υγρασίας, απροσεξία εκ μέρους μου, ότι την είχα δήθεν κόντρα σε καλοριφέρ, ότι δεν αεριζοταν σωστά μέσα στη θήκη κλπ. Που προφανώς δεν ίσχυαν γιατί ξέρω αρκετά καλά πως πρέπει να προσέχω ακουστικά όργανα.

48
Μιλάμε για κλασσικές κιθάρες στα 3000 και πάνω. Νομίζω η ακριβότερη Αλάμπρα έχει 3.000. Άμα μου τη χαρίζανε δε θα λεγα όχι αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερες κιθάρες σε αυτά τα χρήματα.

49
Το πρόβλημα με τις ελληνικές χειροποίητες είναι ότι τις παραγγέλνεις σήμερα και τις παίρνεις μετά από κανα χρόνο...


Με 2-3 χιλιάρικα παίρνεις πολύ καλή κιθάρα. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει καθόλου η εμφάνιση όσο το ζύγισμα και φυσικά ο ήχος. Σε αυτά τα χρήματα πήρα πρόσφατα μια Antonio Picado 62 που είναι ότι ακριβώς ήθελα εδώ και 10 χρόνια.

50
Αν θέλεις να γράφει Blackmore πάνω τσίμπα την. Αν θέλεις απλά μια πολύ καλή κιθάρα, με τα ίδια χρήματα φτιάχνεις από κομμάτια 2 πάρα πολύ καλές στρατοκάστερ με τα δικά σου specs. Για Fender-style όργανα από ένα σημείο και μετά πιστεύω πως οι partscaster είναι μονόδρομος...

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 38