Αποστολέας Θέμα: Ασκήσεις για αρμόνιο  (Αναγνώστηκε 16883 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος onou12345

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 44
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ασκήσεις για αρμόνιο
« στις: 26/12/08, 18:32 »
Γεια σας. Είμαι αρχάριος στα πλήκτρα και θα ήθελα κάποια βοήθεια. Έχω το YAMAHA YPT-200 (beginner). Πιστεύω πως για έναν αρχάριο είναι αρκετά καλό. Βασικά ξέρω κάποια πράγματα. Μπορώ να παίξω συγχορδίες παράλληλα με την μελωδία αλλά μέχρι εκεί. Τα δάχτυλά μου έχουν ''σπάσει'' λόγω της κιθάρας οπότε έχω μια περισσότερη άνεση. Θα ήθελα να μου πείτε κάποιες ασκήσεις και τι θα έπρεπε να ξέρω για το αρμόνιο. Ίσως αργότερα ασχοληθώ με το πιάνο.

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Ασκήσεις για αρμόνιο
« Απάντηση #1 στις: 26/12/08, 21:09 »
Σαν αρχαριος καλο θα ηταν "επενδυσεις" στην κατανοηση του κλαβιε του αρμονιου γενικα.
Αυτο σημαινει να αποκτησεις μια αλφα ευκολια στο να βρισκεις ευκολα τις νοτες και τις θεσεις πανω στα πληκτρα. Υπαρχουν πολλοι τροποι για να το κανεις αυτο. Εγω θα προτιμουσα τον τροπο που θα κανει το μυαλο και τα δαχτυλα να συνεργαστουν μεταξυ τους. Αλλιως κινδυνευεις να πεσεις στο λαθος που καναμε οι περισσοτεροι.
Απειρες ωρες μελετης με ασκησεις θεσης και δεξιοτεχνειας και ξεχασαμε να πουμε στο μυαλο μας να παιζει τις νοτες μαζι με το χερι μας.

Θα σου προτεινα να αγορασεις καποιο βιβλιο το οποιο να ειναι κατι σαν τα "πρωτα βηματα στη κιθαρα". Θα σου προτεινα να προμηθευτεις το Autorgan 1 απο τις εκδοσεις Νακας.

Επισης, εαν εχεις ορεξη για το κατι παραπανω, μπορεις να παρεις και το βιβλιο του HANON ( εκδοσεις Νακας επισης ), στο οποιο περιεχονται ασκησεις για πιανιστες! Παρολο που οι 5 οκταβες των πληκτρων θα σε περιορισουν, οι περισσοτερες ασκησεις γινονται και σε αρμονιο.

Τι να προσεχεις γενικα: