Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - pityian

Σελίδες: 1 2 [3] 4
51
   Άσχολούμαι, κυρίως, με την κλασσική κιθάρα. Ωστόσο έχω και μια ηλεκτρική για να αλλάζω που και που "παραστάσεις".
Οι χορδές που είχε όταν την αγόρασα ήταν πολύ λεπτές και ο ήχος που έβγαεινε δεν είχε "όγκο". Ειδικά, ο ήχος που έβγαζαν οι 3 πρίμες χορδές ήταν απογοητευτικός... Έτσι αποφάσισα, να αλλάξω χορδές (Δεν έχω ξαναλλάξει ποτέ χορδές σε ηλεκτρική κιθάρα). Πήρα 12αρες, με τις οποίες δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα να παίξω και ο ήχος τους είναι πάρα πολύ καλος. Εν τούτοις, προέκυψαν τα εξής προβλήματα:

1) Δεν μπορώ να την χορδίσω.
2) Ο καβαλάρης ή γέφυρα (;) ανεβαίνει πολύ ψηλά

 Όσο και αν προσπάθησα, δεν κατάφερα τίποτα...

 Μπορεί να βοηθήσει κάποιος ;

52
Συναντήσεις / Re:Συνάντηση Αθηνα????
« στις: 07/11/02, 17:59 »
  Αυτή την στιγμή  οι πιθανότητες να παρεβρεθώ στην συνάντηση είναι ελάχιστες... Δυστυχώς, ο Αίολος αποφάσισε να ανοίξει σήμερα τους ασκούς του και το λιμέναρχείο να απαγορέψει τον απόπλου σε όλα τα πλοία.

 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Έτσι, μέχρι την επόμενη συνάντηση θα παραμείνω incognito

Τέλος πάντων, όσοι θα είσαστε εκεί να περάσετε καλά...  Ανυπομονώ να δω ποια είναι η έκπληξη του skylla καθώς και φωτογραφίες.

Πάω να παίξω λίγη κιθάρα μήπως και ηρεμήσω...


53
  Άπο τα άρχικα του επιθέτου και του ονοματός μου... ;)

54
  Ουφ..... :D :D :D  8)


55


Μήπως μπορείς επίσης να βρεις την ανάλυση για τη σχέση του αλφαβήτου και των λέξεων με τα μαθηματικά;


 Δυστυχώς, αυτή η ανάλυση μάλλον υπάρχει μόνο στο μυαλό μου...Και εξηγούμαι:

 Το e-mail για την γλώσσα που είχα λάβει πολύ καιρό πριν είναι τελικά αυτό που αναφέρεται στο ελληνικό αλφάβητο...Στη συνέχεια διάβασα το "Ο θαυματουργός ψίθυρος του Ερμή" του Λεωνίδα Χατζηνικολάου, που ασχολείται με αυτό ακριβώς το θέμα, δηλαδή την γλώσσα. Μέσα στην πλοκή του μυθιστορήματος πρέπει να ανέφερε κάτι για μαθηματικές αποδείξεις... Έτσι, χτες το βράδυ που πήγα να ψάξω τον υπολογιστή μου για το σχετικό κείμενο, δε βρήκα τίποτα....

 Όσο για το βιβλίο άρκετα καλό και με ενδιαφέρουσες απόψεις πάνω στην γλώσσα, αν και στο τέλος χάθηκα κάπως...
( Βέβαια το " Επιστροφή άπο την λήθη" του ιδίου ήταν πιο καλό )

56
  Tελικά, το κείμενο που βρήκα δεν αφορούσε την σχέση της ελληνικής γλώσσας με τα μαθηματικά άλλα το ελληνικό αλφάβητο:

  Το ελληνικό αλφάβητο και η μυστική προσευχή επλίκληση που υπάρχει μέσα του !

     Πανάρχαια προσευχή-επίκληση που υπάρχει και λειτουργεί μυστικά μέσα στο ελληνικό Αλφάβητο, από καταβολής του. Οπωσδήποτε Θα διαπιστώσετε την ανάμειξη αρκετών ετερόκλητων στοιχείων - δωρικούς τύπους, νεώτερες προσθήκες κλπ - αλλά το όλο θέμα είναι όντως εντυπωσιακό:
      Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνησή τους (Άλφα, Βήτα, Γάμα κ.λ.π.), δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μια πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανώτερης σύλληψης. Σύμφωνα μ’ αυτήν τη γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμμα) ακούγονται και γράφονται ως εξής:

ΑΛΦΑ - ΒΗΤΑ - ΓΑΜΑ - ΔΕΛΤΑ - ΕΨΙΛΟΝ - ΣΤΙΓΜΑ - ΖΗΤΑ – ΗΤΑ-ΘΗΤΑ - ΙΩΤΑ - ΚΑΠΠΑ - ΛΑΜΒΔΑ - ΜΙ - ΝΙ - ΞΙ - ΟΜΙΚΡΟΝ - ΠΙ - ΡΟ - ΣΙΓΜΑ - ΤΑΥ - ΥΨΙΛΟΝ - ΦΙ - ΧΙ- ΨΙ- ΩΜΕΓΑ.

     Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:

“ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ. ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ. ΖΗ ΤΑ, Η  ΤΑ, ΘΗ  ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ
ΔΑ. ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ!”


     Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του Φωτός:

«ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ!  ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨΙΛΩΝ. ΣΤΗ ΙΓΜΑ (ΙΝΑ) ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ,
ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ  (ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞΗ, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΊ), ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ ΕΨΙΛΩΝ, ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ, Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ) »



«“Αλ φά, βη τά Γά!  Άμα δέ “Ελ, τά εψ  ίλών.  Στή  ίγμα (ίνα)  ζή τα, ή τα, θή τα Ίώτα κατά παλλάν Δά.  (Ινα) μή νύξ ή, ό  μικρόν (έστί) πυρός δε ιγμα ταφή εψ  ιλων, φύ (οι) Ψυχή. ό μέγα (εστί)!»
   
  Η επίκληση αυτή είναι καταγραμμένη από αιώνες στο υποσυνείδητο των Ελλήνων. Αμέσως πιο κάτω αποκαλύπτουμε την σημασία των λέξεων της προσευχής αυτής:

“Αλ = Ο νοητός ήλιος
Φά-ος = το φως
Βή = προστακτική του ρήματος βαίνω (=βαδίζω, έρχομαι).
Τα = δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, εις την
 Γά= Γή (δωρικός τύπος)
Άμα = (επιρρ.) συγχρόνως.
“Ελ = ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος.
Έψ = ρήμα έψομαι, εψ-ημένος - ψημένος.
Ίλών = ιλύς (ουσιαστικό) = λάσπη, πηλός.
 Στή = προστακτική ρήματος ίστημι.
“Ιγμα = καταστάλαγμα, απόσταγμα.
 Ζή = προστακτική ρήματος ζω.
Ή = προστακτική ρήματος ειμί, είμαι.
 Θή = προστακτική ρήματος θέτω. Ίώτα = τα Ιώγα, τα Εγώ.
 Παλάν = Ρήμα πάλλω (= δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο παλλάς = πάλλουσα, περιστρεφόμενη (παράβαλε: Παλλάς Αθηνά).
Δα = άλλος τύπος της Γα, Γης (παράβαλε: Δα- μήτηρ > Δημήτηρ >Δήμητρα = Μητέρα Γή)
 Νύξ = (ουσ.) νύχτα.
“Ο = (αναφ.) το οποίο, που.
Φύ (οι) = ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).

Απόδοση

Αλ, εσύ που είσαι το Φως,
 έλα στη Γη!
Κι εσύ Ελ ρίξε τις ακτίνες σου
στην ιλύ που ψήνεται (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας γίνει ένα καταστάλαγμα (μια ξηρά)
για να μπορέσουν τα Εγώ να ζήσουν,
να υπάρξουν και να σταθούν
πάνω στην παλλόμενη Γη.
Ας μην επικρατήσει η νύχτα, που είναι το μικρόν,
και κινδυνέψει να ταφεί (να σβήσει, να χαθεί) το
καταστάλαγμα του πυρός
μέσα στην αναβράζουσα ιλύ,
και ας αναπτυχθεί η Ψυχή,
που είναι το μέγιστο, το σημαντικότερο όλων!
     
Η εκφώνηση της επίκλησης αυτής, στον αρχικό της τύπο, έχει μια ισχυρή δονητική επίδραση στους αισθανόμενους Ανθρώπους του Φωτός, όποιο σημείο αυτού του Πλανήτη και αν ίστανται, διότι πάνω απ’ όλα είναι μια μυστηριακή κρούση στον ιερό σπόρο της Ψυχής τους...»
ΙΑΛΥΣΣΟΣ



57


Εγω εχω ακουσει οτι πολλες αρχαιες λεξεις εχουν (και) μαθηματικη βαση: αν αντιστοιχισεις καθε γραμμα της αλβαφητου με τον αντιστοιχο αριθμο (α=1, β=2, ...) τοτε το αθροισμα των γραμματων σε παρομοιες εννοιολογικα λεξεις ειναι ιδιο. Νομιζω οτι χρησιμοποιησαν αλφαβητο με 25 γραμματα, το επιπλεον ειναι το "στίγμα", το απομειναρι του οποιου ειναι το στ' (=έξι) στην αριθμηση με γραμματα.


Νομίζω ότι είχα λάβει ένα σχετικό e-mail και είχα κρατήσει το σχετικό κείμενο... Αν το βρώ θα το ανεβάσω Δευτέρα - Τρίτη

58
 Οργάνωση και Διοικηση επιχειρήσεων στην Αθήνα...

59
  Πριν 4 χρόνια, όταν πρωτοέμαθα για το Internet βρήκα άπο  αναζητήσεις τη σελίδα του Βασίλη με μια διεύθυνση σιδηρόδρομο που όλο άλλαζε.... Μετά ανακάλυψα το Σκρίπτο και τη σελίδα του Σπύρου... Ώσπου βγήκε το φιρμάνι της ΑΕΠΙ. Μετά η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή.Κωλύσαμε εδω και άντε να ξεκωλύσουμε...


60
  "Κρυμμένα τραγούδια" είχαν οι "΅Τρύπιες σημαίες" των Κατσιμιχαίων καθώς και το τελευταίο Live που έβγαλαν..
Επίσης μου φαίνεται ότι το "Παιχνίδια με το διάβολο" του Πορτοκάλογλου είχε ένα κρυμμένο τραγούδι στο τέλος (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος)

61
  Αν θυμάμαι καλά νομίζω ότι το τραγούδι με της περισσότερες επανεκτελέσεις και διασκευές στο κόσμο είναι "Τα παιδιά του Πειραία" του Χατζιδάκι και ακολουθεί το "Yellow Submarine" των Beatles... Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.... :-\

62
  Νομίζω ότι η αναγραφή όλων των εκτελέσεων, αν και θα ήταν χρήσιμη, μάλλον θα δημιουργήσει αρκετά προβλήματα.
Π.χ. Το Ερωτικό των Θ.Μικρούτσικου  - Α.Αλκαίου έχει ηχογραφηθεί από τους παρακάτω:
1) Μανώλη Μητσια
2) Χάρις Αλεξίου
3) Λιάτσος Δημήτρης
4) Βασίλη Παπακωνσταντίνου
5) Νότη Σφακιανάκη !!!!! (μπλιαχ...)

 Αύτες μου έρχονται τώρα στο μυαλό και δεν αποκλείεται να το έχει συμπεριλάβει κάποιος άπο τους Νταλάρα - Μητροπάνο σε κάποια live εκτέλεση.
 Επιπλέον, υπάρχουν πάρα πολλές επανεκτελέσεις πάλιων λαϊκών τραγουδιών άπο σύγχρονους καλλιτέχνες π.χ. το τελευταίο live CD του Κότσιρα ή το Εκτός προγράμματος της Αρβανιτάκη. Σε αυτές τις περιπτώσεις ίσως είναι πιο γνωστή η σύγχρονη εκτέλεση από την πιο παλιά π.χ. το Χίλιες Βραδιές -Αρβανιτάκη που είχε πρωτοτραγουδήσει η Τζένη Βάνου
 Άλλα ακόμη και σύγχρονα τραγούδια έχουν ξαναηχογραφηθεί (κυρίως σε live) π.χ. το Ζηλεύει η νύχτα άπο τον Αλκίνοο Ιωαννίδη άλλα και την Ευριδίκη (η ουσιαστική <<εκτέλεση>> του τραγουδιού... Ο Περίδης θα τραβάει τα λίγα μάλλια που του έχουν απομείνει...)
 Όλα αυτά τα στοιχεία θα ήταν χρήσιμο να υπάρχουν ίσως με πλάγια γράμματα στην αρχή του τραγουδιού. Άλλα αν επιχειρήσουμε να τα έχουμε στον κατάλογο κάθε τραγουδιστή που τα έχει πει μάλλον θα μπλέξουμε τα μπούτια μας...      
  Νομίζω ότι το καλύτερο θα ήταν να υπάρχει στο κατάλογο ένος η δύο το πολύ τραγουδιστων.  Έξαλλου, αν κάποιος ψάχνει ένα τραγούδι μπορεί να χρησημοποιήσει την αναζήτηση ή να ρωτήσει στο forum. :)
 



63
  Για τα μεγάλα γράμματα δοκίμασε αυτό:
Πήγαινε Προβολή > Μέγεθος κειμένου > Μικρό μέγεθος   ;)

64
  Μπορεί να υπάρξει κάποιος συντονισμός ; Το πλήθος το τραγουδιών είναι άρκετά μεγάλο που πολύ φοβάμαι ότι το mail του Σπύρου θα γεμίσει  με διορθώσεις για τα πρώτα 100-200 τραγούδια που θα έχουν στείλει 5-6 άτομα ενώ μπορεί να γίνει μια κατανομή και στη συνέχεια όποια τραγούδια απομείνουν να τα ξαναδούμε  ::)

65
  Στις τελευταίες ανανεώσεις του site υπάρχουν στην κατηγορία τελευταίες μετατροπές αρκετά τραγούδια που ήταν στο Σκριπτο του Νέου Κιθαρωδού. Έχουν σημαντικές αλλαγές ή πρόκειται για κάποια ανακατάξη των τραγουδιών ; Δεν θυμάμαι να έχει τόσα πολλά λάθη το Σκρίπτο...

66
  Τον άκουσα σήμερα το πρώι όταν μπήκα σε ένα μαγαζί για μια δουλειά και έλεγε τα εξής:

Τα ελευθερα κορίτσια είναι πιο καλά
δεν κοιτάνε όλη την ώρα τα κινητά

ή κάτι τέτοιο... Νομίζω ότι γρήγορα πρέπει να το προσθέσουμε στην συλλογή ;D ;D ;D

67
  Στους πολύ ωραίους στοίχους των Κατσιμιχαίων που ανέφεραν ο kostasd και ο Απόλλων  και οι οποίοι μου αρέσουν και εμένα πάρα πολύ να προσθέσω και τους εξής :

Λάθος ραντεβού με λάθος καφενεία
και μια ζωή δυο πόντους έξω απ' τη ζωή
ακόμα κι αν αυτοί που θέλαμε δε γίναμε
ακόμα κι αν αυτοί  που ήμασταν δεν μείναμε

Είμαστε ακόμα εδώ,  Είμαστε ακόμα εδώ
ψάχνοντας στα τυφλά καινούριους τρόπους

Αχ, είναι δύσκολο πολύ για μιαν αγάπη να χαθείς να σβήσεις
μα δυο φορές πιο δύσκολο είναι γι' αυτή να ζήσεις
να ζήσεις

από το "Είμαστε ακόμα εδώ" των Κατσιμιχαίων
αλλά και το "I' d love to change the world"



68
Λοιπά / Re:vivlio?
« στις: 09/08/02, 23:20 »
 Το Μπαουντολίνο του Ουμπέρτο Έκο το διάβασα και εγώ και μου άρεσε αρκετά.
 Τα τελευταία βιβλία που έχω διαβάσει και μου άρεσαν πάρα πολύ είναι :
1) Επιστροφή από τη λήθη - Λεωνίδας Χατζηνικολάου
2) Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ - δεν θυμάμαι α'υτη τη στιγμή το συγγραφέα άλλα πρόκειται για καταπληκτικό βιβλίο που το διάβασα μέσα σε δύο μέρες... Συμβουλή προς όσους το διαβάσουν: Μην κολλήσετε...

69
 Σπύρο, τώρα που κοίταξα στο ψυγείο έχει μείνει ένα κομμάτι.
Το θες ή να το δώσω σε κανένα άλλο ;

70
Ένα site για τον Νίκο Καββαδία : http://www.geocities.com/nikos_kavvadias/main.htm

Edit kain: Προσαρμογή τίτλου

72
Η επίσημη ιστοσελίδα : www.etside.gr

73
ΡΕ παιδιά ποιος μπορεί αυτή την ημερομηνία ; Τέλος πάντων.. Να περάσετε καλά και ελπίζω να τα πούμε στο επόμενο πάρτυ....

75
 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΩΔΕΙΟ. ΩΣΤΟΣΟ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΒΑΡΕΤΑ (ΘΕΩΡΙΕΣ, ΑΡΜΟΝΙΑ, ΣΟΛΦΕΖ ΚΤΛ,) ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΩΣΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ << ΜΟΥΣΙΚΑ >>

Σελίδες: 1 2 [3] 4