Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Υπνοβάτης...

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 55
1
Βγάζεις την τρίτη.

2
Έχουμε ξαναπεί ότι κατασκευαστικά όλοι οι άνθρωποι έχουμε 2 οκτάβες.

Άρα αν δεν είσαι μανιτάρι ή καρότο και δεν έχεις κάποια σοβαρή πάθηση,
απλά μετράς λάθος!

Δεύτερον, ο Πλιάτσικας έχει μιάμιση νότα και 4 Hz, και είναι ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης
(ο Αλλάχ να τον κάνει αλλά αυτό που θέλω να πω βγαίνει)

Αν είσαι contralto (η φωνή της Adelle) έχεις λίγο ψηλότερη φωνή από τον άντρα high tenor.
Το οποίο για γυναίκα είναι ΠΟΛΥ χαμηλό. Και πάλι νότες όπως C5 - C#5 - F5 είναι προσβάσιμες.

Κατά 95% μετράς λάθος λοιπόν ;D

3
Ο Kotzen δεν είναι απλά ένας καλός κιθαρίστας. Eίναι ένας εξαιρετικός τραγουδιστής,
 φοβερός συνθέτης (παίζει πάνω από 5 όργανα αν θυμάμαι καλά;) και απίστευτος γνώστης της κιθάρας.

Έχει μια τεράστια δισκογραφία και συνεργασίες με άπειρους καλλιτέχνες. Με 2 βίντεο δε βγαίνει άκρη, περισσότερο μπερδεύουμε τον ακροατή.

Όποιον τον ενδιαφέρει να τον γνωρίσει (που δε θα χάσει) ας ακούσει τα Wave of Emotion και Get Up (προσωπικά άλμπουμ)
και το "Tilt" (η συνεργασία του με τον Greg Howe) μετά ας βάλει να παίξουν και οι Vertu. Εξυπακούεται και η συμμετοχή του ως αντικαταστάτης
του Gilbert στους Mr. Big.

Θα έχει μια πιο γενική εικόνα από τρία τυχαία βίντεο.

Κάτι τελευταίο. Θα ήταν καλό να μη βάζετε instructional videos με μπουρμπουλήθρες που τις έχουν συνθέσει άλλοι και όχι ο Kotzen
για να δούμε πόσο γρήγορα κουνάει τα χέρια του ένας άνθρωπος που έχει παίξει από αφηρημένη τζαζ, φανκ, fusion με τον Howe έως Πυξλαξοειδείς μπαλάντες.
Δίνουν λάθος εικόνα.

5
Υγεία / Απ: Μουσική Και Γυμναστική
« στις: 17/02/13, 18:56 »
1. Προσπάθησα να κάνω εμφανές ότι πρόκειται για λάθος λογική αλλά δεν τα σβήνω ώστε αν κάποιος
σκέφτεται έτσι να το δει με κάποιον τρόπο. Αλλιώς ποιο το νόημα του φόρουμ στην τελική :Ρ

Δεν είναι ακριβώς η άποψή μου. (τα περί δύναμης και ευλυγισίας όντως δεν έχουν σχέση)
Θεωρείται αν δεν απατώμαι ότι ο μυικός κάματος από έντονη προπόνηση και ειδικά αν μιλάμε π.χ. για κανα ποδοσφαιριστή που μπορεί να καίει και
αμινοξέα στην προπόνηση ή τους αγώνες και η επαναφορά τον μυών δρουν αρνητικά στην όποια νευρομυϊκή συναρμογή γενικώς.

Το να πηγαίνεις για καριέρα μουσικού (σύμφωνα με άλλα ποστς του Δημήτρη) και ενδεχομένως για κάποια πτυχία σε αυτά
θέλει λιώσιμο πάνω στο όργανο.

Λιώσιμο στο όργανο ή σε δυο όργανα (γιατί κάνει και πιάνο αν θυμάμαι καλά) που κινησιολογικά είναι λίγο προβληματικά αναμεταξύ τους (διαφορετική ισορροπία του καρπού)
και λιώσιμο στη γυμναστική μάλλον θα τον απομακρύνουν συνολικά από τον στόχο του.

Δεν ξέρω. Προσωπική εμπειρία είναι, το τι ισχύει για μένα (και ένα- δυο φίλους) δεν νομίζω να ισχύει για όλους  ;D


2. Ναι, μιλάμε για ένα παιδί 16 χρονών. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια παθολογική κατάσταση, φαντάζομαι ότι θα το είχε αναφερει. Ο λόγος που
τα 16χρονα λιώνουν στα γυμναστήρια είναι είτε επειδή είναι αθλητές είτε επειδή θέλουν σώμα. >:D

Προσωπικά επειδή είχα φοβερή έξαρση της τενοντίτιδας μου σε εκείνη την ηλικία, δεν έκανα καμία άσκηση που έτεινε να την
"ανάψει" χωρίς κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα να σου πω την αλήθεια, απλά δεν πονούσα τόσο όσο πριν.

Έχασα μεγάλο μέρος της κίνησης μου (ακόμη και τώρα δηλαδή) γιατί έφτανα πολύ γρήγορα στην κούραση και δεν πιστεύω ότι έπαιξε
ιδιαίτερο ρόλο το γυμναστήριο.

3. Ναι, φυσικά έχεις απόλυτο δίκιο.

4. Δεν είπα ότι η αύξηση μυϊκής μάζας είναι καταστροφική. Σε καμία περίπτωση.
Η χρονική στιγμή είναι αυτό που θέλω να τονίσω.
Ο Petrucci είχε ήδη κατακτήσει και με το παραπάνω τους κιθαριστικούς του στόχους. Δεν έθεσε νέους και ανέβηκε 4 νούμερα σουτιέν και μπλούζα ταυτόχρονα  ;D

Πιστεύω γνωρίζοντας και το σώμα μου αλλά και με την όποια βιοχημική γνώση έχω ότι θα πρέπει ένα
από τα δυο να μπει σε δεύτερη μοίρα για να μπορεί να αφιερωθεί 100% το σώμα του, το νευρικό του σύστημα και το μυαλό του
σε ένα από αυτά. Να επιτύχει τους στόχους του σωστά και όχι υπό το βάρος των αλτήρων ή των χορδών (goes both ways)

Παράλληλα αν συμπεριφέρεται μαλακά στο σώμα του με τα βάρη (αυτό που λες κι εσύ δηλαδή στην ουσία) και συνεχίσει να ασκείται (είπα πριν τρέξιμο, μπάλα κλπ)
θα γυμνάζεται χωρίς να ξεσκίζει τους μυς του.

Στην τελική εδώ που τα λέμε μπορεί να μπει και στη διαδικασία να πειραματιστεί, να λιώσει και στα δυο και να μας πει και τι έγινε  0:) [size=78%] [/size]

6
Υγεία / Απ: Μουσική Και Γυμναστική
« στις: 17/02/13, 18:01 »
Ωραία, αν θεωρείς ότι παραπληροφορεί μπορώ να το σβήσω.

Το ξέρω ότι είσαι φυσιοθεραπευτής.
Πως όμως θα πας γυμναστήριο για ένα ισορροπημένο σώμα και θα αποκλείσεις ασκήσεις;
Οι καμπτήρες ενεργοποιούνται κάθε φορά που κλείνει η παλάμη, ή κάνω λάθος;

Ο Petrucci έγινε τέρας στα 35 του. Ο Wylde από την άλλη είναι εξαιρετικά αργός κιθαρίστας σε σχέση με τον Petrucci
και παίζει με απίστευτη δύναμη. Το ότι αντέχει ακόμη οφείλεται στο εξαιρετικό physique που είχε κάποτε.

 

7
Υγεία / Απ: Μουσική Και Γυμναστική
« στις: 17/02/13, 17:38 »
Απόλλων, δεν είναι εκεί το θέμα.

Γράψε λάθος!  ;D

Είναι δυο αντίθετες διαδικασίες, το χτίσιμο μυικής μάζας και η μυική μνήμη.
Το ένα είναι καταστροφικό για το άλλο.

Στο χτίσιμο καταστρέφεις τον μυ (με τα βάρη) με σκοπό στην αποκατάσταση να επιδιορθώσει το τραύμα και να γεμίσει ίνες. Η μυική μνήμη είναι πράγμα κακό
γιατί κάνει τη γυμναστική συνήθεια, ο μυς μαθαίνει να μην καταβάλει κόπο και δεν αυξάνει σε μέγεθος, δύναμη, όγκο, μπλα μπλα. Οπότε πρέπει να βρίσκεις εντελώς καινούριους τρόπους
να χαλάς τον μυ και επομένως η επανάληψη κινήσεων γίνεται ένα κακό πράγμα.

Αντίθετα, σε διεργασίες ανάπτυξης της μυικής μνήμης θέλεις επανάληψη μέχρι αηδίας, με σκοπό ο μυς να συνηθίσει να κάνει την υπερπροσπάθεια που απαιτείται
με τον λιγότερο δυνατό κόπο.

Άρα, συμπέρασμα.

Γράψε λάθος!  ;D
Κιθάρα και γυμναστική και γενικότερα μουσική και γυμναστική:

Ναι, πάνε μαζί, υπό προϋποθέσεις.
Θα αφοσιωθείς μόνο στο ένα τουλάχιστον μέχρι ενός σημείου. Το άλλο θα γίνεται για συντήρηση.
Ποδήλατο, τρέξιμο, αθλήματα (μπάσκετ, ποδόσφαιρο ας πούμε) δε σε επηρεάζουν, αερόβιες ασκήσεις επίσης.
Αν μη τι άλλο θα βελτιώσουν το κυκλοφορικό σου και την αντοχή σου στην εξάσκηση (γαλακτικό οξύ και λοιπά)

Χτίσιμο μάζας με έντονο στρες των μυών από βάρη θα ήταν καλό να το αποφύγεις τουλάχιστον μέχρι
να κατακτήσεις τους στόχους σου στη μουσική από τεχνικής απόψεως. Μετά δεν υπάρχει φόβος.

Eν τέλει: όχι, στην ταυτόχρονη ανάπτυξη αλλά προς θεού γυμνάσου, κάνει καλό.

8
Υγεία / Απ: Μουσική Και Γυμναστική
« στις: 15/02/13, 16:58 »
Νομίζω ότι υπάρχει ακριβώς ολόιδιο θέμα :Ρ (Δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος)

9
@elrich
Θεός, κάντο. Έχω λίωσει και στο γέλιο με την "ακριβή απόδοση". Παίζει να ναι 10^6% σωστή! ;D

ΧΑ!
Εμφανίζομαι από το υπερπέραν, για να δώσω κομμάτια σοφίας!!

Κάτι που με βοήθησε στα εξτρά περίεργα ακκόρντα, ήταν να εξασκήσω τα σύνηθη 3δάχτυλα ακκόρντα, μόνο με το μέσο, παράμεσο και μικρό. Δν έλιωσα και σε αυτή την άσκηση, αλλά προσφέρει κατ'εμε μια στοιχειώδη πλην απαραίτητη ανεξαρτησία στα δάχτυλα αυτά. Και είνια ένα πρώτο στάδιο στην εξάσκηση του δείκτη ως καποτάστου. Το οποίο θέλει ξεχωριστή μελέτη, για να δουλέψει με το ελάχιστο έργο. Ας μείνουμε στα ακκόρντα της πρώτης θέσης χωρίς δείκτη.


Πάρα, πάρα πολύ σωστό! Εξαιρετικά παραμελημένα τα τρίφωνα-τετράφωνα απλά voicings από τους αυτοδίδακτους- εμπειρικούς κιθαρίστες. (Χωρίς καμία διάθεση μείωσης προφανώς!)

11
Συνεργασίες μελών / Απ: Project KITHARA.GR
« στις: 05/02/13, 16:21 »
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι παίζει. Που είναι το αρχικό βίντεο; Έχει κάποιο κόλλημα το pc μου;

12
Λοιπά / Απ: Χρόνια και ζαμάνια...
« στις: 28/01/13, 17:24 »
Χόλα παιδί! "Γουέλτσαμ του ντάηινγκ" που έλεγε κι ο Τυφλός Φύλακας.

13
Ένα θα πω: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ;)

Άξιζε η αναμονή, συγχωρεμένος που δεν έχεις προσωπική ζωή...! ;D

14
Εντωμετακτελ πρέπει να ακούγεται η κιθάρα Unplugged :P

15
Ξέδωσες, τελείωσες, άσε την κιθάρα κάτω και προχώρα. Όταν θα έχεις την δημιουργικότητα να φτιάξεις όμορφα μουσικά τοπία, τότε θα έχει νόημα ίσως να ποστάρεις την δημιουργία σου για να την χαρούν και οι άλλοι.

Το παιδί έχει σελίδα στο βίντεο με δουλειές του και ανεβάζει συνέχεια εδώ κομμάτια.


Οντος εχω δουλεψει πολυ την  πενα... ισως κανω καποια βιντεο με μαθηματα καποια στιγμη για τα διαφορα ειδη Picking που χρησιμοποιω


να σαι καλα

Έχοντας ρίξει κι εγώ πάρα πολύ δουλειά στην πένα γιατί είμαι αριστερόχειρας αλλά παίζω "κανονικά" σου λέω "ΚΑΝΤΟ".

Έχεις ασχοληθεί καθόλου με hybrid τεχνικές; Βρίσκω να με ξελασπώνουν πολύ σε τρίτες/τέταρτες/έκτες γιατί το χέρι μου είναι απίστευτα κουλό.
Πολύ αργή πρόοδος. :Ρ

 

16
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τίποτα Χόλι.

Κάπου στο κεφάλι σου διακρίνω μια τεράστια σύγχυση -αν μου επιτρέπεις-. Δεν είναι το κατάλληλο μέρος εδώ, χαλάμε το θέμα του παιδιού. ΠΜ ή θέμα και τα λέμε εκεί.

Όβερ.

17
Θεούλης όπως πάντα.

Υπερκιθαρίστας είναι, μην τον βλέπετε έτσι, ξεγελάει το μούσι. ;)

Περί ήχου:
Έχεις compressor στο σήμα σε κάποιο σημείο της αλυσίδας;

18
Λυπάμαι που δεν μπορώ να σου δώσω απαντήσεις.

Εμένα το αυτί μου δεν ξεχωρίζει ταχύτητα στη μελωδία.

Μου μιλάνε και γρήγορα πράγματα και αργά.

Είναι ένα πολύ υποκειμενικό θέμα.



Πάρε αυτό για παράδειγμα. Έχει και έναν απίστευτα χαρακτηριστικό τίτλο ο οποίος ταιριάζει γάντι στο κομμάτι. Αν δεν πιάνεις κανένα συναίσθημα τότε δεν ξέρω τι να σου πω. Δεν είναι υποχρεωτικό να πιάνεις και τίποτα εδώ που τα λέμε.

Δεν είπα ότι δεν είχε τι να κάνει. Είπα ότι αν έπαιξε 3 ώρες εκείνη τη μέρα, είχε 6.30 λεπτά που έπαιζε ο,τι να ναι. Όλοι μας παίζουμε "ο,τι να ναι".
Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον. Δεν έχει η κάθε νότα νόημα από τη στιγμή που πιάνεις την κιθάρα μέχρι να την αφήσεις.
Το ζέσταμα και μόνο είναι ανούσιες μπούρδες, εξασκούν μόνο τα νεύρα και το muscle memory για να λειτουργήσει το χέρι.

Η ταχύτητα ήταν πάντα μέρος της μουσικής, και θα είναι πάντα μέρος της μουσικής.
Και η πολύ ταχύτητα και η λίγη.
Και το όργανο έχει τεχνική. Ο Στόκας και ο Πλιάτσικας δεν είναι κιθαρίστες που να χτυπάνε τον ποπό τους κάτω για χιλιετηρίδες. Είναι τραγουδοποιοί.

Η τεχνική είναι απαραίτητη.
What you make of it matters.

Aν γίνει αυτοσκοπός την πάτησες.


Και μεταξύ μας, το παίξιμο όλων μας καθορίζεται από τη μουσική που ακούς μέσα στο κεφάλι σου.
Αν εγώ ακούω 5ηχα 16α στο 220, με οδηγεί εκεί το πνεύμα μου και ακολουθεί (αναγκάζεται βασικά) το σώμα μου.
Τώρα γιατί άλλοι ακούν 2 ακόρντα, άλλοι ακούν συμφωνίες και άλλοι ακούν κλαπατσίμπαλα, δεν ξέρω.

19
Αν εξαιρέσεις το βίντεο, έχεις κάτι φράσεις μέσα ρε γμτ, που στάζουν...

Φοβερή πένα, στο έχω ξαναπει αυτό κάποτε παλιότερα. Το δεξί σου είναι (ακουστικά τουλάχιστον) για σεμινάρια.

@Χοληδόχος: Δεν αναλώνεται ο άνθρωπος, αυτό παίζει. Να πάει στην τζαζ επειδή είναι κάτι καινούριο; Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Και δεν το λέω εχθρικα. Ειλικρινά δε βρίσκω κάποια σύνδεση μεταξύ του
μ@λακίζομαι στο δωμάτιο και ξεκ@υλώνω (ας μου επιτραπούν οι εκφράσεις) με το "αναρωτιέμαι γιατί αναλώνεσαι ακόμη σε αυτό το γρήγορο παίξιμο, το οποίο μοιάζει με άσκηση παρά με δημιουργία μουσικής, καινούριας μουσικής."

Άκου κάποιες συνθέσεις του και θα δεις ότι είναι πολυ πιο προσεγμένες από αυτό που άκουσες, και ειδικά οι πιο πρόσφατες δείχνουν έναν ολοκληρωμένο ροκ-μέταλ κιθαρίστα.

21
Όχι green για OS έχει δίκιο ο mits@kos

22
freemind έτσι είναι αλλά μπορεί το P965 να έχει ΡΑΤΑ. To 40pin βύσμα αν το θυμάσαι.

Δεν ξέρω αν έχει νόημα ο SSD σε παλια μηχανήματα. Το bandwidth είναι πολύ μικρό σε όλες τις συσκευές. Αλλά μην πάρεις τα λεγόμενα μου ως δεδομένο. Μισό ψάχνω τη μητρική σου και επανέρχομαι.


Επανήλθα δημήτριος: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.523581

Σύμφωνα με το λινκ θέλεις SATAII δίσκο και συμβατότητα πάει προς τα πίσω (δηλαδή είναι συμβατός και με SATAI )
Με 1GB μνήμη δε θα πας πουθενά πάντως, βάλε σίγουρα άλλο ένα.

Για δίσκο αν και το 775 είναι παλιό socket, δοκίμασε έναν SSD από κάποιον γνωστό (αν μπορείς να βρεις δανεικό ή κάτι τέτοιο) αν σου κάνει απλά ανεβαίνει το κόστος.


Το θέμα freemind με τους SSD είναι ότι οι low performance SSDs πλησιάζουν σε επιδόσεις τους απλούς δίσκους στις 7.500 στροφές κι αυτό όχι λόγω κακού υλικού αλλά λόγω κακογραμμένων software στον τρόπο που διαχειρίζονται την ταχύτητά τους. Αν ο φίλος θέλει budget pc ας πάρει έναν απλό δίσκο και στην πορεία βλέπει.

23

Υ.Γ. Εγώ πάντως πρόγραμμα 3ωρο με ρεμπέτικα δεν έχω βγάλει μόνο με μπαρέδες και παίζω αρκετά χρόνια.
Μετά τη μιαμιση συνεχόμενη ώρα (και λόγω τενοντίτιδας) πεθαίνω.

Στα ρεμπέτικα και ιδιαίτερα στα βαριά κομμάτια δεν ενδεικνύεται το μπαρέ. Ο ήχος πρέπει να είναι στακάτος (stacato) δηλ. δεν πρέπει τα ακόρντα να αντηχούν αλλά να ακούγονται κοφτά. Ο αντίχειρας έχει μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του μπαρέ αν θέλουμε να βγάλουμε τέτοιο ήχο, γιατί μπορούμε να "σβήσουμε" την μπάσα νότα ενώ παίζουμε την υπόλοιπη συγχορδία. Στην λαϊκή κιθάρα η τεχνική αυτή λέγεται "μπότα". 


Μαζί σου +1000.

@Mistral Ναι, πολύ πιθανόν να παίζει ρόλο ο δάσκαλος. Τι να πω. Στα υπόλοιπα συμφωνώ επίσης με τα χίλια. Τώρα στο περί Hendrix δεν ξέρω, ειλικιρνά δεν έχω ιδέα. Και σιγά μη βγάλουμε άκρη με τον ίντερνετζ. Ο κακός χαμός.

Καλή χρονιά ;)

24
Mistral αυτό που δεν είναι αποδεκτά από τους δασκάλους που το έχεις δει;
Γιατί έχω κάνει με 4 και όλοι μα όλοι επέμεναν σ αυτά τα πιασίματα.

Και είναι και λογικό γιατί στο χτίσιμο του ακόρντου με τρίφωνες ξεκινάς με root στην 4η
και το πιάσιμο που προκύπτει είναι πρώτα αυτό και εν τέλει το μπαρέ.

Μπράβο στον Στέφανο για το μάθημα.

Υ.Γ. Εγώ πάντως πρόγραμμα 3ωρο με ρεμπέτικα δεν έχω βγάλει μόνο με μπαρέδες και παίζω αρκετά χρόνια.
Μετά τη μιαμιση συνεχόμενη ώρα (και λόγω τενοντίτιδας) πεθαίνω.

25
@kopaniamento: Ήταν κακός ο παραλληλισμός αν και κατάλαβα τι εννοούσες. Τα υπόλοιπα ήταν γενικά.

@SpyrosDelta: Ναι, έτσι είναι. Το θέμα πήρε μια περίεργη τροπή όμως.

@Xolidoxos: Δεν ξέρω ακριβώς τι θες να πεις αν και τα 'πιασα τα περισσότερα.

Εγώ θα πω απλά ότι ως μουσικοί οφείλουμε:

Να μη βάζουμε ταμπέλες, δεν υπάρχει λόγος.

Να κρατάμε τα αυτιά μας ανοιχτά για τα πάντα και να φιλτράρουμε ο,τι ακούμε.

Εμένα το shredding μου φαίνεται βαρετό όταν διακρίνω πίσω από τις νότες τη ματαιοδοξία ενός ανθρώπου.
Και πάλι κακό δε μου κάνει. Απλά είναι αδιάφορο.

Τούτα.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 55