Ειδικά θέματα > Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές

Σετάρισμα κιθάρας βοήθεια

(1/6) > >>

AndJusticeForAll:
Θέλω να μάθω να σετάρω τις κιθάρες μου μόνος μου. Παίζω κάποια χρόνια ηλεκτρική κιθάρα αλλά είμαι άσχετος όσον αφορά την συντήρηση. Χορδές αλλάζω μόνος μου αλλά τις κιθάρες τις δίνω για σετάρισμα σε ειδικό μία φορά το χρόνο περίπου. Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθει κάποιος να σετάρει την κιθάρα μόνος του (έχω δει κάποια video στο youtube αλλά φοβάμαι να πειραματιστώ πάνω στις κιθάρες μου); Έχω μία yamaha stratocaster με απλό tremolo και μία ibanez superstrat με floyd rose.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

panixgr:

--- Παράθεση από: AndJusticeForAll στις 22/01/19, 02:45 ---Θέλω να μάθω να σετάρω τις κιθάρες μου μόνος μου. Παίζω κάποια χρόνια ηλεκτρική κιθάρα αλλά είμαι άσχετος όσον αφορά την συντήρηση. Χορδές αλλάζω μόνος μου αλλά τις κιθάρες τις δίνω για σετάρισμα σε ειδικό μία φορά το χρόνο περίπου. Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθει κάποιος να σετάρει την κιθάρα μόνος του (έχω δει κάποια video στο youtube αλλά φοβάμαι να πειραματιστώ πάνω στις κιθάρες μου); Έχω μία yamaha stratocaster με απλό tremolo και μία ibanez superstrat με floyd rose.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

--- Τέλος παράθεσης ---

απλα μετράς action και relief,  (και radius στην yamaha, αν και αυτό δεν χαλάει μόνο του), και κοιτάς να είναι σε σωστά επίπεδα : ψάξε για feeler gauges στο skroutz.

AndJusticeForAll:
Καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντησή σου, το βρήκα αυτό το εργαλείο που μου πρότεινες. Κάτι άλλο, αυτό να φανταστώ το χρησιμοποιείς για να μετράς την απόσταση των χορδών απ την ταστιέρα, με το ρύθμισμα του truss rod και το intonation τι παίζει; δηλαδή πως τα τσεκάρεις να δεις ότι είναι εντάξει. Επίσης, μου είπαν ότι το truss rod θέλει προσοχή γιατί μπορεί να διαλύσει όλο το μπράτσο αν δεν σεταριστεί σωστά, ισχύει αυτό και πως μπορώ να ξέρω ότι το έχω ρυθμισμένο σωστά όταν σετάρω την κιθάρα μου;

panixgr: