Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - master of puppets

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 111
26
Έτοιμα patterns για drums έχει το ezdrummer...φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα να κάνει copy paste τις midi νότες από το κανάλι του ezdrummer στο κανάλι του battery (κάνοντας μετά τις κατάλληλες αντιστοιχίσεις)

27
Ωραίο το video και γενικά καλή δουλειά...

Το θέμα του velocity πολλοί δεν το γνωρίζουν (με αποτέλεσμα να μένουν μόνο στο humanizer του ez drummer)..όμως έχει τεράστια σημασία αν θες να προσδώσεις ρεαλισμό στο midi τύμπανο...

Μ'αρεσε επίσης και η συμβουλή για τα ghost notes (είναι κάτι που χρησιμοποιώ κι εγώ μετά από προτροπή ντράμμερ)....

υπάρχει πλάνο για ανάλυση και για ρεαλισμό σε άλλα midi? πχ έγχορδα, πνευστά κτλ?

28
Περήφανος κάτοχος larrivee εδώ και πολλά χρόνια...το μοντέλο που έχω εγώ είναι το L-01 το οποίο πλεον δεν κυκλοφορεί αλλά απ'όσο ξέρω η σειρά D είναι η συνέχεια της σειράς L (και από σχεδιαστικής και από χρηματικής άποψης)...

Τρομερές κιθάρες και value for money..έρωτας με την πρώτη ματιά..ο ήχος είναι απίστευτος για τα δικά μου γούστα..γεμάτος, μπάσος όσο πρέπει...το μπράτσο είναι πολύ βολικό και ξεκούραστο (έχω βγάλει 3,5 ώρες ακουστικό live με διάλειμμα 5 λεπτών, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα)...

Την D-03 την έχει ο κολλητός μου (και μέλος του forum γνωστός ως m@ster k@frer) και ξέρω ότι κι εκείνος έχει την ίδια άποψη...όταν την είχε αγοράσει δεν μπορούσε να την αφήσει από τα χέρια του...

Με κλειστά μάτια σου συνιστώ larrivee...δεν θα το μετανιώσεις...

29

master of puppets

Όταν λέω 4-5 πόντους, εννοώ από το κατώτερο σημείο που πηγαίνει το headstock όταν το πιέζω μέχρι το ανώτερο όταν το πιέζω προς τα πάνω. Μην φανταστείς 4-5 πάνω και 4-5 κάτω.


Το κατάλαβα...αν ήταν 4-5 πάνω, 4-5 κάτω θα έπρεπε ήδη να έχεις γραφτεί στην ολυμπιακή ομάδα τοξοβολίας...

Όπως και να έχει οποιαδήποτε κίνηση του λαιμού πάνω κάτω, δεξιά αριστερά είναι ανησυχητική...δεν γνωρίζω μάστορες στην Αθήνα προσωπικά...αλλά μέσα στο φόρουμ αν ψάξεις θα βρεις πολλά θέματα που προτείνονται διάφορα ονόματα...

30
Θέλει ρύθμιση το truss rod. Προφανως είναι εντελώς χαλαρομένο.

ή τελείως κατεστραμμένο..δεν νοείται λαιμός να πηγαίνει 4-5 πόντους πάνω κάτω....

κατ'εμέ η κιθάρα πρέπει να πάει επειγόντως σε μάστορα...

31
Δεν θα μπορέσω να παρεβρεθώ καθώς μας χωρίζουν 700 χλμ περίπου...αλλά καλή επιτυχία με το όλο εγχείρημα και ένα σχόλιο άσχετο με το event..
elrich στο logo των Part time Astronauts έδωσες ρεσιτάλ...παίδες τώρα πρέπει να κρατήσετε το όνομα...

32
Θα συμφωνήσω σε όλα με τον kathodio...ωραία δουλειά σε παραγωγή...

Σαν κομμάτι...τελείως έξω από τα ακουσματά μου, συνεπώς δεν με τραβάει ώστε να το ξανακούσω...

Το βίντεο είναι αρκετά καλό...

33
Εξαιρετικό κομμάτι...το είχα ακούσει όταν το πρωτοπόσταρες στο forum...είπα να σχολιάσω τώρα..Πολύ καλοκαιρινό ύφος αρχικά και μετά έρχεται η αλλαγή στο ύφος και σ'αφήνει μαλ**α (ας μου συγχωρεθεί η έκφραση...)

Πολύ καλή δουλειά στην ενορχήστρωση και στην παραγωγή...η φωνή της κοπέλας είναι άκρως σαγηνευτική (επίσης στο γαλλικό σημείο ένιωσα να ερωτεύομαι...it's the real thing... :P )

Τσιμπήσατε like στο fb και στο youtube...

p.s. όταν άκουγα το κομμάτι σε ηχεία της πλάκας παρατήρησα το θέμα που έθιξε ο atav με το μπάσο...αλλά μετά με τα σοβαρά ακουστικά είδα ότι το μπάσο είναι μέσα στη μίξη και σε πολύ καλό βαθμό μάλιστα..

34
Ωραίο κομμάτι....madrugad-ίζει και Woovenhand-ίζει αρκετά...θα το άκουγα ευχάριστα βράδυ σε βόλτα με αυτοκίνητο (άδειοι δρόμοι κτλ...)

Σε πιο τεχνικά θέματα...

Στα ντραμς δοκίμασες να πειράξεις το velocity της κάθε midi νότας? γιατί το humanizer από μόνο του δεν κάνει δουλειά....

Επίσης στη φωνή...κάτι με χάλασε στο πρώτο κουπλέ (δεν μπορώ να προσδιορίσω τι ακριβώς...)...και στο ρεφρέν θα ταίριαζε άπειρα μια διφωνία...θα έδινε άλλον αέρα στον κομμάτι...

35
Μπράβο, πολύ καλός!

Ευχαριστώ πολύ μαν..

@Fourier: χαίρομαι πολύ για την όλη ανάλυση σου και ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να την κάνεις...

Ας σχολιάσω κάποια σημεία που κράτησα:

Παράθεση
Τα σημεία με τα έγχορδα ακούγονται (λίγο) ψεύτικα, αλλά είμαι σίγουρος ότι έκανες το καλύτερο δυνατό με τα μέσα (vst) που έχεις.

Συμφωνώ ότι ακούγονται λίγο ψεύτικα...η αλήθεια είναι πως έκανα ότι μπορούσα και επεκτάθηκαν και οι γνώσεις μου στον τομέα των εγχόρδων...είναι δεδομένο πως κανένα vst δεν έχει την δυνατότητα να αναπαράγει τη χροιά του κανονικού οργάνου...και το βλέπω και στα ντραμς αυτό...τώρα συγκεκριμένα για τα έγχορδα πιστεύω πως ναι μεν το symphobia είναι εξαιρετικό...αλλά το cinematic strings είναι αυτό που κλέβει την παράσταση δίνοντας μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση..και δυστυχώς ακόμα δεν ξέρω να το δουλεύω...είναι στο πλάνο για το μέλλον...

Από την άλλη, βρήκα μάλλον αδύναμο/απότομο το transition από το πρώτο στο δεύτερο μέρος του κομματιού με το χαρούμενο κοφτό figure των συνοδευτικών εγχόρδων να είναι ψιλοάσχετο (νόμιζα ότι άκουγα sample από γαλλική οπερέτα! ;D )

Κοίτα το κομμάτι βαλς είναι.. απλά είναι κατεστραμμένο βαλς... :P  το σημείο που αναφέρεις με τα spiccato έγινε και για να τονίσει περισσότερο τη μετατροπία από την μινόρε στη ομόνυμη ματζόρε αλλά και για να δώσει κίνηση στα βιολιά..προσωπικά μου άρεσε ο τρόπος που έγινε γι'αυτό και το κράτησα...περί ορέξεως βέβαια..καταλαβαίνω πως το εννοείς και πραγματικά δεν έχω κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα μ'αρέσει αυτό το feedback...

Επίσης, δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις και χάλκινα πνευστά. Για παράδειγμα, νομίζω ότι αν το θέμα που παίζει το σόλο φλάουτο το έδινες στο κόρνο (french horn) το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο.

Γενικότερα τα κόρνα μ'αρέσουν...σε άλλο κομμάτι αυτής της δουλειάς υπάρχουν και κόρνα μέσα...αλλά νομίζω πως σε αυτό το κομμάτι και σε αυτό το σημείο συγκεκριμένα τα κόρνα θα ήταν λίγο "επιθετικά"..το φλάουτο κρατάει λίγο χαλαρή την κατάσταση μέχρι που εξαφανίζεται η μελωδία και γίνεται η μετάβαση στο τρίτο μέρος...

Επίσης το σκέφτηκα και λίγο ενορχηστρωτικά...το φλάουτο υπήρχε από πριν, στο πρώτο σημείο, ντουμπλάροντας τα έγχορδα και κάνοντας κάποιες επαναλήψεις σε φράσεις...οπότε είναι πιο φυσίκο να ξαναπάρει αυτό κάποιο ρόλο μέσα στο κομμάτι, παρά το να εμφανιστούν από το πουθενά κι άλλα όργανα (εν προκειμένω τα κόρνα..), παραμερίζοντας στην ουσιά το φλάουτο.

Εκτιμώ πραγματικά την όλη σου ανάλυση και το τρόπο σου, ευχαριστώ και πάλι.

36
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά.

37
Καλημέρα παίδες.

Καταρχάς να σας ευχαριστήσω πολύ για τα σχόλια.

Πάμε λεπτομέρειες για τον ήχο και τις ηχογραφήσεις όπως ζήτησε ο φίλος kkmspm.

Οι κιθάρες που χρησιμοποιήθηκαν για αυτά τα τρία τραγούδια ήταν: Larrivee L-01 (ακουστική) με τον L.R. Baggs M1-active περασμένο πάνω και η ESP Eclipse II vtb με μαγνήτες bare knuckle Cold Sweat και Nailbomb. Οι ήχοι των κιθαρών προέκυψαν από το MainStage 2 της Apple (δεν χρησιμοποιήθηκε ο κανονικός μου εξοπλισμος π.χ. ενισχυτής κλτ λόγω διαμερίσματος...και γι'αυτό τώρα είμαι σε διαδικασία αλλαγής εξοπλισμού). Κιθάρες δλδ καρφί στην κάρτα ήχου και μετά παίζουμε με το mainstage.

Τα ντραμς είναι από ez drummer, τα έγχορδα από Symphobia 2 και τα  υπόλοιπα synth είναι από τη βιβλιοθήκη του logic pro 9. Γενικώς έχει γίνει του vst το κάγκελο.  :P 

Κάρτα ήχου χρησιμοποιήθηκε η Lexicon Lambda, η οποία πραγματικά απεδείχθη σκυλί κατά τη διάρκεια όλων των ηχογραφήσεων, σε σημείο να παγώσει τη σκέψη αλλαγής της με την Focusrite Scarlett 2i4 (προς το παρόν...είπαμε αναβάθμιση κιθαριστικού εξοπλισμού πρώτα..).

Μπράβο στο κουράγιο σου που τα έκανες όλα μόνος σου...

Πολύ διάβασμα πάνω σε θεωρία ενορχήστρωσης, στησίματος εγχόρδων, αρκετές χρήσιμες συμβουλές από καθηγητές και αμέτρητες ώρες πάνω από έναν υπολογιστή...Όταν θέλει κάποιος, απλά πρέπει να λιώσει για να μάθει...

Να πω επίσης πως αυτά τα 3 κομμάτια είναι πρόλογος μιας ολοκληρωμένης δουλειάς η οποία αναμένεται λογικά στα τέλη του καλοκαιριού (διπλωματικής και πτυχίου επιτρέποντoς).

Α! και για to artwork, που σχολίασε ο kkmspm, είναι δημιουργία της μητέρας μου, με πινελιές photoshop.

Σας ευχαριστώ και πάλι.

38
Καλησπέρα σας παιδιά...μετά από περίπου δύο χρόνια δουλειάς (σύνθεσης, ηχογράφησεων κτλ) είναι έτοιμα τα πρώτα κομμάτια του καινούριου μου project. Μουσικά περιέχει post rock στοιχεία με δόσεις από κλασσικά έγχορδα, ηλεκτρονικά στοιχεία (λίγα)..

Είναι ένα καθαρά solo project και μια σπιτική προσπάθεια..πήρε πολύ καιρό καθώς πάνω σε αυτά τα κομμάτια έμαθα ουσιαστικά να ενορχηστρώνω, να κάνω παραγωγές κτλ...με σημαντική βοήθεια και συμβουλές από τον καθηγητή μου..

Τα κομμάτια μπορείτε να τα ακούσετε εδώ:

https://soundcloud.com/onceuponawinter

Κάθε κριτική και σχόλιο δεκτό...σας ευχαριστώ πολύ εκ των πρωτέρων..

39
Ενδιαφέρον και πολύ χρήσιμο...thanx για το tip Ανδριανέ

40
Δεν ισχύει..σύμφωνα με την επίσημη σελίδα τους στο fb:

Παράθεση
Αfter forty years of life dedicated to AC/DC, guitarist and founding member Malcolm Young is taking a break from the band due to ill health. Malcolm would like to thank the group’s diehard legions of fans worldwide for their never-ending love and support. [/size]In light of this news, AC/DC asks that Malcolm and his family’s privacy be respected during this time. The band will continue to make music.

41
Καλως ήρθες....

Ο δικός μου τρόπος όταν θέλω να φτιάξω ένα βίντεο, είναι να ηχογραφώ σε πρόγραμμα π.χ. την κιθάρα και την φωνή και ταυτόχρονα με μια κάμερα βγάζω video...

Στην συνέχεια σε ένα άλλο πρόγραμμα περνάω το ηχογραφημένο κομμάτι και προσαρμόζω πάνω του το βίντεο (mute-άροντας τον αρχικό ήχο του βίντεο)...

Πάμε λίγο πιο αναλυτικά...

Για την ηχογράφηση της κιθάρας και της φωνής..συνδέεις την κιθάρα και το μικρόφωνο στις αντίστοιχες υποδοχές της κάρτας...η περισσότερες εξωτερικές κάρτες ήχου (υποθέτω ότι μιλάμε όντως για εξωτερική κάρτα ήχου και όχι on-board) πλεον συνδέονται μέσω usb με τον υπολογιστή...πας στο πρόγραμμα ηχογράφησης που έχεις (reason, cubase, logic pro κτλ κτλ), επιλέγεις σαν input device την κάρτα ήχου σου, ανοίγεις ένα ή δυο κανάλια (εξαρτάται αν θες τη φωνή σε ξεχωριστό κανάλι από την κιθάρα ή όχι) και ξεκινάς να ηχογραφείς και εν τέλει αποθηκεύεις σε mp3/wav ή ότι άλλο θες...

Για το βίντεο...αφού έχεις τραβήξει το βίντεο σου με την κάμερα/φωτογραφική..πας σε νέο πρόγραμμα επεξεργασίας βίντεο (ακόμα και το απλό windows movie maker κάνει) περνάς το βίντεο σου, κόβεις τον ήχο του βίντεο...και απο τις ρυθμίσεις του προγράμματος επιλέγεις να βάλεις το mp3 που έχεις ηχογραφήσει πάνω στο βίντεο...τα συγχρονίζεις και όλα κομπλέ....

Ηχεία σε πρώτη φάση (κατ'εμέ) δεν χρειάζεσαι...και με απλά ακουστικά κάνεις τη δουλειά που θες...

42
μόνο που όταν κατεβαίνεις είναι φυσικά τα σολ και φα.

Έχεις δίκιο zeoy και είναι πολύ σημαντικό αυτό για την εξάσκηση πάνω στην κλίμακα, λάθος μου που το παρέλειψα...

ιστορικά είναι όντως η πιο εξευρωπαισμένη μορφή της αρμονικής ελάσσονας...βέβαια πολλοί από τους κλασσικούς πειραματίστηκαν και με το τριημιτόνιο της μελωδικής μινόρε...

43
master...δεν ξέρω για το g system αλλά είμαι κάτοχος του eventide και του blue sky...Τα πετάλια είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. ο συνδυασμός τους δε είναι το κάτι άλλο.  όπως λέει και ένας φίλος είναι για να μην σηκώνεσαι απο το pd. αν είσαι θεσσαλονίκη ευχαρίστως να κανονίσουμε καφέ να τα δοκιμάσεις. ειδικά το shimmer στο blue sky είναι ΜΑΓΙΚΟ. ααα btw το eventide 2o χέρι το βρίσκεις 250 και το blue sky κοντα στο 200αρι...παίρνεις και ένα phaser και ένα chorus και έχεις κλείσει απο τα βασικά εφε. (προσοχή μόνο στο chorus γιατί 2 που δοκίμασα δεν μου κάθισαν καλά στο αφτί με το eventide )..

Δεν μπορώ βέβαια να καταλάβω για ποιόν λόγο τα πουλάνε αυτα τα εφε αλλα πραγματικά δεν με νοιάζει


Tο πήρα μάτι ότι τα έχεις στο θέμα με τα pedalboard και ήθελα να σε ρωτήσω...θεσσαλονίκη θα βρίσκομαι από μεγάλη τετάρτη για καμια βδομάδα οπότε μπορούμε να μιλήσουμε και ευχαριστώ για την προσφορά...

Η αλήθεια είναι πως η αρχική σκέψη ήταν αυτά τα δύο πετάλια...μετά έσκασε το θέμα με το g system κυρίως λόγω χωροταξικής διάταξης, και γνωρίζοντας τις δυνατότητες του και τις ευκολίες που παρέχει αν μάθεις να το δουλεύεις...

Όσον αφορά το chorus και το phaser...δεν είμαι ιδιαίτερα fan...για τα υπόλοιπα εφφέ είμαι ικανοποιημένος απο τα πετάλια που έχω ήδη (βέβαια αν αποκτηθεί το g system θα βγουν προς πώληση όλα πριν του plexitone)...

φίλε sfanfan έχεις δοκιμάσεις ποτέ να το χρησιμοποιήσεις με amp simulator?

Αυτο που καταλαβαίνω εγώ έιναι πως δεν υπάρχει λάθος ή σωστή επιλογή εδώ...μιλάμε για κορυφαία προιόντα...απλά πρέπει να λάβω μια απόφαση...δεν με βιάζει ο χρόνος....




44
Αφου το αποφασισες μεγιες λοιπον!  ;)


Δεν έχω κάνει την παραγγελία ακόμα....καθώς μιλάμε για ένα σημαντικό ποσό..οπότε το σκέφτομαι μέχρι να είμαι 1000% σίγουρος..μέχρι στιγμής όμως κλίνω προς τα εκεί...

45
ναι η μελωδική ελάσσονα της λα είναι η συγκεκριμένη...

46
Κωστή θενξ για την απάντηση....λοιπόν έχουμε λέμε:

Πως ηχογραφεις τωρα; Απο την στιγμη που κυριως ηχογραφεις, μηπως θα ηταν καλη λυση και η αγορα ενος καλου interface για οσο το δυνατον καλυτερη συνδεση με τον υπολογιστη; Αλλιως πας σε ενα συστημα σαν αυτα που περιγραφεις, που σε πολλες περιπτωσεις εχουν USB για απευθειας ηχογραφηση. Πρεπει να ζυγισεις τι θελεις και να το ψαξεις προς τα εκει.


Υπάρχει audiο interface, κάτι που ίσως έπρεπε να γράψω εξαρχής...

με το TC δεν εχω αρκετη εμπειρια για να σου πω. Αλλα απο την αλλη ανοιγεις αλλο μετωπο, μιλας για ολικη αλλαγη σε ενα ολοκληρωμενο συστημα που να καταργει τα πεταλακια σου.

Όχι όλα τα πεταλάκια...τον έρωτα τον τεράστιο που ακούει στο όνομα carl martin plexitone (το overdrive μου) μπαίνει στη λούπα και όλα κομπλέ...

Τόσος καιρός που πέρασε από τότε που έβαλα το θέμα, η απάντηση ελήφθη...και τελικά θα πάω για το g system...όλα σε ένα νοικοκυρεμένα....

47
Όταν λέω "καλύτερος αγωγός" αναφέρομαι στην ταχύτητα διάδοσης του ήχου μέσα στο συγκεκριμένο υλικό...κάτι στο οποίο υπερτερεί το
ανθρακόνημα έναντι του ξύλου...βέβαια για περισσότερες πληροφορίες θα ήταν χρήσιμος στην κουβέντα ένας φυσικός και ένας οργανοποιός...

Εδώ πάντως είναι ένα βίντεο μιας ακουστικής κιθάρας φτιαγμένης εξ ολοκλήρου απο ανθρακονήματα:
https://www.youtube.com/watch?v=33B_Oyjm_4A&feature=player_embedded#!


48
Δεν ξέρω αν βγάζουν πιο "δυνατό" 'ηχο....αλλά όπως έχω πει και σε αυτό το θέμα
http://forum.kithara.gr/index.php?topic=81716.msg645891#msg645891

Παράθεση
Παραδόξως εκ φύσεως το ανθρακόνημα είναι εξαιρετικά καλός αγωγός του ήχου....και μάλιστα (hold your breath) είναι καλύτερος αγωγός του ήχου απ'ότι ειναι το ξύλο...δεν ξέρω το γιατί και δεν μελέτησα συγκεκριμένα αυτή την ιδιότητα (καθώς έπρεπε να επικεντρωθώ αλλού λόγω περιορισμού της εργασίας) αλλα είναι αλήθεια..Το μόνο σίγουρο είναι πως τα ανθρακονήματα είναι ένα υλικό που θα απασχολήσει στο μέλλον την επιστήμη της οργανοποιίας (και όχι μόνο)..και όχι γιατί τα ξύλα μπορεί να αντικατασταθούν απο οτιδήποτε (τουλάχιστον με σοβαρό τρόπο) αλλά γιατί το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ υλικό τουλάχιστον όσον αφορά τα μουσικά όργανα μπορεί να συμπεριφερθεί "καλύτερα" απο το ξύλο...το μόνο αρνητικό ειναι το κόστος το οποίο ξεφεύγει..αλλά και γι'αυτο το πρόβλημα σιγά σιγά βρίσκονται λύσεις...


Ελπίζω, εν μέρει, να απαντάω στην ερώτηση σου...

49
Καλησπέρα παίδες..

Δεδομένου του ότι εχω να gas-άρω πάνω από δυο χρόνια και εδώ και ένα τρίμηνο έχει χτυπήσει πολύ άσχημα ο πυρετός
σκεφτόμουν να ρίξω μια αναβάθμιση του εξοπλισμού σε σχέση με τα εφέ...

Την παρούσα στιγμή που μιλάμε έχω ένα σχετικά ικανοποιητικό pedalboard, αποτελούμενο από carl martin plexitone, boss dd-7,
dunlop univibe, digitech whammy, ibanez weeping demon, evh flanger.

Η σκέψη είναι για αναβάθμιση στο delay και στην απόκτηση ενός reverb με υπερτάτους στόχους το eventide timefactor και το
strymon bluesky.

Tο θέμα ειναι το εξής...το κόστος αυτών των δυο πεταλιών αγγίζει τα 750 ευρώ περίπου..ενώ ένα tc electronic g system κοστίζει περί των
1000..γνωρίζω τις δυνατότητες του g system και σκεφτόμουν μήπως αξίζει περισσότερο να επενδύσω κατευθειαν σε αυτό (μαζί με πώληση
κάποιοων από τα υπάρχοντα πετάλια), από τη στιγμή που προσφέρει πολλά μεζεμένα και νοικοκυρεμένα (σημαντικό πλέον) και είναι άκρως
παραμετροποιήσιμο και εύκολο..έχει κανείς εμπειρία με το tc ώστε να μου δώσει τα φώτα του στη συγκεκριμένη επιλογή?

Επίσης θέλω να συμπληρώσω το εξής...μετά από αρκετό ψάξιμο είδα ότι το g system δεν έχει τη δυνατότητα να ηχογραφήσει απευθείας...
μου είναι αρκετά σημαντικό να μπορώ να ηχογραφώ απευθείας, έχοντας τον ήχο που επιθυμώ, χωρίς ενισχυτή...φυσικά υπάρχει ενισχυτής
λαμπάτος στην κατοχή μου αλλά δυστυχώς δεν μένω σε συνθήκες στούντιο, ώστε να μπορώ να ηχογραφώ με τον ενισχυτή όπως θέλω..
Κι αυτός είναι και ένας λόγος που τα τελευταία χρόνια έχω στραφεί στη χρήση vst (από τα οποία πρέπει να ομολογήσω πως είμαι άκρως ικανοποιημένος..
αυτό το mainstage κάνει παπάδες... :P )

Συνεπώς πάμε στη δεύτερη απορία...μπορεί το g system να λειτουργήσει αποτελεσμεατικά με προσομοιωτή καμπίνας? και όταν λέω αποτελεσματικά
εννοώ, χωρίς να χάνει τα χαρακτηριστικά που έχεις δώσει στους ήχους σου...ή όλα αυτά είνια άσκοπα και θα πρέπει να τα ξεχάσω και να κινηθώ για ένα roland gr-55 και να τελειώνουμε? (έχω εμπειρία με roland vg-99 του καθηγητή μου και ξέρω ότι είναι πολύ ωραίο στους ήχους του αλλά και εύκολο στο plug and play/record)

Ξέρω ότι ανοίγω πολλά μέτωπα μαζεμένα και ότι δεν σας βοηθάω ιδιαίτερα...απλά να ξανατονίσω πως μεγαλύτερη σημασία έχει αυτή τη στιγμή η ηχογράφηση σπίτι με τους προσωπικούς ήχους και όχι τα λαιβ (το λέω μηπως κάνω τα πράγματα λίγο πιο ξεκάθαρα)

Τέλος να πω ότι παίζω post rock/progressive (όχι ότι έχει λέει κάτι....απλά για να τονιστεί η σημασία που δίνω στα καλά εφφέ...)

Ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για το μέγεθος του post...


50
θενξ παίδες για τα σχολια...η αλήθεια είναι πως και εγώ το σκέφτηκα αυτό που λέτε όταν άκουσα το αποτέλεσμα...βγαίνει λίγο επιτηδευμένο..αλλά γι'αυτό ζητάμε απόψεις...θενξ και πάλι.. ;)

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 111