Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Σωκράτης

Σελίδες: [1]
1
Τα καλύτερα... / Re:mpare?
« στις: 04/01/03, 00:19 »
Άστα Γιάννη,μια χαρά είναι τα μπαρέ της κλασικής! Εγώ είμαι στραβάδι και μαθαίνω σε ακουστική,με λαιμό σε μέγεθος κλασικής και 11αρες χορδές!! Είναι ευκολότερο να κάμψω τη χορδή του τοξου του Οδυσσέα παρά το μπαρέ της αναθεματισμένης Fa (και φυσικά κατόπιν δεν με περιμένει με ανοιχτές αγκάλες μια όμορφη Πηνελόπη αλλά μια κακόηχη και με κρίση ταυτότητας Fa-ρκούδα...) Άκου κι εμένα μιά χαρά είσαι...

             Φτου! Κατάρα στα barre...


2
Φίλε Newbie,έχω δύο απορίες σχετικά με το "Ρυθμοί και κιθάρα".Η πρώτη έχει να κάνει με τις ενδείξεις παιξίματος και τον τρόπο-δάχτυλα ή πένα.Μπορεί μια ακουστική κιθάρα να παίζεται με δάχτυλα;Γίνεται,σε μια ακουστική,να παίζω τις Β1,Β7 και Β5 με την πένα αντί να χτυπάω γενικα τις μπάσες;(κι άλλη απορια που μολις τωρα μου ήρθε!οταν λές πως χτυπάω προς τα κάτω τις μπάσες,εννοείς πως χτυπάω μόνο τις μπάσες ή οτι ξεκινάω με τις μπάσες και φτάνω μέχρι και τα καντίνια;). Η τρίτη-πλέον-απορία έχει να κάνει με το Ισχυρό και το Ασθενές μέρος.Το σχετικά Ισχυρο υπάρχει στο παίξιμο της κιθάρας;Αυτά προς το παρόν,με έχει βοήθήσει πολύ αυτο σου το post και σε συνδυασμο με τα παραδείγματα του Cd απο την "Ρυθμική κιθαρα" μπορεί επιτέλους να μάθω ρυθμό...

3
Άστα Απόλλωνα,χειρότερα τα βλέπω,ο Παπάυ τουλάχιστον έχει και τους δύο πήχεις σαν μπουκάλες... :-\ Ενω εμείς...Τελευταία-δεν ξέρω ακόμα γιατί!-βαραίνω προς την αριστερή μόνο πλευρά (γι' αυτο και κουβαλάω την κιθάρα στο δεξί ώμο,για  αντιστήριξη..!)  :-\

4
:-\ Απόλλων,νομίζω πως αν τύχει να συναντηθούμε κάπου θα αναγνωρίσουμε κατ' ευθείαν ο ένας τον άλλον,θα είμαστε οι μόνοι που οι αριστεροί τους πήχεις θα ειναι μεγαλύτεροι απ' τα κεφάλια τους!!!    ::)

5
 :-\ Η περίπτωση μου θα παρηγορήσει κάθε πικραμένο...Έχω μια ακουστική Ibanez Cιmar-παλιό μοντέλο-αλλά ο λαιμός και η κεφαλή είναι φαρδιές σαν της κλασικής κιθάρας.Μ' αυτήν έχω ξεκινήσει να μαθαίνω εδω και 8 μήνες,δεν ήξερα τίποτα πρίν.Δεν μου έφτανε,λοιπόν,η ιδιότροπη κίθαρα κι η απειρία μου,προστέθηκαν σε αυτα κι η βλακεία κάθως της έβαλα 11άρες χορδές-μεταλλικές φυσικά-αυτό μου το πρότειναν στους "Ντάλτον & Λύκοι ΑΒΕΤΕ" ! >:(Τώρα τα μπαρέ μου εκτός των δαχτύλων του Φασούλα θέλουν και τα μπράτσα του Σταλόνε.Τουλάχιστον έτσι,κάθε φορά που παίζω κιθάρα,κάνω και γυμναστική. ::) (θυμάμαι μια φορά που δοκίμασα να παίξω με την κλασική μιας φίλης μου..μου φάνηκαν σαν βούτηρο οι χορδές και πήγα να χαλασω και τον λαιμό απο το πολυ σφίξιμο) :-\

           :P Ναί,γελάστε όσο θέλετε....
               μα κάποια μέρα το αριστερό μου χέρι
               θα είναι τόσο δυνατό,όσο το δεξι μου πόδι.. ;D

6
  Blue Auraτο έχω αυτό το βιβλίο-είναι πολύ καλό-και το προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου σε όποιον ψάχνει το θέμα του ρυθμού.Μάλιστα,έχουμε το ιδιο υστερόγραφο,γράφω κι εγώ πως δεν παίρνω ποσοστά.Σ' ευχαριστω.
  Newbieπολύ χρήσιμη η δουλειά που έκανες με τους ρυθμούς,βοηθούν αρκετά γιατι είναι εύληπτοι και συγκεκριμένοι.Συγχαρητήρια κι ευχαριστώ.

7
Φίλε zaf1981,τα χρόνια ενασχόλησης κάποιου στο χώρο του,δεν σημαίνουν απαραίτητα και την καταξίωση του.Κι ο Τζώρτζογλου δηλώνει 15 χρόνια "ηθοποιός"..αλλά είναι;(Α,να μην ξεχάσω,κι η Ντενίσση είναι "ηθοποιός" άλλα 8 χρόνια..!).Φυσικά δεν τους συγκρίνω με τον Παπακωνσταντίνου,μόνο το θέμα της "πολυετούς" πείρας θίγω..Όσο για το αν πρεπει να ασκούμε κριτική ή όχι,έχω να πω το έξης:η Αμφισβήτηση και το "Γιατί" είναι τα όπλα του φιλόσοφου ("σοφία" σημαίνει "γνώση" στα αρχαία ελληνικά,δηλαδή φιλόσοφος θα πεί:ο φίλος της γνώσης)..Με το να θέτεις οποιονδήποτε υπεράνω κρίσης,αυτόματα τον βαφτίζεις "Δογματική Αυθεντία" κι η γνώση-για εσένα τουλαχιστον-δεν θα φυτρώσει πουθενά γύρω του.

8
  Φίλε Newbie,θα σου εξηγησω ακριβώς τι εννοώ.Η αναζήτηση/δημιουργία ενός καλλιτεχνικού πονήματος είναι εσωτερική,για εμένα είναι η αντανάκλαση/το είδωλο ενός θέματος όπου ο καθρέφτης του είναι ο καλλιτέχνης.Όμως αυτή η θεωρία είναι γενική,χρειάζεται τουλάχιστον ένα ακόμα στοιχείο,την τεχνική.Είναι σχεδόν αδύνατον να κάνουμε τέχνη χωρις τεχνική.Πώς αλλιώς θα περάσουμε την ιδέα μας στο χαρτί,στον καμβά,στην παρτιτούρα;
 Οι επανεκτελέσεις και οι διασκευές λοιπόν που ξεκινούν απο την "ευκολία" της έτοιμης βάσης,δεν είναι εξ ολοκλήρου προσωπικά και τωρινά πονήματα,μεγάλο μέρος της αναζήτησης έχει ήδη επιτευχθεί απο κάποιον άλλο-τουλάχιστον αλλόν έναν!Γιατί λοίπον ο κάθε καλλιτέχνης να μην ψάχνει εξ αρχής αυτό που θα τον αντιπροσώπευε και θα ήταν και πιο προσωπικό-για να μην κουραστεί;;Ποιού ή πόσων είναι τότε το είδωλο που βλέπουμε στον καθρέφτη;
 Το δέ θέμα της τεχνικής τώρα.Ο Πικάσσο αφου αναγνωρίστηκε με το ζωγραφικό στυλ της Τζοκόντα,το αλλάξε και μέχρι τον θάνατο του,άλλαζε διαρκώς τους τρόπους εκφρασής του.Δεν αρκέστηκε στην επιτυχία που άντλησε απο το συγκεκριμένο στύλ,συνέχισε να ψάχνει ρισκάροντας αυτην την επιτυχία.Αυτό για εμένα είναι η πραγματική καλλιτεχνική αναζήτηση και δεν είναι ανάγκη να είναι κάποιος τρανός ζωγράφος για να την ακολουθήσει.Μ' αυτό το σκεπτικό ας μου εξηγήσει κάποιος-ειλικρινά ρωτω-την καλλιτεχνική αναζήτηση π.χ του Παπακωνσταντίνου,τα τελευταία χρόνια.
 
ΥΓ2 Παραθέτω μια φράση που τουλάχιστον για τη δική μου καλλιτεχνική αναζήτηση είναι θεμέλιος λίθος.
           
            "Η δυσκολία πρέπει να γίνεται συνήθεια
             η συνήθεια εύκολη
             και το όμορφο εύκολο"

   Πρίγκιπας Σεργκέι Βολκόνσκι (απο το "Σύστημα Στανισλάφσκι" της Σόνια Μούρ )


9
  Είτε το πλήθος των διασκευών πάρω,είτε των επανεκτελέσεων στην ίδια αφετηρία καταλήγω:την εσωστρέφεια,κι όταν η τέχνη που είναι απο τη φύση της επικοινωνιακό μέσο καταλήγει εσωστρεφής τοτε "βράστα Χαράλαμπε".
 Η γνώμη μου είναι πώς τα αιτια της εσωστρεφειας είναι κοινωνικά-πέρα βέβαια απο την καλλιτεχνική πενία ορισμένων και το βόλεμα άλλων σε ήδη υπάρχουσες συνταγές επιτυχίας.Πότε άλλοτε είχε παρατηρηθεί τόσο μεγάλη στροφή σε επανεκτελέσεις και διασκευές παρά σήμερα;Αλλά και πότε άλλοτε είχε παρατηρηθεί ανάλογη κρίση αξιών απο οτι σημερα;
 Κοινώς,αν σε μια κοινωνία δεν υπαρχει η ανησυχία-κι αυτή έχει δώσει τη θέση της στο βόλεμα (βλπ,καριέρα-σπιτακι-αμαξάκι)-τι παραγωγη καλλιτεχνικών πονημάτων να έχεις και πόσοι θα ανταποκριθούν σ αύτο;(πρεπεί να ζήσουν κι οι καλλιτέχνες....)

10
 Συμφωνώ με το sourwtiri,όσο καλός ερμηνεύτης κι αν είναι ο Παπακωνσταντίνου νομίζω πώς έχει πάψει να ψάχνεται. :-\ Βαρέθηκα να τον ακούω να ξανατραγουδά όλα του τα τραγουδια σε ροκ,εκείνον τον Καββαδία δε του έχει αλλάξει τα φώτα.Νομίζω πως είναι εγκλωβισμένος και στο κοινό του-target group να το πω;(Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το "εφηβικό ροκ" αλλα το πολυ το "κυριε,ελέησον το βαριέται κι ο παπάς",ας δοκιμάσει επιτέλους νέους τρόπους έκφρασης)
Η τελευταία δουλειά του που μου άρεσε ήταν με τον Μικρούτσικο γιατί ήταν διαφορετική απο τις υπόλοιπες.
( ??? τωρα που το σκέφτομαι,θεωρώ το "Σταυρο του Νότου" ως την καλύτερη δουλειά του Βασίλη-κι εδώ Μικρούτσικος!..Τυχαίο;)

11
Απο το "Μη φύγεις ",σε στίχους του Οδυσσέα Ιωάννου:

"Δεν έχω κάτι να σου πώ
τι να σου εξηγήσω
νύχτα με παίρνουν τα όνειρα
νύχτα με φέρνουν πίσω"  :P

12
Φίλε είμαι κι εγώ στην ίδια μοίρα-ασχολούμαι με την κιθάρα εδώ κι εφτά μήνες.Μαθαίνω μόνος μου όπως κι εσύ οπότε η άποψη μου μπορεί να μην είναι σωστή,άκου καλύτερα και κάποιον έμπειρο.Πάντως η γνώμη μου είναι η εξής,ξεκίνα απο τους δαχτυλισμούς και μόλις αισθανθείς λίγο άνετα μαζι τους (γρήγορες αλλαγές,καλό κράτημα των barre κλπ) ξεκίνα το ρυθμικο μέρος που είναι εξίσου σημαντικό κι ιδιομορφο (νομίζω οτι είναι κυρίως ψυχολογικό,με κάποιο τρόπο οι ρυθμοί ενυπάρχουν).Εχω και δυο πολυ καλα βιβλια για βοήθεια, το "The black book",ευχρηστο και πλούσιο ευρετήριο δαχτυλισμών και το "Η  ρυθμικη κιθάρα στην πράξη",του Θέρμου,εκδ. fagotto που έχει πολλούς ρυθμούς-κι ελληνικούς-σε παρτιτούρα και στο audio cd,που συνοδεύεται.Τα έχω πάρει και τα δύο απο τους "Ντάλτον & Λύκους ABETE"  ;) αλλά σίγουρα θα υπάρχουν κι αλλού.Με πολύ δουλειά κι εξάσκηση όλα γίνονται.Καλή συνέχεια.

13
Η δύναμη σου πέλαγο κι η θέληση μου βράχος

14
 :) Τωρα που έγινε η αρχη,να κανονισουμε συντομα κι αλλη συνάντηση (αλλωστε,απο οτι καταλαβα,ο κακός καιρος στέρησε συμμετοχές).Εν αναμονή των σπουδαίων λοιπον.

15
Συναντήσεις / Re:Συνάντηση Αθηνα????
« στις: 11/11/02, 02:37 »
   :( Φτου,κριμα που δεν το ειδα νωρίτερα.Ηταν ευκαιρια να γνωριστουμε και θα ερχομουν σιγουρα.Another time.. ???

16
Τα καλύτερα... / Re:ti kithares paizete..??
« στις: 07/11/02, 03:58 »
Παίζω-ή μαλλον ακόμα με παίζει-μια παλιά ακουστική Cimar της Ibanez.

17
Επειδη βρισκομαι σε ανάλογη αναζήτηση-κι εγω προς ηλεκτρο-ακουστικη θα οδευσω-στειλε ενα μηνυματακι με τα αποτελεσματα της ερευνας.Καλη -σοφή!- επιλογή.

18
Νομίζω πως τα αιτια των διασκευών και επανεκτελέσεων πρεπει να αναζητηθουν ανάμεσα στην καλλιτεχνική πενία και την εμπορικότητα.Φαινεται πως καποιοι καλλιτέχνες δεν ψαχνουν νέα πράγματα,δεν ρισκάρουν και καταφεύγουν στην εύκολη,τσεκαρισμένη-εμπορικα- λύση των διασκευών και επανεκτελέσεων (ή ακόμα χειρότερα-όπως στην περίπτωση του Νταλάρα-γίνονται τσιμπούρια(βλπ ντουέτα) σε όποιον καλλιτεχνη δείχνει -εμπορικά-ανοδικές τάσεις!). ???
Αλλα τότε γιατί κάνουν τέχνη;ας κάνουν κάτι άλλο! Σ' αυτο το σημείο συγχωρεστε μου το απολυτο των ίδεων αλλά νομίζω πώς ανησυχια πρέπει να ρέει στις φλέβες του επαγγελματία καλλιτέχνη αλλιώς να παέι σπίτι του να κάνει κάτι άλλο, απο "εφησυχασμενους" κραταμε καλα ούτως ή άλλως...
Οσο για τον σεβασμο που διαβασα σε αλλα γραμματα,πιστευω πως σ'αυτον ελοχεύει κινδυνος που μπορει να βαλτώσει την τέχνη,ειμαι λιγάκι του διαφωτισμού!Σεβασμό πρεπει να τρέφεις οχι προς το τραγούδι που διασκευάζεις,ουτε προς την ιστορία του αλλα προς τη δουλεια σου και το κοινο σου.Οι στίχοι ενος τραγουδιου μπορουν να αποτελεσουν εφαλτηριο για ένα αλλο κλπ.Αλλωστε "τα πάντα ρει" γιατι οχι και τα τραγούδια. 8)
Προσωπικα είμαι υπερ των πειραματισμών στην τέχνη,χωρις τους οποίους πολυ απλα δεν θα είχαμε τέχνη.Μόνο που με στεναχωρει το γεγονός πως οι καλλιτέχνες αντί να διοχετεύσουν την ενέργεια τους στην αναζήτηση νέων τρόπων έκφρασης αναμασουν το παρελθόν.
:( Απο την άλλη θέλω να εκφράσω κι ενα παραπονο μου:Μπορεί η φωνή του Μπαση να είναι ακαταλληλη-απο πλευρας ηχοχρωματων-να τραγουδήσει το "Σπασμένο καράβι" και η ερμηνεία του Σφακιανακη στη "Δημοσθένους Λέξις" να θυμίζει σαπουνόπερα και λούνα πάρκ αλλα για εμένα ειναι χειρότερο αυτο που κάνουν πχ ο Νταλάρας και ο Παπακωνσταντίνου (συγώμη,αν αυτο πληγώνει καποιους).Και τί κάνουν;Ο Νταλάρας έχει ανακαλύψει τα τελευταία χρόνια το "μόριο" (πολλαπλα σπασιματα στη φωνή,βλπ τσιγγανικη μουσικη."vibrato" λέγεται στο κλασσικό-αλλα έχει διαφορές) και έχει ξανατραγουδάει σχεδον όλα του τα τραγούδια μ'αυτό...Καταντά βαρετός!Ο δε Παπακωνσταντίνου τα έκανε όλα ροκ..ακόμα και τον Καββαδία..και σας ρωτω ποιο στοιχειο της βιογραφιάς του Καββαδια ή πιο ποιημα του ή ποια παρτιτουρα του Μικρουτσικου είχε κάτι που να θυμίζει ροκ..Τριχες!! Αυτή δυστυχως είναι η "ευκολιά" στην τέχνη,τη συναντω και στο θέατρο και τη σιχτιρίζω κι εκει...Εχω την εντύπωση πως είναι κι δυο εγκλωβισμένοι στο κοινο τους -target group εμπορικά...

19
Το μηνυμα αυτό απεύθυνεται κυρίως σε όσους προσπαθούν να βρούν το ρυθμικό μέρος της κιθάρας και τους φαίνεται βουνό :o (το δεξί μου χέρι ανέκαθεν έπαιζε στο γάμο του καραγκιοζη! ;D).Αγόρασα λοιπόν ενα βιβλίο,το "Η Ρυθμική Κιθάρα Στην Πραξη",του Ν.Θέρμου απο τις εκδόσεις Faggoto και με έχει βοηθήσει,μεχρι στιγμής,να καταλάβω πως κάποιους βασικούς ρυθμούς στην κιθάρα πάνω-κάτω τους ήξερα παρα το γεγονος πως δεν μπορούσα να τους διακρίνω καθαρά σε ενα κομμάτι.Μάλλον,ηταν θέμα ψυχολογικό και εξάσκησης αλλιώς δεν μπορω να δικαιολογήσω τον ρυθμό με τον οποίο μαθαίνω τώρα.
Μπορεί.λοιπόν.να υπάρχει κάποιος σαν και εμένα εδώ γύρω και αυτός ο τρόπος να του φανεί χρήσιμος.Καλή τύχη. ;D

ΥΓ Το βιβλίο έχει κι ενα πολύ χρήσιμο audio CDακι με τους ρυθμούς στην κιθάρα

ΥΓ1 Τον Ν.Θέρμο δεν τον γνωρίζω προσωπικά.Το παραπάνω κείμενο δεν τρέφει καμία υστεροβουλία διαφήμισης.

ΥΓ2 Μπορείτε να το βρείτε και στην αλυσίδα καταστημάτων Ντάλτον & Λύκοι ΑΒΕΕΤΕ (τα ευκόλως εννοούμενα...)



20
  :D Το δοκίμασα κι όντως ακούγεται "διαφορετικά" ωραίο!Εχω βέβαια μέλλον μέχρι να φτάσω στο σημείο να επιλέγω ποιός τρόπος (ανοιχτή ή μπαρέ) ταιριάζει καλύτερα στην κάθε νότα ενός τραγουδιού αλλά που θα μου παει...  ??? Κατι άλλο:Πιστευέτε ότι θα ήταν καλό για ενα "στραβάδι"  να κάνει μαθήματα σε ωδείο ή αλλού;(τα βασικά στη θεωρία τα ξέρω γιατι έκανα φωνητική παλαιότερα κι ο δε μεχρι τώρα ρυθμός εξέλιξης στην κιθάρα-για ένα μήνα ενασχόλησής-δείχνει ικανοποιητικός).Εκείνο που φοβάμαι είναι πως με την μέθοδο της αυτοδιδασκαλίας-μέσο βιβλίων και φιλικών συμβουλών-στερούμαι εκείνα τα πολύτιμα μικρά μυστικά που μόνο ένας έμπειρος δάσκαλος θα μπορούσε να δώσει.Ξέρω πως πολλοί απο τα μέλη του forum είναι αυτοδιδάκτοι και πως υπάρχουν κι άλλοι με θεωρητική καταρτιση,για αυτο η γνωμη σας θα βοηθήσει σημαντικά. ::)

21
Ευχαριστώ,για την βοήθεια,παιδιά.Δεν μπερδεύτηκα καθόλου,αντίθετα μ' όσα μου είπατε ξεκαθάρισαν τα πράγματα.Πάλι καλά που είσαστε κι εσείς.

22
Ναι,έχεις δίκιο είναι λίγο χάλια η περιγραφή αλλά έχει να κανει με την απειρία μου.Αυτό που βρήκα είναι ο σχηματισμός που έχει τον δείκτη σε μπαρέ στο πρώτο τάστο και τα άλλα τρία δάχτυλα στο τρίτο τάστο να πατουν την 2η,3η και 4η χορδή,νομίζω πως λέγετα μπαρέ του Si+.Γλυστρώντας αναλλοιωτο αυτόν το σχηματισμό πρός τα υπόλοιπα τάστα αλλάζεις και συγχορδία.Σαφώς οι αλλάγες γίνονται πολύ πιο γρήγορα απο το να σχηματίζεις καθε συγχορδία με ενα δάχτυλο ανα χορδή και μου είναι πιο εύκολο στο να θυμάμαι τη θέση της κάθε συγχορδίας (εχω δεί και τα άλλα παρεμφερή μπαρέ του Fa+,Fa-,Sib- κλπ).Αυτή η ευκολία με παραξένεψε και ανησυχώ μήπως τα 'χω κάνει μαντάρα.Ελπιζω να σε βοήθησα να καταλάβεις τι εννοώ.

23
Τα καλύτερα... / Μπαρέ ή συγχορδία
« στις: 19/05/02, 22:00 »
Ρε παιδιά,έφτασα στο σημείο όπου ανακάλυψα τη χρήση του μπαρέ με το γλίστρημα .Είναι δύσκολο βέβαια να πιάσεις καλά όλες τις χορδές με τον δείκτη αλλά απλοποιεί τα πράγματα και ελαττώνει το χρόνο εκμάθησης.Μέχρι τώρα μάθαινα να κρατώ τις συγχορδίες με ενα δαχτύλο σε κάθε χορδή (άντε και με μικρο-μπαρέ).Η απορία μου είναι η εξής,υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο τρόπων;Ποιά χρησιμοποιείται πού και γιατι;(Δηλαδη μήπως το μπαρε είναι ευκολία και σε περιορίζει μετα;)Ευχαριστω εκ των προτερων,για ακόμη μια φορα.

24
Ευχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά,θα το παλέψω όπως μου υποδείξατε και που θα μου πάει,θα βγεί μια άκρη.Πάντως είναι ωραίο να ξέρεις οτι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν και ειναι πρόθυμοι να βοηθήσουν.Ξανά-ματά ευχαριστώ. ;D

25
Έχω ενα μήνα που ασχολούμαι με την κιθάρα και οι συγχορδίες έχουν αρχίσει-κουτσά στραβά-να βγαίνουν (δεν μιλάμε ακόμα για μπαρέ!).Όμως στο θέμα του ρυθμού το δέξι χέρι παίζει παντα τον γάμο του Κουτρουλη.Πχ Δεν έχω καταλάβει αν πρέπει στο κατέβασμα να παίζω όλες τις χορδές που ανήκουν σε μια συγχορδία και ανεβαίνοντας μόνο μία ή αντίστροφα.Γενικα σκοτάδι άπλετο καλύπτει το ρυθμικό μέρος (έχω διαβάσει και τις προηγούμενες ανάλογες επιστολές στο forum).Όποιος έχει το κούραγιο ας με διαφωτίσει λιγάκι.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σελίδες: [1]