Ψηφοφορία

Ποιά είναι η τεχνική που χρησιμοποιείτε πιο συχνά κ γιατί...

sweep
3 (6.4%)
tapping
7 (14.9%)
legatos
16 (34%)
arpeggios
4 (8.5%)
e.t.c.
17 (36.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 44

Αποστολέας Θέμα: Ποιά είναι η τεχνική που χρησιμοποιείτε πιο συχνά κ γιατί...  (Αναγνώστηκε 11005 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sakisarabatzis

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 32
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΑΚΗΣ ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΤΕΝΟΡΟΣ-ΚΑΘΗΓΗΤ.ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΩΔΕΙΩΝ
    • Προφίλ
    • www.sakisarabatzis.gr
Eξαρταται.Στη φωνητικη ιδαιτερα λιγότερο το βιμπράτο σε σχεση με ολα τα αλλα σημεια δυναμισμου
http//  www.sakisarabatzis.gr  ==={dvd-fotos]

Αποσυνδεδεμένος Anaximandros

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 597
  • Τα καλύτερα έρχονται!
    • Προφίλ
Γενικά προσπαθώ να τις συνδυάζω όλες. Είναι πιο γεμάτο το άκουσμα, με πιο πολύ ενδιαφέρον. Χρησιμοποιώ επίσης κι έτσι ''μπουζουξήδικες'' τεχνικές κάποιες φορές για καθορισμένες ''γέφυρες'' και ''γεμίσματα'', έτσι το δεξί αρκετά κοντά στον καβαλάρη με πολύ δυνατό χτύπημα με την πένα και συγκεκριμένα μπουζουκολεγκάτα με το αριστερό.
Τον τελευταίο καιρό ψάχνομαι με μία καινούργια τεχνική πάνω στην κιθάρα, επηρρεασμένος από κάτι ζόρικα σόλος του Μανώλη Πάππου. Σε συγκεκριμένα τάστα τραβάω τη χορδή (κοινώς κάνω bend) και πετυχαίνω κάποιες νότες ασυγκέραστες* και η κιθάρα θυμίζει λίγο κάτι σαν σάζι.
Δεν είμαι ούτε της Ανατολικής μουσικής σχολής ούτε της Δυτικής. Απλά παίρνω όσο μπορώ τα καλά από τις δύο αυτές σχολές έτσι ώστε να δημιουργώ κάτι δικό μου που θα περιέχει στοιχεία και απ' τις δύο αυτές μουσικές σχολές με όσο το δυνατόν γίνεται καλόγουστο άκουσμα (κάτι τέτοιο είπα στο Λουδοβίκο αν θυμάμαι καλά όταν συζητάγαμε κάτι τέτοιο :P). Και το μπουζούκι πολλές φορές το παίζω σαν κιθάρα (για τρίχορδο μιλάμε) και κάνω και Bend και Pull-offs και απ' όλα.

Και γενικά υπάρχουν ένα σωρό συνδυασμοί-τεχνικές δεξί-αριστερού που μπορεί να δοκιμάσει κανείς. Μα και για έναν συγκεκριμένο συνδυασμό-τεχνική, αν αλλάξεις έστω 0.10 mm το πάχος της πένας ή το υλικό, θα αλλάξει εντελώς ο ήχος! Το ίδιο και αν αλλάξεις το σχήμα ή το μάκρος ή και το σχήμα και το μάκρος των νυχιών σου.

*συγκερασμένο σύστημα είναι με πολύ απλά λόγια το ''Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι'' και όλες οι χρωματικές αλλοιώσεις τους. Όποια νότα δεν ανήκει σε αυτό το σύστημα (πχ μεταξύ Ντο και Ντο#) τότε αυτή τη νότα τη λέμε ασυγκέραστη (ή φάλτσα ή μόριο κτλ). Το ασυγκέραστο σύστημα χρησιμοποιείται πάρα πολύ από τη Βυζαντινή όπου (αν θυμάμαι καλά) χωρίζεται ο τόνος σε 12 τμήματα και από την Κλασική Οθωμανική όπου χωρίζεται ο τόνος σε 9 τμήματα.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
5 Απαντήσεις
2667 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/08/04, 21:53
από Johnie Darko
40 Απαντήσεις
13335 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/08/09, 20:35
από ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΛΛΟΣ
62 Απαντήσεις
21134 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/12/08, 17:16
από newGuitarMan
10 Απαντήσεις
2876 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 31/01/07, 15:30
από verdict94
63 Απαντήσεις
9741 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 31/10/07, 17:09
από x-versous
22 Απαντήσεις
5254 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/01/08, 16:58
από Αλκιβιάδης
4 Απαντήσεις
1764 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/09/08, 15:18
από Fteo
0 Απαντήσεις
1067 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/02/09, 17:14
από Panos the Greek
13 Απαντήσεις
1862 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/10/10, 09:47
από Guitarholic_punk
0 Απαντήσεις
1790 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/03/18, 15:43
από Ioannis Anastassakis