Αποστολέας Θέμα: Τι γίνεται με το twin-pivot tremolo???  (Αναγνώστηκε 3445 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Fender telecaster

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Τι γίνεται με το twin-pivot tremolo???
« στις: 17/12/09, 17:33 »
Καλησπέρα σε όλους.

Έχω μια Squier Fender Standard black mirror κιθάρα, αλλά έχω ένα μικρό θέμα με το tremolo. Το συγκεκριμένο είναι το stock twin-pivot tremolo της Fender, όμως είναι πολύ μαλακό. Όταν παίζω με το χέρι να ακουμπάει στο σώμα πολλές φορές αλλοιώνεται ο ήχος επειδή πιέζεται ελαφρά προς τα μέσα. Επίσης, στο κούρδισμα δυσκολεύομαι πάρα πολύ επειδή είναι τόσο μαλακό και αναγκάζομαι να την κουρδίζω 5-6 φορές μέχρι να σταθεροποιηθεί ο ήχος. Τι μπορώ να κάνω για να γίνει πιο σκληρό και να ακουμπήσει τελείως πάνω στο σώμα (διότι έχει μια μικρή απόσταση από το σώμα)??? Θα το κατέβαζα μόνος μου αλλά μετά θα θέλει γενική ρύθμιση και είμαι αρκετά αρχάριος για να κάνω κάτι τέτοιο. Σκεφτόμουν να το κάνω να λειτουργεί σαν vintage tremolo, οπότε μια τέτοια λύση θα μου άρεσε. Δεν σκέφτομαι να αλλάξω tremolo λόγω οικονομικών. Τι να κάνω?

Αποσυνδεδεμένος stratocasteros

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Άντρας
  • Ένα Βήμα Μπροστά
    • Προφίλ
Απ: Τι γίνεται με το twin-pivot tremolo???
« Απάντηση #1 στις: 19/12/09, 04:51 »
Βγάλε το καπάκι από πίσω, και βίδωσε τις δύο βίδες που κρατάνε τα ελατήρια πάνω στο σώμα ώστε να τεντωθούν και να φέρουν το τρέμολο να ακουμπάει στο σώμα. Α και φρόντισε να έχεις ξεκουρδίσει λίγο τις χορδές, μη χάσουμε καμία.

Όταν είσαι κομπλέ, κουρδίζεις και είσαι έτοιμος. Στη χειρότερη, άντε να χαλάσεις ελάχιστα το intonation το οποίο αν δεν έχεις πάει ποτέ την κιθάρα σου για service, δύσκολα θα είναι απολύτως σωστό.

Αποσυνδεδεμένος Fender telecaster

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
Απ: Τι γίνεται με το twin-pivot tremolo???
« Απάντηση #2 στις: 19/12/09, 16:32 »