Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με τα μπαρε!  (Αναγνώστηκε 9021 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΒασιληςΤ

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Προβλημα με τα μπαρε!
« στις: 14/03/14, 00:01 »
Σορρυ για τυχον κοτσάνα ! επείδη ειμαι αυτοδιδακτος και εχω καποιες αποριες θα ηθελα να τις υποβαλλω σε εσας
1. Εχω φτασει στους μπαρεδες και το βλεπω αρκετα θετικα το πραγμα αλλα δν καταλαβαινω τις διαφορες σε μπαρε με αφετηρια ΜΙ η ΛΑ
ΔΗΛΑΔΗ γτ να υπαρχει Λα ματζορε μπαρες στη ΜΙ Χορδη Και Λα ματζορε μπαρε στη ΛΑ Χορδη ? με μπερδεψε λιγο και επειδη εψαξα στο ιντερνετ δν βρηκα καποιο αρθρο σχετικα με μπαρεδες και επειδη δν ψηνομαι να παω σε δασκαλο για Χ.Ψ λογους  θα ηθελα πολυ καποιος μου γνωριζει την θεωρια τν μπαρεδω καλα να με διαφωτισει! πρακτικα τους εχω μαθει να τους παιζω αλλα θεωρω οτι δν εχει νοημα αν δν τους καταλαβαινεις ! καποια λογικη θα εχουν!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ  για τν χρονο σας!~
« Τελευταία τροποποίηση: 14/03/14, 00:16 από freemind »

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6357
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #1 στις: 14/03/14, 00:30 »
Είναι θέμα θέσης στην ταστιέρα και βολέματος....μπορεί ένα κομμάτι που παίζεις να βολεύει σε μια ορισμένη θέση (πες κοντά στο 8ο με 10ο τάστο)  και να πρέπει να παίξεις E σε κάποια φάση, ωραία?

Ε..δε βολεύει, ούτε και είναι γρήγορο να ανέβεις στο 022100, οπότε παίζεις Χ79997.

+ότι έχει διαφορετικό ήχο γιατί περιλαμβάνει πιο ψιλές νότες ενώ η 022100 το αντίθετο....

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2668
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #2 στις: 14/03/14, 02:23 »
Σορρυ για τυχον κοτσάνα ! επείδη ειμαι αυτοδιδακτος και εχω καποιες αποριες θα ηθελα να τις υποβαλλω σε εσας
1. Εχω φτασει στους μπαρεδες και το βλεπω αρκετα θετικα το πραγμα αλλα δν καταλαβαινω τις διαφορες σε μπαρε με αφετηρια ΜΙ η ΛΑ
ΔΗΛΑΔΗ γτ να υπαρχει Λα ματζορε μπαρες στη ΜΙ Χορδη Και Λα ματζορε μπαρε στη ΛΑ Χορδη ? με μπερδεψε λιγο και επειδη εψαξα στο ιντερνετ δν βρηκα καποιο αρθρο σχετικα με μπαρεδες και επειδη δν ψηνομαι να παω σε δασκαλο για Χ.Ψ λογους  θα ηθελα πολυ καποιος μου γνωριζει την θεωρια τν μπαρεδω καλα να με διαφωτισει! πρακτικα τους εχω μαθει να τους παιζω αλλα θεωρω οτι δν εχει νοημα αν δν τους καταλαβαινεις ! καποια λογικη θα εχουν!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ  για τν χρονο σας!~

Δεν υπάρχει κάποια "θεωρία Μπαρέδων". Η λογική του barre είναι οτι παίρνεις μια ΓΝΩΣΤΗ θέση, και τη μεταφέρεις κατα μήκος της ταστιέρας. Οσα τάστα προχωρήσεις, τόσα ημιτόνια μετέβαλλες την αρχική σου θέση. ;)
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος Lo.Lee.Ta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Venceremos
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #3 στις: 14/03/14, 02:33 »
ΒασίληΤ, αυτό που ψάχνεις δεν είναι η λογική των μπαρέδων, αλλά τη λογική της μουσικής πάνω στο μπράτσο. Αυτό για να το μάθεις χρειάζεσαι δάσκαλο, βιβλίΑ και διάβασμα.

Σε πρώτη φάση όπως είπε ο Hot Sauce, ευκολία παιξίματος, καλύτερο άκουσμα, γρηγορότερο παίξιμο, ευκολία αλλαγών, πρακτικά πράγματα και απλά.
Adios Muchachos!

Αποσυνδεδεμένος ΒασιληςΤ

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #4 στις: 14/03/14, 12:11 »
Δηλαδη η βασικη η διαφορα ειναι στην ευκολια παιξιματος ανα το τραγουδι!?!? ξερετε καποιο βιβλιο που μπορει να με βοηθησει? ο χρονος μου ειναι περιορισμενος , χωρις να σημαινει οτι δν υπαρχει ορεξη ! εχω πολυ ορεξη και πιστευω οτι αυτο ειναι απο τα  πιο βασικο.. τωρα για δασκαλο  λιγο χλωμο γιατι δν ξερω καποιον  καλο η γνωστό μου.. 8) (στα χανια - κρητης) και μια αλλη απορια μου χουν πει για ενα app (metronome) δν ξερω να το χειριζομαι και δν ξερω αν κανει  δουλεια η καθυστερει στην ουσια το αναποφευκτο (να εξοικοιωθεις στο ρυθμο με φυσικο τροπο)
ευχαριστω πολυ !

Αποσυνδεδεμένος Lo.Lee.Ta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Venceremos
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #5 στις: 14/03/14, 15:25 »
Έαν θες να ακούσεις την προσωπική μου άποψη, παρέα με το βιβλίο θα πάρεις αγκαζέ και το δάσκαλο. Αλλιώς ξεκίνα να ψάχνεις μόνος σου σιγά σιγα στο ίντερνετ, τι είναι το όργανο που κρατάς στα χέρια σου, τι είναι η μουσική και από εδώ και εκεί σιγά σιγά θα βλέπεις βελτίωση και στον τρόπο παιξίματός σου και στις γενικότερες γνώσεις σου στο πως αντιλαμβάνεσαι τη μουσική. Ο μεγαλύτερος, για να μην πω όλος ο όγκος πληροφοριών που θα βρεις στο ίντερνετ είναι στα αγγλικά. Κυρίως εννοώ τις πληροφορίες που θα σε πάνε λίγο παραπέρα και όχι απλώς να παίζεις συγχορδίες και τραγούδια, αλλά να καταλαβαίνεις γιατί τα παίζεις.

Τις περισσότερες φορές ακόμη και στα βίντεο που σου δείχνουν πως να παίξεις ένα συγκεκριμένο τραγούδι, ξεκνάει ο δάσκαλος και πετάει κάποιες ορολογίες που βγάζουνε μάτι. Ενώ λοιπόν θα καταλαβαίνεις και θα σου είναι και σχετικά απλό να βγάλεις το τραγούδι, τα υπόλοιπα θα τα ακούς σαν κινέζικα. Αυτά τα κινέζικα είναι που δεν μαθαίνονται διαβάζοντας ένα βιβλίο, ιδιαίτερα αυτά που κυκλοφορούν στο εμπόριο τύπου Μάθετε Κιθάρα, Μέθοδος Κιθάρας κτλπ. Όλα αυτά τα βιβλία είναι πανομοιότυπα και σου λένε 5-6 βασικά πράγματα, τα οποία βέβαια καταντάνε αχρείαστα διότι μοιάζει σα να σου δίνω 5-6 μαθηματικούς τύπους, χωρίς να σου εξηγήσω τον τρόπο και που να τους χρησιμοποιείς. Είναι δηλαδή στοχευμένα στην κατεύθυνση, το βιβλίο το γράψαμε για να πάρεις αγκαζέ δάσκαλο και όχι για να μάθεις μόνος σου.

Έαν καταφέρω να βρω ένα φίλο από Χανιά μέσα στη βδομάδα θα σου πω το δάσκαλό του. Αν είναι μακρυά από τα μέρη σου, ίσως ο δάσκαλος σου προτείνει κάποιον άλλο μουσικό κοντά στην περιοχή σου. Αλλιώς θα πηγαίνεις καμμιά βόλτα, για να μάθεις το όργανο.

Ο μετρονόμος σε ένα απλό παίξιμο, σε βοηθάει να κρατιέσαι μέσα σε κάποια όρια, ακολουθώντας ένα ρυθμό. Δεν καθυστερεί τίποτα. Απλά είναι μηχανικός καθοδηγητής, βοηθός. ΜΕ λίγα λόγια έσύ μπορεί να κάνεις λάθος στο τικ τακ που κάνεις με το πόδι σου ή με το μυαλό σου. Για να το πω χοντρικά, ο  μετρονόμος ως μηχανή δεν κάνει λάθος.
Όταν όμως δεν πρόκειται για απλό παίξιμο, αλλά για εκτέλεση παρτιτούρας εκεί δεν είναι απλά για να σου δίνει ένα ρυθμό, αλλά ορίζει με ακρίβεια πόσες νότες θα παίξεις σε κάθε μέτρο, ποιες θα είναι οι χρονικές αξίες τους και με το παραμικρό λάθος τρως κόκκινη κάρτα. Γι αυτό ένα τραγούδι που το παίζεις ελεύθερα και χτυπώντας το πόδι σου, μπορει να το παίζεις μια χαρά, όταν όμως βάλεις μετρονόμο και θελήσεις να το παίξεις από παρτιτούρα, θα αγωνιστείς αρκετά, ανάλογα και με τη δυσκολία του κομματιού, να παίξεις σωστά την αξία κάθε νότας στο χρόνο που σου επιβάλει η ίδια και μέσα στο μέτρο του χεόνου που σου επιβάλλει ο μετρονόμος.

Όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν πολλά επίπεδα για να παίξεις και να μάθεις κάτι. Ιδιαίτερα όταν αυτό το κάτι, είναι μια ολόκληρη επιστήμη και διδάσκεται σε σχολές και Πανεπιστήμια. Ανάλογα λοιπόν την όρεξή σου, την αγάπη σου, τα εφόδια σου, τα φράγκα σου, την κλίση σου, το ταλέντο σου, την εφυία σου, τους δασκάλους σου προχωράς σε ανάλογο επίπεδο με ανάλογη ταχύτητα.
Adios Muchachos!

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2668
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #6 στις: 14/03/14, 15:29 »
Βασιλη θα είμαι ειλικρινής: Δεν μπορώ να πώ οτι καταλαβαίνω την απορία σου.

Απο την αρχή. Πας στη κιθάρα σου και πιάνεις μια μι ματζόρε.
-0- μι
-0- σι
-1- σολ#
-2- μι
-2- σι
-0- μι<-Ο τόνος σου.

Η οποία απαρτίζεται επί της ουσίας απο μι-σι-σολ#. Όλα ωραία, τα πουλιά κελαϊδάνε, η κιθάρα σου κελαϊδάει. Κάποια στιγμή όμως καταντάει λίγο βαρετο το να παίζεις μια συγχορδία, και θες να παίξεις και μια φα ματζόρε. Το πιο ωραίο πράμα στο κόσμο. Η φά ματζόρε, θέλει να πάρεις μια μία τις νότες  και να τις ανεβάσεις ένα ημιτόνιο=ένα τάστο, και να έχεις φα-ντο-λα συνδιασμούς.
-0+1=1- φα
-0+1=1- ντο
-1+1=2- λα
-2+1=3- φα
-2+1=3- ντο
-0+1=1- φα<-Ο τόνος σου.


 Αλλά (διόρθωσε με αν κάνω λάθος), δεν έχεις  6 δάχτυλα για τη ταστιερα! Επειδή όμως είσαι παρατηρητικός, θα μου πείς: "Ναι, δεν έχω 6 δάχτυλα, αλλά βλέπω οτι 1) έχω πολλές νότες σε ίδιο τάστο, και 2) οι υπόλοιπες νότες είναι πιασμένες σε μεγαλύτερα τάστα. Γιατί να μην πιάσω τις πρώτες μαζεμένες με το πρώτο δάχτυλο και τις υπόλοιπες με τα άλλα (λογικά) 3 δάχτυλα?" Και θα είσαι απόλυτα σωστός. Και μπορείς να καταλάβεις οτι κρατώντας ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πιάσιμο, μπορείς να παίξεις τη Σολ ματζόρε, αν ανέβεις άλλα 2 τάστα απο τη Φα, τη Λα ματζόρε αν ανέβεις 4 τάστα από τη Φα, τη Ντο ματζόρε αν ανέβεις 7 τάστα από τη Φα κ.ο.κ.. Με το συγκεκιμένο πιάσιμο θα πιάνεις τη ΕΚΑΣΤΟΤΕ ματζόρε που θα πατάει ο δείκτης σου στη Μι χορδή. Απλά.

Τώρα, όπως είπε και ο Hot-sauce, επειδή δεν είναι εύκολο πράγμα να ανεβαινοκατεβαίνουμε τη ταστιέρα πανικόβλητα, βρίσκουμε και άλλα πιασίματα, των οποίων όμως ο τόνος δεν βασίζεται στι Μι χορδή, αλλά στη Λα. Αναλόγως το που θα έχουμε μετακινηθεί, και το σε ποιό τάστο της Λα πατάει ο δείκτης μας, έχουμε την αντίστοιχη συγχορδία.

Το συμπέρασμα είναι οτι στη Μι χορδή μπορούμε να παίξουμε ΟΛΕΣ τις ματζόρε, και στη Λα χορδή.....Ναι, καλά μάντεψες. Και εκεί όλες τις ματζόρε.
Δηλαδη η βασικη η διαφορα ειναι στην ευκολια παιξιματος ανα το τραγουδι!?!? ξερετε καποιο βιβλιο που μπορει να με βοηθησει? ο χρονος μου ειναι περιορισμενος , χωρις να σημαινει οτι δν υπαρχει ορεξη ! εχω πολυ ορεξη και πιστευω οτι αυτο ειναι απο τα  πιο βασικο.. τωρα για δασκαλο  λιγο χλωμο γιατι δν ξερω καποιον  καλο η γνωστό μου.. 8) (στα χανια - κρητης) και μια αλλη απορια μου χουν πει για ενα app (metronome) δν ξερω να το χειριζομαι και δν ξερω αν κανει  δουλεια η καθυστερει στην ουσια το αναποφευκτο (να εξοικοιωθεις στο ρυθμο με φυσικο τροπο)
ευχαριστω πολυ !

Όσον αφορά την ευκολία, απλά θα κάτσεις και θα δείς μια αλληλουχία απο πιασίματα δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα και σε κουράζει λιγότερο. Όσον αφορά το μετρονόμο, είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Θα νιώσεις οτι σε καθυστερεί, αλλά πίστεψέ με. Αν δε μάθεις να μετράς σωστά, θα σου πάρει υπερδιπλάσιο τρόπο να "ξεμάθεις" το λάθος τρόπο που θα σου έχει γίνει συνήθιο. Το να έχεις καλό ρυθμό και μέτρημα δεν είναι αναπόφευκτο. Είναι μια "τέχνη" που τη μαθαίνεις και τη βελτιώνεις και την εξασκείς κλπ,κλπ.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος ΒασιληςΤ

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #7 στις: 16/03/14, 13:03 »
Συμφωνω με αυτα που μου λέτε ρε παιδια ! εγω παιζω 2 μηνες ομως αν ειχα παει σε δάσκαλο για να μου μάθει συγχορδίες , μπαρέδες , νότες κλπ θα ηταν αδικα λεφτα !
(γτ αν και ειχα ακουσματα ημουν ασχετος) αυτα ειναι ευκολα τωρα δν ξερω αλλοι μου λενε οτι μονος μου με τν προυποθεση οτι εχω ορεξη και δν τα παρετησω ισως μπορω να το κανω για ενα 6 μηνο ακομα .. αν θελω να προχωρησω ομως θα πρεπει να ασχοληθω  πιο σοβαρα .. αυτο που δν ξερω ειναι ομως σε ποιο σταδιο σε ποιο επιπεδο βασικα πρεπει να βρω εναν δασκαλο να μου μαθει  5 -10  πραγματακια ! στο σταδιο που ειμαι τωρα, ισως πιο μετα??και κατι αλλο εγω εχω παρει κλασσικη κιθαρα αλλα παιζω με πενα διοτι δν εχω καποιο δασκαλο να δειξει τις τεχνικες με δαχτυλα και προτιμω να πω τν αληθεια με (πενα) .. εχει λιγοτερη δεσμευση το ολο θεμα ειναι και πιο ελευθερα τα χερια! η ερωτηση μου ειναι αξιζει να παω σε ακουστικη η θα ναι μπερδεμα ?δεδομενο οτι πουλαω τν κιθαρα μου σιγα σιγα και μαθαινω τα απαραιτητα με κλασσικη .απαραιτητα : δεδομενα που ισχυουν γενικοτερα στο οργανο κιθαρα (ακουστικη , ηλεκτρικη , κλασσικη

Αποσυνδεδεμένος Lo.Lee.Ta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Venceremos
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #8 στις: 16/03/14, 14:42 »
Σε καμμία περίπτωση, αν πας σε δάσκαλο ΔΕΝ είναι χαμένα λεφτά. Γιατί πολύ απλά σου λύνει εύκολα, γρήγορα, σωστά, εμπλουτισμένα, την κάθε απορία σου - εμπόδιό σου. Στην ουσία όταν ρωτάς φίλους σου, το ίντερνετ και εμάς να σου πούμε και να σου δείξουμε, αναζητάς δάσκαλο.

Ουσιαστικά ο μόνος τρόπος δίχως δάσκαλο, είναι να είσαι εσύ, το όργανό σου και τα βιβλία άντε και κάνα Mp3 και να προσπαθείς να βγάλεις ακουστικά τι παίζουν. Ουσιαστικά οι περισσότεροι που λένε θέλω να μάθω χωρίς δάσκαλο, εννοούνε ότι θέλω να με βοηθάνε οι άλλοι γνωρίζοντες, έστω από λίγο ο καθένας, αλλά δίχως χρηματικό αντίτιμο. Η όλη προβληματική λοιπόν στο δάσκαλο είναι τα φράγκα, γι' αυτό και οι περισσότεροι προτιμάμε τους μισοδασκάλους : φίλους, συμφορουμίτες, βιντεάκια. Το τσάμπα. Αυτό βέβαια σε προχωράει μέχρι κάποιο επίπεδο.

Πρόσεξε τώρα ΒασίληΤ, ένα μεγάλο θέμα με τους δασκάλους στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν συμβαίνει έως τώρα, αλλα παλαιότερα υπήρχε αυτή η αντιμετώπιση. Ένας άνθρωπος ο οποίος θέλει να μάθει ένα μουσικό όργανο και δε θέλει να γίνει επαγγελματίας ή κάνας ερασιτέχνης που λίγο του λείπει να παίζει σαν επαγγελματίας, δεν αφιερώνει ούτε τον κόπο, ούτε τον χρόνο, ούτε τα χρήματα για να μάθει. Ακριβώς λοιπόν γι' αυτό το λόγο, δεν έχει ανάγκη, αλλά ούτε και του προσφέρει κάτι, να έχει ένα δάσκαλο, μια φορά ή δυο φορές τη βδομάδα. Ίσως μια φορά το μήνα να ήτανε αρκετό. Αυτό όμως σπάνια αντιλαμβάνονται αρκετοί δασκάλοι, οι οποίοι όπως καταλαβαίνεις κοιτάνε τη δουλειά τους και την τσέπη τους και προσπαθούνε να σου χώσουνε ένα κάρο μαθήματα, λες και ο μαθητής αφιερώνει τόσο χρόνο όσο πρέπει ή προλαβαίνει να αξιοποιήσει το μάθημα. Γι αυτό, το μόνο που έχω να σου πω, έαν θελήσεις να βρεις δάσκαλο, δε χρειάζεται να πληρώνεις ούτε κάθε μέρα, ούτε κάθε βδομάδα, ούτε βδομάδα παρά βδομάδα. Μπορείς να κάνεις μια φορά το μήνα μάθημα ή μια φορά τους 2 μήνες και να είσαι ευχαριστημένος. Ο δάσκαλος πρέπει να είναι εκεί όταν έχεις ανάγκη για μάθημα, είσαι έτοιμος και θες να προχωρήσεις παραπέρα και όχι προχωράμε δίχως να έχουμε μάθει καλά καλά αυτά που διδαχτήκαμε. Όχι τύπου δημόσιας εκπαίδευσης, πάρτε το επόμενο κεφάλαιο ενώ δεν ξέρετε καλά καλά ούτε το προηγούμενο. Ούτε και 3 φορές επανάληψη το ίδιο κεφάλαιο μόνο στη θεωρία και στην πράξη μηδενικές ασκήσεις από μέρους του και από μέρους σου. Εσύ αποφασίζεις πότε έχεις εξασκηθεί αρκετά, πότε έχεις μαζέψει απορίες και είσαι έτοιμος για το επόμενο μάθημα, για να έχετε και οι 2 το αντίστοιχο κέρδος.

Η κλασσική με την ακουστική σαν όργανα είναι το ίδιο πράγμα. Απλά η μία έχει πλαστικές χορδές, πιο μαλακές χορδές, πιο εύκολο παίξιμο, μελό και πιο αδύναμο ήχο, η ακουστική συρμάτινες χορδές, πιο σκληρές, πιο επίπονο παίξιμο, μεταλλικό και δυνατότερο ήχο. Αφού προτιμάς πένα, συνεχίζεις με πένα.
Adios Muchachos!

Αποσυνδεδεμένος Lampr0s

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 138
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα με τα μπαρε!
« Απάντηση #9 στις: 16/03/14, 20:38 »
 Βασίλη δεν υπαρχει θεωρια μπαρεδων διοτι απλα δεν είναι κατι το μπαρε ή ο μπαρες.. απλα πιανεις με ενα δακτυλο δυο η παραπανω χορδες. Αυτό που εννοεις είναι θεωρια ακόρντων (συγχωρδιων) δηλαδη με λιγα λογια είναι η γνωστη μας αρμονια! Κάθε ειδος μουσικης εχει τη δικια της αρμονια (άλλους κανονες δηλαδη). Η οποια επισης υλοποιειται και με άλλο τροπο σε κάθε οργανο (πιανο, κιθαρα κτλ). Χαος δηλαδη για έναν αρχαριο.
 
Και δυστυχως δεν υπαρχει βιβλιο ή καποιο βιντεακι στο νετ που θα σε βοηθησει δια μαγειας.. είναι θεμα μακροχρονιας εμπειριας!!! Πραγματικά μακροχρονιας.. ειτε πας σε δασκαλο ειτε όχι.
 
Επειδη όμως ειδικα για το ελληνικο ρεπερτοριο δεν υπαρχουν σοβαρα βιβλια αλλα μονο γυαλιστερα εξωφυλλα που υποσχονται παπαδες και στο ιντερνετ σπανια θα βρεις ταμπλατουρα τραγουδιου με όλα του τα ακορντα σωστα.. καλο θα ηταν να κανεις καποια μαθηματα σε δασκαλο εστω και περιοδικα όπως προαναφερθηκε! Θα κερδισεις πολύ χρονο και θα πιασουν τοπο τα χρηματα.. αλλα σε σοβαρο δασκαλο και όχι από αγγελια της κακιας ωρας!
"Πας ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται" (Κατά Λουκάν, ιδ. 7-11)

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
14 Απαντήσεις
10854 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/09/06, 09:37
από CADMUS
19 Απαντήσεις
16155 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/07/07, 19:59
από ΡΕΑ
43 Απαντήσεις
33968 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/03/07, 14:44
από Mistral
17 Απαντήσεις
18983 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11/07/08, 15:50
από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood
2 Απαντήσεις
5128 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/04/08, 12:52
από RORY GALLAGHER
1 Απαντήσεις
4791 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/05/08, 14:16
από Σκίρων
11 Απαντήσεις
9990 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11/09/14, 15:42
από cbk
2 Απαντήσεις
2769 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25/02/12, 14:57
από Pavlosd25
5 Απαντήσεις
4413 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/05/12, 12:14
από sonap2
6 Απαντήσεις
8966 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24/11/14, 16:07
από konstantinos.Em.5