Σελίδες:
  • #51 από freemind στις 30 Dec 2007
  • Παμε απο την αρχη.

    Οταν εχεις μια soundblaster καρτουλα ως το μονο σου συνδεσμο μεταξυ του hardware και του software εξοπλισμου σου, τοτε σιγουρα το gate το μονο που θα κανει ειναι να δημιουργει μια αισθηση "ακουω θορυβο..δεν ακουω θορυβο..ακουω θορυβο..δεν ακουω θορυβο" και σιγουρα αυτο δεν ειναι ο,τι το καλυτερο.
    Περα απο αυτο, εαν πρεπει να ηχογραφησεις εναν ψιθυρο, κανεις αλλο take, με αλλες ρυθμισεις, αλλο μικροφωνο ( εαν εχεις εννοειται ), αλλο τροπο ηχογραφησης και τοποθετησης και με αλλη λογικη.

    Εαν ειχες εστω την ελαχιστη εμπειρια, θα ηξερες πως μια ηχογραφηση εχει 100δες takes, 100δες διαφορετικα καναλια, 100δες ρυθμισεις, για να βγει αυτο το αποτελεσμα που εσυ παλευεις με ενα gate και ενα compressor.

    Εαν λοιπον εισαι διατεθειμενος να κρινεις, πρεπει να εισαι και ετοιμος να κριθεις δημοσια για ο,τι λες και ο,τι κανεις.

    Αν δεν εχεις κανενα δειγμα δουλειας, δεν πειραζει..Πες το απλα, για να μην μαλλιασει η γλωσσα μου να το ζηταω και να σε αφησω με τα gate και τους "global" compressor σου...

    Το noise floor, επισης dunkan, μπορει να "κοβεται" οταν το noise gate κλεινει στο threshold του, ΟΜΩΣ οταν ειναι "ανοιχτο" και ηχογραφεις εναν ψιθυρο ΥΠΑΡΧΕΙ μαζι με το βασικο σου σημα. Αρα, compressαροντας ενα καναλι με χαμηλη ενταση, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ τονιζεις το noise floor...

    Απλες γνωσεις που αποκτας απο εμπειρια...

    Τι βιβλιογραφια ειπαμε πως εχεις μελετησει;
    Και τι ακιρβως ειναι το gate ( που διαφερει απο το noise gate, οπως λες )?
  • #52 από Johnie Darko στις 30 Dec 2007
  • Για να δυναμωσουν οι σταθμες χρησιμοποιεις το gain. Οι υψηλες σταθμες συμπιεζονται μεσω του ratio και οι χαμηλες αυξανονται μεσω του gain.
    Ετσι ολες οι σταθμες "τεινουν" να εχουν την ιδια ενταση (εαν αυτο ειναι που επιθυμουμε φυσικα). Αν βαλεις 0 gain, οι σταθμες μενουν οπως ειναι και η συμπιεση εξακολουθει να ισχυει για οσες εντασεις συνεχιζουν να περνουν το threshold.
    Το ratio ειναι αυτο που λεμε παντως: Σου δειχνει τον βαθμο συμπιεσης που θα υποστουν οι εντασεις σε σχεση με το αρχικο σημα αφου ξεπερασουν το threshold...
  • #53 από dunkan στις 30 Dec 2007
  • freemind παμε παλι απο την αρχη.μην τα κανεις ολα αχταρμα.1ον.ΑΛΛΟ το noise gate και ΑΛΛΟ το compression gate.δεν ανεφερα πουθενα noise gate.αφου εγω δεν εχω λοιπον εμπειρια και εχεις εσυ πως και δεν ξερεις αυτη την διαφορα "δημοτικου".2ον...εσυ σε μια ηχογραφηση η ακομα χειροτερα σε ενα live κανεις 100αδες takes?εγω παντως και εκατομυρια αλλοι μουσικοι στον κοσμο αφηνουμε τον κομπρεσσορα να ρυθμισει τις σταθμες.3ον τι δεν καταλαβες ακριβως οταν λεω οτι δεν θελω να στειλω εδω?το δεν?το θελω?το εδω?σου ξαναλεω για τελευταια φορα οτι θες να ακουσεις και εσυ και οποιος αλλος θελει,απο κοντα.ειπες πριν οτι...compressαροντας ενα καναλι με χαμηλη ενταση, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ τονιζεις το noise floor...μηπως λες αυτο που λεω εγω?τονιζεις...ακριβως η δουλεια του compressor.4ον...βιβλιογραφια...θα φτιαξω μια λιστα οσων εχω(να μαζεψω και οσα εχω δανεισει)και αν θες στα δανειζω και εσενα.θες μονο για compressors?αν θελεις εχω για eq's και για enhancers,για μικροφωνικη για εφφε(γιατι και στα εφφε υπαρχουν κανονες) και πολλα αλλα.5ον...noise gate,compression gate.καμια σχεση στην αρχη λειτουργιας τους.δεν ειναι της στιγμης να σου εξηγησω πως δουλευει το καθενα αλλα πολλοι τα μπερδευουν.

  • #54 από Gant στις 30 Dec 2007
  • ... ενώ το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον, γιατί μας βοηθάει να καταλάβουμε πως λειτουργεί ο κοπρέσσορας, είναι κρίμα που ο ένας προκαλεί τον άλλον.

    Επί του θέματος, να πω ότι και εγώ το γνωρίζω έτσι όπως περιγράφηκε πιο πάνω. Ότι δηλαδή αν η στάθμη του σήματος ξεπεράσει ένα όριο, τότε το επιπλέον σήμα πέρα του ορίου υποδιαιρείται με λόγο πχ. 4:1, 10:1 κτλ.

    Πολλά πεταλάκια distortion έχουν για "κόφτη" διόδους. Οι δίοδοι αυτές όμως δεν έχουν γραμμικά χαρακτηριστικά και μέγιστη τάση τα περίπου 0.6 V, αλλιώς θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτά τα πεταλάκια είναι ένα είδος κομπρέσσορα.

    Για προτεινόμενα μοντέλα δεν ξέρω, ισως να δοκίμαζες τα καινούρια του Θωμά, τα harley benton;;
  • #55 από freemind στις 30 Dec 2007
  • Dunkan.

    1ον.ΑΛΛΟ το noise gate και ΑΛΛΟ το compression gate.δεν ανεφερα πουθενα noise gate.αφου εγω δεν εχω λοιπον εμπειρια και εχεις εσυ πως και δεν ξερεις αυτη την διαφορα "δημοτικου"


    Εξηγησε μου τι ειναι το Compressor Gate λοιπον. Επισης, πες μου εαν αυτο το μοντελο της lexicon, εχει το gate που αναφερεσαι;
    http://messe.harmony-central.com/Musikmesse06/Content/TCElectronic/PR/C300.html

    2ον...εσυ σε μια ηχογραφηση η ακομα χειροτερα σε ενα live κανεις 100αδες takes?εγω παντως και εκατομυρια αλλοι μουσικοι στον κοσμο αφηνουμε τον κομπρεσσορα να ρυθμισει τις σταθμες.


    Για να καταλαβεις την απειρια σου επι του θεματος, πρεπει να κατανοησεις ποσο διαφορετικες συνθηκες ειναι ενα live και μια ηχογραφηση.
    Ναι, σε μια ηχογραφηση μπορω να εχω μεχρι και 5 καναλια απο ενα συγκεκριμενο οργανο ή μια συγκεκριμενη αλληλουχια. Οσοι εχουν συνεργαστει μαζι μου, ξερουν πολυ καλα τι εννοω, οπως επισης οποιος εχει δουλεψει σε ενα πραγματικο στουντιακο περιβαλλον, καταλαβαινει τι λεω. Εαν εσυ κανεις ενα take τον τραγουδιστη και περιμενεις πανω σε αυτο να δουλεψεις, καλως..Δεν θα κατσω να σου μαθω ο,τι δεν θες να μαθεις.

    Σε συνθηκες live μιλαμε για διαφορετικη προσεγγιση του ηχου, με προτεραιοτητα στην αρτια αποδοση ολων των οργανων και των φωνων. Δεν εχεις την ευκαιρια να "διορθωσεις" το λαθος, ομως εχεις την ευκαιρια να δουλεψεις πανω σε καθε οργανο και να φτιαξεις τον ηχο με τον εξοπλισμο και την ορεξη που εχεις ( καθως και τις απαιτησεις της μπαντας στον ηχο ).

    3ον τι δεν καταλαβες ακριβως οταν λεω οτι δεν θελω να στειλω εδω?το δεν?το θελω?το εδω?σου ξαναλεω για τελευταια φορα οτι θες να ακουσεις και εσυ και οποιος αλλος θελει,απο κοντα.

    Ενας καλος λογος αρκει..Δεν θα σε φαμε κιολας ντε :P

    fειπες πριν οτι...compressαροντας ενα καναλι με χαμηλη ενταση, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ τονιζεις το noise floor...μηπως λες αυτο που λεω εγω?τονιζεις...ακριβως η δουλεια του compressor.


    Μια στιγμη..Η δουλεια του compressor δεν ειναι να τονισει το noise floor..Για ονομα του Θεου..Ζουμε στο 2007 και οι παραγωγες δεν εχουν αναγκη απο hiss noise και hum. Ο Compressor δεν ανακαλυφθηκε για να διορθωνει τα λαθη των ηχοληπτων, αλλα να αποτρεπει την "εκτος ελεγχου" υπεροδηγηση του σηματος!
    Εαν εσυ το χρησιμοποιησεις σαν expander,δεν σημαινει πως ειναι και αυτη η χρηση του.

    Εσυ στα live που καλυπτεις, τον χρησιμοποιεις για να ανεβαζεις την ενταση ενος καναλιου;

    f4ον...βιβλιογραφια...θα φτιαξω μια λιστα οσων εχω(να μαζεψω και οσα εχω δανεισει)και αν θες στα δανειζω και εσενα.θες μονο για compressors?αν θελεις εχω για eq's και για enhancers,για μικροφωνικη για εφφε(γιατι και στα εφφε υπαρχουν κανονες) και πολλα αλλα.


    Πολυ ωραια, περιμενω εναγωνιως ο,τι αφορα τον Compressor. Και πριν μου τα παραθεσεις, κατσε λιγο να τα διαβασεις απο την αρχη, για να θυμηθεις τα βασικα σημεια του και το πως λειτουργει. Θα κανεις μεγαλη χαρη στον εαυτο σου και θα "ξεμπερδευτουμε" απο αυτη τη συζητηση.

    5ον...noise gate,compression gate.καμια σχεση στην αρχη λειτουργιας τους.δεν ειναι της στιγμης να σου εξηγησω πως δουλευει το καθενα αλλα πολλοι τα μπερδευουν.


    Ειμαι ολος αυτια για να μου εξηγησεις τη διαφορα. Απο τη στιγμη που μπηκες στη συζητηση, περα απο ενα σου post που "καταργει" τα λεγομενα 2 ανθρωπων ( εμενα και του Dark ), δεν εχεις προσφερει καμια ουσιωδη απαντηση. Αναμενω με αγωνια και αυτο το διαχωρισμο.
    Κοιταξε λιγο και αυτο που σου αναφερω στο Lexicon C300, ή εαν δεν ειναι αυτο, δειξε μου ενα αντιστοιχο μοντελο που να εχει ευδιακριτο αυτο το gate compression που αναφερεσαι...

    Να μιλαμε με πραξεις dunkan, γιατι απο αμφισβητηση χωρις επιχειρηματα, ξερω εγω..Και ευτυχως τα μηχανηματα ειναι μπροστα μας και ολοι οσοι ενδιαφερονται για τη συζητηση θα ανατρεξουν σε αυτα και να κρινουν πιο μιλαει σωστα και ποιος λεει απο αγνοια, λαθος πραγματα!

    Και παλι σου λεω πως δεν ειναι ντροπη να λες πως εχεις πει κατι λαθος ή παρανοησες κατι..Δεν ειναι κακο, μιας και απο το λαθος μαθαινουμε...

  • #56 από dunkan στις 01 Jan 2008
  • καλη χρονια σε ολους.ασχετο με τον compressor αλλα μιας και αναφερθηκε...freemind εχω 2 pc.στο ενα εχω soundblaster αλλα ειναι μονο για να παιζω risk  :P.στο αλλο εχω μια darla που μου εφεραν απο γερμανια.αυτη ειναι 32bit/96khz recording που απο οτι ξερω ειναι πολυ καλα νουμερα(δεν ξερω πολλα απο καρτες ηχου).γενικα δεν πολυγραφω στο pc οποτε αν ειπα πατατα διορθωστε
  • #57 από freemind στις 01 Jan 2008
  • Υπαρχουν πολλα νουμερα που πρεπει να πει καποιος για να καταλαβει τις επιδοσεις και τις δυνατοτητες μιας καρτας.

    Οποτε βρεις χρονο, θα ηθελα μια αναλυση για το τι ειναι το gate compressor και εαν ο Lexicon C300 που ειναι Compressor/Limiter/Gate/Expander εχει αυτη τη διαφοροποιηση μεταξυ noise gate και gate στην οποια αναφερθηκες ( και μεχρι στιγμης, επαναλαμβανω, πως ειναι λαθος ).
  • #58 από Korgy στις 02 Jan 2008
  • .το threshold ειναι το "ταβανι" του σηματος.δεν παιρναει το σημα πανω απο εκει οτι και να κανουμε.

    το ratio ειναι η αναλογια db που αυξανεται το σημα απο το σημειο που οριζουμε την αρχη του κομπρεσσαρισματος
    (gate)
    μεχρι το ανωτατο οριο που εχουμε ορισει(threshold).οχι απο εκει και πανω οπως αναφερθηκε.το σημα δεν παιρναει το threshold.



    καιρο ειχα να διαβάσω θεωρία συνωμόσίας για κομπρεσορες...
    πραγματικα δεν πιστεύω καν να το σκέφτηκε αυτό ο θεός Τζόεμικ


    το θρεσχολντ ειναι το (ταβανι) ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΜΙΤΕΡ-ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ..ημαρτον...
    το ρατιο δεν επιρεάζει την αναλογια οδήγωντας σε ΑΥΞΗΣΗ του σήματος ,αντιθέτως,
    το γκειτ που περιγράφεις ειναι πραγματικά το θρεσχολντ..

    αμα ισχυουν αυτά που λες τοτε να κάψω τους κομπρεσορες μου ,τα βιβλία μου και τις ηχογραφήσεις μου
  • #59 από freemind στις 10 Jan 2008
  • Επαναφερω το θεμα, γιατι ο dunkan μας χρωσταει καποιες απαντησεις στις ερωτησεις μου.

    Εκτος εαν παραδεχτηκε σιωπηλα το λαθος του, οποτε η συζητηση μπορει να διακοπει εδω.
  • #60 από dunkan στις 17 Jan 2008
  • freemind δεν εχω υπολογιστη εδω και μερες.απο την δουλεια μπηκα κρυφα.ελπιζω απο βδομαδα να το φτιαξω.παρε τηλ να κανονισουμε να τα πουμε απο κοντα(θα το βρεις στις αγγελιες).δεν παραδεχτηκα τιποτα.τα λεμε παιδες
  • #61 από IxNiLaTiS στις 17 Jan 2008
  • 5ον...noise gate,compression gate.καμια σχεση στην αρχη λειτουργιας τους.δεν ειναι της στιγμης να σου εξηγησω πως δουλευει το καθενα αλλα πολλοι τα μπερδευουν.



    Επειδή και εγώ τα μπερδεύω ::) , αν μπορείς εξήγησέ τα σε παρακαλώ.
    Σοβαρά μιλάω.
  • #62 από Johnie Darko στις 17 Jan 2008
  • Τελικα ειναι πολυ δυσκολο να παραδεχτει καποιος το λαθος του... Και ειναι κριμα... γιατι ετσι τελικα ποτε δεν μαθαινει καποιος
  • #63 από freemind στις 17 Jan 2008
  • Νομιζω πως εκει θα καταληξω κι εγω Johnie.

    Για οσους παρακολουθησαν τη συζητηση, να εχουν υποψιν πως:

    1) Ο limiter λειτουργει διαφορετικα απ'ο,τι ο Compressor. Ο τελευταιος δουλευει "συμπιεζοντας" το σημα αναλογα με το ratio ( δηλαδη την αναλογια ) που του εχουμε δωσει εμεις και παντα ο,τι υπερβαινει το οριο threshold που του εχουμε ορισει.
    2) Το noise gate ή gate, ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Προκειται για εναν expander που λειτουργει "αντιστροφα". Δηλαδη "κοβει" το σημα οταν η ενταση του ηχου πεσει κατω απο το οριο threshold που εχουμε ορισει.
    Αναλογα με την περιπτωση και την ποιοτητα του gate, μπορουμε να ελεγξουμε το attack του ( δηαλδη του ποσου γρηγορα ή αργα θα αντιδρασει το μηχανημα οταν ο ηχος περασει το οριο threshold ) και το release του ( νομιζω πως αν το πω "ουρα", θα γινει κατανοητο :D ).

    Ευχαριστω ομως τον dunkan που μεσα απο τις λαθος διαπιστωσεις που ειχε κανει απο μονος του, βοηθησε το θεμα να επανελθει και να αποσπασει και νεες εξηγησεις. Ελπιζω να βοηθησει και τον ιδιον να ξεμπερδεψει τη χρηση αυτων των μηχανηματων.
  • #64 από Johnie Darko στις 17 Jan 2008
  • Να προσθεσω οτι ο Limiter ουσιαστικα δουλευει "σαν" compressor αλλα με την διαφορα οτι compressαρει το σημα με παρα πολυ μεγαλες αναλογιες (>20.000:1 εως και απειρο : 1) με αποτελεσμα οτι σημα περναει πανω απο το threshold να συμπιεζεται τοσο πολυ που ουσιαστικα δεν το περναει ποτε. Το χρησιμοποιουμε κυριως για να ελεγχουμε το σημα κατα την διαρκεια ηχογραφησης/live ωστε να "προστατευεται" απο ξαφνικα peaks του σηματος ωστε να  μην εχουμε ποτε "καμμενο" ηχο (παραμορφωμενο με την κακη εννοια). Φυσικα ολα ειναι σχετικα στο πως χρησιμοποιουνται, αφου σε αρκετες ηχογραφησεις πολλοι ηχοληπτες αφηνουν επιτηδες το σημα να παραμορφωνει εως ενα σημειο για αρτιστικους λογους...
  • #65 από dunkan στις 26 Jan 2008
  • χαιρετω.επιτελους εχω και παλι επεξεργαστη  :D επειδη κουραστηκα με αυτο το θεμα αφου επιμενεις freemind παω πασο.εχεις δικιο και οι μεγαλοι ηχοληπτες εχουν αδικο.οκ.παρολα αυτα ακομα δεν μου απαντησες πως δυναμωνεις τα χαμηλα db αν οχι με compressor.οποτε θες σου ξαναλεω να βγουμε να τα πουμε αναλυτικα η αν θες ελα απο το σπιτι η απο το στουντιο μου να τα δουμε πρακτικα.δεν ξερω τι αλλο να πω.και κατι ασχετο...πηγα νεα υορκη και εφερα πολυ καλο υλικο(αφορα κιθαριστες)  ;) οποιος ενδιαφερεται ας στειλει πμ.
  • #66 από freemind στις 26 Jan 2008
  • Dunkan, σε ρωτησα κι εγω κατι αλλο, αλλα δεν απαντησες.

    1) Σε ρωτησα, εαν το TC ELECTRONICS C300 εχει αυτο το gate που αναφερεις.
    http://messe.harmony-central.com/Musikmesse06/Content/TCElectronic/PR/C300.html

    2) Σε ρωτησα, ποια ειναι η διαφορα του noise gate απο το gate compression που αναφερεις και το διαχωριζεις.

    3) Στην ερωτηση σου περι χαμηλου σηματος, εχω απαντησει:
    1) Τα σημεια που εχουν χαμηλο σημα, δεν "δυναμωνουν" με τον Compressor, γιατι πολυ απλα μια τετοια κινηση προκαλει μια "συμπιεσμενη" μορφη του ηχου, που δεν ωφελει κανεναν.
    2) Τα σημεια με χαμηλο σημα, εχουν την ταση, οταν "αυξανονται", να ενισχυουν το noise floor της ηχογραφησης.
    3) Οποιος εχει κανει ηχογραφηση με χαμηλες σταθμες σημαινει πως ειτε δεν ξερει πως να κανει την ηχογραφηση, ειτε δεν ξερει πως να "σωσει" μια κακη ηχογραφηση..

    Ο κανονας ειναι ενας!
    Τιποτα δεν διορθωνεται μετα. Εαν κατι ηχραφηθει χαμηλα, ειναι καταδικασμενο να παραμεινει χαμηλα, γιατι πολυ απλα αυτος που εκανε την ηχογραφηση ηταν αχρηστος στο να δει πως σε εκεινο το σημειο εκανε λαθος ή δεν επρεπε να το αφησει.

    Ο Compressor δεν ειναι "στολιδι", οπως το Reverb, το Chorus ή οποιοδηποτε συναφες "εφφεδακι"!
    Ο Compressor ειναι μηχανημα που ελεγχει τη δυναμικη και χρησιμοποιειται με μετρο και ΓΝΩΣΗ, που αποκομιζεται απο την ΜΕΛΕΤΗ και την ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

    Εαν καποιο απο τα παραπανω λειπει, το αποτελεσμα ειναι μια μετρια ηχογραφηση με μια εξισου μετρια επεξεργασια "αρπα-κολλα", για να "μην βουλιαξει το καραβι".


    Εαν δεν μπορεις να κανεις μια σωστη ηχογραφηση, μην περιμενεις απο τα μηχανηματα να διορθωσουν τις δικες σου ατελειες.


    Οσο για τους μεγαλους ηχοληπτες...
    Ουτε μια φορα δεν ανεφερες ενα ονομα μεγαλου ηχοληπτη/παραγωγου, ουτε βιβλιου, ωστε να μπορεσουμε να ανατρεξουμε κι εμεις στη δικη σου βιβλιογραφια. Αντιθετως, περιμενω ακομα να συγκεντρωσεις ολη τη βιβλιογραφια σου και να τη δημοσιευσεις, ωστε να εχουμε και εμεις προσβαση ( οπου την βρουμε ) στα βιβλια που εχεις διαβασει.

    Μεχρι τοτε, δεξου πως 4 ατομα αποκλειεται να κανουμε λαθος και εσυ να εχεις δικιο..Ειναι παρα πολυ απλο
  • #67 από dunkan στις 27 Jan 2008
  • το μηχανημα που λες δεν το γνωριζω.δεν το εχω δουλεψει.αφου λοιπον τιποτα δεν γραφεται χαμηλα και δεν δυναμωνει με compressor τοτε ο martin birch(sound engineer και παραγωγος) ειναι αχρηστος και για τα μπαζα και στην παραγωγη του still of the night δεν εκανε καθολου καλη δουλεια.ε τον αχρηστο...και αυτοι οι βλακες οι whitesnake...σε αυτον πηγαν.αντι να πανε στο εσοτερον να γραψουν  ;D.ελα λοιπον να σου δειξω dvd πως ηχογραφηθηκε το τραγουδι,πως εγινε το sampling και το mastering(και τα κομπρεσσαρισματα) και μετα πες οτι θες.ενταξει εγω δεν ξερω απο παραγωγη οκ?ο birch δεν ξερει?τελοσπαντων...μονο οταν αποδειχτει οτι εχω(παλι) δικιο,μην στειλεις(παλι) το θεμα στον καδο και σε κραζουν(παλι).τα λεμε απο την αλλη δευτερα γιατι αυριο παω γερμανια για μια βδομαδα.τα λεμε παιδες
  • #68 από freemind στις 27 Jan 2008
  • Δεν εχω στειλει κανενα θεμα στο καδο και σε καλω προς συγνωμη Dunkan.

    Ευχαριστω που αποφευγεις τουλαχιστον να μου εξηγησεις τι ειναι το gate και τι διαφορα εχει απο το noise gate.

    Ναι, ειναι ασχετος ΕΑΝ εκανε ο ιδιος τις ηχογραφησεις και ειχε χαμηλα σημεια σε αυτες. Οχι, ΔΕΝ ειναι ασχετος, εαν ανελαβε μονο τη μιξη και το τελικο mastering, τοτε ειναι μαγκας, γιατι διορθωσε τα λαθη των προηγουμενων.

    Και τελοσπαντων, ορισε μου εσυ στα ποσα dB ειναι το χαμηλο σημα, γιατι νομιζω πως ακομα κι εκει εχεις μπερδευτει
  • #69 από dunkan στις 05 Feb 2008
  • καλημερα.freemind συγνωμη αν σε προσβαλα αλλα μαλλον δεν θυμασαι καλα.οταν μιλαγαμε γενικα και αοριστα καποια στιγμη περι παραγωγης(σε αλλο post) δεν τα ειχες στειλει στον καδο οταν ελεγαν οτι εχω δικιο και μετα σε ελεγαν χουντικο?(χωρις παρεξηγηση).τελοσπαντων,ξεφυγαμε και δεν εχει νοημα
  • #70 από freemind στις 05 Feb 2008
  • Δεν απαντας επι της ουσιας σε καμια ερωτηση μου dunkan.

    Εστειλα οτιδηποτε δεν ειχε να κανει με το θεμα στο οποιο αναφερομασταν dunkan και το ξερεις παρα πολυ καλα. Και νομιζω πως εισαι πιο εξυπνος απο το να πετας "λασπες" και μετα να εξαφανιζεσαι. Οσο το κανεις, τα ερωτηματα θα παραμενουν:

    Σε ρωτησα, ποια ειναι η διαφορα του noise gate απο το gate compression που αναφερεις και το διαχωριζεις.

    Και επισης, μια νεα ερωτηση ειναι, τι θα οριζες ως  χαμηλο σημα..
  • #71 από Johnie Darko στις 05 Feb 2008
  • Νομιζω οτι αλλο θελει να πει ο dunkan και αλλο εχουμε καταλαβει ισως... Μαλλον δεν εννοει γενικα τις χαμηλες εντασεις (που σαφως ειναι προβλημα ηχογραφησης και μετα δεν διορθωνεται χωρις να αυξηθει ταυτοχρονα και το επιπεδο του θορυβου). Πιστευω οτι εννοει κατα την ηχογραφηση ενος οργανου με ποικιλες δυναμικες οπυ σε μερικα σημεια λογω του παιξιματος υπαρχουν γεματες εντασεις που απλωνονται σε ολη την κυμματομορφη και ξαφνικα (παλι λογω παιξιματος) οι δυναμικες πεφτουν πολυ και ετσι η ενταση επισης... Με αποτελεσμα να εχεις μια κυμματομορφη η οποια ειναι "ανομοια".
    Το θεμα ειναι ομως, οτι καταρχην μπορει να θες να πετυχεις ενα τετοιο αποτελεσμα για καλλιτεχνικους λογους.
    Κατα δευτερον, αν θες να αποφυγεις τετοια σκηνικα ή πρεπει να βρεις καλυτερο οργανοπαιχτη, ή εσυ να εισαι με το δαχτυλο στο fader την ωρα της ηχογραφησης. Φυσικα εδω ενας compressor επισης βοηθαει, αφου μπορεις να boostαρεις την ενταση του σηματος και βαζοντας στο επιθυμητο σημειο το Threshold να compressαρεις οτι περναει απο κει και πανω κατα ενα Α ποσοστο (ακομα και limit). Ετσι στην τελικη το σημα θα ειναι πιο flat με λιγοτερες "κοιλιες" και "κορυφες".
    Αλλα ακομα κι αν αυτο εννοεις dunkan (που φανταζομαι οτι αυτο εννοεις και οχι γενικα χαμηλες εντασεις λογω κακης ηχογραφησης), παλι δεν βλεπω που κανουμε λαθος στο πως ειπαμε οτι δουλευει ο compressor...
    Βλεπω οτι αναφερεις εναν τεραστιο παραγωγο κτλ αλλα πιο χρησιμο θα ηταν να αναφερεις μια πηγη (πχ απο το internet για να μπορουμε να το δουμε ολοι) που να λεει αυτο που υποστηριζεις... Γιατι ειλικρινα πιστευω οτι κατι δεν εχεις καταλαβει καλα, ή δεν το εκφραζεις σωστα και εμεις καταλαβαινουμε λαθος τι θες να πεις. Παντως ο compressor λειτουργει ετσι οπως εχουμε αναφερει τοσα ατομα εδω μεσα. Εδω σου εδειξα και site στο net που αναφερει ακριβως αυτα που σου ειπα... Γιατι απλα δεν το δεχεσαι και δεν το ψαχνεις λιγο καλυτερα; Κατανταει παιδιαστικο ρε παιδια αυτη η ιστορια... Ελεος ολοι κανουμε λαθη, εγω μεχρι τα 28 μου νομιζα οτι η Εθνικη και ο Κηφισσος ηταν αλλοι δρομοι, αλλα οταν το καταλαβα το δεχτηκα... Απλο ειναι να δεχτουμε οτι καπου καναμε λαθος...
Σελίδες: