Σελίδες:
  • #76 από Candlemass στις 06 Oct 2004
  • Kalhspera! :)
    Gia peite mou thn gnwmh sas gia kati.
    Exw thn audigy2 platinum kai enan kustom 30w enysxyth.
    Exw dokimasei na syndesw to line out toy enisxyth  sthn eisodo mic apo to panel ths audigy2.O hxos poy vgazei einai paramorfomenos(xalia) akomh kai sta kathara.3erete pou ofilete ayto?
    Kanonika grafw  me mic alla den me volevei tis meshmerianes wres.
    To thema einai oti thelw na xrhsimopoiw to gain toy enisxyth...
    Eyxaristw!
    ps:Egrapsa edw epeidh den mporw na dhmiourghsw neo thema...

    ayto ofeiletai sthn +20dB proenisxysh pou bazei to mic-in sto shma. dld, efarmozeis ston hxo sou 2 (pro)enisxyseis (1 tou enisxyth kai 1 ths kartas). den 3erw an o enisxyths sou kanei bypass thn telikh enisxysh otan stelnei shma sto line-out tou h oxi, alla m'ayto pou kaneis kindyneyeis na kapseis thn karta hxou an baleis poly dynata thn entash tou enisxyth (+ an o enisxyths sou den exei 8Ω min empedhsh...). sto mic-in syndeoume thn ki8ara MONH ths, an 8es na syndeseis ton enisxyth, 8a to kaneis sto line-in ths kartas pou den exei proenisxysh...
  • #77 από Pow3rofG στις 07 Oct 2004
  • Eyxaristw gia thn apanthsh! :)
    H alhthia einai oti to dokimasa kai sto line in apo thn e3odo twn akoustikwn(tou enisxyth) alla pali to shma einai paramorfomeno.
    O enisxyths mou exei epishs tis parakatw eisodous-e3odous:
    a)cd/tape input
    b)guitar input

    Sto pisw meros tou enisxyth
    c)external speaker
    d)line output
    e)effects return
    f)effects send
    g)foot switch

    Ta e,f  3ereis ti akrivws kanoun?
    Les na xrhsimopoihsw to line output gia na hxografhsw?
  • #78 από Gant στις 07 Oct 2004
  • ...
    e)effects return
    f)effects send

    Ta e,f  3ereis ti akrivws kanoun?
    Les na xrhsimopoihsw to line output gia na hxografhsw?

    Γεια σου φίλε,
    το f στέλνει (send) το σήμα από τον προενισχυτή σε κάποια συσκευή εφφέ που τυχόν έχεις.
    Αντίστοιχα, στο f επιστρέφει (return) το σήμα "εφφεδιασμένο" και από κει περνάει στον τελικό ενισχυτή και τέλος στο ηχείο.

    Υπάρχουν δύο ειδών e) και f) : Παράλληλα και σε σειρά.
    Σε σειρά σημαίνει ότι μόνο το σήμα που έρχεται από τη συσκευή περνάει στον τελικό ενισχυτή
    Παράλληλα σημαίνει ότι μπορείς να ρυθμίσεις το ποσοστό του εφφεδιασμένου σήματος και του αρχικού σήματος που θα περάσει στον τελικό. Σα να έχεις έναν μίκτη δηλαδη, για να επιλέγεις μεταξύ καθαρού (dry) και εφφεδιασμένου (wet) σήματος.

    To line out του ενισχυτή σου κάνει για ηχογραφήσεις, μόνο που χάνεις τη χροιά του ηχείου, που κάνει τη διαφορά.
  • #79 από Pow3rofG στις 08 Oct 2004
  • Thanks Gant! :)
  • #80 από gon στις 17 Nov 2004
  • Τι ακριβως χρειαζομαι για να συνδεσω την κιθαρα με τον υπολογιστη;Φτανει μονο ενα καλωδιο στο line-out της καρτας μου;
  • #81 από bluechild στις 17 Nov 2004
  • gon θα χρειαστεί να μεσολαβήσει ενδιάμεσα κάποιος ενισχυτής. Δηλαδή δεν μπορείς να συνδέσεις κατευθείαν την κιθάρα στο line-in της κάρτας ήχου γιατί το σήμα θα είναι πολύ χαμηλό. Σύνδεσε την κιθάρα σου κανονικά στον ενισχυτή και μετά στείλε το out του ενισχυτή στο line-in του υπολογιστή. Προσοχή στις εντάσεις μη κάψεις κάρτα και ηχεία ;)
  • #82 από Johnie Darko στις 17 Nov 2004
  • Βασικα χρειαζεσαι ή καποιον προενισχυτη με εξοδο line out , πχ Pod, (και κατα προτιμηση με εξομειωση καμπινας ηχειων σε συτη την εξοδο), η εναν ενισχυτη που να σου δινει αυτος εξοδο line out.
    Απο εκει και περα, μπορεις να χρησιμοποιησεις και ενα DI box, το οποιο μετατρεπει τα σηματα των οργανων (μπασσο , κιθαρα) σε σηματα mic. Μετα απο το DI box, θα παρεις ενα καλωδιακι XLR απο την μερια του DI και balanced (stereo) mini jack 1/8" απο την αλλη , που θα το συνδεσεις πανω στο mic in της καρτας ηχου σου.
    Ετσι θα ηχογραφεις την κιθαρα dry, εντελως flat, μονο το σημα απο την κιθαρα σου, και μετα θα μπορεις να του προσθετεις οτι θελεις , ειτε με pluggins, ειτε με καποιον προενισχυτη που να μπορει να κανει reamping (πχ Pod, PodXT, Pod Pro κτλ)...
    Παντως η πιοευκολη λυση , ειναι να παρεις εναν προενισχυτη αν εχεις λιγα χρηματα, που να σου βγαζει καλους ηχους στα DOs (Direct outs) ωστε να ηχογραφεις κατευθειαν συνδεοντας το με το PC.
    Ενδεικτικα , το Pod2 (που ειναι τελειο για ολες αυτες τις δουλειες) το βρισκεις γυρω στα 200€ πια ... Ισως οχι απο Ελλαδα καινουριο, αλλα απο Ευρωπη , χαλαρα ...
  • #83 από gon στις 17 Nov 2004
  • Παιδια ο ενισχυτης μου(randall rg15rxm) δεν εχει line-out.Εχει μονο input kai headphones.
  • #84 από bluechild στις 17 Nov 2004
  • headphones τότε ;)
  • #85 από Καρχαρίας στις 17 Nov 2004
  • Αν πάλι έχεις ένα απλό πεταλάκι μπορείς να το κάνεις. Κιθάρα -> πετάλι -> Line In.
    Αλλιώς όπως είπε και ο Μπλου από το headphones τους ηχείου σου
  • #86 από Johnie Darko στις 17 Nov 2004
  • Καλα αυτα που λενε τα παιδια, αλλα επειδη οι σταθμες δεν ειναι ιδιες, (αλλη σταθμη η line, αλλη η instrument, αλλη η phones), προσεχε μην καψεις καμια εισοδο, καμια καρτα κτλ...  :-\
  • #87 από Καρχαρίας στις 17 Nov 2004
  • Ναι.. σωστό και αυτό. Πάντα χαμηλά οι εντάσεις καθώς και να προσέχεις να μην αλλάζεις τα βύσματα όταν είναι αναμένος ο ενισχητής.

    Επίσεις από τις ιδιότητες του ήχου (αν δεν κάνω λάθος έχεις on board κάρτα) τσέκαρε εγγραφή και μετά το Line In γιατί μάλλον δεν θα είναι τσεκαρισμένο. Επειδή λογικά θα πέρνεις τεράστιο και παραμορφωμένο σήμα, αυτό βάλτο όσο ποια χαμηλά γίνετε, ίσα ίσα να ακούς και κάτι παραπάνω.
  • #88 από Ghost στις 17 Nov 2004
  • Μια που λέμε για σύνδεση με υπολογιστή, εαν θέλω να ηχογραφήσω με μικρόφωνο στον υπολογιστή τί ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στο Cool Edit Pro. Χρειάζεται να βάλω τίποτα εφφέ?
  • #89 από gon στις 17 Nov 2004
  • Δηλαδη να παω να παρω ενα καλωδιο για να συνδεσω τον ενισχυτη με την καρτα.Αυτο το καλωδιο πως πρεπει να ειναι;Τι να ζητησω;
  • #90 από Johnie Darko στις 17 Nov 2004
  • Ηχογραφησε πρωτα "dry" τα φωνητικα , και αν θες μετα προσθεσε εφφεδακια με pluggins κτλ.
    Φυσικα για να ηχογραφησεις απο mic πρεπει να ενεργοποιησεις την εισοδο mic στα properties εγγραφης  πρωτα...  ;)
  • #91 από bluechild στις 17 Nov 2004
  •    gon πάρε ένα καλώδιο stereo minijack σε stereo minijack πάλι και σύνδεσε την έξοδο για headphones του ενισχυτή σου με τo line-in της κάρτας ήχου σου. Αν ο ενισχυτής έχει έξοδο για μεγάλο καρφί για τα headphones (χλωμό μάλλον) θα σου χρειαστεί κι ένας αντάπτορας από μεγάλο καρφί σε μικρό stereo minijack θυληκό. Πάρε κι ένα τέτοιο, ούτε μισό ευρώ δεν κάνει ...
  • #92 από Καρχαρίας στις 17 Nov 2004
  • Καλύτερα ηχογράφισε τα φωνητικά ξερά εντελώς και μετά να προσθαίσεις ότι εφφέ θες. Αυτό διότι αν ηχογραφίσεις την φωνή με echo μετά δεν μπορεις να το βγάλεις ούτε να το χαμηλώσεις/αυξήσεις αν θελήσεις.
    Το ίδιο αθ ήταν καλό να μπορούσες να το κάνεις και με την κιθάρα. Δλδ αν μπορείς να ηχογραφίσεις καθαρά την κιθάρα θα ήταν καλύτερα και μετά να προσθαίσεις distrotion. Στην περίπτωση σου θα ήταν πολύ καλό διότι το σήμα που θα πάρεις με παραμόρφωση από ηχείο ή πετάλι στο line in της on board κάρτας σου θα είναι κάτι παραπάνω από άθλιο.. ενώ το καθαρό θα είναι ποιο καλό. Έτσι ηχογραφείς καθαρά και προσθαίτεις μετά ότι εφφέ θες..  ;)
    Γνώμη μου πάντα.


    Η σύνδεση θα γίνει με καρφί (jack) στερεοφωνικό. Η κάρτα ήχου σου λογικά θα δέχετε μικρό καρφί ενώ ο ενισχυτής σου μεγάλο καρφί. Έτσι θα χρειαστείς ένα στερεοφωνικό αντάπτορα από μεγάλο καρφί σε μικρό.
  • #93 από Arg0 στις 18 Nov 2004
  • Δλδ αν μπορείς να ηχογραφίσεις καθαρά την κιθάρα θα ήταν καλύτερα και μετά να προσθαίσεις distrotion.

    Δεν θα συμφωνησω... Ενω ακουγεται καλη ιδεα σκονταφτει σε 2 προβληματακια...

    1) Η παραμορφωση που εχουν αυτα τα προγραμματα ειναι το λιγοτερο ελεεινη...

    2) Το παιξιμο της κιθαρας αλλαζει οταν εχεις παραμορφωση... Αλλαζει το attack και κατα πολυ λιγο βαθμο το sustain (ειδικα σε φτηνες κιθαρες)... Οποτε το να ηχογραφησεις καθαρα αλλαζει και το παιξιμο...
  • #94 από Καρχαρίας στις 18 Nov 2004
  • Θα συμφωνήσω στο δεύτερο που λες. Στις δικές μας ηχογραφίσεις προσπάθησα να το κάνω αλλά μου ήταν πολύ δύσκολο. Δεν μπορούσα να παίξω με καθαρή αυτά που έπαιζα με βρώμικη.

    Στο πρώτο διαφωνώ. Η παραμορφώσεις που μπορείς να βάλεις εσύ στα προγράμματα αυτά είναι απίστευτες τις περισσότερες φορές και πολύ καλύτερες από αυτές που θα παίξεις εσύ

    Σκέψου τι θες για να ηχογραφίσεις, καλή κιθάρα, καλό ηχείο, καλό μικρόφωνο για ηχογράφιση κιθάρας (δεν μιλάμε για σύνδεση με καλώδιο... ελλεϊνή), καλή παραμόρφωση, να πάρεις καλό σήμα και μετά να το επεξεργαστείς...
  • #95 από Arg0 στις 18 Nov 2004
  • Το παιχνιδι παιζεται στην πεταλιερα και στα καλωδια... Με μια καλη πεταλιερα με ψηφιακη η USB εξοδο, εχεις λυσει το προβλημα σου...

    Αλλα επιμενω οτι δεν εχω ακουσει καλη παραμορφωση απο υπολογιστη ακομα...  ;)
  • #96 από Καρχαρίας στις 18 Nov 2004
  • usb???
    με την καμία!

    • Κιθάρα
    • πεταλιέρα
    • ηχείο (αν είναι marshall προτημώ την παραμόρφωση του)
    • μικρόφωνο (2 καλύτερα ένα ποιο πίσω για να πιάνει ήχο του χώρου)
    • προενίσχυση λάμπας
    • pc
  • #97 από Johnie Darko στις 18 Nov 2004
  • Αυτο που λετε , γινετε με πραγματικα τελειο ηχο , με καποιο μηχανημα της line6 που υποστηριζει reamping (που ανεφερα και πιο πριν).
    Μεσω αυτου , παιζεις εσυ στον ενισχυτη σου ακουγοντας κανονικοτατα τον ηχο που εχεις επιλεξει , ενω ταυτοχρονα η κιθαρα ηχογραφειται "σκετη" εντελως unprocessed στο PC ...
    Μετα παιρνεις την ηχογραφημενη "σκετη" κιθαρα, την κανεις playback και απο την εξοδο του PC την ξαναστελνεις πισω στο PodXT (πχ) .
    Eκει, φτιαχνεις με την ησηχια σου τον ηχο που θες, οση ωρα παιζει το Playback και τον φτιαχνεις ακριβως οπως θες, δοκιμαζοντας και αλλαζοντας ενισχυτες, καμπινες, μικροφωνα, εφφεδακια, eqs κτλ.
    Οταν εισαι ικανοποιημενος με τον ηχο, απλα "οπλιζεις" ενα νεο καναλι στο PC και κανεις Playback την "σκετη" κιθαρα.
    Το σημα περναει απο το Podxt που εσυ εχεις φτιαξει τον ηχο που θες και μετα ξαναεπιστρεφει στο PC για να ηχογραφηθει στο νεο καναλι, αυτη τη φορα με τον ηχο που θες !!!
    Ετσι , ουτε το παιξιμο σου χανεται (γιατι και εσυ στην αρχη επαιζες με τον ηχο κανονικα με παραμορφωση εφφεδακια κτλ) και εχεις και την δυνατοτητα να κανεις οτι ρυθμισεις θες με την ησηχια σου, σαν να ησουν ηχοληπτης !!!
    Ενα απο τα πολλα πλεονεκτηματα των line6 ...
    Δεν ειναι τυχαιο οτι σε ολα τα επαγγλεματικα studio , εχουν τουλαχιστον ενα μηχανημα της line6 , ή αν εχουν Mac, χρησιμοποιουν την software εκδοση τους , υπο μορφη pluggin για τα Pro Tools (επαγγελματικο πολυκαναλο συστημα ηχογραφησης σε HD) , την Amp Farm ....
    Εχουν γινει απειρες ηχογραφησεις ετσι, που θα ορκιζοσασταν οτι εχουν γινει με κανονικους πανακριβους λαμπατους ενισχυτες και μικροφωνα ...
  • #98 από Καρχαρίας στις 18 Nov 2004
  • Αυτό που λες γίνετε και με V Amp αν δεν κάνω λάθος Great. Μου το είχαν προτείνει αλλά δεν έχω Pod ή V-Αmp. Ακούς το σήμα σου κανονικά με παραμόρφωση και γράφει καθαρα.
    Μπορεί να γίνει και με ποιο απλό τρόπο αυτό αλλά εσύ λες να ξαναπεράσεις το σήμα στο Pod μετα,ε? Αυτό δεν το ξέρω. Ακούγετε καλό...
  • #99 από Johnie Darko στις 18 Nov 2004
  • Ειναι οντως πολυ καλο , πιστεψε με ...
    Λεγεται re-amping ...
    Α, καικαμια σχεση το V-amp με τα Pod, Pod2, Podxt, Podxt Live, Vetta κτλ ...
    Κλασεις κατωτερο το v-amp ...
    Πριν χρονια ηταν καλο, αλλα με αυτα που εχουν βγει πια ...
  • #100 από Καρχαρίας στις 18 Nov 2004
  • ναι ξέρω ότι είναι κατώτερο ποιοτικά από το Pod, και όπως είπες και εσύ "με όλα αυτά που έχουν βγει ποια" δεν έχω ιδέα τι γίνετε εκεί έξω και ποιο υστερεί ή όχι ποιοτικά...
    ήταν να μην "χωθεί" η τεχνολογία στην μουσική, αδύνατο να την ακολουθήσεις και αυτή... :(
Σελίδες: