Σελίδες:
  • #1 από labis80 στις 24 Nov 2006
  • Καλησπέρα.Λοιπόν θα μπω κατευθείαν στο θέμα.
    Είμαστε μια μπάντα που βρίσκεται σε προετοιμασια για ηχογράφηση...αλλα δυστυχώς ο τραγουδιστής μας λόγω ασθένειας δε μπορεί να συμμετάσχει προς το παρόν στις ηχογραφήσεις...αμα καθυστερήσει όμως προκύπτουν καποια άλλα κοληματα...τελοσπάντων για να μην τα πολυλογώ ηθελα να ρωτήσω το εξης.
    Αν παμε να ηχογραφήσουμε τα κομμάτια μας κανονικα στο studio χωρις τα φωνητικά μπορεί μετα απο καποιο διαστημα που θα γίνει καλα ο τραγουδιστης να παμε να ηχογραφίσει απο πάνω τα φωνητικά?
    Η ηχογράφηση θα γίνει σε studio με δικά μας εξοδα (απο αυτά τα studio δλδ που πληρώνεις με την ώρα)
    Ηχολήπτης δεν υπάρχει δυστυχώς εκτός αν υπάρχουν studio με ηχολήπτη διαθεσιμο (αλλα κατι τετοιο δεν εχω ακουσει , συνηθως οι μπαντες ηχογραφούν μονες τους)..ξέρετε αν μπορούμε να εξυπηρετηθούμε ή πρεπει να περιμένουμε να γινει καλα ο τραγουδιστης και να ηχογραφήσουμε όλοι μαζι..

    Θέλω τα φώτα σας για το τι μπορουμε να κανουμε...Δεν εχουμε πείρα απο ηχογραφήσεις καθολου οπως καταλαβατε.
    Ευχαριστω.
  • #2 από Βραζίλης στις 24 Nov 2006
  • Βέβαια γίνεται να ηχογραφήσει αργότερα τα φωνητικά!

    Κάντε την ηχογράφησή σας τώρα που βιαζόσαστε... και μετά τα υπόλοιπα είναι απλά: ο τραγουδιστής ακούει την ηχογράφηση, γράφει τη φωνή του σε ξεχωριστή ηχογράφηση (στον Η/Υ) και μετά με ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου θα βάλετε τυχόν εφέ και θα κάνετε τη μίξη.
  • #3 από parlats στις 24 Nov 2006
  • Ηχολήπτης δεν υπάρχει δυστυχώς εκτός αν υπάρχουν studio με ηχολήπτη διαθεσιμο (αλλα κατι τετοιο δεν εχω ακουσει , συνηθως οι μπαντες ηχογραφούν μονες τους)..

    Δεν ισχύει αυτό που λες φίλε μου. Υπάρχουν στούντιο που τα παιδιά που το δουλεύουν ξέρουν πολύ καλά από ηχοληψία, ηχογραφήσεις, mastering κλπ!
    Οσο για την απορία σας είναι όπως τα είπε ο Βραζίλης και συνήθως έτσι γίνονται οι ηχογραφήσεις, ο τραγουδιστής γράφει τελευταίος  ;)

    Πες σε ποια πόλη, περιοχή βρίσκεσαι να σου προτείνουμε κάποια στούντιο να πάτε για την ηχογράφησή σας!
  • #4 από labis80 στις 24 Nov 2006
  • Ηχολήπτης δεν υπάρχει δυστυχώς εκτός αν υπάρχουν studio με ηχολήπτη διαθεσιμο (αλλα κατι τετοιο δεν εχω ακουσει , συνηθως οι μπαντες ηχογραφούν μονες τους)..

    Δεν ισχύει αυτό που λες φίλε μου. Υπάρχουν στούντιο που τα παιδιά που το δουλεύουν ξέρουν πολύ καλά από ηχοληψία, ηχογραφήσεις, mastering κλπ!
    Οσο για την απορία σας είναι όπως τα είπε ο Βραζίλης και συνήθως έτσι γίνονται οι ηχογραφήσεις, ο τραγουδιστής γράφει τελευταίος  ;)

    Πες σε ποια πόλη, περιοχή βρίσκεσαι να σου προτείνουμε κάποια στούντιο να πάτε για την ηχογράφησή σας!

    Παιδιά ευχαριστώ με ανακούφισαν οι απαντησεις σας. :)

    Αθήνα κέντρο μας βολεύει αλλα αν υπάρχει καποιο καλό studio και αλλου που να βολέυει η συγκοινωνια(τραίνο, μετρό) παμε και εκει.
  • #5 από labis80 στις 24 Nov 2006
  • Βέβαια γίνεται να ηχογραφήσει αργότερα τα φωνητικά!

    Κάντε την ηχογράφησή σας τώρα που βιαζόσαστε... και μετά τα υπόλοιπα είναι απλά: ο τραγουδιστής ακούει την ηχογράφηση, γράφει τη φωνή του σε ξεχωριστή ηχογράφηση (στον Η/Υ) και μετά με ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου θα βάλετε τυχόν εφέ και θα κάνετε τη μίξη.


    Οσο για ηχογραφγηση στον υπολογιστή ας πουμε πως αυτο δε γίνεται για διαφορους λόγους.Η ηχογράφηση πρεπει να γίνει σε studio και του τραγουδιστή.Επισης ήθελα να μου πείτε σε τι μορφή πρέπει να πάμε την ηχογράφηση χωρίς φωνητικά όταν θα ηχογραφήσει ο τραγουδιστής μας.Προφανως θα μας τη δόσουν σε καποιο cd γραμμένη απο το studio και θα το πάμε ξανα τη δεύτερη φορά?
  • #6 από vangelis στις 24 Nov 2006
  • υπάρχουν διάφοροι τρόποι της ηχογράφησης...σε πολλές παραγωγές, πάιζουν μπασσο και ντραμς στην αρχή, ηχογραφούνται τα ντραμς, μετά ηχογραφείται η κίθάρα, τα βασικά της, μετά σκάει ο τραγουδιστής και λεει ενα pilote track, που θα σβηστεί αργότερα, σκάει ο μπασ΄σιστάς, ηχογραφει αυτο το κομμάτι του, έρχονται διάφοροι άλλοι, πληκτράδες κτλ...και στο τέλος ο τραγουδιστής, μετά φιλλ ινς, κτλ...αν και πολλοι ηχογραφούν αλλιώς...δεν υπάρχει μια στάνταρ μέθοδο...το μόνο στάνταρ έιναι..ΠΡΩΤΑ ο ΡΥΘΜΟΣ, και ΜΕΤΑ όλα, μα όλα τα άλλα..
  • #7 από parlats στις 24 Nov 2006
  • Terra 9751090       Ηλιουπολη-Αγ Κων-νου (Βουλιαγμένης 1η έξοδος για Ηλιούπολη αριστερά στα φανάρια είναι η Αγίου Κωσταντίνου, στα 150 μέτρα στο δεξί 
                                                               σου χέρι είναι το TERRA)


    2109762788 και 6972424531 Sound Palais Ηλουπολη

    Eσωτερον Δαφνη 6947803417(Βαγγελης) (Πλατεία Καλογήρων Μετρό Δάφνη, ευθεία στην Παπαναστασίου, στην Πυροσβεστική στρίβεις δεξιά και το πρώτο αριστερά. Το Εσώτερον είναι στα 100 μέτρα στο δεξί σου χέρι)


    Αυτά είναι κάποια στούντιο που μπορείτε να γράψετε και είναι βέβαιο ότι θα γίνει πολύ καλή δουλειά. Στο Εσώτερον κάνουμε και μεις πρόβες και έχει ιδανικό ήχο και το παληκάρι ο Βαγγέλης είναι γνώστης!

    Καλή συνέχεια  :)
  • #8 από labis80 στις 24 Nov 2006
  • Terra 9751090       Ηλιουπολη-Αγ Κων-νου (Βουλιαγμένης 1η έξοδος για Ηλιούπολη αριστερά στα φανάρια είναι η Αγίου Κωσταντίνου, στα 150 μέτρα στο δεξί 
                                                               σου χέρι είναι το TERRA)


    2109762788 και 6972424531 Sound Palais Ηλουπολη

    Eσωτερον Δαφνη 6947803417(Βαγγελης) (Πλατεία Καλογήρων Μετρό Δάφνη, ευθεία στην Παπαναστασίου, στην Πυροσβεστική στρίβεις δεξιά και το πρώτο αριστερά. Το Εσώτερον είναι στα 100 μέτρα στο δεξί σου χέρι)


    Αυτά είναι κάποια στούντιο που μπορείτε να γράψετε και είναι βέβαιο ότι θα γίνει πολύ καλή δουλειά. Στο Εσώτερον κάνουμε και μεις πρόβες και έχει ιδανικό ήχο και το παληκάρι ο Βαγγέλης είναι γνώστης!

    Καλή συνέχεια  :)


    Σ'ευχαριστώ πολυ! ;D
  • #9 από labis80 στις 24 Nov 2006

  • Επισης ήθελα να μου πείτε σε τι μορφή πρέπει να πάμε την ηχογράφηση χωρίς φωνητικά όταν θα ηχογραφήσει ο τραγουδιστής μας.Προφανως θα μας τη δόσουν σε καποιο cd γραμμένη απο το studio και θα το πάμε ξανα τη δεύτερη φορά?

    Πανω σ'αυτό κανεις?
  • #10 από freemind στις 24 Nov 2006
  • Το προβλημα που εχετε labis80, ειναι παρα πολυ απλο, και προσωπικα δεν θα το ελεγα καν προβλημα ( εννοειται πως το οτι ο τραγουδιστης δεν μπορει να τραγουδησει ειναι προβλημα και ευχομαι να γινει συντομα καλα )
    Οπως λεει και ο vangelis, η ηχογραφηση σας, θα περασει απο διαφορα σταδια μεχρι να πειτε πως εχετε ενα ετοιμο κομματι ( αυτο σημαινει και πολλες ωρες.. ). Ενας τροπος που προτεινουν πολλοι, ειναι ο εξης:
    1) Καθεστε ολοι μαζι ( και ο τραγουδιστης..ακομα και αν δεν μιλαει ) και σταθεροποιειτε τις δομες των κομματιων. Στη συνεχεια με μια κιθαρα και ανοιχτο το προγραμμα ηχογραφησης ( Cubase, Sonar, κλπ κλπ ) δημιουργειτε τον μετρονομο. Αυτο το ενοχλητικο κλικ κλακ, που θα βασανισει τον drummer, τον μπασιστα και τον ρυθμικο κιθαριστα.
    2) Οταν τελειωσει το tempo track, στη συνεχεια καλο ειναι να περαστει προχειρα ( σωστα πανω στον μετρονομο παντα ) η ρυθμικη κιθαρα και η φωνη, γιατι συνηθως οι περισσοτεροι drummer, δεν εχουν αισθηση που τελειωνει το couple και που αρχιζει το refrain.
    3) Ηρθε η ωρα να περαστουν τα Drums. Εαν ο drummer ειναι χταποδι, καλος στο να δουλευει σταθερα πανω στον μετρονομο και το κομματι δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις, τοτε δεν θα κανετε πολλη ωρα. Απλα, υπολογιστε πως ακομα και στα μεγαλυτερα στουντιο, απαιτουνται και 2-3 ωρες για να φτιαχτει πληρως ο ηχος του drum set.
    4) Οταν τελειωσει ο drummer, ερχεται η σειρα του μπασιστα. Ισχυουν πανω κατω οσα ισχυουν και για τον drummer. Απλα εχει πιο ευκολο εργο, γιατι δεν θα στηριζεται στο μονοτονο μετρονομο και σε ενα προχειρο track με φωνη και κιθαρα, αλλα πανω στα drums ( ειναι σημαντικο να κατσουν καλα μεταξυ τους αυτα τα οργανα..ακομα και σαν κουρδισμα..κυριως της μποτας με το μπασο )
    5) Τωρα παμε στις ρυθμικες κιθαρες. Εδω υπαρχουν πολλα ειδη παραγωγης. Καλο ειναι να ακολουθησετε τη μεση οδο..2 ρυθμικες κιθαρες, με διαφορετικο ηχο, διαφορετικα πιασιματα και διαφορετικες ρυθμικες αγωγες, ετσι ωστε να αλληλοσυμπληρωνονται σαν ηχος. Ακου metal παραγωγες και προσπαθησε να ξεχωρισεις τις ρυθμικες κιθαρες ( υπαρχουν και παραγωγες που εχουν και 5 περασμενες ρυθμικες, γι'αυτο και ο πλουσιος ηχος ). Ακου επισης ελληνικες ποιοτικες παραγωγες ( θα προτεινω Ματ σε 2 υφεσεις, που γνωριζω πανω κατω τι εχουν κανει τα παιδια ) και θα δεις ποσες ακουστικες κιθαρες μπορει καποιος να περασει στα ρυθμικα...
    6) Τωρα ηρθε η ωρα να κανετε μια υποτυπωδη μιξη για τα ρυθμικα, ωστε να ειναι πιο "ευηχα" στους μετεπειτα μουσικους που θα συμμετασχουν. Συνηθως η σειρα ειναι πληκτρα, σολιστικα οργανα, φωνη, ομως αυτο δεν ειναι απαραιτητο, μιας και πλεον η βαση του κομματιου ειναι ετοιμη.
    7) Αφου τελειωσουν ολα αυτα, πατε στη φαση της γενικης μιξης. Αναλογιες effect, panning, automation ( ή routing αμα γραφετε σε αναλογικα μηχανηματα ), και ολα αυτα που θα "Δεσουν" το αποτελεσμα.
    8) Και τωρα ερχεται το mastering..Αρκετα ακριβο αμα το κανετε σε ειδικα στουντιο..αρκετα επικινδυνο αμα το κανετε σε φτηνιαρικα στουντιο...Εσεις διαλεγετε.. :)

    Αμα θελετε, μπορουμε να παμε μαζι στο Sound Palais, μιας και ο Κωστας ( ο ιδιοκτητης ) ειναι καλο παιδι ( απ'οσο ξερω πολλοι εδω μεσα ειναι φιλοι με τον Κωστα..για τοσο καλο ανθρωπο μιλαμε ). Οπως και να εχει, ειναι ενα φιλικο στουντιο, με πολλη ορεξη για δουλεια και βοηθεια για νεες μπαντες. Και αυτο ειναι το πιο σημαντικο..Να βρειτε ενα στουντιο με φιλους και οχι απλα στυγνους επαγγελματιες.
  • #11 από freemind στις 24 Nov 2006

  • Επισης ήθελα να μου πείτε σε τι μορφή πρέπει να πάμε την ηχογράφηση χωρίς φωνητικά όταν θα ηχογραφήσει ο τραγουδιστής μας.Προφανως θα μας τη δόσουν σε καποιο cd γραμμένη απο το studio και θα το πάμε ξανα τη δεύτερη φορά?

    Πανω σ'αυτό κανεις?
    Αν πατε ξανα στο ιδιο στουντιο για να περαστουν φωνητικα ( καλο ειναι να το κανετε αυτο, για να μην υπαρχει προβλημα διαφορας τεχνικων ), τοτε καλο ειναι να συζητησετε με τα παιδια που εχουν το στουντιο. Καλο ειναι να κρατησουν στο αρχειο τους ολο το project, και οταν ερθει η ωρα, απλα να το "ανασυρουν" για να κανουν τη δουλεια τους. Ετσι δεν θα χρειαστει να κανετε τιποτα το ιδιαιτερο.
    Σε αντιθετη περιπτωση, θα χρειαστειτε ολο το project σε ενα CD/DVD, το οποιο στη συνεχεια θα πρεπει ΑΜΙΞΑΡΙΣΤΟ να το πατε στο νεο studio, και εκει να σας κανουν την ηχογραφηση φωνης! Αλλα το πιο σημαντικο ειναι, να ειναι Αμιξαριστο, ετσι ωστε να μην γινει το λαθος να μιξαριστει η φωνη, πανω σε μιξαρισμενο υλικο και να μην κολλαει!
  • #12 από parlats στις 24 Nov 2006
  • Τα αρχεία που γράφετε συνήθως είναι σε μορφή .wav ή στην μορφή του προγράμματος που θα ηχογραφηθούν είτε αυτό λέγεται Cubase είτε οποιοδήποτε πρόγραμμα ηχογράφησης. Αν στο ίδιο στούντιο θα γράψετε όργανα και φωνή τότε ο ίδιος ηχολήπτης θα τα επεξεργαστεί και εννοείται ότι θα πάρετε το αποτέλεσμα έτοιμο ηχογραφημενο, μιξαρισμένο σε cd και εννοείται ότι θα πάρετε και τα original tracks σε cd! Αν τώρα θέλετε τη φωνή να την γράψετε είτε σε υπολογιστή είτε σε άλλο στούντιο τότε απλά θα ζητήσετε το cd με τα original tracks!
  • #13 από labis80 στις 24 Nov 2006
  • Το προβλημα που εχετε labis80, ειναι παρα πολυ απλο, και προσωπικα δεν θα το ελεγα καν προβλημα ( εννοειται πως το οτι ο τραγουδιστης δεν μπορει να τραγουδησει ειναι προβλημα και ευχομαι να γινει συντομα καλα )
    Οπως λεει και ο vangelis, η ηχογραφηση σας, θα περασει απο διαφορα σταδια μεχρι να πειτε πως εχετε ενα ετοιμο κομματι ( αυτο σημαινει και πολλες ωρες.. ). Ενας τροπος που προτεινουν πολλοι, ειναι ο εξης:
    1) Καθεστε ολοι μαζι ( και ο τραγουδιστης..ακομα και αν δεν μιλαει ) και σταθεροποιειτε τις δομες των κομματιων. Στη συνεχεια με μια κιθαρα και ανοιχτο το προγραμμα ηχογραφησης ( Cubase, Sonar, κλπ κλπ ) δημιουργειτε τον μετρονομο. Αυτο το ενοχλητικο κλικ κλακ, που θα βασανισει τον drummer, τον μπασιστα και τον ρυθμικο κιθαριστα.
    2) Οταν τελειωσει το tempo track, στη συνεχεια καλο ειναι να περαστει προχειρα ( σωστα πανω στον μετρονομο παντα ) η ρυθμικη κιθαρα και η φωνη, γιατι συνηθως οι περισσοτεροι drummer, δεν εχουν αισθηση που τελειωνει το couple και που αρχιζει το refrain.
    3) Ηρθε η ωρα να περαστουν τα Drums. Εαν ο drummer ειναι χταποδι, καλος στο να δουλευει σταθερα πανω στον μετρονομο και το κομματι δεν εχει ιδιαιτερες απαιτησεις, τοτε δεν θα κανετε πολλη ωρα. Απλα, υπολογιστε πως ακομα και στα μεγαλυτερα στουντιο, απαιτουνται και 2-3 ωρες για να φτιαχτει πληρως ο ηχος του drum set.
    4) Οταν τελειωσει ο drummer, ερχεται η σειρα του μπασιστα. Ισχυουν πανω κατω οσα ισχυουν και για τον drummer. Απλα εχει πιο ευκολο εργο, γιατι δεν θα στηριζεται στο μονοτονο μετρονομο και σε ενα προχειρο track με φωνη και κιθαρα, αλλα πανω στα drums ( ειναι σημαντικο να κατσουν καλα μεταξυ τους αυτα τα οργανα..ακομα και σαν κουρδισμα..κυριως της μποτας με το μπασο )
    5) Τωρα παμε στις ρυθμικες κιθαρες. Εδω υπαρχουν πολλα ειδη παραγωγης. Καλο ειναι να ακολουθησετε τη μεση οδο..2 ρυθμικες κιθαρες, με διαφορετικο ηχο, διαφορετικα πιασιματα και διαφορετικες ρυθμικες αγωγες, ετσι ωστε να αλληλοσυμπληρωνονται σαν ηχος. Ακου metal παραγωγες και προσπαθησε να ξεχωρισεις τις ρυθμικες κιθαρες ( υπαρχουν και παραγωγες που εχουν και 5 περασμενες ρυθμικες, γι'αυτο και ο πλουσιος ηχος ). Ακου επισης ελληνικες ποιοτικες παραγωγες ( θα προτεινω Ματ σε 2 υφεσεις, που γνωριζω πανω κατω τι εχουν κανει τα παιδια ) και θα δεις ποσες ακουστικες κιθαρες μπορει καποιος να περασει στα ρυθμικα...
    6) Τωρα ηρθε η ωρα να κανετε μια υποτυπωδη μιξη για τα ρυθμικα, ωστε να ειναι πιο "ευηχα" στους μετεπειτα μουσικους που θα συμμετασχουν. Συνηθως η σειρα ειναι πληκτρα, σολιστικα οργανα, φωνη, ομως αυτο δεν ειναι απαραιτητο, μιας και πλεον η βαση του κομματιου ειναι ετοιμη.
    7) Αφου τελειωσουν ολα αυτα, πατε στη φαση της γενικης μιξης. Αναλογιες effect, panning, automation ( ή routing αμα γραφετε σε αναλογικα μηχανηματα ), και ολα αυτα που θα "Δεσουν" το αποτελεσμα.
    8) Και τωρα ερχεται το mastering..Αρκετα ακριβο αμα το κανετε σε ειδικα στουντιο..αρκετα επικινδυνο αμα το κανετε σε φτηνιαρικα στουντιο...Εσεις διαλεγετε.. :)

    Αμα θελετε, μπορουμε να παμε μαζι στο Sound Palais, μιας και ο Κωστας ( ο ιδιοκτητης ) ειναι καλο παιδι ( απ'οσο ξερω πολλοι εδω μεσα ειναι φιλοι με τον Κωστα..για τοσο καλο ανθρωπο μιλαμε ). Οπως και να εχει, ειναι ενα φιλικο στουντιο, με πολλη ορεξη για δουλεια και βοηθεια για νεες μπαντες. Και αυτο ειναι το πιο σημαντικο..Να βρειτε ενα στουντιο με φιλους και οχι απλα στυγνους επαγγελματιες.

    Σ'ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.Σε ποιο studio θα πάμε θα το συζητήσω με τα παιδια για να πάρουμε μια συλλογική αποφαση...όσον αφορά τα άλλα είμαστε κάτι παραπάνω από ετοιμοι όσον αφορα τις ηχογραφήσεις και το βλέπω κάθε φορά στην πρόβα αυτο.Παιζουμε δικά μας κομμάτια και τα παιδια ειναι πραγματικά καλοι μουσικοί...είχαμε την ατυχία όμως ο τραγουδισταράς μας να πρεπει να κάνει αφωνία (δυστυχώς) λόγω ασθένειας στο φάρυγαα κλπ κλπ....

  • #14 από parlats στις 24 Nov 2006
  • Να πάτε εκεί που λέει ο freemind, είναι πολυ καλό στούντιο και ο Κώστας φοβερό παιδί! Θα κάνετε το ντέμο σας φτηνότερα και σε καλή ποιότητα!

    PS: περαστικά στον τραγουδιάρη
  • #15 από freemind στις 24 Nov 2006
  • Να τονισω και να επισημανω ( και αλλα τετοια πολλα ) πως δεν κανω διαφημιση, ετσι? Ειναι καθαρα θεμα των παιδιων για το τι θα κανουν και που θα πανε.
    Ας παρετε καλυτερα γυρα ολα αυτα τα στουντιο, και να τους ζητησετε καποιο demo που ειχαν ετοιμασει ( καλο ειναι να σας το βαλουν να το ακουσετε εκει, γιατι συνηθως μουρμουρανε οταν τους ζητας τετοια πραγματα ), συζητηστε μαζι τους τις τιμες που εχουν ( και αν μπορουν να γινουν καλυτερες ), αν κλεινουν μαζεμενες ωρες ή σπαστες και βεβαια, αν το ειδος σας ταιριαζει με το ειδος που εχουν γραψει αυτοι!
  • #16 από lukather στις 24 Nov 2006
  • Απλα, υπολογιστε πως ακομα και στα μεγαλυτερα στουντιο, απαιτουνται και 2-3 ωρες για να φτιαχτει πληρως ο ηχος του drum set.



    Ναι αλλα στα μικροτερα στουντιο χρειαζονται 10-20 λεπτα ;)
  • #17 από freemind στις 24 Nov 2006
  • Ναι..και ηχος μπρικι :)
  • #18 από vangelis στις 24 Nov 2006
  • το μπρίκι ακούγεται καλλίτερα...belive me...
  • #19 από lukather στις 24 Nov 2006
  • Αυτό δεν τον ενδιαφέρει τον ηχολήπτη ;)
  • #20 από freemind στις 24 Nov 2006
  • Οχι φιλε μου..Απο τη στιγμη που πληρωνεις και σαν πελατης, και αφου αυτος υποτιθεται οτι εχει καποια πτυχια, θα πρεπει να φτιαξει τον ηχο που θελεις και να ενδιαφερθει για σενα
    Δεν μπορω να καταλαβω τη νοοτροπια του μεσου Ελληνα μουσικου, που αναγει τον ηχοληπτη σε θεο, και ο,τι πει εκεινος το θεωρει σημαντικο. Οχι και παλι οχι..Ο ηχοληπτης απο τη στιγμη που πληρωνει καποιος 15,20,25,30Ε ειναι ο ΔΟΥΛΟΣ μας, που πρεπει να λιωσει για να βγαλει τον ηχο που θελουμε ΕΜΕΙΣ και οχι τον ηχο που ξερει να βγαζει αυτος..Αν δεν μπορει, τοτε να παει σπιτι του, να διαβασει κανα βιβλιο περι μικροφωνων κ ηχοληψιας και να αφησει ησυχα τα μικρα συγκροτηματα..
    Γι'αυτο πρεπει να ζηταμε δουλειες του καθε στουντιο που παμε για να γραψουμε καποιο ντεμο. Να δουμε αν ταιριαζει στα νερα μας..Μην παμε σε κανα στουντιο για μεταλ παραγωγες, να γραψουμε εντεχνο..Οσο και να θελει ο ηχοληπτης, ολο και κατι θα του ξεφυγει, και μετα αντε να τον πιασεις.
  • #21 από gdevelek στις 25 Nov 2006
  • όντας άσχετος από ηχογραφήσεις μου κάνει πολλή εντύπωση αυτή η διαδικασία

    γιατί να μη γραφτούν όλα τα κανάλια ταυτόχρονα και μετά να γίνει η επεξεργασία καθενός ξεχωριστά και η τελική μίξη;

    είναι εύκολο για τον ντράμερ να παίξει όλο το τραγούδι ΜΟΝΟΣ του; ή για τον κιθαρίστα; κι αν σε κάποια σημεία δεν υπάρχει κιθάρα, πώς θα χρονιστεί η κατάσταση, με το μετρονόμο; δεν είναι λίγο "οξυζενέ" αυτό;

    και έστω ότι είναι εύκολο, το ίδιο θα παίξει όταν παίζει μόνος του και το ίδιο όταν ακούει και τους άλλους; με το ίδιο μπρίο και ζωντάνια και φαντασία; ίσως ναι αν πρόκειται για μουσική δωματίου, αλλά ρόκ;;;;  ???
  • #22 από freemind στις 25 Nov 2006
  • Δεν θα μπω σε αυτο το θεμα, απλα θα σου πω πως ΟΛΕΣ οι μπαντες στο εξωτερικο και στο εσωτερικο που σεβονται τον εαυτο τους, ηχογραφουν καναλι καναλι, γιατι ετσι γινεται στις μεγαλες μπαντες απο το 1970 και μετα, που χρηιμοποιειται το πολυκαναλο!
  • #23 από gdevelek στις 25 Nov 2006
  • δεν το αμφισβητώ, το σκεπτικό δεν πιάνω

    σίγουρα ο λόγος που το κάνουν δεν είναι γιατί "έτσι κάνουν όλες οι μπάντες από το 70 και μετά", αλλά γιατί η μέθοδος αυτή έχει σημαντικά πλεονεκτήματα
  • #24 από freemind στις 25 Nov 2006
  • Λοιπον, η λογικη ειναι απλη. Οσο λιγοτερα οργανα αναμειγνυονται σε ενα ηχητικο σημα, τοσο πιο ευκολα καποιος επεξεργαζεται αυτο το σημα ;) Και αν υπολογισεις πως ολα ηχογραφουνται με μικροφωνα ( ναι ναι..ακομα και οι κιθαρες, ακομα και τα hammonds με ενισχυτες ), πρεπει ενας ηχοληπτης να εχει οσο το δυνατον καθαροτερο σημα.
    Εκτος αν υπολογισουμε κατι μπαντες στυλ "υπογεια ρευματα", που ο Παρισης στο Praxis, τα περναγε ολα μαζι και ειχαν τοσο αθλιο ηχο...
  • #25 από gdevelek στις 25 Nov 2006
  • είχα ψιλιαστεί πως κάτι παιζόταν με παρεμβολές από όργανο σε όργανο μέσω μικροφώνων, αλλά το απέρριψα γιατί σκέφτηκα "και τότε στα λάιβ τι γίνεται;"
Σελίδες: