Σελίδες:
  • #26 από RORY GALLAGHER στις 20 Feb 2004
  • De kserw na kanw parathesi:( :(
    Eipe o Gant prin oti einai kalytero na baleis mikrofwno ston enisxyti para na bgaleis line out
    egw exw marshall 65ri kai ena mikrofwno dinamiko-oxi tpt spoudaio
    1.Se ti apostasi apo ton enisxyti prepei na balw to mikrofwno?
    2.O enisxytis prepei na einai se dytati i oxi volume?ti einai kalutero gia na meiwthei o thorybos?
    3.yparxei kindynos na kaei tpt sto pc me olo ayto to skiniko??
  • #27 από Σιδηρόπουλος στις 20 Feb 2004
  • Ο φορητός δε βοηθάει καθόλου στις ηχογραφήσεις...αν θέλεις πραγματικά να κάνεις κάτι καλό πρέπει να χρησιμοποιήσεις desktop με καλή κάρτα ήχου.Στον freemind για περισσότερες συμβουλές!!!  8)  :P
    αν θέλεις πραγματικά να κάνεις κατι καλό θελεις μακ..  ;D
  • #28 από Πέτροc στις 11 Mar 2004
  • De kserw na kanw parathesi:( :(
    Eipe o Gant prin oti einai kalytero na baleis mikrofwno ston enisxyti para na bgaleis line out
    egw exw marshall 65ri kai ena mikrofwno dinamiko-oxi tpt spoudaio
    1.Se ti apostasi apo ton enisxyti prepei na balw to mikrofwno?
    2.O enisxytis prepei na einai se dytati i oxi volume?ti einai kalutero gia na meiwthei o thorybos?
    3.yparxei kindynos na kaei tpt sto pc me olo ayto to skiniko??


    Το καλό μικρόφωνο στον ενισχυτή αποτελεί καλύτερη λύση από άποψη πιστότητας !!! (παίρνεις καλύτερο ήχο- την "ανάσα" του ενισχυτή ... ;D)
    1. Υπάρχei ολόκληρη φιλοσοφία σχετικά με θέματα recording/ Mic Placement ... ρίξε μια ματιά εδώ : http://www.soundonsound.com/sos/Dec02/articles/recordingguitars.asp?session=a72f6ae5450b184738200479f31c730b
    2. Όσο πιο "χαμηλά" είναι ο ενισχυτής τόσο λιγότερο "θόρυβο" ηχογραφείς ... :P
    3. ΟΧΙ ... Δεν έχω ακούσει κανένα τέτοιο περιστατικό ... ::)

    /nEwBiE  8)
  • #29 από IxNiLaTiS στις 01 Mar 2007
  • Παράθεση
    Γενικός κανόνας τοποθέτησης είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων 3 προς 1.
    Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται τρείς φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή

    Δηλαδή, αν το πρώτο είναι τοποθετημένο σε απόσταση 1μ από την πηγή,
    το δεύτερο θα πάει τρία μέτρα από την πηγή,
    ή τρία μέτρα από το προηγούμενο μικρόφωνο, και άρα 4μ από την πηγή;

    Επίσης αν καθυστερήσουμε το σήμα του πρώτου μικροφώνου με ένα delay
    τόσα χιλιοστά του δευτερολέπτου
    ώστε ο ήχος του πρώτου να συμπέσει με του δευτέρου,
    θα λύσουμε το πρόβλημα φάσης;
  • #30 από freemind στις 01 Mar 2007
  • Το προβλημα φασης ( δηλαδη οι γνωστες 180 μοιρες που προκαλουνται απο την τοποθετηση και διορθωνονται με το phase reverse ) προκαλουνται απο μικροφωνα που ( χονδρικα ) ειναι τοποθετημενα τελειως αντιθετα μεταξυ τους.
    Για να καταλαβεις:
    Υπαρχει τροπος ηχογραφησης της κιθαρας με 3 μικροφωνα. Τα 2 πυκνωτικα τοποθετουνται με τον κανονα Χ-Υ και το τριτο τοποθετειται πισω απο το ηχειο ( δηλαδη πισω απο τον εκτελεστη, αρα αντιθετα τελειως απο τα αλλα 2 ). Το πισω μικροφωνο θα λαμβανει μεν το σημα απο την πλατη του ηχειου, ομως θα λαμβανει και τις μπασες συχνοτητες ( που λογω ενεργειας ταξιδευουν λιγο περισσοτερο απο τις πιο υψηλες συχνοτητες ) που λαμβανουν και τα 2 μπροστινα μικροφωνα.
    Ετσι θα εχουμε ενα ιδιαιτερο προβλημα συντονισμου, αφου το πισω μικροφωνο θα λαμβανει αυτες τις συχνοτητες με μια μικρη διαφορα φασης..Αυτη "καλυπτεται" απο τη χρηση του phase reverse οπου αντιστρεφει την φαση τελειως!

    Τωρα, οταν μιλαμε για την ηχογραφηση με Χ-Υ δεν χρειαζεται να ανησυχουμε για διαφορα φασης, διοτι και τα 2 μικροφωνα λαμβανουν το ιδιο σημα σχεδον ( η διαφορα του ηχειου με το 12ο ταστο ειναι μηδαμινη για να μιλαμε για μεγαλη αλλαγη στη φαση ). Καλυτερα να δημιουργεις ενα στερεοφωνικο καναλι στο Cubase με τα 2 μονοφωνικα καναλια. Το αριστερο καναλι θα ειναι το μικροφωνο του ηχειου και το δεξι το μικροφωνο του 12ου ταστου. Το μονο που θα πρεπει να σε ανησυχει ειναι η ισοσταθμιση των σηματων.

    Ο κανονας 3-1 αφορα την αποσταση των μικροφωνων απο τη πηγη και μεταξυ τους και οχι μεταξυ της πηγης και του καθε μικροφωνου.
    Καταρχας, καλο ειναι και τα 2 μικροφωνα να εχουν την ιδια αποσταση απο τη κιθαρα/πηγη. Ας πουμε πως το μικροφωνο του ηχειου απεχει 1m και το μικροφωνο του 12ου ταστου απεχει το ιδιο.
    Η μεταξυ τους αποσταση καθοριζεται απο τον κανονα ομως. Δηλαδη πρεπει να ειναι στα 3m.
    Αντιστοιχα, αμα ειναι η αποσταση τους στα 50cm απο τη πηγη, τοτε η μεταξυ τους αποσταση  πρεπει να ειναι 3x50cm=150cm ( ή 1.5m )
    Επομενως πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικος στην τοποθετηση. Ο κανονας 3-1 εχει σκοπο να διατηρησει αυτο που ονομαζουν "κοντικο ακουστικο πεδιο", και συμβαδιζει με την αποσταση του ηχου που θα επιαναν τα αυτια του ακροατη εαν καθοταν μπροστα απο τη κιθαρα/πηγη.
    Ελπιζω να βοηθησα!
  • #31 από IxNiLaTiS στις 02 Mar 2007
  • Ευχαριστώ για την απάντηση.

    Αυτό που θέλω να κάνω, είναι να ηχογραφήσω ξύλινα αυτοσχέδια πνευστά
    (το καθένα μόνο του)  και κρουστά με δύο μικρόφωνα,
    ένα δυναμικό κοντά στην πηγή και ένα πυκνωτικό πιο πέρα
    για να πιάσει και την αίσθηση του χώρου. 

    Μετά να τα μιξάρω και τα δύο για να πάρω πιο ζωντανό ήχο.

    Μπορείς να με συμβουλεύσεις;
  • #32 από freemind στις 11 Mar 2007
  • Αν ο χωρος που εχεις ειναι πολυ καλος, τοτε μπορεις να κανεις αυτο που λες. Ομως μετα θα πρεπει να προσεξεις τη μιξη των 2 σηματων, καθως επισης μην ξεγελαστεις και ανοιξεις το σημα σε left right, γιατι μονο με μια καταλληλη στερεοφωνικη διαταξη μπορεις να εχεις τετοιο αποτελεσμα.
    Καλυτερα τα κρουστα να τα ηχογραφησεις με close mic τεχνικη, ωστε να μην εχεις προβληματα με αντηχησεις που θα μπερδευουν το σημα.
    Τωρα για τα πνευστα, δεν ξερω κατα ποσο θα κερδισεις κατι, ομως δοκιμασε διαφορετικες θεσεις στο πυκνωτικο, ωστε να δεις μηπως το ambience του χωρου που ηχογραφεις, θα καλυψει την αναγκη για τεχνητο reverb.
  • #33 από dunkan στις 01 Dec 2007
  • γιατι να βαλετε πολλα μικροφωνα για να ανοιξετε την φαση του σηματος και μετα να αντιστρεψετε την φαση κλπ κλπ?ο enhancer αυτη τη δουλεια κανει.
Σελίδες: