Σελίδες:
  • #26 από Harrucci στις 10 Feb 2008
  • Τον ορο "χροιας" δεν τον εχω ακουσει ουτε εγω, παντως απο τα περιφραζομενα καταλαβαινω οτι ενοει καποι LinearEQ.
    Thanks για τις πληροφοριες παντως, εχει ενας φιλος μια παλια εκδοση, θα παω να την δοκιμασω τωρα που θελω να κανω μιξη το ντεμο, γιατι ποιο παλια που την ειχα δοκιμασει δεν ειχα δωσει ιδιεταιρη βαση (γονατιζε και λιγο το συστημα...)

    ας μην κολλησουμε στον ορο "χροιας"... ναι Linear EQ εννοω... που σημαινει EQ γραμμικης φασης... δοκιμασε το αξιζει... αλλα προσεκτικα γιατι σου γονατιζει ανετα τον καλυτερο υπολογιστη ;D
  • #27 από drakoumel στις 12 Feb 2008
  • Συγχωρέστε με αν αναφέρθηκαν απο κάποιον και δε το πρόσεξα αλλά εγώ (που ισως και να είμαι παράδειγμα προς αποφυγή) προσπαθώ να έχω στο μυαλό μου τα εξής.....
    1)Το μπάσσο εκτός απο ορισμένες περιπτώσεις δεν είναι να το ακούς αλλά να το νιώθεις.....δε το λέω συναισθηματικά...αλλά αν φτάσεις στο σημείο να ΑΚΟΥΣ πραγματικά και ξεκάθαρα το μπάσσο την ώρα που μιξάρεις τότε μαλλον έχεις κάνει κάποιο λάθος...οι συχνότητες που παράγονται απο το μπάσσο και ο χώρος ο οποίος θα έπρεπε να καταληφθεί απο αυτό στο φάσμα του ήχου περισσότερο "αισθάνεται" παρά "ακούγεται"....
    2)Εγώ έχω πάντα 2 κανάλια μπάσσου στις μίξεις μου ....ένα high passed κοντά στα 250 και low passed ανάλογα με τον ήχο και ένα high passed στα 50-80 και low passed στα ~250....το δευτερο εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο υπάρχει στην μίξη το μπάσσο και το πρώτο για να ενισχύσει τον ήχο της κιθάρας (στην δική μου περίπτωση σε κάποιο βρώμικο κανάλι)...
    3)Τα ηχεία στα οποία μιξάρεις πρέπει να τα γνωρίζεις....
    4)Στα πάντα εφαρμόζω την τακτική (η τουλάχιστον προσπαθώ) του πως κάθε οργανο έχει φυσικές συχνότητες που πρέπει να ακούγονται και άλλες που έρχονται απο τον εκάστοτε εξοπλισμό....δε γίνεται πχ η κιθάρα μου να πιάνει όλο το φάσμα που μου δείχνει το eq ...ούτε και το μπάσσο...στις φυσικές συχνότητες κάθε οργάνου ενισχύω..και περιορίζω όλες τις άλλες...
    Πχ το μπάσσο είναι σε μόνιμη σύρραξη με την μπότα...δε γίνεται να αφήσεις και των 2 τα eq στα ίδια επίπεδα...στο ένα πρέπει να κόψεις όπου στο άλλο θα αυξήσεις.....πχ αν η μπότα σου ακούγεται καλύτερα στα 100..μην αφήσεις και το μπάσσο εκεί...κόψε απο το μπάσσο εκεί ...και δώσε λίγο στο μπάσσο στα 150-200..και εκεί κόψε απο τη μπότα...

    Τέλος πάντων μη χτυπάτε...πειραματισμούς κάνω και εγώ....
  • #28 από Harrucci στις 15 Feb 2008

  • Τέλος πάντων μη χτυπάτε...πειραματισμούς κάνω και εγώ....


    Το καταλαβαμε ???
  • #29 από drakoumel στις 19 Feb 2008
  • Λόγοι για τους οποίους δε μου αρέσουν τα post με 3-4 λέξεις.....:
    1)Σπάνια καταλαβαίνεις τι ακριβώς θέλει να πει ο ποιητής...και αν σε ενδιαφέρει η συζήτηση είσαι αναγκασμένος να postάρεις και να γράψεις κάτι σαν "Τι εννοείς...?", "δε το έπιασα" και άλλα τέτοια....
    2)Με διχάζει η υπεροψία που μπορεί να κρύβεται πίσω απο κάτι τέτοιο ( ή και η ντροπή ) καθώς δεν δίνεις βάθος σε αυτό που λες...δε θες? δεν έχει?
    3)Είμαστε εδώ για να λέμε την άποψη μας, να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες και τις γνώσεις μας....τα post με 3 λέξεις δε ικανοποιούν, τουλάχιστον εμένα, νοητικά γιατί νιώθω πως δε πληρρούν το σκοπό που θα έπρεπε κανονικά να έχουν....
    4)Μπορεί ο καθένας απο εμάς να κρύψει απο πίσω ένα σωρό χαζα σχόλια τα οποία αν δεν έχρηζαν προσοχής γιατί να τα προβάλει έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να ανταπαντήσει....και εφόσον χρήζουν προσοχής γιατί να μην τα παρουσιάσει λίγο καλύτερα...αλλιώς δε θα postαρε...



    Τέλος πάντων μη χτυπάτε...πειραματισμούς κάνω και εγώ....


    Το καταλαβαμε ???

    Επίσης με παραξένεψε η χρήση του smilie.....ήταν ερώτηση αυτό που έγραψες? αν όχι γιατί να βάλεις ερωτηματικά μετά...Απο την άλλη σαν ερώτηση δε στέκει...
    οπότε......Δε το καταλάβαμε ??? ??? ???
  • #30 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • Εγω παλι αν δεν εχω να πω κατι δεν λεω τιποτα...δεν ειναι αναγκη αυτο το νουμερακι που γραφει "αριθμος μηνυματων" να το στειλεις στο συν απειρο...απ'το να αποπροσανατολιζεις καποιον και να τους λες μισες αληθειες ή εντελως αβασιμα πραγματα καλυτερα ΜΗΝ γραφεις...ασχολουμε 5 χρονια με την μειξη και είναι η πρωτη φορα που γραφω σε φορουμ τωρα που ξερω 5 πραγματα οτι ειναι ετσι και οχι αλλιως. Αφου την ψαχνεις ακομα καλυτερα να ακους και οχι να μιλας.... οπως εκανα εγω και οσοι αλλοι εκτιμουν εστω και λιγο αυτο που κανουν...Τωρα τι να κατσω να σχολιασω απο αυτο που εγραψες?οτι βαζεις 2 καναλια για το μπασο και μετα κανεις αλχημειες ??? ??? ????? δεν θελει σχολιο το σχολιο σου...εσυ θες μαθηματα και μετα σχολιασε...δεν ειπα κατι αλλο. Το φορουμ ειναι για να λες εμπερειστατωμενες γνωμες και οχι οτι σου κατεβει...εσυ προτιμας να παρεις στο λαιμο σου αυτον που εκανε την ερωτηση αποπροσανατολιζοντας τον προκειμενου να πεις απλα κατι για να το πεις? αν εχεις μαθει να λειτουργεις ετσι κριμα για σενα, γιατι χανεις την αξιοπιστια σου σαν ατομο

    P.S. Μου θυμιζεις ολους αυτους που ασκοπα ή σκοπιμα με αποπροσανατολισαν για το πως γινεται μια μειξη. Η μειξη ειναι τεχνη και επιστημη μαζι... και μαλιστα αδικημενη...μην της χρεωνεις αλλες αλχημειες
    P.S.2 Τον τροπο που εχεις επιλεξει για την μειξη του μπασου παρατα τον...
  • #31 από drakoumel στις 21 Feb 2008
  • Θα στο πω απλά και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ....
    1)Οσο αφορά την υποσταση μου στο forum εδω...δεν ξέρεις τι σου γίνεται...πραγματικά και αντικειμενικά....Και καθώς είσαι καινούριος καλύτερα θα ήταν να μην το σχολίαζες με το παιδιάστικο σου ύφος και λόγια...
    α)Είμαι μέλος από το 2004 και έχω 272 posts...ΑΝ, λέω ΑΝ ήξερες τι σου γινόταν θα έβλεπες ποσα posts έχουν μέλη με αντίστοιχη "αρχαιότητα" και δε θα πέταγες ότι σου κατέβαινε....
    β)ΑΝ, λεω ΑΝ ήξερες τι σου γινόταν και το μυαλό σου δεν ήταν τόσο μικρο, πικρόχολο, περιορισμένο και επιθετικό θα έμπαινες στον κόπο πριν εξαπολύσεις την επίθεση σου να δεις 2 πράγματα για τον "αντίπαλο"....μπορείς πάρα πολύ εύκολα να ρίξεις μια ματιά σε ΟΛΑ μου τα post και θα δεις απο το μεγεθος τους και το περιεχομενο τους αν είχα ποτέ τίποτε να πω και που το έλεγα...Post-oθηρία δε κάνει κάποιος όπου παρακολουθεί μια συζήτηση και λέει τη γνώμη του και τις εμπειρίες του ΑΛΛΑ αυτός που postαρει μια λέξη...έτσι γιατι ο εγωισμός του δε τον αφήνει να πει το "ΟΚ" μόνος του ...μπορείς να μου πεις σε τι ακριβως εξυπηρετούσε το πιο πάνω post σου? Αν κάποιος ήθελε να διαβάσει για το θέμα που είναι "Το μπάσο στη μίξη" και να πάρει ιδέες, με το να διαβάσει το "...το καταλάβαμε..." τι ακριβώς μαθαίνει πάνω στο θέμα? Αυτή είναι η αποψη σου ή απλά ότι σου κατέβηκε εκεινη την στιγμή? Γιατί αυτό ήταν...
    Μόνος σου είπες το forum είναι για να λες γνώμες και όχι ότι σου κατέβει...

    Και πάμε στο...
    2)Ότι "μου" κατέβει....δε ξέρω με τι μουσική ασχολείσαι...αλλά θα προτρέξω για να πω, όχι με αυτή που ασχολούμαι εγώ....Σωστή τεχνική ΔΕΝ υπάρχει....υπάρχουν γενικοί κανόνες τους οποίους καλά θα κάνεις να υπάκους για να μην εκνευρίσεις τον ακροατή...αλλά ο καθένας κάτι ότι αρέσει στα αυτιά του....
    Έχεις ακουστά στα doubletracking? Δε θα πω "σίγουρα όχι" αλλά σκέφτομαι πως μάλλον δεν είσαι οπαδός της τεχνικής και σίγουρα δε βρίσκεις χρήση σε αυτά που κάνεις....
    Δε θα πω περισσότερα πάνω στο θέμα γιατί, άλλοι τα λένε καλύτερα και μπορείς να πας σε μια σελίδα που λέγεται www.google.com να γράψεις αυτό το πράγμα και ένας νέος κόσμος θα ανοιχτεί μπροστά σου...κύριως απο την άποψη του ότι θα πας πιο κοντά στο να καταλάβεις πως δεν υπάρχει manual για την μουσική παραγωγή όπως επίσης δεν υπάρχει και κανόνας....

    Επίσης ξέρω πολύ καλά πως επαγγελματίας δεν είμαι αλλά ξέρω επίσης πως τα αποτελέσματα που έχω τον τελευταίο καιρό που ασχολούμαι (όσο ασχολούμαι) ΣΙΓΟΥΡΑ είναι καλύτερα απο ορισμένα που έχω ακούσει για τα οποία κάποιος ΠΛΗΡΩΣΕ.....

    Και γενικά να σου πω την αλήθεια με ενόχλησε παρα πολύ το ύφος και η στάση σου καθώς βλέπω πως είσαι καινούριος στο forum...πως θα σου φαινόταν εσένα να ερχόταν κάποιος στην "παρέα" σου και να άρχιζε τις επιθέσεις χωρίς να τον ξέρει κανείς και χωρίς αυτός να ξέρει κανέναν....Εμένα πάντως ....όχι καλά...
    Οπότε θα πρότεινα να μαζέψεις λίγο τα νεύρα σου και να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που πιστεύεις εσύ προσπαθώντας να περιορίσεις λίγο τον εγωισμό σου....
    Καλή σου μέρα και καλά μυαλά...
  • #32 από freemind στις 21 Feb 2008
  • Harucci δουλευεις σε καποιο στουντιο με ειδικοτητα τη μιξη? Δηλαδη, εχεις σπουδασει ηχοληπτης και μετεπειτα επιασες δουλεια σε καποιο στουντιο; Γιατι η ορολογια που ειπες, μας μπερδεψες ολους ( ακομα και ανθρωπους οπως ο korgy που εχει δαπανησει περισσοτερα χρονια και χρηματα σε αυτο που εσυ το παιζεις αυθεντια, ανευ λογου και δειγματος ).

    Drakoumel, η συζητηση μου θυμιζει λιγο τα περι Compressor με τον Dunkan. Μερικες φορες, το μονο που εχεις να κανεις, ειναι να κλεινεις τα αυτια σου και να δουλευεις οπως ξερεις. Εξαλλου, μπορει και οι ιδιοι που τωρα σε κρινουν, οταν ακουσουν δουλεια σου να ειναι πεπεισμενοι πως το εκανες με τον τροπο "τους" και οχι με τον τροπο "σου".
  • #33 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • Καταρχας το ποσο καιρο εισαι στο forum  μου ειπε ΔΕΝ..εγω εκρινα αυτα που εγραψες στο post που διαβασα.. και δεν βοηθας πολυ μ'αυτο που γραφεις... αντιθετως...Τωρα αν πραγματικα ηθελες να βοηθησεις αυτο ειναι ακομα χειροτερο για μενα γιατι δηλωνει αγνοια και οχι εγωισμο ή δολο.
    Τωρα για το double tracking καπου το χω ακουσει και γω...αλλα δεν υπαρχει λογος να το κανεις στο μπασο και βαριεμαι να εξηγησω τους λογους...ο βασικοτερος ειναι οτι το double tracking για να πιασει τοπο συνηθως συνοδευται απο full pan..αν θες να δεσμευσεις τις συχνοτητες ξεχωριστα υπαρχουν αλλοι τροποι...ψαξτο μονος σου αυτο...αυτο που κανεις απο την αλλη να βαζεις lowpass στα 250 που το ειδες παλι...στο google και αυτο?σου ειπε κανενας οτι το clarity του μπασου ειναι στα 800? αυτο το πραγμα που εχεις φτιαξει ειναι υλιγγος!αυτο ειναι το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ...ολα τα αλλα οπως τα νευρα μου και οπως αλλιως με χαρακτηρισες ειναι περισσοτερο υποκειμενικα και κατα την αποψη μου απλα στην φαντασια σου ;)

    freemind δεν θελω να δειχνω τιποτα απο ολα αυτα που λες..ουτε αυθεντια ειμαι ουτε καν ηχοληπτης...εχω διαβασει πολυ ομως για το θεμα και εχω δοσει ενα καρο λεφτα σε βιβλια...εχω παρακολουθησει συζητησεις σε ξενα forum και πιστεψε οποιος ξερει τι λεει φαινεται, οποιος δεν ξερει παρομοιως...εγω να μαθω θελω οχι να μιλησω...ας βγαινουν ατομα που ξερουν να πουνε 5 αληθειες και δεν ξαναστελνω...αλλα τωρα δεν μπορω να αφηνω post σαν το συγκεκριμενο να αιωρειται ασχολιαστο(low pass στα 250 ελεος...)

    P.S. Τι να πω ρε παιδια αν ασχοληστε τοσο καιρο με την μειξη και δεν ξερετε το linear phase EQ...βασικοτατο πραγμα ::)
  • #34 από freemind στις 21 Feb 2008
  • Ισως εαν το ελεγες κατευθειαν linear και οχι "χροιας", να μπορουσαμε να καταλαβουμε τι λες Harruci. Μεταφρασεις του ποδιου, δεν ενδεικνυνται σε αυτο το χωρο, γιατι μπορει να προκαλεσουν απο γελιο εως μπερδεμα..Και εαν γινει το τελευταιο, μπορει να εχεις 100 μελη να ψαχνουν να βρουν τι ειναι αυτο "χροιας" που εσυ αναφερεις.
    Οποτε, αφου λες πως εχεις μελετησει αρκετα πραγματα, θα μπορουσες να αναφερεις την κλασσικη ονομασια του EQ.

    Το μονο αντικειμενικο πραγμα που ξερω σε αυτο το χωρο, ειναι η κριση πανω στη δουλεια του καθενος.
    Ευχαριστως να κρινουμε μιξεις σου harucci ( το ιδιο ισχυει και για τον drakoumel προφανως και για ολους οσους μπηκαν στον κοπο να απαντησουν ).
    Μεχρι τοτε, η θεωρια παραμενει θεωρια, και η πραξη πραξη.

    Εξαλλου, ουτε ο Alan Parsons ηταν ηχοληπτης με "βουλα", αλλα εκανε το Dark Side of the moon, εναν απο τους δισκους για σεμιναριο.
  • #35 από Jezus στις 21 Feb 2008
  • Να ρωτησω και εγω κατι ασχετο λιγο... βλεπω ολοι παραπανω γραφετε το mix ως μειξη (με ΕΙ), και οχι μιξη, που φανταζομαι θα ηταν πιο απευθειας μεταφραση. Υπαρχει ελληνικη γραφη για αυτη τη λεξη? Ευχαριστω!

    -Κωστας
  • #36 από freemind στις 21 Feb 2008
  • Εγω τη γραφω με "ι" :D
  • #37 από drakoumel στις 21 Feb 2008
  • Πραγματικά δε καταλαβαίνω τις εκφράσεις "δεν υπάρχει λόγος για να το κανεις αυτό" , " υπάρχουν άλλοι τρόποι"...πραγματικά και πέρα απο κάθε φαντασία, που όπως είπες πρέπει να έχω αρκετή, δε τις καταλαβαίνω....
    Θα έλεγες ποτέ σε κάποιον "ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ low pass στα 250 στο μπασσο", η "ΠΟΤΕ ΜΗΝ κάνεις doubletrack το μπασσο" και άλλα διάφορα τέτοια???
    Αν το σκεφτείς λίγο νομίζω πως θα συμφωνήσεις πως τέτοια πράγματα ΔΕΝ λέγονται...μιλάμε για μουσική..για ήχο...δεν υπάρχει τακτική για να φτιάξεις κάτι που θα ακούς, όπως δεν υπάρχει και για κάτι που βλέπεις....θα έλεγες ποτε σε έναν ζωγράφο "ΠΟΤΕ ΜΗΝ χρησιμοποιήσεις οτιδήποτε άλλο εκτός απο πινέλα" ? ....
    Ελπιζω να καταλάβεις πόσο απόλυτος είσαι και ποσο δε θα έπρεπε να είσαι...
    Κατα καιρούς έχουν χρησιμοποιηθεί τακτικές που ξεκίνησαν σαν πειραματισμός αλλά εξελιχθηκαν πολύ διαφορετικά ή και ακόμα αν έμειναν σαν πειραματισμοί έδωσαν κάτι....
    Επαναλαμβάνω....ΔΕΝ υπάρχουν βήματα 1-2-3 για να κάνεις κάτι...
    Πόσα παραδείγματα πειραματισμών έχουμε ακούσει κατά καιρούς?
    Όταν δηλαδή ο Flemming Rasmussen εβαλε το νόμισμα στον κόπανο και έκοψε τα μεσαία απο τα drums πετάχτηκαν όλοι και είπαν" μα τι πράγματα είναι αυτα? νόμισμα στον κόπανο? mid scoop το συμπαν?απαράδεκτο..." Δε νομίζω...
    Και αυτά δε τα λέω για να δικαιολογήσω τον "δικο μου πειραματισμό" γιατί την τεχνική αυτή δε την θεωρώ πειραματισμό....
  • #38 από vangelis στις 21 Feb 2008
  • ειναι παντα δυσκολα σε εναν χωρο που μετραει παρα πολυ η υποκειμενικη αποψη να υπαρχουν απολυτες διαδικασίες ιδαιτερα του στυλ "εγω ξερω, και αυτό είναι".

    Ο Alan Parson αν σκεφτόταν έτσι, δεν θα έφτιαχνε ποτέ αυτά που έκανε.....


    Το να διάβασε κανείς πολλά βιβλία και να έχει γνώσεις κτλ. χωρις ενα ηχητικό παράδειγμα είναι ε, απλά, άσκοπο.
  • #39 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • Ισως εαν το ελεγες κατευθειαν linear και οχι "χροιας", να μπορουσαμε να καταλαβουμε τι λες Harruci.


    Αυτο ειναι κομματι απο το πρωτο μου post...
    "Η δουλεια φιλε μου στην μειξη γινεται με τα ΕQ χροιας. οτι θες κανεις με αυτα...και για εναν περιεργο λογο κανεις δεν τα αναφερει ποτε. Τα ΕQ αυτα λοιπον ειναι γραμμικης φασης και δεν αλλαζουν την φαση του σηματος"

    Οσο για τον όρο πιστεψε με δεν ειναι δικος μου και ισως να μην τον ξερει αρκετος κοσμος...μου τα εχει αναφερει ετσι ηχοληπτης με βουλα.αν τα χρησιμοποιησεις καταλαβαινεις γιατι μπορει να τα αποκαλουν ετσι...Εγω παντως προτιμω τον ορο γραμμικης φασης.


    Συμφωνω μαζι σου απολυτα για το οτι το αποτελεσμα μας κρινει ολους ...γι' αυτο και δεν ανεφερα πουθενα το επιγχειρημα "ενας φιλος μου ειπε οτι το μιξαρα καλυτερα απο στουντιο"...επισης σημασια εχει πως θα το κρινει ενα εμπειρο αυτι...και ελπιζω οτι συντομα θα ειμαι σε θεση να εκτεθω δημοσια...
  • #40 από freemind στις 21 Feb 2008
  • Τοτε δεν θα επεκταθω προσωπικα στο θεμα, ανυπομονωντας να ακουσω τη μιξη Harruci.
  • #41 από drakoumel στις 21 Feb 2008
  • Εγω πάλι νομίζω πως και πάλι χωράει συζήτηση το θέμα...όχι για τις ικανοτητες του Harruci..προς θεου δεν ειναι αυτο το ζήτημα...
    Απλά επειδή κουβέντα γίνεται εχω ακούσει αρκετα παραδείγματα παραγωγών να πηγαίνει κάποιος και να θέλει να ηχογραφήσει κάτι συγκεκριμένο και κάπως έξω απο τα νερά του παραγωγού και το αποτέλεσμα να ειναι λίγο περίεργο..για τα γούστα μου δηλαδή....
    Βλέπε τα drums να κάνουν για μπουζούκια, οι κιθάρες να κάνουν για χατζηγιάννη, το μπασσο για barry white κλπ....
    Καταλήγω στο ότι καλος παραγωγός στην Κοκκίνου (εξαφανίστηκε) δεν είναι καλός παραγωγός για τους Devildriver....
  • #42 από faser στις 21 Feb 2008
  • Πωπω Harrucci!!

    Τι επίθεση ήταν αυτή που εξαπέλυσες; Πραγματικά ακατανόητη.. Δεν ξέρω αν δεν σε πειράζει κάποιος άγνωστος να έρχεται και να σου μιλάει με τέτοιο τρόπο όταν σε πρωτοσυναντεί, αλλά στο περισσότερο κόσμο σίγουρα τον πειράζει..

    Πραγματικά.. Δεν σε γνωρίζω και ούτε μπορώ να πω αν αυτά που λες είναι σωστά ή λάθος (δεν έχω τις γνώσεις), αλλά πίστεψε με, με τον στόμφο που μίλησες δεν πρόκειται να έπαιρνα υπόψη μου καμία σου συμβουλή.. Μου θυμίζεις λίγο τους καθηγητές παλιάς κοπής που αν τόλμαγες να πεις κάτι διαφορετικό εισέπραττες χλευασμό.. Φαντάζομαι ότι θα γνωρίζεις ότι αν ο Αινστάιν δεν είχε αμφισβητήσει τις παγιοποιημένες θεωρίες του Αριστοτέλη η Φυσική (και αντίστοιχα όλες οι επιστήμες) δεν θα είχαν φτάσει στο σημείο που είναι σήμερα..

    Φιλικά πάντα,
    Faser
  • #43 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • εχω κατσει απειρες ωρες μπροστα απο το cubase και εχω σκασει απο το κακο μου που τιποτα  μεχρι προσφατα δεν δουλευε πραγματικα... >:(
    ολο αυτο το αγχος μπορει μπορει να βγαινει στον τροπο που εκφραζομαι οταν μιλαω για την μιξη..δεν ξερω τι αλλο να πω αφου σας εχει κακοφανει τοσο ο τροπος μου... :'(νομιζω παντως οτι δεν ειναι εκει το ζητημα ...αλλα τελικα η μιξη...
    οτι λεει οτι εχει κανει ο δρακουμελ να σαι σιγουρος οτι το εχω δοκιμασει εδω και χρονια...ολα μπορει να φαινονται οτι δουλευουν αλλα τελικα οπως αποδυκνυεται ΟΧΙ! και θα μου πεις πως κρινεις αν μια μιξη δουλευει λαθος ενω σε γενικες γραμμες μπορει να ακουγεται σωστα...
    για μενα αυτη την στιγμη ειναι 2 πολυ βασικα κριτηρια..το ενα που δεν αφορα τον ακροατη...η καταναλωση μνημης του υπολογιστη που αυτο πραγματικα μου δενει τα χερια και σου περιοριζει την φαντασια σου στην μιξη....και κατι που αφορα τον ακροατη...η τελικη ενταση του κοματιου...πολλες φορες εβγαλα κατι που μαρεσε αλλα επειδη συχνοτικα ειχε καθοριστει λαθος δεν απεδιδε την απαιτουμενη ενταση...ο τροπος του δρακουμελ εχει περιορισμενες δυνατοτητες και αυτο το ξερω επειδη τον εχω δοκιμασει... :-*
  • #44 από vangelis στις 21 Feb 2008
  • ..υπαρχει ομως μια μικρη πιθανότητα αυτό που κανει ο Δρακουμελ να του αρέσει, να την βρίσκει με αυτό...υπάρχουν μουσικοί που γουστάρουν το στυλ τους, και οχι τις απειρες δυνατότητες...να γουστάρουν τον ήχο μιας κιθάρας τενεκέ παρά μιας PRS....
  • #45 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • αλλο μ'αρεσει αυτο που βγαζω και αλλο σωστη μιξη...εγω δεν μιλησα για την χροια των οργανων ας κανει οτι θελει ο καθενας εκει...το ζητουμενο τουλαχιστον για μενα ειναι να εχει ΒΕΛΤΙΣΤΗ λυση στο τελικο αποτελεσμα...σε ολα... στην διαυγεια και στην ενταση...εκει θα κανεις την διαφορα...εκει φαινεται ο επαγγελματιας απο τον ερασιτεχνη και ο καλος απο τον κακο...ειναι το πιο ευκολο πραγμα να βγαλεις μια πολυ ομορφη μιξη με μεση ενταση -9db... το στοιχημα για μενα και για πολλους αλλους ειναι να ειναι και δυνατα χωρις να ειναι παραμορφομενη...και εκει να ειστε σιγουροι οτι υπαρχουν κανονες...μπορει να ειναι πολλοι κια διαφορετικοι αλλα υπαρχουν
  • #46 από drakoumel στις 21 Feb 2008
  • Και η PRS στα καταλληλα χέρια τενεκές είναι....
    Δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα τι θες να πεις vangelis...

    Αλλά πάνω σε αυτό που είπες Harrucci αλλά και γενικά σε ότι λέμε τόση ώρα....Είπα κάτι που μάλλον πέρασε απαρατήρητο και νομίζω ότι πρέπει να επανέλθω....Τόση ώρα προσπαθώ να φανταστώ σε τι αναφέρεται ο καθε ένας...
    Αν πχ ο Harrucci έχει στο μυαλό του το μπάσσο μιας RnB παραγωγής είμαι τελείως λάθος....αν επίσης αφησα εγώ να εννοηθεί πως αυτα που είπα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε μια τέτοια παραγωγή και πάλι λάθος...ούτε εγώ θα το έκανα...
    Αν ο Vangelis έχει επίσης στο μυαλό του μια ala santana κατάσταση με κατσαρόλες, όχι ούτε εμένα μου αρέσει και θα πήγαινα για αυτό....

    Λέγοντας "περιορισμένες δυνατότητες" τι ακριβώς εννοείς Harrucci?

    Edit:Και για να ξεκαθαρισω τις προθέσεις μου και τον προσανατολισμό μου και μιας που το θεμα πήρε διαστάσεις
    αυτό εδώ είναι κάτι το οποίο δουλεύω....για να ξεκαθαρίσω όπως είπα τον προσανατολισμό μου.....
    Ούτε κατα διαννοια δεν είναι "επαγγελματική δουλειά" αλλά ότι είπα πιο πάνω νομίζω ισχύει....ούτε για να αποδείξω τίποτε κ ούτε για κανέναν άλλο λόγο....είναι ένα δείγμα της μικρής μου ενασχόλησης, ούτε 10ετιας...ούτε 5ετιας...
    http://sordidpyx.googlepages.com/PredatorPriviledge.mp3
  • #47 από vangelis στις 21 Feb 2008
  • η σωστή μίξη ΄συμφωνά με τι ?? με τα βιβλιά ?? με την κοινή γνώμη ?? Ολα τα βιβλιά που γνωρίζω πάνω σε αυτό το θέμα τονίζουν πως ειναι συμβουλευτικά και άλλο τίποτα, στην μίξη δεν υπάρχει το "αυτό ειναι το σωστό και ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις έτσι...."...αν το γουστάρω, το κάνω, αν δε όχι, δεν το κάνω, και κάνω κάτι άλλο..θεωρείτε λάθος μετά ??

    Δεν κάνω low cut, γιατι γουστάρω να βουίζει...τα βιβλια συστήνουν low cut, επειδη δεν το εκανα ΄΄εκανα λάθος ?? στα forum ποθ ασχολούνται με αυτά τα θέματα, απλά, λέγονται καποιά πολύ βασικά πραγματα...και οι καλοί λένε πάντα "συμφωνα με την γνωμη μου...."...
    Και η PRS στα καταλληλα χέρια τενεκές είναι....
    Δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα τι θες να πεις vangelis...


    εννοω πως μπορεί να ειναι το ζητούμενο ο ήχος τενεκές...αυτό εννοω, και οχι αν ξέρει να παίζει κάποιος η όχι, αυτό ειναι αλλού παππά ευαγγέλιο...
  • #48 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • περιορισμενες δυνατοτητες στο να διαχειριστεις σωστα ολες τις συχνοτητες του μπασου σε καθε χρονικη στιγμη...εμενα μου δημιουργουσε πολλα προβληματα αυτη η λυση ασε που δεν ειχε καμια ευελιξια στον ηχο...ι γιαυτο πλεον  χρησιμοποιω multiband compressor στο μπασο..διαλεξε τισ συχνοτητες που σου κανουν και αστες να περασουν..τις αλλες τις συμπιεζεις..περνα του και ενα ΕQ και κοψε τις ενοχλητικες συχνοτητες που ειναι μεσα στην περιοχη των domain συχνοτητων...περνα του και ενα Εq LINEAR PHASE και δωστου την χροια που θες μες στην μιξη σου (σας λυθηκε τωρα η απορια γιατι το ειπα χροιας το γραμμικης φασης?)
    η σωστή μίξη ΄συμφωνά με τι ?? με τα βιβλιά ?? με την κοινή γνώμη ?? Ολα τα βιβλιά που γνωρίζω πάνω σε αυτό το θέμα τονίζουν πως ειναι συμβουλευτικά και άλλο τίποτα, στην μίξη δεν υπάρχει το "αυτό ειναι το σωστό και ΠΡΕΠΕΙ να το κάνεις έτσι...."...αν το γουστάρω, το κάνω, αν δε όχι, δεν το κάνω, και κάνω κάτι άλλο..θεωρείτε λάθος μετά ??

    Δεν κάνω low cut, γιατι γουστάρω να βουίζει...τα βιβλια συστήνουν low cut, επειδη δεν το εκανα ΄΄εκανα λάθος ?? στα forum ποθ ασχολούνται με αυτά τα θέματα, απλά, λέγονται καποιά πολύ βασικά πραγματα...και οι καλοί λένε πάντα "συμφωνα με την γνωμη μου...."...

    αστο να βουηζει τοτε...απλα θα τo ακους μονος σου
    κανονες υπαρχουν και τα κριτιηρια πολλα για μια ισορροπημενη μιξη...ρωτα ενα γιατρο καλυτερα τι ειναι καλο για το ανθρωπινο αυτι και τοτε θα ξερεις πως μπορεις να κανεις μια σωστη μιξη....(--->loud and clear? )
  • #49 από vangelis στις 21 Feb 2008
  • ...τεσπα...δεν οδηγει πουθενά αυτό, κανε οτι γουσταρεις, πες οτι γουσταρεις, κανε οτι γουσταρεις...δεν καταλαβαινόμαστε ετσι και αλλιώς...δεν ασχολούμε άλλο...
  • #50 από Harrucci στις 21 Feb 2008
  • ...τεσπα...δεν οδηγει πουθενά αυτό, κανε οτι γουσταρεις, πες οτι γουσταρεις, κανε οτι γουσταρεις...δεν καταλαβαινόμαστε ετσι και αλλιώς...δεν ασχολούμε άλλο...

    για να στο πω αλλιως και να το τελειωνουμε...μαθε τον τροπο να κανεις  κατι να ακουγεται mainstream και βρες δικες σου τεχνικες και δικο σου ηχο μετα..οι δρομοι ειναι πολλοι...προορισμος ενας...καθαρος και δυνατος ηχος..ΤΑΛΟΣ ;)
Σελίδες: