Αποστολέας Θέμα: Να αλλάξω "γραμμή πλεύσης";;  (Αναγνώστηκε 3693 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sensei

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Να αλλάξω "γραμμή πλεύσης";;
« στις: 10/03/11, 14:49 »
Λοιπόν...

Είχα ανοίξει και πριν λιγο καιρό ένα τοπικ σχετικά με την αγορά ακουστικής κιθάρας.

Στα γρήγορα να ξαναπω πως είμαι αρχάριος (λίγους μήνες έχω που ξεκίνησα), σχεδόν αυτοδίδακτος, και μ' ενδιαφέρει μόνο να παίζω ακόρντα και εντεχνίλες με παρεούλα κτλ

Έχω αρχίσει να ψάχνομαι για ακουστική και μάλιστα για καλή μου τύχη, έχω δανεικές σπίτι μου μία Yamaha F310 και μια Ovation Applause 126.

Το θέμα είναι ότι μάλλον.....δεν την παλεύω με ακουστική! Πολύς ο πόνος ρε παιδιά!!

Ειδικά την με την Yamaha ασχολήθηκα πολύ λίγο και μετά την "πέταξα".
Με την Ovation είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα αλλά μετά από κανά μισάωρο, έχω πάλι πρόβλημα.
Και μετά το 30λεπτο κυρίως το πρόβλημα είναι όταν "πατάω" χορδή στο 1ο τάστο, όπου πλέον ή δεν την πατάω καλά και "μπουκώνει" ή ασκώ πολύ μεγάλη δύναμη και κλατάρω!

Σκεφτόμουν λοιπόν μήπως εγκαταλείψω την ιδέα της ακουστικής και πάω σε κλασσική, όπου οι νάυλον χορδές υποθέτω θα εξαλείψουν αυτό το πρόβλημα.
Το θέμα είναι πως, απ'όσο ξέρω, οι κλασικές ενδείκνυνται για παίξιμο με δάχτυλα. Εγώ όμως παίζω συγχορδίες με πένα. Είναι απαγορευτικό αυτό;;

Τι μου προτείνετε λοιπόν;; Στροφή σε κλασική ή επιμονή στην ακουστική με κάποια tips που ίσως μπορείτε να μου δώσετε;;

Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Να αλλάξω "γραμμή πλεύσης";;
« Απάντηση #1 στις: 10/03/11, 14:59 »
Ποτε δεν ειναι ασχημο να μαθεις να παιζεις με εναλλακτικους τροπους (πχ με δαχτυλα αντι για πενα ή μαζι με πενα).
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι θα στραφεις προς εναν τροπο γιατι απλα δεν την παλευεις με τον πονο.