Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Adoni

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16
51
Παιδια συνεχιστε να προσπαθειτε και θα τα καταφερετε!

Θα διαφωνησω με τον Υπνοβατη, για τοσο νωρις νομιζω ασκησουλες 1234 και μερικες απλες catchy μελωδιες στα 5 πρωτα ταστα (αρχικα με e,B και κατοπιν σιγα σιγα με ολες τις χορδες) ειναι απαραιτητες.
1) Για να "παρουν" τα δακτυλα στην ταστιερα. Πρεπει να ανεξαρτητοποιηθουν, να σκληρυνουν οι ακρες τους (νομιζω ολοι θυμομαστε ποσο ποναγαν αυτες οι ασκησεις στην αρχη, στην ακουστικη τουλ), να αποκτηθει μια ανεση στο να κινουνται σε ολες τις χορδες στην πρωτη κ δευτερη θεση (δεικτης στο 1ο κ 2ο ταστο αντιστοιχα) και φυσικα να μαθουν κ πως να κρατανε το οργανο, καθετοτητα δακτυλων και θεση του αντιχειρα. {ξερω οτι το τελευταιο θα ξεσηκωσει θυελλα αντιδρασεων, αλλα μην ξεχναμε οτι απευθυνομαστε σε πληρως αρχαριους... ας μαθουν τα βασικα κ πως να ειναι καθετα τα δακτυλα με ενα καλο πιασιμο στην κιθαρα, και αργοτερα κανουν κ τις αλτερνατιβιες  ;) }
2) Να μαθουν καταρχην να κρατανε την πενα σωστα, να συνηθισουν στο alternate picking και στην κινηση του καρπου και οχι του αγκωνα, να ξεχωριζουν τις χορδες μεταξυ τους.

Νομιζω ειναι δυσκολο σε καποιον παντελως αρχαριο να ξεκινησει κατευθειαν με συγχορδιες. Τα δακτυλα πονανε, δεν εχουν "σπασει" ακομα, οι εναλλαγες φαινονται γρηγορες και δυσκολο να τις πετυχεις ακριβως και καθαρα, να μαθεις να χειριζεσαι σωστα το ρυθμικο χερι (αυτα που ειπα παραπανω) και να κανεις κ strumming  με ρυθμο...

Ολα στην ωρα τους, δε χρειαζεται βιασυνη. Υπαρχει πολυ υλικο στο νετ, και η παρεα εδω στο Κιθαρα ειναι παντα προθυμη  :)
Μην τα παρατατε! Θελει υπομονη και επιμονη!

 

52
Θα συμφωνησω με τον Υπνοβατη. Μπορει στην αρχη με το νεο αποκτημα και το νεο ηχοχρωμα να ενθουσιαστεις, συντομα ομως -και οσο πιο πολυ παιζεις- η τοσο μεγαλη διαφορα στην ποιοτητα σχεδον σιγουρα θα σε αποθαρρυνει. Οποτε :
1) Αγανακτεις και επιστρεφεις στην κλασικη, που δεν εχει βεβαια το ηχοχρωμα της ακουστικης αλλα ειναι καλυτερη ποιοτικα
2) Το κανεις γαργαρα και επιμενεις στην ακουστικη, διοτι ισως και να εχεις πουλησει στο μεταξυ την κλασικη, οποτε απ το ολοτελα...
3) Τα παρατας τελειως

Το καλυτερο για σενα σεναριο ειναι το πρωτο, το οποιο ομως κρυβει ενα παραδοξο. Δεδομενης της μεγαλης διαφορας στην ποιοτητα -αρα και στον ηχο και στο playability-  ειναι πολυ πιθανο να γυρισεις στην κλασικη οπως ειπα, με αποτελεσμα ουσιαστικα να εχεις ξοδεψει αυτα τα 150 τζαμπα και βερεσε αν εχεις και την ακουστικη να σκονιζεται... συνεπως δεν ειναι καλυτερα να παιζεις στην κλασικη μεχρι να μαζεψεις χρηματα για μια ακουστικη της ιδιας ποιοτικης κατηγοριας?

53
Θα συμφωνησω και εγω με τους περισσοτερους οσον αφορα την οργανωση και τις εντυπωσεις απο την μπαντα. Εγω ημουν στην αρενα αρκετα μπροστα, επιασα και καγκελο απο ενα σημειο και μετα. Επειδη ακριβως δεν ειχα το πολυ ακριβο εισητηριο, με κανεναν τροπο δε λεω οτι "εκλαψα τα λεφτα μου", αλλα αν το ειχα παρει πολυ πιθανον να ημουν αρκετα απογοητευμενος.


Οσο για τον Frusciante, επισης θα συμφωνησω οτι ειναι εξαιρετικα υπερεκτιμημενος τοαο απο μουσικης/τεχνικης αποψης, αλλα και οσον αφορα το ρολο του στο συγκροτημα. Ο "θεος", "η ψυχη του συγκροτηματος" και αλλα τετοια με βρισκουν αρκετα αντιθετο καθως απο τη μια ο Flea ειναι και με τη βουλα το μουσικο κεφαλι της μπαντας, εγνωσμενης αξιας παντου σαν κορυφαιος μουσικος εδω και χρονια (μονο εμεις εδω εχουμε μεινει πισω), και απο την αλλη ο Anthony που κυριως γραφει τους στιχους και εχουμε συνηθισει και τη φωνη του-χωρις να ειναι κανενας μεγαλος τραγουδιστης. Χωρις αυτους οι Peppers απλα δεν ειναι... πιπεριες!
Τον Frusciante τον θεωρω καλλιτεχνη με χαρακτηρα που λεμε, δηλαδη ακους ενα κομματι και καταλαβαινεις οτι ειναι και αυτος μεσα, και αυτο πιστευω οτι τον ανεβαζει πολυ στην εκτιμηση του κοινου. Ειναι βεβαια πολυ καλος κιθαριστας αλλα οχι τοσο καλος πια! συν οτι παιζει σολο, που οσο ναναι τον κανει πιο δημοφιλη απο τον μπασσιστα

54
Το κομματι δεν ηταν ασχημο, ενταξει βεβαια δεν ηταν και τοσο επαναστατικο οσο σε προϊδεαζε ο τιτλος, αλλα ηταν καλη προσπαθεια. Απο θεμα παραγωγης και φωνης ηθελε πολλη δουλεια, αλλα αν τα κανεις ολα μονος σου οπως ειδα καπου να γραφεις, δεν μπορω παρα να δωσω respect.

Τωρα στο επιμαχο σημειο με το μπουζουκι... ναι και αλλοι στη δικη σου φαση εχουν δοκιμασει αναλογους πειραματισμους, απο ερασιτεχνες μεχρι παικτες οπως ο Παουρης ή ο Τατασοπουλος, και αφου οπως λες δεν απευθυνεσαι στο ελληνικο κοινο, θα βρεις παρα πολλους που θα χαρακτηρισουν αυτο το εγχειρημα υπερεπαναστατικο. Γιατι σιγουρα ενας Αυστριακος/Σουηδος/Αμερικανος κλπ θα παραξενευτει παρα πολυ να δει ενα τετοιο "περιεργο" παραδοσιακο οργανο οπως ενα μπουζουκι, επι σκηνης, να παιζει τετοια πραγματα με μια ροκ μπαντα.
Προφανως και ο μεσος Ελληνας ακροατης ισως εκπλαγει με το ποσο μπορει να κολλαει -οχι βεβαια οσο ο ξενος καθως ο Ελληνας εχει ακουσει μπουζουκι με ηλεκτρικη πολλες φορες... αλλα μην ξεχνας οτι εδω ειμαστε σχεδον ολοι σχετικοι με το αθλημα της κιθαρας, και τι θελω να πω με αυτο:

Ενα τετραχορδο μπουζουκι ειναι... μιση κιθαρα ουσιαστικα. Αρα δεν ειναι να απορεις που μπορει να παιξει με επιτυχια, και χωρις ιδιαιτερη δεξιοτεχνια -οπως τα παιζεις στην κιθαρα ετσι τα παιζεις και στο τετραχορδο- επαξια τετοια μουσικη. Κοινως, ο τροπος με τον οποιο χρησιμοποιεις το μπουζουκι στο κομματι ειναι... κιθαριστικος, και μαζι με τον τροπο που το εχεις κανει να ακουγεται (μαγνητη, μικροφωνο, και τα 2... δεν ξερω τι εχεις κανει ή τι επεξεργασια εχει υποστει) το κανει να χανει σε μεγαλο βαθμο την ιδιαιτεροτητα του ηχου του. Οποτε παιζεις ενα μπουζουκι σαν να ηταν κιθαρα, και στην τελικη μιξη ακουγεται και περιπου σαν κιθαρα... αυτο δεν ειναι επαναστατικο στα δικα μου αφτια τουλαχιστον. Κατα τη γνωμη μου μεγαλυτερη προκληση ειναι να παιξεις μπουζουκισια μεσα σε ενα ροκ κομματι και να το κανεις να ταιριαξει.

Συνεχισε την προσπαθεια!

55
Για τις elixir και τις ernie ball εχω ακουσει καλα λογια αλλα δεν εχω δοκιμασει τις δευτερες. Στη δικη μου κιθαρα φοραω συνηθως martin ή d'addario. Προφανως ειναι κ θεμα τι σου καθεται στο αφτι ετσι? απο 10 ατομα μπορει να ακουσεις 10 διαφορετικες γνωμες πανω στο γουστο.



Δηλαδή κάτι τέτοιο εννοείς http://www.adagio.gr/product.php?prodid=20 ;;; καλές είναι; να της δοκιμάσω;
Ναι, αυτη τη σειρα. Εσυ διαλεξε τις 10αρες για αρχη (9αρες για ακουστικη μου φαινεται παραειναι λεπτες κ ο ηχος θα ειναι φτωχος)

56
Για τις elixir και τις ernie ball εχω ακουσει καλα λογια αλλα δεν εχω δοκιμασει τις δευτερες. Στη δικη μου κιθαρα φοραω συνηθως martin ή d'addario. Προφανως ειναι κ θεμα τι σου καθεται στο αφτι ετσι? απο 10 ατομα μπορει να ακουσεις 10 διαφορετικες γνωμες πανω στο γουστο.

57
Δεν ξερω πως θα σας φανει το συγκεκριμενο προτζεκτ, εμενα παντως με ενθουσιασε, και πολυ θα ηθελα να συμμετασχω!!!
Η Formentera ειναι ενα νησι στις Βαλλεαριδες, κοντα στην Ibiza. Η Formentera Guitars ειναι μια βιοτεχνια η οποια προσφερει:

Σου δινει την ευκαιρια να φτιαξεις εξολοκληρου τη δικη σου ηλεκτρικη κιθαρα ή μπασο, με τη βοηθεια και επιβλεψη ειδικων τεχνητων οι οποιοι σε διδασκουν βημα-βημα την κατασκευη, επισκευη και σεταπ της κιθαρας σε ενα προγραμμα 3 εβδομαδων, συνδυαζοντας το με διακοπες!!!

http://www.formentera-guitars.com/

58
ω μα ναι! "Μου 'πες θα φυγω"! τεραστια παραλειψη!
kbasilis :up

59
επισης πολυ καλο σολο
Tzimis Panousis - Gia mia xoufta dollaria


γενικα η μουσικη σε αυτην την πρωτη παρανομη κασσετα του Πανουση ειναι κατα τη γνωμη μου εξαιρετικη. Jazzοφερνει, funkοφερνει, ειναι πιο πλουραλιστικη στην ενορχηστρωση... δεν ξερω τι φταιει, αλλα μου φαινεται σαν συνολο πολυ αρτια. Τραγουδια απο αυτην την κασσετα τα οποια επανακυκλοφορησαν αργοτερα σε "επισημους" δισκους του, νομιζω δειχνονυ πιο φτωχα (πχ το Ερωτικο).

60
Μια που ειπαμε για τον Πουλικακο, επισης εξαιρετικο παιξιμο κιθαρας και σολο εχει στο "Να φυγει αυτος ο χειμωνας".
Ξερεις μηπως αν ο κιθαριστας ειναι ο ιδιος?

Dimitris Poulikakos-Na Fygei Autos O Xeimwnas


61
Orfeas Peridis - Bronx-Ta tragoudia mou t amerikanika


2:55 και μετα. Πιο πολυ μου αρεσει αυτη η πιο "καθαρη" εκτελεση απο το live, σε σχεση με την studio version που εχει το βρωμικο καναλι

62
Αυτα που παιζει ο Δρολαπας στο συγκεκριμενο, ειναι σολο πανω σε παραδοσιακους δρομους. Ολα μα ολα τα σολα βασιζονται σε κλιμακες, αλλιως δεν ειναι... μελωδικα! Αυτο που εννοουσα πιο πανω "πατουρα", δεν ειναι φυσικα η... κλιμακα, αλλα το γεγονος οτι οταν προσπαθεις να αποδοσεις ενα σολο το οποιο ειναι γενικα παραδεκτο οτι το εχει εμπνευστει και ερμηνευσει μια κορυφη του χωρου, οπως γινεται σε διασκευες ξενων τραγουδιων με βαρβατα σολο, λειτουργεις αλλιως. Εχεις στο μυαλο σου και το αρχικο σολο (το οποιο ειναι μαλλον απιθανο να ξεπερασεις), και γενικοτερα προσπαθεις να δωσεις το δικο σου υφος χωρις ομως να αλλοιωσεις την υφη του τραγουδιου. Αυτο εννοω "πατουρα". Στα ελληνικα τραγουδια ειναι αλλιως. Καταρχην περιμενεις τον αυτοσχεδιασμο απο τον ιδιο το δημιουργο οταν το παιζει ζωντανα (πραγμα μαλλον σπανιο στα δεδομενα μας), να αποδιδει ακριβως αυτο που θελει, βαζοντας δηλαδη πρωτα το δικο του υφος και μετα τις επιρροες του. Μετα, ειναι και τα στοιχεια που δινουν ενα περισσοτερο ελληνικο χρωμα στο τραγουδι (οπως παραπανω ο Δρολαπας καλη ωρα), τα οποια θα ξενιζαν παρα πολυ -θα ηταν εως και ενοχλητικα- να τα περιλαβεις σε ενα ξενο τραγουδι οταν σολαρεις.

Α, επισης αξιομειωτο σολο: Παπαζογλου - Στη ρωγμη του χρονου

63
Socrates - Mountains (θα επεφτε φωτια να μας καψει αν δεν το ποσταραμε νομιζω)
Γιωργος Τσιγκος & Μαυροι Κυκλοι - Τετραγωνισμενα Φυλλα

!

krokidis viktwria solo sfentona 1998


VAVOURA BAND-ΤΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ (TO AGROTIKO)


ποσταρω το Αγροτικο σε αυτην την εκτελεση, την πιο... ηλεκτρικη που λεει και ο Τζωνυ, αν και ολο το cd "Ethnic - Soundtracks for films" ειναι γεματο με καταπληκτικα σολο του Δρολαπα.

Θα επανελθω με περισσοτερα


64
Ειχαμε μαζευτει με φιλους για χαλαρη κιθαροσυναξη στο σπιτι μου, μετα απο καποια στιγμη ειπαμε να δουμε κανενα σολο στο youtube... ενας φιλος λοιπον ειχε σκαλωσει με το σολο που παιζουν οι Τσοπανα Rave στη διασκευη που εχουν κανει στο "Ενα τραγουδι για το χειμωνα" του Τζιμακου -πραγματικα πολυ ωραιο σολο, αξιζει να το ακουσετε...
Οποτε μετα απο αυτο, βρεθηκαμε στην... αμηχανη θεση να εντοπισουμε στη μνημη μας κανενα αλλο καλο ελληνικο σολο στην κιθαρα. Δηλαδη που και ο κιθαριστας και το τραγουδι να ειναι ελληνικα -τα οποια δεν πολυφημιζονται για τα σολα τους (γιατι μπορει ο οποιοσδηποτε καλος κιθαριστας να παιζει και σολαρει εκπληκτικα σε ενα ξενο τραγουδι σε διασκευη, αλλα η "πατουρα" του πρωτοτυπου σολο ας πουμε, ειναι ηδη γνωστη και ετοιμη καθως εχει ηδη ερμηνευτει απο κορυφαιους στο ειδος - για να το κανω λιανα δηλαδη, οποιον καλο ελληνα κιθαριστα και να βαλουμε να σολαρει στο comfortably numb φερ'ειπειν, η "πατουρα" ειναι ετοιμη, μπορει ο καθενας να βαλει τον προσωπικο του τονο, αλλα ολοι θα κινηθουν προς αυτο που παιζει ο Gilmour).

Σπαθας, Ζαϊκος, Μανουσελης, Μιτζελος, Κροκιδης, Α.Τουρκογιωργης, Μυστακιδης, Παπαδοπουλος και ολοι οι αλλοι (νομιζω το σχετικο θεμα για τους Ελληνες κιθαριστες θα βοηθησει http://forum.kithara.gr/index.php?topic=50041.0 )... Σας ερχεται στο μυαλο καποιο συγκεκριμενο καλο σολο τους (αν μπορειτε και να το ποσταρετε να το ακουσουμε)?

66
Μα και βεβαια μπορεις, πολλα γνωστα ταξιμακια/ριφφακια παιζονται στον μπαγλαμα (ενδεικτικα το γνωστο θεματακι του "Κανεις εδω δεν τραγουδα" του Ν.Παπαζογλου)

Ακου Γιωργο Μπατη, απο τους κλασικους παικτες μπαγλαμα. Και ως σολιστικο το χρησιμοποιουσε (πρωτοποριακο για την εποχη του), αλλα και παιζοντας ρυθμικα, με "μισα ακορντα" θα λεγαμε -κιθαριστικως- εβαζε και τη μελωδικη γραμμη. Απο και περα τα ακουσματα παρα πολλα.

67
Το βιολι ειναι απο τα πλεον δυσκολα οργανα. Πολυ καλος μου φιλος ειναι πτυχιουχος και συνεχιζει την εκμαθηση κλπ. Σε μια κουβεντα που ειχαμε οταν μια φιλη μας απο την παρεα ψηνοταν να μαθει (στα... γεραματα) βιολι, της ειπε το αφοπλιστικο: "Θα σου παρει 1 χρονο τουλαχιστον να μαθεις να παιζεις με τη σωστη σταση του σωματος"... απο εκει και περα, θεωρια και τεχνικη (να θυμισουμε οτι ειναι ΑΤΑΣΤΟ, με οτι αυτο συνεπαγεται... συν την ασυνηθιστη θεση οπου παιζεις, συν το δοξαρι) θελουν πολλη δουλεια για να πεις οτι μπορεις να παιξεις καπως καλα. Που θελω να καταληξω? Οχι να σε αποθαρρυνω να μαθεις βιολι, ή εστω να το μαθεις παραλληλα με την κιθαρα, αλλα να ξεκινησεις με δασκαλο. Σε αυτην την ηλικια και χωρις γνωσεις μουσικης (αφου τωρα μαθαινεις) ή μεγαλη εμπειρια σε καποιο εγχορδο, η επιτυχης εκμαθηση βιολιου, ειναι πραγματικα τιτανιο εργο και χωρις να θελω να σε αποθαρρυνω, νομιζω οτι εντελως μονος σου και πολυ χρονο θα ξοδεψεις, και τελικα δε θα μαθεις.

69
Εναμιση χρονο μαθημα με δασκαλο και "δεν ξερεις πολλες συγχορδιες"???:o

70
Οποια σ'αρεσουν, δεν ειναι θεμα! Ενταξει προφανως καποια ειναι πιο απαιτητικα στο θεμα που θες εσυ να βελτιωσεις (ρυθμος-χερι πενας), αν διαλεξεις καποιο τετοιο και δεν το βγαζεις, πηγαινε σε κατι πιο απλο και επανερχεσαι αργοτερα βελτιωμενος.
Συγχορδιες για παρα πολλα ελληνικα τραγουδια μπορεις να βρεις εδω www.kithara.vu
Για ξενα υπαρχουν απειρα site.

71
E αφου μαθαινεις με το δασκαλο, και εχεις και μουσικη παιδεια-πειρα στο οργανο, μην ανησυχεις καθολου!
Εξασκηση θελει (και μαλιστα εντοπισμενη, υποθετω στην ταστιερα θα εισαι πολυ κυριλε, με εμπειρια στο μπρατσο-ροπαλο της κλασικης), αμα παιζεις συχνα γρηγορα θα συνηθισεις. Εδω ειμαστε, σε κανενα μηνα, αντε 2 το πολυ, θα δεις μεγαλη βελτιωση προβλεπω.
Φιλικη συμβουλη, μην παιζεις μονο ασκησεις απο το βιβλιο, παιξε και κανενα τραγουδακι (ρυθμικη κιθαρα). Και πιο ευχαριστο ειναι, και θα συνηθισεις το ρυθμικο "πανω-κατω" της πενας.

72
Δεν ξερω το επιπεδο σου για να σου απαντησω. Απο οτι εχω δει το βιβλιο τουλ στην αρχη εχει απλες ασκησεις, για καποιον τελειως αρχαριο. Υποθετω οτι, με πενα ή χωρις, αυτες θα μπορεις να τις παιξεις σωστα ανετα (ειδικα αφου ξερεις να διαβαζεις παρτιτουρα και εχεις αποκτησει αισθηση του ρυθμου). Την πενα θα τη συνηθισεις με εξασκηση, καλο ειναι να παιζεις και αρπισματα-σολακια (τα οποια λογικα θα εχεις συνηθισει μεχρι τωρα να τα παιζεις μονο με δακτυλα), αλλα και ρυθμικα συγχορδιες (για συνηθισεις το "πανω-κατω"). Ξεκινα απο ο,τι θεωρεις εσυ ευκολο, για να αρχισει να παιρνει το χερι σου, και χτισε επανω στις βασεις που ηδη εχεις!
Δεν ειπες αν κανεις ακομα κλασικη, αν κανεις ομως, ρωτα κ το δασκαλο σου. Στη χειροτερη (αν ειναι κανενας σνομπ που παιζει μονο Μπαχ) να μη σου πει τιποτα :P (αρα δε χανεις κατι).

73
Το βιβλιο ειναι πραγματι καλο γι αυτα που θελει να διδαξει.
Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι, εσυ λες οτι εχεις κανει 1,5 χρονο κλασικη κιθαρα (υποθετω σε ωδειο ή με δασκαλο), συνεπως δε μπορει να εισαι ασχετος απο θεωρια, τεχνικη, τροπο μελετης, κλιμακες κλπ. Πως σκαλωνεις τοσο σε αυτα που σου λεει ο φιλος σου (που απο οτι καταλαβαινω ειναι αυτοδιδακτος - χωρις να το λεω υποτιμητικα, κ εγω αυτοδιδακτος ειμαι)?
Και οι 2 κιθαρες ειναι, μην το ξεχνας!
Καταρχην, θα πρεπει να συνηθισεις το παιξιμο με πενα, γιατι βλεπω πολλους φιλους μου κλασικους να τα χανουν λιγακι με αυτο. Alternate picking και rhythm guitar για αρχη ειναι πολυ σημαντικα, καθως δεδομενου του ρεπερτοριου και της τεχνοτροπιας στην κλασικη, υποθετω οτι θα χρειαστεις μια εξοικειωση. Εφοσον ομως εχεις 1μιση χρονο πειρα (κ μαλιστα με δασκαλο), παει να πει οτι και μετρονομο ξερεις να δουλευεις, και τη βασικη θεωρια ξερεις, και ισως καποιες κλιμακες. Με εξασκηση θα λυθουν τα χερια σου!

74
To πρωτο ειναι το "Ναοι στο σχημα του ουρανου" (η ορχηστρικη του εκδοση), απο το Αξιον Εστι των Μ.Θεοδωρακη-Ο.Ελυτη. Στην εκδοση με τους στιχους τραγουδαει ο Π.Κουλουμπης (στην πρωτη εκτελεση).

75
Ο ανθρωπος ρωτησε αν θα του την σεταρουν αν την παρει απο ελληνικο ηλεκτρονικο καταστημα. Προφανως και δεν αξιζει να πληρωσεις ενα σεταπ οσο τη διαφορα απο το ελληνικο μαγαζι με το εξω.
Αυτο που ειπα ειναι οτι αν τελικα καταληξει να αγορασει απο Ελλαδα, απο κανονικο μαγαζι, κανουν ολοι σεταπ. Για ηλεκτρονικο δεν ξερω.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16