Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - truepiece

Σελίδες: [1] 2 3 4 5
1
Νομίζω ότι πρέπει να παραδεχτούμε κατ' αρχάς ότι μια διασκευή μια στο τόσο μας φτιάχνει τη διάθεση. Σπάει αυτό το απρόσωπο που μπορεί να έχει η μπάντα πάνω στη σκηνή, τους κάνει να φαίνονται "ένας από μας". Όποια μπάντα και να δω, αν παίξει πχ 10 κομμάτια, και παίξει και μια ωραία έκπληξη ως διασκευή, σίγουρα θα βοηθήσει στο να μου μείνει αξέχαστο το live (πάντα και για μικρές μπάντες μιλάμε). Ειδικά κιόλας αν η διασκευή είναι σε αγαπημένο κομμάτι αγαπημένου συγκροτήματος. Πιστεύω αφήνει μια ωραία νότα στο τελείωμα.

That said, όσο μου αρέσει να ακούω μια διασκευή σε live, τόσο θεωρώ πως πάνω από μια, αντε δύο, διασκευές, είναι too much - εκτός αν μιλάμε για δηλωμένη cover band, που προσωπικά δε με ενδιαφέρει. Θέλω την μπάντα να προσπαθήσει να μου δείξει τι μπορεί να κάνει, και με τις διασκευές δε γίνεται αυτό. Προτιμώ να μου δείξει το υλικό της, να καταλάβω περί τίνος πρόκειται, να βγάλω συμπέρασμα και μετά ας παίξει καμια διασκευούλα για το χαβαλέ. Αν το συμπέρασμά μου ήταν καλό το κάνει ακόμα καλύτερο, ενώ αν ήταν κακό το κάνει ακόμα χειρότερο.



2
Συνεργασίες μελών / Απ: Project KITHARA.GR
« στις: 05/02/13, 14:48 »
Παιδιά μέσα αν και λογικά θα υπάρξει υπερκορεσμός απο ηλεκτρικές κιθάρες που θα θέλουν να σολάρουν... ( ;D ) Αν και η πρωτοβουλία μπορεί να τραβήξει μέλη που τραγουδούν ή κάνουν κάτι άλλο και φοβούνταν/ντρέπονταν/δεν έκαναν τον κόπο να ασχοληθούν.

Γιατί άλλωστε να μη γίνει κάτι σαν το Stars-lookalike που είχε γίνει παλιά? Με πολλούς στίχους και πολλές κιθάρες.

3
Χαβαλέ έχει το κομμάτι, αλλά όσο για το ΑΟΔΕ, ευχαριστώ να λέτε που υπάρχει μάθημα με βάρος κατεύθυνσης που πάει κάποιος άνετα για 19άρια-20άρια με ελάχιστο σχετικά διάβασμα ;)

4
Επίσης πολλοί ποιμενικοί σκοποί (σκάροι) που παίζονται σε φλογέρα βασίζονται πάνω σε Dorian (έχει αρκετούς το youtube), ένα γνωστό παράδειγμα είναι το κλασικό σήμα της ΕΡΤ.

5
Ο Dorian είναι πιθανότατα ο αγαπημένος μου τρόπος, πιθανότατα για την "επικότητα" που μπορεί να δώσει στη μελωδία.

Με συγκεκριμένο παίξιμο άνετα θυμίζει western, superman κλπ!

Σε αυτό το βίντεο, κάπου στο 1.05 γυρίζει ελάχιστα σε Dorian για λίγες νότες και επανέρχεται σε κανονικό Aeolian:

The Good, The Bad and The Ugly Theme


όπως επισης και η εισαγωγική μελωδία:

Ypogeia Reumata - M' aresei na mi lew polla

6
Πιστεύω ότι μια απλή διάταξη ενισχυτή-ηχείων θα κάνει μια αξιοπρεπή δουλειά, δε χρειάζεται να πάει σε κάτι τόσο ακριβό, εφόσον μιλάμε για παίξιμο στο σπίτι.

Αν έχεις ηχοσύστημα στο σπίτι, νομίζω θα ήταν αποδεκτό το αποτέλεσμα. (θα αντέξει και την μπότα που σκοτώνει και μετακομίζει)

Τουλάχιστον θα είναι ηλεκτρικά ασφαλές, καθώς με τον ενισχυτή κιθάρας μπορεί να γίνει αυτό
Blackout (Rémi GAILLARD)

:D




7
Κοίτα μια φορά μόνο είχα ενισχύσει με κάτι παιδιά ένα ηλεκτρονικό drumkit, κι αυτό ήταν σε καλό audio ενισχυτή (όχι κιθάρας) ο οποίος πήγαινε σε κάποια καλά woofer αν θυμάμαι. Ο ήχος ήταν έτσι κι έτσι αλλά για τζαμάρισμα ήταν μια χαρά.

Σίγουρα κάποιες επιλογές δεν είναι ό,τι καλύτερο, πχ στον ενισχυτή κιθάρας η μπότα θα ακούγεται άσχημα (+ οτι σε μεγάλες εντάσεις κινδυνεύει να καεί :P), από την άλλη σε σκέτα woofer θα χάνεις την "οξύτητα" των hihat-crash Κλπ.

Δεν ξέρω κάτι παραπάνω περί αυτού, αλλά σίγουρα θα υπάρχουν πληροφορίες άμα ψάξεις για electronic drums amplification.

8
Για την απόκριση, αν και δεν το έχω κάνει, πιστεύω θα είσαι καλά. Και η κιθάρα και τα ντραμς έχουν ευρύ φάσμα οπότε το ηχείο θα κάνει δουλειά από τη στιγμή που είναι monitor.

Αν εννοείς στερεοφωνικό σύστημα (πχ σαλονιού) που έχει είσοδο, τότε είναι καλή λύση, αν και αυτά συνηθίζουν να έχουν ηχεία δυο δρόμων και όχι μονιτορ οπότε μπορεί να χάσεις λίγο ποιότητα ήχου. Αλλά η δουλειά θα γίνει.

Θεωρητικά οποιοδήποτε σύστημα ενισχυτή-ηχείου θα κάνει τη δουλειά του, ακόμα και ένα cd player που λέει ο λόγος (αρκεί να έχει είσοδο).


9
Ακριβώς την ίδια έξοδο που παίρνεις για να βάλεις ακουστικά, αυτήν παίρνεις για να τη βάλεις στην είσοδο του ενισχυτή (αν βέβαια αυτός έχει, κάποιοι δεν έχουν) και να παίζει/εις από εκεί κανονικά. Θέλεις ένα καλώδιο 3.5mm και στις δυο μεριές.

edit: Υπόψιν πως τα ντραμς έχουν ήδη ενισχυμένη έξοδο (γι' αυτό και ακούγονται από τα ακουστικά), αντίθετα η κιθάρα δεν έχει. Οπότε τη σύνδεση να την κάνεις στο auxiliary in του ενισχυτή (που δέχεται ενισχυμένο ήχο) και όχι στην είσοδο της κιθάρας με αντάπτορα (που θεωρεί στάθμη επιπέδου κιθάρας).

10
Όσον αφορά τον αντίχειρα στην ταστιέρα, υπάρχουν περιπτώσεις που βολεύει. Πχ αν είμαστε σε Fm και θέλουμε να παίξουμε ψηλότερα τετάρτης και τρίτης, κρατώντας παράλληλα την πιο μπάσα F για ρυθμικούς λόγους, δε γίνεται να κρατηθεί το μπαρέ.

Yngwie Malmsteen Solo


φαίνεται σε αυτό το βίντεο στην πολύ αρχή, που αναγκαστικά χρησιμοποιεί αντίχειρα γιατί παίζει τρίτες και αυτό είναι μάλλον αδύνατο έχοντας το δείκτη σε μπαρέ.

Just my two cents, σόρυ αν επανέλαβα κάποιον.


11
Κανονικά όταν δεν παίζεις και είσαι σε overdrive προφανώς και δεν πρέπει να ακούγεται τίποτα. Είναι περίπλοκο το θέμα του θορύβου όμως, και καλύτερα θα σου πρότεινα να ψάξεις στο φόρουμ για παρόμοια προβλήματα.

12
Γεια σου και καλως ήρθες.

Λοιπόν, γι' αυτό που λες θα κάνεις το εξής:

Αριστερά από το βύσμα της εξόδου των ακουστικών, ο ενισχυτής έχει μια είσοδο (MP3 Line in) γι' αυτόν ακριβώς το λόγο.

Θα πάρεις ένα καλώδιο τέτοιο (το βρίσκεις ως audio 3.5mm, ακουστικά σε ακουστικά κ.α) και θα συνδέσεις την είσοδο αυτή, με την έξοδο των ακουστικών του MP3 Player. Βάζεις το mp3 player να παίζει, συνδέεις την κιθάρα, και παίζεις πάνω από οτιδήποτε παίζει το mp3player. Μπορείς βέβαια να συνδέσεις και ακουστικά στην έξοδο του ενισχυτή.

13
Είναι και άλλα αρχεία στα οποία δεν έχεις πρόσβαση ακόμα και αν κάνεις εμφάνιση κρυφών αρχείων. Για παράδειγμα είναι το μέρος που αποθηκεύονται τα restore points για να κάνεις restore κάποια στιγμή. Αυτά για να σβηστούν πρέπει να πας και να μειώσεις το χώρο που πιάνει το restore από τον control panel. Δεν ξέρω ακριβώς τι άλλα τέτοια έχουν τα XP πάντως έχουν. Στα 7 μπορώ να γλιτώσω μέχρι και 7GB έτσι.

14
Ισχύει, η 170DX με την GAX70 ήταν και εμένα το δίλημμά μου. Η Ibanez έχει πολύ καλής ποιότητας κιθάρες σε αυτά τα χρήματα, σίγουρα δε θα σε απογοητεύσει ό,τι κι αν επιλέξεις.

15
Όχι θα τα στείλουν κατευθείαν σπίτι, γιατί γίνεται όπως λέει με κούριερ (θα σου χτυπήσουν κουδούνι).

Καλό είναι να κοιτάς και τον tracking number στο site για να έχεις μια ιδέα πότε περίπου θα σου έρθει, πάντως εμένα ο vypyr μου είχε έρθει σε 3 ή 4 μέρες αν θυμάμαι καλά (πολύ καλός ενισχυτής).

Για τις κιθάρες, θα σου πρότεινα την πρώτη. Όχι ότι έχει τίποτα φοβερό έναντι της άλλης, άλλα είναι αρκετά φθηνότερη και δε χάνει σε κάτι (άμα σου αρέσει κιόλας μη το σκέφτεσαι).


16
Ναι, κλασικά κολλήματα της κλασικής θεωρίας. Όπως και οι παράλληλες πέμπτες και άλλες μπούρδες.  ;D   (αν και είναι λογικό αν λάβεις υπόψη το επίπεδο νοοτροπίας του 17ου-18ου αιώνα, πλέον δε δίνουμε σημασία σε τέτοια πράγματα).


17
Δύσκολο να καλυφθεί σε ένα ποστ η απάντηση αλλά γενικά θα σου πω τα εξής.

Όταν ένα κομμάτι λέγεται ότι είναι σε ντο ματζόρε, όντως σημαίνει ότι σε γενικές γραμμές οι νότες όλων των οργάνων, οι συγχορδίες κλπ θα χρησιμοποιούν νότες αποκλειστικά της ντο ματζόρε (κι ό,τι αυτό συνεπάγεται, πχ λα μινορε-ίδιες νότες).

Στην ερώτηση αν μπορεί να παιχτεί κάτι άλλο (πχ ντο δίεση) δεν υπάρχει απάντηση ναι ή όχι, είναι στο χέρι σου να το κάνεις αν αυτό εσένα σε καλύπτει ακουστικά. Οι κανόνες στη μουσική υπάρχουν για να παραβιάζονται, και το σημαντικό: δεν καθορίζουν οι κανόνες το παίξιμο, αλλά το παίξιμο του κανόνες. Αν εσένα κάτι σου αρέσει κανείς δεν μπορεί να σου πει ότι είναι λάθος.

Στο αν χρειάζεται η γνώση των κλιμάκων, ακριβώς για να μην ψάχνεσαι από το 0 ψάχνοντας συνδυασμούς που ακούγονται ωραία, αυτοί ήδη υπάρχουν με τη μορφή των κλιμάκων. Εξυπηρετεί γιατί με το που ακούς κάποιο backing track, ή όταν αυτοσχεδιάζεις, να ξέρεις που περίπου να πατήσεις.

Γενικά καλό είναι να ξέρεις δυο πράγματα για κλίμακες αλλά μη τις αφήσεις να σε περιορίσουν, πειραματίσου και μόνος. Δεν ξέρω αν σε κάλυψα.

18
Συνήθως είναι θέμα εμπειρίας, δηλαδή σε περιπτώσεις όπως είπες πυξ λαξ και τα λοιπά, άμα πιάσεις τη βασική συγχορδία και ακούσεις για λίγα δεύτερα αμέσως πιάνεις τι παίζει γιατί όπως είπες ακολουθούνται βασικές δομές.

Πχ η διαδικασία εκμάθησης του Μια Συνουσία Μυστική διαρκεί περίπου 3 δεύτερα. Όσο δηλαδή θα διαρκέσει και η ακρόαση των 3 συγχορδιών  :P .

Το ίδιο ισχύει και για το βασικό ριφφ πχ του Ασημένια Σφήκα. Με μια ακρόαση πιάνεις αμέσως τι γίνεται.

Πχ σε A minor κάποιες βασικές ακολουθίες που κάνουν μπαμ και δε χρειάζονται ούτε σκέψη ούτε ταμπ περιλαμβάνουν τις παρακάτω βασικές συγχορδίες:

Am,C,G,F,Em,E,D σε διάφορους συνδυασμούς.

Στο ασημένια σφήκα πχ με το που βρεις, με δοκιμές συνήθως, ότι είναι σε Ρε μινορε, αμέσως με το αυτί φαίνεται το Dm,F,C.
Τα περισσότερα κιθαριστικά/γύρω από φωτιά/παραλία κομμάτια βασίζονται είτε σε πεντατονικές αλλαγές (όπως η ασημένια σφήκα) είτε σε aeolian, όπως η συνουσία (στην προκειμένη οι βαθμίδες 6-7-1). Αν εξασκηθείς σε αυτές τις αλλαγές βγάζεις, συγχορδίες πάντα, από εκατοντάδες κομμάτια που ακούμε γύρω μας.

19
Θυμάμαι πριν κάτι μήνες μια περίπτωση παρόμοια ενός παιδιού, και δεν θυμάμαι αν έβγαλε άκρη.

Νομίζω κάπως γίνεται και τελικά εσύ δίνεις την κιθάρα και λεφτά δεν βλέπεις ποτε...αντίστοιχα αμα αγοράζεις.

20
Ναι λάθος, έκρινα από την gax70 που έχω η οποία είναι τελικά διαφορετική. Αν είναι όπως τα λες μάλλον όπως είπε ο hot sauce πρέπει να έχει στραβώσει αρκετά ο λαιμός, το οποίο καλύτερα θέλει χέρι τεχνικού.

21
Καλωσήρθες,

μήπως οι χορδές είναι αρκετά χαμηλά και ακουμπάνε πάνω στα τάστα? Αν ναι, χαλάρωσέ τες και ρύθμισε το ύψος από τον καβαλάρη, που έχει δύο κυκλικά πραγματάκια (με το χέρι). Μετα λογικά δεν πρέπει να κάνει θόρυβο.

22
Παράθεση από: noe13
Μια διορθωση μονο,o peavey vypyr δεν εχει κουρδιστηρι

Έχει φίλε. Απλά δεν το προτιμώ προσωπικά γιατί προτιμώ να κουρδίζω με το κινητό (εφαρμογή) ή στο guitar rig, είναι πιο άνετο και έυκολο.

23
Πολύ καλό, και ταιριάζει πολύ για αρπετζοειδή όπως αυτά που πήγες να παίξεις στην αρχή. Μόνο λίγο με το μαλακό το reverb/delay. Αυτό το room effect ταιριάζει, απλά όχι τόσο τέρμα.

24
Γιατί το μπακιγκ βρίσκεται σε E (major) όπου η relative minor είναι η C#, και γιαυτό κολλάει αυτή η minor πεντατονική. Μπορείς να παίξεις major Ε πεντατονική βέβαια (που είναι ίδια με την C# minor απλά τονίζεις πιο πολυ την νότα E στο παίξιμο).



25
Δηλαδή ο "στόχος" δεν είναι απλά ο G αλλά και η πέμπτη του, και τους προσεγγίζει με approach tones αντίθετης φοράς.

Δηλαδή προσέγγισε την G χρωματικά από ψηλότερα, και την πέμπτη της χρωματικά απο χαμηλότερα...ομολογώ ότι ποτέ δε θα το σκεφτόμουνα :P

Παράθεση από: Fourier
Η αδυναμία που βρίσκω είναι ότι η ακουλουθία αυτή δεν εμφανίζεται στο intro, και επίσης η κίνηση C#->G είναι κίνηση τριτόνου, όχι ιδιαίτερα λιγότερο dissonant από την κίνηση G#->G που απερριψε κατά την ερμηνεία σου.


Το πρώτο σωστό. Τώρα για το δεύτερο, η G# είναι τρίτη μεγάλη στην E. Από την άλλη η C# είναι major έκτη στην E.
Δηλαδή από εκεί που είμαστε, γενικά, σε E minor (aeolian συγκεκριμένα θεωρώ λόγω του 6-7-1), μια τρίτη μεγάλη χαλάει όλη τη χροιά! Αντίθετα μια έκτη μεγάλη, μπορεί να μην κάνει τόση κακή αίσθηση, γιατί δεν προσδιορίζει minor ή major (θα μπορούσε να πει κάποιος πως σε "κοροιδεύει" στιγμιαία ότι είσαι σε E dorian, minor πάλι δηλαδή). Δεκτό ότι το τρίτονο δίνει dissonance, αλλά μου φαίνεται χειρότερο να μπλέκονται minor με major τρίτες!

Και μιας και είσαι και λίγο μαλμστινιακός

Yngwie J. Malmsteen - Far Beyond The Sun


άκου το μπάσο/ρυθμική κιθάρα στο 3.49: πετάει μια μεγάλη έκτη στο κλασικό VI-VII-I και εκτοξέυει τη ρυθμική 10 επίπεδα πάνω.

PS. Respect για τις ομοιότητες που βρήκες στο Dance

Σελίδες: [1] 2 3 4 5