Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - freemind

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 206
51
Προσωπικα θα κοιταζα τα preferences των media players να δω τι "καρτα" βλεπουν για την εξοδο του ηχου τους. Το προβλημα σου ειναι πως εχεις μια παλια καρτα, η οποια δεν μπορει να διαχειριστει πολλες εφαρμογες με διαφορετικα πρωτοκολα επικοινωνια μαζι της.

52
Ξεχασα να ρωτησω και ποιον player χρησιμοποιεις, αλλα εφοσον τρεχεις με ASIO την καρτα, το πιο πιθανο ειναι να μην μπορει η εφαρμογη του media player να "διεκδικησει" την καρτα για την αναπαραγωγη του ηχου.

Δοκιμασες να αλλαξεις σε DirectX και να κανεις το ιδιο πειραμα;

53
Ειναι παρα πολυ απλο το προβλημα. Η καρτα σου ( και γενικοτερα το συστημα σου ) δεν μπορει να διαχειριστει τη χρηση της ιδιας συσκευης ( καρτα ηχου ) για δυο διαφορετικες εφαρμογες που θελουν να την "αξιοποιησουν".

Τι ρυθμισεις εχεις στο amplitube για την καρτα;

54
Μην "μασατε". Τετοια προγραμματα ειναι καλα για ορισμενες περιπτωσεις ( πχ, συνεδριακους χωρους/σουπερ μαρκετ/χωρους εστιασης με ουδετερο γουστο ), οχι ομως και για χρηση σε κατι πιο "σημαντικο". Οι διαφημιστες ηδη ειχαν στραφει προς μουσικη συγκροτηματων κι ετοιμων κομματιων ( εναντι επαγγελματιων που ειχαν ειδικοτητα στη μουσικη διαφημισεων ), οποτε ουτε η επιλογη αντιστοιχου προγραμματος μου κανει εντυπωση ;).

55
Θυμιζει αρκετα την additive synthesis που "φορανε" ορισμενα synths, στην οποια μπορεις να δωσεις βαθμους τυχαιοτητας στα patches κι αυτα να "αυτοσχεδιαζουν" πανω σε τυχαια μοτιβα.

Παρολαυτα, πολυ φοβαμαι πως απλως ειναι ενα extreme band in a box, το οποιο καθε φορα κανει randomized επιλογες πανω στους αλγοριθμους που του εχει ορισει ο προγραμματιστης του ;)

56
Τοτε η ευθυνη να σου μαθει καποιος να "διαβαζεις" το βιβλιο, ειναι του δασκαλου. Εχετε καθισει ποτε ανοικτα να μιλησετε για το θεμα αυτο; Η πρωτη και πιο σημαντικη φαση επικοινωνιας μαθητη-δασκαλου ειναι η ικανοτητα να εχουν παντα "ανοικτα" θεματα προς συζητηση.

57
Η απαντηση μου ειναι "πειραματισου". ;) Κανεις δεν θα σου μαθει απο το ιντερνετ να κανεις editing ή punch in/out. Ειναι πραγματα που μαθαινεις μονος σου, πραγματικα. Πανω κατω μπορει να γινει αυτο που περιγραφεις ( ηχογραφηση σε αλλο καναλι και μετα επικολληση με το αρχικο ) και το προτεινω σε ανθρωπους που ξεκινανε τωρα να πειραματιζονται. ;)

58
Μηπως πρεπει να ρυθμισεις καλυτερα την καρτα ηχου ωστε να μην στελνει το σημα που λαμβανει στα input καναλια...στην εξοδο κατευθειαν, ασχετα με το εαν ειναι "ανοικτο" ή "κλειστο" το DAW? ;)


59
Ειλικρινα, προσπαθω να καταλαβω τι ακριβως κανεις και δεν βγαζω ακρη....

Λοιπον, απο τα λιγα που αντιληφθηκα, εσυ κανεις ενα παραξενο κολπο στο οποιο...ενα track το κανεις playback και συγχρονως...το ηχογραφεις με τα μικροφωνα ( θα ηταν ενδιαφερον να μας δωσεις λιγο και το λογο που γινεται αυτο, οπως πχ ενα reamp φαση ), στα οποια ειναι ενεργοποιημενα τα monitor "κουμπακια", αρα λογικα κανει feedback.

Η λυση ειναι απλη....μην πατας το κλασσικο monitor κουμπι στα μικροφωνα. Οταν παρεις σταθμες, κι εφοσον ξερεις τι ηχογραφεις, απλως μην επιλεξεις το monitor κατα τη διαρκεια του recording.


Μια πιο πολυπλοκη λυση ( εαν χρησιμοποιεις Cubase 5 και μετα ) ειναι να δημιουργησεις διαφορα CUE και να οδηγεις το audio track στο CUE, ενω τα μικροφωνα να τα ακους απο το main.


...για να μην μπλεξεις, κανε την πρωτη λυση. Η δευτερη απαιτει μια αλφα εμπειρια διαχειρισης του Cubase, της καρτας και των CUE...


60
Ειλικρινα, ειμαι τοσο κατα της πειρατειας που δεν θα προτεινα ουτε καν κατι τετοιο ;). Μαλλον ειμαι το λαθος ατομο για να κρινει μια τετοια κινηση.

61
Εαν προκειται απο εκδοσεις ( πχ, επιπεδου Focal ), σιγουρα ΔΕΝ ειναι copyright free. Και σπανια θα βρεις εξειδικευμενα βιβλια με copyright free.

62
Αφορα κυριως πυκνωτικα μικροφωνα που χρειαζονται αυτη τη μικρη ταση για να λειτουργησουν. Εαν θελεις να συνδεσεις απλως μια κιθαρα πανω σε ενα preamp/DI, δε θα το χρειαστεις καν.

63
Προκειται για αυτο που λεμε "καρτα ηχου" ;).

64
Οι περισσοτερες καρτες ( συμπεριλαμβανομενης και της 2i2 ) εχουν πλεον υβριδικες εισοδους με μεταβλητη αντισταση για να μπορουν να δεχονται μικροφωνα, line levels ( οπως ενα αρμονιο ) και instrument levels ( οπως μια κιθαρα ). Οποτε δεν ειναι απαραιτητο, εφοσον η καρτα το παρεχει.

Απο εκει και περα, εαν καποιος θελει να αναβαθμισει τον ηχο του, μπορει να αποκτησει πιο ακριβο preamp απο αυτον που "φοραει" η καρτα ηχου και να πετυχει εναν καλυτερο ηχο.

Ομως για καποιον που ξεκιναει τωρα και ηχογραφει απλως στο σπιτι του, νομιζω πως ειναι περιττο εξοδο η αγορα εξωτερικου preamp. Ισως στην πορεια να επενδυσει σε περιφερειακα, οταν θα ειναι πιο ετοιμος να αντιμετωπισει και καλυτερο ηχο ;).

65
Το preamp ειναι ενας ορος που καλυπτει αρκετα μηχανηματα, τα οποια μπορει να εχουν την ιδια αρχη λειτουργιας, ομως αναλογα με την υλοποιηση, παρεχουν και επιπλεον λειτουργιες. Eιναι αδυνατον να γινει μια πληρης περιγραφη των εκατονταδων προϊοντων που τιτλοφορουνται ως Preamps, αφου καθε εταιρια εχει διαφορετικη προσεγγιση στο θεμα.

Οσον αφορα τη κομψοτητα, πιστευω πως σε ο,τι υπαρχει ηδη σαν πληροφορια, ειναι πιο κομψο γι' αυτον που ψαχνει να αξιοποιησει την αναζητηση που παρεχει το forum. ;) Ακομψο θα ηταν να μην απαντουσε κανεις στην ερωτηση ;) .

66
Το DI ειναι ενα μηχανημα ηχου που λαμβανει σημα υψηλης εμπεδησης ( πχ, μια ηλεκτρικη κιθαρα  )/line level ( πχ, η εξοδος ενος αρμονιου ) και το μετατρεπει σε σημα χαμηλης εμπεδησης/mic level για να συνδεθει στην κονσολα στην αντιστοιχη εισοδο.

Περα απο αυτη τη μετατροπη, ευθυνεται και για την αλλαγη του σηματος απο unbalanced σε balanced, πραγμα αρκετα σημαντικο εαν θελουμε να αποφυγουμε εξωτερικες παρεμβολες στο σημα μας ( κατα τη διαρκεια της μεταφορας του ).


67
Νομιζω πως στο post μου περι Preamp εχω αναφερει και δυο τουλαχιστον links/πηγες που θα βρεις αντιστοιχα μοντελα ;). Διαβασε καλυτερα το θεμα πριν ρωτησεις.

68
300€ ειναι αρκετα μικρο ποσο για να ξεκινησει καποιος απο το μηδεν παντως... :/

Μπορεις να γραψεις αναλυτικα τι οργανα θα ηθελες για ηχογραφηση ( με την προυποθεση πως ειναι ενα ενα κι οχι ολα μαζι );

69
Οταν ενα μηχανημα παραμορφωνει γινεται για δυο λογους:

1) Καπου στη γραμμη του σηματος υπαρχει προβλημα ( πχ, καλωδιο που ειναι διελυμενο και μεταφερει μονο...θορυβο, ή ζημια στη πλακετα ).

2) Το μηχανημα παιζει πανω απο τα ορια του.

Αν κρινω απο το σχημα, μαλλον το μηχανημα παιζει πανω απο τα ορια του, οποτε μονο μια ειναι η λυση. Σεβαστειτε τα ορια του μηχανηματος. Τα "κοκκινα" δεν ειναι καλο σημα και συνηθως σε παρατεταμενη παραμονη στα "κοκκινα", το μηχανημα καποια στιγμη παραδιδει και πνευμα.

Μειωστε τα AUX sends προς το effect ( νομιζω πως η συγκεκριμενη σειρα εχει και led ενδειξη σηματος εισοδου ) και μην ξεπερνατε τα ορια του.

70
Εχω δουλεψει το μεγαλυτερο αδερφακι της. Δεν ειναι κατι τρομερο, εχει καθαρους προενισχυτες εαν παιζεις στα ορια τους, χαμηλο latency ( πραγμα για το οποιο μην παιρνεις κανενος αποψη γιατι καθε μηχανημα ειναι στημενο τελειως διαφορετικα ) και για την τιμη της, ειναι fair enough.

Ετσι κι αλλιως, σε αυτο το ευρος τιμων, τα πραγματα ειναι απλα. ;)

71
Εννοω πως εαν εχεις unbalanced καλωδιο Jack to Jack 1/4 TS, καλο ειναι η μεγιστη αποσταση του να ειναι 9m. Απο εκει και περα ( εαν επιμενεις σε unbalanced καλωδιο ), καλο ειναι να χρησιμοποιησεις DI ωστε να στειλεις στην κονσολα balanced σημα σε mic level. Μειωνεις τις πιθανοτητες παρεμβολων και θορυβου, συν το γεγονος πως εαν προκειται για φτηνα unbalanced καλωδια, την ποιοτητα του σηματος γενικοτερα.

Προφανως, εαν χρησιμοποιησεις balanced Jack to Jack 1/4 TRS, τα πραγματα αλλαζουν μιας και μπορεις να πας αρκετα μετρα χωρις προβληματα. Αρκει βεβαια η κονσολα να υποστηριζει balanced jack εισοδους ;).

72
Για να μπορεσει καποιος παντως να σας δωσει κατευθυντηριες γραμμες, θα πρεπει να ξερει και σε τι budget κινειστε ;).

73
Εννοειται πως μπορεις να την συνδεσεις με κονσολα ( ως line out ). Το DI μονο σε περιπτωση που εχεις μια σεβαστη αποσταση απο την κονσολα ( προσωπικα θεωρω οτιδηποτε πανω απο 9m "σεβαστη" αποσταση για line σηματα ), αλλα και παλι θα ακολουθησεις την ιδια λογικη ( line out-DI-κονσολα ).

Midi δεν παρεχει η καρτα, οποτε μονο με ενα εξωτερικο midi hub θα μπορεσεις να κανεις δουλεια ( midi σε USB πλεον ).

74
Στο μονο που συμφωνω ειναι για τις χειροπεδες στον Πολιτισμο......αλλα υποθετω πως στην ΑΕΠΙ δεν εχουν καθρεπτη...

Προφανως τους ενοχλησε η παρουσια των ΜΜΕ και δεν περιμενε πως το θεμα θα αποκτουσε τοσο μεγαλη εκταση.

Καλιο αργα, παρα ποτε...

75
Και η ανακοινωση της ΑΕΠΙ:

           
Παράθεση
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ                                       ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
   
 Σε απάντηση των ψευδών και παρελκυστικών προσβλητικών δημοσιευμάτων κατά της ΑΕΠΙ που αφορούν στην αυτόφωρη σύλληψη από τις Αστυνομικές αρχές του Ν. Ηρακλείου, του νόμιμα υπεύθυνου για τη διενέργεια παράνομων συναυλιών κ. Γιάννη Σωμαράκη, δηλώνουμε  τα ακόλουθα :
 1. Αρχίζοντας από  «παραδοσιακό» τραγούδι που επικαλείται ο κ. Σωμαράκης συγκεκριμένα και εκτός των άλλων εκπροσωπούμενων έργων της συναυλίας, σύμφωνα με τα αρχεία που τηρεί η ΑΕΠΙ, τα «παραδοσιακά» έργα (και αποδεικνύεται πως ήταν πλήρως εκπροσωπούμενα/ προστατευόμενα)  που περιλάμβανε, μεταξύ άλλων,  η εν λόγω συναυλία περιείχε:  Α) Μυστικά πως σ' αγαπώ: Μουσική HaigYazdjian, στίχοι Δημήτρης Υφαντής  (αμφότεροι μέλη της ΑΕΠΙ), 100% εκπροσωπούμενο έργο
 Β) YarkoParag:  100%  HaigYazdjian  (μέλος ΑΕΠΙ)
 Γ) Έρημος:   Μουσική HaigYazdjianστίχοι  Ν. Μωραΐτης (αμφότεροι μέλη ΑΕΠΙ) 100% εκπροσωπούμενο έργο.
 Δ) Bingeol100%   HaigYazdjian  (μέλος ΑΕΠΙ) 
 Ε) Habrban:  100%   HaigYazdjian  (μέλος ΑΕΠΙ )
 2. Η νόμιμη διενέργεια δημόσιας εκτέλεσης μουσικών έργων, στην προκειμένη περίπτωση συναυλίας,  διέπεται από τις διατάξεις του Ν. 2121/93 παρ.3 και προϋποθέτει άδεια από την ΑΕΠΙ, νόμιμο εκπρόσωπο των δημιουργών των έργων που πρόκειται να εκτελεστούν, καταβολή πνευματικών δικαιωμάτων και κατάθεση στον εντεταλμένο φορέα ΑΕΠΙ καταλόγου των έργων της συναυλίας από τον νόμιμα υπεύθυνο διοργανωτή.
 3. Ο κύριος Σωμαράκης είχε κατ' επανάληψη κληθεί από την ΑΕΠΙ και στο παρελθόν να συμμορφωθεί με τις νόμιμες υποχρεώσεις του και ουδέποτε το έπραξε. Συγκεκριμένα  με τον κ. Σωμαράκη υπάρχει ιστορικό νομικών ενεργειών για παράνομη διεξαγωγή συναυλιών από το 2009 έως σήμερα.
 4. Η ΑΕΠΙ, ως ύστατη προσπάθεια συνεννόησης με τον κύριο Σωμαράκη, τον ενημέρωσε, μέσω του Αστυνομικού Τμήματος της περιοχής, ότι μέχρι το μεσημέρι της ημέρας διεξαγωγής της συναυλίας  όφειλε να έχει εφοδιασθεί με την άδειά της. Ο κ. Σωμαράκης, αντί  να συμμορφωθεί με τις νόμιμες υποχρεώσεις του, προτίμησε να προχωρήσει στη συναυλία και να καλέσει και τα τοπικά ΜΜΕ για δημιουργία εντυπώσεων.
 5. Ο ισχυρισμός του κ. Σωμαράκη περί μη εισιτηρίου στο ιδιοκτησίας του μεγάλης χωρητικότητας θέατρο των Αγρών, στο Κυπαρίσσι Ηρακλείου Κρήτης, καταρρίπτεται διότι σ' αυτές τις περιπτώσεις προβλέπεται νόμιμα η ελάχιστη καταβολή πνευματικών δικαιωμάτων.
 6. Η ΑΕΠΙ εκ του καταστατικού της ρόλου, αλλά και με την πάγια συμβατική εντολή των μελών της δικαιούχων πνευματικών δικαιωμάτων από μουσικά έργα, στο πλαίσιο της διαχειριστικής της λειτουργίας και εφαρμόζοντας το νόμο και τις συμβατικές εντολές των δημιουργών της,  ΟΦΕΙΛΕΙ να μην επιτρέψει να πραγματοποιηθεί χρήση των έργων που εκπροσωπεί, αν δεν τηρηθεί ο νόμος και οι παραπάνω αναφερθείσες προϋποθέσεις και αυτό έπραξε και στην παρούσα περίπτωση: Ζήτησε την απαγόρευση της συναυλίας, όπως προβλέπει ο νόμος και οι συμβατικές της εντολές.  Η σύλληψη του κ. Σωμαράκη δεν ζητήθηκε απ΄ την ΑΕΠΙ.  Η αστυνομική αρχή εφάρμοσε το νόμο σε όλη του την έκταση και ως προς αυτό το σημείο η ΑΕΠΙ δεν έχει τη δυνατότητα να αποτρέψει ή να εισηγηθεί στα κατασταλτικά όργανα του Κράτους να μην τον εφαρμόσουν ή να τον εφαρμόσουν τμηματικά.   Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας για τα  πραγματικά περιστατικά που συνθέτουν την υπόθεση  και προς κατάρριψη των όσων ψευδώς και συκοφαντικά εκ μέρους του κ. Σωμαράκη  αναγράφονται και αναπαράγονται σήμερα, ως «σκανδαλώδη» στον Τύπο στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο.
 Βέβαια το ερώτημα είναι και θα παραμένει :
 Ποιος τελικά βάζει «χειροπέδες» τον Πολιτισμό ;
 Αυτός που ζητά νόμιμα τα πνευματικά δικαιώματα του (δημιουργός μέσω ΑΕΠΙ) ή αυτός που κερδοσκοπεί εις βάρος του δημιουργού και με άλλοθι τον πολιτισμό αρνείται να συμμορφωθεί με τις νόμιμες υποχρεώσεις του;
 
 Από το Γραφείο  Τύπου της ΑΕΠΙ


Αρα, η ΑΕΠΙ δεν ζητησε τη συλληψη, αλλα την απαγορευση της συναυλιας και η "κακια" αστυνομια φταιει..


Επισης, ακομα κι αν δεν υπαρχει αντιτιμο, πρεπει να δοθει το...ελαχιστο ποσο για τα πνευματικα δικαιωματα; Ποσο μαλλον οταν ακομα και η ιδια παραδεχεται πως ο δημιουργος...ηταν αυτος που θα εκανε την εκτελεση!


ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ;  ;D

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 206