Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 25
26
Το παραπάνω λινκ, διαγράφηκε, οπότε το ξανανέβασα:


https://rapidshare.com/files/1464920711/Laika_Odhgoi.rar

27
Παρέα με όλα τα παραπάνω φρόντισε και για κάποιο-α monitor ωστε να ακούτε και τί παίζετε! Πρίν ψάξεις για οτιδήποτε βεβαιώσου σχετικά με τί εξοπλισμό μπορεί να διαθέσει το μαγαζί.


Πολύ σωστός!!! Έκανα τρελή παράλειψη!


Συνήθως τα μόνιτορ, συνδέονται πάνω στα AUX Output της εκάστοτε κονσόλας (που σημαίνει πως όσο πιο πολλά AUX Output υπάρχουν, τόσο πιο πολλά διαφορετικά ρυθμισμένα μόνιτορ μπορείς να έχεις). Πάνω στην κονσόλα, υπάρχει ένα ποτενσιόμετρο γενικής έντασης του κάθε AUX, ενώ στο κανάλι του κάθε οργάνου, υπάρχουν ποτενσιόμετρα, το καθένα για το δικό του AUX, δηλαδή AUX 1, AUX 2... AUX ∞ όπου από εκεί ρυθμίζεις την ένταση του κάθε οργάνου στα μόνιτορ.


Ένας καλός λόγος για να 'χεις μόνιτορ, εκτός απ' το να ακούς τον εαυτό σου, είναι και για να ακούς την ατάκα απ' τους υπόλοιπους, δηλαδή να τους ακούς ακριβώς την ώρα που παίζουν. Έχει τύχει να παίζω με άλλον χωρίς μόνιτορ και να μου έρχεται ο ήχος μετά από μισό δευτερόλεπτο, το ίδιο και για τον άλλον. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, να τραβάμε πίσω στο χρόνο το παίξιμό μας και να βγαίνουν τα τραγούδια πολύ αργά.

28
Κατ' αρχάς, πριν σας εκθέσω τη διασκευή μας, ακούστε πρώτα την πρωτότυπη εκτέλεση:


Μάρω Μαρκέλλου - Αργεί Να Ξημερώσει



Μουσική είναι της Μάρως Μαρκέλλου. Στίχοι, είναι κολάζ-διασκευή παροιμιών, μία εμπνευσμένη εργασία από τη Μαρκέλλου.




Κι η δουλειά που κάναμε με το Γιάννη Παπαχατζή:


Γιάννης Παπαχατζής - Αργεί να ξημερώσει (η απάντηση)



Ο Γιάννης, ένα παιδί με μπόλικη έμπνευση (πράγμα που το θαυμάζω σε αυτόν), εκτός απ' τις ωραίες μουσικές, τους ωραίους στίχους και τις καταπληκτικές σειρές προγραμμάτων που φτιάχνει εκεί που παίζει, φαίνεται ότι είναι εξαιρετικά καλός στις ευρηματικές διασκευές. Η διασκευή αυτή, έγινε, όπως λέει κι ο ίδιος στο βίντεο, σαν απάντηση στο τραγούδι της Μαρκέλλου. Οι στίχοι, είναι επίσης κολάζ-διασκευή παροιμιών, αυτή τη φορά, εργασία του Γιάννη.
Η μουσική, παραμένει η ίδια, αυτή που έγραψε η Μάρω Μαρκέλλου. Η ενορχήστρωση όμως, διαφοροποιείται.




Ας μπω λοιπόν στις λεπτομέρειες:


Όλα τα φυσικά όργανα, γράφτηκαν με το AKG Perception 100 κι η δουλειά έγινε στο Cubase 5, ενώ το mastering, έγινε με τον αλγόριθμο Auto Audio Mastering System.


Η ακουστική, είναι η Taylor 110CE, όπου αυτή τη φορά, γράφτηκε με καρφί, με το σύστημα Fishman Eclipse, με balance εντελώς προς το pickup και καθόλου προς το ηλεκτροστατικό μικρόφωνο. Το χόρδισμα, είναι κέλτικο. Διάλεξα κάτι τέτοιο, γιατί σόναρε πολύ ωραία στη Σολ, που ήταν κι ο τόνος που μου ζήτησε ο Γιάννης.


Όλα τα midi των VST, προγραμματίστηκαν με μπόλικο κουράγιο, μελέτη και υπομονή, νότα νότα, εκτός απ' το Wizoo Darbuka που ακόμη ψάχνω να βρω πώς δουλεύει.


Το Rhodes, είναι το preset Studio Rhodes του Edirol Super Quartet και σε μερικά σημεία, συμπληρωματικά, το Ricko 3A.


Το Hammond, είναι το Syntheway Master Hammond.


Τα κρουστά, τα Wizoo Darbuka (τα οποία κι εγκαινίασα σ' αυτή τη δουλειά και δυσκολεύτηκα μέχρι να βρω πώς λειτουργούν).


Στο πιάνο, Edirol Super Quartet.


Στα τύμπανα, είναι τα Addictive Drums. Όταν τα έγραφα, φανταζόμουν ντράμερ στυλ Ανδρέα Μουζάκη, Κώστα Λιόλιου, Αποστολάκη κτλ. Νομίζω ότι θέλουν περίπου 3 ώρες φουλ συγκεντρωμένη μελέτη για να βγουν από κάποιον ντράμερ. Ίσως εγώ να τα έβγαζα σε 5 ώρες (εγώ όμως, δεν είμαι και ντράμερ) και σίγουρα θα χρειαζόμουν κι επαναλήψεις για περισσότερη αυτοπεποίθηση στο χρόνο.


Το λαούτο, δεν είναι ακριβώς λαούτο. Είναι μπουζούκι διασταύρωση λαούτου-τρίχορδου μπουζουκιού. Δε γράφτηκε με μικρόφωνο, αλλά με καρφί, με το μαγνήτη EMG-B τον 9βολτο. Το έγραψα έτσι, γιατί ήθελα πανηγυριώτικη χροιά.


Το μπάσο, είναι περασμένο line, με το 5χορδο Fretless Warwick Corvette Custom Bass Greece (και το "Greece" περιλαμβάνεται στο όνομα), made in Germany. Οι μαγνήτες, γυρισμένοι σε active, είναι οι Seymour Duncan Basslines, ανοιχτοί κι οι δύο, με παίξιμο με το δεξί πάνω απ' τον Neck.


Τα φωνητικά, έχουν περαστεί απ' τον Multiband Compressor, Preset "Backing Vocals".


Η φωνή του Γιάννη, έχει περαστεί απ' τον Multiband Compressor, Preset "Clear Vox".
Το λάθος μου, ήταν ότι έβαλα (με δικό μου κόλπο) ένα Faser, τ' οποίο συνήθως το βάζω σε ρυθμική ακουστική και τόνισε επιπλέον τα πρίμα κι αυτό είναι που έχει τραβήξει και αρνητικά σχόλια.


Επίσης, είναι ελαφρώς παναρισμένη αριστερά, με σκοπό τη διαμόρφωση του σκηνικού με το Γιάννη να κάθεται αριστερά, η Μαρκέλλου δεξιά και γυρισμένος προς το μέρος της, να της απαντάει.


Η ηλεκτρική, η Fender Stratocaster Made in Mexico, ανοιχτοί ο μεσσαίος κι ο bridge μαγνήτης, όλα flat, με κάποιο Preset (δε θυμάμαι ακριβώς), απ' το AmpSimulator.


Αυτά! Πώς σας φαίνεται;

29
αυτο το σάββατο, παρέα με τον atav πάμε Κανάκια Σαλαμίνας , εκκίνηση απο τον οικισμό στις 09,30.  η βολτα θα διαρκέσει  περίπου 3 ώρες και θα περιλαμβάνει κυρίως κομμάτια του κλασικού πλέον αγώνα XC κανακίων ,τα οποία για δική μας σωτηρία θα είναι μονο μέσα απο δάση  ;D

Τερμα της βόλτας στην γνωστή ταβέρνα της περιοχής.

όσοι πιστοί προσέλθετε.


Με σκοτώνεις τώρα!!!!  :'( :'( :'(  Ψήσου να ξαναγίνει και το επόμενο Σάββατο, για να ρθω κι εγώ! Θα 'μαι σκοτωμένος απ' το Καβούρι! Χώρια που θα πέσω για ύπνο κατά τις 5 το πρωί.

30
Αρχικά, μάθε αν το μαγαζί έχει δικά του ηχεία. Αν έχει, τότε θα χρειαστεί να νοικιάσεις μόνο μία κονσόλα μίξης και σε περίπτωση που οι δύο φωνές τραγουδάν ταυτόχρονα, θα χρειαστεί η κονσόλα αυτή να 'ναι τουλάχιστον τετρακάναλη.


Αν η κιθάρα είναι ηλεκτρακουστική ή ηλεκτρική, Θα χρειαστείς τουλάχιστον δύο καλώδια TS (ή όπως τα λένε εδώ "μονοφωνικά καρφιά"), ένα της κιθάρας κι ένα του αρμονίου, και τουλάχιστον δύο καλώδια XLR για τα μικρόφωνα (αν η κιθάρα, δεν παίρνει βίσμα, θα χρειαστείς αντί για καλώδιο TS, ένα τρίτο καλώδιο XLR). Αναλόγως με το τι έξοδο βγάζει η κονσόλα στη γενική της έξοδο, θα χρειαστείς και τ' αντίστοιχα καλώδια, που θα τη συνδέουν με τον ενισχυτή του μαγαζιού, αν αυτό διαθέτει ηχεία. Συνήθως οι κονσόλες, μπορεί να έχουν τριών ειδών εξόδους: Έξοδο XLR, έξοδο TS κι έξοδο RCA. Μετά, θα πρέπει να δεις τι υποδοχή έχει ο ενισχυτής του μαγαζιού, ώστε να φροντίσεις απ' τη μία μεριά τα καλώδια να είναι συμβατά με την υποδοχή της εξόδου της κονσόλας κι απ' την άλλη, συμβατά με την υποδοχή στην είσοδο του ενισχυτή. Αν το μαγαζί έχει DJ και γίνεται να βρίσκεται εκεί όταν θα πας να κάνεις τον έλεγχο του εξοπλισμού του μαγαζιού κτλ, θα σε βοηθήσει στο θέμα με τι καλώδιο και πώς να συνδέσεις την κονσόλα με τα μηχανήματα του μαγαζιού  ;)


Δύο μικρόφωνα για φωνή. Αν η κιθάρα τελικά δεν παίρνει βίσμα, θα χρειαστείς κι ένα μικρόφωνο για όργανο (προτείνω σα λύση έκτακτη, το Shure BETA57A ή εναλλακτικά Shure SM57 κι αν είναι να το βάλεις να κοιτάει την τρύπα του ηχείου της κιθάρας, οπωσδήποτε υπό γωνία στην τρύπα. Αν πάλι δεν επίγει, υπάρχουν και καλύτερα μικρόφωνα για όργανα) και δύο ή τρείς γερανούς μικροφώνων (ανάλογα με την κιθάρα). Γενικά τα μικρόφωνα, καλό θα είναι να μην κοιτάνε τα ηχεία (αν ψάξεις λίγο στο διαδίκτυο, θα βρεις άπειρες συμβουλές πολύ απλές).


Αυτά είναι τα ελάχιστα που μπορώ να φανταστώ προς το παρόν ότι μπορεί να χρειαστεί να νοικιάσεις. Αναμένουμε κι άλλες λεπτομέρειες για το πεδίο της μάχης.

31
Προσωπικά, δεν έχω τη φυσική κατάσταση για τόσα χιλιόμετρα, και δεν αντέχω το ξενύχτι :(


Απόλυτα σεβαστό.


ποδηλατουν πολύ αργά για τα βίτσια μου  ;D ;D ;D


Θα τρέχουμε, θα φτάνουμε μπροστά, μετά θα κλείνουμε τους πλαϊνούς δρόμους περιμένοντας να φτάσουν οι σκούπες και μετά ξανά απ' την αρχή.  ;D ;D ;D


Μάλιστα, αν δεις στη σελίδα του freeday, υπάρχει κι ένας ποδηλάτης που ανεβάζει κάθε φορά τη διαδρομή που κατέγραψε με το Endomondo και πιάνει μέγιστη ταχύτητα 60χλμ σχεδόν σε κάθε διαδρομή (παίζει να 'ναι κανας κουρσάτος).


Τέσπα, όποιος άλλος ψήνεται, η πρόταση ισχύει.

32
Παίζει συνάντηση στο Freeday αυτής της Παρασκευής;

33

το λοιπόν:
ήχος μπάσου πολύ ωραίος
πιάνο...υπέρτατο...ειδικά το χώσιμο στο ρεφραιν
ηλεκτρικές, ήχος και παίξιμο πολύ καλά!
γενικώς μίξη και παραγωγή όλα πολύ καλά....
το break των ντραμς κάπου στη μέση πριν το πρώτο σόλο υπέροχο....το άκουσα 3 φορές εκείνο το σημείο...

Με τιμάνε τα λόγια σου. Ειδικά για τα ντραμς, δικαιώνομαι, γιατί υπήρχαν κάποια άτομα που υποστηρίζουν πως τα τύμπανα που γράφω, ακούγονται υπερβολικά κι ότι ένας αληθινός ντράμερ, δε θα μπορούσε να τα παίξει (παρ' όλο που ό,τι γράφω, το έχω ακούσει λάιβ από ντράμμερς, είτε που έχω παίξει μαζί τους, είτε που έχω πάει να τους ακούσω). Γενικά τα ντραμς, είναι απ' τα αγαπημένα μου μουσικά όργανα και δίνω τεράστια σημασία σ' αυτά.


η μόνη ένστασή μου (αλλά βασική) είναι η φωνή....το παιδί έχει καλή φωνή αλλά γι'αυτό που περίμενα (κάτι το επαγγελματικό δλδ) δεν μου κολλούσε....ίσως να ναι η χροιά...

Ενδιαφέρουσα η παρατήρησή σου. Αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσα να φτιάξω την οποιαδήποτε ατέλεια με τα μέσα που διαθέτω, ειδικά σε περίπτωση που ο τραγουδιστής δε θέλει να κάνει πολλά takes (δε μιλάω για το Γιάννη, αλλά γενικά) και δεν είναι και σε καλές μέρες τραγουδιστικά.

Είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον είναι  μοιραίο, θα αγαπηθείτε πιο πολύ...


Είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα κάνεις κάποιο σουξέ, γιατί το 'χεις με το συνειρμό ωραία κι αυτό, είναι κάτι που βοηθάει στην έμπνευση. Ένας φίλος λέει ότι οι συνειρμοί, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για τη συγγραφή ωραίου στίχου.

34
   Η αλήθεια είναι ότι τον πιο ψηλό τόνο δεν τον προτίμησα για δύο λόγους. Ο ένας ήταν πως μου άρεσε η βραχνάδα της Μαρίας στα χαμηλά κι ο άλλος είναι πως είναι γενικά η φωνή της αδούλευτη, οπότε σε πιο ψηλό τόνο, στα ρεφραίν, μπορεί και να της έκανα ζημιά στη φωνή και δεν είμαι καθηγητής τραγουδιού. Ίσως σε κάποιο λάιβ πιο μετά ή σε κάποια επανεκτέλεση, να την ανεβάσω πιο ψηλά. Θα δοκιμαστεί κι αυτό, μιας και βλέπω πως αξίζει τον κόπο.
   Γενικά ένας λόγος που ποστάρω εδώ τα κομμάτια που φτιάχνω, είναι ότι με την πολλή ενασχόληση, όπως έχω πει κι άλλες φορές, το αυτί μου κολλάει, οπότε με βοηθάει να ακούν τις δουλειές μου ξεκολλημένα αυτιά.


Κι ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!!!!


Περιμένω κι άλλες παρατηρήσεις για όποιον θέλει να πει κάτι.

35
Είναι ένα τραγούδι σε μουσική κι ερμηνεία Γιάννη Παπαχατζή, στίχους Ιανού Μυτηλιναίου κι ενορχήστρωση δική μου. Το έβαλα σ' αυτή την κατηγορία, γιατί δεν ήξερα που αλλού ταίριαζε, μιας και δεν έχω γράψει εγώ τη μουσική. Το τραγούδι, είναι αυτό:


Γιάννης Παπαχατζής - Αν μ' αγαπούσες πιο πολύ



Είναι ίσως η καλύτερη παραγωγή μου. Ολοκληρώθηκε φέτος, το Σ.Κ. πριν τη Μεγάλη Βδομάδα.


Λεπτομέρειες:
Κατ' αρχάς, εργάζομαι στο Cubase 5. Δεύτερον, θυμίζω πως όπως σε κάθε παραγωγή μου, με μπόλικη υπομονή κι αρκετό χρόνο, προγραμματίζω νότα νότα το τι θα παίζει ο κάθε βιαστής (VST). Δεν είναι κάτι εύκολο, δεν είναι όμως και κάτι αδύνατο. Όσα γράφτηκαν με μικρόφωνο, γράφτηκαν με το AKG Perception 100 μιας και τότε ήταν το μόνο "σοβαρό" στουντιακό μικρόφωνο που διέθετα.
-Πιάνο, ακούμε το Edirol Super Quartet, με μία δόση Reverb μέσω FX-channel track, του RoomWorksSE, το preset cathedral.
-Strings, ακούμε Edirol Orchestral.
-Τύμπανα, ακούμε Addictive Drums (overhead και room χωρίς κομπρέσσορα, ενώ στην κάσα έχω βάλει overdrive γιατί τονίζει ωραία τη μύτη, ειδάλλως, η κάσα των Addictive, έχει ψόφια ατάκα, δηλαδή ιδανική χροιά για πιο vintage ακούσματα). Το Snare των Addictive με τρελαίνει!
-Στη φωνή, έχω βάλει insert το Multiband Compressor, preset "clear vox" και την έχω στείλει και λίγο στο RoomWorksSE. Έχω κάνει ελάχιστες διορθώσεις με το ενσωματωμένο Melodyne του Cubase 5, γιατί τα μικροδιαστήματα που κάνει ο Γιάννης αυθόρμητα, δεν τον ενοχλούν και πιστεύει πως αν τα κάνω να είναι πάνω στη νότα, του ακούγεται η φωνή ψεύτικη.
-Στις ακουστικές, δεν έχω βάλει κάποιο εφέ.
-Το μπάσο, είναι το ηλεκτρικό άταστο 5χορδο Warwick, το οποίο είναι Jazz Bass, με τους δύο μαγνήτες ανοιχτούς, με πολύ απαλό παίξιμο απ' τα δάχτυλα του δεξιού χεριού, πάνω απ' το Neck μαγνήτη, με ρυθμισμένους τους μαγνήτες Active (υπάρχει δυνατότητα active-passive, ανάλογα τα γούστα και τον εξοπλισμό. Είναι οι μαγνήτες Seymour Duncan Basslines), χωρίς ενισχυτή, απευθείας Line.
-Στις ηλεκτρικές, έχω χρησιμοποιήσει τη Fender Stratocaster Made in Mexico, με ανοιχτούς bridge και μεσσαίο μαγνήτη (έχει τρεις μονούς), με την πένα να χτυπάει στη μέση περίπου απ' τους δύο αυτούς μαγνήτες. Έχει γραφτεί με line κι έχω χρησιμοποιήσει insert το AmpSimulator, Preset Solo100 και τις έχω στείλει λίγο και στο RoomWorksSE. Μετά από καιρό, συνειδητοποίησα πως έπρεπε να είχα βάλει και Chorus.


Οι ηλεκτρικές και η φωνή, ήταν πιο χαμηλά και τα έδωσα πιο ψηλά, ύστερα από απαίτηση του Γιάννη. Ήταν μία δουλειά ωραία, για την οποία και πληρώθηκα σαν ενορχηστρωτής και σαν στουντιοπαραγωγός. Το Mastering, έγινε με Auto Audio Mastering System, preset "@PopRMS". Προτίμησα να μην το κάνω εγώ, γιατί ο χώρος μου, δεν είναι ιδανικός και γιατί το αυτί κολλάει σε κάποιες συχνότητες όταν ασχολείται κάποιος για καιρό με ένα project και θέλει πολύ καιρό για να ξεκολλήσει.


Αναρωτιέμαι πώς να σας φαίνεται...

36
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Βραζίλη, με τιμάνε ιδιαίτερα.

37
Γεια!


Μετά από αρκετό χρόνο, ξανανεβάζω καινούργιο τραγούδι! Είναι αυτό:


Συννεφιασμένες Μελωδίες



Ονομάζεται "Συννεφιασμένες Μελωδίες". Τη μουσική, την έγραψα μέσα στο πλοίο το καλοκαίρι του '10, τους στίχους και τη μελωδία φωνής τα έγραψε η Λίνα Παπαναστασίου το φθινόπωρο του '10, ενώ η ηχογράφηση, μετά από αρκετές αναβολές, ολοκληρώθηκε φέτος. Τραγουδά η Μαρία Οικονόμου.


Και τα κλασικά που παρουσιάζω λεπτομέρειες, ενορχήστρωση δική μου. Χρησιμοποιήθηκε για όλα το μικρόφωνο AKG Perception 100 (πλέον discontinued στην αγορά), κιθάρα η ακουστική Taylor 110CE, η ηλεκτρική (line) η Stratocaster made in mexico της αδερφής μου, κοντραμπάσο με αληθινό κοντραμπάσο, ηλεκτρικό είναι το άταστο 5χορδο το Warwick εκείνο το Custom που έχω (παραγγελία του Λογοθέτη, Custom Corvette, made in Germany), μεταλόφωνο αληθινό, Rhodes είναι γραμμένο line in stereo από το Korg SG1D.
Χρειάστηκε κι άλλη δουλειά (που δεν έγινε) στις χροιές, γιατί το τραγούδι έχει βγει εξαιρετικά πριμαριστό. Θα φτιαχτεί σε επανεκτέλεση στα προσεχή χρόνια. Κι ίσως το παράκανα στη φωνή με τον κομπρέσσορα.
Α! Και στα τύμπανα, είναι Addictive Drums, προγραμματισμένα νότα νότα όπως πάντα.


Περιμένω εντυπώσεις!

38
Χαίρετε! Το 2009, είχα ανεβάσει κάποιους οδηγούς που είχα ετοιμάσει για λαϊκό πρόγραμμα και σας είχα πει ότι θα προστεθούν κι άλλοι, ενώ θα υπάρχουν βελτιώσεις στους ήδη υπάρχοντες.


Ιδού:
https://rapidshare.com/files/1199411106/Laika_Odhgoi.rar


Οι περισσότεροι απ' τους παραπάνω οδηγούς, ετοιμάστηκαν μέσα στο Νοέμβρη του 2011 και θα βρείτε περισσότερα χορευτικά τραγούδια απ ό,τι στην προηγούμενη έκδοση που ήταν εξαιρετικά κουλτουριάρα σε σχέση με αυτή την πιο γλετζίδικη.
Υπάρχουν οδηγοί χειρόγραφοι και οδηγοί φτιαγμένοι με Finalle (και παίζει να 'χω φτιάξει και με Word).


Σε κάποιο χρονικό διάστημα, θα υπάρξει κι άλλη βελτίωση. Μέχρι τότε, ΚΑΛΑ ΠΑΙΞΙΜΑΤΑ!!!!!

39
Γεια και πάλι! Οι σύνδεσμοι έχουν αλλάξει όπου μπορείτε να ακούσετε τα τραγούδια και είναι οι εξής:


Ο Κοκκύτης:



Εκεί στα Βατερά:



Σταθμός Ονείρων:



Στο Δωμάτιο:



Και πάλι καλή ακρόαση!

40
... Το χρόνο που μας πέρασε, ξεκίνησα μάθημα κιθάρας (με στόχο να μπορούν να παίζουν τραγούδια με ακκόρντα) σε τρία παιδιά. Τα δύο φοιτητές (ένα αγόρι, ένα κορίτσι) και το άλλο ένα, μαθητής (Λύκειο), ο οποίος μάλιστα, είναι άτομο με μαθησιακές δυσκολίες (παρ' όλο που έχει αυτή τη διάγνωση, τα σπάει το παιδί, είναι ιδιοφυία). Ακόμη κάνω μαθήματα.


Σε κάθε μάθημα, δείχνω με απίστευτη λεπτομέρεια πώς θα πρέπει να παιχτεί ένα τραγούδι και πώς θα πρέπει να μελετηθεί. Το πρόβλημα όμως, είναι το εξής: για να τους προχωρήσω, θέλω πρώτα να τους ακούω να παίζουν τις νότες καθαρά και να έχουν αυτοπεποίθηση στο χρόνο. Δε θέλω βιρτουοζιές. Θέλω όμως αν παίξουν ένα μέτρο ντο ματζόρε τέταρτα με 60bpm τέμπο, να το παίξουν τέλεια, σα να το έπαιζαν στον καινούργιο δίσκο του Αλκίνοου. Αυτό, το καταφέρνουν τα παιδιά μια χαρά. Προχωράνε όμως τα μαθήματα πολύ αργά.


Αν δε δώσω σημασία σ' αυτή μου την απαίτηση, θα προχωρήσουμε, θα μάθουν σ' ένα μήνα καμιά 20αριά τραγούδια (μπορεί και παραπάνω), όμως θα κουνάνε στο ρυθμό (άλλοτε θα τρέχουν, άλλοτε θα πάνε σιγά) και θα έχουν διάφορες βρωμιές στον ήχο (τριξίματα κτλ), χώρια που φοβάμαι μην πάθει κανείς κάποια τενοντίτιδα. Και φυσικά, δε θα μπορούν να συνυπάρξουν με κάποιον άλλο μουσικό (πχ σε μπάντα).


Παρ' όλο που περπατάμε αργά, εξ' ακολουθώ να τους έχω μαθητές μου και δε με εγκαταλείπουν. Μήπως όμως τελικά η απαίτησή μου αυτή δεν είναι σωστή; Ξέρω ότι και τα τρία τα παιδιά, τα ενδιαφέρει να παίζουν και να τραγουδάνε, καθώς επίσης, να συμμετέχουν σε κάποια μπάντα.

41
Δε βάζω τίποτα. Το θέμα είναι ότι το fast frett στην κιθάρα τουλάχιστον βοηθάει τις χορδές να κρατήσουν τη χροιά τους παραπάνω.

glissandi είναι το slide?

Ακριβώς.

42
Καλησπέρα! Έχω (πλέον) αυτό το μπάσο:

http://www.warwick.de/modules/produkte/produkt.php?cl=EN&katID=22534&linkID=43470&submenuID=14667

Και μιας και μου 'χαν και ανταλλακτικές χορδές όταν το πήρα, έχει πάνω αυτές:

http://www.thomann.de/gr/warwick_emp_38301m_5b.htm

Έχω το εξής πρόβλημα. Ενώ στις κιθάρες και στο μπουζούκι που βάζω Fast Frett, δεν έχω κανένα πρόβλημα, στο Warwick, όταν βάζω, μετά από λίγη ώρα παιξίματος, δεξί κι αριστερό χέρι, αρχίζουν και κολλάνε πάνω στις χορδές. Κι ειδικά για το αριστερό χέρι, αυτό είναι πρόβλημα, γιατί έτσι, δεν μπορώ να ελέγξω τα Glissandi μου.

Το Fast Frett, το βάζω πριν ξεκινήσω να παίζω και το βάζω και μετά το παίξιμο, αφού πρώτα έχω σκουπίσει τις χορδές και το λαιμό με ένα πανί.

Υπάρχει μήπως κάποιο άλλο αντίστοιχο του Fast Frett που να κάνει για άταστο ηλ. μπάσο;

43
Τα καλύτερα... / Απ: Walking Bass
« στις: 14/04/11, 16:53 »
Harpwood, ό,τι και να πω είναι λίγο. Απλά Respect!!!!!!!!!!!!!!! Επιτόπου ξεκινάω μελέτη.

44
Πρόσφατα, απέκτησα τις θαυμάσιες σημειώσεις του Δημήτρη Μυστακίδη, από παιδί απ' το ΤΕΙ της Άρτας. Αν βρω χρόνο και μυαλό, θα κάνω μία προσπάθεια να διευρύνω το thread.

45
Γεια και πάλι!

Έχω αυτή την κιθάρα:

http://www.taylorguitars.com/Guitars/100-200/100/110ce/

Κι επειδή μετά από καιρό που τη δουλεύω και στη νύχτα και σε συναυλίες κι οπουδήποτε έκατσε να χρειαστεί να τη δουλέψω με καρφί, είδα ότι δε μ' άρεσε η χροιά του Taylor Expression System, ύστερα από ψάξιμο, αγόρασα και της φόρεσα αυτό:

http://www.thomann.de/gr/fishman_ellipse_matrix_blend_narrow.htm

   Τ' οποίο έχει ένα πολύ ωραίο κρύσταλλο (και να φανταστείτε ότι δε θα πίστευα ποτέ ότι θα μου άρεσε κρύσταλλο, τελικά όμως βγήκα ψεύτης και ισχυρογνώμων) κι ένα μικρόφωνο, ενώ έχει πάνω ρυθμιστικό έντασης, ρυθμιστικό που διαλέγεις το balance μεταξύ μικροφώνου και πιεζοηλεκτρικού (πιεζ. εννοώ τον κρύσταλλο), ένα κουμπί με το οποίο αλλάζεις τη φάση μεταξύ μικ. και πιεζ. και βαθειά μέσα, ένα διακόπτη όπου διαμορφώνει τη χροιά του κρύσταλλου με δύο ρυθμίσεις: η μία είναι για να τεμπάρεις με πενίτσα κυρίως κι η άλλη, με μπόλικα μπάσα, για να παίζεις με δάχτυλα και να μην ακούγεται άγρια.
   Το πρόβλημά μου, είναι το εξής. Δεν ξέρω, πώς θα πρέπει να είναι το μικρόφωνο, έτσι ώστε να έχει καλή χροιά. Το βάζω σκέτο και δε μ' αρέσει καθόλου, χώρια που ενισχύει απίστευτα τη χορδή σολ και γενικά, βγάζει μία περίεργη μεσσαιίλα. Στην αρχή, νόμιζα ότι θα μου άρεσε το μικρόφωνο και δε θα μου άρεσε ο κρύσταλλος. Τελικά, έγινε το αντίθετο. Κι αυτό που φταίει, πιστεύω ότι είναι το γεγονός ότι δεν έχω τοποθετήσει στη σωστή στάση το μικρόφωνο.
   Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή παιδιά. Είμαι όλος αυτιά.

46
Μ' ενδιαφέρει ο "τρομπονέ" ήχος, παρόμοιος μ' αυτόν του Jaco Pastorius.  ???

47
Κοίτα, την ψάχνω σε μαγνήτες τύπου Jazz και σε μαγνήτες τύπου EMG40 (αλλά σε passive).

48
Κοίτα, το βρίσκω τελείως λογικό αυτό που λες, κρίνοντας απ' το ότι οι περισσότεροι σοβαροί μαέστροι στην πιάτσα, γράφουν με το Sibelius. Ίσως είναι θέμα συνήθειου, ή μπορεί εγώ να μην έχω ψαχτεί όσο θα 'πρεπε με το Sibelius. Απ' όσο θυμάμαι, το Sibelius 3 (που δούλευα κάποτε), για κλασική κιθάρα συγκεκριμένα, είχε καλύτερη υποστίριξη απ' το Finalle (τώρα δουλεύω το 2008, αν κι απ' όσο έχω δει, έχει βγει και 2010).

49
Πραγματικά βοήθησες. Θα μ' ενδιέφεραν οι προτάσεις σου για τις καλύτερες επιλογές σε Passive από τους Bartolini ;-)

50
Στον Τρίμη πήγα και δεν είχε πολύ πράμα κι απ' αυτά που είχε, ήταν active (αξιόλογο μαγαζί πάντως ο Τρίμης, δε μπορώ να πω κι εξυπηρετικότατος ο υπάλληλος). Εγώ θέλω κάτι σε passive.  ??? ??? ???

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 25