Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 25
51
Έχεις δοκιμάσει με το φινάλε το speedy entry με το αριθμητικό πληκτρολόγιο; Θέλει μία ρύθμιση, όταν πατάς πάνω του, πας speedy entry απ' τη γραμμή μενού και ξετσεκάρεις εκεί που λέει use midi device for input. Κι έτσι, γράφεις παρτιτούρες στο άψε σβήσε.

52
Διασκέδαση / Απ: ΜΠΛΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ!!!
« στις: 08/11/10, 01:50 »
Δεν ξέρω αν είναι μέσα στο θέμα η δική μου ιστορία. Πάντως λύση, δεν έχω βρει, οπότε σίγουρα είμαι μπλε:


Είμαστε σ' ένα χωριό, όπου υπάρχει ο κυρ-Κώτσος ο μπαρμπέρης. Αυτός, ξυρίζει μόνο αυτούς που δεν ξυρίζονται μόνοι τους. Αυτός όμως, ξυρίζεται;

53
Έψαξα μέσω αναζήτησης και δεν είδα παρόμοιο θέμα, πέρα από απλή αναφορά τους. Δεν έχω πολλές πληροφορίες γι αυτούς τους μαγνήτες. Το σάιτ, είναι στ' αγγλικά κι από σήμερα άρχισα να το μεταφράζω-αποκρυπτογραφώ. Όμως πέρα απ' τα λόγια, ξέρει κανείς μήπως, που στην Αθήνα, θα μπορούσα να τους ακούσω φορεμένους πάνω σε όργανο; Κι αν υπάρχει κάποιο μαγαζί που να 'χει ας πούμε το M4 σε passive έκδοση;


Κι απ' όσο κατάλαβα από εδώ:


http://www.bartolini.net/information/bass/new_bass_pu_s.htm


βγαίνουν και passive μαγνήτες Bartolini. Και γενικά, μ' ενδιαφέρουν αποκλειστικά οι passive, μιας και θέλω να εκπαιδεύσω τα δάχτυλά μου και να μην τα κακομάθω στον όμορφο active ήχο (είναι όμορφος, δεν αντιλέγω).


Απλά, θέλω να τους ακούσω και ζωντανά και να τους δω και στα δάχτυλά μου.

54
Πωωπω, πρέπει να το σημειώσω κάπου το παρόν thread, για να θυμηθώ να το διαβάσω! Χαρά στο κουράγιο σου! Καιρός να καλύψουμε τα κενά μας νομίζω! Και μ' αρέσει που περιλαμβάνεις και προγράμματα για παρτιτούρες κι ειδικά για το φινάλλε, που αρκετοί σιμπελιάδες το περιφρονούν.

55
http://www.ikmultimedia.com/ampegsvx/features/



Ευχαριστώ πολύ! Αν και χρησιμοποιώ προγράμματα της IK Multimedia, δεν το γνώριζα. Το κατέβασα, το εγκατέστησα, το ρύθμισα (κωδικοί, ASIO κτλ) κι αύριο θα το δοκιμάσω.


Ίσως ψάχνεις κάτι εξειδικευμένο, θα σου πω πάντως πως δουλεύω εγώ με το μπάσο, που συγκεκριμένα "θέλω απλά μπάσο" στις ηχογραφήσεις μου. Δηλαδή απλά πράγματα.


Έχω βρει το BIG της acmebargig αλλά δε το έχω δουλέψει πολύ. Έχει καιρό που το δοκίμασα και δε θυμάμαι πολλά.


Άλλος τρόπος για μπάσο (τον οποίο μου πρότεινε ένας καλός φίλος και πραγματικά) με πολύ καλά αποτελέσματα, είναι να βάλεις ένα tubescreamer μπροστά, τον Lextac του Lepou (που είναι για κιθάρα αλλά και με μπάσο είναι απίστευτος) κι ένα cab sim (κατέβασε το lecab απ' τον lepou). Το impulse που χρησιμοποιώ μπορώ να στο στείλω αργότερα, όπως και φώτο με τις ρυθμίσεις μου (έτσι για να δεις πως ακούγεται το δικό μου).


Ξαναλέω ότι με το μπάσο δεν έχω ιδιαίτερη σχέση, κιθάρα παίζω κι απλά ήθελα να βάλω και μπάσο. Σε μένα δουλεύουν τα συγκεκριμένα γιατί θέλω αρκετά καθαρό ήχο (heavy/power παίζω). Δοκίμασε τα πάντως.



Ευχαριστώ για την απάντηση! Τελευταία την ψάχνω και μου ανοίγεις τρομερούς δρόμους  :) Όταν σετάρω τα προγράμματα που προτείνεις, θα πειραματιστώ και θα σου πω να μου πεις για τις ρυθμίσεις σου, αν κι εγώ γενικά είμαι πιο τζαζοφανκ τύπος.

56
Προς το παρόν, έχω αυτόν του Amplitube 2, ο οποίος, όσοι τον έχετε χρησιμοποιήσει, ξέρετε ότι δεν είναι κάτι σπουδαίο. Η αλήθεια είναι πως είμαι στο ψάξιμο για κανονικό ενισχυτή (προσανατολίζομαι σε GK), αλλά αυτό, είναι άλλη συζήτηση. Ξέρει κανείς κάποιο σπουδαίο DX ή VST, όπου να μπορεί να δουλέψει σε Win XP, στο Cubase; Έψαξα και βρήκα έναν ωραίο εξομοιωτή GK, όμως είναι για Mac. Κι αν γίνεται να εργαστεί σε Real-time (όπως πχ το Guitar Rig), ακόμη καλύτερα.


Και για να είμαι ακριβής, ας πούμε ότι βρίσκουμε τον εξομοιωτή αυτόν. Όταν δουλεύει σε real time, σ' έναν ιδανικό χώρο με καλό ηχοσύστημα με woofer, να κάνει το μπάσο ν' ακούγεται, σαν ενισχυτής μπάσου (στυλ GK ας πούμε που αναδεικνύει πολύ ωραία τις χαμηλές συχνότητες).

57
   Το συζήτησα και μ' ένα φίλο και μάλλον θα κάνω αυτό που λες (θα τον κάνω σαν εξωτερικό). Το θέμα, παίζει να είναι στο τσιπ (το τσιπ, μπαίνει πάνω στη sata υποδοχή του δίσκου. Απ' τη μία είναι αρσενικό sata κι απ' την άλλη, είναι θηλυκό IDE. Ελπίζω να σε κατατόπισα :p). Τι έκανα: Στον IDE, έφτιαξα όταν του 'βαζα λειτουργικό, ένα partition για δεδομένα να 'χω καλού κακού και παρατήρησα πως στο παρτίσιον αυτό, ό,τι δεδομένο είχε και το δούλευα, λειτουργούσε μια χαρά. Τώρα, όλα τα Projects μου, τα 'χω στον IDE κι έτσι, το Cubase, μου τρέχει μια χαρά, όπως μου 'τρεχε. Τα υπόλοιπα, τα οποία για τη δουλειά μου είναι δευτερεύουσας σημασίας, τα 'χω στον άλλο.
   Κάπου, είχα διαβάσει κάτι για αναβάθμιση της motherboard μου (ASUS P4S8X), έτσι ώστε να λειτουργεί κανονικά και με το νόμο με sata σκληρούς. Θα το ψάξω όμως ακόμη, γιατί δεν ξέρω αν αξίζει να κάνω κάτι τέτοιο, ή να διαθέσω χρήματα για καινούργιο υπολογιστή (ο υπολογιστής αυτός, αγοράστηκε το 2002 ή το '03). Ακόμη, είμαι στο ψάξιμο πάντως και δεν έχω λύσει σημαντικές απορρίες μου, για να αποφασίσω τι θα κάνω.

58
τι εννοείς πέφτει?


Εννοώ ότι υπολειτουργεί. Επιβραδύνεται. (μιλάμε, έχω τρομερό λεξιλόγιο  :P )

59
Είναι καλή ιδέα και βοηθάει κι αυτούς που είναι μέλη. Έφτιαξα πριν λίγο:


http://music.kithara.gr/bands/700/


Έχω και τον αριθμό 700! Στρογγυλός αριθμός.
Ελπίζω να το πλουτίσω κι άλλο.

60
Άλλο ένα στοιχείο προστέθηκε: Το σύστημα πέφτει, κάθε φορά που λειτουργεί ο σκληρός που είναι 1TB. Σα να τραβάει την ώρα που λειτουργεί το ρεύμα που θα πέρναγε απ' τον CPU.  ??? ??? ???

61
Κοίτα, υπάρχει ένα πλήθος καπνιστών, που είναι κομπλεξικοί (κι όσο για τους μαγαζάτορες και τον εξαερισμό, δε φαντάζεσαι πόσο καταλαβαίνω τι λες). Υπάρχει κι ένα πλήθος γιατρών που είναι κομπλεξικοί και και και... Το θέμα όμως είναι πως επειδή υπάρχουν αυτοί οι κομπλεξικοί, δεν τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι με τους υπόλοιπους. Μου 'χει τύχει να 'μαι σε μπαρ και καπνιστής, χωρίς καν να ρωτήσει αν καπνίζω, πήρε το τασάκι μακρυά μου. Σίγουρα έχουμε τα τυχερά μας, έχουμε και τις ατυχίες μας. Βάσει πείρας όμως, είναι λάθος να κρίνουμε  ;) Σ' άλλον έχει τύχει να κερδίσει στο τζόκερ κι άλλος εργάζεται σε ορυχείο. Ποια η πείρα του ενός και ποια η πείρα του άλλου; Και γιατί του ενός η πείρα να έχει πιο μεγάλο βάρος απ' του άλλου; Έχω δει αντικαπνιστή σε στάση, να σηκώνεται απ' τη θέση, όταν κάθεται δίπλα του ένας, που είδε ότι πιο πριν είχε πάρει καπνό απ' το περίπτερο, χωρίς καν να είχε σκοπό να καπνίσει. Επειδή είδα αυτό, δε σημαίνει ότι απόλυτα πάντα έτσι είναι.


[spam]απ' όσο είδα στο topic με τα wallpaper, χρησιμοποιούμε τα ίδια μουσικά προγράμματα :P . Αν κι εσύ, είσαι μερικές εκδόσεις πιο εξελιγμένος από 'μένα.[/spam]

62
Τώρα, έχω βάλει αυτή (πατήστε πάνω για μεγέθυνση):





η οποία με χαλαρώνει αρκετά.

63
Κοίτα, δεν αμφισβοιτώ ότι σίγουρα θα υπάρχουν κι ανοιχτόμυαλοι παραγωγοί. Υπάρχει όμως και η περίπτωση του παραγωγού (από γνωστή εταιρία που έχει αγοράσει τις υπόλοιπες στην Ελλάδα και παίζει συνέχεια στα μίντια), όπου είπε σε φίλο πως οι ηλεκτρικές με παραμόρφωση, δεν πουλάνε και ακούγονται άσχημα. Και το δικό μου σχόλιο: Γι αυτό και κανείς δεν ακούει Iron Maiden  :P


Έχω και περίπτωση παραγωγού που άκουσε δική μου δουλειά με βαρετή εισαγωγή, δεν της άρεσε (όπως και σε 'μένα δεν άρεσε), αλλά άγγιξε όλους τους υπόλοιπους που τ' ακούσαν (και δε μιλάω για τους φίλους που και χάλια να 'ναι κάτι θα σου πουν είσαι τρομερός και ταλεντάρα, αλλά κυρίως για άγνωστους "new friends" που τυχαία ακούσαν τη δουλειά διαδικτυακώς, την εποχή που την είχα ανεβάσει). Και σ' αυτό, έπαιξε ρόλο και αυτό που λες για το ότι χρειάζονται πολλές ακροάσεις. Εν τέλει, η βαρετή εισαγωγή, έβγαζε ένα τρομερό συναίσθημα, που απ' την αλαζονεία μου, το είχα περιφρονήσει όταν την έφτιαξα, επειδή ήθελα να το παίξω κάποιος, κάνοντας το υπόλοιπο κομμάτι ενορχηστρωτικά τούμπανο. Την ίδια περιφρόνηση με 'μένα, είχε και η παραγωγός.


Και τελικά, είναι εμπορικό; Κάποιοι συνάδελφοι, γούσταραν το "τούμπανό" μου. Κι η παραγωγός το γούσταρε. Εμείς που προσπαθούμε μέρα με τη μέρα να εμβαθύνουμε, ίσως δεν είμαστε ικανοί να κρίνουμε το έργο μας, γιατί με την εμβάθυνση, αποκτάμε και κολλήματα που μας κάνουν ακόμη πιο απόλυτους και στενόμυαλους. Γιατί η ενορχήστρωση τούμπανο, έτσι όπως έγινε, ήταν κάτι εμπορικό (τούμπανο όχι απ' την άποψη της δεξιοτεχνίας, δεν παίζω με τέτοια, αλλά από την άποψη του groove). Ακούς μια τέτοια δουλειά κι αναγκαστικά κουνάς το λιγότερο το πόδι σου. Κι ο μουσικός εντυπωσιάζεται.


Μακάρι να υπάρχουν όπως λες ειδικοί χωρίς ταμπού. Έξω, σίγουρα υπάρχουν, πράγμα που το αποδεικνύουν οι παραγωγάρες που γίνονται και τις θαυμάζω. Θα 'θελα να έχω τις γνώσεις τους και την αντίληψή τους κάποτε.

64
Επειδή υπάρχουν 1784983 πράγματα που είναι πιο βλαβερά από το τσιγάρο (και συμφωνώ με όλα όσα είπες), γίνεται αυτόματα σωστό; Σόρι ρε παιδιά, αλλά πλέον έχουμε ακούσει τα πάντα απ' την... "κοινότητα" των καπνιστών...

Φιλικά πάντα.


Κοίτα, κατ' αρχάς ξεκαθαρίζω ότι ο ίδιος, δεν είμαι καπνιστής [κι ούτε ανήκω σε καμία κοινότητα καπνιστών (βλέπω, προσαρμοστήκαμε με τον καλλικράτη και τις "κοινότητες"  :P )]. Χωρίς όμως να σημαίνει ότι έχω πρόβλημα μαζί τους.


Δεν γίνεται να κρίνεις αν κάτι είναι σωστό ή όχι. Το γιατί δεν είναι δυνατό κάτι τέτοιο, το έχω αναλύσει άπειρες φορές σ' αυτό το φόρουμ και κουράζω τους υπόλοιπους συμφουρουμίτες αν επαναληφθώ για χιλλιοστή φορά. Για 'σένα, μπορεί να μην είναι σωστό. Δεκτό, ως άποψή σου. Πρέπει να έχεις τη δική σου άποψη και να την υποστιρίζεις  ;)


Αν όμως το κράτος, σαν κράτος, θελει να κάνει κάτι καλό, γιατί δε αλλάζει κάποια άλλα πράγματα; Ας πούμε, παραπάνω, βλέπω ότι εσύ, γράφεις πως υπάρχουν πράγματα πολύ πιο θλιβερά απ' το κάπνισμα. Αν υποθέσουμε ότι όντως είναι έτσι (που το πιστεύω), γιατί λοιπόν, το κράτος, δεν ξεκινάει απ' τα πολύ πιο θλιβερά (τα οποία είναι πηγή για πολλά κι ίσως ένα απ' αυτά τα πολλά, είναι και οι εξαρτησιογόνες ουσίες, όπως το κάπνισμα); Γιατί δεν ξεκινάει απ' τη ρίζα του προβλήματος, παρά απλά κλαδεύει;

65
Το κάπνισμα βλάπει σοβαρά την υγεία οπότε λένε πρέπει να απαγορευτεί!


Η δουλειά όμως, δε βλάπει σοβαρά την υγεία. Το κακό εργασιακό περιβάλλον και οι απλήρωτες υπερωρίες, καθώς κι η ανασφάλιστη εργασία, είναι κάτι τελείως υγειές. Η εργασία 12 ώρες (ενώ η σύμβαση λέει 8ωρο) τη μέρα συν τις ώρες που περνάει κανείς στα μέσα, την ώρα που είναι να πάει στη δουλειά του.


Ο στρατός, δε βλάπει σοβαρά την υγεία. Το 9μηνο σπασίματος χωλής, είναι κάτι το τελείως υγειές. Μερικοί έχουν αυτοκτονήσει, αλλά αυτά, λένε ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά.


Εντάξει παιδιά, απαγορεύτε το. Προτείνω μάλιστα, να απαγορευθεί και το σεξ, γιατί προκαλεί ηχορρύπανση. Αν γίνεται να απαγορευθεί η αναπνοή, ακόμη καλύτερα, γιατί μολύνεται η ατμόσφαιρα με διοξείδιο του άνθρακα. Ναι, νομίζω ότι τώρα είμαι τελείως λογικός. Ναι, νομίζω οτί τελικά θα με κάνουν πρωθυπουργό.

66
   Κοίτα Βραζίλη, σχετικά με τον "ειδικό" κριτή για το διαγωνισμό εμπορικού τραγουδιού, υπάρχει θέμα, γιατί οι "ειδικοί", κρίνουν με βάση αυτά που ήδη ξέρουν. Είναι δυνατόν όμως, να βρεθεί κάποιος τραγουδοποιός με τετραπέρατη φαντασία, όπου να κάνει κάτι που δεν ξανάγινε και να το γουστάρει τρελά ο κόσμος, οπότε να είναι κι εμπορικό. Αυτό το κάτι όμως, οι "ειδικοί", επειδή είναι έξω από τα όριά τους, θα το κρίνουν ως μη εμπορικό.

67
κάποιοι άλλοι παράγοντες που βοηθάνε στο άγχος είναι:
  • Ο αυτοσχεδιασμός στα τραγούδια αντί του τυφλού copy paste. Όταν θές να παίξεις ένα τραγούδι ακριβώς όπως στην studio έκδοση, είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις λάθος, όταν το κάνεις θα φανεί πιο άσχημα, και σου περιορίζει γενικότερα την ελέυθερία. Το να αυτοσχεδιάζεις έστω σε κάποια σόλο, ή να φέρνεις την φωνή στα μέτρα σου, σου δίνει μια καλύτερη αίσθηση δημιουργίας, αντί της αυστηρής εκτέλεσης που φέρνει από πολλές απόψεις σε μια αίσθηση "διαγωνίσματος".
  • Ο αυτοσχεδιασμός με την μπάντα. Αν έχετε δεθεί σε επίπεδο jam-αρίσματος, γενικότερα βοηθάει στο δέσιμο του συγκροτήματος, και αν γίνει και κάπιο λάθος, θα συννενοηθείτε πιο έυκολα να επανέλθετε.


   Κοίτα, συμφωνώ στο ότι ο αυτοσχεδιασμός καταπραΰνει το άγχος. Επίσης, συμφωνώ στο να μην παίζει κανείς τα κομμάτια σαν το στούντιο. Το θέμα που υπάρχει τώρα με τον αυτοσχεδιασμό, είναι ότι για να γίνει, θα πρέπει να υπάρχει μία ωριμότητα και σαν σύνολο στο παίξιμο της μπάντας, αλλά και ατομικά. Δηλαδή, είναι δυνατόν σ' ένα ροκ κομμάτι να αυτοσχεδιάσεις πάνω σε ροκ μοτίβα και να ταιριάζει, γίνεται αν έχεις φαντασία, να αυτοσχεδιάσεις σε τζαζ μοτίβα και ν' ακουστεί σα να ήταν το πιο ιδανικό μουσικό ταίριασμα. Όταν όμως, αυτή η ωριμότητα δεν υπάρχει, τότε γίνεται ακριβώς αυτό που περιγράφω στο πιο πάνω ποστ μου, με αποτέλεσμα, όχι και τόσο ωραίο.


Και το βασικότερο: ΔΕΝ είναι ανησυχητικό να αγχωνόμαστε.Το ανησυχητικό θα ήταν να ΜΗΝ αγχωνόμαστε!!!!Δε θυμάμαι ποιος μεγάλος ηθοποιός το είχε πει, αλλά όποιος δε νιώθει τρακ ή είναι ένας αναίσθητος και μισός ή υποτιμάει το κοινό του ("και χάρη σας κάνω που παίζω, άμουσοι!!!!!")!



   Κοίτα, αν η μπάντα, έχει μελετήσει ακριβώς τι θα παίξει και το 'χει λιώσει, με αποτέλεσμα το παίξιμο να είναι πλέον κάτι τόσο απλό κι εύκολο σαν το περπάτημα, τότε το άγχος δεν υπάρχει (δεν αγχώνεσαι όταν είναι να περπατήσεις). Συνήθως το άγχος υπάρχει, όταν κάποιος δεν έχει μελετήσει πλήρως. Και στα πλαίσια της μελέτης, εμπεριέχεται η έννοια της οργάνωσης, οπότε σαφώς και θα υπάρχει πρόβλημα αν ο ήχος δεν είναι καλός, που σημαίνει ότι η μελέτη θα πρέπει να γίνει και με τον ήχο, πράγμα πολύ δύσκολο, γιατί όταν μπαίνει ο κόσμος στο μαγαζί, ο ήχος αλλάζει. Εκτός αν το τραβήξουμε πολύ κι εκπαιδεύσουμε τους μουσικούς για τις πιο άθλιες συνθήκες, σαν τους Οϋκάδες, που τους κάνουν τεχνητό πνιγμό  :P Κι αν δεν παρατήσουν τη μουσική μετά απ' αυτό, αν δεν τους πέσει κι η διάθεση, σίγουρα θα είναι ένα λάιβ καλό και χωρίς άγχος.


Κι αν δεν υπήρχε αυτό, δε θα νιώθαμε τόσο έντονα τον ενθουσιασμό μετά ("ναιαιαιαιαιαιαιαιαι,τα κατάφερααααααααααα,έσκισα!!!!!!!!" κλπ. κλπ. ;D ;D ;D ;D ;D ;D )! 


Μην το λες. Τον ενθουσιασμό, το νιώθεις καθαρά σ' αλληλεπίδραση με τον κόσμο. Αν τους ενθουσιάζεις, ενθουσιάζεσαι, είτε έχεις άγχος, είτε όχι. Ο κόσμος, πάντα σ' ενθουσιάζει και σε κάνει να γουστάρεις και να θες να παίξεις καλύτερα. Φαντάσου τώρα να παίξετε ένα τραγούδι και να 'ναι από κάτω τρεις παρέες που να το γουστάρουν. Χαμός θα γίνει! Αν πάλι, είναι κανείς αχάριστος, μπορεί να 'χει άγχος, να ενθουσιάσει τον κόσμο και να μην ενθουσιαστεί εκείνος (μου 'χει τύχει πολλές φορές με τραγουδιστές).

68
Ενισχυτές / Απ: BUGERA V22
« στις: 22/10/10, 12:04 »
Πάρτε ένα τηλεφωνάκι και στο Music Accessories (γιατί η σελίδα, είναι άντερ κονστράξιον). Αυτό το μαγαζί, έχει κάποια προϊόντα πιο φθηνά από τα ξένα σάιτ.

69
   Ένα κόμπλεξ που πιστεύω αξίζει να αναφερθεί, είναι αυτό που έχουμε όταν παίζουμε ως μουσικοί (εννοώ, όταν παίζουμε απλά ένα όργανο και δεν είμαστε και τραγουδιστές). Το έχω συναντήσει και σε μένα τον ίδιο, αλλά και σε άλλους, πολύ καλύτερους από 'μένα, ακόμη και σ' αυτούς απ' την πιάτσα.
   Παίζουμε ένα τραγούδι, πχ ένα τσιφτετέλι κι απ' την ανάγκη μας να δείξουμε ότι ξέρουμε πολλά, χώνουμε μέσα και πιο φανκ μπασογραμμές, και περίεργα ρυθμικά κολπάκια. Ώσπου στις 3 ώρες παιξίματος, έχει πια καταντήσει αηδία. Χώνει ο ένας, χώνει ο άλλος, χώνω εγώ, χώνει ο ντράμερ, ο πιανίστας, ο μπουζουξής.
   Είναι σα να θαρρούμε ότι έτσι, θα αποδείξουμε κάτι στους συναδέλφους μας και στους από κάτω πιθανόν μουσικούς που θα υπάρχουν. Τελικά, ακούς ένα "Πότε Βούδας Πότε Κούδας", όπου δεν καταλαβαίνεις ισχυρό, ασθενές, ρυθμό, αρμονία, μελωδία, χώρια που πετάμε έξω τον τραγουδιστή (αν κι αυτοί, ακόμη και τέταρτα να τους παίζουμε, πάλι έξω θα πεταχτούν).
   Το καλοκαίρι, είχα τη συγκεκριμένη συζήτηση μ' έναν πολύ καλό ντράμμερ, με τον οποίο είχαμε παίξει σε εξτραδάκι κι είχα κάνει αρκετά τέτοια κολπάκια. Τελικά, παρατηρείται στην πιάτσα ότι οι μαέστροι κι οι ορχήστρες, προτιμάνε μουσικούς που να μη χώνουν κολπάκια και να είναι πάνω απ' όλα σταθεροί, βράχοι, ακλόνητοι, παρά κολπατζήδες.

70
Ενισχυτές / Απ: BUGERA V22
« στις: 19/10/10, 13:50 »
Έχει εξαιρετική χροιά. Απίστευτο σκάσιμο. Είναι ένας ενισχυτής, όπου προσφέρεται για πολλά είδη μουσικής. Έχει τον πιο μεγάλο σε watt, ο mitsos666 απ' το φόρουμ. Δεν προσφέρεται όμως (ο πιο μεγάλος) για πολυκατοικία, έχει απίστευτη ένταση. Θα έλεγα, ένταση μεγάλου PA. Ο μικρός τώρα με τον οποίο ψάχνεσαι, δεν ξέρω τι θα κάνει από θέμα έντασης. Ίσως να είναι πιο λογικός.
Τον δοκίμασα σε κιθάρα με δύο διπλούς, αρκετά hot μαγνήτες, active. Κάποια στιγμή, θα τον δοκιμάσω και με τη stratocaster της Space Dementia, με τους τρεις μονούς, αν και πιστεύω ότι δε θα μ' απογοητεύσει. Ο ίδιος, άνετα τον αγόραζα.

71
   Θα σας πω την ιστορία απ' την αρχή.
   Ο υπολογιστής μου, είναι ένας Pentium 4, στα 2,4 GHz, με 2GB RAM. Στους εσωτερικούς σκληρούς, υποστιρίζει το σύστημα IDE και όχι το σύστημα SATA.
   Είχα δύο εσωτερικούς. Ο ένας, ήταν 80άρης, στον οποίο έβαζα μόνο λειτουργικό και προγράμματα κι ο άλλος 300άρης, στον οποίο έβαζα μόνο δεδομένα.
   Στον 80άρη, είχα βάλει όλα τα προγράμματα. Ακόμη και τα μουσικά. Κάποια στιγμή, τον χώρισα σε δύο παρτίσιον, στο ένα έβαλα Ubuntu, στο άλλο Windows κι όλα πήγαιναν ωραία και καλά.
   Κάποια στιγμή όμως, φούλαρα τον 80άρη στα προγράμματα και δε μπορούσα να κάνω αντιγραφή επικόλληση και τον 80άρη, καθώς επίσης και τον 300άρη στα δεδομένα. Έχω έναν εξωτερικό 500άρη, που δεν τον έχω γεμίσει παραπάνω απ' τη μέση, τον οποίο όμως, τον θέλω άδειο γιατί κάνω φορμάτ κατά καιρούς σε άλλους υπολογιστές και αυτό είναι και πηγή εσόδων.
   Άρα, αγόρασα ένα σκληρό 1TB, όπου υποστίριζε SATA, καθώς επίσης κι ένα τσιπ, για να μετατρέπει από SATA σε IDE. Μετά από επίπονες διαδικασίες και σκέψη, πέρασα όλα τα δεδομένα στον 1ΤΒ και στον 300άρη, έβαλα λειτουργικό και προγράμματα. Ακριβώς μα ακριβώς τα ίδια που είχα βάλει και στον 80άρη. Θυμίζω, ότι ο 300άρης συνδέεται απευθείας με IDE, χωρίς πλακέτα, ενώ ο 1TB, με την πλακέτα που λέγαμε.
   Τι πρόβλημα έχω. Απ' τη στιγμή που ξεκινάω και όλα πάνε μια χαρά, κάθε φορά που ο CPU λειτουργεί, όλο το σύστημα παγώνει για μια στιγμή και μετά συνεχίζει κανονικά. Αυτό, είναι κάτι που παρατηρείται απ' το ακίνητο ποντίκι, όπου ενώ το κουνάω, αυτό παραμένει ακίνητο, καθώς επίσης κι από παράσιτα που ακούγονται την ώρα που συμβαίνει αυτό, όταν ακούω μουσική. Αυτό παλιά δεν μου το έκανε. Παλιά, μπορεί να ήταν φορτωμένος 100% ο CPU, όμως τέτοιο πρόβλημα δεν είχα. Άκουγα κανονικά τη μουσική μου κι ο υπολογιστής λειτουργούσε. Τώρα, γίνεται αυτό.
   Τι μπορεί να συμβαίνει; το έχει πάθει κανένας άλλος από 'σας; νομίζω ότι έχει να κάνει με το ρεύμα. Πάντως, πάει πίσω τη δουλειά μου. Έρχονται άνθρωποι εδώ που τους κάνω παραγωγές και ζω απ' αυτό. Δε λέω, μια χαρά πάνε οι παραγωγές τους, όμως μέχρι να κάνω τη δουλειά, έχω ξοδέψει τον τετραπλάσιο χρόνο απ' αυτόν που θα ξόδευα κι έχω εκνευριστεί. Κι ο χρόνος, δεν είναι για χάσιμο. Δεν έχω μπόλικο να ξοδέψω, γιατί συνέχεια έχω δουλειά κι ο χρόνος που θα 'μενε για να κοντοσταθώ ν' αράξω λίγο, ν' αφιερώσω τον εαυτό μου, εξαφανίζεται.

72
   Καλησπέρα και πάλι!
   Ύστερα από σκέψη, αναζήτηση και συζήτηση, αποφάσισα να φτιάξω τελικά ένα κάστομ όργανο. Έχω δικό μου, έμπιστο μάστορα, όπου θα αναλάβει να κάνει τη δουλειά και μάλλον θα παραγγείλω τα κομμάτια απ' το Warmoth. Σίγουρα το σώμα, θα είναι Alder κι ο βραχίονας maple, με ταστιέρα (άταστη ταστιέρα για την ακρίβεια  :P ) από Έβενο, γιατί στα άταστα όργανα, το ξύλο κάνει λακούβες απ' το παίξιμο.
   Το κόψιμο του σώματος, θα είναι τύπου G5 (σαν τα γουόργουικ) και από ηλεκτρολογικά, θα έχω δύο διπλούς (θα αποφασίσω ποιους ύστερα από συζήτηση), οι οποίοι θα έχουν την ικανότητα να σπλιτάρονται, για να έχω και ήχο Jazz Bass, καθώς επίσης και να γίνονται active/passive, ενώ η κεφαλή θα είναι κι αυτή τύπου Warwick, από maple.
   Το χρώμα δε μ' ενδιαφέρει. Δε με χαλάει να φαίνεται το ξύλο. Κυρίως ο ήχος με νοιάζει. Κι εφ' όσον μπορώ να έχω αλντερίσια χροιά στο σχήμα του Warwick που μ' αρέσει, δε με χαλάει καθόλου.

73
   Καλά, εννοείται ότι συμφωνώ σε όλα όσα λες. Πέρα απ' το θέμα του επαγγελματία και του μη επαγγελματία, τίθεται το ζήτημα με τις μουσικές σκηνές. Και ποιες είναι οι συνέπειες όταν ένας επαγγελματίας συνεργάζεται με μουσική σκηνή που δεν χαρακτηρίζεται από την υπευθυνότητα ενός επαγγελματία, αλλά και το αντίθετο, όταν ένας μη επαγγελματίας, πάει σε μία επαγγελματική μουσική σκηνή. Επίσης, τι γίνεται όταν η πιάτσα, από επαγγελματική, γίνεται ερασιτεχνική.
   Συμπέρασμα: Όσοι από 'μας παραπονιόμαστε, θα πρέπει πριν αρχίσουμε να μιλάμε και να λέμε διάφορα, να έχουμε αποφασίσει αν θα ακολουθήσουμε το δρόμο του επαγγελματία μουσικού, ή το δρόμο του μη επαγγελματία.

74
Πιστευω πως εαν καποιοι ηθελαν να ειναι εμπορικοι δε θα ηταν μελη του κithara, αλλα του Aepi.gr ( εχοντας εκδωσει ηδη CD ).
 ;)


   Πάντως εγώ, είμαι μέλος και στα δύο, χωρίς να έχω εκδόσει ήδη CD (κυκλοφορία κατά την ΑΕΠΙ, δε θεωρείται απαραίτητα κυκλοφορία CD. Απλά, να έχει παιχτεί κάπου το τραγούδι δημοσίως).


   Πέρα απ' αυτό, έχω την εξής απορρία. Γιατί η εμπορικότητα, πάντα να είναι κάτι κακό; Και γιατί την άποψη αυτή, τη βλέπω μόνο στα λόγια; Γιατί, αν δεν την έβλεπα μόνο στα λόγια, τώρα θα 'χε γίνει επανάσταση και θα 'χε ανατραπεί το σύστημα (χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι αυτό το θεωρώ καλό ή κακό, ας μην παρεξηγηθούν τα λεγόμενά μου).

75
...
Ειναι παρα πολλοι που για πολλους λογους (απο ιδεολογια μεχρι ελειψη ικανοτητων, ολα παιζουν) δεν θελουν ή δεν μπορουν να ασχοληθουν επαγγελματικα με την μουσικη, αλλα γουσταρουν να παιζουν μπροστα σε κοινο, απλα και μονο γιατι αυτο τους γεμιζει, ειναι σαν εκπληρωση των φαντασιωσεων τους...Και αυτοι, ειναι εκεινοι που μπορει να παιζουν τσαμπα, ακομα και να πληρωνουν για να παιξουν σε καποιον χωρο!
Και βεβαια απο την αλλη ειναι οι ιδιοκτητες τετοιων χωρων, που κι αυτοι με την σειρα τους πρεπει να βγαλουν χρημα απο την δικη τους επενδυση και φυσικα οταν βλεπουν αρκετους που παιζουν τσαμπα, θα προτιμησουν αυτους, ενω αν θελουν κατι πιο "κλασης" θα το πληρωσουν κανονικα...
...
Θες απλα να γουσταρεις να παιζεις μπροστα απο κοινο πραγματα που σου αρεσουν με τους κολλητους σου, την μπαντα σου κτλ;
Καντο, χωρις καμια απαιτηση απο κανεναν ομως.
...
Θες τελος, να εργαζεσαι κανονικα σαν μουσικος, να αμοιβεσαι σωστα και να αντιμετωπιζεσαι ως επαγγελματιας;
Τοτε γινε επαγγελματιες οντως! Αφοσιωσου με αυτο που κανεις, μαθε ακομα και πραγματα που δεν γουσταρεις καθολου, παιζε οπου σου πουν, οτι ωρες σου πουν, για οση ωρα σου πουν (κατοπιν συμφωνιων φυσικα) και μετα εχε απαιτησεις για οσα δικαιουσαι...

Με εκφράζει απόλυτα η τοποθέτηση του JD και συμφωνώ, με ιδιαίτερη έμφαση στα ανωτέρω σημεία!


Με λίγη καθυστέρηση, διάβασα και το παραπάνω. Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις αυτές.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 25