Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 ... 22 23 24 [25]
601
Ακούστε Τρύπες να νιώσετε μπάσο ρεεεεεεε...
Το μπάσο για μένα είναι ο κρυμμένος θησαυρός, όταν έχεις ακούσει το ίδιο τραγούδι τόσες φορές και κάποια στιγμή προσέξεις το μπάσο, θα ανακαλύψεις κρυμμένα διαμάντια στο κομμάτι... Μπασογραμμές πάνω στις οποίες μπορούν να χτιστουν τεράστια πράγματα. Εκεί κάνουν το λάθος πιστεύω κάποιοι σήμερα. Θεωρούν πως αν τους έρθει μια ιδέα στην κιθάρα έχουν γράψει το κομμάτι εκείνη τη στιγμή. Ηχογράφησε την ιδέα, δώστο σε κάποιον μπασίστα να σου βγάλει τις μπασογραμμές και πες του να δώσει μόνο τις μπασογραμμές σε κάποιον δεύτερο κιθαρίστα. Θα δεις μετά ένα αγνώριστο κομμάτι. Με λίγα λόγια, θα έπρεπε κατά εμέ το μπάσο να αποτελεί τη ραχοκοκαλιά πάνω στην οποία να παιχνιδίζουν και να πειραματίζονται οι κιθάρες. Με μια μπασογραμμή κατάλληλη βγαίνουν εκαντοντάδες διαφορετικά ριφς/ρυθμοί...

Βασικά, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να συνθέσει κανείς πιστεύω. Όντως, ένας πολύ καλός τρόπος για σύνθεση και ενορχήστρωση είναι να ξεκινάμε από τις μπασσογραμμές, συγκεκριμένα από ένα ας πούμε ριφ που θα κάνει ένα μπάσσο και θα δηλώνει μια τονική (όταν μάθαινα στον ξάδερφό μου ντραμς, έπαιζα μπάσσο και μου ήρθαν φοβερά ριφς!).
Τώρα, από 'κει και πέρα, δεν είναι στάνταρ ότι ''θα έπρεπε'' να ξεκινάμε από 'κει. Εξαρτάται από το ύφος του κομματιού που θες να βγάλεις, από το μεράκι σου αλλά και από κάτι πολύ σημαντικό: Τι όργανο θα κρατάς ή θα φαντάζεσαι την ώρα της σύνθεσης! Πχ: αλλιώς γράφω πάνω στην κιθάρα, αλλιώς στο μπάσσο, αλλιώς πάνω στο σαξόφωνο (αλλιώς πάνω στο φλάουτο που λέω να αγοράσω :P ).

Υπάρχουν άνθρωποι που εκείνη την ώρα φαντάζονται το κομμάτι με όλα τα όργανα, όπως ο Mozart. Για ευκολία όμως, ας ξεκινήσουμε με ένα πολύ απλό θέμα που θα επιβεβαιώνει μία τονική κάποιας τάδε Αρμονίας (λέω απλό για να μπορεί αυτός που θα το ακούσει να το θυμάται, ακόμη κι όταν δεν είναι για τίποτα!) και μετά, βάζουμε κι άλλα θέματα και Αρμονίες και ρυθμικά κόλπα.

Μάλλον το θέμα για το μπάσσο κοντεύει να γίνει θέμα για τη σύνθεση! Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να τονίσω σε αυτή την απάντηση, είναι πως δεν είναι στάνταρ ότι ''κανονικά θα 'πρεπε αυτό κι εκείνο''...

602
Τα καλύτερα... / Χόρδισμα Ντραμς...
« στις: 06/08/06, 01:41 »
Εγώ προσωπικά, την χορδίζω σε μεγάλες* τρίτες

*Αν θέλετε, διευκρινίζετε σε απάντηση τι σόι 3η ή 4η κ.τ.λ. είναι.

603
Το μόνο καλό με τα αστεράκια αυτά είναι ότι είναι πράσινα  ::) ;D

Θα εννοείς των συντονιστών, γιατί τα δικά μας είναι κίτρινα  :) :) ;D ;D

604
Τον τίτλο μου.... τον τίτλο μου..... (Ποιά είναι ανούσια ποστ; Δενκατάλαβα, βλέπετε κανένα ανούσιο;;;;;;  ;D ;D )


Σχεδόν όλοι μας, έχουμε στείλει ανούσια posts... Με μία παρατήρηση στον Κάδο και στις πίσω σελίδες, θα το διαπιστώσεις. Ακόμα κι εγώ έχω στείλει και το παραδέχομαι ότι ήταν ανούσια, δες ένα:

http://forum.kithara.gr/index.php?topic=29807.0

605
Οι χαρακτηρισμοί αλλάζουν στα 50, 150, 250, 500 μηνύματα.

Ναι, αλλά γιατί εμένα με έκανε επισκέπτη όταν ξεπέρασα τα 30;

606
Φίλε, ψάξε για μία TASCAMgiga... Εδώ, θα βρείς τα πάντα: Phantom Power, δύο υποδοχές για να κρεμάσεις τα πυκνωτικά σου απ' το ταβάνι και να ηχογραφείς τα πάντα, χώρια το υπέροχο Playback!

http://www.tascam.com/Products/US-122.html

607
Τα καλύτερα... / Μπασο και Τεχνικη
« στις: 02/07/06, 21:12 »
Υπάρχουν δύο ‘‘ειδών’’ μπάσα. Το ένα είναι το μπάσο που έχει ξερό ήχο και κάνει κάποια γρήγορη μελωδική κίνηση. Το παρατηρούμε έντονα στη Fusion. Συνήθως, γι αυτό τον ήχο χρησιμοποιούμε άταστο ηλεκτρικό μπάσο.
     Το άλλο μπάσο, κάνει πιο ‘‘γεμάτο’’ ήχο και παίζει συνήθως πιο απλά και μονοκόμματα. Συνήθως χρησιμοποιείται πιο πολύ το ένταστο ηλεκτρικό μπάσο και το Κόντραμπασσο με Pizzicato για αυτό το δεύτερο ‘‘είδος’’.
     Παρατηρούμε ότι με την προσθήκη αυτού του δεύτερου ηλεκτρικού μπάσου στην ενορχήστρωση ενός κομματιού (σε συνδυασμό βέβαια με τη ντραμς και τα πλήκτρα) προκαλεί την αίσθηση του ‘‘γεμάτου’’ τραγουδιού, δηλαδή του τραγουδιού που θα ακουστεί ίσως με ευκολία, που θα θυμίζει ‘‘κασέτα’’ (όπως πολύ σωστά παρατήρησε μια φίλη μου), που στο άκουσμά του θα δίνει ολόκληρο το κομμάτι την εντύπωση πως είναι από επαγγελματική ηχογράφηση ή μηχάνημα κάτι ‘‘τέτοιο’’…
     Αν κοιτάξουμε την ελληνική μουσική, θα δούμε πως από τον καιρό που μπήκαν οι συγχορδίες και η κιθάρα στα Ρεμπέτικα, στα Παραδοσιακά και σε πολλά λαϊκά κομμάτια, είχαν την τάση να βάζουν όλοι παντού μπάσα. Αν ακούσει κάποιος μία παλιά ηχογράφηση, θα δει ότι ο κιθαρίστας δεν περιορίζεται τόσο στο να βγάλει καθαρό ήχο ακόρντου, όσο στο να βγάλει μπάσα απ’ την κιθάρα…
     Όμως τι πραγματικά είναι αυτό που μας προκαλεί την ανάγκη για μπάσο; Γιατί αν δε βάλουμε μπάσο, το αυτί μας θα αισθάνεται έστω και λίγο ‘‘αχορτασιά’’; Τι είναι αυτό που έχει ο μπάσος ήχος, ποια ουσία του εγκεφάλου εκκρίνεται και έχουμε την αίσθηση του κορεσμού και όλα αυτά τα ανεξήγητα συναισθήματα; Πώς γίνεται μία απλή νοτούλα να γεμίζει ολόκληρο κομμάτι!;

608
Ένα τραγούδι που θα αφιέρωνα σε μία κοπέλα, ίσως θα ήταν το Να μ' Αγαπάς. Το αγαπημένο μου όμως τραγούδι, που δεν ξέρω και που να το αφιερώσω, είναι το Σπασμένο του Ιωαννίδη

Γκρίζα και θλιμμένη μια βροχή και
έπευτε και σου 'μοιαζε πολύ και
έφυγε και μ' άφησε βρεγμένο
στέγνωσα και μ' άφησε σπασμένο.
Τζάμια, κρύσταλλα και γυαλικά και
θρύψαλα τα λόγια που σωπαίνω
θρυμματίζω σύνεφα βαριά για
να με δει ο καθρέφτης μου σπασμένο.

Το κορίτσι που 'θελε πολλά μου
φύτεψε μια τρύπα στην καρδιά και
μές από το στήθος το ανοιγμένο
βγαίνει το τραγούδι μου σπασμένο.
Κάθε σου ματιά χαραγματιά και
κάθε χάδι σου τραυματισμένο'
μες τα δάχτυλά σου μια φωτιά και
ένα ρόδι κόκκινο, σπασμένο.

Όμως, πρέπει σε αυτό το σημείο να παρατηρήσω το εξής: παντού, βλέπω στίχους από τραγούδια και τίτλους. Όμως, ένα τραγούδι δεν είναι μόνο οι στίχοι αλλά και η μουσική... Μακάρι να μπορούσα να αφιερώσω και τη μουσική ενός τραγουδιού με κάποιον τρόπο... Μα δεν έχει σημασία! Ούτως ή άλλως, οι μουσικές που αφιερώνω, συνήθως δεν αρέσουν γιατί δεν είναι οικίες... Οπότε, δεν υπάρχει λόγος να μιλάω άλλο γι αυτό...

609
Να μη μαθαίνει πιάνο, να μη με ακούει όταν φιλοσοφώ :P να μη μου φτιάχνει φρικασέ,... καλύτερα να μην το σκέφτομαι!

610
Γεια σας! Τον τελευταίο καιρό έχω φάει χοντρό κόλλημα με τον Φιόντορ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκυ! Ειδικά μετά το Υπόγειο, τρελάθηκα! Εμένα, το αγαπημένο μου μυθιστόρημα είναι το Έγκλημα και Τιμωρία και λάτρεψα τον Πορφύρη! Αλήθεια, εσάς ποιο έργο του Ντοστογιεύσκυ σας άρεσε; συμφωνείτε με την θεωρεία του ανθρώπου-υλικού και του εξαιρετικού ανθρώπου;

611
... Πάντως, μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα που είχαν για το Patience με τις τρεις κιθάρες... Όλες παίζουν μία συνοδεία με κάποια Μιξολυδικά γεμίσματα κι όμως, τα έχουν καταφέρει και δεν κάνουν τριβές! Και ακόμα προσπαθώ να τους ''πιάσω''!

Σελίδες: 1 ... 22 23 24 [25]