Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Zeppelin

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 29
26
Στην αρχή, δυσκολευτήκαμε λίγο με το ξεπακετάρισμα...


Στο τέλος όμως, ιδού το αποτέλεσμα:


Φρέσκια Jeff Loomis από USA.
Συνιστώ σε όσους διστάζουν για αγορά Schecter από e-bay να μου στείλουν ένα p.m να κάνω λίγη διαφήμιση!
Για πακέτο 700 ευρώ, μόνο 63 ευρώ φόρος, χάρη στο κλασσικό "gift-tag" που αναφέρθηκε κ παραπάνω!

27
Επειδή ενδιαφέρθηκε ένας φίλος, η έλλειψη σε στοκ είναι πανευρωπαικό φαινόμενο.
Δεν κινείται τπτ!!!

Τελικά καταλήξαμε στο αμερικάνικο e-bay!  ;)

28
Μπράβο φίλε, τρελό εργαλείο ο Bogner όντως.

29
Αξιόπιστη κιθάρα στα χρήματα της.
Γενικά, οι Yamaha έχουν μία δεδομένη κατασκευαστική ποιότητα.

Χρειάζεσαι απαραίτητα ηλεκτροακουστική;

30
Δεν είναι καλό...
Χρειάζεται πολύ δουλειά ακόμη.
Το θετικό είναι ότι ασχολείσαι, ηχογραφείς, κ ζητάς κριτική.

Keep up, κ ωραία επιλογή τραγουδιού!  ;)

31
Φίλε Κιράτζο πού κλείνουμε εισιτήρια για τα λεωφορεία ακριβώς;

Εμείς θα κατέβουμε από Θεσ/κη την προηγούμενη μάλλον στο σταθμό Λαρίσσης, αν είναι να τελειώσει επί τόπου κ αυτή η δουλειά μην τρέχουμε την επόμενη...

32
Εγώ θα προτιμούσα μια Epiphone Les Paul Standard (ή κάποια LTD τύπου Les Paul) σε επίπεδο τιμής γύρω στα 400 ευρώ. Χιλιοδοκιμασμένη λύση!

Όσον αφορά το Floyd Rose, εντάξει είναι αποθαρρυντικό στην αρχή να το πειράξεις, αλλά αν δεις μια φορά κάποιον να το κάνει, νομίζω δεν θα έχεις πρόβλημα να το κάνεις μόνος σου.

33
Ενισχυτές / Απ: ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΤΕ?
« στις: 18/07/08, 20:26 »
Παίζω στο studio με έναν Peavey Classic 30 (combo), κ ένα έχω να πω: η απόλυτη πεταλομηχανή.

Τα δικά του γκάζια δεν επαρκούν για metal, αλλά για blues, classic rock είναι ιδανικός με 5/5 value for money!

Τώρα το θέμα των watt είναι καθαρά ζήτημα απαιτήσεων.
Σίγουρα με την τετράδα των 10" θα έχεις πολύ περισσότερο headroom από τον 30άρη!

ΥΓ: Αν θες διόρθωσε τον τίτλο, ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ?

34
Κατευθείαν με το βιβλιάριο σπουδών...Μόνο με βιβλιάριο όμως όχι πάσο!

35
Παράθεση
Και ελεος ρε παιδια, μην ακουω τα γνωστα, αν δεν εισαι φτασμενος μην παρεις ακριβο οργανο... Δεν καταλαβαινω την λογικη αυτη με τπτ...
Αμα ηταν ετσι ολοι επρεπε να μασταν με squiers και με samick ενισχυτες και να λεμε και ευχαριστω... Γιατι τα χουμε τα χρηματα αν οχι για να τα ξοδευουμε σε γυναικες (ειτε μεταφορικα γυναικες ειτε κυριολεκτικα).

Ναι ρε παιδιά αλλά όχι να φτάνουμε κ στο άλλο άκρο.
Η άποψη μου υπάρχει παραπάνω, όμως θα πρέπει κανείς να ξεκαθαρίζει τις προτεραιότητες του.
Στην προκειμένη, το ταξίδι στην Αμερική αποτελεί μια καλή ευκαιρία, αλλά δεν σημαίνει ότι όποιος πάει Αμερική πρέπει να γυρνάει κ με μια κιθάρα παραμάσχαλα.
Άλλο η ερασιτεχνική ενασχόληση κ το μεράκι που όλοι έχουμε λίγο πολύ με την αγορά εξοπλισμού, κ άλλο η πραγματική ανάγκη κάποιου για αγορά μιας ακριβής κιθάρας.
Το παιδί αναφέρει ότι η Cort του πάει για απόσυρση, έχει μαζέψει τα λεφτά, όμως έχει ακόμα αμφιβολίες, άρα πρέπει να ζυγίσει κάθε ενδεχόμενο.

36
Ήμουν πάντα της άποψης ότι τα καλά όργανα πρέπει να συνοδεύονται κ από καλά χέρια.
Αν θεωρείς ότι το επίπεδο σου είναι ανεπαρκές ή αν δεν έχεις σκοπό επενδύσεις περισσότερο χρόνο στη μουσική (είσαι δλδ ένας κλασσικός bedroom player χωρίς βλέψεις για κάτι παραπάνω) τότε για μένα δεν αξίζει η αγορά ενός τόσο ακριβού οργάνου, όσο ευκαιρία κ αν είναι.
Αν όμως, η αγορά μιας ακριβής κιθάρας σου δώσει κίνητρο για περαιτέρω ενασχόληση με το αντικείμενο, τότε θα ήταν καλύτερα να την πάρεις.
Πάντα πίστευα επίσης, πως καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες!

Όσο για την γνώμη της μαμάς, πάντα θα είναι η συντηρητική φωνή στο πίσω μέρος των κεφαλιών όλων μας  ;)

Πάντως, εφόσον βρεθείς εκεί, επιβάλλεται να επισκεφτείς ένα κεντρικό κιθαρομάγαζο, γιατί πού ξέρεις, μπορεί να σου γυαλίσει κ καμμιά άλλη εκτός της SL-1.

37
Ήμουν στην ίδια κατάσταση κάποιο καιρό πριν, βρήκα μέσω του forum ένα Kinman Woodstock (bridge), τον οποίο έβαλα στη μεσαία θέση.
Αυτό για 2 λόγους: θα διαπιστώσεις ότι ο S χάνει πάρα πολύ σε output σε σχέση με τους humbuckers, κ κατά δεύτερον δεν είναι κ τόσο καθαρός.
Επίσης, σου χαλάει τις θέσεις 2+4.

Βρες έναν αξιόπιστο μαγνήτη bridge για strat κ δεν θα χάσεις.

Μιλάμε έδωσε άλλη αίσθηση στο όργανο!

ΥΓ: Εγώ έβαλα τριθέσιο switch γιατί ούτως ή άλλως δεν χρησιμοποιώ τις ενδιάμεσες θέσεις...

38
Φίλε εφόσον θα πας Αγγλία, νομίζω είναι λάθος να αγοράσεις ενισχυτή από δω κ να τον μεταφέρεις εκεί, για δύο λόγους:

Πρώτον, λόγω τιμής, κ δεύτερον λόγω ποικιλίας.

Συνιστώ οπωσδήποτε να βρεις εκεί να δοκιμάσεις τον Cornford Roadhouse 30. Καταπληκτικός ενισχυτής!

39
Προφανώς εννοεί ότι μετακινήθηκε το τρέμολο παράλληλα όλο προς τα πάνω, συνεπώς παραμένει παράλληλο με το σώμα της κιθάρας.
Απλά η απόσταση των χορδών από τα τάστα αυξήθηκε.

40
Θα πάρεις ένα τροφοδοτικό One Spot (υπάρχει στα περισσότερα καταστήματα κ κοστίζει 20-30 ευρώ) κ ένα τέτοιο "φίδι" κ θα είσαι άρχοντας για πολλά περισσότερα από 4 πετάλια (νομίζω σηκώνει μέχρι 1800 mA το συγκεκριμένο).

Είναι δοκιμασμένη λύση.

Υπάρχουν κ DC pedals όπως της Voodoo Lab, της Carl Martin τα οποία είναι ακριβότερα.

41
Χτύπα για θα σε προλάβω... ;D

42
Αυτά είναι...
Εγώ θα είμαι σίγουρα εκεί...

ΥΓ: Ας διορθώσει κάποιος το Οκτωμβρίου...

43
Παράθεση
Σε αυτη την περιπτωση βεβαια πρεπει να υπαρχει γνωση και εμπνευση και σε αλλους τομεις περαν της μουσικης για να βγει μια ολοκληρωμενη οπτικοακουστικη παρασταση (μικρη η μεγαλυτερη) και οχι αυτη η "ποζερια" που τοσο αρεσει στον Ελληνα ροκερ να "κραζει".

Γνώση κ έμπνευση κ σε άλλους τομείς, ακριβώς.
Πάντως, δεν μπορώ να συμφωνήσω 100% στο ότι το ροκ έχει καταντήσει απλά ένα είδος μουσικής...

44
Παράθεση
Να πω κι ένα περιστατικό μια που ανέφερες τον Παπαγάλο Zeppelin...
Παράθεση
Δεν πρέπει να κάνουμε τα πράγματα τόσο απόλυτα .Υπάρχουν και μουσικοί αλλά και συγκροτήματα που ξεφεύγουν απο αυτή την γενικότητα.

Φυσικά κ υπάρχουν εξαιρέσεις κ το αναφέρω κ στο αρχικό post.
Κ ευτυχώς υπάρχει ακόμα καλή μουσική εκεί έξω, κ μπάντες που πραγματικά έχουν αφιερωθεί στη μουσική τους.

Όμως, γενικότερα, το οικονομικό μπαίνει παντού στην εξίσωση κ επηρεάζει το τί ακούμε κ από ποιούς.
Κ δεν είναι επαγγελματίες μουσικοί αυτοί που δημιουργούν το πρόβλημα, αλλά οι ερασιτέχνες.

Προσωπικά, νομίζω το ζήτημα θα λυθεί μόνο όταν ανεβάσουμε τις απαιτήσεις μας ψηλότερα, όταν πάψουμε να θεωρούμε ότι επειδή μάθαμε 10 συγχορδίες, μπορούμε να βγάλουμε 20-30 ευρώ, πίνοντας κ ένα τζάμπα ποτό, χωρίς να σκεφτόμαστε τους από κάτω.
Κ αντίστροφα όταν ο μαγαζάτορας δώσει διπλάσια κ τριπλάσια για κάποιον καλύτερο μουσικό, για καλύτερο θέαμα, για καλύτερη ποιότητα μουσικής.

Είναι τυχαίο πως κορυφαίοι κιθαρίστες στον χώρο πλαισιώνουν σχήματα σε μπουζούκια κτλ. όπου αποδεδειγμένα υπάρχουν εξασφαλισμένες αμοιβές;

45
Επειδή τα βλέπω τα θετικά σχόλια να έρχονται με το κιλό, θα πω το εξής:

Καταρχήν, ο ήχος είναι μέτριος κ δεν μπορώ να ακούσω ακριβώς τις φράσεις σου.
Κατά δεύτερον, έχω την αίσθηση ότι παίζεις απλά γρήγορα χωρίς να ακούς το αποτέλεσμα.
Στα δικά μου αυτιά, το γρήγορο παίξιμο δεν είναι απαραίτητα κ ωραίο.
Θα σπεύσουν πολλοί να πουν ότι αυτό που είδανε στερείται μουσικότητας κτλ. όμως πραγματικά δεν μπορώ να σε κρίνω τόσο αυστηρά.

Δοκίμασε κάτι σε <90 bpm πάνω σε backing track, για να κάνουμε πιο εποικοδομητική κριτική.
Σε τέτοιες ταχύτητες ούτε το vibrato βλέπω, ούτε μπορώ να καταλάβω αν βασίζεσαι σε κάποια κλίμακα.

Φιλικά.

46
Τα καλύτερα... / Απ: Service hlektrikhs Salonika
« στις: 16/06/08, 15:09 »
Κ εγώ είμαι πελάτης του Art Of Wood.
Έχω πάει πολλές φορές στο μαγαζί, κ έχω μείνει εντυπωσιασμένος τόσο από τις κατασκευές του, όσο κ από τις επισκευές του.
Πολύ συνεννοήσιμος ο Παναγιώτης, άψογη δουλειά κ δεν γδέρνει κιόλας.

47
Ο Μπασινάς σχεδόν όλη τη χρονιά δεν υπολογιζόταν από τον προπονητή του στη Mallorca κ ήταν στον πάγκο, κ εξόσων γνωρίζω, φεύγει για τη Μπέτις, αν δεν γυρίσει Ελλάδα.
Προσωπικά, τον συμπαθώ πολύ, στον τουρνουά ήταν κακός όμως.

Ομολογώ ότι φάνηκε η έλλειψη κινήτρου σε αρκετούς παίκτες.
Ειδικά σε αυτούς που συμμετείχαν το 2004.

Το πρόβλημα το εντοπίζω στην κουλτούρα μας την ποδοσφαιρική, η οποία μας οδηγεί στην άμυνα, στο αποτέλεσμα.
Προσωπικά, εύχομαι να δω ελληνική ομάδα να παίζει θεαματικά κ ας μη ξαναπάρει ποτέ Euro.
Δεν θα αντέξω ξανά την ατάκα: σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι αυτό που δίνει το αποτέλεσμα.
Νισάφι...

48
Ωραίο το άρθρο φίλε μου.

Θα έρθω να συμφωνήσω με όσα λες.
Η λέξη κλειδί που ανέφερες είναι μία: ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ.
Από όλους τους συμβαλλόμενους, είτε αυτοί λέγονται ιδιοκτήτης μαγαζιού, είτε ηχολήπτης, είτε συγκρότημα.
Θίγεις παράλληλα κ το ζήτημα της ροκ κουλτούρας, η οποία στην Ελλάδα είναι τόσο παρεξηγημένη (κ συχνά συνδέεται με κουκουλοφόρους, εξαρτημένους, στενόμυαλους κτλ).

Σε ότι αφορά το πρώτο, δεν θα ήταν ψέμα να πω, ότι η ζωή της νύχτας για να αποβεί κερδοφόρα απαιτεί κατανάλωση.
Δόξα τω Θεώ, στην διασκέδαση ο Έλληνας ξοδεύει, συνεπώς ο πελάτης είναι ο τελευταίος που ευθύνεται κατά τη γνώμη μου.
Την κύρια ευθύνη έχουν οι μαγαζάτορες κ σε δεύτερη μοίρα τα συγκροτήματα.
Διότι αφενός, όπως ανέφερες, το όλο στήσιμο (σκηνή, φώτα κτλ.) καθώς κ οι στενοί, κλειστοί χώροι, δεν προσφέρονται για πολύωρη διασκέδαση.
Αφετέρου, να έρθω κ στα συγκροτήματα: τα πρώτα δύο χρόνια μου ως φοιτητής, τα πέρασα στον Παπαγάλο κ στο Inside (οι Θεσ/κείς γνωρίζουν).
Ήταν η 1η live μου επαφή με όλα αυτά τα τραγούδια που ξεκίνησα να ακούω από γυμνάσιο, κ σαν εμπειρία ήταν φανταστική, να βλέπεις να εκτυλλίσονται μπροστά σου όλα αυτά.
Όμως το πράγμα ανακυκλώνεται, η επιθυμία μαραζώνει, κ γεννιέται η ανάγκη να ακούσεις κάτι καινούριο.
Όσο κ αν έψαξα (η αλήθεια είναι ότι σταμάτησα γρήγορα να ψάχνω) τέτοιο πράγμα δεν βρήκα στην πόλη.
Έπαρση, αλαζονεία, μιζέρια όπως λες, βρήκα άφθονη όμως.
Οάσεις κατά καιρούς οι επισκέψεις από ξένες μπάντες, κ ελάχιστα live (ο Stephan κ οι Big Sleep πχ).

Τώρα τί είναι το ροκ για τον Έλληνα;
Νομίζω υπάρχει κόσμος που έχει υιοθετήσει έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης, ο οποίος πηγάζει κ από τη ροκ μουσική, κ έχει σχέση με την ελευθερία του λόγου, των ιδεών, την διεκδίκηση, την ανεξαρτητοποίηση από το κύριο ρεύμα.
Παρόλα αυτά, αποτελεί τη μειοψηφία, κατά τη γνώμη μου.
Η εισαγωγή του styling ακόμα κ σε αυτό τον χώρο, κατέστρεψε συνολικά την εικόνα του.
Η μουσική πήγε στην άκρη, κ η εικόνα απέκτησε ουσία. Το φαίνεσθαι όπως λες.

Δεν θέλω να εμφανίσω τα πράγματα τόσο μαύρα, όμως λυπάμαι για το γεγονός, ότι ο κόσμος που κινείται μέσα στο χώρο του ροκ, πολλές φορές αγνοεί τη μουσική, την ιστορία κ τις απαρχές του...

49
Ξαναποστάρω το μήνυμά μου: απαντήστε παρακαλώ αν θέλετε...

Η κιθαρα εχει αναγραφομενη αξια 160 ευρω.
Να γυρισω πισω χειροποιητη κιθαρα που κοστισε 1600 ευρω και την περιμενα 3 μηνες?????
Πώς χάθηκε το τελευταίο μηδενικό από την αναγραφόμενη αξία;
Συννενοήθηκες μαζί τους; Δεν είχε την κανονική απόδειξη πάνω;

πάλι καλά που η ονομαστική αξία ήταν 50 δολλάρια
Η πραγματική αξία πόση ήταν; Έκανες και εσύ κάτι παρόμοιο;

Μαζί με τα μεταφορικά έβγαινε 120$, ποσό που φορολογείται (ενώ με τα 50$ οριακά περνάει ατελώς).
Είχα ήδη πληρώσει 30ε κερατιάτικα στη μεταφορική όμως, κ για αυτό λέω "πάλι καλά" που ήταν 50$, γιατί πέρασε ατελώς, χωρίς φόρο.

50
Ενισχυτές / Απ: mesa boogie single rectifier
« στις: 11/06/08, 22:10 »
Αγγλια παιζουν αρκετοι μεταχειρισμενοι, αν σου κατσει ευκαιρεια πιθανως και κατω απο 1000 ευρω+μεταφορικα (τα οποια αυξηθηκαν φοβερα τελευταια!!!)

Υπερτιμήθηκε η λίρα, από 1,2 ευρώ πήγε στα 1,6 κυριολεκτικά μέσα σε 2 μέρες...
Έτσι κ τα μεταφορικά πήραν την ανιούσα απότομα!

Η υποτίμηση ενός νομίσματος κατά 25% μπορεί να γίνει σε 1-2μέρες. Η υπερτίμηση όχι...

Ίσως να κάνω λάθος, όμως είναι γεγονός ότι μέσα σε μία βδομάδα, η ισοτιμία ευρώ-λίρας πήρε την κατιούσα.
Το γνωρίζω γιατί μου κόστισε περί τα 100 ευρώ  >:(

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 29