Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Γιώργος Στάθης

Σελίδες: [1]
1
Τα καλύτερα... / Re:Ρυθμοί
« στις: 08/10/03, 15:50 »
Περίπου το ίδιο πρόβλημα είχα (και ως ένα βαθμό ακομα έχω) και εγω. Το χαλαρό δάκτυλο και ο χαλαρός καρπός θα σου βγουν σιγά σιγά με την εξάσκηση, όπως και η αίσθηση του ρυθμού. Απλά αυτό που ίσως βοηθάει να έχεις στο νου είναι ότι δεν είναι απαραίτητο να χτυπάς κάθε φορά όλες τις χορδές. Τα περισσότερα πάνω-κάτω εστιάζονται στις ψιλές χορδές (δεν το ανακάλυψα εγώ, μου το είπανε, και εμένα τουλάχιστον με βοήθησε αρκετά)

Οσο για το πώς κάνεις strumming εγώ δοκίμασα διάφορες "τεχνικες" όπως πάνω-κάτω μονο με τον δείκτη ή μονο με τον μέσο, κάτω με το δεικτη - πάνω με τον αντίχειρα (περίπου σαν να κρατάς πένα) και τελευταία δοκίμασα και την πένα (σκληρές μαλακές ότι μπορεις να φανταστεις). Τελικά έχω καταλήξει να παίζω με τον δείκτη (και πάνω και κάτω strumming) και ο ήχος να είναι οκ (αν και με την πένα μάλλον είναι πιο καθαρός). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι μετά από κανένα 2-3ωρο το νύχι έχει φαγωθεί, οπότε τότε ή παίρνω πένα ή παίζω με τον μέσο.

Αν δεν έχεις επαγγελματικές απαιτήσεις δούλεψε ότι σε βολεύει, η παρέα θα τραγουδάει :)

2
Άλλος ένας fan εδώ. Ας είναι καλά το Nocturne στην eurovision... Αφού σου άρεσαν οι SG ψαξε και λίγο σε κέλτικη μουσική κομμάτια όπως το "midnight walker" (αν και κάτι μου λέει θα ότι το έχεις ήδη κάνει).

3
Giorgo stathi mou arese poly i paratirisi gia tin taxytita tou ixou pou kaneis.Prota apo ola milame gia EBM.An den sou leei kati auto tha sou po oti i taxytita tou ixou einai toso mikri pou ta maxitika aeroplana tin spane akoma kai treis fores.poso mallon i desmi ilektronion.Mono kai mono apo auto pou eipes antilambanete kaneis oti oi gnoseis sou gia themata san auto einai poly mikres.



http://www.acceleron-enbeam.com/news/V2N1/
(ena apo ta 10ades sites poy asxoloyntai me to 8ema, aplo search sto google)

kai genika file emilio (ws sxetikos poy eisai sta panta) 8a eprepe na jereis oti to EBM den epitagxynei ta hlektronia panw apo 70% ths taxythtas toy fwtos. An den katalabes ti shmainei auyto apla metafrazetai oti h taxythta ayth einai ta 7/10 ths taxythtas toy fwtos. Episis an eixes stoixeiwdeis gnwseis fysikhs (poy 8a eprepe na exeis gia to tropo poy mphkes se ayth thn koydenta) 8a hjeres oti me pedio den mporeis na peitaxyneis swma me maza ws thn taxythta toy fwtos. Poso mallon na thn jeperaseis. An to katafereis phres nobel. kata ta alla peri asxetosynhs ... asxoliasto.

To na mhn gnwrizei kaneis den einai mempto. to na kanei to jerola petontas mparoyfes einai to ligotero gelio.

Twra to 8ema einai oti mas ekanes thn koybenta koyloybaxata kai katalhjame na sxoloymaste me tis prosboles soy kai ta tertipia soy. Gia mena den exei kanena nohma opoiadhpote koybenta mazi soy. Den exei nohma na se xarakthrisw ta kataferes poly kala monos soy kai oloi edw mesa se exoyn krinei. Oso perissotero grafeis toso xeirotera gia sena. Apo thn meria moy loipon stamataw me ayto to post na soy apantw sto otidhpote (grafe oti 8es). Para-asxolh8hkame mazi soy.


-out!

4
Perimena prwta na estelnes thn phgh gia na apnthsw alla mias kai ayth den einai gia toys koinoys 8nhtoys apantaw panw sto post.

H ypsilis taxytitas desmi ilektronion paragete se ena pyrobolo oplo desmhs hlektonion pou epitaxynei ta eleythera ilektronia se taxytites poy yperbainoun kata 60% tin taxythta tou fotos.

ayto san typografhko la8os moy akoygetai. Mallon 60% ths taxythtas toy hxoy 8a h8ele na pei.

edw amfisbhteitai to an mporoyme na ftasoyme thn taxythta toy fwtos poso mallon na thn jeperasoyme kai malista kata 60%....

Anti8eta einai arketa logiko to +60% ths taxythtas toy hxoy apo oplo. (edw sto cern oi kroyseis swmatidiwn ginontai me taxythtes mikroteres ths taxythtas toy fwtos).


5
Katarxin giorgo stathi sta xeria mou exo ena filadio to opoio den mporo na sou po apo pou einai.

Ti den mporeis na peis apo poy einai? Aporrhto einai? H mhpws exei ejvghinh proeleysh?

Grafei kai kanena allo mystiko mhpws? Opws px poio to nohma ths zwhs? an yparxei 8eos, giati o Mulder arghse toso na filisei th Scully etc?

Psakse se themata giro apo katergasia me desmi ilektronion kai epidi se kobo apisto thoma asto, min to pedebeis.

Nai ok, kati mas eipes twra. Epidh genika kai aorista den exw kamia orejh na cajv  (h katergasia me desmi ilektroniwn poy les einai arketa aoristo oso kai to caje sthn monterna fysikh)  perimenw na steileis thn phgh soy. An den mporeis na thn steileis giati einai aporrhth na to jeroyme na mhn kanoyme to la8os kai soy poyme kanena mystiko.
:)

kai otan lew phgh ennow plhrh anafora toy styl [authors], Jou. Am. Cer. soc. vol 32, p132-135. (ayto gia na mhn yparxoyn parejhghseis).

Giati me thn logikh poy moy apanthses nai kai egw exa mia phgh poy ektos apo thn syntagh ths pangalaktikhs gargarokrothdas anaferei kai taxythtes megalyterhs toy fwtos.

Twra to an eimai apistos (fwtia kai tsoykoyri) h oxi
1on Dikaioma moy,
2on den soy peftei logos
3on epileon logos na apodeijeis ta legomena soy gia na pistecoyme kai na doyme to fws to alh8ino
4on me poia krithria apistos kai oson afora ti (na parejhgh8w dhladh h na to parw san koplimento?)

Oso gia ton FREEMIND den tha asxolitho me auta pou les giati exo idi apantisei.ego sou eipa ase allous na psaksoun gia auta.esy sinexizeis ta idia.

den katalaba giati o freemind kai o ka8e allos DEN prepei na caxnei? Ti 8a pei ase toys alloys? oi alloi gennh8hkan ikanoi gia cajimo? Mhn krineis ej idiois ta allwtria!

diabase na emploutiseis tis gnoseis sou kai meta mila.

na kai kati poy symfwnoyme. Omoiws loipon (kai oxi aparaithta apo aporhta filadia).


Giati gia kapoion pou kserei auta pou grafeis fainonte poly asteia.Alla oxi mono esy alla kai kapoioi alloi.

Den eida kanena na gelaei kai den nomizw oti eipw8hke tipota to asteio edw mesa. (ektos apo thn katalhjh poy exei parei h koybenta h opoia ontws EINAI gia gelia).

kai episis ti ennoeis "kapoios poy jerei". An ennoeis toys "treis poy katalabainoyn"  tote ntroph toys na koroideyoyn toys mikroteroys episthmones. (psit:) den nomizw na exoyme kanena edw.

Epipleon an den kanw la8os to thread brisketai sto "peri pantws" toy forum "ki8ara" kai kata synepia h mageirikh,  h prostasia toy periballontos, to problhma toy xronoy klp einai sto swsto meros na syzhth8oyn apo ton ka8eeeeeeeeena!

Na geloysan oloi an to thread htan se forum toy styl "advance physics only for experts"

shm.: Experts= katoxos PhD panw sto 8ema kai me toylaxiston 120 dhmosieyseis apolyta sxetikes me to 8ema.


Kai mia proswpikh erwthsh, poso xronwn eisai emilio (an bebaia epitrepetai) gia na jerw pws na soy milaw dhladh (noy8etika h sto ply8hntiko)?

-sorry for the long post

6
tha sou paratheso to kommati apo to arthro opos akribos einai grammeno gia na min mou les oti einai idees mou.To arthro exei sxesi me katergasies me desmi ilektronion(EBM).

gia steile kai ta stoixeia toy ar8roy na to broyme kai na to diabasoyme kai emeis.

7
  Καταρχην φιλε Εμιλιο αν ειχες διαβασει ποτε το Περισκοπιο Της Επιστημης, οπως περιτρανα λες, θα ηξερες οτι το συγκεκριμενο θεμα (που χωρις να πεις κατι ουσιαστικο, απαξιωνεις, μαζι και εμας) ειναι ερωτηση αναγνωστη προς την συνταχτικη ομαδα του και εχει 3 σελιδες απαντηση!!!!

Αν το έχεις το περιοδικό (και μπορείς-δεν ειναι πολυ μπελας) δεν κάνεις ένα scan την απάντηση να  δούμε τι λένε εκεί;

8
Epidi file freemind sou aresei na paizeis eksigise kai stous allous pou den kseroyn giati ego den xrisimopoio epistimonikes orologies kai theories kai epidi esy eisai spoudazon fysikos ti einai to fos apo pou proerxete kai ti sxesei exei to kbanto me to fos.Giati apo auta pou exete grapsei eseis edo apodikniete oti milate gia na prokalesete tous ypoloipous.Apantise mou loipon auto pou grafo kai meta ta ksanaleme.

Μέχρι στιγμής έχω δεί έναν μόνο να έχει θιχτεί -ή όπως αλλιώς θέλεις πέσ΄το- με τον τρόπο που μιλήσαμε και αυτός (o θιγμένος, δηλ. εσύ) θα μπορούσε να είναι λιγότερο επιθετικός, λιγότερο προκλητικός -ειδικά στο ιντερνετ που είναι εύκολο να γίνουν παρεξηγήσεις.  Προσωπικά δεν είχα καμιά πρόθεση να προκαλέσω κανένα ή να το παίξω έξυπνος και δεν διέκρινα καμιά τέτοια πρόθεση από κανένα άλλο (και κυρίως από τον freemind).

Αντίθετα, και ελπίζω να κάνω λάθος,[/u] μου φαίνεται σαν να εμφανίζεσαι ως o white knight-σωτήρας και υπερασπιστης όσων δεν μπορούν να απαντήσουν λόγω του κολλήματος που φάγαν από την "εκθαμπωτική"  μας μούρη.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω καμία όρεξη να σου κάνω επίθεση. Θεωρώ όμως ότι στιλ σου είναι επιθετικό ή τουλάχιστον παρεξηγήσιμο. Νομίζω ότι αν δεν έχεις σκοπό το flame-war πρέπει να ξεκαθαρίσεις την θέση σου και το θέμα να λήξει.

Όπως είπα από την δική μου μεριά δεν υπήρχε καμιά πρόθεση να το παίξω έξυπνος ούτε να προσβάλλω κανένα.

my two cents

9
Πώς παίζεται χωρίς πένα ένα κομάτι που θέλει strumming (ελπίζω να έγραψα καλά τον όρο -κοινώς ντρανγκα-ντρουνγκα); Θέλω να πώ πώς χτυπάτε τις χορδες; Έχω ακούσει διάφορες παραλαγές:

1. με το δείκτη και στο downstroke και στο upstroke χρησιμοποιόντας την εξωτερική πλευρά του νυχιού στο κατέβασμα και την εσωτερική στο ανέβασμα. (προυποθέτει κιθαρόνύχα)

2.  με το δείκτη στο downstroke και τον αντίχειρα στο upstroke χρησιμοποιόντας την εξωτερική πλευρά του νυχιού κάθε φορά. Η διάταξη των δαχτύλων είναι τέτοια ώστε τα νύχια του αντίχειρα και του δείκτη σχεδόν να εφάπτονται

3. όμοια με τη δεύτερη παραλαγή αλλά δείκτης και αντίχειρας είναι υπό γωνία (οπότε για το upstroke πρέπει να σρραφεί λίγο ο καρπός)

4. με δείκτη, μέσο και παράμεσο στο downstroke και αντίχειρα στο upstroke χρησιμοποιόντας πάντα την εξωτερική πλευρά των νυχιών

Μέχρι πρίν λίγο καιρό έχοντας μόνο μια κλασσική κιθάρα χρησιμοποιούσα την 1. και σπάνια την 3 (όταν ήθελα να τονίσω ένα καθαρό upstroke). Παίζοντας έτσι όμως σε μια ακουστική κιθάρα (1) έχω την εντύπωση ότι ο ήχος δεν τόσο καλός (καθαρός). Πιθανότατα να φταίει ότι ακόμα δεν ξέρω να χειριστώ σωστά την ακουστική, πιθανότατα όμως να πρέπει να αρχίζω να συνηθίζω διαφορετικό τρόπο παιξήματος. Γι΄ αυτό ζητώ την γνώμη των ποιο πεπειραμένων

 :)

10
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποια βιβλια σχετικα, οσοι γνωριζετε απο αυτα.

Εκτός από τα βιβλία του Hawking έχουν πέσει στα χέρια και τα συστήνω τα εξής:

"Η κόμη της Βερενίκης" του Γ. Γραμματικάκη, Πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης
(αν και λίγο φλύαρο....)

"Υπερχορδές, η θεωρία των πάντων" επιμέλεια P. Davies & J. Brown, εκδόσεις Κάτοπτρο
(καλό, λίγο πιο δύσκολο από τα βιβλία του Hawking)

"Περί αστέρων και συμπάντων", του Β. Ξανθόπουλου
(μικρό απλό και πολυ πολυ καλο!!!), δεν θυμάμαι εκδοτικό οίκο να σου πω

Το βιβλίο της σειράς ντοκιμαντερ "Cosmos" του Carl Sagan το οποίο όμως το έχω σε γερμανική μετάφραση και δεν ξέρω αν έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά. Αν το βρεις (έστω και στα αγγλικά) είναι πολυ πολύ πολύ καλό και απλό.

Καλούτσικο είναι και το "The physics of star trek" του L. M. Krausse (έχει μεταφραστεί και στα ελληνικα)

ουφφφ αυτά θυμάμαι τώρα... καλά είναι όμως για αρχή (αν και ίσως πια λίγο παλιά... )





11
Παντως για τους "ψαγμενους" το ταξιδι στο χρονο μπορει να γινει..μεσω των Ακασικων αρχειων στα οποια δεν μπορεις να παρεμβεις, απλα μπορεις να δεις!! Βεβαια αυτο απαιτει γνωσεις αστρικου ταξιδιου, και υψηλο βαθμο αγνοτητας για να μπορεσεις να δεις τις πληροφοριες που θελεις...
Για την ωρα ας χαρουμε το παρον με το μπανακι μας και το ποτο μας, και για το μελλον βλεπουμε....

"Ακασικων αρχειων"??? ? τι είναι αυτό. Για δώσε κανένα hint ?

Πάντως το ...δεν μπορεις να παρεμβεις, απλα μπορεις να δεις!! είναι αντίφαση. Αν μπορείς να δεις τότε επεμβαίνεις στο σύστημα (αλληλεπιδράς με τα φωτόνια). Εκτός αν τα "Ακασικων αρχειων" είναι το κλειδί σε αυτά που λές οπότε περιμένω το hint.


12
 

   Το παραδοξο κολλαει στο γεγονος οτι ο Ζηνων θεωρεισε οτι οσο διαιρει τον χρονο καποια στιγμη δεν θα υπαρχει "χρονος", και αυτο δεν ειναι λαθος, διοτι στο 10^-11 sec ο χρονος παυει να εχει νοημα!
Αυτο μπορει να ειναι πολυ χρησιμο σε περιπτωσεις "αλυσηδωτης αντιδρασης" ενος πυρυνικου αντιδραστηρα!

Αυτό δεν το ήξερα, μπορείς να αναφέρεις πηγές ή να το εξηγήσεις καλύτερα (πως προκύπτει το 10-11sec)

13
Απλα ρωταω που το διαβασες αυτο, για να μπορεσω να το βρω και εγω, γιατι πρωτη φορα ακουω την εννοια "ο χρονος κινειται συμφωνα με το θερμοδυναμικο βελος"..

Η ιδέα του "θερμοδυναμικού βέλους του χρόνου" υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Εν συντομία σημαίνει ότι η κατευθυνση του βέλους του χρόνου πρέπει να είναι σύμφωνη με τον 2 ο νόμο της θερμοδυναμικής. Συγκεκριμένα ο χρόνος κινείται προς την κατεύθυνση εκείνη όπου η εντροπία του σύμπαντος αυξάνεται. Η υπόθεση αυτή είναι η μόνη (από όσο ξέρω) που δινει απάντηση γιατί βλέπουμε τον χρόνο να κινείται μόνο προς μια κατεύθυνση.

Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει ένα εκλαικευμένο βιβλίο πάνω στο θέμα:

"Το βέλος του χρόνου" των Peter Coveney & Roger Highfield. Εκδόσεις "Κατοπτρο" ISBN:960-7023-23-4

(να σημειώσω μόνο ότι δεν είναι τόσο απλό όσο τα βιβλία του hawking)

14
Τα καλύτερα... / Re:Καβαλάρης...
« στις: 16/06/03, 16:53 »
Διαφωνώ με την άποψη ότι δεν επηρρεάζει τον ήχο η θέση του καβαλάρη!Στην κλασσική μου κιθάρα μετακινήθηκε ενα χιλιοστό μόνο ο καβαλάρης κ στις ψηλές νότες ακουγόταν ξεκούρδιστη!Η φύση της κιθάρας είναι τέτοια που απαιτείται μεγάλη ακρίβεια για να παράγονται οι σωστές συχνότητες...Πάντως δεν είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό αν έφυγε ο καβαλάρης απο την θέση του την ώρα που έβγαλες τις χορδές.Είναι εύκολο να προσδιορίσεις την αρχική του θέση,υπολογίζοντας την απόσταση των άκρων του απο το μπράτσο της κιθάρας.Όσο καλύτερα κεντραρισμένος,τόσο το καλύτερο...


Μου φαίνεται λίγο περίεργο αυτό που λες ???. Δεν κατάλαβα πώς μετακινήθηκε ο καβαλάρης. Με τις χορδές απάνω (!); Αν ναι, πέραν του πώς τα κατάφερες, είναι λογικό να ξεκουρδιστεί η κιθάρα. Να ξεκουρδιστεί όμως γενικά. Δεν είμαι κανένας ειδικός στην κιθαρολογία αλλά μου φαίνεται δύσκολο να είναι ξεκούρδιστη πχ το 1/3 μιας χορδής (ψιλές νότες) και η υπόλοιπη να παίζει κανονικά με μια τόσο μικρή μετακίνηση. Το λέω αυτό γιατί η (κάθετη) μετατόπιση που κάνεις στις χορδές όταν τις πατάς σε κάποιο τάστο είναι πολύ μεγαλύτερη από την μετατόπιση που έχει επιφέρει μια μετακίνηση κατά 1mm του καβαλάρη. Πάρε μια χορδή και μετακίνησε την 1mm κοντά στο καβαλάρη και πρόσεξε πόσο μετατοπίζεται πχ στο 14 τάστο (παράλληλα προς το σιδεράκι). Δοκίμασε τώρα να παίξεις κάτι που να περιέχει αυτό το τάστο και δες πόσο μετατοπίζεις την χορδή (θα δεις ότι πολλές φορές την μετατοπίζεις πολύ περισσότερο και σπάνια το ίδιο). Επιπλέον ο ρόλος του καβαλάρη είναι ασήμαντος (αν όχι ανύπαρκτος) αφού η χορδή "παίζει" στο διάστημα από την γέφυρα μέχρι το τάστο που πατάς.  Τέλος είναι πολλοί που αλλάζουν εσκεμμένα την απόσταση μεταξύ των χορδών πάνω στο καβαλάρη (μετατοπίζοντας κάποια ή κάποιες χορδές). Κι αυτό γίνεται όχι για να "διορθώσουν" την κιθάρα αλλά για λόγους δικής τους ευκολίας κατά το παίξιμο (το τελευταίο το πέτυχα πρόσφατα κάπου στο http://www.frets.com).

Αν κάνω κάποιο λάθος σε αυτά που λέω ας με διορθώσει κάποιος (όπως είπα δεν είμαι κανένας ειδικός)

15
Τα καλύτερα... / Re:Καβαλάρης...
« στις: 09/06/03, 11:54 »
Δεν νομίζω ότι πρέπει να σε ανησυχει. Αφότου βάλεις τις χορδές δεν μπορεί να μετατοπιστεί με τίποτα και, νομίζω, αυτό είναι που έχει σημασία. Και στη δική μου κιθάρα είναι λυτός αν βγάλω όλες τις χορδές μαζί. Επιπλέον μπορεί κάποια στιγμή αργότερα να χρειαστεί να αλλάξεις καβαλάρη (πχ λόγω φθοράς). Γιατί να είναι κολλημένος αφού δεν επηρεάζει;

16
Μιας και το έφερε η κουβέντα, από open-source τι χτησιμοποιείτε;

Εγώ έχω εγκαταλείψει τελείως τον ΙΕ και έχω πλέον μόνιμο browser τον Mozila Firebird (περιμένω το πρώτο milestone του Thunderbird για να εγκαταλείψω και το ΟΕ).

Τωρά που δοκίμασα το open-office από τα νέα λέω σιγά σιγά να αφήσω και το Μ$-office

17
ouf ki allo thymhthhka..
ki ayto de nomizw pws yparxei pia!
"prosexe ti theleis poly giati kapoia stigmh tha to apokthseis"

(asxeto) yparxei kai h parallagh toy (h original ekdosh, den jerw.)

"Be careful of what you wish, for it might come true....
and if your wish is immortality, then be twice that careful, for you will have to live with it for ever..."

18
Μήπως θα ηταν καλό να κατοχειρώνετε και τους στίχους μην τους δείτε (ακουσετε) να τους τραγουδα κανένας γνωστός ή άγνωστος λαϊκός βάρδος;

[εμμμ... ελπίζω να μην έχει ηδη γίνει συζήτηση σε αυτό το θέμα γιατί δεν έχω διαβάσει όλα τα post]

Πάντως πολύ καλή ιδέα!  :)

19
- Θάνατος στη βία!!!

- Ειρήνη είναι το διάστημα μεταξύ δυο πολέμων...

- Στις γυναίκες αρέσουν τα απλά πράγματα, όπως οι άντρες


20
Τα καλύτερα... / Απ: Τενοντίτιδα
« στις: 11/05/03, 19:15 »
Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος αλλα φοβαμαι πως ισως δεν ξαναπαιξω ποτε κιθαρα λογω της τενοντιτιδας η το συνδρομο του καρπιαου σωληνα που πιθανοτατα να εχω..Υπαρχει κατι που μπορειτε να μου πειτε παραπανω απο το προηγουμενο topic που μπορει να βοηθησει???Σας παρακαλω....

Με εκτιμηση J.S

Δεν έχω παρακολουθήσει το σχετικό topic αλλά μήπως είσαι υπερ το δέον απαισιόδοξος; Από ότι λες δεν ξέρεις αν έχεις κάτι. Δεν πας σε κανενα ορθοπαιδικό να δεις τι θα σου πει (αν έχεις παει δεν πας και σε αλλον -εμενα παρα λιγο να με βαλουν για εγχειρηση στο γόνατο χωρίς να έχω τίποτα (!)).

21
Τα καλύτερα... / Re:Αρπισματα
« στις: 02/05/03, 22:31 »
Γεια χαρα !!

Θα ηθελα μια βοηθεια με τα αρπισματα (μαθαινω μονος κιθαρα και τωρα εχω κανει την αρχη και μαθαινω αρπισμα).Πρωτα απο ολα πια δαχτυλα και πως χρησιμοποιουνται ( το μικρο χρησιμοποιειται ή οχι?). πως θα μαθω πιο πολυπλοκα αρπισματα? Υπαρχει καποιο σχετικο site?

     

Το μικρο δάκτυλο δεν χρησιμοιποιείται. Σε πολύ γενικές γραμμές έχε στο νου σου ότι ο αντίχειρας (p) χτυπά τις χορδές E, A, D και τα δάκτυλα δείκτης (i) μέσος (m) παράμεσος (a) τις χορδές G, B, e αντίστοιχα. πχ για το αρπισμα:

e|------0--------  <-- a
b|----1---1------  <-- m
g|---2------0----  <-- i
d|---------------
a|-0-------------  <-- p
e|---------------                        ...και πάλι απο την αρχή

Επιπλέον καλό είναι να αποφεύγεις να χτυπάς με το ίδιο δάκτυλο (i, m και a) δύο φορές συνεχόμενα.

Αυτό που σου έγραψα είναι ένας απλός (αρχικός) μπουσουλας με τον οποίο μπορείς να παίξεις αρκετα τραγουδια. Δεν σημαίνει οτι δεν είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί ο (p) για να χτυπισει την G ή ότι τα i, m και a απαγορεύονται να χτυπίσουν την D ή την Α χορδή (αν το απαιτεί το άρπισμα)

Για sites δεν ξέρω να σε βοηθήσω γιατί δεν έχω ψάξει για αυτό το θεμά. Νομίζω όμως ότι αξίζει το κόπο αντί να παλεύεις από sites  να μάθεις αρπίσματα να πας σε ένα δάσκαλο να σου δείξει 5-10 πράγματα. Θα αποφύγεις έτσι να μάθεις κάτι στραβά πουνα μην μπορεις να το αποβάλεις μετά και σίγουρα θα μάθεις αυτό που θέλεις πιο γρηγορα.

22
Ήθελα να ρωτήσω αν ταιριάζουν στη φιλοσοφία του site ελληνικά τραγούδια με ξένο όμως στίχο. Αναφέρομαι βέβαια σε τραγούδια που δεν μπορεί κανεις να τα βρει στο olga ή σε αντίστοιχα sites. Πχ το "Summertime in Prague" της Έλλης Πασπαλά από την ταινία "Φτηνά τσιγάρα" (το οποίο και σκεφτόμουν να στείλω).

Ελπίζω να μην έχει ήδη συζητηθεί στο παρλθόν αυτό το θέμα....

G' Stath!

23
Με λένε Γιώργο από Αθήνα. Είμαι 29, παίζω κιθάρα εδώ και 4 χρόνια και πρόσφατα άρχισα να παλεύω και μια c-φυσαρμόνικα. Οι γνώμες διίστανται για το πόσο καλά κιθάρα παίζω (οι γείτονες πχ βαράνε ενίοτε τις σωλήνες του καλοριφέρ). Ευτυχώς δεν είμαι φάλτσος στην φωνή σαν τον κακοφονίξ (αλλά είμαι μπάσος... πολύ μπάσος... η φωνή στο υπόγειο...)

αυτάααα...

24
Ελληνικά sites δεν έχω βρει ούτε εγώ. Δεν ξέρω όμως αν έχεις δει το http://www.harmonicalessons.com/. Είναι πολύ πλούσιο (ειδικά αν είσαι καινούριος στο άθλημα).


G' Stath!

Σελίδες: [1]