Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - elrich

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 30
51
λής των δικαιωμάτων στο έργο αυτό.
2. Η δεύτερη συνήθης πρακτική είναι η αποστολή συστημένης επιστολής με αποστολέα και παραλήπτη τον ίδιο το δημιουργό, η φύλαξη της απόδειξης από το ταχυδρομείο και η διατήρηση της συγκεκριμένης επιστολής, με αναγραφόμενη την ημερομηνία της σφραγίδας του ταχυδρομείου, στην οποία περιλαμβάνεται το έργο. Ο φάκελος πρέπει να παραμείνει κλειστός, μέχρι και εφόσον προκύψει κάποια διαφορά, σχετικά με την πατρότητα του έργου, οπότε και θα ανοιχτεί ενώπιον του δικαστηρίου από δικαστή που θα βεβαιώσει και το περιεχόμενό της.


Αυτό είναι ευρέως γνωστό ως PMC (Poor Man's Copyright) και δεν ισχύει, νομίζω το έχουμε ξανασυζητήσει.
Όπως όλα τα θέματα που άπτονται δικηγορίας, αν δεν πληρώσεις, δεν κάνεις δουλειά.
Διαβάστε αν δεν βαριέστε εδώ:

https://en.wikipedia.org/wiki/Poor_man's_copyright

http://www.copyrightauthority.com/poor-mans-copyright/


52
Εύγε Αντρέα, ωραία κατασκευή.

Άιντε και την επόμενη φορά σου εύχομαι με πριόνι για ξύλο (και όχι σιδεροπρίονο)

53
6/8 ε?... Βασικά μιλάμε για slow βαλσάκι 3/4. Θέλει 3 χτυπήματα στο πόδι. Εγώ σε αυτούς τους ρυθμούς ασυναίθητα χτυπάω και τα δύο πόδια. Το αριστερό στο 1 και το δεξί στο 2 και 3.
Μάλιστα στο αριστερό χτυπάω τη φτέρνα (σαν μπότα στο ντραμς) ενώ στο δεξί τα δάκτυλα του ποδιού.
Αφού σε βόλεψε το εμβατηριάκι στα 2/2, στα 6/8 έχε στο νου σου το nothing else matters.

54
Ο ρυθμός 2/2 είναι αρκετά παλιός και συνηθιζόταν στα εμβατήρια μιας και απεικόνιζε και το βηματισμό.
Δοκίμασε όταν τον παίζεις να έχεις στο μυαλό σου ένα ρυθμό εμβατηρίου (περνάει ο στρατός  ;D )
Και το εμβατήριο έχει όγδοα (μάλλον τέταρτα), αλλά δεν κάνεις 2 βηματάκια, αλλά ένα.

55
Ποοοολύ ωραίο... το θέλω

edit:
Δεν σε είχα πολυπροσέξει τόσο καιρό εδώ μέσα... οι περισσότεροι στίχοι σου είναι μελοποιήσιμοι με σαφή κατεύθυνση προς το λαϊκό-ελαφρολαϊκό.
Με την άδειά σου, θα ήθελα να κάνω μια δοκιμή κάποια στιγμή.

Έχεις και πολύ ιδιαίτερη φωνή...

56
Σε γενικές γραμμές, όταν παίζω μόνος μου, βάζω τα EQ κλπ και φέρνω τον ήχο στα μέτρα μου.
Όταν παίζουμε όμως με τους υπόλοιπους χλιμίτζουρες, εκεί παίζω καρφί ενισχυτή και γενικά, θέλω κάτι πιο πρίμα.
Όχι πολύ, ένα τσακ (αν και το πρίμα το κάνεις μουντό πιο εύκολα).

Από αυτή σου η φράση ορμώμενος, κάτι άσχετο (ίσως και όχι...) με το θέμα που θίγεις:
Στις πρόβες με τη μπάντα παίζουμε πάντα αρκετά έως πολύ δυνατά, κακώς - κάκιστα - έχω τσακωθεί επανειλημμένως με όλους τους, πλην του τραγουδιστή, που πασχίζει κι αυτός μπας και ακούσει τι στην ευχή τραγουδάει.
Πιάνω λοιπόν τον εαυτό μου στο προβάδικο να τσιμπάω αρκετά τα πρίμα, μόνο και μόνο για να ακούσω (και να ακούσουν) τι παίζω.
Ενώ έχω φτιάξει λοιπόν τον ήχο μου όπως τον θέλω (πεταλιέρα), στο προβάδικο χάνονται λόγω θορύβου οι περισσότερες χαμηλές & μεσαίες συχνότητες... τι μένει? τα πρίμα...
Συμπέρασμα: τζιτζίκι >:(

57
Πάρα πολύ καλό... σπανίζει το είδος σήμερα
Μάλλον θα του γράψω μια μουσικούλα

58
για δώσε καμια άκρη ρε φίλε, κανα τηλ, καμια διεύθυνση.

Έχεις ΠΜ

59
ένας φίλος ο Αρμάος κάνει τέτοιες δουλειές και μάλιστα τα τρέμολο τα στέλνει στο μπατζανάκη μου στο μηχανουργείο του στρατού (wtf???!!!)

60
Ποοοολύ το φχαριστήθηκα... back to basics!
Άι σιχτιρ με τα σόλα σας  ;D

61
Έχει κανείς άποψη για τις duesenberg? Γλυκοκοιτάζω μια-δυο και επειδή κάνουν ένα σκασμό λεφτά ήθελα να ακούσω καμιά γνώμη για το value for money τους.

62
Βλέπω επίσης ότι προτείνεται "χαράτσι" 2% της αξίας ηλεκτρονικού υπολογιστή σε κάθε αγορά. Τραγικό;...

Λες και δεν υπάρχουν αρκετά τέτοια χαράτσια ήδη... μερικά από αυτά:

στην αγορά φωτοτυπικού χαρτιού 4% (!!!) υπέρ πνευματικών δικαιωμάτων
συσκευές αναπαραγωγής ήχου που εισάγονται στη χώρα 6% (!!!!!) υπέρ πνευματικών δικαιωμάτων
στην αγορά cd, dvd & hard disks 6% (!!!!!) υπέρ πνευματικών δικαιωμάτων (αυτό νομίζω ότι τελικά καταργήθηκε το 2003 αλλά δεν είμαι σίγουρος)

...άρα βάλε και στους υπολογιστές ένα "φτωχό" 2%, αντέχει το πόπολο... και μετά αναρωτιόμαστε γιατί ακριβαίνουν τα προϊόντα.

63
Πετάξτε τον όξω... κάθεστε και το συζητάτε κιόλας

64
τώρα και σόρυ κιόλας, η βιομηχανική ευγένεια απο την μια ή η οργάνωση απο την άλλη, όταν για να αλλάξω μια κιθάρα απο thomann έπρεπε να παω στην συνήγορο του καταναλωτή, δεν μου κάνουν κλικ να σας πω την αλήθεια. Οκ, Στην αγγλία έχει μια ευγένεια και κάποια στάνταρτντς αλλα μην ξεχνάμε οτι είναι και μια δύναμη που πάει όπου γουστάρει και τα κάνει όλα πυτάνα, ενω στην συνέχεια καρπώνεται τα κέρδη, και τα επανεπενδύει ώστε να πάμε εμείς εκει και να τους θεοποιούμε και απο πάνω. Οκ, καλή η Αγγλία δηλ, αλλά υπάρχει και άλλη όψη στο νόμισμα.
Δηλαδή λογικές του τύπου, άντε παιδιά η νέα γενιά να γίνουμε με το καλό άγγλοι, επαγγελματίες, έξυπνοι, ευγενικοί κτλ.... λυπάμαι αλλά ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας. Οι ιστορικές πορείες των 2 λαών δεν έχουν απολύτως καμία σχέση.

Πως το κατάφερες ρε Panix την κριτική για μουσικά καταστήματα να τη γυρίσεις σε αντιιμπεριαλιστικό μανιφέστο δεν το κατάλαβα  ;D

65
οκ θα το δεχθω λεπον και δεν θα ανεβασω στιχους και ακορντα.
Μπορω να τα ανεβασω στο youtube? υπομορφή Εικόνων? Αυτο δεν το εχω δει ακομα απο καποιον και λεω να το κανω ετσι και ασ με πανε δικαστικως θα πεσει γελιο μετα.

μα τι ακριβώς θες να κάνεις? ειλικρινά δεν έχω καταλάβει... πες μας να σε βοηθήσουμε

66
δηλάδη αν το τραγουδι μου εχει μια φορα την λεξη καλημερα? ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ να την πει αλλος σωστα? αυτο λες

Εφόσον το έχει κατοχυρώσει, ναι, αν και το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ακραίο και δεν κατοχυρώνεται. Υπάρχει ένα ολόκληρο κεφάλαιο στην Νομική περί πνευματικών δικαιωμάτων και τι μπορεί να χαρακτηριστεί ως πρωτότυπη δημιουργία.

67
περί δημιουργίας και μη δημιουργίας...

φίλε αληθινέ γκουρού

Δημιουργία στη μουσική είναι όταν χρησιμοποιείς φαιά ουσία (οχι υποχρεωτικά και ταλέντο ή έμπνευση) για να συνταιριάξεις λέξεις και νότες.

Αυτό που πληρώνεται μέσω δικαιωμάτων είναι οι εργατοώρες της χρήσης φαιάς ουσίας.
Δεν έχει σημασία αν εσένα σου φαίνεται ανοησία αυτό που έγραψε ο άλλος, αποδεδειγμένα όλα έχουν κάποιο κοινό (βλ. Justin Bieber)
Και ναι, αν κάποιος γράψει ένα τραγούδι μόνο με τη λέξη καλημέρα είναι δημιουργία και δεν μπορείς να το αντιγράψεις αυτούσιο. Διότι γράφει τη λέξη καλημέρα υπό μορφή στίχου 50 φορές και όχι 51 ή 49. Και διότι αυτός το σκέφτηκε πρώτος.
Δε σου απαγορεύει να χρησιμοποιήσεις τη λέξη καλημέρα, αλλά σου απαγορεύει να την χρησιμοποιήσεις με τη συγκεκριμένη στιχοπλοκή και τον συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων.

68
θα έλεγα πως ναι μεν το καποτάστο μας βοηθά να παίξουμε μερικά κομμάτια ευκολότερα (πχ κάποιος που η φωνή του δεν πατάει στον τάδε τόνο, βάζει καποτάστο και όλα οκ), αλλά από την άλλη μας απομακρύνει από το να εξερευνήσουμε και άλλους δρόμους και πτυχές της μουσικής και της ταστιέρας μας

Θα διαφωνήσω καθέτως και οριζοντίως. Το capotasto όπως και κάθε βοήθημα για την κιθάρα, ηλεκτρονικό ή μηχανικό, έχει το σκοπό του και το ρόλο του. Και αυτό, όπως και όλα τα βοηθήματα, έχει σωστή χρήση, κακή χρήση και κατάχρηση.
Αν δεις το καποτάστο ως έναν τρόπο να "λουφάρεις" τα μπαρέ ή να πιάνεις άκοπα την 1η θέση της πεντατονικής παντού, την πάτησες... δεν είναι αυτή η δουλειά του.
Αν όμως το χρησιμοποιήσεις για να εξερευνήσεις ήχους και δακτυλισμούς με ανοιχτές συγχορδίες σε ψηλά τάστα, τότε θα σε δικαιώσει.
Ας μην ξεχνάμε εμβληματικά κομμάτια που χωρίς capo δεν θα ήταν τα ίδια: Hotel California, Sound of silence, Scarborough Fair, Big mouth strikes again και άλλα πολλά.

69
Δεν έχω γνώμη για τις κιθάρες που αναφέρεσαι, αλλά μιας και έχω ένσημα σε αυτό το χώρο θα σου έλεγα ηλεκτρακουστική με κλειστά τα μάτια, καρφί στην κονσόλα με κανα reverb και είσαι άψογος. Μικρόφωνο δε βολεύει τόσο λόγω χώρου (99.99% δεν θα υπάρχει χώρος ούτε για να απλωσεις το πόδι σου, όχι για τρίτο μικρόφωνο), όσο και λόγω μικροφωνισμών.
Πάντως σε αυτά τα λεφτά κοίτα και καμιά Yamaha ή Ibanez.

70
εγώ πάλι λέω να σβήσετε όλες τις άσχετες απαντήσεις στο άρθρο και να προσποιηθούμε σαν μεγάλα παιδιά ότι δεν διαβάσαμε τίποτα.

71
Χρόνια πολλά καταρχήν.

Χωρίς να γνωρίζω 100% τι ισχύει, δε νομίζω ότι μπορείς να βάλεις μια ηλεκτρική κιθάρα στην καμπίνα του αεροπλάνου. Εκτός του ότι λόγω του όγκου της θα έπρεπε να πληρώσεις θέση και για την κιθάρα, έχει τόσα μεταλικά μπλιμπλίκια πάνω της που αποκλείεται να περάσει από τον έλεγχο. Πρέπει για παράδειγμα να εξηγήσεις ότι το truss rod που φαίνεται στις ακτίνες δεν είναι κάνη όπλου, ότι τα ποντεσιόμετρα δεν είναι πυροκροτητής και ότι δεν πρόκειται να στραγγαλίσεις κανέναν με τις χορδές.

Ελπίζω να μην είσαι και μελαχρινός με μούσια.

edit:
Στην Αμερική υπάρχει νόμος που το επιτρέπει (αν και αντιδρούν οι εταιρείες), δεν ξέρω για Ευρώπη
http://www.guitarworld.com/acoustic-nation-alert-you-can-carry-your-guitar-it-s-law

72
Παρακαλώ προσθέστε την παραγγελία μου:

2 τεμάχια
http://www.thomann.de/gr/fender_classic_celluloid_pick_shell_m.htm

1 τεμάχιο
http://www.thomann.de/gr/planet_waves_pw_ph_01_pick_holder.htm

1 τεμάχιο
http://www.thomann.de/gr/thomann_ctg10.htm

και ένα από αυτό
http://www.thomann.de/gr/fender_glass_slide_standard_medium.htm

υπογραφή:
σλάιντινγκ ξεκούρδιστος πενοφάγος

73
Μια χαρά μου εμφανίζεται εμένα, good job Βασίλη!

74
Ακόμα θυμάμαι που σας είχα προλάβει για λίγο στη μάζωξη στο Ν Ηράκλειο να λέτε το easy lover και να έχω μείνει κάγκελο.

E, τότε αφιερωμένο... το δεύτερο τραγουδάκι (3:15)

https://youtube.com/watch?v=qM2puzrN3i4

75
Τυχαία έπεσε στα χέρια μου βιντεάκι από μια 5ωρη εμφάνισή μας στο Ghost House το Δεκέμβριο του 2013.
Το κέφι και ο χορός περίσσευαν εκείνη τη βραδυά... περάσαμε όλοι υπέροχα.
Το γκρουπάκι μας δεν υπάρχει πια λόγω μετανάστευσης του τραγουδιστή μας για το μακρινό Ντουμπάι.
Οι 2'n'2 ήταν: φωνητικά Μαριλένα Ευτυχίδου & Αντώνης Αγιοβλασίτης, κιθάρες Δημήτρης Σκλιβάγκος και εγώ (αριστερά ο κοπανών την κιθάρα).

Μακάρι να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί κάποια στιγμή στο μέλλον...


https://youtube.com/watch?v=dE3SskwMlxI

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 30