Αποστολέας Θέμα: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.  (Αναγνώστηκε 8101 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Alexisonfire

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 166
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλησπέρα σας, πήγα σήμερα σε 2-3 κιθαρομάγαζα στο κέντρο της Αθήνας να δοκιμάσω μερικές les paul τύπου κιθάρες καθώς σκέφτομαι να αγοράσω μια. Πέρασα λοιπόν και απ'το μαγαζί του Καγμάκη, μπαίνοντας μέσα, η μάλλον γυναίκα του Καγμάκη με ρώτησε τι θα ήθελα, οταν της εξήγησα, μου είπε οτι ο υπάλληλος για τις ηλεκτρικές έχει ρεπό σήμερα, και οτι γενικά έρχεται μόνο Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή, έτσι όχι μόνο δε κατάφερα να δοκιμάσω κιθάρες, δε μπορόυσα καν να τις ακούσω. Όταν ρώτησα για τιμές με ρωτησε αν έχω επισκευθεί το site τους, αλλά της εξήγησα οτι δεν έχει φωτό και τιμές για όλα τα μοντελα, λείπουν thumbnails κτλ και μου είπε οτι όντως έχω δίκιο, το site έχει πρόβλημα. Έτσι μου είπε να περιμένω τον Καγμάκη τον ίδιο να με εξυπηρετήσει αυτός. Όταν λοιπόν με ρώτησε ο καγμάκης ακριβως την ιδια ερώτηση (γιατί δε μπήκα στο site) αλλά με ένα ειρωνίκο ,βαριεστημένο, και σταρχ**ιστικό ύφος, θώλωσε το μάτι μου, τι συμπεριφορά είναι αυτή? Μου έβαλε χέρι επειδή δεν ήξερα τη τιμή της κιθάρας που με ενδιαφέρει!! Μου έλεγε τιμές σε φάση ''Και χάρη σου κάνω που στις λέω''. Με το μπαρδόν κι όλας, αλλά όταν εγώ σέρνω τον κώλο μου ως το μαγαζί του και είμαι διατεθημένος μάλιστα να αγοράσω κάτι απ'αυτό, απαιτώ κάποιο σεβασμό και πρέπουσα εξυπηρέτηση! Ούτε απ'το τηλέφωνο τον πείρα, ούτε mail του έστειλα, έσκασα εκεί με σάρκα και οστά! Τι αντί-επαγγελματισμός ήταν αυτός? Δε θέλω να κάνω δυσφήμηση στο μαγαζί προς θεού, άλλωστε ο Ηρακλής, ο υπάλληλος εκεί, είναι πολυ εξυπηρετικός, καθώς και η γυναίκα του καγμάκη που όπου μπορεί βοηθάει. Εγώ με τον καγμάκη τον ίδιο τα βάζω. Ήθελα απλά να μοιραστώ αυτη την εμπειρία μαζί σας και να ρώτησω αν κάποιος έχει συναντήσει ανάλογη συμπεριφορά απ αυτόν τον άνθρωπο.

Λέμε όπου μπορούμε να υποστηρίζουμε την εγχώρια αγορά αλλά με τέτοιες συμπεριφορές μας απομακρύνουν ακόμα πιο πολύ απο τα μαγαζιά τους.

Αποσυνδεδεμένος Eagle Of Kamelot

  • Sworn Killer of Trolls
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2505
  • Φύλο: Άντρας
  • Set the flag and carry on, carry on into unknown
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #1 στις: 16/05/11, 18:01 »
Δεν εισαι ο πρωτος και κατα πασα πιθανοτητα, δυστυχως, δε θα εισαι κι ο τελευταιος που θα "στραβωσει" με το εν λογω μαγαζι...

Αποσυνδεδεμένος Rosstrobon

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 660
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #2 στις: 16/05/11, 18:12 »
Κάτι τέτοιο βιώνουμε και στην Θεσσαλονίκη με άλλο κατάστημα.

Αποσυνδεδεμένος no slave

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 114
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #3 στις: 16/05/11, 18:47 »
παιδια το φαινομενο ειναι γενικο και δεν αφορα μονο τα καταστηματα μουσικων ειδων.

προχτες μου εσκασε το λαστιχο της μηχανης και πηγα σε ενα γειτονικο βουλκανιζατερ να το φτιαξω.αφου μου ειπε καλημερα με βαρια καρδια,μου φτιαχνει το λαστιχο και μου ζητα 20 ευρω,λεγοντας μου οτι καλο θα ηταν να βαλω καινουργια.
χτες το πρωι βλεπω το λαστιχο μου παλι πιτα και το ξαναπαω στον "βαρυμαγκα".
με το που με βλεπει μου λεει "πεστο!!" και του εξηγω οτι εχω παλι προβλημα με το λαστιχο.
μου λεει με υφος "αφου στο πα ρε φιλαρακο οτι θες καινουργιο λαστιχο,τι να σου κανω εγω?"
αφου το λεω οτι δεν εχω αυτη τη στιγμη τα χρηματα για καινουργιο και του ζηταω να μου βρει μια λυση,μου λεει "αραξε το στην ακρη και οταν βρεις τα λεφτα ελα"
παιρνω τη μηχανη τσαντισμενος και πανω σε εαν αλλο βουλκανιζατερ και του λεω το προβλημα.μου λεει ο ανθρωπος "εγω θα στο φτιαξω και αν ξαναχασει αερα θα σου βαλω δωρεαν καινουργιο!!"
μαλιστα μου προτεινε και τη λυση να μου βαλει ενα μεταχειρισμενο σε πολυ καλη κατασταση με 10 ευρω παραπανω και γω τη δεχτηκα.ετσι με 30 ευρω εκανα τη δουλεια μου,εχοντας ενα πολυ καλο λαστιχο σε σχεση με πριν.

η πλακα ειναι οτι ο πρωτος καραγκιοζοβουλκανιζατερας εχει το μαγαζι ενα τετραγωνο κατω απο το σπιτι μου και σημερα με ειδε να περναω γκαζωνοντας επιδεικτικα 2 φορες.

για καποιους δεν λυπαμαι εαν χρεωκοπησουν και πεινασουν.αντιθετως το ευχομαι....

Αποσυνδεδεμένος MindCircus

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #4 στις: 16/05/11, 19:13 »
Κατ' αρχάς κάποιοι απ' αυτούς που θα πεινάσουν θα σου σπάσουν και το σπίτι, οπότε πρόσεχε τι εύχεσαι... Απλά όταν έχεις συνηθίσει να σου έρχονται τα χρήματα ακόμα και όταν βρίζεις τους πελάτες σου, μετά δε νομίζω ότι θα ανεχτείς την πείνα.

Επίσης, στα συνεργεία αυτοκινήτων είναι πολύ συνηθισμένη αυτή η συμπεριφορά. Όταν όμως ο άλλος φτιάχνει μαγαζί με ωραία βιτρινούλα και είναι ντυμένος με πουκαμισάκι θα πρέπει να προσέχει λίγο παραπάνω τη συμπεριφορά του.

Κι εγώ έχω σταματήσει να πηγαίνω στο εν λόγω μαγαζί για παρόμοιους λόγους.

Αποσυνδεδεμένος Lo.Lee.Ta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Venceremos
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #5 στις: 16/05/11, 21:17 »
Δεν φταίνε οι εν λόγω κύριοι που αναφέρατε παραπάνω.
Οι 300 φταίνε και κάτι λαμόγια σε ανώτερα και κατώτερα κλιμάκια...
Ο Έλλην ήτανε πάντα εξυπηρετικός, ντόμπρος, υπεύθυνος, συνεπής, ξηγημένος, πραγματικός επαγγελματίας. Εσκίζετο δια τον πελάτη!
Ε! Υπήρχανε και μερικές εξαιρέσεις προς τη μαύρη πλευρά! Ποιος να δώσει
σημασία σε αυτό το μηδαμινό ποσοστό!
Τώρα έχουνε στραβώσει οι άνθρωποι, με όσα συμβαίνουνε στην Ελλάδα.
Κρίμα πάντως, γιατί εγώ είχα συνηθίσει μια Ελλάδα, αλλιώτικη, φωτεινή, πολιτισμένη. ΚΟΥΚΟΥ - ΚΟΥΚΟΥ - ΚΟΥΚΟΥ.
Adios Muchachos!

Αποσυνδεδεμένος Theoharris

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 139
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #6 στις: 16/05/11, 21:28 »
Φίλε Alexisonfire..,
δυστυχώς και εγώ είχα αντίστοιχη εμπειρία απο το εν λόγω "μαγαζί" .... έπρεπε λέει να κλείσω ραντεβού για να ακούσω μια κιθάρα ενώ ταυτόχρονα βάραγε μύγες!!! και ήταν ολομόναχος ... στεναχωρήθηκα δεν στο κρύβω γιατί τον θεωρούσα αυθεντία στις Fender.. αλλά με το ύφος του σκέφτομαι να περάσω έξω απο το μαγαζί του.. Καταλαβαίνω οτι το internet, ο Thomann, το DV247 κ.ο.κ τους έχει κάνει ζημιά αλλά η μαγκιά είναι εκεί... να με πείσεις για το προιόν να με καλοκοιτάξεις να μου δώσεις να δοκιμάσω αυτό που θέλω και που ξέρεις αν μείνω ευχαριστημένος και τα 50 euro παραπάνω μπορεί να τα δώσω και να σε ευγνωμονώ... αλλά πού το μυαλό του Έλληνα δεν αλλάζει..
έχω ακούσει και άλλα παράξενα αλλά δεν με παίρνει να τα αναφέρω γιατί μπορεί να παρεξηγηθώ...
 
Παιδιά στραφείτε στα μικρά μαγαζιά... ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και ως πελάτες μας έχουν ανάγκη...!!!

Αποσυνδεδεμένος fedstog

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #7 στις: 17/05/11, 08:48 »
για καποιους δεν λυπαμαι εαν χρεωκοπησουν και πεινασουν.αντιθετως το ευχομαι....

Έτσι είναι.

Αποσυνδεδεμένος GEO_ZZZZ

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #8 στις: 26/06/11, 15:03 »
καλησπερα παιδια..αυθεντιες φιλε thoxari ειναι μονο οι αντιπροσωποι..το συγκεκριμενο μαγαζι οπως και πολλα αλλα ,που πουλανε δευτερο χερι,λειτουργουν με αυτη τη συμπεριφορα,διοτι εμεις φταιμε γιαυτο..εξαλου ειναι απλο.μονο που ανοιγεις ενα τιμοκαταλογο ενος μαγαζιου,καταλαβαινεις οτι δεν πρεπει ουτε απ εξω να πατησεις..,υπαρχουν ομως και μαγαζια που απο το τηλεφωνο καταλαβαινεις οτι σκιζονται να σε εξηπηρετησουν,και αν χρειαστει να δωσεις και 50 ε  παραπανω πως εγραψε ενας φιλος..

Αποσυνδεδεμένος Ibanezακιας

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 779
  • Φύλο: Άντρας
  • Do you see me?
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #9 στις: 26/06/11, 16:06 »
Κακώς πήγες μέχρι τον Καγμάκη έπρεπε να πάρεις απόψεις πρώτα,με την καλή έννοια στο λέω...Ο τύπος λειτουργεί σαν γιατρός μόνο με ραντεβού...Κι όμως ο τύπος αυτό το κατάστημα το κρατάει χρόνια τώρα και πάνε μάλιστα και ονόματα και ψωνίζουν...Αλλά όπως λέει και ο φίλος και να κλείσουν τους αξίζει...Και δεν ήταν όπως λέει κάποιος άλλος ο Ελληνας πάντα τίμιος λαμόγιο ήταν πάντα,όχι όλοι αλλά μεγάλο ποσοστό των μικρομαγαζιών...Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν πολιτική.Πήγαινε σε Στολλα,Bon,Omikron Pro να δείς εξυπηρέτηση...Στο bon πήγα να δοκιμάσω ηχεία ο άνθρωπος είχε διάλλειμα και διέκοψε το φαγητό του για να με βάλει ν'ακούσω ηχεία!

Αποσυνδεδεμένος Μelexdy

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 168
  • www.youtube.com/user/rurounisld?feature=mhee
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #10 στις: 26/06/11, 16:56 »
 
Παράθεση
  Κάτι τέτοιο βιώνουμε και στην Θεσσαλονίκη με άλλο κατάστημα.
Μαλλον για το νακα μιλαμε? δε μιλαμε για το καπελο που βαζει στις κιθαρες...
Sterling sub Ax3
yamaha fg 730

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6357
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #11 στις: 26/06/11, 17:52 »
Στο bon πήγα να δοκιμάσω ηχεία ο άνθρωπος είχε διάλλειμα και διέκοψε το φαγητό του για να με βάλει ν'ακούσω ηχεία!
αυτά είναι....
βέβαια υπάλληλοι είναι και έχουν δερβέναγα πάνω απ'το κεφάλι τους....
το τι θα ήθελε να κάνει θα φαινόταν αν ήταν ιδιοκτήτης....αν και τότε έκανε το ίδιο τότε μπράβο του....
πάντως στο bonstudio όταν είχαμε πάει να δούμε με ένα φίλο κιθάρες, ενώ του είχαμε ξεκαθαρίσει πως είχαμε πάει για να δούμε μόνο, ο πωλητής παράγγειλε να του φέρουν ένα μοντέλο από την αποθήκη και άνοιξε το σφραγισμένο κουτί για μας.....

Αποσυνδεδεμένος Germ1984

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #12 στις: 26/06/11, 18:07 »
Καλά, σου έκανε ολόκληρη σκηνή επειδή δεν ήξερες την τιμή... ;D της κιθάρας και δεν του είπες τίποτα ;
Μήπως του ζήτησες και συγνώμη; Σε τέτοιους ανθρώπους μην τους την χαρίζεις-έπρεπε να τα ακούσει από σένα ο "κύριος".

Αποσυνδεδεμένος Ammon Jerro

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 413
  • Φύλο: Άντρας
  • Chaotic Good
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #13 στις: 26/06/11, 18:24 »
 
Παράθεση
  Κάτι τέτοιο βιώνουμε και στην Θεσσαλονίκη με άλλο κατάστημα.
Μαλλον για το νακα μιλαμε? δε μιλαμε για το καπελο που βαζει στις κιθαρες...
Μαλλον αλλο λεει οRosstrobon...ενα που ο υπαλληλος ειναι απαραδεκτος ισως καπου κοντα στην αριστοτελους να υποθεσω...
Boys believe nothing can hurt them. Grown men know better.

Αποσυνδεδεμένος denisgiann

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 434
  • Φύλο: Άντρας
  • You Dont Remember Ill Never Forget
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #14 στις: 26/06/11, 18:46 »
Αυτο το blaze υφάκι του στυλ"και που σου μιλαω χαρη τεραστια σου κανω"  το εχει ο συγκεκριμένος και ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω...λεφτα πας να τους σκασεις οχι να τους...δειρεις...μπαινεις μεσα και εχουνε ενα υφος μονο και μονο επειδη τους σηκωσες απο την καρεκλα που την ειχαν....ζεστανει μια χαρα.
Εγω παντως γενικα δεν τον κοβω τον ελληνα ουτε εξυπηρετικο ουτε επαγγελματια....ειναι φυγοπονος και κουτοπονηρος-αντε να μαδησουμε κανα κοροιδο στυλ- αν οι περισσοτεροι ηταν σωστοι θα ηταν αλλιως η κατασταση.....αλλα η πλειοψηφια γενικα ειναι χυνω τα νερα.... και στειλε πατερα την ευχη και το μανα εξ ουρανου-αλλα μη το στειλεις και εσυ ρε θεε οταν πινω φραπογαλο και μου χαλασεις το διαλειμμα ::) -....
Civilize the mind make savage the Body

Αποσυνδεδεμένος alxd

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #15 στις: 26/06/11, 19:08 »
Καλησπέρα σας, πήγα σήμερα σε 2-3 κιθαρομάγαζα στο κέντρο της Αθήνας να δοκιμάσω μερικές les paul τύπου κιθάρες καθώς σκέφτομαι να αγοράσω μια. Πέρασα λοιπόν και απ'το μαγαζί του Καγμάκη, μπαίνοντας μέσα, η μάλλον γυναίκα του Καγμάκη με ρώτησε τι θα ήθελα, οταν της εξήγησα, μου είπε οτι ο υπάλληλος για τις ηλεκτρικές έχει ρεπό σήμερα, και οτι γενικά έρχεται μόνο Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή, έτσι όχι μόνο δε κατάφερα να δοκιμάσω κιθάρες, δε μπορόυσα καν να τις ακούσω. Όταν ρώτησα για τιμές με ρωτησε αν έχω επισκευθεί το site τους, αλλά της εξήγησα οτι δεν έχει φωτό και τιμές για όλα τα μοντελα, λείπουν thumbnails κτλ και μου είπε οτι όντως έχω δίκιο, το site έχει πρόβλημα. Έτσι μου είπε να περιμένω τον Καγμάκη τον ίδιο να με εξυπηρετήσει αυτός. Όταν λοιπόν με ρώτησε ο καγμάκης ακριβως την ιδια ερώτηση (γιατί δε μπήκα στο site) αλλά με ένα ειρωνίκο ,βαριεστημένο, και σταρχ**ιστικό ύφος, θώλωσε το μάτι μου, τι συμπεριφορά είναι αυτή? Μου έβαλε χέρι επειδή δεν ήξερα τη τιμή της κιθάρας που με ενδιαφέρει!! Μου έλεγε τιμές σε φάση ''Και χάρη σου κάνω που στις λέω''. Με το μπαρδόν κι όλας, αλλά όταν εγώ σέρνω τον κώλο μου ως το μαγαζί του και είμαι διατεθημένος μάλιστα να αγοράσω κάτι απ'αυτό, απαιτώ κάποιο σεβασμό και πρέπουσα εξυπηρέτηση! Ούτε απ'το τηλέφωνο τον πείρα, ούτε mail του έστειλα, έσκασα εκεί με σάρκα και οστά! Τι αντί-επαγγελματισμός ήταν αυτός? Δε θέλω να κάνω δυσφήμηση στο μαγαζί προς θεού, άλλωστε ο Ηρακλής, ο υπάλληλος εκεί, είναι πολυ εξυπηρετικός, καθώς και η γυναίκα του καγμάκη που όπου μπορεί βοηθάει. Εγώ με τον καγμάκη τον ίδιο τα βάζω. Ήθελα απλά να μοιραστώ αυτη την εμπειρία μαζί σας και να ρώτησω αν κάποιος έχει συναντήσει ανάλογη συμπεριφορά απ αυτόν τον άνθρωπο.

Λέμε όπου μπορούμε να υποστηρίζουμε την εγχώρια αγορά αλλά με τέτοιες συμπεριφορές μας απομακρύνουν ακόμα πιο πολύ απο τα μαγαζιά τους.

Φίλε Alexisonfire

  • Ψάξε το λίγο παραπάνω μίας και μιλάς για Les paul και θα την βρής σίγουρα στην τιμή internet εντος Ελλάδας, ωστε να έχεις και σωστή face to face αντιμετώπιση σε περίπτωση προβλήματος. Αν μιλάμε και για μοντέλο πάνω απο 1500 euro,καλό θα είναι να είναι απο μαγαζί που τουλάχιστον θα μπορεί να δώσει λύση σε ενδεχόμενο πρόβλημα και μετά το πέρας της εγγύησης.
  • Αν θες μια φιλική γνώμη, η προσέγγιση σου στον μαγαζάτορα καλό θα είναι να ξεκινάει με το οτι θέλεις να την ακούσεις και να την παίξεις πρώτα, καθότι θα πρέπει να δεις αν η συγκεκριμένη κιθάρα πληρή τις δικές σου προσδοκίες εκτός βέβαια απο την εμφάνιση. Υπάρχουν les paul με χονδρο μπράτσο, με λεπτό μπρατσο, με διαφόρων ειδών μαγνήτες κ.λ.π.
  • Επίσης για να έχεις πληρέστερη εικόνα για αυτό που θα πάρεις καλό θα είναι να απαιτήσεις να την δοκιμάσεις σε ενισχυτη που είναι οσο το δυνατότερο στα δικά σου παικτικά γουστα. Τι να το κάνω αν πάω να δοκιμάσω μια πανάκριβη κιθάρα σε  ενα modeling ενισχυτή, ενω παιζω full με λαμπα??
σε κάθε περίπτωση όμως αν έχεις την ευχαίρεια και το ψαξεις λίγο και κατασταλάξεις στον τύπο les paul που θές, τότε ξεκινάει το θέμα τιμής. Δές πόσο την βρήσκεις στο internet, και φρόντισε να την πάρεις απο το Ελληνικό μαγαζι που σου δίνει αυτή την τιμή.

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6357
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #16 στις: 27/06/11, 09:19 »
Αυτο το blaze υφάκι του στυλ"και που σου μιλαω χαρη τεραστια σου κανω"  το εχει ο συγκεκριμένος και ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω...λεφτα πας να τους σκασεις οχι να τους...δειρεις...μπαινεις μεσα και εχουνε ενα υφος μονο και μονο επειδη τους σηκωσες απο την καρεκλα που την ειχαν....ζεστανει μια χαρα.
Εγω παντως γενικα δεν τον κοβω τον ελληνα ουτε εξυπηρετικο ουτε επαγγελματια....ειναι φυγοπονος και κουτοπονηρος-αντε να μαδησουμε κανα κοροιδο στυλ- αν οι περισσοτεροι ηταν σωστοι θα ηταν αλλιως η κατασταση.....αλλα η πλειοψηφια γενικα ειναι χυνω τα νερα.... και στειλε πατερα την ευχη και το μανα εξ ουρανου-αλλα μη το στειλεις και εσυ ρε θεε οταν πινω φραπογαλο και μου χαλασεις το διαλειμμα ::) -....

όταν σου έρχονται κάθε μέρα 20-30 άτομα, μικροί-μεγάλοι, που δεν έρχονται για να αγοράσουν αλλά για να δουν ζωντανά ό,τι έχουν δει στο ίντερνετ κάποτε κουράζεσαι.....
μπορεί να μην είναι το σωστό αλλά και εγώ και εσύ να ήμασταν πιθανότερα να κάναμε το ίδιο μετά από κάποια χρόνια....

Αποσυνδεδεμένος JP.M

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 481
  • Φύλο: Άντρας
  • R'n'R DAMNATION
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #17 στις: 27/06/11, 09:42 »
Αυτο το blaze υφάκι του στυλ"και που σου μιλαω χαρη τεραστια σου κανω"  το εχει ο συγκεκριμένος και ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω...λεφτα πας να τους σκασεις οχι να τους...δειρεις...μπαινεις μεσα και εχουνε ενα υφος μονο και μονο επειδη τους σηκωσες απο την καρεκλα που την ειχαν....ζεστανει μια χαρα.
Εγω παντως γενικα δεν τον κοβω τον ελληνα ουτε εξυπηρετικο ουτε επαγγελματια....ειναι φυγοπονος και κουτοπονηρος-αντε να μαδησουμε κανα κοροιδο στυλ- αν οι περισσοτεροι ηταν σωστοι θα ηταν αλλιως η κατασταση.....αλλα η πλειοψηφια γενικα ειναι χυνω τα νερα.... και στειλε πατερα την ευχη και το μανα εξ ουρανου-αλλα μη το στειλεις και εσυ ρε θεε οταν πινω φραπογαλο και μου χαλασεις το διαλειμμα ::) -....

όταν σου έρχονται κάθε μέρα 20-30 άτομα, μικροί-μεγάλοι, που δεν έρχονται για να αγοράσουν αλλά για να δουν ζωντανά ό,τι έχουν δει στο ίντερνετ κάποτε κουράζεσαι.....
μπορεί να μην είναι το σωστό αλλά και εγώ και εσύ να ήμασταν πιθανότερα να κάναμε το ίδιο μετά από κάποια χρόνια....
...κι εσύ κι εγώ και όλοι κουραζόμαστε και ψυχολογικά και σωματικά και πνευματικά(αναλόγως την εργασία του καθένα)αλλά προσπαθούμε γιατί έτσι πρέπει...τουλάχιστον δεν επιτρέπεται έμπορος να λειτουργεί απαξιωτικά προς τον πελάτη,μάλλον θέμα της νοοτροπίας του είναι.

Αποσυνδεδεμένος denisgiann

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 434
  • Φύλο: Άντρας
  • You Dont Remember Ill Never Forget
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #18 στις: 27/06/11, 10:28 »
Αυτο το blaze υφάκι του στυλ"και που σου μιλαω χαρη τεραστια σου κανω"  το εχει ο συγκεκριμένος και ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω...λεφτα πας να τους σκασεις οχι να τους...δειρεις...μπαινεις μεσα και εχουνε ενα υφος μονο και μονο επειδη τους σηκωσες απο την καρεκλα που την ειχαν....ζεστανει μια χαρα.
Εγω παντως γενικα δεν τον κοβω τον ελληνα ουτε εξυπηρετικο ουτε επαγγελματια....ειναι φυγοπονος και κουτοπονηρος-αντε να μαδησουμε κανα κοροιδο στυλ- αν οι περισσοτεροι ηταν σωστοι θα ηταν αλλιως η κατασταση.....αλλα η πλειοψηφια γενικα ειναι χυνω τα νερα.... και στειλε πατερα την ευχη και το μανα εξ ουρανου-αλλα μη το στειλεις και εσυ ρε θεε οταν πινω φραπογαλο και μου χαλασεις το διαλειμμα ::) -....

όταν σου έρχονται κάθε μέρα 20-30 άτομα, μικροί-μεγάλοι, που δεν έρχονται για να αγοράσουν αλλά για να δουν ζωντανά ό,τι έχουν δει στο ίντερνετ κάποτε κουράζεσαι.....
μπορεί να μην είναι το σωστό αλλά και εγώ και εσύ να ήμασταν πιθανότερα να κάναμε το ίδιο μετά από κάποια χρόνια....

Ασε φιλε μου τους ξεραμε και προ ανθησεως ιντερνετ(πως λεει και το ανεκδοτο ειμαι κρυωμενος...πατερα...ναι...σε ξεραμε γαμπρε μου και απο το..καλοκαιρι).....εδω παμε να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα...αν δεν γουσταρει να ειναι μαγαζατορας να αγορασει χωραφι και να εκτρεφει ...σαλιγγαρια.
Αμα θες να εισαι επαγγελματιας πρεπει να εισαι τυπικος και εξυπηρετικός...τι θα πει 20-30 να παρακαλαει να μπαινουν τα τριπλασια ατομα μεσα....αν εχει τιμες κοντα σε αυτες του νετ ο αλλος θα αγορασει απο αυτον(δεν θα μεινει μονο στην δοκιμη) δεν θα παραγγειλει απεξω.....αλλα ανεξαρτητα απο αυτο....οφειλει να ειναι εξυπηρετικος(τουλαχιστον).
Μπορει να ειναι 150 χρονια στο χωρο πχ....και να εχει οντως κουραστει...ε τοτε λοιπον να το κλεισει να νοικιασει σπιτι σε κανα νησι και να ψαρευει πετονια ολη μερα.....η το κρατας και το δουλευεις σωστα η και χρηματα χανεις και τα νευρα των πελατων κανεις κροσια.Οχι να του ζητας συγνωμη κιολας επειδη μπηκες να ρωτησεις.....ημαρτον.
Civilize the mind make savage the Body

Αποσυνδεδεμένος no slave

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 114
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #19 στις: 27/06/11, 12:22 »
αν κουραζονται ψυχολογικα οι καταστηματαρχες μουσικων ειδων,τοτε τι να πουνε και αυτοι που πουλανε γυναικεια ρουχα!!
μπαινουν καθε μερα στο μαγαζι τους εκατονταδες γυναικες,οι οποιες δοκιμαζουν 1 εκατομμυριο ρουχα ξεδιπλωνοντας τα,ρωτοντας διαρκως αμα τους παχαινουν και αφου τελικα (δοξα το θεο!!) βρουν αυτο που του ταιριαζει,λενε στον καταστηματαρχη "καλα θα κανω μια βολτα και αν ειναι θα ξαναπερασω"μπας και βρουν κατι καλυτερο.

για εναν επαγγελματια δεν υφισταται ουτε ψυχολογικη,ουτε σωματικη κουραση αν θελει να επιβιωσει η επιχειρηση του.
Η κουραση μπορει να γινεται εμφανης μονο στους δημοσιους υπαλληλους ;D

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6357
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #20 στις: 27/06/11, 13:23 »
αν κουραζονται ψυχολογικα οι καταστηματαρχες μουσικων ειδων,τοτε τι να πουνε και αυτοι που πουλανε γυναικεια ρουχα!!
μπαινουν καθε μερα στο μαγαζι τους εκατονταδες γυναικες,οι οποιες δοκιμαζουν 1 εκατομμυριο ρουχα ξεδιπλωνοντας τα,ρωτοντας διαρκως αμα τους παχαινουν και αφου τελικα (δοξα το θεο!!) βρουν αυτο που του ταιριαζει,λενε στον καταστηματαρχη "καλα θα κανω μια βολτα και αν ειναι θα ξαναπερασω"μπας και βρουν κατι καλυτερο.
πας το θέμα αλλού και θα ξεφύγουμε...

για εναν επαγγελματια δεν υφισταται ουτε ψυχολογικη,ουτε σωματικη κουραση αν θελει να επιβιωσει η επιχειρηση του.
την ανέφερα πριν τη διαφορά...
άλλο να είσαι υπάλληλος σε μαγαζί...οπότε το μισθό σου θα τον πάρεις κανονικά...
και άλλο να είσαι ιδιοκτήτης...που ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσεις ωστε να έχεις έσοδα οπότε και θα πρεπε να έχεις ένα άγχος ως προς την εντύπωση που θα κάνεις στον πιθανό αγοραστή...

Αποσυνδεδεμένος no slave

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 114
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #21 στις: 27/06/11, 15:09 »
Παράθεση
πας το θέμα αλλού και θα ξεφύγουμε...
μα γιατι το παω αλλου?
ο καταστηματαρχης μουσικων οργανων ειναι ενας ελευθερος επαγγελματιας οπως αλλωστε και αυτος με τα ρουχα.
απλως αναφερω οτι συγκριτικα μεταξυ επαγγελματιων,η κουραση που λες ισχυει για ολους (σε καποιους λιγοτερο και σε καποιους περισσοτερο).
ειναι λογικο να κουραζεται ενας ανθρωπος μετα απο καποια χρονια στο κουρμπετι.δεν εχει αλλη επιλογη ομως,εκτος πια αν κερδιει το τζοκερ.

Παράθεση
την ανέφερα πριν τη διαφορά...
άλλο να είσαι υπάλληλος σε μαγαζί...οπότε το μισθό σου θα τον πάρεις κανονικά...
και   άλλο να είσαι ιδιοκτήτης...που ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσεις ωστε να έχεις έσοδα   οπότε και θα πρεπε να έχεις ένα άγχος ως προς την εντύπωση που θα κάνεις   στον πιθανό αγοραστή
σορυ,δεν καταλαβα οτι αναφεροσουν σε υπαλληλους.
αν και απ'οτι καταλαβα ο θεματοθετης αναφερεται σε ιδιοκτητη...

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #22 στις: 27/06/11, 21:06 »
Aς πούμε ότι ίσως να υπάρχει κάποια κούραση αν είσαι στο κατάστημα όλη μέρα, κάθε μέρα (όχι δηλαδή ότι είναι η πιο κουραστική δουλειά, το αντίθετο μάλλον). Όταν όμως αφήνεις τη γυναίκα σου ή τον υπάλληλο στο μαγαζί, τότε δεν μιλάμε για κούραση αλλά για κάτι άλλο...
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος groovymood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #23 στις: 27/06/11, 22:14 »
Aς πούμε ότι ίσως να υπάρχει κάποια κούραση αν είσαι στο κατάστημα όλη μέρα, κάθε μέρα (όχι δηλαδή ότι είναι η πιο κουραστική δουλειά, το αντίθετο μάλλον). Όταν όμως αφήνεις τη γυναίκα σου ή τον υπάλληλο στο μαγαζί, τότε δεν μιλάμε για κούραση αλλά για κάτι άλλο...
Όχι, ο συγκεκριμένος ασχολείται με τις επισκευές των οργάνων (είναι μάστορας) οπότε βρίσκεται συνήθως δίπλα, στο εργαστήριο. (Γι'αυτό και αφήνει άλλους στο πόδι του)..
(Αυτό βέβαια το θυμάμαι απο τα nineties, που πήγαινα συνήθως για χορδές, πένες και λοιπά...ψιλικοκό.
Τώρα που το σκέφτομαι έχω απο τότε να πάω...)
Just play the damn thing!!

Αποσυνδεδεμένος GEO_ZZZZ

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορά καταστηματάρχη.
« Απάντηση #24 στις: 28/06/11, 00:17 »
εγω συμφωνω με τον hot sause και τον απολλωνα..οντως υπαρχει και η κουραση μερικες φορες ,καθως και μυστηριοι πελατες και αγενεις πολλες φορες.του στυλ μπηκαμε στο μαγαζι του πατερα μας να δοκιμασουμε οτι μας καπνισει και να φυγουμε..ομως υπαρχουν οντως μαγαζια που ειναι σταμπαρισμενα για το υφακι τους και την ασχημη συμπεριφορα τους..και οπωσδηποτε δεν μπορουν να συγκριθουν με τη συμπεριφορα των εισαγωγεων.και ετσι που γινανε τα πραγματα και οι εισαγωγεις  κανουν ιδιες τιμες στον ιδιωτη που δινουν και στον εμπορο,και πολλες φορες ισαξιες και του thomann ποιος ο λογος να ασχολουμαστε με δευτεροκλασατα μαγαζια? :o :o καλο ε?