Σελίδες:
  • #1 από thomsot στις 10 Jan 2012
  • Φιλαρακο, να μην το κουρασουμε αλλο.
    Σε μερικα θεματα που απτονται καποιας επιστημονικοτητας υπαρχουν απαγορευσεις και δεν μπορεις να κανεις του κεφαλιου σου.
    Πχ αν θες να αραιωσεις καποιο οξυ, δεν ριχνεις μες στο οξυ νερο (γιατι θα σουρθει ολο στη μουρη), αλλα κανεις το αντιθετο. Ειναι νομος απαραβατος αυτος.
    Λεει ο γιατρος...μετα το φαγητο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πας για υπνο αν δεν πλυνεις τα δοντια σου, κλπ κλπ κλπ.
    Τωρα εγω που δεν πλενω ποτε τα δοντια μου το μεσημερι και τα δοντια μου χαιρουν ακρας υγειας και λεω απολυτο το γιατρο, πως μπορω να χαρακτηριστω?? Μαλλον βλαξ...






  • #2 από ΡιχάρδοςΜαυροπερισσότερος στις 10 Jan 2012
  • Φιλαρακο, να μην το κουρασουμε αλλο.

    Δεν είμαι φίλος σου και διαβάζοντας τα ποστ δε θα ήθελα να γίνω κιόλας  ;)
  • #3 από thomsot στις 10 Jan 2012


  • Δεν είμαι φίλος σου και διαβάζοντας τα ποστ δε θα ήθελα να γίνω κιόλας  ;)


    Τι ειπες τωρα ανθρωπε!!!Πω πω πω!!! Μ εβαλες στη θεση μου  ;D
  • #4 από rodort1 στις 10 Jan 2012
  • Καλά,πως γίνεται σε μια ερώτηση που δεν προδιαθέτει αντιπαραθέσεις,να εκφέρονται απόλυτες απόψεις με εκνευριστικά κεφαλαία γράμματα και μάλιστα παντελώς ατεκμηρίωτα είναι μεγάλος άθλος.
    Τεκμήριο ορθότητας δεν είναι το "Αυτό είναι σωστό γιατί είμαι χημικός" και "μου το 'πε ένας φίλος  που σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης"
    Εσύ προφανώς εννοείς την οξείδωση που υπόκεινται τα μεταλλικά μέρη από την εγκλωβισμένη υγρασία.
    Για το μπράτσο έχεις να πεις κάτι;Wall stand,stand δαπέδου,κανονικά στο stand ή με τις χορδές να πιέζονται ώστε να μην ξεκουρδίζεται;
    Έχει πολλές παραμέτρους το ερώτημα.

     Μπορεί να μου πει ο χημικός τι θα γίνει αν μια κλασσική κιθάρα που κολλήθηκε με ζωική κολλά στo Cadiz της Ισπανίας αφεθεί εκτός θήκης  σε μια βορειο ευρωπαϊκή χώρα;


    Ούτε στο άλλο post "κανένα σπίτι δεν έχει μεταβολή 20 βαθμών θερμοκρασίας".

    Όσο για τον δεύτερο φίλο,στο δικό μου σπίτι έχω 3 το μεσημέρι 23-25 βαθμούς και  3 το βράδυ χωρίς θέρμανση, κοντά στους 5.

    Μην είστε τόσο απόλυτοι,περάστε μια βόλτα από εργαστήρια κιθάρας να δείτε την φιλοσοφία κάθε μάστορα σε αυτό το θέμα που διαφέρει από εργαστήριο σε εργαστήριο...


  • #5 από thomsot στις 11 Jan 2012
  • παραθετω απο το λινκ του παιδιου παραπανω αυτο




    1. Η ΦΥΛΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΗΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ. Αν η κιθάρα  σας έχει παιχτεί πριν την αφήσετε μόνη της θα πρέπει να την σκουπίσετε από τον ιδρώτα που έχει μείνει επάνω της. Όσο καλά κι αν σκουπιστεί όμως πάντα μια ποσότητα υγρασίας παραμένει επάνω της. Αν λοιπόν η επόμενη κίνησή σας είναι να την κλείσετε σε θήκη ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ!! Η υγρασία αυτή φυλακίζεται μέσα στην θήκη σας και καθώς εξατμίζεται δημιουργεί ένα νέφος όξινο που μόνο ζημιές προκαλεί. Να λοιπόν γιατί τα μεταλλικά σας μέρη απόχτησαν μικρές τρυπίτσες και ξεφλουδίζουν, γιατί τα ποντεσιόμετρά σας άρχισαν από νωρίς να κάνουν θορύβους, γιατί σκούριασαν οι βίδες και τα τάστα σας και γιατί η κιθάρα σκεβρώνει αδικαιολόγητα. Η κιθάρα μπαίνει  μέσα στην θήκη μόνο για σύντομη μεταφορά ή για μακροχρόνια φύλαξη αφού έχουν περάσει πολλές ώρες από την τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκε. Φυσικά, δεν ιδρώνουμε όλοι το ίδιο και πολύ σχολαστικοί σε αυτό το θέμα πρέπει να γίνουν αυτοί που ξέρουν ότι έχουν υγρά χέρια. Οι υπόλοιποι έχετε το νου σας  και χειριστείτε το προσεχτικά. Αν την κιθάρα σας την χρησιμοποιείτε καθημερινά τότε να την έχετε έξω από την θήκη  και αν σκονίζεται μπορείτε απλά να την ξεσκονίσετε!


    Αυτο παλευω σε τοσα ποστ που εκανα, και μου ειναι αδυνατο να καταλαβω γιατι δεν γινομαι κατανοητος.
    Και αυτος ο χαμενος που εγραψε αυτη τη μ@λ@κια παραπανω γραφει με μεγαλα γραμματα "ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑΙ".
    Και το γραφει με μεγαλα γραμματα για το λογο για τον οποιο θα γνωριζει σιγουρα οτι υπαρχουν διαφοροι εξυπνακηδες που αμφιβητουν τους παντες και τα παντα για να ισχυριστουν τη μ@λ@κια που τους ξεφυγε (γιατι και αυτοι στην ουσια τις κιθαρες τους απο δω και περα δεν θα τις ξαναβαλουν σε βαλιτζες).
    Η υγρασια ειναι οτι χειροτερο για ολα τα υλικα πασης φυσεως, και οι βαλιτζες και οι θηκες ειναι εγκλωβιστες υγρασιας.
    Τελεια και παυλα και δεν ειναι αναγκη να εισαι χημικος για να το καταλαβεις.
  • #6 από thomsot στις 11 Jan 2012
  • Παράθεση από: rodort 1
    Μην είστε τόσο απόλυτοι,περάστε μια βόλτα από εργαστήρια κιθάρας να δείτε την φιλοσοφία κάθε μάστορα σε αυτό το θέμα που διαφέρει από εργαστήριο σε εργαστήριο...


    Στο θεμα που αναφερθηκα εδωσε το παιδι ο panicx μια φιλοσοφικη αποψη (ας την πουμε και ετσι ) του Οικονομακη
    Δωσε μας και συ μια αλλη αποψη ενος αλλου εργαστηριου (οπως λες) που να διαφερει απο αυτη και απο αυτο που γραφω εγω εδω μεσα.
    Για να αισθανθω και γω οτι λες και κατι παραπερα απο π@π@ριες του στυλ:


    Παράθεση
    Μπορεί να μου πει ο χημικός τι θα γίνει αν μια κλασσική κιθάρα που κολλήθηκε με ζωική κολλά στo Cadiz της Ισπανίας αφεθεί εκτός θήκης  σε μια βορειο ευρωπαϊκή χώρα;

    Παράθεση
    Καλά,πως γίνεται σε μια ερώτηση που δεν προδιαθέτει αντιπαραθέσεις,να εκφέρονται απόλυτες απόψεις με εκνευριστικά κεφαλαία γράμματα και μάλιστα παντελώς ατεκμηρίωτα είναι μεγάλος άθλος.Τεκμήριο ορθότητας δεν είναι το "Αυτό είναι σωστό γιατί είμαι χημικός" και "μου το 'πε ένας φίλος  που σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης"

    Παράθεση
    Για το μπράτσο έχεις να πεις κάτι;Wall stand,stand δαπέδου,κανονικά στο stand ή με τις χορδές να πιέζονται ώστε να μην ξεκουρδίζεται;





    Περιμενω οχι απαντηση αλλα διαφορετικη αποψη απο αλλο εργαστηριο σε αυτα που ειπα εγω και τιποτε παραπερα.. Τεκμηριωση αυτων που λες δηλαδη.
    Που ακριβως ειμαι λαθος στο θεμα που εθιξα και εννοχλησα μερικους απο σας??
  • #7 από rodort1 στις 11 Jan 2012
  • Παράθεση από: rodort 1
    Μην είστε τόσο απόλυτοι,περάστε μια βόλτα από εργαστήρια κιθάρας να δείτε την φιλοσοφία κάθε μάστορα σε αυτό το θέμα που διαφέρει από εργαστήριο σε εργαστήριο...


    Στο θεμα που αναφερθηκα εδωσε το παιδι ο panicx μια φιλοσοφικη αποψη (ας την πουμε και ετσι ) του Οικονομακη
    Δωσε μας και συ μια αλλη αποψη ενος αλλου εργαστηριου (οπως λες) που να διαφερει απο αυτη και απο αυτο που γραφω εγω εδω μεσα.
    Για να αισθανθω και γω οτι λες και κατι παραπερα απο π@π@ριες του στυλ:


    Παράθεση
    Μπορεί να μου πει ο χημικός τι θα γίνει αν μια κλασσική κιθάρα που κολλήθηκε με ζωική κολλά στo Cadiz της Ισπανίας αφεθεί εκτός θήκης  σε μια βορειο ευρωπαϊκή χώρα;

    Παράθεση
    Καλά,πως γίνεται σε μια ερώτηση που δεν προδιαθέτει αντιπαραθέσεις,να εκφέρονται απόλυτες απόψεις με εκνευριστικά κεφαλαία γράμματα και μάλιστα παντελώς ατεκμηρίωτα είναι μεγάλος άθλος.Τεκμήριο ορθότητας δεν είναι το "Αυτό είναι σωστό γιατί είμαι χημικός" και "μου το 'πε ένας φίλος  που σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης"

    Παράθεση
    Για το μπράτσο έχεις να πεις κάτι;Wall stand,stand δαπέδου,κανονικά στο stand ή με τις χορδές να πιέζονται ώστε να μην ξεκουρδίζεται;





    Περιμενω οχι απαντηση αλλα διαφορετικη αποψη απο αλλο εργαστηριο σε αυτα που ειπα εγω και τιποτε παραπερα.. Τεκμηριωση αυτων που λες δηλαδη.
    Που ακριβως ειμαι λαθος στο θεμα που εθιξα και εννοχλησα μερικους απο σας??


    Ενόχλησες,όχι μόνο εμένα,όπως θα είδες παραπάνω γιατί το ύφος που γράφεις είναι απαράδεκτο για μουσικό forum.

    Επίσης επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις σε καμία από τις παραπάνω ερωτήσεις, καθώς έννοιες όπως ζωική κόλλα,σανδράκα,έλεμι,κοπάλι της μανίλα,σου είναι παντελώς άγνωστες αναλώνεσαι σε solo αντιπαραθέσεις μιας και δεν θα κάτσω να ασχοληθώ.

    Απλά θα πω ότι στο Τ.Ε.Ι. Τεχνολογίας Μουσικών Οργάνων από το οποίο έχω αποφοιτήσει είχαμε καθηγητή στο μάθημα,"Τεχνολογία Υλικών",συντηρητή έργων τέχνης που είχε άπειρες γνώσεις αλλά όχι εξειδικευμένες για μουσικά όργανα,οπότε ευτυχώς υπήρξε άλλος καθηγητής απόλυτα εξειδικευμένος στα μουσικά όργανα.

    Επίσης στο εργαστήριο μουσικών οργάνων στο κέντρο της Αθήνας που δούλεψα για 3 χρόνια μετά τη σχολή τις κιθάρες τις βάζαμε αλλιώς.

    Για το φίλο που άνοιξε το thread και μόνο θα πω ότι τις ηλεκτρικές τις είχαμε ανάποδα(δηλαδή με τις χορδές να μην είναι ελεύθερες) σε επιδαπέδια βάση ή με πατέντα στο wall stand.

    Τα ακουστικά όργανα εκτός θηκών για να αναπνέουν αλλά σε ελεγχόμενες συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας(αφυγραντήρας,ψηφιακά μέσα ελέγχου Κ.Σ.)
    αλλά σε ερασιτεχνικες συνθήκες σπιτιού οι κιθάρες όταν "αποφορτίζονταν" από την ενέργεια(ιδρώτα,θερμότητα,...κ.λ.π. μπαίνουν αφού σκουπιστούν μετά από κάποια
    ώρα στην θήκη με humidifier,silica gel κ.λ.π.

    Αυτά από μένα.
  • #8 από jim.ni στις 11 Jan 2012
  • Παράθεση
    Καλά,πως γίνεται σε μια ερώτηση που δεν προδιαθέτει αντιπαραθέσεις,να εκφέρονται απόλυτες απόψεις...
    Ούτε στο άλλο post "κανένα σπίτι δεν έχει μεταβολή 20 βαθμών θερμοκρασίας".

    Όσο για τον δεύτερο φίλο,στο δικό μου σπίτι έχω 3 το μεσημέρι 23-25 βαθμούς και  3 το βράδυ χωρίς θέρμανση, κοντά στους 5.

    τραβηγμένο απ τα μαλια το 5-25 και μόνο αν μένεις στο Νευροκοπι, κοντά σε εμένα δηλ και χωρίς καλοριφέρ,  και χωρίς αποδείξεις μιλάς επίσης, οπότε ποιανού ύφος και η ειρωνεία παραπέμπει σε αντιπαράθεση φαίνεται. Εγώ έγραψα λίγες σειρές σε 2 ποστ με δόση χιούμορ γιατί το θέμα έχει χιλιο-συζητηθεί, μην παμε και στην φυσική για μια θήκη γιατι κανείς δεν μίλησε για το πόσο βάρος (σχεδόν 0) πέφτει στο μπράτσο οταν είναι τελείως όρθια η κιθάρα, όποιος λοιπών θέλει αντιπαραθέσεις περαστικά του...... εδώ δεν είναι επιστημονικό συνέδριο, ο καθένας λέει την γνώμη του και όποιος θέλει ακούει αυτούς που "ξέρουν", οποιος δεν θέλει τραβάει τον δικό του.....δρόμο......

  • #9 από rodort1 στις 11 Jan 2012
  • Παράθεση
    Καλά,πως γίνεται σε μια ερώτηση που δεν προδιαθέτει αντιπαραθέσεις,να εκφέρονται απόλυτες απόψεις...
    Ούτε στο άλλο post "κανένα σπίτι δεν έχει μεταβολή 20 βαθμών θερμοκρασίας".

    Όσο για τον δεύτερο φίλο,στο δικό μου σπίτι έχω 3 το μεσημέρι 23-25 βαθμούς και  3 το βράδυ χωρίς θέρμανση, κοντά στους 5.

    τραβηγμένο απ τα μαλια το 5-25 και μόνο αν μένεις στο Νευροκοπι, κοντά σε εμένα δηλ και χωρίς καλοριφέρ,  και χωρίς αποδείξεις μιλάς επίσης, οπότε ποιανού ύφος και η ειρωνεία παραπέμπει σε αντιπαράθεση φαίνεται. Εγώ έγραψα λίγες σειρές σε 2 ποστ με δόση χιούμορ γιατί το θέμα έχει χιλιο-συζητηθεί, μην παμε και στην φυσική για μια θήκη γιατι κανείς δεν μίλησε για το πόσο βάρος (σχεδόν 0) πέφτει στο μπράτσο οταν είναι τελείως όρθια η κιθάρα, όποιος λοιπών θέλει αντιπαραθέσεις περαστικά του...... εδώ δεν είναι επιστημονικό συνέδριο, ο καθένας λέει την γνώμη του και όποιος θέλει ακούει αυτούς που "ξέρουν", οποιος δεν θέλει τραβάει τον δικό του.....δρόμο......

    Μόνο που η αναφορά για ειρωνεία και ύφος  δεν αφορούσαν εσένα..
    Εσένα αφορούσε η απολυτότητα μιας άποψης.
    Αν μένεις κοντά στο Νευροκόπι απέχουμε σε ακτίνα όχι πάνω από 50 χλμ.
    Ειμαι κοντά σε βουνό,με μέτρια κουφόματα και το βράδυ καλοριφέρ γιόκ,όπως και πολλά άλλα σπίτια εδώ.
    Και στην Γερμανία,επειδή όταν κάποιος αποφάσισε να αερίσει ένα δωμάτιο χειμώνα ξέχασε μετά να κλείσει το παράθυρο ακούστηκε ένα μεγαλοπρεπές κρακ σε ακουστικό όργανο που χαραμίστηκε τελείως..
    Αυτά...
  • #10 από thomsot στις 11 Jan 2012
  • rodort1, δεν αναφερθηκα καθολου στο θεμα "τοποθετηση κιθαρας" γιατι ειναι αυτονοητο οτι μια κιθαρα την ακουμπας σε ενα σταντ απ αυτα που πουλανε στο εμποριο τα οποια ειναι και τελειως καταλληλα για τη δουλεια αυτη (γι αυτο κατασκευαζονται μαλιστα) και οι δυναμεις που ασκουνται στο οργανο σε ενα τετοιο σταντ ειναι σχεδον μηδενικες. Τωρα ο Ανδριανος περισσοτερο ψαγμενος εδωσε μια ιδεα....απολυτως δεκτη για μενα, αν και δεκαδες οργανα που ειχα ολα τα χρονια που ασχολουμαι με τη μουσικη (και ερασιτεχνικα και επαγγελματικα) δεν επαθε απολυτως τιποτε καποιο απο λαθος τοποθετηση
    Αναφερθηκα αν καταλαβες καλα στο θεμα της αποθηκευσης των οργανων μεσα σε βαλιτζες.
    Στην χωρα που ζουμε, ο χειροτερος εχθρος των μουσικων οργανων ειναι η υγρασια και οχι η θερμοκρασια (δεν εχουμε ακραιες θερμοκρασιες).
    Αυτο που γραφεις:


    οι κιθάρες όταν "αποφορτίζονταν" από την ενέργεια(ιδρώτα,θερμότητα,...κ.λ.π. μπαίνουν αφού σκουπιστούν μετά από κάποιαώρα στην θήκη με humidifier,silica gel κ.λ.π.

    ειναι τελειως λαθος και δεν ειναι θεμα ψηφοφοριας.Το Πυθαγορειο θεωρημα δεν ψηφιζουμε αν το παραδεχομαστε η οχι. Ενα πραγμα το οποιο εχει αποδειξει η επιστημη ειναι απολυτο. Δεν ειμαι εγω απολυτος...Μου ειναι τελειως αδιαφορο εαν εσυ και αλλοι δυο τρεις μεσα δω (οπως εσυ λες)  με θεωρειται οτι γουσταρετε, αυτο ειναι δικαιωμα σας . Δεν κανω καριερα στα φορα και ουτε εχω τελειωσει Γαλλικο κολεγιο ουτε το λυκειο θηλεων της ιερας μονης του εσταυρωμενου.Για το αν ειμαι προκλητικος και ειρωνας, δεν θα το αποφασισεις εσυ (δεν σου δινω αυτο το δικαιωμα, εσυ απλα μπορεις να μη με διαβαζεις...), αλλα οι μοντερατορες του φορου και η διαχειρηση.

    ΥΓ
    Οποιος θελει μπορει να κανει ενα πειραμα και να διαπιστωσει και μονος του ποσο επικινδυνες ειναι οι διαφορες βαλιτζες και θηκες για τα μουσικα οργανα.Βαλτε μεσα το οργανο, αφηστε το εκει ολη τη νυχτα, και την αλλη μερα παρτε τη βαλιτζα χωρις να την ανοιξετε (με το οργανο μεσα) και αφηστε το στον ηλιο 1-3 ωρες. Ανοιξτε τη βαλιτζα και δειτε μεσα......
Σελίδες: