Αποστολέας Θέμα: Παιδεία - Εξετάσεις - 2010 - Συζητήθηκε ?? Περικαλώ την γνώμη σας!  (Αναγνώστηκε 11508 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Τα λές σοβαρά αυτά ή πλάκα κάνεις;  :) :)
Ελπίζω το δεύτερο...

Όχι δεν κάνω πλάκα. Προφανώς η "κατηγοριοποίηση" των φοιτητών γίνεται στα πλαίσια υπερβολής, για να τονιστεί η αδιάφορη φύση που έχει η σχολή για εμένα. Κι επειδή μάλλον είσαι του αντικειμένου για να ενίστασαι, απλά σε καλώ να μου βρείς έναν τομέα στον οποίο εμπλέκεται η δημιουργική φαντασία του ανθρώπου κι όχι η προσφυγή σε πίνακες για στατικές επιλύσεις ή υπολογισμό φορτίων. Τέσπα, μην το κουράζουμε. Αυτή την άποψη έχω σχηματίσει. Μετανιώνω την ώρα και τη στιγμή που δεν πήγα αρχιτέκτονας.
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος Vaiking

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 881
  • Φύλο: Άντρας
  • Why should I sit and sigh...
    • Προφίλ
Μπορούμε να συζητάμε για μήνες για τις πανελλήνιες εξετάσεις και να δώσουμε πάρα πολλές ιδέες για το πως θα έπρεπε να γίνονται. Πλην όμως δε θα βρούμε λύση για έναν πάρα πολύ απλό λόγο: Οι εξετάσεις αυτές αποτελούν μια σχετικά σύντομη διαδικασία του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας, η οποία λαμβάνει χώρα μετά απο 12ετή παραμονή του παιδιού μέσα σε αυτό το σύστημα. Το πρόβλημα βρίσκεται σε αυτά τα 12 χρόνια και όχι στο τελικό τους στάδιο που είναι οι εξετάσεις αυτές. Είναι σα να ξοδεύουμε όλο μας το χρόνο (ως κράτος) στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνητών μελών σε θύματα τροχαίων ατυχημάτων αντί να μεριμνήσουμε για την κατάσταση των δρόμων, τη σηματοδότηση και την εκπαίδευση των οδηγών.

Κατα την άποψή μου το εκπαιδευτικό σύστημα θα έπρεπε να είναι ριζικά διαφορετικό ως προς τη γενική του αντίληψη και κατεύθυνση για τα παιδιά. Να φτιάχνει προσωπικότητες, χαρακτήρες, υπεύθυνους και συνειδητοποιημένους πολίτες και η επαγγελματική αποκατάσταση να έρχεται στο τέλος.

Στο Δημοτικό πρώτα απο όλα δε θα έπρεπε να υπάρχει βαθμολογία! Δεν πρέπει το παιδί να μπαίνει στη λογική κυνηγητού το βαθμού αλλα του κυνηγητού της γνώσης. Η βαθμοθηρία και το ανταγωνιστικό πνεύμα αυτής έναντι των συμμαθητών του δε πρέπει να εντυπώνεται στο παιδί ως κάτι φυσιολογικό γιατί έτσι θα διαμορφώσει έναν ανταγωνιστικό χαρακτήρα για την υπόλοιπη ζωή του! Αλλίμονό μας αν βλέπουμε μικρά παιδιά να σκέπτονται μόνο τους αριθμούς που θα γράφει μια καρτέλα κάθε 3 μήνες και ακόμα χειρότερα να σκέπτονται τους αριθμούς της καρτέλας του διπλανού! Βεβαίως θα πρέπει να υπάρχει ενισχυτική διδασκαλία για παιδιά που τη χρειάζονται σε συνεννόηση δασκάλου-γονέων καθώς και παρουσία παιδοψυχολόγου ή και λογοθεραπευτή για να αντιμετωπίζονται άμεσα οι όποιες ψυχικές ή μαθησιακές ιδιαιτερότητες των παιδιών εκεί που πρωτοπαρουσιάζονται!

Απο εκεί και πέρα τα μαθήματα του Δημοτικού θα πρέπει να στοχεύουν στο να κάνουν τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τον κόσμο γύρω τους, να κοινωνικοποιηθούν, να αναπτύξουν κριτική σκέψη, ευαισθησίες, να ανακαλύψουν να ταλέντα τους και βεβαίως να εκπαιδεύσουν το μυαλό τους να απορροφά γνώση. Θα έπρεπε να επικεντρώνονται στην εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας με ταυτόχρονη σύνδεσή της με την αρχαία με απλό τρόπο βέβαια, έτσι ώστε το παιδί να κατανοήσει τη χρονική συνέχεια όχι μόνο της γλώσσας αυτής καθ'αυτής, αλλα και του πολιτισμού εν γένει. Έτσι ένα παιδί θα κατανοήσει πως η ιστορία (απαραίτητο μάθημα που δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να καταλάβουν πως μπορούμε να φτιάξουμε ένα καλύτερο μέλλον, μαθαίνοντας απο το παρελθόν) και ο πολιτισμός έχουν μια συνεχή πορεία στους αιώνες και δεν υπάρχουν κάτι "εξωγήινοι αρχαίοι που έφτιαξαν τον Παρθενώνα" και εμείς οι "φυσιολογικοί που φτιάξαμε το i-phone"! Και ας μη μάθει ακόμα πως κλίνεται το "λύω". Έχει καιρό και για αυτό! Θα πρέπει επίσης το παιδί να κάνει μαθήματα που να σχετίζονται με τη μουσική, την ποίηση, τη λογοτεχνία το θέατρο, τη γλυπτική αλλα με τρόπο που το παιδί θα μπαίνει μέσα σε αυτό που κάνει, θα το κατανοεί, θα μαθαίνει για αυτό και όχι απλώς "φα,λα,ντο, μι/μι,σολ,σι,ρε,φα", "ζωγράφισε ένα σπιτάκι να περάσει η ώρα" και "εσύ θα κάνεις τη Μπουμπουλίνα για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου"!! Επίσης το παιδί να έχει άμεση επαφή με το περιβάλλον και τους νόμους του με κάποιες αναγωγές στις θετικές επιστήμες έτσι ώστε όταν ασχοληθεί πιο σοβαρά με αυτές να καταλάβει πως αυτές έχουν σχέση με την ίδια τη ζωή του και δεν είναι απλώς φυσικοί τύποι και ονοματολογίες χημικών ενώσεων! Αν πρόκειται επίσης το παιδί να διδάσκεται Θρησκευτικά ας είναι προς την κατεύθυνση του να κατανοήσει τις μεταφυσικές ανησυχίες του ανθρώπου δια μέσου των αιώνων, πάλι με απλό τρόπο αλλα και τα διδάγματα που βγαίνουν μέσα απο αυτές πάλι στο επίπεδο διαμόρφωσης χαρακτήρα και όχι "πες μου απ'έξω τους 12 Αποστόλους για να σου βάλω καλό βαθμό"!Και βεβαίως μη ξεχάσουμε τη διαρκή σχέση με την άθληση και το παιχνίδι που θα βοηθήσει το παιδί στη συνολική του ανάπτυξη αλλα και την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ως μέσο γνωριμίας με άλλους πολιτισμούς και συνειδητοποίησης πως μπορεί να έχουμε διαφορές με άλλους λαούς αλλα μοιραζόμαστε και πολλά με αυτούς! Και ας μη ξέρει το παιδί ακριβώς ποιος είναι ο "past perfect"! Θα το μάθει πιο μετά...

Το Γυμνάσιο θα πρέπει να κινείται στα ίδια πλαίσια με το Δημοτικό, απλώς το παιδί θα εμβαθύνει περισσότερα σε αυτά που πήρε απο το Δημοτικό, θα ασχοληθεί με πιο σύνθετες έννοιες αλλα να μπορεί να ασχοληθεί περισσότερο με κάποια κλίση του! Αν έχει π.χ. ταλέντο στη μουσική ας μπορεί να κάνει περισσότερες ώρες σε αυτό το μάθημα παρά στα Θρησκευτικά.. έτσι και καλλιεργήσει ένα ταλέντο του, μόνο στην "Κόλαση" δε θα πάει το παιδί!!! Και εκεί θα πρέπει το παιδί να ασχοληθεί και σε κάποιο βαθμό με την πολιτική επιστήμη, να μελετήσει τα διάφορα συστήματα και ιδεολογίες κάνοντας γόνιμες συζητήσεις με τον καθηγητή αλλα και με τους συμμαθητές του εντός του μαθήματος ωστε να καλλιεργήσει τη δημοκρατική του συμπεριφορά αλλα και το σεβασμό των συμμαθητών-συμπολιτών του! Τέλος, στο Γυμνάσιο, μπορεί να μπεί και η έννοια της βαθμολογίας ωστε το παιδί (και ο γονιός) να ενημερώνεται για το επίπεδό του και να συζητά με τους καθηγητές του γι'αυτό. Στεγνός βαθμός χωρίς συζήτηση και προσωπική επαφή με τον καθηγητή καθ'όλη τη διάρκεια του τριμήνου, δε προσφέρει απολύτως τίποτα ουσιαστικό! Όσο για τους "πολέμιους των Αρχαίων Ελληνικών", είμαι απόλυτα βέβαιος πως αν το παιδί ασχοληθεί με αυτά απο το Δημοτικό με απλό και διασκεδαστικό ίσως τρόπο σε σύνδεση πάντα με τα Νέα Ελληνικά, όχι μόνο θα ξέρει να κλίνει το "λύω" αλλα θα διαβάζει και Όμηρο απο το πρωτότυπο, και δε θα του κάνει καν εντύπωση!!

Στο Λύκειο πάλι, έρχεται η εποχή της περισσότερης και ουσιαστικότερης εμβάθυνσης σε πιο πολύπλοκες έννοιες σε ΟΛΑ τα μαθήματα! Οι χαρακτήρες διαμορφώθηκαν, τα ταλέντα ανακαλύφθηκαν, καιρός για Γνώση!! Για πολύπλοκες σκέψεις, πράξεις, συνδιαστική λογική, γρήγορη λήψη αποφάσεων και χρήση όλων αυτών που διδάχθηκε -συνειδητά και μη- τα προηγούμενα 9 χρόνια! Σε κάποια λογικά πλαίσια όμως, ακόμα μιλάμε για παιδιά 15-17 ετών και μάλιστα στην έξαρση της εφηβείας. Και απο εκεί και πέρα μαζί με έναν πλήρη επαγγελματικό προσανατολισμό (που να μη στέκεται μόνο στις πανεπιστημιακές σπουδές και τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού) καθ'όλη τη διάρκεια του Λυκείου, το κάθε παιδί, ανάλογα με το γενικό βαθμό απολυτηρίου (και ίσως με κάποιον ειδικό συντελεστή σε ορισμένα μαθήματα), να μπορεί ΑΝ επιθυμεί να γραφτεί σε κάποια ανώτατη σχολή της δικής του επιλογής εφόσον η "βάση" της σχολής θα βρίσκεται μέσα στο βαθμό απολυτηρίου του παιδιού.

Αλλα και πάλι αν τον 1ο χρόνο στο Πανεπιστήμιο το παιδί δεν τα καταφέρνει με τα μαθήματα ή αν δεν του αρέσει η σχολή, τότε με το μέσο όρο βαθμών πρώτου έτους/βαθμού απολυτηρίου, να μπορεί να μεταγραφεί σε άλλη σχολή της επιλογής του και η ενδεχόμενη μετεγκατάστασή του να χρηματοδοτείται απο το κράτος. Και απο εκεί και πέρα το παιδί είναι ελεύθερο και υπεύθυνο να φτιάξει τη ζωή του και να προσφέρει στο σύνολο ως άνθρωπος, ως πολίτης, ως επαγγελματίας.

Σίγουρα σας κούρασα και ζητώ συγγνώμη, αλλα αυτό είναι ένα ζήτημα που με απασχολεί πολύ καιρό και βρήκα την ευκαιρία να καταθέσω πολλές απο τις απόψεις μου. Πολλά θα μου έχουν διαφύγει γι'αυτό συμπληρώστε με τις απόψεις σας, όπου και ό'τι θέλετε. Μη μου πείτε όμως :"τι τα θέλουμε τα υπόλοιπα μαθήματα αφου οι περισσότεροι πηγαίνουμς στη θετική κατεύθυνση" γιατί
εκεί θα απαντήσω: "γιατί να μην υπάρχει και μάθημα προετοιμασίας για το Fame Story αφού όλοι το παρακολουθούν;"

Αυτά!

Υ.Γ. Το αν θα βρεί δουλειά μετά το πανεπιστήμιο είναι ζήτημα πολλών παραγόντων που ξεφεύγουν απο το θέμα μας, χωρίς να είναι και άσχετοι με αυτό, γι'αυτό και δεν ασχολήθηκα περισσότερο πέρα απο τον επαγγελματικό προσανατολισμό στο Λύκειο!
« Τελευταία τροποποίηση: 21/09/10, 12:49 από Vaiking »
The most important second of our lives is the last one...

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
To 2004 μπηκα ρε Κιρατζο, δν ειμαι και παππους ;D ;D ;D

Κι ουτε εγω ειχα διαβασει οδηγο σπουδων κλπ, απλα ειχα δει τι πραγματικα γουσταρω να κανω και γι' αυτο δεν ειχα προβλημα να αποβαλω την ιδεα της σχολης που μια ζωη ελεγα οτι θελω να πιασω, παραμυθιαζοντας εννοειται τον εαυτο μου για χρονια και να την αντικαταστησω με αυτο που πραγματικα ηθελα να σπουδασω και να κανω ως επαγγελμα, ακομα κ αν ειχε 4.500 λιγοτερα μορια απο οσα εβγαλα και ηταν ρισκο ως ειδικοτητα...

Αν και ακομα δν απασχολουμαι σταθερα στην ειδικοτητα μου, ειναι σιγουρο πως δν εχω μετανοιωσει για την επιλογη μου.

Οποτε νομιζω πως το θεμα ειναι καθαρα προσωπικο, να μπορει ο καθε μαθητης να δει τον εαυτο του πραγματικα, χωρις κομπλεξ και λοιπες εισερχομενες μαλ***ες απο το εξωτερικο τους περιβαλλον...ειναι πολυ δυσκολο βεβαια στα 18 να κανεις κατι τετοιο, εδω υπαρχουν τυποι που ειναι 48 κ δν εχουν πραγματικα ιδεα για το τι ειναι ο εαυτος τους...ομως, δε βλεπω αλλο τροπο προσωπικα...

Γενικοτερα, νυσαφι πια με το να τα ριχνουμε ολα στο συστημα...
Νυσαφι ομως πια με το να τα ριχνουμε ολα στο προσωπικο ;D
Υπαρχουν λογοι που δεν μπορει να γινει με αυτο το τροπο μια τετοια επιλογη σε εκεινη τη χρονικη στιγμη.Εκτος της ηλικιας,και της μη καλης πληροφορησης περι του τι επικρατει εκει εξω και εκει μεσα(στις σχολες δηλαδη) ειναι προβλημα και η κατασταση που βρισκεται ενα παιδι 17-18 χρονων τοτε(πηγμενο μεσα στα μαθηματα με πιεση απο παντου,το αγχος των μοριων κλπ) αλλα και τα στερεοτυπα.

Σαν στερεοτυπα δεν εννοω αυτα του δικηγορου(σαν τον πατερα σου) και του γιατρου(σαν τον πατερα σου) αλλα αυτα του ''σπουδασε κατι για το οποιο υπαρχει αποκατασταση''..Κατι τετοιο θεωρω οτι εγκλωβιζει το παιδι και δεν το αφηνει να δει τι πραγματικα θελει να κανει και ετσι καταληγει(οπως παρα πολλοι τα τελευταια χρονια) σε οικονομικες και πληροφορικες(παραδειγμα ε) χωρις κανενα ενδιαφερον για το αντικειμενο και με μοναδικο στοχο την αποκτασταση η οποια και αυτη δεν θα ερθει.Λιγοι ναι,καταφερνουν να δουν τι πραγματικα τους αρεσει και το ακολουθουν οι περισσοτεροι ομως οδηγουνται στις σχολες τους για διαφορους παραπλευρους λογους που κανονικα θα επρεπε να παιζουν πολυ μικροτερη σημασια και αυτο δεν ειναι προσωπικο λαθος αλλα λαθος της κοινωνιας που και αυτη κινειται βαση του οικονομικου περιβαλλοντος.


I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος blackmorefan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 587
  • Φύλο: Άντρας
  • Will you take a ride on the wild side?
    • Προφίλ
@Vaiking...μεγαλε εγραψες...πηγαινω α λυκειου κ ακριβως αυτα π γραφεις μ τν σπανε κ εμενα στο σχολειο (ΟΚ κ οι καθηγητες κ η λυκαινα μ τη σπανε αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα)...βασικος σκοπος οπως ειπες ειναι να ξεκωλιαστουμε στο διαβασμα το 2ο τετραμηνο της α λυκειου γ ν περασουμε καπου ε σιγουρη αποκατασταση ενω στις υπολοιπες ταξεις μας ενδιαφερει (ΟΚ κ εμενα ωρες ωρες) ΜΟΝΟ η βαθμολογια...

Αλλα ρε συ οπως  κ να το κανουμε, το παν για να γινει σωστο μαθημα ειναι η σωστη παραδοση κ η μεταδοτικοτητα απο τν πλευρα του δασκαλου-καθηγητη...δε πα να αλλαξει το συστημα κ ν γινει 10000000000000 φορες κλτρ...αν ο δασκαλος απλα μπαινει μεσα κ αρχιζει να μιλαει κ "ν κανει το μαθημα του" επειδη "ετσι εμαθε" κ επειδη "ετσι εχει συνηθισει" τοτε δν γνται τπτ...αρα πρωτα πρεπει να αλλαξει η νοοτροπια των δασκαλων κ μετα να αλλαξει το συστημα...οταν οι ιδιοι οι δασκαλοι θα επιθυμησουν κ θα αποφασισουν το μαθημα να γινεται με τροπο που θα εχει περισσοτερο ενδιαφερον για τον μαθητη κ θα εχει ως βασικο στοχο την κατανοηση κ τν αφομοιωση μιας πληροφοριας κ ως δευτερευοντα τα τυπικα δλδ βαθμολογια εξετασεις τεστ-διαγωνισματα, τοτε θα ειναι η καταλληλη στιγμη για να αλλαξει κ το εκπαιδευτικο συστημα...

Βεβαια πολλοι θα μ πειτε "ΟΚ ρε φιλε σχολειο πας κ εμεις στν ηλικια σ δν θελαμε ουτε να το βλεπουμε" ναι ρε σεις αλλα δν ειστε εσεις καθε μερα στο σχολειο εσεις (κ μιλαω γενικα για τους ενηλικες κυριως απο 30 κ πανω) μιλατε εκ του ασφαλους γτ πλ πιθανον ν μν θυμαστε κ τοοοοοοοοοοσα πολλα απο τοτε...εγω ειμαι καθε μερα σε μια βαρετη ρουτινα (6 ωρες τν εβδομαδα αρχαια => 6 φορες τν εβδομαδα ενεση-κοκταιηλ ηρωινη μορφινη μεθαμφεταμινη... ;D ) κ θελω τουλαχιστον ενα πιο σωστο συστημα κ πιο σωστους δασκαλους για να μν νιωθω οτι χανω το χρονο μ αυτες τις 6-7-ποσες διαολο ειναι ωρες που ειμαι εκει (με εξαιρεση τν φυσικη τα μαθηματικα κ τν γυμναστικη δλδ 10 ωρες περιπουτην εβδομαδα) αλλα κ τις 3-4-5 ωρες π διαβαζω στο σπιτι...

Αααααααυτα απο μενα...σας αφηνω τρα παω ν διαβασω αλγεβρα... ;)
Let the darkness surround you, release all the madness within...the game that we play is the Black Masquerade

Αποσυνδεδεμένος Lo.Lee.Ta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Venceremos
    • Προφίλ
Η δική μου γνώμη, είναι... 1) Τελικά, τελειώνοντας την όποια σχολή, νιώθει ότι μορφώθηκε ?
                                    2) Η μόρφωση του αυτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα στην ζωή του ή στον επαγγελματικό τομέα ?
                                    3) Αυτή τη μόρφωση που έλαβε, θα μπορούσε να την λάβει στο ίδιο χρονικό διάστημα και χωρίς να πάει σε
                                        κάποια σχολή? (κατά πόσο υπάρχει δηλαδή μια αναγκαιότητα, μια σχολής, καθηγητών έαν δεν έχουν να
                                        προφέρουν κάτι παραπάνω, από αυτό που μπορεί να προσφέρει κάποιος στον εαυτό του, μέσω διαβάσματος
                                        και μόνο.)
 
Τέλος, μπροστά στο αδιέξοδο, που αντιμετωπίζουν πολλοί που έχουν τελειώσει κάποια σχολή, δηλαδή η συγκεκριμένη μόρφωσή τους, να μην τους προσφέρει έστω τα βασικά για την επιβίωση, ακολουθόντας ότι να ΄ναι αρκεί να βγει κάνα φράγκο, μένω ΒΛΑΞ.
Διότι ποιος ο λόγος να ακολουθούνε μια ολόκληρη λογική πορεία, για να πέσουνε μέσα στο χάος ?
Μια ολόκληρη λογική πορεία που επικροτεί η κοινωνία, άσχετα αν στο τέλος της πορείας θα σου πει, βρες τώρα μια δουλειά ότι να ναι, για να βγάλεις τα προς το ζειν, αλλιώς θα σε κόψει λόρδα, το λιγότερο.
Ή θα σου πει, δεν φτάνει η μόρφωση σου, δεν φτάνει να κάνεις την δουλειά σου, πρέπει να είσαι και αλητάκος, για να βρεις δουλειά και να προχωρήσεις.
Βεβαίως ίσως να υπάρχει και ανάλογο μάθημα στις σχολές και να μορφώνεσαι για το πως να ελίσεσαι σαν αμόρφωτος.
Η γνώμη μου λοιπόν είναι, τι θα απαντήσω, σε όσους τελικά πήγαν σε μια σχολή, μορφώθηκαν και τώρα "τυλίγουνε σουβλάκια" ή κοιτάνε το χαρτί τους στο τοίχο περιμένωντας απάντηση σε 100νταδες σταλμένα βιογραφικά ή σε όσους δεν θελήσανε να βρούνε δουλειά με τον αλήτικο τρόπο και ανήκουνε στις δύο παραπάνω κατηγορίες?
 
Να τους πω, ότι μερικοί τα καταφέρανε ? Να έχουνε και αυτοί ελπίδα, μιας και όποιος έχει ελπίδα του στέλνει μπριτζόλες και νερό ο δήμαρχος για να μην πεινάσουν ?
 
Να τους πω να χαίρονται που μορφωθήκανε, γιατί σε άλλες εποχές ο κόσμος δεν μπορούσε να μορφωθεί, αλλά τουλάχιστον έκανε μια δουλειά από μικρός και τουλάχιστον είχε να ζήσει έστω και στενάχωρα.
 
Ή να πω μπράβο, σε όλους τους γονείς που μεγαλώνουν τα παιδιά τους, με αυτόν τον παραδοσιακό τρόπο με το σχεδόν απαράβατο τελικό αδιέξοδο, οπού εκεί ξεκινάει το παρακαλετό να βρέξουν οι ουρανοί και οι διάφορες μηχανοραφίες προς συνέχιση της ζωής.
 
Μη ξεχάσω, ότι μέσα σε όλα αυτά, υπάρχει και ένα διφορούμενο καλό! Τελικά το παιδί, συνεχίζει την "παιδική του ηλικία", αυτή του σχολειού, για μερικά ΣΧΟΛΗ-ΑΚΑ χρόνια ακόμη και δεν ασχολείται άμεσα με όλα αυτά τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει στο μέλλον.
Κάνει εκεί τη φοιτητική του ζωή, πλούσια ή φθηνή, αναβάλλοντας για λίγο σχετικα καιρό το επερχόμενο αδιέξοδο.
 
Αν κάποιος δε, έχει μεγάλη φαντασία, μπορεί να το δει και αλλιώς! Υπάρχουνε πολλοί μορφωμένοι! Υπάρχουνε πολλοί μορφωμένοι άνεργοι και μάλιστα γιατί πάνε με το σταυρό στο χέρι! το ότι δεν έχουνε ή δεν θα έχουνε σε λίγο καιρό να φάνε είναι μια λεπτομέρεια. Υπάρχουνε πολλοί μορφωμένοι εργαζόμενοι σε άσχετες θέσεις εργασίας. Το ότι τόσα χρόνια μόρφωσης σε συγκεκριμένο τομέα πάνε τσάμπα, πάλι είναι μια μικρή λεπτομέρεια, τι είναι 6 χρόνια από τη ζωή σου? μία τρίχα. Οπότε όλα πάνε καλά, διότι είμαστε μία πολύ μορφωμένη κοινωνία, πνευματικά και ηθικά.
 
Ίσως τελικά όλα αυτά γίνονται και για τους ολίγους μορφωμένους, είτε ηθικούς, είτε ανήθικους, που οι περιστάσεις τα έφεραν έτσι να ευδοκιμήσουν και να καρποφορήσουν.
Adios Muchachos!

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Απανταω στο 1 και στο 3 και σου λεω οτι αυτο ειναι θεμα του καθενος.Το πανεπιστημιο σου δινει τη δυνατοτητα να μορφωθεις και απο κει και περα εξρταται απο σεν αν θα το κανεις αυτο..Βεβαια η μορφωση ειναι και κατι υποκειμενικο και δεν ξερω με ποια ακριβως κριτηρια μετριεται..Προσωπικα σιγουρα θεωρω οτι ολοι οι φοιτητες δεν βγαινουν μορφωμενοι απο το πανεπιστημιο ακομα και αν εχουν περασει τα μαθηματα με 10...

I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Στο πανεπιστήμιο δε μορφώνεσαι. Στο πανεπιστήμιο που έχουμε, εκπαιδεύεσαι για να βρείς δουλειά και να είσαι χρήσιμος στον καπιταλισμό.

Η μόρφωση είναι πάνω απ' όλα ατομική υπόθεση. Ο καθένας μπορεί να καλλιεργήσει τον εαυτό του διαβάζοντας και ασχολούμενος με διάφορα πράγματα, αποκτώντας ενδιαφέροντα κι ευαισθησίες. Φυσικά, όλα αυτά είναι πιο εύκολα αν υπάρξει και η ανάλογη ώθηση από το περιβάλλον.
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος Germ1984

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Στο πανεπιστήμιο δε μορφώνεσαι. Στο πανεπιστήμιο που έχουμε, εκπαιδεύεσαι για να βρείς δουλειά και να είσαι χρήσιμος στον καπιταλισμό.


Θα διαφωνήσω, κάθετα, οριζόντια και όπως αλλιώς θές...Στο πανεπιστήμιο έχεις τη δυνατότητα να μορφωθείς σε μεγάλο βαθμό αποκτώντας -ειδικά στο ελληνικό πανεπιστήμιιο- πάρα πολλές θεωρητικές γνώσεις που πολλές φορές είναι άχρηστες στον εργασιακό τομέα. Πάρε παράδειγμα και τη σχολή σου (μου), Πολιτικός Μηχανικός δε σπουδάζεις; Aν νομίζεις ότι οι πιθανοθεωρίες, τα μαθηματικά με τις διαφορικές εξισώσεις και οι δυναμικές και οι στατικές που κάνεις θα σου χρησιμεύσουν άμεσα στην καθημερινή επαγγελματική πρακτική είσαι γελασμένος. Την δουλειά την κάνει και κάποιος που δεν έχει ιδέα από ολοκληρώματα και μαθηματικά. Απλά η πλούσια θεωρητική και σε βάθος εκπαίδευση είναι αυτό το χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί τον καταρτισμένο από τον μορφωμένο πάνω σε ένα αντικείμενο.

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Χμμμ, επειδή τυχαίνει να ξέρω αρκετά καλά τι σχέση έχει το επάγγελμα με τις σπουδές, οφείλω να παραδεχτώ πως έχεις δίκιο και πως δεν το έθεσα σωστά. Σαφέστατα και οι γνώσεις που παίρνουμε επεκτείνονται και πέρα από τις απολύτως απαραίτητες σχετικά με το εκάστοτε επάγγελμα. Παραμένουν όμως προσανατολισμένες γύρω από αυτό.

Αναφέρομαι σε κοινωνική μόρφωση, καλλιέργεια πέρα από τα στενά όρια μιας ειδικότητας.

Ειδικά για εμάς, αφού είσαι κι εσύ Πολυτεχνείο, πες μου πόσους ξέρεις που διαβάζουν βιβλία (λογοτεχνία, ιστορία, πολιτική, οτιδήποτε), πόσους ξέρεις που έχουν κάποια παράπλευρη των σπουδών δραστηριότητα επιμορφωτικού χαρακτήρα, πόσους γενικότερα βλέπεις να ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τους εαυτούς τους και να εμπλουτίσουν το φάσμα της σκέψης τους.

Ελπίζω τώρα να διασαφηνίστηκε.
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος Germ1984

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συμφωνώ μαζί σου, το πρόγραμμα είναι τόσο ασφυκτικό που δεν έχεις χρόνο όχι να διαβάσεις κάτι παράπλευρο, ούτε να το ρίξεις λίγο έξω βρε αδερφέ...(να βρείς και κανα γκομενάκι.. ;) ) Και να βρείς βέβαια θα αντιμετωπίσεις μεγάλες δυσκολίες αν θές να τελειώσεις αμέσως,  πόσο μάλλον αν θές να χτυπήσεις και βαθμολογία. Συνήθως αυτοί που βαράνε βαθμούς στο Πολυτεχνείο (9άρια και πάνω...) από φιλολογία και πολιτική αλλά και από....γυναίκες έχουν απίστευτη άγνοια.

Εκτός αυτού, οι δομές που υποτίθεται ότι απευθύνονται στους φοιτητές και έχουν ως σκοπό την παροχή παράπλευρων γνώσεων στην Ελλάδα τουλάχιστον είναι περιορισμένες αλλά και το επίπεδο των υπηρεσιών έχει το μαύρο του το χάλι.

Πάντως το σημαντικό, στο οποίο συμφωνώ μαζί σου είναι ότι το πρόγραμμα είναι υπερβολικά σφυχτό και απαιτητικό μήν αφήνοντάς μας να εξελιχθούμε γενικότερα σαν άνθρωποι. Με την έννοια αυτή ναι, το πανεπιστήμιο φτιάχνει τεχνοκράτες.

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Όντως, το πρόγραμμα είναι ασφυκτικό. Ωστόσο, πάνω απ' όλα χρειάζεσαι θέληση για να ασχοληθείς με κάτι (και για να βρείς και γκομενάκι  ;D ).
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος kopaniamento

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 595
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
1) Τελικά, τελειώνοντας την όποια σχολή, νιώθει ότι μορφώθηκε ?
                                    2) Η μόρφωση του αυτή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα στην ζωή του ή στον επαγγελματικό τομέα ?
                                    3) Αυτή τη μόρφωση που έλαβε, θα μπορούσε να την λάβει στο ίδιο χρονικό διάστημα και χωρίς να πάει σε
                                        κάποια σχολή? (κατά πόσο υπάρχει δηλαδή μια αναγκαιότητα, μια σχολής, καθηγητών έαν δεν έχουν να
                                        προφέρουν κάτι παραπάνω, από αυτό που μπορεί να προσφέρει κάποιος στον εαυτό του, μέσω διαβάσματος
                                        και μόνο.)

Φίλε νομίζω πως το κοιτάς από λάθος οπτική το θέμα.. εγώ πάλι πιστεύω πως η μόρφωση στα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ καλού επιπέδου. τουλάχιστον στα προπτυχιακά. Όποιος βγήκε στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό ή δουλειά δεν τα βρήκε σκούρα, το αντίθετο μάλιστα.

Σίγουρα έχει μια κλίση προς την έρευνα παρά στην εξειδίκευση, αλλά όποιος θέλει μέσω των σπουδών του να μνείνει κόντα στην αγορά εργασίας μπορεί να το κάνει (δεν μιλάω για την πρακτική εργασία), απλά δεν θα του το επιβάλει το σύστημα αξιολόγησης.

Το αν η κατάσταση στην Ελληνική αγορά εργασίας είναι πολύ χάλια, και δεν εκμεταλεύεται τις επιστήμες ή δεν υπάρχει αξιοκρατία, δεν είναι κάτι για το οποίο θα έπρεπε να κατηγορείται η παιδεία, ούτε λόγος για να υποβαθμιστεί η παιδεία στα μέτρα της αγοράς...

Αποσυνδεδεμένος Lo.Lee.Ta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Venceremos
    • Προφίλ
Το υψηλό επίπεδο, βρίσκεται μόνο μέσα στην βιβλιογραφία, η οποία βιβλιογραφία είναι τις περισσότερες φορές ξένη, μεταφρασμένη στα ελληνικά.
 
Δεν μου έχει τύχει να ακούσω όμως, για υψηλό επίπεδο διδασκαλίας αντίθετα όμως για χείριστο.
Πως γίνεται να έχουμε υψηλή μόρφωση και χάλια διδασκαλία και διδάσκοντες ?
 
Τούτα τα 2 σημαίνουν βέβαια, ότι μπορούν να αποφοιτήσουν ΜΕΓΑ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ.
 
Εξωτερικο = περαιτέρω μόρφωση - εξειδίκευση και μετά πιάνει και δουλειά.
 
Βέβαια πολλά μέτρα της Λαχαναγοράς έχουν περάσει στον τρόπο που λειτουργούν οι καθηγητές και οι φοιτητές και οι σχολές. Αναρωτιέμαι δε, έαν η λαχαναγορά τους πέρασε τα μέτρα αυτά, ή τελικά οι καθηγητές και οι μαθητές περνούν αυτά τα μέτρα στη λαχαναγορά. Δεν ξέρω ποιος πρωτοήτανε αθώος και ο άλλος τον διαστρέβλωσε. Πάντως επικρατεί κόλαση.
Πως γίνετε σε μία κοινωνία, με τόσο μορφωμένους ανθρώπους, να επικρατεί τέτοιο μπάχαλο σε επίπεδο αξιοκρατίας και αυτό είναι ένα βασανιστικό ερώτημα, όπως και το γιατί οι μορφωμένοι δεν εκμεταλλεύονται τις επιστήμες ?
 
Τελικά η μόρφωση παραμένει μέσα στα μερικά χρόνια μιας σχολής ? μετά που πηγαίνει ? στο εξωτερικό ? ή γενικώς πάει περίπατο ?
« Τελευταία τροποποίηση: 01/10/10, 02:40 από XoLiDoXoS »
Adios Muchachos!

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Χολιδοχος
Το υψηλο επιπεδο δεν μετριεται βασικα ουτε απο τη βιβλιογραφια ουτε απο τη διδασκαλια αλλα κατα βαση απο το προγραμμα σπουδων.Το οποιο εδω στα ελληνικα πανεπιστημια γενικα ειναι υψηλου επιπεδου.Το βασικο προβλημα των ελληνικων πανεπιστημιων περα απο τη συνδεση με την αγορα(που προσωπικα δεν το θεωρω προβλημα εκπαιδευτικο) ειναι οι υποδομες και η οργανωση.Αυτα τα 2 λυνονται με χρημα απο τη μια και με καλυτερη διαρθρωση των πανεπιστημιων απο την αλλη(χωρις διαφθορα,μιζες,ροθσφετολογια στις προσληψεις κλπ κλασικα)..

Καθηγητες υπαρχουν καλυτεροι και χειροτεροι οπως και εξω αλλωστε(σε ιδιωτικα δημοσια) οπως επισης καποιοι βαρεμενοι(λυνεται αυτο με την καλυτερη οργανωση) και καποιοι που παιρνουν παχουλο μισθο και ειναι στα @@ τους(και αυτο λυνεται με καποιου ειδους αξιολογηση)..Οταν μιλαω για αξιολογηση δεν εννοω ανταγωνιστικων κριτηριων αλλα περισσοτερο εποπτειας..Ναι σιχαινομαι τους καθηγητες που εχουν δουλεια και projects σε εταιριες πληρωνονται και απο εκει και γραφουν τους φοιτητες στα @@ τους.

Για την βιβλιογραφια δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα..εκτος του οτι κανεις λαθος δηλαδη..Διοτι η βιβλιογραφια ειναι κατα βαση ελληνικη αμιγως και πολλες φορες των ιδιων των καθηγητων ειτε με σημειωσεις ειτε με επισημα συγγραματα..Ορισμενες φορες ειναι και ξενη φυσικα αλλα δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.Συνηθω τα βιβλια αυτα ειναι μαι χαρα μεταφρασμενα και  προτιμω φυσικα να διαβασω για την μαρξιστικη θεωρια απο τον Sweezy και οχι για καποιον που αντεγραψε τα κειμενα του ετε τα περιφερειακα θεματα απο τον Mccann και παει λεγοντας...

Οποτε θεωρω οτι εξωτερικο=περαιτερω μορφωση μεγαλο fail .Καλυτερη συνδεση με την εργασια yes.

mits@kos
Στο πανεπιστημιο που εχουμε προς το παρον δεν εκπαιδευεσαι απλα για να βρεις δουλεια..Σιγουρα θελουν να φτασουν το ρολο του να ειναι αμιγως τετοιος λειτουργοντας ως προπαρασκευαστηριο προιοντων της αγορας εργασιας αλλα ακομα το πιστευω οτι δεν ειναι ετσι.
Κατ'αρχην στο πανεπιστημιο μαθαινεις εις βαθως ενα αντικειμενο χωρις να μαθαινεις μονο τα απαραιτητα για την αγορα
.Δευτερον υπαρχει μαι διαφορετικη αντιμετωπιση σε σχεση με το σχολειο οποτε βλεπεις πως μονος σου μπορεις να ενδιαφερθεις και να παρεις γνωσεις για κατι που γουσταρεις.
Τριτον μεσω των βιβλιοθηκων μπορεις να συνεχισεις αυτη τη διαδικασια για οτιδηποτε.
Τεταρτον το πανεπιστημιο οπως λεει και ο περιφημος νομος  :P ειναι ελευθερος χωρος ανταλλαγης αποψεων ιδεων κλπ.Στην ουσια ειναι  μερος που συναντας πολυ κοσμο συνδιαμορφωνεις αποψεις και γενικως κατασκευαζεις τον τροπο σκεψης σου για πραγματα εξω απο το αντικειμενο σου(αλλο ενα Point που θελουν να διαγραψουν μεσω ασυλου κλπ..)
Γενικως η εποχη των σπουδων στο πανεπιστημιο οπως ειναι τωρα ειναι η καταλληλη για να κανεις το παρακατω
Παράθεση
Η μόρφωση είναι πάνω απ' όλα ατομική υπόθεση. Ο καθένας μπορεί να   καλλιεργήσει τον εαυτό του διαβάζοντας και ασχολούμενος με διάφορα   πράγματα, αποκτώντας ενδιαφέροντα κι ευαισθησίες. Φυσικά, όλα αυτά είναι   πιο εύκολα αν υπάρξει και η ανάλογη ώθηση από το περιβάλλον.
Εδω υπαρχουν 2 ενστασεις.Η μια ειναι οτι φυσικα δεν το κανουν ολοι αυτο λογω προσωπικου-εσωτερικου τιποτα και διαφορων αλλων λογων και δευτερη ενσταση ειναι οτι λογω της δυσκολης εποχης δεν μπορουν ολοι(ουτε και ποτε μπροουσαν) ολοι να αφιερωθουν στη φοιτητικη περιοδο τους και αναγκαζονται και δουλευουν κλπ.Οπως και να χει ομως το περιβαλλον σου δινει τη δυνατοτητα αυτη.

Γενικα οπως το βλεπω φιλοσοφικα ειναι καπως ετσι..
Τη μαθητικη περιοδο(και ειδικα την εφηβικη) μας την εχουν καταστρεψει κατα ενα μεγαλο βαθμο προετοιμαζοντας μας σκληρα για το δυσκολο μελλον φορτωνοντας μας με γνωσεις-γνωσεις-γνωσεις κανντας μας να σκεφτομαστε απο μικρα παιδια το εργασιακο μας μελλον και το πως θα βγαλουμε κανα φραγκο.
Τη πρωτα χρονια εργασιας επισης τα εχουν σβησει αφου εχει δημιουργηθει τετοια αβεβαιοτητα και αγχος οπως επισης και χαμηλο βιοτικο επιπεδο(600 ευρα) οπου δεν υπαρχουν και πολλα περιθωρια.
Τα επομενα χρονια εργασιας παλι ειναι προβληματικα αφου η ανεργια,οι χαμηλοι μισθοι και το αγχος της ''δια βιου εκπαιδευσης'' παραμονευει μαζι με οικογενιακα βαρη,εξοδα,δανεια κλπ..

Και ετσι 2 περιοδοι εχουν μεινει καπως πιο ανεγγιχτες..Αυτη των φοιτητικων χρονων(ναι καλα) και αυτη της συνταξης..Την πρωτη προσπαθουν να τη στρωσουν γιατι αφου δεν δουλευει καλα η ''μηχανη''(συστημα) πρεπει να μπουν ολοι στη σειρα και τη δευτερη προσπαθουν να την κανουν αορατη αφου παραγωγικα δεν προσφερει οποτε οι μικρες συναταξεις κλπ ειναι η μονη λυση ;D

(με σιχαινομαι οταν κανω τετοια ποστς)
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Όλες οι απόψεις σεβαστές, εγώ παραθέτω ότι έχω αποκομίσει μετά από 5 χρόνια σπουδών και βαδίζοντας στο 6ο.
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
To EΛΔΣΕ (Ελληνικό δημόσιο συστημα εκπαίδευσης), φέρνει την Ελλάδα εκ νέου στην πρωτοπορία, για πρώτη φορά μετά τους Βυζαντινούς χρόνους. Καταφέρνει, σε Παγκόσμια ιστορική πρωτιά, να επιτύχει το κυνήγι του άχρηστου, δίνοντας στους Έλληνες πολίτες ένα μοναδικό πλεονέκτημα: Να μπορούν να δημιουργούν έναν δικό τους προσωπικό κόσμο, όπου ο καθένας ζει τον δικό του προσωπικό παράδεισο, που προσφέρεται σε ατομικές συσκευασίες με περίτεχνο περιτύλιγμα.

Τι κρακ, LSD και κόκα, Χόλι! ΕΛΔΣΕ, είναι ανώτερο.

Να φανταστείς ότι κόψαμε όλοι το τσιγάρο και αρχίσαμε ΕΛΔΣΕ!!!
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Jimi Pap

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 429
  • Make music,not priests!!
    • Προφίλ
Ενας θειος μου σπουδασε στο columbia. Δυο απο τους καθηγητες του πηραν βραβειο Νομπελ. Ο πατερας μου σπουδασε στο ΠΑ.ΠΕΙ. Δυο καθηγητες του πηγαν φυλακη. Νομιζω οτι τα μεγεθη ειναι τοσο συγκρισιμα.
 
Η εκπαιδευση εχει σκοπο να ακονιζει το νου, γιατι εαν δεν το χρησιμοποιεις καθολου, παυει να λειτουργει. Και μονο το να εισαι σε ενα πανεπιστημιο και να διαβαζεις αχρηστα μαθηματα(που οντως υπαρχουν και πολλα μαλιστα) καλο σου κανει. Προσωπικα, στη σχολη δεν εμαθα σχεδον τιποτα. Ολα τα εμαθα πανω στη δουλεια(και εχω ακομα πολλα να μαθω βεβαιως-βεβαιως).
 
Α και φυσικα η μεγαλυτερη πληγη των πανεπιστημιων και των Τει ειναι τα κομματοσκυλα. Μακαρι καποιος να ερθει μια μερα (χλωμο) και να ξεριζωσει ολα αυτα τα μιασματα απο τις σχολες.

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
To EΛΔΣΕ (Ελληνικό δημόσιο συστημα εκπαίδευσης), φέρνει την Ελλάδα εκ νέου στην πρωτοπορία, για πρώτη φορά μετά τους Βυζαντινούς χρόνους. Καταφέρνει, σε Παγκόσμια ιστορική πρωτιά, να επιτύχει το κυνήγι του άχρηστου, δίνοντας στους Έλληνες πολίτες ένα μοναδικό πλεονέκτημα: Να μπορούν να δημιουργούν έναν δικό τους προσωπικό κόσμο, όπου ο καθένας ζει τον δικό του προσωπικό παράδεισο, που προσφέρεται σε ατομικές συσκευασίες με περίτεχνο περιτύλιγμα.

Τι κρακ, LSD και κόκα, Χόλι! ΕΛΔΣΕ, είναι ανώτερο.

Να φανταστείς ότι κόψαμε όλοι το τσιγάρο και αρχίσαμε ΕΛΔΣΕ!!!
Δεν μας ειπες ομως εσυ κυνηγησες το αχρηστο?Μηπως το επιασες κιολας?Εζησες στο κοσμο σου?Ζεις ακομα?Διαφωτισε μας.

Ενας θειος μου σπουδασε στο columbia. Δυο απο τους καθηγητες του πηραν βραβειο Νομπελ. Ο πατερας μου σπουδασε στο ΠΑ.ΠΕΙ. Δυο καθηγητες του πηγαν φυλακη. Νομιζω οτι τα μεγεθη ειναι τοσο συγκρισιμα.
 
Η εκπαιδευση εχει σκοπο να ακονιζει το νου, γιατι εαν δεν το χρησιμοποιεις καθολου, παυει να λειτουργει. Και μονο το να εισαι σε ενα πανεπιστημιο και να διαβαζεις αχρηστα μαθηματα(που οντως υπαρχουν και πολλα μαλιστα) καλο σου κανει. Προσωπικα, στη σχολη δεν εμαθα σχεδον τιποτα. Ολα τα εμαθα πανω στη δουλεια(και εχω ακομα πολλα να μαθω βεβαιως-βεβαιως).
 

Κλασικος Jimi Pap,παντα περιμενω με ανυπομονησια τα αποφθεγματα του τα οποια παντα καταληγουν σε λογικα συμπερασματα πληρως τεκμηριωμενα.Συγχαρητηρια στο θειο σου.


I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Ενας θειος μου σπουδασε στο columbia. Δυο απο τους καθηγητες του πηραν βραβειο Νομπελ. Ο πατερας μου σπουδασε στο ΠΑ.ΠΕΙ. Δυο καθηγητες του πηγαν φυλακη. Νομιζω οτι τα μεγεθη ειναι τοσο συγκρισιμα.
 
5 καθηγητές στην Αμερική εκδιώχθηκαν απο τα πανεπιστήμια τους επείδη τόλμησαν να υπερασπιστούν φοιτητές τους που συμμετείχαν και συνελήφθησαν σε διαδήλωση. 5 καθηγητές της Φιλοσοφικής κατάφεραν να αθωώσουν μεταπτυχιακό που είχε συλληφθεί με και με ψευδή στοιχεία κατηγορούταν για κακουργήματα.

Πάρα πολλοί καθηγητές οικονομικών πανεπιστημίων στην Αμερική έχουν μπλεχτεί σε οικονομικά σκάνδαλα. Πάρα πολλοί καθηγητές στην Αμερική, κυρίως περιβαλλοντολόγοι, ανθρωπολόγοι και βιολόγοι έχουν βάλει στην υπογραφή τους σε συμβόλαια εκτρώματα για την καταστροφή του Αμαζονίου. Έλληνες καθηγητές έχουν αρνηθεί να κάνουν ανάλογα πράγματα. Αυτό τί σημαίνει? Ότι οι μεν είναι καλύτεροι από τους δε? Ωραία ξέρεις να γενικεύεις φίλτατε όπως πάντα χωρίς να μας λές τίποτα απολύτως.
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος blackmorefan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 587
  • Φύλο: Άντρας
  • Will you take a ride on the wild side?
    • Προφίλ
+ απειρο σε κιρατζο και ρουφους...οτιδηποτε παραπανω θα ειναι περιττο...
Let the darkness surround you, release all the madness within...the game that we play is the Black Masquerade

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
250 Απαντήσεις
64112 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/04/08, 23:32
από Mίκα
48 Απαντήσεις
13007 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/03/08, 14:45
από GermanRock
294 Απαντήσεις
87596 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/10/08, 12:43
από Mithrandir
33 Απαντήσεις
13703 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/09/09, 02:17
από themos
Α Ρ Η Σ 2009-2010

Ξεκίνησε από bono u2 « 1 2 » Αθλητισμός

28 Απαντήσεις
17705 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/09/10, 17:07
από zeromancer
66 Απαντήσεις
33329 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10/07/10, 19:27
από alek
84 Απαντήσεις
21884 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/06/10, 00:43
από Smokey000
9 Απαντήσεις
3777 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/07/10, 15:39
από Eagle Of Kamelot
9 Απαντήσεις
4395 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/02/12, 18:49
από Anaximandros
Μουντομπάσκετ 2010

Ξεκίνησε από s.s. « 1 2 ... 6 7 » Αθλητισμός

164 Απαντήσεις
54873 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/09/10, 15:02
από Dr Bluz (G.K.)