Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - freemind

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
51
Παρολο που για πολλους αυτο ειναι "κινεζικα", για οσους ασχολουνται με το broadcast και γενικοτερα με το HD broadcast, η εγκριση του νεου codec ειναι χρησιμη, γιατι εχει την ικανοτητα να μεταφερει 8Κ Ultra HD ( 8192x4320 ) στο μισο bandwidth του προκατοχου του, H.264, χρησιμοποιωντας παραλληλη μεταδοση δεδομενων/streaming για να πετυχει αυτο το αποτελεσμα.


Kι αν παλι αυτο σας φαινεται "made in china" με κινεζικο manual, σκεφτειτε πως αυτη τη στιγμη, το H.264 ειναι ενα codec που απαιτει μεγαλο bandwidth και γονατιζει τις mobile συσκευες ( αυτα τα περιεργα πραγματα που ακουμπατε τα δακτυλα σας και κοστιζουν ενα καρο λεφτα ) λογω δικτυου.

Με λιγα λογια: Εαν το πρωτοκολλο αυτο περασει επισημα και στη μεταδοση ταινιων μεσω mobile internet, συντομα θα βλεπετε στο κινητο σας ( ναι, εκεινο το μπιμπλικι που μπορειτε και σπρωχνετε πραγματα με το δακτυλο ) UHD ταινιες!!!

Βεβαια, υπαρχει ενα ζητημα με το ποσο θα επεκταθει στην αγορα ( μερικες εταιριες ηδη το χρησιμοποιουν, οπως η Ericson ), καθως και πως θα αντιδρασουν και οι developers, γιατι μιλαμε για τελειως διαφορετικη αρχιτεκτονικη.

Οψομεθα...

( και για τους fanatics: http://www.infoq.com/news/2013/01/H-265 )

53
Παράθεση
ΑθήναΠέθανε σε ηλικία 63 ετών ο ποιητής και στιχουργός 'Αλκης Αλκαίος, μετά από μάχη με τον καρκίνο.
 
 Η κηδεία του θα γίνει αύριο, Τρίτη, στην Πάργα.
 
 Ο 'Αλκης Αλκαίος γεννήθηκε κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα και από μικρή ηλικία πολιτογραφήθηκε κάτοικος Πάργας. Το πραγματικό του όνομα ήταν Βαγγέλης Λιάρος.
 
 Στα ελληνικά γράμματα εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1967, με την έκδοση ενός μικρού δοκιμίου πάνω στον ποιητή Κ.Γ. Καρυωτάκη. Το 1983 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΕΤ.ΝΕ.Μ. -ιδρυτής της οποίας ήταν ο Θάνος Μικρούτσικος- το βιβλίο του Εμπάργκο-Ποιήματα, απ' όπου και το εμβληματικό ποίημα Πρωινό τσιγάρο, αφιερωμένο στη μνήμη του Μάνου Λοΐζου.
 
 Από τα τέλη της δεκαετίας του '70 χρονολογείται η γνωριμία του με τον συνθέτη Θάνο Μικρούτσικο, η οποία και οδήγησε σε μία από τις μακροβιότερες και σπουδαιότερες συνεργασίες δημιουργών στο ελληνικό τραγούδι, με δίσκους ορόσημα όπως το «Εμπάργκο» (1982) και «Στου Αιώνα Την Παράγκα» (1996).
 
 Στον χώρο της δισκογραφίας, άλλες σημαντικές συνεργασίες του υπήρξαν εκείνες σε δίσκους του Νότη Μαυρουδή, του Σωκράτη Μάλαμα, του Μίλτου Πασχαλίδη, του Μάριου Τόκα κ.ά.


http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231225897

 :( :( :( :( :(

54
H ταχύτητα στήν κιθάρα είναι ίσως η πίο παρεξηγημένη τεχνική για πολλούς και διαφόρους λόγους. Εμείς θα αναλύσουμε τον πιο βασικό.
Εντυπωσιασμός είναι ο πιό βασικός λόγος και είναι εκείνος που γέννησε μία νέα λέξη στήν κιθαριστική κοινότοτητα.
Η λέξη αυτή είναι η λέξη -shreder-. Mε αυτή τήν λέξη χαρακτηρίζουμε κιθαρίστες που μπορούν να παίξουν με άνεση σε πολύ υψηλές ταχύτητες νότες "κατά ριπάς". John petrucci,jeff loomis,yngwie malmsteen,jason becker,stefan forte κτλ είναι μερικοί από τους πιό σπουδαίους shreder.

H πιό συχνή παγίδα τώρα που πέφτουν οι περρισότεροι κιθαρίστες (μέσα σε αυτούς και εγώ) είναι πώς η ταχύτητα ακριβώς επειδή είναι εντυπωσιακή γίνεται αυτοσκοπός και εκεί αρχίζει το μπέρδεμα και η χασούρα στα bpm του μετρονόμου.
Ξεχνάς τον λόγο για τόν οποίο ξεκίνησες κιθάρα που είναι η μουσικότητα και η σύνθεση και γίνεσαι μία μηχανή που παράγει γρήγορες νότες χωρίς να μπορείς τις ελέγξεις. Ξεχνάς ότι όλοι οι σπουδαίοι αυτοί shreder πού αναφέρθηκαν πάραπανω έχουν συνθέσει απίστευτα κομμάτια πού είναι ο κύριος λόγος του όρου μουσική!


Η ταχύτητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της τεχνικής καταρτισής οποιουδήποτε κιθαρίστα που μελετάει σοβαρά και σε οποιοδήποτε στύλ.Το θέμα είναι να την δούμε ακριβώς σαν ενα μέρος της λέξης τεχνική και όχι σαν κύριο μελημά μας.
Δείτε την ταχύτητα σαν ένα αυτοκίνητο που κάνει προσπέραση.Κάποια στιγμή τελειώνουμε την προσπέραση και ξαναμπαίνουμε στο ρεύμα μας.ΑΝ συνεχίσουμε την προσπέραση και μείνουμε στο αντίθετο το πιό πιθανό είναι να τρακάρουμε.

Τελός η συμβουλή μου είναι μία απο τότε που ξεκαθάρισα στο μυαλό μου τι είναι ταχύτητα για τήν μουσική.


-Η ταχύτητα θέλει κάποιο χρόνο για να τήν μάθεις μα θέλει ΧΡΟΝΙΑ για να την ελέγξεις και να γίνει ένα πραγματικό όπλο στα χέρια σού και όχι μία ακόμη φλυαρία-

   
Mέχρι το επόμενο άρθρο stay tuned!

        ledition divine



 Πηγη: http://www.rockoverdose.gr/news_details.php?id=17697


Προσωπικα με βρισκει απολυτα συμφωνο αυτη η προσεγγιση στο ζητημα της ταχυτητας ( ανεξαρτητα οργανου ) γιατι αφενος μεν δεν πολυσυμπαθουσα τα "μανιταρια" κιθαριστες με τα τρελα bpm, αφετερου δε αντιπαθουσα οτιδηποτε ειχε ελλειψη μουσικοτητας και προερχοταν απο βασανιστηρια ασκησεις πανω σε καποιο οργανο.


Και για να μην αφησουμε τον δημιουργο του αρθρου στον αερα, γιατι μπορει πολλοι καλοπροαιρετοι να πουν "Αυτα τα γραφουν οι μη εχοντες την ταχυτητα και τον θεο Ανεμο στα χερια τους", επισυναπτω ενα video του συγκεκριμενου κιθαριστα/αρθρογραφου/συνθετη:

Ledition Divine - Fast & Furious (2012) [HD]


55
Προσφατα, μεσω ενος φιλου, επεσα σε αυτη τη δουλεια. Προκειται για εναν Ελληνα κιθαριστα, ονοματι Χριστο Νικολαου, ο οποιος προσπαθωντας να ξεφυγει απο το κατεστημενο ορισμενων καλλιτεχνων της ελληνικης metal σκηνης, προχωρησε σε μια δικη του παραγωγη.

Ακουγοντας το trailer και 2-3 κομματια που εχει ανεβασει στο διαδικτυο, επεσα απο τα συννεφα! Μιλαμε για αρτιες παραγωγες που σε πολλα σημεια ( συνθετικα κυριως ) θυμιζουν Kamelot!!

Ενδεικτικα:

Mythodea Trailer 1


Mythodea - Asia


Mythodea - Mnemosyne



Περα απο την αναφορα στη μπαντα, ο προβληματισμος μου ειναι για ποιο λογο τετοιες ελληνικες συνθεσεις δυσκολευονται να βρουν label για την κανονικη κυκλοφορια του album τους και ποιος ελεγχει την ελληνικη αγορα της metal αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα;

Και δεν αναφερομαι μονο σε επιπεδο εταιριων αλλα κι ατομων που ενδεχομενως μετα απο χρονια καταξιωσης ( λογω μοναδικοτητας του ειδους τους; λογω αξιας τους; ενας Θεος ξερει πια ) φροντιζουν να "μπλοκαρουν" νεες παραγωγες ή προμοταρουν μονο δικα τους ατομα ( μαθητες κυριως ).



57
Η σελιδα https://www.coursera.org/ προσφερει μια μεγαλη "γκαμα" απο διαδικτυακα σεμιναρια, εντελως δωρεαν. Τα σεμιναρια γινονται κατα βαση απο μεγαλα πανεπιστημια του εξωτερικου, ενω υπαρχει και κατηγορια για μουσικη παραγωγη, κινηματογραφικη παραγωγη, κλπ.

Προσωπικα, ο,τι εχω παρακολουθησει, με εχουν αφησει ικανοποιημενο απο το επιπεδο των γνωσεων. Εξαλλου πλεον δεν υπαρχει αναγκη πιστοποιησης καποιου σεμιναριου, αλλα η παρακολουθηση του!

58
Παράθεση
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 82 ετών ο αντιστασιακός, αγωνιστής της Αριστεράς και συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος. Ο συγγραφέας του «Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς» άφησε την τελευταία του πνοή σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο της Αθήνας, έπειτα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.


 Ο Χρόνης Μίσσιος γεννήθηκε στην Καβάλα το 1930, από γονείς καπνεργάτες, και έζησε τα πρώτα παιδικά του χρόνια στα Ποταμούδια, μια γειτονιά γεμάτη πρόσφυγες, καπνεργάτες από τη Θάσο και κομμουνιστές κυνηγημένους από τη δικτατορία του Μεταξά.
 
 Η οικογένειά του κατέφυγε στη Θεσσαλονίκη και ο Μίσσιος δούλεψε μικροπωλητής, με κασελάκι, στο λιμάνι. Το σχολείο το σταμάτησε στη δεύτερη τάξη του δημοτικού. Από τα Γιαννιτσά, όπου τον έστειλε ο Ερυθρός Σταυρός μαζί με άλλα παιδιά για να γλιτώσουν από την πείνα της Κατοχής, πέρασε στους αντάρτες. Με την απελευθέρωση επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη και οργανώθηκε στον Δημοκρατικό Στρατό Πόλεων.
 
 Το 1947 συνελήφθη, βασανίστηκε και καταδικάστηκε σε θάνατο. Έζησε εννιά μήνες περιμένοντας κάθε πρωί να τον εκτελέσουν και γλίτωσε τον θάνατο χάρη σ' ένα τυχαίο γεγονός.
 
 Έκτοτε, μέχρι και τον Αύγουστο του 1973 (αμνηστία του Παπαδόπουλου) πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του σε φυλακές και εξορίες, ως πολιτικός κρατούμενος (Μακρονήσι, Άι- Στράτης, Αβέρωφ, Κέρκυρα, Κορυδαλλός, κ.ά.). Εκεί έμαθε ανάγνωση και γραφή.
 
 Ένα «διάλειμμα» ελευθερίας, μεταξύ 1962 και 1967, τον βρήκε στέλεχος της νεολαίας της ΕΔΑ, μέλος της πενταμελούς γραμματείας της Δ.Ν. Λαμπράκη και, στη συνέχεια, ιδρυτικό μέλος του ΠΑΜ.
 
 Το πρώτο του βιβλίο «Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς...» (Γράμματα, 1985) τον καθιέρωσε από τους πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του ως συγγραφέα στη συνείδηση κριτικής και κοινού. Την ίδια ανταπόκριση βρήκε και το δεύτερο βιβλίο του «Χαμογέλα ρε, τι σου ζητάνε;» (Γράμματα, 1988).


( αποσπασμα απο το http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231222820 )

60
Ενα πειραματικο ηλεκτρονικο κομματι, βασισμενο πανω στη φιλοσοφια των Tangerine Dream ( φιλοδοξες σκεψεις  ;D ).

Η αυθεντικη εκδοση ειναι για 5.1, ομως λογω συμβατοτητας και μελλοντικης χρησης το εχω δουλεψει και σε στερεοφωνικη εκδοση. Ορισμενα σημεια δεν ειναι συμβατα με μονοφωνικα συστηματα, οποτε καλο ειναι ειτε να το ακουσετε με ακουστικα, ειτε με στερεοφωνικο συστημα, αλλιως θα εχετε προβλημα με τη φαση ορισμενων οργανων.

Επισης, επειδη αποτελει ενα non stop track με το προηγουμενο και το επομενο, ισως να φανει λιγο παραξενο το τελος, ομως θα αρκεστει επι του παροντος με ενα fade out.

Μπορειτε να το ακουσετε εδω: https://www.box.com/s/hxfyuzbojwlfnvfhy0wv

Ευχαριστω.

62
www.cambridge-mt.com/ms-mtk.htm

Στην παραπανω σελιδα θα βρειτε αρκετα multitracks κομματιων απο διαφορα ειδη μουσικης, τα οποια παραχωρουνται για εκπαιδευτικους σκοπους μιξης δωρεαν και νομιμα!

Ολα τα αρχεια ειναι waves 44.1KHz/24bit και ειναι ο,τι πρεπει για οσους θελουν μεσα στο καλοκαιρι ( ο,τι  απεμεινε ) να καουν ατελειωτα!  ;)


Ενημερωτικα, επισυναπτω τι αναφερει ο δημιουργος του site για τα δικαιωματα επι των multitracks:

Παράθεση
Many thanks to the artists and engineers who have kindly agreed to provide these files -- please follow the links and check out their latest music! All downloads from this site are provided free of charge for educational purposes only, and the material contained in them should not be used for any commercial purpose without the express permission of the copyright holders. For projects hosted on other sites, please refer to their separate conditions of use.



Καλο καψιμο κι αν θελετε, μπορειτε να ανεβαζετε εδω ο,τι μιξεις εχετε κανει!  ;)

63
Παράθεση
Πέθανε το Σάββατο σε ηλικία 72 ετών ο ηθοποιός Θύμιος Καρακατσάνης.
 
 Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια σοβαρά προβλήματα υγείας. Η κηδεία του θα γίνει στις 11:30 το πρωί της Δευτέρας από το νεκροταφείο Παιανίας.
 
 Είχε γεννηθεί το 1940 στα Ταμπούρια του Πειραιά.
 
 Σπούδασε στο Θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν, όπου από το 1960 εργάζεται συνεχώς στο θέατρο, αρχικά ως βασικό στέλεχος του Θεάτρου Τέχνης και στη συνέχεια στο ελεύθερο θέατρο.
 
 Στο θέατρο είχε παίξει σε έργα του Αριστοφάνη, του Μολιέρου, ενώ στον κινηματογράφο οι εμφανίσεις του υπήρξαν πιο σπάνιες.
 
 Είχε εμφανιστεί στις ταινίες Το πιο λαμπρό αστέρι, Η χαρτορίχτρα, Η γυναικοκρατία, Μπουμ Ταρατατζούμ, Καραβάν Σαράι.
 


http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231202927

65
Παράθεση
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 84 ετών η Δόμνα Σαμίου. Η σπουδαία ερμηνεύτρια και ερευνήτρια της ελληνικής παραδοσιακής μουσικής συνέβαλε τα μέγιστα στη διάσωση καλλιτεχνικών θησαυρών της χώρας μας και είδε το έργο της να αναγνωρίζεται και εκτός ελληνικών συνόρων. Τιμήθηκε με πολλές διακρίσεις με αποκορύφωμα την απονομή μεταλλίου από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο το 2005.
 
 
 
 Η Δόμνα Σαμίου γεννήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1928 στην Καισαριανή της Αθήνας. Οι γονείς της ήταν μικρασιάτες πρόσφυγες από το Μπαϊντίρι, χωριό της περιοχής της Σμύρνης.
 
 Σε ηλικία 13 ετών η Δόμνα Σαμίου έχει την πρώτη διδακτική επαφή με τη βυζαντινή και τη δημοτική μουσική αλλά και με τη λογική της επιτόπιας έρευνας, μαθητεύοντας κοντά στον Σίμωνα Καρά, στο «Σύλλογο προς Διάδοσιν της Εθνικής Μουσικής», ενώ παράλληλα φοιτά στο νυχτερινό Γυμνάσιο.
 
 Ως μέλος της χορωδίας του Σίμωνα Καρά αρχίζει η σχέση της και με το Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας/Ε.Ι.Ρ όπου αργότερα, το 1954, προσλαμβάνεται στο Τμήμα Εθνικής Μουσικής.
 
 Το 1963 αρχίζει τα ταξίδια της στην επαρχία για επιτόπιες καταγραφές και συγκέντρωση μουσικού υλικού για το προσωπικό της αρχείο με δικά της μηχανήματα.
 
 Το 1971 παραιτείται από την Ραδιοφωνία. Την ίδια χρονιά-σταθμό αποδέχεται την πρόσκληση του Διονύση Σαββόπουλου και πρωτοεμφανίζεται στο νεανικό και αντιχουντικό Ροντέο, δίνοντας μια μεγάλη έκτοτε στροφή στη σχέση των νέων με την παραδοσιακή μουσική.
 
 Το 1981 ιδρύεται ο Καλλιτεχνικός Σύλλογος Δημοτικής Μουσικής - Δόμνα Σαμίου με σκοπό την διάσωση και προβολή της παραδοσιακής μουσικής και κυρίως την έκδοση δίσκων και τη διοργάνωση εκδηλώσεων με αυστηρές επιστημονικές και ποιοτικές προδιαγραφές, μακρυά από τις απαιτήσεις των εμπορικών εταιριών.Newsroom ΔΟΛ


http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231185765





66
Παράθεση
Ο γνωστός και πολυαγαπημένος ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας απεβίωσε την Τετάρτη σε ηλικία 70 ετών. Εμφάνισε πρόβλημα στην καρδιά και εξέπνευσε κατά τη διακομιδή του στο Σισμανόγλειο Γενικό Νοσοκομείο.
 
  Όπως ανέφερε στο Mega η διευθύντρια του Σισμανογλείου Νοσοκομείου, έγιναν προσπάθειες ανάνηψης εντός του ασθενοφόρου, ενώ επί 40 λεπτά και οι γιατροί του νοσοκομείου προσπαθούσαν να τον επαναφέρουν, χωρίς τελικά να τα καταφέρουν.
Ο Βασίλης Τσιβιλίκας γεννήθηκε το 1942 στη Θεσσαλονίκη.
 
 Πρώτη του εμφάνιση στο θέατρο ήταν το 1965 στη Νέα Ιωνία. Δύο χρόνια αργότερα ο Κάρολος Κουν τον καλεί στο Θέατρο Τέχνης. Στις αρχές της δεκαετίας του '70 ξεκινά να ασχολείται με την επιθεώρηση και στα μέσα της με την πρόζα.
 
 Τη δεκαετία του '70 πρωτοεμφανίστηκε και στον κινηματογράφο. Η πρώτη ταινία που συμμετείχε ήταν Η θεία μου η χίπισσα του Αλέκου Σακελλάριου.
 
 Εμφανίστηκε επίσης στις ταινίες: Ο κύριος σταθμάρχης (1972), Ο μάγκας με το τρίκυκλο (1972), Η Ρένα είναι «οφ-σάιντ» (1972), Ο κατεργάρης (1971), Ζητείται επειγόντως γαμπρός (1971), Η θεία μου η χίπισσα (1970).
 
 Μέχρι την τελευταία στιγμή έπαιζε στο θέατρο, στην παράσταση Η Ζωή


http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231183878


Αλλη μια μεγαλη μορφη του θεατρου εφυγε απο κοντα μας σημερα το πρωι.

69
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231149901

Παράθεση
Πέθανε το Σάββατο σε ηλικία 48 ετών η διάσημη τραγουδίστρια δεκάδων επιτυχιών και ηθοποιός, Γουίτνεϊ Χιούστον. Τα αίτια του θανάτου της δεν έγιναν γνωστά.
 
 Η Γουίτνεϊ Χιούστον κυρίευσε ως βασίλισσα της ποπ μουσικής από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 έως τις αρχές του 2000, πουλώντας εκατομμύρια άλμπουμ και ερμηνεύοντας δεκάδες επιτυχίες. Μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες οι πωλήσεις των δίσκων της ξεπέρασαν τα 55 εκατομμύρια. Η φήμη της επεκτάθηκε και πέραν της μουσικής, στον κινηματογράφο, με πρωταγωνιστικούς ρόλους στις ταινίες «The Bodyguard» και «Waiting to Exhale».
 
 Η φωνή της ήταν ξεχωριστή όπως και η εικόνα της, ισορροπώντας μεταξύ του έντονου σεξαπίλ και της ποιοτικής μουσικής, με επιρροές από τους μαύρους ήχους του αμερικανικού πενταγράμμου. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τη θεωρούσαν ως τη διάδοχο της Τίνα Τέρνερ και της Έλα Φιτζέραλντ. Η ίδια επηρέασε αρκετές νεότερες τραγουδίστριες, μεταξύ των οποίων η Κριστίνα Αγκιλέρα και η Μαράϊα Κάρεϊ.
 
 Μετά τις μεγάλες επιτυχίες της, η αστραφτερή καριέρα της άρχισε να φθίνει, εξαιτίας της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών. Η ίδια είχε παραδεχτεί δημόσια ότι έκανε χρήση κοκαΐνης, μαριχουάνας και χαπιών. Η φωνή της σύντομα έχασε την κρυστάλλινη χροιά της, αδυνατώντας να πιάσει τις υψηλές νότες. Οι πωλήσεις δίσκων μειώνονταν ενώ η δημόσια εικόνα της αλλά και η φωνή της δέχθηκαν σοβαρό πλήγμα.
 
 «Ο μεγαλύτερος δαίμονας είναι ο ίδιος μου ο εαυτός. Είμαι ταυτόχρονα η καλύτερη φίλη του εαυτού μου, αλλά και η χειρότερη εχθρός του» είχε δηλώσει σε μία από τις πιο γνωστές συνεντεύξεις της στο ABC, έχοντας τότε στο πλευρό της τον σύζυγό της, τραγουδιστή Μπόμπι Μπράουν, με τον οποίο είχε έναν θυελλώδη γάμο.
 
 Στη μακριά λίστα των βραβείων που έλαβε συμπεριλαμβάνονται 2 Emmy, 6 Grammy, 30 Billboard Music Award, 22 American Music Awards. Μέχρι το 2010 είχε βραβευτεί συνολικά 415 φορές.


70
Δυστυχως, ο μεγαλος Ελληνας σκηνοθετης, εφυγε απο τη ζωη χθες το βραδυ.

Παράθεση
Κατέληξε το βράδυ της Τρίτης, στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν έπειτα από τροχαίο, ο μεγάλος Έλληνας σκηνοθέτης και ποιητής των εικόνων, Θόδωρος Αγγελόπουλος.
 
 Ο 77χρονος σκηνοθέτης μεταφέρθηκε σοβαρά τραυματισμένος σε νοσοκομείο του Φαλήρου έπειτα από τροχαίο ατύχημα που συνέβη στις 7 το απόγευμα της Τρίτης στον περιφερειακό δρόμο της Δραπετσώνας.
 
 Ο σκηνοθέτης βρισκόταν στο σημείο για τα γύρισμα της νέας του ταινίας «H άλλη θάλασσα» και τη στιγμή που διέσχιζε το οδόστρωμα, μετά το πρώτο τούνελ του περιφερειακού, παρασύρθηκε από ιδιωτική μοτοσικλέτα που οδηγούσε ειδικός φρουρός, ο οποίος βρισκόταν εκτός υπηρεσίας.
 
 Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ίσως ο πιο γνωστός Έλληνας κινηματογραφιστής στο εξωτερικό, γεννήθηκε στις 27 Απριλίου 1935 στην Αθήνα όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια.
 
 Το 1961 μετέβη στη Γαλλία όπου σπούδασε φιλοσοφία και κινηματογραφική τέχνη. Από το 1964, όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, ασχολήθηκε αρχικά με την κριτική και αργότερα με την σκηνοθεσία.
 
 Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του ήταν η «Αναπαράσταση» (1970) που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης και σε ξένα φεστιβάλ.
 
 Τη δεκαετία του 1970 σκηνοθέτησε μερικές από τις πιο γνωστές ταινίες του: τις «Μέρες του ‘36» (1972), τον πολυβραβευμένο «Θίασο» (1974) και τους «Κυνηγούς» (1977). Ο «Μεγαλέξαντρος» το 1980 απέσπασε το Χρυσό Λιοντάρι στη Βενετία.
 
 Ακολούθησαν το «Ταξίδι στα Κύθηρα» (1984), ο «Μελισσοκόμος» (1986) και το «Τοπίο στην Ομίχλη» (1988) και το «Μετέωρο βήμα του Πελαργού» (1991), όλες πολυβραβευμένες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
 
 Το 1995 «Το βλέμμα του Οδυσσέα» κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στις Κάννες ενώ τρία χρόνια αργότερα, το 1998, το Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες κέρδισε η «Μία αιωνιότητα και μία ημέρα».
 
 Το 2004 παρουσίασε το πρώτο μέρος της τριλογίας που ετοίμαζε, το «Λιβάδι που δακρύζει».
 
 Πολλά αφιερώματα που τιμούν τη δουλειά του Θόδωρου Αγγελόπουλου έχουν πραγματοποιηθεί σε όλο τον κόσμο. Είχε αναγορευθεί επίτιμος διδάκτορας των Πανεπιστημίου των Βρυξελλών, του Πανεπιστημίου X Ναντέρ (Nanterre) στο Παρίσι και του Πανεπιστημίου του Έσσεξ (Essex). Μαζί με τον Βασίλη Ραφαηλίδη υπήρξε συνιδρυτής του περιοδικού Σύγχρονος Κινηματογράφος.


http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231147070

71
Πριν λιγες μερες η υπηρεσια του Megaupload εκλεισε, υστερα απο συλληψη των ιδιοκτητων της file hosting εταιριας με τις κατηγοριες της πειρατειας και του ξεπλυματος βρωμικου χρηματος.

Σημερα ( 22/01/12 ) οι υπηρεσιες των Filesonic και Fileserve επαψαν να λειτουργουν, ενω παρα πολλα accounts διεγραφησαν υπο το φοβο πως οι 2 εταιριες θα ακολουθησουν τα βηματα της Megaupload.

Η upload.com διεκοψε τελειως τη "συνεργασια" οσων μελων της εχουν σε US. IPs, ενω κι αλλες εταιριες file hosting εχουν μπει σε διαδικασια "εκκαθαρισης" μελων κι αλλες τοσες "κλεινουν" τις κεντρικες τους σελιδες!


Κι ολα αυτα εν μεσω συζητησεων του SOPA και του PIPA, που περιμενουν τη σειρα τους στην αμερικανικη βουλη για ψηφισμα!


Η μονη εταιρια που δεν ανησυχει ειναι η Rapidshare, γιατι αφενος μεν εχει εδρα την Ελβετια ( διαφορετικοι copyright νομοι ), αφετερου δε εδω και καιρο εχει αλλαξει το συστημα λειτουργιας της, οποτε δεν επιδοτει με "ποντους" ( και χρηματα ) τους uploaders παρανομου υλικου!


Αραγε στο μελλον θα εχουμε ενα πληρως ελεγχομενο διαδικτυο ή η αντιδραση του κοσμου θα αναγκασει τις μεγαλες εταιριες να οπισθοχωρησουν στο θεμα αυτο;

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10