Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - freemind

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
76
Κρουστά / Free Samples κρουστων!
« στις: 24/12/11, 10:55 »
Πριν αρκετα χρονια ειχα δημιουργησει καποια samples απο παραδοσιακα κρουστα τα οποια χρησιμοποιουσα για προσωπικες δουλειες. Επειδη ετσι κι αλλιως ειναι προσωπικη εργασια ( με τη βοηθεια ενος κρουστου του οποιο το επωνυμο δεν θυμαμαι πλεον, ομως ηταν μεγαλη "μορφη" ) τα ανεβαζω ξανα στην περιπτωση που καποιος τα χρειαστει:

https://rapidshare.com/files/3962160971/Sounds_of_traditional_percussions.zip

Τα δειγματα ειναι σε wave format, στα 44.100Hz/16bit και περιεχουν κτυπηματα απο:

1) Τουρκικο τουμπερλεκι ( Ntoum και teke ).
2) Ηπειρωτικο ντεφι ( Ntoum, teke, τριλια teke, ξυσιμο δερματος, ζιλιες με καταληξη, ζιλιες χωρις καταληξη )
3) Νταϊρες ( Ntoum, teke, τριλια Ntoum με teke, ξυσιμο δερματος, τριλια Ntoum )
4) Πολιτικο ντεφι ( Ntoum, teke, teke με τριλιες, στεφανι και τριλια, τριλια, ζιλιες με στεφανι ).


Στα αρχεια ειχα προσθεσει τοτε ενα ελαφρυ reverb για να μπορω να τα αξιοποιησω στις δουλειες μου. Ελπιζω αυτο να μην ειναι προβλημα σε οσους θελουν να τα χρησιμοποιησουν. 

77
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231142357

Παράθεση
Σε ηλικία 70 ετών, έφυγε από τη ζωή η διεθνώς αναγνωρισμένη τραγουδίστρια Σεζάρια Εβόρα. Η «ξυπόλυτη ντίβα» είχε υποβληθεί σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς στο Παρίσι, έπειτα από σοβαρά προβλήματα που παρουσίασε στη στεφανιαία αορτή.
 
 Η Σ.Εβόρα νοσηλευόταν από την Παρασκευή στην εντατική σε κρίσιμη κατάσταση. Το Σεπτέμβριο είχε αποφασίσει να αποσυρθεί, δηλώνοντας ότι αισθανόταν «μεγάλη εξάντληση».
 
 Στις 22 Οκτωβρίου είχε επιστρέψει στο νησί Σαο Βινσέντε στο Πράσινο Ακρωτήρι.
 
 Η Σεζάρια Έβορα, η οποία τραγουδούσε ξυπόλυτη για να εκφράσει τη διαμαρτυρία της για τη φτώχεια του λαού της, γεννήθηκε στις 27 Αυγούστου του 1941 στο Πράσινο Ακρωτήρι.
 
 Ήταν κόρη ενός βιολιστή και μιας μαγείρισσας.
 
 Πέρασε τρία χρόνια σε καθολικό ορφανοτροφείο, όπου οι καλόγριες της έμαθαν να ράβει και να σιδερώνει. Τις Κυριακές τραγουδούσε στην εκκλησία.
 
 Υπηρέτησε τα παραδοσιακά είδη μουσικής «coladeiras» (κολαντέιρας) και «mornas» (μόρνας), που της τα δίδαξε, όταν ήταν μόλις 16 ετών, ένας ναυτικός από το Πράσινο Ακρωτήρι.
 
 Τα τραγούδια «μόρνας» αποτελούν τραγούδια της λύπης, της μελαγχολίας και της νοσταλγίας. Έγινε διάσημη διεθνώς μετά τα 50 της. Μέχρι τότε τη μαγεία της μουσικής και της φωνής της την απολάμβαναν θαμώνες σε μπαρ και ταβέρνες, στο Μιντέλο του νησιού Σάο Βινσέντε.
 
 Οι θαμώνες την φώναζαν στα τραπέζια για να τραγουδήσει για λίγα εσκούδος (το νόμισμα της Πορτογαλίας, της οποίας το Πράσινο Ακρωτήρι ήταν αποικία μέχρι το 1975) ή για ένα ποτήρι «γκρογκ» (το τοπικό ποτό).
 
 Η αφετηρία για την επιτυχημένη της καριέρα χρονολογείται το 1987, όταν έδωσε τις πρώτες της συναυλίες στη Λισαβόνα.
 
 Εκεί την άκουσε τυχαία ένας διάσημος παραγωγός, την πήρε στην εταιρεία του και την επόμενη χρονιά τη βοήθησε να βγάλει το πρώτο της άλμπουμ. Τότε πραγματοποίησε και την πρώτη της περιοδεία.
 
 Με επιρροές από την παράδοση της Πορτογαλίας, της Βραζιλίας και της Κούβας, η Σεζάρια Εβόρα είχε ηχογραφήσει συνολικά 11 στούντιο άλμπουμ, ενώ είχε βραβευθεί και με Grammy.
 
 Η «ξυπόλυτη ντίβα» είχε επισκεφθεί και την Ελλάδα για συναυλίες.


78
Ενα νεο κι αρκετα ενδιαφερον οργανο.

Προκειται για δημιουργια του Jim Bartz. Αποτελειται απο 40 χορδες, αρκετη τεχνολογια κι αν και ακομα ειναι ημιτελες, υποσχεται surround ηχο ( με την καταλληλη PA υποστηριξη ) κατα την αναπαραγωγη του ηχου του.

!


http://www.stringstation.com/


82
http://lab.andre-michelle.com/tonematrix
http://lab.andre-michelle.com/tonewheels


Θα περασετε απειρες ωρες παιζοντας!  ;D

Ριξτε μια ματια στο site παντως, εχει τρομερα μπλιχλιμπιδια που μερικα απο αυτα θα σας τρελανουν!
http://lab.andre-michelle.com/
 

83
Σημερα το πρωι, στον Ευαγγελισμο, ο 89χρονος Κυπραιος σκηνοθετης Μιχαλης Κακογιανης αφησε τη τελευταια του πνοη.

Περα απο τα γνωστα του εργα ( "Ζορμπας", "Στελλα", "Τρωαδες", κλπ ) ηταν δημιουργος του ιδρυματος Κακογιανη ( που επιδοτουσε και προωθουσε την τεχνη νεων καλλιτεχνων ), καθως και ιδρυτης του συλλογου "Φιλοι της Αθηνας", μεσω του οποιου πιεσε και πετυχε να φωτιστει η Ακροπολη και τα μνημεια της με δικη του χρηματοδοτηση.

Γενικα...οσο παμε και φτωχαινουμε απο ανθρωπους που υπηρετουσαν την τεχνη με αξιοπρεπεια και ηθος.

http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231121525



84


Ο Κωστας Λεμονιδηςκαι οι Ανδες επι τω Εργω συμμετεχουν στο Fringe Festival και σας περιμενουν την Παρασκευη 24 Ιουνιου στη Κεντρικη Αυλη του πολυχωρου Τεχνοπολις ωρα 21:00  για μια βραδια ελληνικου και ξενου rock!

Περισσοτερες πληροφοριες:

http://www.fringefestival.gr/
http://www.costaslemonidis.gr/

86
Ενα ambient κομματι που κινειται στα μονοπατια της old school ambient με τις ατμοσφαιρικες/ταξιδιαρικες καταστασεις χωρις ιδιαιτερες εναλλαγες. Προτεινω να το ακουσετε για ηρεμια και χαλαρωση  ;D

http://www.box.net/shared/bzydktmgl9


Για οσους εχουν sub καλο θα ηταν να μην πειραξουν το EQ των χαμηλων συχνοτητων.  ;D

89
Οι καρεκλοκενταυροι της κεντρικης απουσιας ( εξουσιας ) αποφασισαν πως το Θεατρικο Μουσειο Αθηνων τους πεφτει βαρυ στον προϋπολογισμο τους και πρεπει να το κλεισουν! Ειναι το μοναδικο μουσειο με τοσο μεγαλο αρχειακο υλικο, τοσο σε σεναρια/βιβλια και μελετες, οσο και σε ιστορικα στοιχεια ηθοποιων που περασαν απο το ελληνικο θεατρικο σανιδι!

Αντι να κλεισουν τα αχρηστα τμηματα της Βουλης ( μαζι και το δηθεν Μουσειο της Βουλης που απασχολει ασχετους και περισσοτερους εργαζομενους με παχυλο μισθο ) και να μεταταξουν τους αχρηστους υπαλληλους της Βουλης ( μια ιδεα ειναι ), προτιμουν να κλεισουν το μοναδικο Μουσειο που το μονο που απαιτουσε ηταν λιγους βιβλιοθηκαριους κι ενα χωρο στεγασης...

Απαραδεκτη χουντα στην Ελλαδα, που περα απο την κοινωνικη και οικονομικη παρακμη, οδηγει τη χωρα και σε πολιτιστικο σκοταδισμο!

Οποιος ενδιαφερεται υπαρχει ενα petition που μπορει να υπογραψει κατα της αποφασης:

http://theatremuseum.blogspot.com/

92
Δουλευοντας σε ενα γνωστο παραδοσιακο κομματι της ελληνικης παραδοσης ( Χορος του Ζαλογγου ) προεκυψε μια μικρη "σπουδη" για πιανο βασισμενη πανω στο αρχικο θεμα. 

Προειδοποιω πως το ακουσμα ειναι αρκετα δυστροπο για οποιον δεν εχει συνηθισει τη μουσικη των εθνικων σχολων ( ιδιαιτερα της ελληνικης με Σκαλκοτα )  :) . Σκοπος ειναι να παραδωσω ορισμενα εργα βασισμενα στις σχολες του 20ου αιωνα για το διπλωμα της Συνθεσης, οποτε το υφος ειναι κι αναλογο!

Θα την βρειτε εδω:

http://www.box.net/shared/2myj2evs3g

93
ELOY - Visionary ( 2009 )



Tracklist
1. "The Refuge" - 4:54
2. "The Secret"  - 7:45
3. "Age of Insanity" - 7:56
4. "The Challenge (Time to Turn, Part 2)"  - 6:44
5. "Summernight Symphony"  - 4:22
6. "Mystery (The Secret, Part 2)" - 9:00
7. "Thoughts"  - 1:22


Οι Eloy είναι μια γερμανική μπάντα που από το 1969 μέχρι το 1998 αποτελούσαν τη μόνη progressive/space rock band που είχε "εξάγει" η Γερμανία. Το όνομά τους προέρχεται από το βιβλίο "Η μηχανή του χρόνου" και πιο συγκεκριμένα σε μια φυλή που κατοικεί στο μέλλον με το όνομα "Eloy".

Δημιουργήθηκαν το 1969 από τον κιθαρίστα Frank Bornemann, ο οποίος αποτελεί και το μόνιμο μέλος της μπάντας και παρόλο που αποτελούσαν την εξαίρεση στη γερμανική σκήνη των 70s ( που ήθελε τις περισσότερες μπάντες να παίζουν κυρίως cover κομμάτια άλλων progressive μπαντών, κυρίως αγγλικών ), οι Eloy ποτέ δεν κέρδισαν την αναγνώριση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Παρόλαυτά όμως έγιναν αρκετά γνωστοί στους ακροατές της Ευρώπης που άκουγαν τις αγγλικές progressive μπάντες της εποχής ( Pink Floyd κυρίως ).

Το 1998 οι Eloy ηχογράφησαν το τελευταίο δίσκο τους ( "Ocean 2: The Answer" ) κλείνοντας έτσι τη μακρά ιστορία τους με ένα δίσκο "απάντηση" στα concept albums "Ocean" ( 1977 ) και "The Tides Return Forever" ( 1994 ). Η πίεση των φανατικών οπαδών τους όμως τους ανάγκασε μετά απο 40 χρόνια να προχωρήσουν στη παραγωγή ενός νέου δίσκου, ο οποίος απαντούσε στο όνομα "Visionary".

Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του Visionary είναι η conept δομή που τον χαρακτηρίζει, καθώς μετά από 11 χρόνια απουσίας οι φανατικοί ακροατές των Eloy ήθελαν απλώς ένα album κι ας μην ήταν concept ( όπως τα περισσότερα τους ). Αντιθέτως ο Bornemann τους έδωσε κάτι ακόμα καλύτερο! Μια απάντηση στο "The Tides Return Forever" και στο δίσκο "Time to turn" ( 1982 ).

Ο δίσκος αποτελείται κυρίως από κομμάτια μεγάλης διάρκειας ( κοινώς δεν έχουν την απαραίτητη δομή για air play ), με γεμάτες ενορχηστρώσεις και όμορφα solo. Όλα ανεξαιρέτως τα κομμάτια είναι πλούσια μελωδικά και στιχουργικά, οπότε ικανοποιούν ακόμα και τον πιο απαιτητικό ακροατή ως προς τη δομή τους και την αντοχή τους στη συνεχόμενη ακρόαση!

Η παραγωγή είναι "δεμένη", ενώ ο ήχος των Eloy παρόλο που πέρασε απο 3 δεκαετίες αλλαγών ( ως προς τη τεχνολογία των μηχανημάτων ) είναι αρκετά χαρακτηριστικός, όπως τότε που ξεκίνησαν! Ακολουθώντας τη λογική των γερμανικών παραγωγών των 80s ( καθαρός ήχος, αυξομοιώσεις στην ένταση των κομματιών και βέβαια μακριά απο loudness τεχνικές ) ο δίσκος απαιτεί ατελείωτες ώρες ακρόασης μόνο και μόνο για να αντιληφθεί κανείς τι δουλειά έριξαν στις ηχογραφήσεις, στη μίξη και το mastering του κομματιού!
Κάθε κομμάτι είναι πλούσιο απο ήχους και effects που με τη πρώτη ακρόαση δεν παίρνει κανείς είδηση, όμως σε μια εκ  βάθους ανάλυτικη ακρόαση γίνονται αντιληπτά!

Ο Bornemann επέλεξε προσεκτικά τους μουσικούς που θα συμμετείχαν στο re-union της μπάντας κι αυτό αντικατοπτρίζεται έντονα στην ποιότητα των κομματιών! Ίσως από τις λίγες φορές που η αγγλογερμανική προφορά των κομματιών έχει βελτιωθεί. Παρόλαυτα παραμένει το μελανό σημείο των κομματιών ( όπως κι όλων των γερμανικών μπαντών γενικότερα ), όχι όμως σε βαθμό που σε αποσπά από το κομμάτι!

Όπως ήταν αναμενόμενο ο δίσκος έγινε αμέσως επιτυχία στις τάξεις των ακροατών των Eloy που ήρθαν πλέον με μια νέα απαίτηση, ένα μεγάλο live tour των Eloy στην Ευρώπη! Όπως δηλώνουν στην επίσημη ιστοσελίδα τους οι Eloy, ήταν αναπάντεχη η αποδοχή του κόσμου και η αγάπη που τους έδωσαν, ενώ τονίζουν πως οι ίδιοι ακόμα δεν μπορούν να διαχειριστούν σωστά αυτό το re-union λόγω της απόστασης που χωρίζει τα μέλη της μπάντας ( τόποι κατοικίας ) και του μεγέθους της αποδοχής που κέρδισε το "Visionary".


Ακούγεται: Το Visionary είναι ένας δίσκος που ακούγεται σε οποιοδήποτε σύστημα αναπαραγωγής ήχου και με οποιοδήποτε μέσο ( ακουστικά, ηχεία, κλπ ). Αυτό οφείλεται στη καθαρή παραγωγή που έχουν πετύχει, εξισσοροπώντας συχνότητες και δυναμικές για μια mainstream ακρόαση!

Δεν ακούγεται: Παρόλο που δεν υπάρχουν απαγορευτικές δικλείδες, λόγω της μορφής της παραγωγής, εάν κάποιος θέλει να εμβαθύνει περισσότερο στο δίσκο θα χρειαστεί καλύτερης ποιότητας ηχεία ή ακουστικά, από το μέσο χρήστη. Και πάλι όμως αυτό αποτελεί μια ακραία περίπτωση ακρόασης που έχει στόχο την ανάλυση μιας παραγωγής κι όχι της απόλαυσης της!


Αγαπημένο κομμάτι: Age Of Insanity ( εξαιτίας του εκπληκτικού Moog solo και της δύναμης του κομματιού )

94
PETER GABRIEL - OVO ( 2000 )



Tracklist ( Standard International έκδοση του album )
   1. "The Story of OVO" – 5:21
   2. "Low Light" – 6:37
   3. "The Time of the Turning" – 5:06
   4. "The Man Who Loved the Earth/The Hand That Sold Shadows" – 4:15
   5. "The Time of the Turning (Reprise)/The Weaver's Reel" – 5:37
   6. "Father, Son" – 4:55
   7. "The Tower That Ate People" – 4:49
   8. "Revenge" – 1:31
   9. "White Ashes" – 2:34
  10. "Downside-Up" – 6:04
  11. "The Nest That Sailed the Sky" – 5:05
  12. "Make Tomorrow" – 10:01

O Peter Gabriel είναι ένας καταξιωμένος συνθέτης, τραγουδιστής, παραγωγός και οργανίστας. Γνωστός κυρίως από τη συμμετοχή τους στους πρώιμους Genesis, ο Peter Gabriel έχει ασχοληθεί παράλληλα και με τη μουσική κινηματογράφου, καθώς και πολλές δικές του προσωπικές δουλειές.

Το OVO είναι ο 11ος δίσκος του. Γράφτηκε αποκλειστικά για το Millennium Dome Show του Λονδίνου και κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2000 σε 2 εκδόσεις. Μια Special Limited Edition που κυκλοφόρησε μόνο στην Αγγλία και μια Standard International Edition. Δυστυχώς μετά τα πρώτα 2000 αντίτυπα της Limited Edition η παραγωγός εταιρία αποφάσισε να σταματήσει την έκδοση της κι έτσι στα χέρια μας έχουμε μόνο την Standard International Edition.

Το OVO είναι μια μίξη ethnic στοιχείων ( κυρίως οργάνων ) με μια αίσθηση club κατεύθυνσης και μια δόση experimental rock. Γενικά ο Gabriel με τους δίσκους του So και Us είχε πλέον αποδείξει πως μπορεί να κινηθεί και σε πιο πειραματικά μονοπάτια.

Έχοντας στην κατοχή του ένα απο τα καλύτερα studio στον κόσμο ( αν όχι το καλύτερο ) ο Gabriel συνεργάστηκε με πολλούς ethnic καλλιτέχνες ( όπως  τους Neneh Cherry, Rosco, Richie Havens, Elizabeth Fraser και Paul Buchanan ) για να δημιουργήσει ένα αριστούργημα που άνετα θα μπορούσε να είναι κατάλληλο για σεμινάρια σύνθεσης, παραγωγής και ηχοληψίας!

Τo album μας μεταφέρει σε ένα περιβάλλον οπού ethnic όργανα, βαριές ηλεκτρικές κιθάρες, ψυχεδελικές αρμονίες, synths και έντονα electro ρυθμικά μοτίβα συνυπάρχουν αρμονικά!  Όπως λέει και ο ίδιος ήταν όνειρο ζωής να μπορέσει να γράψει έναν τέτοιο δίσκο, με τόσο ανομοιογενή στοιχεία και να τα "δέσει" μεταξύ τους για να αποκτήσουν "ζωή"! Και το έχει πετύχει απόλυτα! 

Πιστός στη λογική των παραγωγών των 80s που θέλει τη μουσική να έχει τα ηχητικά σκαμπανεβάσματα της ( σε αντίθεση με τους φανατικούς του loudness war που χαρακτηρίζει τα 90s και μετέπειτα ) το OVO είναι ικανό να σε σηκώσει απο την καρέκλα για να χορέψεις και στη συνέχεια να σε ηρεμήσει με ένα ambient περιβάλλον ήχων!


Κατα τη γνώμη μου, το OVO δε θα πρέπει να λείπει από καμία δισκοθήκη ανθρώπων που ασχολούνται με τη μουσική παραγωγή. Ακόμα κι αν δεν είναι το είδος σας, μπορείτε να πάρετε μια εικόνα πως είναι μια σωστή, καθαρή και γεμάτη ( συχνοτικά ) παραγωγή και πως μπορούν να αξιοποιηθούν τα effects ως δημιουργικό μέρος μιας σύνθεσης!


Ακούγεται: To OVO έχει μια σαφή "κλαμπάτη" παραγωγή που θέλει πλούσιες τις χαμηλές συχνότητες, χωρίς όμως να φτάνει στα όρια της electro μουσικής. Είναι ωραίο να το ακούσετε σε ένα χώρο με καλά full range ηχεία ( κολώνες κατα προτίμηση ), απενεργοποιημένο το EQ του player σας και μια καλή θέση για να χαρείτε τη στερεοφωνία του. Κατα προτίμηση αποφύγετε τον τονισμό των μπάσων μέσω sub woofer, εκτός εαν είστε φανατικοί της κίνησης του κώνου!

Δεν ακούγεται: Ως απότελεσμα αυτής της πλούσιας παραγωγής ( που είναι χαρακτηριστικό του Gabriel, όπως θα δούμε και στο album Up ) μικρά ηχεία, 5" monitors και μέτρια ακουστικά δε πρόκειται να αναδείξουν το πλούτο του κομματιού! Παρόλαυτα, καλό είναι να απενεργοποίησετε και σε αυτή την περίπτωση το EQ του player, γιατί οι συχνότητες δεν "γεννιούνται" και μπορεί να κάψετε κάνα ηχείο!

Αγαπημένο κομμάτι: The Time of the Turning ( Reprise )

Overall: Παρόλο που γράφτηκε πριν από 11 χρόνια, το OVO για μένα αποτελεί υπόδειγμα παραγωγής ανεβάζοντας τα standards. Από την άλλη τα κομμάτια του απευθύνονται σε ένα πιο experimental κοινό, καθώς και σε φανατικούς του Peter Gabriel! Καλό όμως είναι κάποια στιγμή να περάσει απο το αυτί μας κάποιο κομμάτι του!


Και ενδεικτικά ορισμένα κομμάτια:

The story of Ovo:

Low Light:

The Time of the Turning ( Reprise ):

The Tower that ate people ( Live ):


Live OVO show:

95
http://news.in.gr/culture/article/?aid=1231076664

Λονδίνο, Ηνωμένο ΒασίλειοΟ   Βρετανός μουσικοσυνθέτης Τζον Μπάρι, βραβευμένος με πέντε Όσκαρ και   τέσσερα Γκράμι και δημιουργός της μουσικής πολλών ταινιών Τζέιμς Μποντ,   πέθανε από καρδιακή προσβολή σε ηλικία 77 ετών.    Ο Μπάρι, γεννημμένος στο Γιορκ της βόρειας Αγγλίας, συνέθεσε επίσης τη μουσική για τις ταινίες Ο Καουμπόι του Μεσονυχτίου, Το Λιοντάρι το Χειμώνα και πιο πρόσφατα για το θρίλερ Εnigma.
 
  Υπέγραψε τη μουσική στις ταινίες του διάσημου κατασκόπου Από τη Ρωσία με αγάπη, Ο Χρυσοδάκτυλος και Ζεις Μονάχα δύο φορές.
 
  Τρία από τα Όσκαρ που κέρδισε ήταν για την μουσική στις ταινίες Χορεύοντας με τους Λύκους, Πέρα από την Αφρική και Born Free.


Μονο και μονο για το Χορευοντας με τους Λυκους, ηταν εκπληκτικος συνθετης! Καλο του ταξιδι!

97
Μια αρκετα πρωτοποριακη ιδεα!







Εγω θα ελεγα πως ειναι περισσοτερο ενα midi controller, παρα μια "κιθαρα" με τη συμβατικη εννοια της! Βεβαια υπαρχουν και οι λυσεις του kaoss πανω σε κιθαρα (
), ομως ειναι ενδιαφερον πως μερικοι κατασκευαστες βλεπουν το μελλον των οργανων!

98
!

Ομολογω πως εχω μεινει αφωνος.... :o

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10