Το Στέκι των Κιθαρωδών
Ειδικά θέματα => Τρόποι παιξίματος, τεχνικές => Τα καλύτερα... => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sandman1_1 στις 21/02/05, 13:02
-
Ποιά είναι η τεχνική που χρησιμοποιείτε πιο συχνά κ γιατί...
sweep
tapping
legatos
arpeggios
ή κάποα άλλη?
-
ολες.. αναλογα το κομματι που παιζω. εξαλλου θα ηταν βαρετο να χρησιμοποιω μονο μια τεχνικη. βεβαια σε καθε ειδος δεν πηγαινουν ολες, πρεπει να μπορεις να επιλεξεις για την καθε στιγμη την καταλληλη τεχνικη.
και να προσθεσω στις χρησιμες τεχνικες (που μαλλον συμπεριλαμβανονται στο e.t.c.) το vibrato (διαφορα ειδη), τα double stops (διαφορες διφωνιες-τριφωνιες), οκταβες, bending, tremolo και αλλες...
-
Ton τελευταιο καιρο την εχω καταβρει με τα γρηγορα legato και τα ανελεητα tapping... ;D ;D
-
??? ??? ???
:-\ :-\ :-\ τι είναι αυτά? :-X
εγώ κάτι συγχορδίες γρατζουνάω, άντε και κανένα σολάκι... :'(
-
Ε,γεμιζω ολο το drive του ενισχυτη και χτυπαω 5ες ετσι ωστε η τελαυταια χορδη να σφυριζει λιγακι....μαλλον να σφυριζει πολυ που πληκτρας να λεει:Δε μπορω,θα παθω.... ;D ;D ;D
-
Ε,γεμιζω ολο το drive του ενισχυτη και χτυπαω 5ες ετσι ωστε η τελαυταια χορδη να σφυριζει λιγακι....μαλλον να σφυριζει πολυ που πληκτρας να λεει:Δε μπορω,θα παθω.... ;D ;D ;D
XAXAXAXAXA ! Ωραίος !!!
Λίγο απ' όλα θα έλεγα εγώ
-
Τις ελαχιστες φορες που σολαρω...ταπινγκ
-
Βασικα χρησιμοποιω πολυ legatos και που και που κανενα tapping απλα κ μονο για να γινομαι πολυφωνικος
-
ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΕΣ...
ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ STRING SKIPPING ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΤΟ ΗΧΟΧΡΩΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΟΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ....
:) :) :)
-
Arpeggios παιδια :)
-
Προσπαθώ να συνδιάζω πολλές τεχνικές (έτσι και για προπόνηση).
Όσο πιο πολλές τόσο το καλύτερο. 8)
-
Fingerstyle kai downstrokes...(bassistas gar). :P
-
Koitaxte paizw ligo apo ola alla teleutaia thn exw vrei me legata kai tappin'. Padws protimw mpasso me slap kai xwris
-
Κι εγω προς τα legatto τεινω... Αλλα δεν με βολευει τoσο το latency...
Οποτε το sostuento του GR-33 μετραει? ;D
-
Γενικά μου αρέσουν τα arpeggios ειδίκά οταν κάθομαι χαλαρά με την κλασσικη μου και την γρατσουνάω τυχαία... αλλά μου αρέσουν πολυ και κάτι tremolo στην κλασσικη σε ισπανικούς ρυθμούς ;D 8) tapping?? Δεν είμαι καθόλου καλός σε αυτό :( παίζουμε όμως και κάνα απλό sweeperακι έτσι για την πόζα ;)
-
Burning guitar and smashing onto the amp! Φοβερή τεχνική που θέλει πολλή πολλή εξάσκηση και ακρίβεια πέρα απο... φυσικό ταλέντο!!!! A! Επίσης θέλει και πολλά πολλά πολλά λεφτά! ;D ;D ;D
-
Είναι γενικά καλό ένας κιθαρίστας να έχει ένα ρεπερτόριο τεχνικών ωστε να χρησιμοποιεί αυτή που χρειάζεται κάθε φορά ωστε να μην περιορίζεται στο παιξιμό του...αλλά βέβαια αυτό δε σημαίνει οτι πρέπει να κάνει κατάχρηση ή επείδιξη τεχνικής έτσι; Όπως καταλάβατε λίγο απ' ολα αλλά με μέτρο!
-
Βασικα δεν δινω και πολυ σημασια στην τεχνικη, παιζω οπως με βολευει, και μαλλον μου βγαινει σε downstrokes συνιθως
-
Ti είναι τα arpeggios
sweep;
..Παρακαλώ..
-
Ti είναι τα arpeggios
sweep;
..Παρακαλώ..
Πρόκειται για μια τεχνική κατά την οποία παίζεις όλες τις νότες από τις οποίες αποτελείται μια συγχορδία με τη διαφορά οτι δε πρέπει οι νότες να συνηχούν (δηλαδή δεν πρέπει να ακούγεται η μία νότα πάνω στην άλλη σα να παίζεις μια συγχορδία κανονικά)...αυτό γίνεται με μια μόνο κίνηση της πένας προς τα κάτω ή πάνω περνώντας από όλες τις νότες που θες να χρησιμοποιήσεις (τα arpeggios μπορούν να εκτελεστούν χρησιμοποιώντας από δύο μέχρι και τις έξι χορδές)...αυτά πολύ χοντρικά για τα arpeggios...η τεχνική της πένας που χρησιμοποιούμε για να εκτελέσουμε arpeggios ονομάζεται sweep picking...ο Malmsteen χρησιμοποιεί πολύ αυτές τις τεχνικές σε περίπτωση που θες να τις τσεκάρεις...
-
Γεια σας παιδιά. Οπως βλέπετε είμαι καινουριος στο forum. Επαιζα παλια κλασική κιθάρα, την σταμάτησα για αρκετα χρόνια κ τώρα τελευταία αρχίζω να την ξαναγρατζουνάω. :) Οταν έκανα μαθήματα έκανα πολί λίγα τραγούδια με αποτέλεσμα να θυμάμαι μόνο τα ακόρντα. Εχω πάρει κ ένα βιβλίο κ με βοήθησε. Αλλά έχω μία απορία για το δεξί χέρι. Οταν παίζω ένα τραγούδι εγώ γρατζουνάω την κιθάρα ανάλογα με τα λόγια του τραγουδιού (έχοντας βρει εννοείτε τις συνχορδίες). Μήπως όμως αυτό που κάνω είναι λάθος? Αν ναι πως θα το κάνω με το σωστό τρόπο? Αυτά που λέτε εδώ με τους τρόπους παιξήματος έχει κάποια σχέση με αυτό που ρωτάω? Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας...
P.S. Ελπίζω να είμαι στο σωστό section.
-
Bending vibrato επειδη αυτο ειναι το στυλ μου.Χρησιμοποιω και τις υπολοιπες τεχνικες αλλα αρκετα λιγοτερο,δευτερο κατα σειρα ερχεται το leggato.
-
Εγώ πάλι το παρακάνω με τις natural harmonics και τώρα που μαθαίνω και τις artificial τις πετάω εδώ κι εκεί ;D
Και πολύ, πολύ, πολύ vibrato....
-
Bending και legato κυρίως...
Ton τελευταιο καιρο την εχω καταβρει με τα γρηγορα legato και τα ανελεητα tapping... ;D ;D
Ε, τι Murray θα ήσουν αλλιώς? ;D
-
Ποιά τεχνική έ? Μελετάω το Kama Sutra......Εκεί είναι οι σοβαρές τεχνικές....
Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί θα έπρεπε να χρησιμοποιώ ντε και καλά μια τεχνική, τη στιγμή που όλα "χρειάζονται". Κάθε τρόπος απο αυτούς που αναφέρθηκαν έχει το δικό του αποτέλεσμα, και συγκεκριμένη χρήση....
Τώρα , η τεχνική που εξασκώ αυτό το καιρό, με αποτέλεσμα, να χρησιμοποιώ συχνότερα είναι 3note-per-string σε συνδιασμό με fingerpicking, γιατι μπορεί να δώσει καλές ταχύτητες...
-
Eξαρταται.Στη φωνητικη ιδαιτερα λιγότερο το βιμπράτο σε σχεση με ολα τα αλλα σημεια δυναμισμου
-
Γενικά προσπαθώ να τις συνδυάζω όλες. Είναι πιο γεμάτο το άκουσμα, με πιο πολύ ενδιαφέρον. Χρησιμοποιώ επίσης κι έτσι ''μπουζουξήδικες'' τεχνικές κάποιες φορές για καθορισμένες ''γέφυρες'' και ''γεμίσματα'', έτσι το δεξί αρκετά κοντά στον καβαλάρη με πολύ δυνατό χτύπημα με την πένα και συγκεκριμένα μπουζουκολεγκάτα με το αριστερό.
Τον τελευταίο καιρό ψάχνομαι με μία καινούργια τεχνική πάνω στην κιθάρα, επηρρεασμένος από κάτι ζόρικα σόλος του Μανώλη Πάππου. Σε συγκεκριμένα τάστα τραβάω τη χορδή (κοινώς κάνω bend) και πετυχαίνω κάποιες νότες ασυγκέραστες* και η κιθάρα θυμίζει λίγο κάτι σαν σάζι.
Δεν είμαι ούτε της Ανατολικής μουσικής σχολής ούτε της Δυτικής. Απλά παίρνω όσο μπορώ τα καλά από τις δύο αυτές σχολές έτσι ώστε να δημιουργώ κάτι δικό μου που θα περιέχει στοιχεία και απ' τις δύο αυτές μουσικές σχολές με όσο το δυνατόν γίνεται καλόγουστο άκουσμα (κάτι τέτοιο είπα στο Λουδοβίκο αν θυμάμαι καλά όταν συζητάγαμε κάτι τέτοιο :P). Και το μπουζούκι πολλές φορές το παίζω σαν κιθάρα (για τρίχορδο μιλάμε) και κάνω και Bend και Pull-offs και απ' όλα.
Και γενικά υπάρχουν ένα σωρό συνδυασμοί-τεχνικές δεξί-αριστερού που μπορεί να δοκιμάσει κανείς. Μα και για έναν συγκεκριμένο συνδυασμό-τεχνική, αν αλλάξεις έστω 0.10 mm το πάχος της πένας ή το υλικό, θα αλλάξει εντελώς ο ήχος! Το ίδιο και αν αλλάξεις το σχήμα ή το μάκρος ή και το σχήμα και το μάκρος των νυχιών σου.
*συγκερασμένο σύστημα είναι με πολύ απλά λόγια το ''Ντο, Ρε, Μι, Φα, Σολ, Λα, Σι'' και όλες οι χρωματικές αλλοιώσεις τους. Όποια νότα δεν ανήκει σε αυτό το σύστημα (πχ μεταξύ Ντο και Ντο#) τότε αυτή τη νότα τη λέμε ασυγκέραστη (ή φάλτσα ή μόριο κτλ). Το ασυγκέραστο σύστημα χρησιμοποιείται πάρα πολύ από τη Βυζαντινή όπου (αν θυμάμαι καλά) χωρίζεται ο τόνος σε 12 τμήματα και από την Κλασική Οθωμανική όπου χωρίζεται ο τόνος σε 9 τμήματα.