Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - NickNT

Σελίδες: [1] 2 3 4 5
1
Προσωπικά, δεν αντιμετώπισα ποτέ την αίσθηση ότι ο ρόλος του μπάσσου είναι "πεπερασμένος", από οποιονδήποτε μουσικό έχω συνεργαστεί μαζί του τα τελευταία χρόνια. Αντίθετα, θεωρώ ότι οι περισσότεροι αρέσκονται στο να συμπληρώνεται το σύνολο από όσες πινελιές μπορούν να προσφέρουν οι τεχνικές που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για το εν λόγω όργανο.

Βέβαια, βασική προϋπόθεση για το "κάτι παραπάνω" είναι πάντα η εκπλήρωση του βασικού ρόλου του οργάνου σε πρώτο επίπεδο, δηλαδή η αρμονική και ρυθμική υποστήριξη. Κάτι το οποίο σε συνδυασμό με έναν ευρηματικό πληκτρά και έναν ικανό ντράμερ μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολη αλλά προκλητική υπόθεση, που προϋποθέτει και θεωρητική γνώση και υψηλό επίπεδο αντίληψης (που φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι διαθέτω, ε!).

Ποιος θα καταλάβει επακριβώς το τι γίνεται "εκεί πίσω" είναι μια άλλη ιστορία, καθώς κάποια πράγματα τα αντιλαμβάνονται εξ'ορισμού μόνο οι κατέχοντες το άθλημα της μουσικής- πιθανόν μεγάλο μέρος του κοινού να συγκινείται μόνο από την φωνή και τα 32α (lol!) σε συνειδητό επίπεδο- ασυνείδητα όμως πιστεύω πως αυτό είναι που δημιουργεί "καλό ήχο" και την αίσθηση ότι η μπάντα "είναι δεμένη".

Ή για να το θέσω αλλιώς, νομίζω πως δύσκολα μια μπάντα χωρίς ικανό μπασίστα μπορεί να αγγίξει "επαγγελματικά" επίπεδα- εκτός και αν βασίζεται στο πολύ τραχύ και θορυβώδες παίξιμο.

Οδηγούμαι πλέον στο να πιστεύω πως το να κάνεις ένα σόλο στο μπάσσο με κιθαριστική ταχύτητα ή να παίξεις μερικά εντυπωσιακά slap patterns δεν είναι και τίποτα- με εξάσκηση και επιμονή όλα κατακτώνται. Αυτό που πραγματικά θέλει (κατ'εμέ) μεγάλο επίπεδο αφοσίωσης και προσπάθειας είναι να βγάλεις ένα 4ωρο λάιβ παίζοντας αλάνθαστα, πάντα με groove και δέσιμο με τον ντράμερ, γνωρίζοντας επακριβώς τι κάνουν τα lead όργανα άνα πάσα στιγμή ώστε να προσαρμόζεσαι, στοχεύοντας στο να μη κρεμάσεις σε κανένα σημείο τη μπάντα- γιατί το λάθος στο μπάσσο (έστω, αν δεν παίζεις με δυο 7χορδους κιθαρίστες ώστε να καλύπτουν τα πάντα-lol) καταστρέφει στιγμιαία όλο το μουσικό οικοδόμημα.

Όσο για τους ηχολήπτες, αν ο μπασσίστας παίζει με την απαιτούμενη ακρίβεια και το σωστό ήχο στα χέρια του, χαρά τους να βγάλουνε "κάτω" ένα δυνατό και γεμάτο ήχο μπάσσου- κάθε άλλο παρά το αντίθετο συμβαίνει με τις προθέσεις τους...

Κάποτε, με ένοιαζε να παίξω όσο πιο γρήγορα γίνεται και να αντιγράψω τα double thumb του wooten. Τώρα, το μόνο που με νοιάζει και με αγχώνει είναι να παίξω όσο πιο σωστά γίνεται, γιατί το δικό μου λάθος μπορεί να χαλάσει όλο το αποτέλεσμα- δεν είναι απλά ένα λάθος διάστημα στην κλίμακα που άντε να εκθέσει μόνο αυτόν που το κάνει. Όσο για lead περάσματα, fills. και arpeggios, ε όλα χωράνε κάπου για τον χαβαλέ, αλλά αυτό είναι το εύκολο μέρος...

2
Είχα την ατυχία να τον παίξω σ'ένα studio... Ούτε σαν ενισχυτής μ'έπεισε, ούτε σαν gameboy. Κάκιστα εφφέ, κάκιστος ήχος. Για μένα αυτός ο ενισχυτής είναι πεταμένα λεφτά.

+1

Αν και όχι με το συγκεκριμένο, έχω παίξει με μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς... τι να πω... αν η διαμόρφωση ήχου (ο τρόπος δηλαδή ή η άποψη) στους line 6 είναι στη μία πλευρά, εγώ είμαι σίγουρα στην αντίθετη!

Δε μπόρεσα (προσωπικά) με τίποτα να παρακάμψω την κακή κατ'εμέ χροιά του, και δε βρίσκω υπό ποιες συνθήκες θα έβρισκε κανείς χρήσιμες τις τονικές επιλογές του. Μήπως με ένα πολύ low-budget όργανο ίσως;

Και της κιθάρας οι line 6 χωράνε πολλή συζήτηση, αλλά εκεί δέχομαι τον υποκειμενικό παράγοντα (γούστο ή μοντέρνα προσέγγιση). Στο μπάσσο δε μπορώ να καταλάβω ποιος αρέσκεται στο συγκεκριμένο ήχο.

Μπορεί βέβαια να είναι καθαρά δικό μου θέμα...

3
Μπάσο / Απ: 4χορδο? 5χορδο? 6χορδο?
« στις: 16/09/08, 00:38 »
Επειδή κι εγώ το έκανα αυτό μια φορά που βαριόμουν να συνδέσω κεφαλή σε καμπίνα, δεν θα πάθει τίποτα, και έχει πλάκα η απόκριση του sub! Αλλά από μια ένταση και μετά δεν θα την παλέψουν τα ηχεία... Δε νομίζω να περιμένεις να ακούσεις δυνατά ήχο μπάσσου από ένα τέτοιο σύστημα, έτσι; Απλά ένα monitoring θα έχεις ωστέ να κάνεις για λίγο την δουλειά σου...

Θα σκασει το ηχειο???? λολ..

Εχω 2.1 ηχεια με σαμπγουφερ οποτε φανταζομαι θα το αντεχει το μπασο ε?

4
Μπάσο / Απ: ΑΓΟΡΑ ΜΠΑΣΣΟΥ
« στις: 26/06/08, 03:09 »
Το doublebuck το έχω παίξει, είναι αρκετά καλό μπάσσο κι απ'τα φθηνά της warwick, και είναι και αρκετά ευέλικτο ηχητικά, οπότε είναι απ'τις καλύτερες επιλογές που έχεις, μια και κατασκευαστικά είναι άψογο.

Συμφωνώ για το $$. Έπαιξα με ένα και εντυπωσιάστηκα από το playbility και το επίπεδο της κατασκευής (κάτι για το οποίο βέβαια η Warwick φημίζεται!). Είχα κάποτε ένα thumb, και ήταν πολύ ωραίο όργανο, αλλά το φθηνότερο $$ μου φάνηκε τουλάχιστον εξ'ίσου καλό- ιδίως σε playability μπορεί να με βολεύει περισσότερο!

Αν τα W είχαν καλύτερο ήχο στο slap (μεγαλύτερη ευκρίνεια για mutαρίσματα και double thumb), θα ήταν η πρώτη μου επιλογή! Οκ, ξέρω πως και αυτό φτιάχνει με EQ και προσαρμογή της τεχνικής (α, και bright νέες χορδές), αλλά τελικά με κέρδισε κάποια πιο "εύκολη" λύση- lol!

Εδώ τα rockbass "παίζουν", τι παραπάνω να πεις!

5
Μπάσο / Απ: kourdisma mpasoy
« στις: 23/03/08, 15:19 »
E-A-D-G

ή Μι-Λα-Ρε-Σολ (στην ελληνική).

Από τη μπάσσα προς την πρίμα χορδή...

A, όσο για παράξενα κουρδίσματα, ειδήμων επ'αυτού του θέματος θεωρείται αυτός: http://www.manthing.com/tunings.htm

Αν και μάλλον είναι λίγο νωρίς για να σε απασχολεί αυτό!  ;)

6
Μόνο που υπάρχει μια μικρή παράμετρος που δεν θα έπρεπε να αμελούμε:

Αν κατάλαβα λοιπόν καλά,ο περί ου ο λόγος έμπορος έδωσε μια τιμή για την πεταλιέρα. Ο πελάτης συμφώνησε και έδωσε το πράσινο φως για την παραγγελία. Εν συνεχεία όμως βρήκε την πεταλιέρα 40 ευρώ πιο φθηνά και σκέφτεται να "αδειάσει" τον έμπορο.

Οκ, καταλαβαίνω το ότι δημιουργείται ένα θέμα (αν και δεν είναι τραγική η διαφορά όπως σε άλλες περιπτώσεις), αλλά κατά την δική μου άποψη η ευθύνη βαραίνει ΚΑΙ τον πελάτη εν προκειμένω. Δεν θα έπρεπε η έρευνα αγοράς να γίνει πρώτα; Βέβαια, βασιζόμενος στο ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο (lol!) και στην πιθανή απώλεια ενός σταθερού πελάτη, υπάρχει το ενδεχόμενο τρόπο τινά "εκβιαστικά" να πέσει η τιμή.

Αλλά, άμα θέσουμε ηθικό θέμα περί της συμπεριφοράς των εμπόρων, μην αμελούμε και τα των πελατών. Γιατί στην τελική αν ήμουν έμπορος και μου άρχιζε ο άλλος τα δικά του εκ των υστέρων, δε ξέρω πως θα το έβλεπα.

Τώρα, ο καθένας το βλέπει από την πλευρά του, και φυσικά επιδιώκει το συμφέρον του. Δεκτό, πολλώ δε και αν η διαφορά φτάνει τα 107 ευρώ όπως αναφέρθηκε. Το θεωρώ όμως λάθος, εφ'όσον αυτή είναι κατά βάση η λογική που διέπει τις αγορές μας, να κατηγορούμε τους εμπόρους εάν κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα:

Τι θα λέγατε δηλαδή εάν ο έμπορος ανάκαλυπτε πως στο νετ η GT8 πήγε στα 520 (λέμε τώρα) και έλεγε "440; Last year! 520 σήμερα!". Φυσικά δε μπορεί να γίνει αυτό, αλλά κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις λένε...


7
Τεσπα, ας μη κολλήσουμε σε αυτό. Το site είναι το  www.enzzodecuba.gr και ο χώρος όπου θα γίνει η συναυλία είναι ο τρίτος (στο κυκλάκι με το ποτήρι).

Σε ευχαριστούμε!  ;)

8
Βασικά Βασίλη ο ιδιοκτήτης έβαλε το λογότυπο στην αφίσα- άλλωστε, στην είσοδο του club Enzzo De Cuba λέει, και δη με το νέο λογότυπο...

9
Λοιπόν, και αυτή την Τρίτη στο Enzzo De Cuba, αμέσως μετά τον αγώνα του C.L.!!!

Δημήτρη, όντως το Enzzo είναι κάπως "διχασμένο" μαγαζί- πραγματικά στον χώρο που παίζουμε εμείς άλλοτε έχει τσιφτετέλια (live!). Η latin αίθουσα βέβαια είναι ξεχωριστή όπως ξέρεις (καλά, απίστευτη διακόσμηση ε;).

Για κάποιον ανεξήγητο λόγο όμως δούλεψε και το ροκ (με όλες του τις προεκτάσεις). Μάλιστα, από προσωπική εμπειρία, δε νομίζω πως υπάρχουν πολλά μαγαζιά που θα μπορούσαν να έχουν τόσο κόσμο στις καθημερινές. Απλά, είναι καλό να έχει κανείς υπόψη του πως απευθύνεται στο πιο ετερόκλητο κοινό που θα μπορούσε να έχει...

Όπως και να'χει, αν την παλεύει κανείς με την ώρα, πλάκα θα έχει να τα πούμε και να γνωριστούμε εκεί! Είσοδος, εισιτήρια κτλ δεν υπάρχουν...

Εμ, καλημέρα!

10
Πλέον κάθε Τρίτη!

Δύσκολη μέρα για πολλούς (αν και εκεί πέρα διαπιστώνεις πόσοι τελικά δεν δουλεύουν κανονικό ωράριο!!!), αλλά σας περιμένουμε!

11
Από κλασσικά ελληνικά ροκ μέχρι Rage Against The Machine και από classic rock μέχρι Μητροπάνο(!), με contemporary πράγματα στο ενδιάμεσo- είναι πολύ μεγάλο πρόγραμμα!

 ;D

12
Παράλληλα με τους Motherfunkerz, ο Πέτρος (Baphomet) κι εγώ ετοιμάσαμε μια νέα μπάντα, η οποία παίζει αύριο το πρώτο της live στο Enzzo De Cuba στο Μπουρνάζι! Το ύφος είναι κατά βάση ροκ, με προεκτάσεις τόσο προς σκληρότερα όσο και ηπιότερα ακούσματα.

Το όνομα της μπάντας είναι Vertigo, αποτελείται από 7 άτομα, ενώ θα ξεκινήσουμε λίγο μετά τις 23:30 μέχρι όσο πάει!

Ελπίζουμε να δούμε κάποιους από εσάς εκεί- όπου εκεί είναι: Enzzo De Cuba, Αγ. Παρασκευής 70, Πλατεία Μπουρναζίου.



Υ.Γ. Ναι,ο Freud κρατάει ένα 6χορδο Tobias signature!

13
Αν και λίγο καθυστερημένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω ΠΑΡΑ πολύ τα παιδιά από το κιθάρα που μας τίμησαν στο live! Τόσο όσους γνώρισα για πρώτη φορά ή καλύτερα (ιδίως τον Χάρη που τα είπαμε εκτενέστερα), όσο βέβαια και τους συνήθεις υπόπτους! Για να μη μακρηγορώ, να είστε καλά!

Και φυσικά ένα ακόμη ευχαριστώ στον Argo που μας σύστησε στο μαγαζί!

14
Ασ'τα Νίκο με την scalloped customιά του! Βρώμικα από την κόλαση και να νομίζω πως παίζω με τους αγαπημένους μου In Flames (λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ!!!).

15
Έχει να κάνει με την ευκολία κινήσεων. Και δεν υπάρχει καμία τεχνική που να γίνεται στις 5 και όχι στις 4.  Σοβαρευτείτε :)

Αν κάποιος θέλει 7-χορδο από την άλλη, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα!

Καλά, αυτό εννοείται, όπως και αντίθετο. Για αυτό ακριβώς είναι καθαρά θέμα γούστου και δεν υπάρχει κάποια σταθερά ή κανόνας, όπως τονίζει και φίλος flea παρακάτω...

16
Δεν τολμώ ούτε να γελάσω με κάτι τέτοιο. "Εμπορικότητα"... "prestige"... ::)
Δίχως να γνωρίζω την αξία σου ως μουσικός, με τέτοιες άκαμπτες και στενόμυαλες θεωρήσεις σε ζητήματα τόσο αυθαίρετα, με λύπη μου - και όχι ειρωνεία - σου λέω πως προσωπικά μάλλον θα σε απέφευγα από δάσκαλο.

+1000

Γιατί ως γνωστόν, αν έχεις 5χορδο δεν πρόκειται να μάθεις να παίζεις σε άλλες θέσεις. Είναι μαθηματικά τεκμηριωμένο. Και είναι καλό να διδάσκεται αυτό μην τυχόν την πατήσει κανείς και δε μάθει να παίζει σωστό μπάσσο.

Αλήθεια, όλοι όσοι εκφέρουν τέτοιες απόψεις, όταν βλέπουν έναν καταπληκτικό μπασσίστα να "ζωγραφίζει" σε ένα 5χορδο ή 6χορδο, τι ακριβώς λένε; Μήπως κάτι του στυλ "εγώ είμαι καλύτερος επειδή παίζω με 4χορδο";

Και εν τέλει, πόσο αδαής μπορεί να είναι κανείς επί του οργάνου ώστε να αγνοεί πως πρόκειται για το ίδιο ακριβώς όργανο; Τι αλλάζει δηλαδή; Το ποσοστό μαγκιάς; Αυτό αγγίζει τα όρια του συμπλέγματος! Μήπως, μιας που το έφερε η κουβέντα, να ρίξουμε το ανάθεμα και στα short scale μπάσσα (που τιμά καλή ώρα ο Stanley Clarke);

Και για να φέρω τα πράγματα στη μίζερη ελληνική πραγματικότητα, αλήθεια, ποιος από εσάς θα είχε το θράσος να πει π.χ. στον Κιουρτσόγλου το ότι ξέρει κάτι λιγότερο από όσους παίζουν με 4χορδο;

Τα πράγματα κατά την άποψη μου είναι απλά: όπως με τις ομάδες και τα αυτοκίνητα, το δικό μας είναι το καλύτερο, όσο ασύμβατο και αν είναι αυτό με την αντικειμενική πραγματικότητα.

Ή αλλιώς, βάλτε στο wikipedia "cognitive dissonance theory"...

17
Όχι, έχεις απόλυτο δίκιο.

Πολλώ δε όταν είσαι εθελοντής όχι για μια υπηρεσία που προσφέρεται δωρεάν, στα πλαίσια πιθανόν του ανθρωπισμού, αλλά για κάτι από το οποίο ορισμένοι θα αποκομίσουν οικονομικό κέρδος...!!! Αδιανόητο ε;

Από την άλλη, είναι λογικό να ποντάρουν κάποιοι στο ότι ορισμένοι έχουν άπειρο χρόνο για σκότωμα (lol!).

18
Για Aero δεν το βλέπω ούτε κι εγώ... νομίζω θα ήταν πολύ βαρύ! Παρακινούμενος πάντως από αυτό το thread πέρασα το theme και μπορώ να πω πως είναι αρκετά όμορφο, χωρίς παράλληλα να επιβαρύνει το σύστημα.

Περί απρόσκοπτης λειτουργίας βέβαια καλό είναι να αναμένουμε λίγο...!

19
Προσωπικά δε μπορώ να υποστηρίξω μια ρητορική τύπου 4χορδο vs. 5χορδο, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αντικειμενική σταθερά. Αν κάποιος χρησιμοποιεί την 5η χορδή, τότε είναι σαφές το τι θα προτιμήσει. Αν όχι, τότε γιατί να δώσει 100-150Ε (κατά μέσο όρο) παραπάνω;

Εμένα μου χρησιμεύει, καλή ώρα. Σαφώς λιγότερο από ότι οι άλλες 4 χορδές, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που χρησιμοποιώ τη Β- είτε για πολύ χαμηλές συχνότητες σε ηχογραφήσεις, είτε ακόμη και ως κατάληξη μιας φράσης σε ένα σόλο. Επίσης είμαι σίγουρος πως τα δυο 5χορδα και το ένα 6χορδο που πέρασαν από τα χέρια μου δεν υστερούν πουθενά ηχητικά σε σχέση με άλλα 4χορδα, μιας και πολλά όργανα από μια κατηγορία τιμής και πάνω είναι αρκούντως προσεγμένα. Και αφού κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να υφίσταται στη συνείδηση ορισμένων βιρτουόζων μουσικών που εμπιστεύονται περισσότερες από 4 χορδές σε ηχογραφήσεις, τότε είναι οκ για μένα.

Αυτό που έχει κατά καιρούς υποστηριχθεί είναι πως είναι δυσκολότερο λόγω string spacing να σλαπάρεις σε ένα 5 χορδο. Προφανώς το 19mm είναι πιο άνετο από το 17mm, αλλά είμαι έχω καταλήξει στο ότι είναι θέμα συνήθειας- αλλιώς υπάρχουν και τα wide ή έστω wider! Μάλιστα, δεδομένου πως το τελευταίο 6μηνο από άποψη τεχνικής κοιτάω να εξελίξω το slap μου, είτε παίξω με 4χορδο είτε με 5χορδο, είναι το ένα και το αυτό- για μένα τουλάχιστον.

Με άλλα λόγια, πραγματικά δε βρίσκω επιχείρημα υπέρ του ενός ή του άλλου: είναι θέμα αναγκών και συγκυριών. Το μπάσσο που έχω τώρα έχει τον ήχο που έψαχνα, και έτυχε να είναι 5χορδο. Αν ήταν 4χορδο, πολύ πιθανόν να το αγόραζα και πάλι- και απλά θα προσάρμοζα σε ένα βαθμό το παίξιμο μου.

Πάντως, από όσα διαβάζω σε διάφορες συνεντεύξεις μουσικών, κάποιοι αισθάνονται οικεία με το 5άρι, ενώ σε κάποιους απλά "δεν έκατσε" (ή το βρίσκουν περιττό).

Άρα, θα επιμείνω στο ότι ο καθένας μας ξέρει τις ανάγκες του καλύτερα!

20
...Να μιμηθώ ήχο από άταστο κτλ;...

Πώς μπορείς να μιμηθείς ήχο από άταστο;

Όταν βρω χρόνο και σταθεροποιηθώ στην Αθήνα θα ηχογραφήσω ένα clip να στο στείλω!

21
Λοιπόν... πραγματικά το live ήταν πολύ καλό, και ξεπέρασε τις προσδοκίες μου για να είμαι απόλυτα ειλικρινής!

Θα ξεκινήσω από Mode Zero: όπως είπα και στον Πάρη, πραγματικά είμαι αυστηρός (σε λογικά πάντα πλαίσια!) σε ότι έχει να κάνει με live- ε, πραγματικά για τα παιδιά δε μπορώ να κάνω ούτε την ελάχιστη παρατήρηση! Πάρα πολύ δεμένοι, γεγονός που γίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς πως έχουν κάνει έξι μόνο πρόβες!!!

Ο Πάρης απέδωσε εξαιρετικά, και το στυλ αυτό του πάει 100%. Όλοι τους παίξανε πολύ καλά, μηδενός εξαιρουμένου, με το πολύ καλό δέσιμο φυσικά να κερδίζει τις εντυπώσεις! Ελπίζω να γίνεται σαφές πως επειδή ακριβώς γνωρίζω τον Πάρη, αν διαπίστωνα κάτι μεμπτό (όσο μπορεί να αξίζει η γνώμη μου βέβαια) θα το εξέφραζα! Συγχαρητήρια.

Paratroopers: άλλη έκπληξη κι αυτή! Εντυπωσιακό το ότι ήξερα όλα πλην ενός τα κομμάτια τους, και ακόμη πιο αξιοθαύμαστο το ότι έπαιξαν κομμάτια σαν το master of puppets άνευ λαθών ή "στο περίπου" προσέγγισης. Εξ'ίσου δεμένοι και καλοί παίκτες, χωρίς να υστερεί κανείς. Επίσης, έγινε σαφές πως ο τραγουδιστής τους έχει υψηλές δυνατότητες στο σκληρό ήχο και ύφος, και μάλλον είναι από τους καλύτερους που έχω δει σε ελληνικό live- για το είδος τουλάχιστον. Κάτι με το οποίο συμφωνεί και η σοπράνο μας, ο Πέτρος (Baphomet)- lol!

Sling Rotation: για μένα παίζουν εκτός συναγωνισμού γιατί έπαιξαν μερικά από τα αγαπημένα μου κομμάτια (από το χώρο του metal βέβαια!). Σε σχέση με πέρσι (είναι οι μόνοι που έχω δει δεύτερη φορά) εμφανίστηκαν βελτιωμένοι και φυσικά πιο δεμένοι, αναμφίβολα πολύ καλές οι επιλογές του playlist, και φυσικά, για μένα τουλάχιστον, εξαιρετικά "ψυχαγωγικοί"!

Third Wish: εμ, τι να πεις τώρα που δεν έχουν ξανακούσει- lol! Μια άσχετη παρατήρηση για αρχή: ήταν σαφώς πιο σκληροί από ότι νόμιζα! Για κάποιον άσχετο λόγο νόμιζα ότι έπαιζαν στο στυλ των Mode Zero- δεν έχω ιδέα γιατί! Από κει και πέρα βέβαια, είναι κάτι παραπάνω από προφανές το ότι πρόκειται για μια καθ'όλα επαγγελματική μπάντα!

Είναι απίστευτο πόσο εντυπωσιακά γεμάτο ήχο βγάζουν, δεδομένου πως είναι μόλις τρεις! Ίσως είναι ένα καλό μάθημα σχετικά με το πόσο σημαντικό είναι το παίξιμο (τα χέρια δηλαδή!) στο να βγάλει κανείς τον ήχο που επιθυμεί! Ο ντράμερ λοιπόν ήταν ιδανικός, καθώς ήταν τόσο δυναμικός/τεχνικός όσο "μηχανή" και αλάνθαστος, ο τραγουδιστής/μπασσίστας αφ'ενός είχε πολύ ωραία και δυνατή φωνή, αφ'ετέρου ως μπασσίστας αποκλειστικά στέκεται με υψηλότατες αξιώσεις (είναι πραγματικά καλός), και ο Βρετός... χααχαχχαχαχαχαχα! Έλεος, και τι δεν έπαιξε!

Φυσικά, βαριέμαι τα πολυάριθμα σόλο σε live- για ένα και μόνο λόγο: γιατί σπάνια έχουν να πούνε κάτι, αφού μετά από το 5-6ο αρχίζει η επανάληψη! Ε, ο Βρετός κατάφερε να με κάνει να αναμένω το σόλο της κιθάρας περισσότερο από το ρεφραίν των κομματιών!

Βέβαια, από ένα σημείο και μετά δεν έχει νόημα να λιβανίζεις κάποιον που γνωρίζει πολύ καλά το μέγεθος της αξίας του σε αυτό το επίπεδο (το κιθαριστικό/μουσικό), αλλά όσο να΄ναι σε προκαλεί να υπερθεματίσεις το εντυπωσιακό καλό παίξιμο!

Γενικά, δεν κρύβω πως επειδή ακριβώς κάνουμε συχνά live, συν τις αμέτρητες πρόβες, πολλές φορές δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω ζωντανή μουσική για πολλές ώρες! Κι όμως, το 4ωρο πέρασε "νερό", σαφής απόδειξη για μένα της ποιότητας του live!

Πιστεύω πως η πλειοψηφία των συμμετεχόντων του kithara.gr που δεν παρεβρέθησαν στο live θα συμφωνούσαν απόλυτα μαζί μου...

22
θα ήθελα πολύ να έρθω αλλά παίζουμε την ίδια μέρα... πάντως δε θα χάσω με τίποτα την εμφάνιση σας στο festival kithara  ;) ;) ;)

+1, γιατί είμαι στην ίδια μπάντα με τον Πέτρο-  :)

Επίσης, μου αρέσει πολύ η αφίσα σας και η αίσθηση που αφήνει (ή την διαπνέει, αν προτιμάτε)!

Τι άλλα; Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες, και (προσωπικό αυτό) ιδίως στον Πάρη με τον οποίο έχουμε συνεργαστεί, και γνωρίζω πως έχει πολύ καλή φωνή- και άργησε λίγο να τη μοιραστεί μαζί μας σε live από την τελευταία φορά!

C ya.

Υ.Γ. Άντε φίλοι συμφορουμίτες για kithara band overdose: Παρασκευή στους Μode Ζero, Σάββατο στους Motherfunkerz- looooooooooool!

23
Με τις 3-4 πρωτες ακροασεις πιστευω οτι ειναι ανωτερο απτο προηγουμενο σιγουρα....Τωρα γενικα θα κρινω πιο μετα που θα το αγορασω κιολας...

Με την πρώτη ακρόαση δεν το τοποθέτησα στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο... όσο όμως ωριμάζει μέσα μου, σχηματίζω την εντύπωση πως διακρίνεται από μεγαλύτερο βαθμό ευελιξίας και ελευθερίας στο ύφος σε σχέση με το προηγούμενο- κάτι που συντελεί στην άμβλυνση της όποιας τάσης για επανάληψη. Λιγότερο προβλέψιμο σε σχέση με το εξαιρετικό κατά τ'άλλα Paradise Lost... και αυτό μόνο ως θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί, εις βάρος ίσως του airplay.

Με άλλα λόγια... ποια η πιθανότητα να μην ήταν εξαιρετικό;!;

24
Για την σελίδα δεν ξέρω αν έχει νόημα να πω κάτι, αλλά το υλικό σας είναι πολύ καλό, και από ότι καταλαβαίνω είστε πολύ "ωραίοι" μουσικοί! Και από ότι ξέρω από τον Πέτρο, πολύ νέοι σε ηλικία- άρα, σας αποδίδω εις διπλούν τα εύσημα!

Πολλώ δε, αν σκεφτεί κανείς πως αυτό που ακούγεται είναι live!

25
Ok, 50-80 ευρώ είναι από αποδεκτά έως πολύ καλά για live εντός έδρας- δε νομίζω να διαφωνεί κανείς. Μιλάμε πάντα για είδη που γυρίζουν γύρω από τη σύγχρονη μουσική βέβαια, και κυρίως το ροκ. Στα λαϊκά κτλ αυτές οι αμοιβές θεωρούνται έως και αστείες (τα 50 κατά βάση, όσο τείνεις προς το 100 στρώνει κάπως).

Το ερώτημα μου είναι άλλο. Ξέρουμε πως το ποσό το οποίο θα πληρώσει ένας θαμώνας του μαγαζιού έχει ένα κατώτατο όριο (τιμή ενός ποτού ή εισιτηρίου), και μπορεί να φτάσει σε οποιοδήποτε επίπεδο επιθυμεί ο ίδιος (π.χ. να ανοίξει σαμπάνιες). Είναι δεδομένο πως (σχεδόν πάντα) αυτά τα ποσά είναι τα ίδια στις (ροκ κτλ) μουσικές σκηνές ανεξάρτητα από το ποιο συγκρότημα παίζει.

Ποιο είναι το πρόβλημα ορισμένων να καρπώνονται αυτά τα χρήματα οι μουσικοί και όχι ως επί το πλείστον το μαγαζί; Εάν από το ποσό αυτό πληρωθεί το συγκρότημα 200 ευρώ ανά άτομο, αντί για 50, ποιο είναι το "ζόρι που τραβάνε" ορισμένοι; Ανησυχούν για τα συμφέροντα του μαγαζιού; Αντίκειται μήπως στην ηθική τάξη και οργάνωση της κοινωνίας μας, που θεωρεί το μαγαζάτορα χρήζοντα οικονομικής ενισχύσεως και τους μουσικούς κροίσους εκμεταλλευτές;!;

Δεν καταλαβαίνω γιατί, με δεδομένο σταθερό ποσό, είναι μεμπτό ο μουσικός να παίρνει το μεγαλύτερο μέρος! Γιατί π.χ. είναι οκ όλοι να ζητούν αυξήσεις, εις βάρος ενίοτε άλλων κοινωνικών ομάδων, αλλά ο μουσικός να έρχεται πίσω από το συμφέρον του μαγαζάτορα; Και αν τελικά καταφέρω να πάρω 150-200Ε ανά live, γιατί θα κατηγορηθώ; Γιατί "πλουτίζω" σε μια κομμουνιστική κοινωνία; Έλεος πια!

Όχι ότι υπάρχει όψιμο ενδεχόμενο να παίρνει κανείς αυτά τα χρήματα στο ροκ, απλά μιλάμε σε θεωρητική βάση. Τα 50-80 είναι οκ. Αν έπαιζα λαϊκά, θα απαιτούσα 100, αν έπαιζα μπαρόκ συνθέσεις σε ξυλόφωνο και ντέφι θα ζητούσα 20- simple as that.

Σελίδες: [1] 2 3 4 5