Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 72
1
Βασικα ειχα διαβασει την πατεντα του trapezoid neck του ric toone με σκοπο να βρω παραθυρακι για κατι παρομοιο και να μην εχω θεματα ετσι απο πισμα.
Οι περιγραφες στα φιλαδια με τις πατεντες ειναι τοσο λεπτομερεις που το μονο παραθυρακι το βρηκε ο στραντμπεργκ και χοθηκε και μετα εκλεισε και αυτο.
Οποτε και αυτος να μην ηταν,ολα αυτα τα διαφορετικα προφιλ και η ιδεα πισο απο αυτα,ειχαν σχεδον "κλειδωσει"
Τουλαχιστον εχω mail του στραντμπεργκ που μου επιτρεπει να φτιαξω εναν αριθμο τετοιων μπρατσων και να τα πουλισω το οποιο μου εστειλε πριν ακωμα τα κατοχειρωσει (εδω μπαινει emoticon σκρουτζ μακ ντακ με πονιρο υφος να τριβει τα χερια του)
πριν το κατοχυρώσει.. και το email μπορεί να είναι forged... δεν μπορείς να αποδείξεις οτι σου το έχει στείλει αυτός (ήταν υπογεγραμμένο? ψηφιακά?) και αν ναι, έχει αναδρομική ισχύ?

2
Γιατί να μην πληρώνεται?
Δεν κάνω πλάκα. Τόσα χρόνια και κανείς δεν το είχε υλοποιήσει. Ήρθε η Strandberg, το δημιούργησε και το πατένταρε. Πού το κακό ή περίεργο?
θα πω παλι το παράδειγμα με το internet. όλο το tcp/ip stack της microsoft είναι (νόμιμο) copy του FreeBSD. H apple έχει προσαρμόσει στο MacOS όλο του userland του FreeBSD (νομιμα).  Google/amazon χρησιμοιπούν/βασίζονται σε linux (δωρεάν).  Ο μεγαλύτερος web server - apache είναι δωρεάν, Ο νο2 -ngnix - είναι επίσης δωρεάν. Οι 2 δημοφιλέστεροι browsers (mozilla firefox, google chrome) είναι δωρεάν.
Και αν όλος αυτός ο ΠΛΟΥΤΟΣ υψίστης τεχνολογίας αιχμής είναι δωρεάν, τότε για ένα !#$%-enduneck θα έπρεπε να μας πληρώνουν κιόλας ...
το μέγεθος ευφυείας, εργασίας, οράματος, οργάνωσης, 10,000 ανθρώπων με PhD που εργαστηκαν, κοινωνικού αντίκτυπου μεταξυ των τεχνολογιών που ανέφερα και ...... endurneck απέχουν έτη φωτός...

3
http://guitarworks.thestrandbergs.com/products/endurnecktm-information-kit/

βλέπω η strandberg κατοχύρωσε λέει με πατέντα πέρα απο το σχεδιασμό του endurneck (ας το παρει το ποτάμι), ΚΑΙ την ιδέα πίσω απο τον endurneck..... δηλ οτιδήποτε πάς να κάνεις πέρα απο τα κλασικά προφιλ strat/LP/Ibanez ... οτιδήποτε μοιάζει σαν ιδέα, θα βρεις μπροστά σου φάνη μπαστούνι την Strandberg και τους δικηγόρους της ....
και μετά μας φταίει η gibson......
αναθεωρώ.....
και μην μου πει κανένας οτι η πνευματική ιδιοκτησία πρέπει να πληρώνεται.......

(hot_sauce: Η συζήτηση συνεχίζεται από εδώ.)

4
εύγε και για το βίντεο editing!!

5
Χθες περνούσαμε έξω απο ένα μπαράκι με τον ανηψιό (23 χρονων 1.90 στο ύψος) και τον γιό μου (13 χρονων 1.70), μέσα ένας τύπος μόνος του με την κιθάρα του και με τα εφε του, έπαιζε και ντούμπλαρε το whole lotta love, ο ανηψιός μου με ρώτησε αν οι Metallica είναι πιο παλιοί απο τους Zeppelin, ενω ο γιός μου άκουγε trap απο το κινητό του. Σκέφτηκα να μπούμε να μην μπούμε, μέχρι που άκουσα τον τύπο να ξεφωνίζει το "you need cooleeee" και κάναμε μεταβολή τρέχοντας. Δεν ήταν τόσο η φωνή του τυπάκου, καλός ήταν, ήταν αυτό το αίσθημα της πεθαμενίλας που βγάζει πλέον αυτη η εποχή των πρώην φρικιών του 70, τα οποία σήμερα είναι βετερανοι μεγαλομέτοχοι και διευθυντές, ή συνταξιούχοι στην καλύτερη.(χώρια του ότι αυτο το κομάτι το σιχαίνομαι σταθερά απο το 1980 που το πρωτοάκουσα). Οι χίππιδες του (που έζησαν το) 60 είναι σήμερα στα γηροκομεία, τα φρικιά του 70 συνταξιούχοι, οι μεταλάδες, θρασερς, ποσερς, βιρτουόζοι του 80 διευθυντές, οι gunge-αδες του 90 departmental managers, οι nu-μεταλαδες του 00 team leaders, οι Djentaδες του 10 πολλά υποσχόμενοι υπάλληλοι κτλ.....Βαζοντας κάτω τα δεδομένα :- το ρόκ φθίνει- οι ηλικίες που γουσταραν στρατ και LP σιγα σιγα πάνε προς σύνταξη- οι νέες γενιές κιθαριστών θέλουν άλλα design- οι κατεξοχην χρήστες των νέων τεχνολογιων που κοιμούνται αγκαλιά με το iPhone ΔΕΝ γουστάρουν κιθάρες, ούτε ρόκ.

κάνοντας τις πράξεις μεταξύ των συνόλων είναι φανερό που πάει το πράγμα.
Και κάτι σχετικά με RnD που ανέφεραν οι φίλοι παραπάνω, η λογική του Public Domain, υπάρχει απο την εποχή των 4.3 BSD sockets και του Berkley Distribution. (χωρις τα οποία δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε ιντερνετ ούτε τίποτε απο αυτά που ασχολούμαστε), κώδικας ο οποίος ακολουθουσε την πιο liberal άδεια που υπάρχει , του τύπου "πάρε τον κώδικα μας, κάντον ότι θες, πούλα τον, μόνο μην μας κάνεις μήνυση αν ο πυραυλος που έφτιαξες σου πέσει στο κεφάλι σου". Η λογική του να δίνεται κώδικας στην κοινότητα υπάρχει απο αρχες του 80, στην συνέχεια το είπαν free software (GNU FSF movement) και εδω και κάποια χρόνια open source.Στο ερωτημα απο που βγάζουν λεφτά όλοι αυτοί (Linux, FreeBSD, Apache, παλιότερα η Sun, και μια μυριάδα συστημάτων και εργαλείων) , η απάντηση είναι custom λύσεις και support***. Δεν άλλαξε κάτι στο καπιταλιστικό σύστημα, ή στην βάση του οικονομικού μοντέλου, απλά η ποιότητα ανέβηκε, καθως πιο πολλά μάτια βλέπουν ευκολότερα ένα πρόβλημα, παρά ο αρχικός σχεδιαστής. Και ο όγκος του κώδικα αυξάνεται αλματωδώς.

Το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και με τις κατασκευες μουσικών οργάνων. Δηλ, η βασική τεχνολογία δωρεάν, και θα πληρώνει κανείς μόνο για custom ή support. Γενικά αν ποτε πάρω καινούργια κιθάρα θα είναι κατα πασα πιθανόητα 8-χορδη και Strandberg.Με την Aria καλύπτω όλους τους vintage ήχους strat, και με την Single Cut Ibanez ARZ800 το .... whole lotta love :) (+ την kramer και την Carvin για τα χρονια του makeup και eye liner  ;D , και την UV70p για 90s )

***Ή απο τις κυβερνήσεις...... όταν μιλάμε π.χ. για Google, μιλάμε για κυβέρνηση, εκει δεν υπάρχει κανένα οικονομικό μοντέλο, τα λεφτά εκει έρχονται απο κάπου. (υπαρχουν δηλ που έλεγε και κάποιος ....  ;) )

6
Κοιτα.
Καποια ειδη ξυλου,σπανια τα βλεπεις σε ακριβα οργανα (θα ελεγα ποτε,αλλα ειδα ενα warwick 6700€ με σωμα απο λιμπα που ειναι αν οχι το φθηνοτερο,τοτε στα 3 φθηνοτερα ξυλα)
Και καποια ειδη ξυλου,σπανια σε οικονομικα οργανα.
Αυτο βεβαια εχει να κανει με το κοστος του ξυλου αλλα και με το ποσο ευκολο ειναι στην κατεργασια.
Τους τελευταιους μηνες εχω κατασταλαξει στο οτι η θα πληρωσεις "αερα" πχ ονομα,σουπερ ρελικ και την μυστικη συνταγη του ταδε τα οποια τα βαζουν σε ενα πολυ καλο οργανο και το υπερκοστολογουν,η θα πληρωσεις μια αντικειμενικη τημη,ακωμα και σε 100€ κιθαρα,τα αξιζει αυτα τα 100€ η καποιο οργανο των 800€ τα αξιζει αυτα τα 800 οσο και η πρωτη τα 100.
Τωρα αν πας σε χειροποιητο πανακρηβο,τοτε πληρωνεις τον μαστωρα που κανει χειρουργειο οταν το κατασκευαζει και οχι αλχημειες η πειραματα σαν εμενα.Και οταν θα κατσει και θα τριβει 6 ωρες για να το φερει στην πενα,τοτε αυτο πρεπει να πλυρωθει.
Απλα οταν λενε για κατι σουπερ ξυλα κτλ ε εκει ειναι καθαρα δουλεμα.
3 χλμ απο το σπιτι μου εχει οριχεια η δεη,να παω να παρω κανα κουτσουρο απο τα καρβουνα και να πω "οριστε το σουπερ ξυλο των 500000 ετων (που σχεδον εγινε καρβουνο) και ειναι παλαιμενο,και τα ρελικ δεν πιανουν μια μπροστα του,και θα σου φτιαξω σωμα τελεκαστερ μονο με 2500€ ετσι γιατι τα λεμε καλα εδω στο φορουμ και σε σθμπαθησα.
Οι ετεριες συμπεριλαμβανουν πολλα πραγματα στην τελικη τιμη αλλα τωρα να μου χρεωσει σε les paul το r&d που εκαναν πριν 50 χρονια,μου φαινετε τραγικο.
Φυσικα και δεν ξερω πως αποφασιζουν ποσο να χρεωσουν καποιο οργανο,ομως ξερω να κρινω εαν για μενα ενα οργανο εχει μια σωστη τιμη.
Οπου βεβαια η σωστη για μενα μπορει να ειναι λαθος για καποιον αλλο και παει λεγωντας
το φιλοσόφισα μαν και είδα οτι τελικά τα σχέδια τύπου strandberg είναι το μέλλον .

υπάρχουν 2 τροποι να εξελιχθεί η κιθάρα, είτε με ρομπο-τουνερς, και "περσοναλιτις" και wifi και iPad/iPhone apps, (που απέτυχε) και μια με τα νέα designs... απο Stranberg, Kiesel, Ibanez, Schecter, ESP, κτλ

7
Απλά λέμε πως και τα ξύλα το έχουν το ρολάκι τους.
ρολάρα θα έλεγα!

8
βασικά σε κιθάρες με σταθερη γεφυρα, ο μονος παράγοντας που αλλάζει με τον καιρό είναι το μπράτσο της κιθάρας.Οπότε αν έχουμε μετρημένη τιμή για το relief, απλά φροντίζουμε να ρυθμίσουμε στην ίδια τιμη, μέσω truss rod.Στις κιθαρες με trem, τα πράματα δυσκολεύουν

9
ή όταν αλλάζει ο καιρός / υγρασίες .
στην 7-χορδη που έχω, κάθε φορά που αλλάζω χορδές (ομολογουμένως πολύ αραιά 1-2 φορες τον χρόνο) (και βάζω την ίδια μάρκα / τύπο) σχεδόν πάντα θέλει και setup.

10
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 17/05/18, 19:16 »
όχι basswood φίλος , pine.
εννούσα basswood-ιά οσον αφορα τις 2 ιδιότητες οι οποίες είναι κοινές με το basswood : μικρό βάρος και μαλακό.

το stain είναι χρώμα αραιωμένο αρκετά ώστε να μην στέκεται στην επιφάνεια αλλά να διεισδύει στο ξύλο αναδεικνύοντάς το . το καλό είναι ότι δε χρειάζεται αστάρια κτλ αλλά καθαρό ξύλο .
εδώ το πουλάνε ως "βερνίκι εμποτισμού" .
αχα ευχαριστώ  ;)

11
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 17/05/18, 17:53 »
το πεύκο όμως είναι πολύ καλό για σώμα και ιδίως για stain βαψίματακαι πολύ ελαφρύ ;)

basswood-ιά και έτσι?
για εξηγα λίγο αυτο το stain.

12
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 16/05/18, 23:10 »
Εχει κανα 3 χρονια που ελεγα λευκα για σωμα.
Ε τωρα βλεπω αρχιζουν δηλα δηλα το βαζουν.
Δεν ξερω τι παιζει με τα σουιδηκα αλλα και ενας ξαδερφος μου με μαγαζι που εχει τα παντα για ξυλεια δομησης μου ειπε οτι αυτα δεν κανουν για οργανοποιια αλλα και ολοι οι μαραγκοποιοι που εχω συναντησει το λενε.
Το θεμα με το πευκο ειναι οι υπερβολικα πολλοι ροζοι που εχει.
Και πιστεψε με,κανεις δεν θελει μπρατσο με ροζους..
ιδίως το ελληνικό το πεύκο είναι υπερβολικά μαλακό, για αυτο λέω για οξιά...

13
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 16/05/18, 22:02 »
Εχουν απαγορευτει τα rosewood νομιζω.
Αλλα δεν υπαρχει πιο ομορφο ξυλο απο το βεγκε..


Να'χα ενα μπασο ολο βεγκε..και ενα σταντ να το κραταει οταν παιζω  :P :P :P

τεσπα, πήγα σε ενα ξυλουργείο γιαννενα και ειχε ... σουηδικό ξύλο και μόνο ... μα καλά πόσο πιο θύματα σαν λαός μπορούμε να γίνουμε.....
δηλ και η οξιά θα μπορούσε να είναι ξύλο για μπράτσα, ταστιέρες, κτλ...
το wenge μου κάνει κάτι ανάμεσα σε rosewood και ebony...

14
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 16/05/18, 18:04 »
Που ξες..ισως την αγωρασε καμια φεντερ τωρα κοψοχρονια  :P :P :P

η διαβαζαν τα δικά μου comments ....

πλακα πλακα είχαμε πήξει στην μαυρίλα τελευταία...

τωρα βγαίνουν και 7-χορδες με μαπλ αερα πατερα

15
super

προχώρα δυνατα μπρατε, και ΠΑΝΤΑ με ασφάλεια...

16
Μπάσο / Απ: Bass of the week
« στις: 16/05/18, 17:23 »
πολύ της μοδός το maple τώρα τελευταία.. μέχρι και η Gibson βαζει maple fretboard στις LP ..

17
Αν είναι διαφορετικά (που το υποψιάζομαι), άνοιξε το προβληματικό με το audacity και κάντο export με τις ρυθμίσεις που έχει κάποιο άλλο που παίζει ΟΚ.

τον ρωτησα αν έχει παιξει σωστά έστω και ενα wav ..

18
Εχω βαλει 2 ποστς ποιο πισω μερικα scrennshots. To backing track το παιζω μεσω windows media player.  Δοκιμασα κατι gom κτλ, αλλα το προβλημα ειναι στο studio one. Ουτε με drag and drop μπορω να κανω playback. Αυτο προσπαθησα να ξεκαθαρισω στο μηνυμα που τους εγραψα, διοτι .wav αρχεια θα επρεπε να τα παιζει κανονικοτατα. Μαλιστα αρχειο ηχου στη μιξη ακομα, του studio one, το εστειλα στον δασκαλο ο οποιος εχει το ιδιο προγραμμα και δεν του το ανοιγε!! Θα προσπαθησω μια τελευταια φορα με τους asio μολις βρω διαθεση και αν δεν βρω γιατρεια δεν θα ασχοληθω αλλο.
 Το χωριστο backing track με ενοχλει, αλλα το studio one ηρθε με ωραιο πακετο εφε και ειπα ας γραφω εστω και χωριστα το μπασο και κανω μετα μιξη σε wav. Αλλα ουτε κι αυτο δεν μπορω να κανω.

είναι κουλό έτσι πως πάς να το κάνεις, θα πρεπει το backing track να είναι κανονικό track του Studio One.

20
riff station. του βάζεις το κομάτι σου βγάζει τις νότες.... το έχω κάνει σε δύσκολα και γρήγορα σόλο.

https://www.riffstation.com/

21
πως θα έχει auditioning απο την μαμίσια κάρτα χωρίς να χρησιμοποιεί και τις 2 κάρτες? τι εννοείς να παίζει full duplex την USB?

Το βασικό των ASIO drivers (σε σχέση με τους WDM) είναι ότι μπορεί να στέλνει ήχο στην έξοδο της κάρτας και να λαμβάνει από τις εισόδους με χαμηλό latency.

Δεν χρειάζεσαι δύο κάρτες. Μία αρκεί.

Απλά δεν μπορείς να το κάνεις με τους WDM στα Windows.
Τωρα κάπως βγαίνει νόημα, (δεν έχω εμπειρία απο WDM, asio, αποφεύγω τα windows) αλλά ακόμα και έτσι, θα προτιμούσα το auditioning/monitoring να γίνεται εκεί που γίνεται το playback του backing track και η εγγραφή -δηλ εκεί που παράγεται το master track-, για τους ευνόητους λόγους. Οσο μικρότερο φορτίο έχει η κάρτα εισόδου (της πηγής στην οποία παίζουμε - τροφοδοτούμε) τόσο το καλύτερο, θέλουμε για το ελάχιστο φορτίο->latency να χρησιμοποιούμε ΟΣΟ το δυνατόν περισσότερο hardware υπάρχει διαθέσιμο.

22
πως θα έχει auditioning απο την μαμίσια κάρτα χωρίς να χρησιμοποιεί και τις 2 κάρτες? τι εννοείς να παίζει full duplex την USB?
Οσον αφορά το processing, μπορει τα εφε να μην τα βάλει live όπως ηχογραφεί και να τα βάλει εκ των υστέρων off-line.

προσωπικά με αρχαίο laptop αλλά με low latency settings (και προαιρετικά Real Time kernel) δεν είχα ουδέποτε πρόβλημα, μάλιστα εδω και πολύ καιρό :
- ηχογραφω
- με κάμποσα plugins (IR, compressors, etc)
- ΚΑΙ βιντεοσκοπω 1080p
- όλα ταυτοχρόνως και live.....

απο την παραγωγη στην κατανάλωση με 0 processing ....

23
Αχιλλεα το studio one δεν αναγνωρίζει τα .wav που φτιαχνω με το audacity καθως και απο κανεναν αλλον converter. Ανοιξα νωριτερα το απόγευμα ticket στην presonus να δω τι θα μου πουν. Οχι να δωσω και 200 μαρουλια για να κανω την πλακα μου!

ok, αν είσαι σίγουρος οτι αυτο το studio one δεν αναγνωρίζει wav γενικά, τότε είναι η ωρα να αλλάξεις DAW :http://routenote.com/blog/the-top-10-best-free-daws-updated-for-2017/( εξαιρείς το audacity)

24
Δοκίμασα να παίρνω ηχο απο μια πηγή αλλα ειχα φοβερο delay κι ετσι τα μοιρασα. Μετα δοκιμασα τουλαχιστον 4 μετατροπείς και για καποιον λογο δεν αναγνώριζε το παραχθεν .wav.... Περίεργα πράγματα. Πηρα εξοδο απο τα ακουστικά του audiobox και εδωσα στο μικροφωνο του υπολογιστη αλλα ειχε παρα πολυ θορυβο. Αχιλλεα το ardour ειναι μονο επι πληρωμη διαθεσιμο, οποτε θα τσεκαρω και reaper. Ως τωρα παιζω με το audacity αλλα ειναι πολυ ψευτικα τα εφε του και ειναι γενικοτερα πολυ δύσχρηστο.
μπορείς να περιγραψεις το σετ απ σου όταν είχες το delay?2ον, το audacity δεν κάνει για DAW, *ΑΛΛΑ* ειναι πολύ βολικό στο να μετατρέπεις τα mp3 σε wav.

25
ένας πολύ καλός οδηγός για hardware/software monitoring απο το κορυφαίο open source DAW : http://manual.ardour.org/recording/monitoring/monitor-signal-flow/
πλεον στο πισι σου έχεις 2 κάρτες :1) το usb audio interface σου2) την κλασική PCI κάρτα ήχου σου
χρησιμοποίησε την usb σαν input και την PCI σαν output.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 72