Αποστολέας Θέμα: Hh/ss/hs  (Αναγνώστηκε 9475 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος OhClockMan

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Hh/ss/hs
« στις: 30/11/16, 20:16 »
Σημερα εκανα μια ερευνα πανω στις ηλεκτρικες,γενικα δεν εχω ιδεα.Ποια ειναι η διαφορα σε μαγνητες οπως hh/ss/hs/HSS/sss και γενικα ολα τα σχετικα,γιατι δεν εχω καταλαβει πολλα.
When Words Fail,Music Speaks,so play from your heart !!

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3705
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #1 στις: 30/11/16, 20:37 »
Δεν ξερω κατα ποσο θα το πετυχω αλλα οπου Η->γκαζια,λασπη και μπασιλα και οπου S->χαμηλη ενταση,διαυγια και χσσσσσσββββββζζζζχχχχχχ(θοριβος :P)

τωρα νομιζω πρωτα αναφερουν τον μαγνητη κοντα στο μανικι και πανε προς τα πισο.
Οσο πιο κοντα στο μανικι,τοσο πιο μπασος και δυνατα ακουγετε ο μαγνητης.
Αλλα ειναι και αλλοι πολλοι παραγωντες οπως υλικα,σχεδιασμος,συνδεσμολογια κτλ
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος sfanfan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #2 στις: 30/11/16, 20:43 »
H=Humbucker
S=Single coil


Όταν μία εταιρία αναφέρεται στην κιθάρα της ως SSS σημαίνει ότι οι μαγνήτες που υπάρχουν πάνω είναι 3 singlecoils (μία τυπική strat για παράδειγμα), αντίστοιχα όταν δεις HH (τυπική gibson) σημαίνει ότι έχει 2 humbuckers, HSH (τυπική ibanez) σημαίνει ότι έχει humbucker - single coil - humbucker.


Φαντάζομαι ξέρεις τι είναι ο humbucker και τι o single coil μαγνήτης, τουλάχιστον οπτικά.


Επίσης όταν δεις μία κιθάρα πχ μία HSS σημαίνει ότι στη θέση bridge -αμέσως μετά τη γέφυρα- υπάρχει ένας humbucker, στη μεσαία θέση ένας single coil και στη θέση neck -πριν την ταστιέρα/λαιμό- ένας single coil επίσης.



White noise

Αποσυνδεδεμένος OhClockMan

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #3 στις: 30/11/16, 21:49 »
H=Humbucker
S=Single coil


Όταν μία εταιρία αναφέρεται στην κιθάρα της ως SSS σημαίνει ότι οι μαγνήτες που υπάρχουν πάνω είναι 3 singlecoils (μία τυπική strat για παράδειγμα), αντίστοιχα όταν δεις HH (τυπική gibson) σημαίνει ότι έχει 2 humbuckers, HSH (τυπική ibanez) σημαίνει ότι έχει humbucker - single coil - humbucker.


Φαντάζομαι ξέρεις τι είναι ο humbucker και τι o single coil μαγνήτης, τουλάχιστον οπτικά.


Επίσης όταν δεις μία κιθάρα πχ μία HSS σημαίνει ότι στη θέση bridge -αμέσως μετά τη γέφυρα- υπάρχει ένας humbucker, στη μεσαία θέση ένας single coil και στη θέση neck -πριν την ταστιέρα/λαιμό- ένας single coil επίσης.
Αααα πολυ ωραια,ευχαριστω ησουν πολυ κατατοπιστικος τα καταλαβα ολα.Τωρα οσον αφορα το humbucker και το single coil ναι ξερω πως ειναι οπτικα αλλα τη δουλεια και τη χρησιμοτητα τους δεν τη ξερω για να ειμαι ειλικρινης.
When Words Fail,Music Speaks,so play from your heart !!

Αποσυνδεδεμένος Guitar Fan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 945
    • Προφίλ
I play the guitar because I like it not because I am good at it

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3705
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #5 στις: 01/12/16, 00:10 »
Σιγα σιγα ολα θα τα μαθεις..διαλεξες μακρη ταξιδι φιλε..γουελκαμ ον μπορντ..
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Skype - amagla
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #6 στις: 01/12/16, 01:07 »
Πολύ ενδιαφέρον θέμα!
Πάρα πολύ χοντρικά και απλοικά:

Ο single coil μαγνήτης είναι μια απλή κατασκευή. Ένα πηνίο τυλιγμένο με πολύ ψιλό πηνιόσυρμα μερικές χιλιάδες φορές σε ένα πλαστικό πλαίσιο.
Πάνω σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν κάθετα 6* μεταλλικοί ράβδοι. (6, ή όσες είναι οι χορδές).
Στην κάτω μεριά τους -αυτή που δε φαίνεται- υπάρχει ένας μαγνήτης.

Κουνώντας τις χορδές (οι οποίος είναι -χοντρικά- μεταλλικές), η κινητική τους ενέργεια διαβάζεται ως ηλεκτρικό σήμα/ρεύμα από το παραπάνω πηνίο.

Αυτό το σήμα παίρνει ο ενισχυτής και το δυναμώνει και ακούγεται ο ήχος.

Ο humbucker δεν είναι τίποτα παραπάνω από δύο single coil μαγνήτες, συνδεδεμένοι σε σειρά, με αντίστροφη πολικότητα. Λέγοντας πολικότητα, εννοούμε τις δύο άκρες του πηνίου. Η μία θα είναι αυτή που ξεκινάει η περιέλιξη (εσωτερικά), κι η άλλη αυτή που τελειώνει (εξωτερικά). Εκτός της πολικότητας, υπάρχει και η μαγνητική φάση (προς τα που κοιτάει ο μαγνήτης) αλλά προς το παρόν δεν μας ενδιαφέρει.

Είναι δύο, οπότε θα δώσουν πιο δυνατό σήμα. Είναι αντίστροφα συνδεδεμένοι, ώστε να μειώσουν το θόρυβο.

Οι μονοί μαγνήτες έχουν την τάση να μαζεύουν -ηλεκτρικό- θόρυβο. Είναι ένα πηνίο, ενισχυμένο με τον φυσικό μαγνήτη, και ως πηνίο μαζεύει ρεύμα -θόρυβο- από παντού.

Αν θυμάται κάποιος τις παλιές κεραίες των μεσαίων, αυτές στο τετράγωνο πλαίσιο με τις στρογγυλεμένες ακμές, ε ακριβώς το ίδιο είναι και ο μαγνήτης, με τη διαφορά ότι έχει κι έναν φυσικό μαγνήτη στην μία του πλευρά.

Η λειτουργία του humbucker για την εξάλειψη του θορύβου βασίζεται στο φαινόμενο phase canceling.

Τι είναι αυτό...
Όπως είπαμε το σήμα που παίρνει ο μαγνήτης το κάνει ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτό είναι μια κυμματομορφή.
Έχουμε λοιπόν δύο μαγνήτες. Δύο κυμματομορφές.
Τσακώνουν λοιπόν κι οι δύο μαγνήτες τον θόρυβο.
Οι κυμματομορφές είναι ίδιες.

Έστω ότι παίρνουμε αυτό κι από τους δύο μαγνήτες:

Sine wave height=100

Συνδέουμε ανάποδα τους μαγνήτες και το αποτέλεσμα είναι αυτό:

Sine wave and inverted sine wave in antiphase, cancelling out. height=200

Τι συμβαίνει τώρα! Παίρνουμε την κυμματομορφή από τον ένα μαγνήτη και αντεστραμμένη από τον άλλον.
Εδώ συμβαίνει το εξής ωραίο.
Αν αυτές τις ενώσουμε μετά (το κάνουμε αφού οι μαγνήτες είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους), η μία κυμματομορφή ακυρώνει την άλλη.

Πάλι πολύ χοντρικά, αν βάλουμε τιμές από -10 μέχρι +10 στην κάθε κυμματομορφή, όταν τις ενώσουμε θα δούμε ότι σε κάθε σημείο, η τιμή θα είναι μηδέν. Οπότε bye bye θόρυβε.
Ρεύμα βγάζει ο μαγνήτης, το παίρνει από τον ένα σε θετική τιμή, από τον άλλο σε αρνητική τιμή, την ίδια ένταση έχει και προσθέτοντας τα μηδενίζεται.


Θα πει κάποιος, γιατί όμως δεν ακυρώνει τον ήχο που παίζουμε και θα έχει και δίκιο, αλλά κι εδώ υπάρχει εξήγηση...

Καταρχάς, για να δουλέψει το παραπάνω και να εξαφανιστεί το σήμα, πρέπει να είναι 100% αντίστροφο.
Παίζοντας την κιθάρα μας, ο κάθε μαγνήτης βρίσκεται σε απόσταση από τον άλλον. Οπότε πιάνει διαφορετικό σημείο της χορδής. Πάει λοιπόν το 100%.

Ο θόρυβος από την άλλη, είναι τόσο μικρός και ασθενής, που τον τσακώνουν κι οι δύο μαγνήτες σχεδόν το ίδιο. Ακόμα κι αν δεν γίνει κατά 100% ακύρωση, πετυχαίνουμε μεγάλο ποσοστό. Επειδή όμως αρχικά ήταν πάλι χαμηλή η ένταση του, ε, απλά δεν τον ακούμε :-)

Sound Wave Interactions



Αυτά είναι τα βασικά στο πως λειτουργούν και τι διαφορές έχουν.
Έχει αρκετό "ψωμί", με την έννοια ότι έχεις δυνατότητες αρκετών εναλλακτικών βάση του πως θα συνδέσεις τους μαγνήτες. Θα παίζουν πχ όλοι μαζί; Κάποιοι; Θα είναι αντίστροφα συνδεδεμένοι; Θα είναι παράλληλα; Σε σειρά; Σχεδόν ατελείωτος κατάλογος...

Hint για πειραματισμό:
Παίρνουμε ένα mp3 και το κάνουμε μονοφωνικό στο audacity.
Το τοποθετούμε 2 φορές το ίδιο (2 κανάλια δηλαδή, με τον ίδιο ήχο).
Παίζει κανονικά.
Παίρνουμε το ένα κανάλι και το κάνουμε invert.
Το βάζουμε να παίξει και δεν ακούμε τίποτα. Το απόλυτο μηδέν. Μόλις κάναμε phase canceling.

Hint #2:
Παίρνουμε ένα τραγούδι mp3 και το σπάμε από stereo σε δυο κανάλια. Τα κάνουμε και τα δύο μονοφωνικά από left και right.
Κάνουμε invert το ένα από τα δύο κανάλια.
Το βάζουμε να παίξει και δεν ακούμε συνήθως τη φωνή.
Η φωνή βρίσκεται -συνήθως- στο κέντρο. Αν δεν έχει τίποτα στέρεο εφέ, την ακυρώνουμε και δεν ακούγεται.
Θα συμπαρασίρει μαζί της κι ότι άλλο βρίσκεται 100% στο κέντρο, αλλά έχει πλάκα :-)
« Τελευταία τροποποίηση: 01/12/16, 01:14 από vegos »

Αποσυνδεδεμένος OhClockMan

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #7 στις: 01/12/16, 07:38 »
Πολύ ενδιαφέρον θέμα!
Πάρα πολύ χοντρικά και απλοικά:

Ο single coil μαγνήτης είναι μια απλή κατασκευή. Ένα πηνίο τυλιγμένο με πολύ ψιλό πηνιόσυρμα μερικές χιλιάδες φορές σε ένα πλαστικό πλαίσιο.
Πάνω σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν κάθετα 6* μεταλλικοί ράβδοι. (6, ή όσες είναι οι χορδές).
Στην κάτω μεριά τους -αυτή που δε φαίνεται- υπάρχει ένας μαγνήτης.

Κουνώντας τις χορδές (οι οποίος είναι -χοντρικά- μεταλλικές), η κινητική τους ενέργεια διαβάζεται ως ηλεκτρικό σήμα/ρεύμα από το παραπάνω πηνίο.

Αυτό το σήμα παίρνει ο ενισχυτής και το δυναμώνει και ακούγεται ο ήχος.

Ο humbucker δεν είναι τίποτα παραπάνω από δύο single coil μαγνήτες, συνδεδεμένοι σε σειρά, με αντίστροφη πολικότητα. Λέγοντας πολικότητα, εννοούμε τις δύο άκρες του πηνίου. Η μία θα είναι αυτή που ξεκινάει η περιέλιξη (εσωτερικά), κι η άλλη αυτή που τελειώνει (εξωτερικά). Εκτός της πολικότητας, υπάρχει και η μαγνητική φάση (προς τα που κοιτάει ο μαγνήτης) αλλά προς το παρόν δεν μας ενδιαφέρει.

Είναι δύο, οπότε θα δώσουν πιο δυνατό σήμα. Είναι αντίστροφα συνδεδεμένοι, ώστε να μειώσουν το θόρυβο.

Οι μονοί μαγνήτες έχουν την τάση να μαζεύουν -ηλεκτρικό- θόρυβο. Είναι ένα πηνίο, ενισχυμένο με τον φυσικό μαγνήτη, και ως πηνίο μαζεύει ρεύμα -θόρυβο- από παντού.

Αν θυμάται κάποιος τις παλιές κεραίες των μεσαίων, αυτές στο τετράγωνο πλαίσιο με τις στρογγυλεμένες ακμές, ε ακριβώς το ίδιο είναι και ο μαγνήτης, με τη διαφορά ότι έχει κι έναν φυσικό μαγνήτη στην μία του πλευρά.

Η λειτουργία του humbucker για την εξάλειψη του θορύβου βασίζεται στο φαινόμενο phase canceling.

Τι είναι αυτό...
Όπως είπαμε το σήμα που παίρνει ο μαγνήτης το κάνει ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτό είναι μια κυμματομορφή.
Έχουμε λοιπόν δύο μαγνήτες. Δύο κυμματομορφές.
Τσακώνουν λοιπόν κι οι δύο μαγνήτες τον θόρυβο.
Οι κυμματομορφές είναι ίδιες.

Έστω ότι παίρνουμε αυτό κι από τους δύο μαγνήτες:

Sine wave height=100

Συνδέουμε ανάποδα τους μαγνήτες και το αποτέλεσμα είναι αυτό:

Sine wave and inverted sine wave in antiphase, cancelling out. height=200

Τι συμβαίνει τώρα! Παίρνουμε την κυμματομορφή από τον ένα μαγνήτη και αντεστραμμένη από τον άλλον.
Εδώ συμβαίνει το εξής ωραίο.
Αν αυτές τις ενώσουμε μετά (το κάνουμε αφού οι μαγνήτες είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους), η μία κυμματομορφή ακυρώνει την άλλη.

Πάλι πολύ χοντρικά, αν βάλουμε τιμές από -10 μέχρι +10 στην κάθε κυμματομορφή, όταν τις ενώσουμε θα δούμε ότι σε κάθε σημείο, η τιμή θα είναι μηδέν. Οπότε bye bye θόρυβε.
Ρεύμα βγάζει ο μαγνήτης, το παίρνει από τον ένα σε θετική τιμή, από τον άλλο σε αρνητική τιμή, την ίδια ένταση έχει και προσθέτοντας τα μηδενίζεται.


Θα πει κάποιος, γιατί όμως δεν ακυρώνει τον ήχο που παίζουμε και θα έχει και δίκιο, αλλά κι εδώ υπάρχει εξήγηση...

Καταρχάς, για να δουλέψει το παραπάνω και να εξαφανιστεί το σήμα, πρέπει να είναι 100% αντίστροφο.
Παίζοντας την κιθάρα μας, ο κάθε μαγνήτης βρίσκεται σε απόσταση από τον άλλον. Οπότε πιάνει διαφορετικό σημείο της χορδής. Πάει λοιπόν το 100%.

Ο θόρυβος από την άλλη, είναι τόσο μικρός και ασθενής, που τον τσακώνουν κι οι δύο μαγνήτες σχεδόν το ίδιο. Ακόμα κι αν δεν γίνει κατά 100% ακύρωση, πετυχαίνουμε μεγάλο ποσοστό. Επειδή όμως αρχικά ήταν πάλι χαμηλή η ένταση του, ε, απλά δεν τον ακούμε :-)

Sound Wave Interactions



Αυτά είναι τα βασικά στο πως λειτουργούν και τι διαφορές έχουν.
Έχει αρκετό "ψωμί", με την έννοια ότι έχεις δυνατότητες αρκετών εναλλακτικών βάση του πως θα συνδέσεις τους μαγνήτες. Θα παίζουν πχ όλοι μαζί; Κάποιοι; Θα είναι αντίστροφα συνδεδεμένοι; Θα είναι παράλληλα; Σε σειρά; Σχεδόν ατελείωτος κατάλογος...

Hint για πειραματισμό:
Παίρνουμε ένα mp3 και το κάνουμε μονοφωνικό στο audacity.
Το τοποθετούμε 2 φορές το ίδιο (2 κανάλια δηλαδή, με τον ίδιο ήχο).
Παίζει κανονικά.
Παίρνουμε το ένα κανάλι και το κάνουμε invert.
Το βάζουμε να παίξει και δεν ακούμε τίποτα. Το απόλυτο μηδέν. Μόλις κάναμε phase canceling.

Hint #2:
Παίρνουμε ένα τραγούδι mp3 και το σπάμε από stereo σε δυο κανάλια. Τα κάνουμε και τα δύο μονοφωνικά από left και right.
Κάνουμε invert το ένα από τα δύο κανάλια.
Το βάζουμε να παίξει και δεν ακούμε συνήθως τη φωνή.
Η φωνή βρίσκεται -συνήθως- στο κέντρο. Αν δεν έχει τίποτα στέρεο εφέ, την ακυρώνουμε και δεν ακούγεται.
Θα συμπαρασίρει μαζί της κι ότι άλλο βρίσκεται 100% στο κέντρο, αλλά έχει πλάκα :-)

Πολυ ενδιαφερον...Ευχαριστω για τη δουλεια που εκανες να τα γραψεις ολα αυτα.Μου θυμισες λιγο τη φυσικη που καναμε στο σχολειο η οποια παντα με τρελαινε (απο τη καλη αποψη).Θα το κρατησω το text σου για να εχω να το διαβαζω ηταν πολυ χρησιμο.Το εχεις σπουδασει απο οτι καταλαβα για να ξερεις τοσα πολλα, σωστα ; ή το εκανες copy-paste απο το ιντερνετ ;[emoji12]
When Words Fail,Music Speaks,so play from your heart !!

Αποσυνδεδεμένος OhClockMan

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #8 στις: 01/12/16, 07:47 »
Σιγα σιγα ολα θα τα μαθεις..διαλεξες μακρη ταξιδι φιλε..γουελκαμ ον μπορντ..
Θενκ γιου φορ δε τριπ !! Κοιτα να σου πω την αληθεια με επεξεργασια μουσικης,πχ. Cubase και τετοια ασχολιόμουν απο παντα,με ηλεκτρικη κιθαρα δεν ειχα κατσει να ασχοληθω ποτε,πιανο παιζω 5 χρονια και ακουστικη κιθαρα 2 χρονια και λεω φετος να μπω στα βαθια για ηλεκτρικη.Οποτε παντα πριν ασχοληθεις με κατι,πρεπει να ξερεις εστω λιγο θεωρια και καποια πραγματα για το οργανο που παιζεις.Αλλιως ποιος ο λογος να λεει καποιος οτι ξερει να παιζει ηλεκτρικη κιθαρα χωρις να ξερει καν τι ειναι.Ειναι σαν να λεει καποιος οτι ειναι οικοδομος και να μην ξερει ονομαστικα ποια ειναι τα εργαλεια του.Ποτε δεν εβλαψαν κανεναν οι ερωτησεις για αυτο μαρεσει αυτο το forum.
When Words Fail,Music Speaks,so play from your heart !!

Αποσυνδεδεμένος saved

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3705
  • play bass like a badass
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #9 στις: 01/12/16, 09:20 »
Βασικα τον μουσικο κανονικα δεν τον ενδιαφερει το "how it works"  αλλα η βασικες διαφορες και μετα να πσιζει τα αντερα του.Ελα ομως που ειναι ψωρα και θελουμε να τα ξερουμε ολα (αν επαιζα τοσο ξαλα οσο οι ταχνικες γνωσεις μου θα καραφλιαζαν ολοι)
Εχει πλακα ομως.Ειμαστε σαν τα 16χρονα που παιρνουν ενα παπι η ενα τσαλι και θελουν να γινουν μηχανικοι και να τα ξερουν ολα.Δεν λεω οτι ειναι κακο αυτο,ισα ισα μου αρεσει και ειναι μερος του πσιχνιδιου.Αλλα εχει πλακα.Τελικα..μενουμε παντα παιδια..  :P

Συγχώνευση μηνυμάτων: 01/12/16, 22:29
Επησεις να αναφερω οτι σε αυτο το φορουμ,εχει ατομα με πολυ καλες γνωσεις(οπως κσι σε αλλα φορα) που θελουν να τις μοιραστουν με αλλους ανθρωπους χωρις να θελουν να το παιξουν ιστορια η ποζερια(αυτο δεν το βρισκεις σε αλλα φορα)
Οποτε "εκμεταλευσου" την ευκαιρια αυτη ;)
« Τελευταία τροποποίηση: 01/12/16, 22:29 από Korgy »
The μπασό is the law

Αποσυνδεδεμένος OhClockMan

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #10 στις: 01/12/16, 09:59 »
Επησεις να αναφερω οτι σε αυτο το φορουμ,εχει ατομα με πολυ καλες γνωσεις(οπως κσι σε αλλα φορα) που θελουν να τις μοιραστουν με αλλους ανθρωπους χωρις να θελουν να το παιξουν ιστορια η ποζερια(αυτο δεν το βρισκεις σε αλλα φορα)
Οποτε "εκμεταλευσου" την ευκαιρια αυτη ;)
Thanks for all of your advices !!
When Words Fail,Music Speaks,so play from your heart !!

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #11 στις: 01/12/16, 10:08 »
Πάρα πολύ χοντρικά και απλοικά:
Αντώνη πολύ ωραία ανάλυση, καλό θα ήταν να γινόταν sticky..
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος vegos

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Άντρας
  • Άμα μεγαλώσω, θα γίνω κιθαρίστας...
    • Skype - amagla
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • MoschatoWeather
Απ: Hh/ss/hs
« Απάντηση #12 στις: 01/12/16, 16:21 »
Πολυ ενδιαφερον...Ευχαριστω για τη δουλεια που εκανες να τα γραψεις ολα αυτα.Μου θυμισες λιγο τη φυσικη που καναμε στο σχολειο η οποια παντα με τρελαινε (απο τη καλη αποψη).Θα το κρατησω το text σου για να εχω να το διαβαζω ηταν πολυ χρησιμο.Το εχεις σπουδασει απο οτι καταλαβα για να ξερεις τοσα πολλα, σωστα ; ή το εκανες copy-paste απο το ιντερνετ ;[emoji12]

Θενξ.
Όχι, δεν το έχω σπουδάσει, όχι δεν το έκανα copy-paste  :)
Και ναι, είναι φυσική σχολείου  ;D

Να συμπληρώσω επίσης το εξής:
Το ίδιο φαινόμενο υπάρχει και κατά την ηχογράφηση μιας μπάντας πχ.

Εκεί είναι που ο σωστός ηχολήπτης πρέπει να είναι και φυσικός :-)

Γράφοντας με παραπάνω από ένα μικρόφωνα, ο ήχος που καταγράφει το ένα υπάρχει πιθανότητα να ακυρώνεται από το άλλο. Είτε λόγω αντανάκλασης, είτε λόγω λάθος θέσης.

Και πάνω που έχεις πει: "Πσσσσςςς! Τι σούπερ ήχο έχουμε", ακούς το recording και είναι τρισάθλιο!

Η λύση είναι συνήθως είτε η αντιστροφή της φάσης τους, είτε απλά η μετακίνηση των μικροφώνων.

Γενικά πάντως, it's all physics :-)
« Τελευταία τροποποίηση: 01/12/16, 16:24 από vegos »