Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - onfire

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
2
Μπάσο / Απ: ΤΙ ΜΠΑΣΑ ΕΧΕΤΕ?
« στις: 18/08/15, 11:20 »
Mπορω να πω πως αν ακουγετε τοσο ωραια οσο δειχνει,τοτε παρα πολλα μπασα θα το κοιταν με ξινισμενο βλεμα.Τελικα ειναι all around?

Ειναι αρκετα all around σε σχεση και με τα χαρακτηριστικα που ανεφερα παραπανω, δηλαδη μπορει να ερθει κοντα σε αρκετους πιο μοντερνους ηχους αλλα θα εχει αυτο το στοιχειο του γλυκου ηχου μαζι (εκτος αν τερματισεις τα πριμα και τα μεσαια μονο). Οπως πχ το stingray θα εχει παντα το δικο του ηχο οτι ρυθμισεις και πεταλια να του βαλεις, ετσι και αυτο θα κρατησει τον πιο old school χαρακτηρα του, ενα πιο "φυσικο" ηχο.
Δεν ξερω αν στα εξηγω ωραια καθοτι Αλεφαντος δεν ειμαι αλλα αν δεις  μερικα videos στο youtube θα καταλαβεις το χαρακτηρα του.

3
Μπάσο / Απ: ΤΙ ΜΠΑΣΑ ΕΧΕΤΕ?
« στις: 17/08/15, 15:05 »
Jesus και εγω το μπασο του Μανου επαιξα και πηρα το δικο μου απο τον ιδιο τυπο που το πηρε και αυτος.
Η φωτογραφια ειναι απο αυτες που μου εστειλε ο προηγουμενος κατοχος οποτε δεν εχω πληροφοριες για τον ενισχυτη.
Για review θα παραπεμψω στα videos -παρουσιασεις/δοαφημησεις ενος τυπου που τα πουλαει στην Αμερικη και ειναι αρκετα διεξοδικα.
https://www.youtube.com/watch?v=6B5B7MZoUgw
https://www.youtube.com/watch?v=dNhcDaJJZtw
https://www.youtube.com/watch?v=NV09_96qaOU
https://www.youtube.com/watch?v=FgI1v0KbYXM

Γενικα οταν το πηρα ηθελα να βρω κατι σε all around 5αρι με γεματο ηχο αλλα πιο γλυκο απο αυτον του stingray που ειχα στο παρελθον.
 

4
Μπάσο / Απ: ΤΙ ΜΠΑΣΑ ΕΧΕΤΕ?
« στις: 12/10/14, 15:44 »
Fbass BN5.


5
Καταστήματα, αγορά / musicalbox.com
« στις: 23/06/14, 20:17 »
http://www.musicalbox.com/sito2010/default.aspx

Γνωρίζει κανείς το συγκεκριμένο κατάστημα;
Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά από εκεί και θα προτιμούσα να έχω όσο περισσότερες πληροφορίες μπορώ να συλλέξω πριν προχωρήσω.
Έχει κάνει κανείς κάποια αγορά από εκεί ή έστω υπάρχει κάποιος που να έχει γνωστό στην Ιταλία για να μας κατατοπίσει καλύτερα σχετικά με την εξυπηρέτηση, τους χρόνους παράδοσης κτλ;
Ένας κάλος πρώτος οιωνός είναι ότι το site του καταστήματος το πέτυχα ως Link των αντιπροσώπων της Mayones

6
Stanley Clarke & Friends - School Days

Marcus Miller - Detroit (Renaissance) 2012

 

7
Καπως ετσι οπως τα λενε οι παραπανω ειναι.
Βασικα ρωτησα καποια συγκεκριμενα πραγματα γιατι σκεφτομαι να παρω 5αρι με τη διαφορα οτι θα ειναι το μονο μου μπασο οπωτε περα απο τις δικες μου δοκιμες και αποψεις ρωταω και τις εμπειριες των αλλων για να ζυγισω καλυτερα την κινηση μου, να πουν κατι που ισως εγω δεν εχω σκεφτει να εξετασω ή να προσεξω κατα τις δοκιμες μου.
 Προφανως και εγω χιουμοριστικα ανεφερα τον axl, αν και οι αποψεις "πανω απο 4 χορδες δεν ειναι μπασο" με βρισκουν αντιθετο σοβαροτατα.
Απο εκει και περα και τα 3 Β δεν ειναι ο λογος της μεταβασης αλλα το οτι θελω να παιξω καποια κομματια ή ειδη μουσικης που με 4αρι χρειαζονται ξεκουρδισμα και ακουγονται θολα, για την ανεση του πραγματος τελοσπαντων.
Αυτα και συζητηση αν κανουμε να μαθαινουμε ο ενας απο τον αλλο και να περναμε καλα.
 

8
O duff μου αρεσει σαν μπασιστας αλλα τετοιες αποψεις με βρισκουν αντιθετο.
τι θα πει οχι 5 χορδες;
τι θα πει οχι πεννα;
τι θα πει οχι slap; (ειχε γραφτει καποτε εδω μεσα αυτο)
τι θα πει οχι bass solo;
Ο καθενας μπορει να χρησιμοποιησει οπως θελει το οργανο του (δεν θα ξεφυγουμε ποτε απο τις παρενθεσεις που ακολουθουν αυτη την εκφραση) για να βγαλει το επιθυμητο αποτελεσμα.
Ο πιο απλος λογος για να παιξεις σε 5αρι ειναι τα κουρδισματα. Εαν καποιος θελει να ξεκουρδιζει δικαιωμα του αλλα καποιος αλλος μπορει να προτιμαει την ευκολια ή το ηχοχρωμα της Β. Και στην τελικη δεν νομιζω οτι η γατα που τραγουδουσε στους GNR θα δημιουργουσε την αναγκη για ξεκουρδισματα

9
Μπάσο / Μεταβαση απο 4αρι σε 5αρι
« στις: 06/10/13, 22:05 »
Οπως λεει και ο τιτλος, συμφωνα με την εμπειρια σας ποσο δυσκολη ειναι η μεταβαση απο το ενα μπασο στο αλλο;
Yπαρχουν ιδιαιτεροτητες ή δυσκολιες (πχ στο slap) λογω κατασκευης ή κατι αλλο που πρεπει να λαβει κανεις υποψην του προκειμενου να εκτιμησει αν πρεπει να προβει στη μεταβαση αυτη;
(Φανταζομαι οτι το αρχικο μπερδεμα λογω συνηθειας το ξεπερνας γρηγορα. :P )
Υπαρχει κατι διαφορετικο σε θεματα συντηρησης του οργανου;
Επισης αν μπορουν ας περιγραψουν τις εμπειριες τους αυτοι που επαιζαν με 4αρι και "αλλαξοπιστησαν".

10
Ενισχυτές / Ερωτηση για ενισχυτη
« στις: 15/09/13, 21:59 »
Εχω ενα combo ενισχυτη hartke kickback 120.
Επειδη το ηχειο του εχει αρχισει να την ακουει και αρχιζει τα τριξιματα οταν τον δυναμωνω λιγο παραπανω (δηλαδη κατω απο το 5), θελω να παρω ενα καινουριο μεγαλυτερο ηχειο (εχω δοκιμασει να σφιξω τις βιδες που μου ειχαν πει παλιοτερα αλλα το ηχειο ακομα τριζει).
Επισης επειδη μπορει να χρειαστει να παιρνω την κεφαλη στην προβα ειτε για να την συνδεω σε ηχειο ειτε απο το DI στην κονσολα σε περιπτωση αναγκης.
Η ερωτηση μου ειναι τι πρεπει να προσεξω κατα τη συνδεση της κεφαλης με το ηχειο ωστε να μην προκαλεσω καποια βλαβη. Πρεπει πχ τα Ohm των δυο να ειναι ιδια? Τι χαρακτηριστικα πρεπει να εχει το ηχειο που θα χρησιμοποιησω;

11
Σημαντικο το ερωτημα και πρεπει να απανταται σχετικα νωρις στη ζωη της μπαντας για να ξερει να κινηθει αναλογα...
Αρχικα, για μπαντες που δεν ειναι δηλωμενα cover, η πορεια ειναι πανω κατω κοινη και περιλαμβανει τα εξης βηματα:
1)δημιουργια μπαντας και εκτελεση διασκευων, συνηθως και live αναλογα με το επιπεδο (ή την αυτογνωσια  :P ) της μπαντας
2)Συνθεση δικων της κομματιων
3)Ηχογραφηση του  δικου της υλικου. Η ποιοτητα ηχογραφησης ειναι οντως ενα δειγμα του ποιος βλεπει τα πραγματα πιο σοβαρα και ποιος απλα περναει την ωρα του οπως ανεφερε και ο πετρος.
 
Μεχρι εδω τα πραγματα ειναι στανταρντ. Απο εκει και περα αρχιζουν να διαχωριζωνται οι δυο παραπανω τυποι μπαντας. Αυτος που θελει να το παλεψει σοβαρα θα αφιερωσει χρονο στο promotion ειτε μονος του ειτε με καποιο manager και θα περιμενει να δει τι ψαρια θα πιασει...
 
Στο θεμα τωρα του τι να παιχτει στο live πιστευω οτι πρεπει μια μπαντα που ειναι στο επιπεδο εχω δικα μου κομματια και στα live ερχονται μονο οι φιλοι μου, να επιλεγει κατα περιπτωση.
 Με δεδομενο οτι ο τελικος στοχος ειναι να κανεις γνωστα τα δικα σου κομματια, δεν χανεις ευκαιρια να παιζεις με αλλες μπαντες εστω για 45 λεπτα και χωρις το δικο σου κοσμο, εστω και δωρεαν. Η ανταμοιβη θα ειναι οτι δινεις την ευκαιρια να ακουσουν τα κομματια σου ατομα που δεν θα ερχονταν σε επαφη μαζι σου αλλοιως καθοτι δεν σε ξερουν. Σε τετοια live επιλεγεις playlist με δικα σου κομματια, αντε και μια διασκευη στο τελος για κερασακι, ειτε στο υφος των κομματιων σου ειτε σε κατι διαφορετικο για να κανεις την εκπληξη με την αλλαγη (πχ εαν παιζεις ροκ, μια διασκευη ενος γνωστου ποπ ή φανκ κομματιου στο υφος σου). Το οτι δεν φερνεις τον κοσμο σου ή τελοσπαντων φερνεις τον κολλητο και την κοπελα σου μονο μπορει να φαινεται αρχικα σκατοψυχο αλλα
α)παιζεις για πολυ λιγη ωρα και ισως δεν ειναι φρονιμο να καλεις πχ καποιον απο τον πειραια να ερθει να σε δει να παιζει για τοσο λιγο στο lazy. 
β)δεν εχεις την απαιτηση να πληρωθεις (δεν λες και οχι αλλα δεν ειναι ο βασικος στοχος) και
γ) εαν ζητας και απο τους οχι τοσο κοντινους σου φιλους να ερχονται καθε εβδομαδα ή καθε δυο εβδομαδες να σε δουν σε μικρα live οταν θα κανεις ενα δικο σου μεγαλο που θα ειναι πιο σημαντικο για εσενα θα καρφωνεις μυγες με τις μπακετες του ντραμμερ. Αυτο ισχυει περισσοτερο οσο μεγαλωνει η ηλικια των μελων του γκρουπ, αρα και των φιλων τους. Οι φιλοι ενος γκρουπ απο 20χρονους θα βγουν εξω και καθημερινη και θα ξενυχτησουν και την επομενη θα ειναι οκ. Οι φιλοι ενος γκρουπ απο 30+ εχουν παιδια, γατια σκυλια και δουλειες και δεν ειναι καθε μερα του αϊ Γιαννιου για να τα βαζουν στην ακρη και να ερθουν να δουν τους φιλους τους.
 Εαν παιζεις μονος σου σε καποιο μαγαζι με το δικο σου κοσμο (γιατι ετσι και αλλοιως λιγοι ειναι οι θαμωνες και αυτοι που θα πουν "παμε σημερα σε λαιβαδικο" χωρις να ξερουν τη μπαντα) και δεδομενου οτι θα παιξεις τουλαχιστον 1-1.5 ωρα, βαζεις στην playlist δικα σου κομματια μαζι με διασκευες πχ 2 δικα σου-μια διασκευη ή το αντιστροφο. Ο κανονας λεει οτι εαν καποιος ακουει αγνωστα κομματια πανω απο κανενα μισαωρο αρχιζει να βαριεται γιατι δεν μπορει να "συνδεθει" με αυτο που βλεπει και ακουει. Θα ακουσει 1,2,3 κομματια με περιεργεια και μετα θα αρχισει να βαριεται. Εκτος εαν η μπαντα ειναι τοσο γ**ατη που εχει εντυπωσιακη μουσικη, εντυπωσικη σκηνικη παρουσια και γενικα ειναι απο τους "ξεχωριστους" που θα πανε μπροστα ο κοσμος να χαλασει. Θα πεις γιατι να μην φτασω εγω σε αυτο το επιπεδο και θα σου απαντησω οτι δεν ειναι ολα τα ειδη μουσικης τοσο κοινα αποδεκτα και οτι αν ημασταν ολοι ξεχωριστοι, δεν θα ξεχωριζε κανενας. Πως να το κανουμε, καποιοι το εχουν περισσοτερο απο καποιους αλλους...
 Τελος, κατι αλλο που πιστευω οτι ισχυει ειναι το οτι εαν μια μπαντα παιξει εστω και τελεια διασκευες ο κοσμος που δεν ειναι δικος τους θα θυμαται οτι ειδε καποια μπαντα να παιζει ωραια τα συγκεκριμενα, γνωστα του κομματια. Εαν η μπαντα παιξει τα δικα της κομματια και αρεσουν, ο κοσμος μπορει να μη θυμαται τον τιτλο του κομματιου αλλα θα θυμαται το ονομα της μπαντας και ετσι θα μπορει να ξαναρεθει σε επαφη μαζι της, που ειναι και ο στοχος του live εξαρχης.
Και στα λαιβ που παιζουμε ισοτιμα μαζι με αλλους θεωρω οτι η playlist πρεπει να ειναι στη λογικη του 1 διασκευη-1 δικο μας.
 
ΥΓ: εαν θελετε να γινετε αποκλειστικα διασκευομπαντα, βρειτε πληκτρα 2-3 κιθαριστες και αλλες τοσες φωνες και αποδωστε τις διασκευες σας πλήρεις και γεματες. Δεν μπορεις πχ να παιζεις διασκευη savatage με μια κιθαρα και ενα πληκρο ή βασικα οποιοδηπωτε κομματι και σε καθε σολο να αδειαζει ο ηχος αφου θα λειπει η ρυθμικη κιθαρα ή χωρις 2α (αξιοπρεπη) φωνητικα

12
 
Την Παρασκευη 24/5 στο Bat City θα συναντηθούν οι Free Walk και οι Under Construction με οσους ειναι προθυμοι να πιουν πολλη μπυρα και να ακουσουν δικες μας συνθεσεις αλλα και αγαπημενα κομματια απο ολο το φασμα της rock/pop/funk μουσικης. Σας Περιμενουμε!!!!
 
Οpen: 10.00pm
Εισοδος: 7Ε με μπυρα ή κρασί
 
FREE WALK

Οι Free Walk Band ειναι μια ομαδα φιλων, με κοινα κλασσικα ροκ ακουσματα που δημιουργηθηκαν το 2010, με σκοπο να εμφανιζονται ζωντανα σε γνωστα στεκια της Αθηνας και να μοιραζονται τις μουσικες τους εμπειριες με τους φιλους της ροκ μο...υσικης! Με ακουσματα απο Lynyrd Skynyrd, Deep Purple, Jefferson Airplane,Rolling Stones μεχρι και Cult και AC/DC καλυπτουν μεγαλο μουσικο φασμα της ροκ μουσικης. Σκοπος της μπαντας ειναι η αποδραση απο την καθημερινοτητα και η καλη διασκεδαση!



UNDER CONSTRUCTION

ΟΙ UNDER CONSTRUCTION ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2009 ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕΛΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2012.
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΝ LIVE ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΣΕ FESTIVAL ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΙΣ ΑΘΗΝΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ AFTER DARK , 7 SINS , RAINBOW , GHOST HOUSE , KOOKOO BAR , ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ , SECOND SKIN , ARCHITECTURE ROCK CAFE , MIKE'S IRISH BAR AKOMA KAI ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΥ Η ΚΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΧΟΥΝΕ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ DEMO CD 3 KΟΜΜΑΤΙΩΝ , EXOYNE ΠΑΙΞΕΙ 11 ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΔΙΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ROCK/FUNK/METAL ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Δειγματα απο τις 2 μπαντες μπορειτε να δειτε στη σχετικη σελιδα στο Facebook:

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/events/370766363045010/

13

και

 
πολυ P.O.D. σημερα....
 

14
αυτο:
Thunder Busters (AC/DC vs Ghostbusters Mashup) by Wax Audio

σκεφτομαστε να το βγαλουμε και για κανενα live να γελασουμε
και για λιγο πιο σοβαρα αυτο:
Guano Apes-open your eyes

15
Το συγκεκριμενο (classic vibes) μπορει να σε παει αρκετα μακρια μεχρι να πεις οτι δεν σε καλυπτει πλεον ο ηχος του που ακομα και σε αυτο το σταδιο δεν ειναι απαραιτητα για αλλαγη μπασου. με μια αλλαγη μαγνητων στο συγκεκριμενο, θα εχεις πολυ λιγα να ζηλεψεις απο οργανα 3πλάσιας + αξιας

16
Χωρις να ειμαι μεγαλος γνωστης στα περι μαγνητων, ενισχυτων κτλ. εγω θα σου προτεινα την αλλαγη των μαγνητων για αρχη με τη λογικη οτι εκει που μετραει να ακουστει καλυτερα το οργανο, δηλαδη στις προβες και τα live, κατα κανονα δεν θα εχεις το δικο σου ενισχυτη. Τωρα αν εισαι απο τους πιο απαιτητικους τυπους που θελουν καλο ηχο και στη μελετη τους ή/και μπορουν να ανεβασουν τις εντασεις μεσα στο σπιτι τους, μαζευε χρηματα και καλη ορεξη...

17
Πανω απο ολα πιστευω οτι ο καλυτερος τροπος αντιμετωπισης του αγχους ειναι το να ξερεις το κομματι που παιζεις καλα. Να μη χρειαζεται να κοιταξεις παρτιτουρα, να μην υπαρχει σημειο που αμφιβαλλεις για το πως θα παιχτει, να θυμασαι τη δομη του κομματιου και να σε οδηγαει το ενστικτο σου για το τι ακολουθει. Οπως πχ με κλειστα ματια και ανα πασα στιγμη οι πιο πολλοι κιθαριστες μπορουν να σου παιξουν το riff του smoke on the water χωρις δευτερη σκεψη, τοσο καλα πρεπει να γνωριζεις το κομματι σου. Ενα καλο τεστ ειναι οταν πλεον θεωρεις οτι το εχεις, να το παιξεις τρεις συνεχομενες φορες ολοσωστα και σκεφτομενος οτι ετσι θα το παιξεις και στο live, μια και εξω.
Αν κανεις λαθος δεν σταματας, τελειωνεις το κομματι και ξανα απο την αρχη. Ετσι πιθανοτατα θα ανακαλυψεις και τα σημεια που φοβασαι αλλα και πως να κρυβεις ή να ξεπερνας τα λαθη που μπορει να συμβουν.
 Κατι ακομα που πρεπει να σκεφτομαστε ειναι οτι το 99% απο εμας ξεκινησε να παιζει μουσικη εχοντας σαν ονειρο να παιξει μπροστα σε κοσμο οπωτε τωρα που μας δινεται επιτελους η δυνατοτητα μπορουμε να το χαρουμε.
Καλη επιτυχια και ενημερωσε μας πως πηγε...

18
Nομιζω οτι το πιο πληροφορημενο site για gp παρτιτουρες ειναι το www.911tabs.com .
Δοκιμασε εκει

19
1) Thunder - In a broken dream

2) Kemopetrol - Child is my name

20
Φιλε και εγω ξερω ενα δασκαλο για κοντραμπασσο.
Αν χρειαστεις το τηλεφωνο του ειδοποιησε με να στο στειλω με πμ.

21
Πως να δουμε μια κυβερνηση που σχηματιστηκε για να σπρωξει το υπολοιπο αγγουρι που δεν μπορεσαν να σπρωξουν οι αλλοι...Σα να βαζεις το λυκο να φυλαει τα προβατα.
Περαστικα μας.
   

22
Μηπως εκτος απο τα κομματια να αφιερωσεις ενα μερος του μαθηματος σε ρυθμικες ασκησεις, ξεκινωντας τους απο το τεμπο που τους ειναι ανετο; (υπαρχει δυσκολια να παιξεις κατι με ακριβεια και σε πολυ αργο και σε πολυ γρηγορο τεμπο). Οπως σωστα προταθηκε και παραπανω μια κουβεντα με τους μαθητες σου θα ειναι διαφωτιστικη για εσενα ως προς τους στοχους τους και για αυτους ως προς τη σημασια της σταθεροτητας στο ρυθμο.

23
Με δυο τροπους: ο ενας ειναι practice, practice, practice και ο αλλος ειναι οτι μερικα αταστα δεν εχουν inlays και γραμμες στην ταστιερα αλλα εχουν τις ενδεικτικες τελειες στο πανω μερος της, Στις θεσεις 1, 3, 5, 7, 12, 15, 17, 19 κτλ.
Φυσικα και υπαρχουν νοτες στο αταστο απλα δεν εχει διαχωριστικα μεταλλικα ταστα και η διαφορα στον ηχο του ειναι εμφανης απο αυτον του ενταστου.
Fretted:

Fretless:

24
Μπάσο / Απ: Fender classic series 70s Precison Bass
« στις: 03/11/11, 10:53 »
για ακου ενα δειγμα απο το youtube (οσο αντιπροσωπευτικα μπορει να ειναι αυτα τα δειγματα)
 

25
Διασκέδαση / Απ: FUNNY VIDEOS!!!
« στις: 28/10/11, 17:50 »

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11