Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

Σελίδες: [1] 2 3
1
Καλησπέρα σας και από εμένα

Η παρούσα ηχογράφηση έγινε με 2 στόχους. Ο πρώτος, ήταν να φτιάξω μια σόλο εκτέλεση αυτού του κομματιού, γιατί έτσι. Όπως με όλες τις δουλειές μου αυτής της φιλοσοφίας, βαριόμουν-να-παίξω-ή-απλά-είμαι-ανίκανος-να-παίξω-όσες-φορές-χρειάζεται-χωρίς-λάθος όλο το σκελετό, και απλά έπιασα τα βασικά μέρη και τα έπαιξα με μια σειρά που να έχει νόημα. Το δεύτερο, και πιο σημαντικό σκέλος αυτής της ηχογράφησης ήταν να φτιάξω έναν live ήχο με layers.

Στη παρούσα ηχογράφηση το signal chain πάει ως εξής:
Η κιθάρα πάει σε ένα EHX C9 Organ machine στη ρύθμιση του shimmer. O κιθαριστικός ήχος μπαίνει σε ένα EHX Deluxe memory Boy, με ένα Pigtronix EP2 στη λούπα του delay. Ο Shimmer ήχος περνάει από ένα Pigtronix Quantum Time Modulator. Τα σήματα ενώνονται σε ένα EHX Cathedral Reverb, και φτάνουμε σε έναν ήχο με τριπλό layer:
1) Ήχος κιθάρας με Reverb
2) Phasered επαναλήψεις από το Delay με Reverb
3) Shimmer με Reverb

Η όλη συνδεσμολογία βασίζεται ουσιαστικά στην δυνατότητα του EHX Cathedral να παίρνει στέρεο (διπλό) σήμα, και να το βγάζει μονοφωνικά.

https://www.dropbox.com/s/bo0f5vr77jjusje/Wish-you-were-here-test.wav?dl=0

Γνώμες, ιδέες και λύσεις για το σπίτι, καλοδεχούμενα, μην πω απαραίτητα. Η ηχογράφηση έγινε με ένα tablet ακουμπηγμένο στον ενισχυτή.

2
Καλησπέρα σε όλους.

Αφορμή για το παρόν post αποτέλεσε αυτό το βίντεο. Αυτό που θέλω είναι να φτιάξω μόνος μου ένα footswitch το οποίο να συνδέεται σε κάποια πετάλια ΕΗΧ που έχω (Cathedral/ Memory Man with Hazarai) και να τα ελέγχω κάπως πιο "απομακρυσμένα".

Ο Rotary encoder δουλεύει με τον εξής τρόπο, από όσο έχω καταλάβει: Έχει τρεις ακροδέκτες 1,2 και 3. Κατά την CW στροφή κάνουν πρώτα επαφή τα (2,3) και με μια μικρή καθυστέρηση τα (1,2). Κατά την CCW στροφή κάνουν επαφή πρώτα τα (1,2) και μετά τα (2,3). Διαβάζοντας ποιο από τα 2 κάνει πρώτα επαφή, το πετάλι αλλάζει μνήμες αντιστοίχως (Πάνω ή κάτω). Τέλος, όταν τον πιέζεις, κάνουν ταυτόχρονα επαφή τα (1,2,3). Υπάρχει κάποιος τρόπος να το καταφέρω αυτό με κάποιο χειροποίητο κύκλωμα?

3
Ενισχυτές / Συμμάζεμα Tubemeister 36 head
« στις: 20/01/15, 14:36 »
Καλησπέρα σας.

Στα πλαίσια του ανεκδιήγητου fizz που βγάζει ο Tubemeister 36, ήμουν εδώ και καιρό σε αναζήτηση καμπίνας, ομως με εξαίρεση τον Cornford Harlequinn, δε μπορεσα να βρώ κάτι που να το κόβει. Η μόνη "λύση" που είχε βρεθεί ήταν ένα φιλτράκι που έφτιαξα με τη βοήθεια του μοναδικού Αδριανού. Mια τέτοια λύση όμως έχει και τα μειονεκτήματά της, καθώς, κόβει και απο τους καλούς αρμονικούς που συνιστούν το γκάζι.

Όσον αφορά τις καμπίνες, δοκίμασα:
Cornford Harlequinn με μαμά V30
Epiphone Valve Junior 1X12 Extension Cab με Lady Luck
Epiphone Valve Junior 1X12 Extension Cab me V30 (δικό μου)
Mesa Boogie Thiele copy with V30(δικό μου)
Mesa Boogie Thiele copy with EV12L.

Oλες πλήν του Cornford έδωσαν οδυνηρά αποτελέσματα. Παρόλα αυτά, σε μια επισκεψή μου στον Vagtanplan, δοκιμάσαμε αυτο που με φόβιζε, να αλλάξουμε μερικές προενισχύτριες. Συγκεκριμένα, δοκιμάσαμε κάτι ρώσικες, με μέτρια αποτελέσματα, και στο τελικό configuration μπήκε μια JJ 12ax7 στη μεσαία θέση, και μια απο τις ρώσικες στην αριστερή όπως βλέπει κανείς τον ενισχυτή φάτσα (Δεν ξέρω ποιες θέσεις αντιστοιχούν στα εκάστοτε στάδια προενίσχυσης).

Αξιοσημείωτο είναι οτι στο XLR που τον συνδέσαμε με μια κονσόλα, έδωσε ένα σαφώς βελτιωμένο ήχο, που με έκανε να ρωτάω αν έχει περάσει απο κάποιο EQ (όχι). Αυτό, με οδήγησε στο συμπέρασμα (δεν ξέρω αν είναι σωστό) ότι ίσως οι τελικές λάμπες είναι αυτές που βγάζουν το πρόβλημα. Ίσως και ένα άκουσμα από το FX send να έλυνε κάποιες απορίες, το έχω στα υπόψιν.

Το γενικό στο οποίο έχω κατασταλάξει είναι οτι και οι 7 λάμπες, είναι για να παίρνουν το μπούλο, να το πω στα γαλλικά. Αυτό που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή, είναι να βρώ έναν συνδιασμό που να μου συμμαζέψει λίγο αυτό το ξύρισμα που βγάζει στα high gain στάδια. Οπότε, έχει κανείς να προτείνει κάποιον τυπικό συνδιασμό 12ax7 και EL84? Δεν ανυπομονώ να σκάσω 200 ευρώ για λάμπες, δε μου τρέχουν λεφτά απο κανένα σημείο του σώματος, και γνωρίζω οτι υπάρχουν και μεταχειρισμένα, όπως και το οτι δεν υπάρχει κάποιος κανόνας του στύλ "Βάλε τις Μπούγκι δικέ μου, θα παίζεις σα το Χαίτη-φιλντ". Ξέρω οτι αυτά είναι παπάτζες, απλά χρειάζομαι ένα μπούσουλα για ένα μηχάνημα που είναι σχετικά καινούργιο και δεν υπάρχει εμπειρία με συνδιασμούς λαμπών, και έχει έναν ιδιοκτήτη που είναι διατεθειμένος να σκάσει 5 φράγκα. Δυστυχώς απο θέμα ακουσμάτων, τα θέλω όλα. Καθαρά για τα jazz standards, βρώμικα για τα kafr standards, αλλά όχι τίποτα μπρουταλιές, αυτά είναι για τους μύστες.

Τέλος, γνωρίζω για τη NOS εκδοσή του, αλλά δε μπορώ να κρίνω απο Youtube.

4
Καλησπέρα και από μένα.

Πήρα το εν λόγο πετάλι από μια αγγελία που ήταν διαθέσιμο. Πρώτο σφάλμα ήταν ότι δεν πρόσεξα πως οι βίδες του ήταν φαγωμένες. Όπως και να έχει, το παίρνω, δουλεύει κανονικά, και ξαφνικά ύστερα από μια βδομάδα, βγάζει πρόβλημα, το οποί ήταν ένας απίστευτος θόρυβος. Βλέπω ότι έχει χαλάσει το βύσμα τροφοδοσίας, οπότε και αγοράζω ένα ανταλλακτικό, το αλλάζω και όλα κομπλέ. Ύστερα από μια-δύο βδομάδες, το ξανακάνει, ξανααλλάζω το βύσμα (δεν είχε σπάσει) και τώρα δεν ανάβει καν. Καθώς έχω βαρεθεί τα βάλε βγάλε, έχετε κάποιον μάστορα στο κέντρο της Αθήνας να προτείνετε? Με τον Καγμάκη που μίλησα, ας πούμε ότι το κόστος μου φάνηκε υψηλό, οπότε, οτιδήποτε άλλο έχετε υπόψιν, ευπρόσδεκτο.

5
Καλησπέρα κύριοι. Και κυρίες.

Οντας ξανά μαθητούδι στο χώρο της κιθάρας, έχω πάλι πάρει αγκαλιά το μετρονόμο μου, και ταξιδεύουμε στα μονοπάτια του πόνου, της απελπισίας και της χριστ.....ξέρετε. Καθώς δε μου αρέσει να διακόπτω τη μελέτη χωρίς λόγο, για να μελετάω, βάζω ένα αρχείο Guitar Pro με τη διάρκεια που θέλω, και το ρυθμίζω να έχει μια βηματική αύξηση στο τεμπο ανά επανάληψη. Δηλαδή στη πρώτη επανάληψη 60, στην επόμενη 61 κλπ,κλπ, μέχρι το 120 λέμε τώρα. Επειδή όμως προτιμώ να μη διαβάζω μαζί με υπολογιστή, καθώς το attention span μου μετριέται σε μsec, θα ήθελα να μάθω τι hardware λύσεις, με απλό προγραμματισμό, υπάρχουν για κάτι τέτοιο. Να μπορώ να ρυθμίζω αριθμό επαναλήψεων ανα τέμπο, βήμα αύξησης κλπ,κλπ.

Σας ευχαριστώ.
 

6
Καλησπέρα παίδες.

Είδα σήμερα την εξής σελίδα: http://www.cancerresearchuk.org/support-us/play-to-cure-genes-in-space

Πρόκειται για παιχνίδι για smartphone με διαστημόπλοια και pew-pew. Αυτό που όμως μου τράβηξε τη προσοχή είναι η εξής ιδέα: Πριν απο κάθε αποστολή, ο κάθε χρήστης καλείται να ζωγραφίσει μια πορεία σε ένα χάρτη. Ο χάρτης αποτελείται απο δεδομένα που προέκυψαν απο έρευνες για το καρκίνο. Ο χρήστης καλείται να ερμηνεύσει ένα 2διάστατο γράφημα, τονίζοντας απλά τις περιοχές πςου δείχνουν πιο πυκνές. Φυσικά, και δεν αξιολογείται, αλλά σαν ιδέα, μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Προφανώς στη συνέχεια εφαρμόζονται στατιστικές από τους διάφορες παίκτες, και έτσι γίνεται μια συλλογική επεξεργασία δεδομένων.

Eίναι hoax? Δε ξέρω, αλλά πιστεύω μια ματιά, μόνο και μόνο για την ιδέα, αξίζει να τη ρίξει κανείς.

7
Καλησπέρα πάλι.

Όλα ξεκίνησαν έναν Αύγουστο του 1999....Ωπα. Πριν κανα 6μηνο, έπεσε στα χέρια μου ο πρώτος λαμπάτος ενισχυτής που είχα την ευκαιρία να δουλέψω πραγματικά. Μέχρι τότε είχα συμβιβαστεί με ένα crate 15W, οπότε φαντάζεστε τη χαρά μου όταν μπόρεσα να "παίξω" με έναν Cornford Harlequin! Ανακαλύπτοντας το μαγικό κόσμο της λάμπας, μπήκα σιγά σιγά στη διαδικασία να πάρω ένα δικό μου μηχάνημα, καθότι ο Cornford δεν είναι δικός μου. Κατέληξα στον  Tubemeister 36 και μαζί του ήρθε μια epiphone καμπίνα που αποτελεί ουσιαστικά επέκταση του Valve Jr, με ένα Lady Luck ηχείο. Εριξε τρελό ξύρισμα. Στα καθαρά, είχε μια ωραία λαμπρότητα αλλά στο crunch και lead, έπρεπε να κλείσω το tremble, για να αρχίσω μόνο να το χαίρομαι. Με τον Harlequin εύκαιρο, ρίχνω τον ενισχυτή στο 1W, και τον συνδέω με το ηχείο του (Harlequin). Ηταν μια μικρή αποκάλυψη. Δε ξέρω τί είχαν στο μυαλό τους όταν φτιάχναν το κουτί του, αλλά πραγματικά έλαμψε. Και καθότι δεν είναι οτι έχω εύκαιρες να δοκιμάσω του κόσμου τις καμπίνες, αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου speaker cabinet enclosure, βασισμένο στα μέτρα του Harlequin.

Πρώτο βήμα ήταν η ακριβής αντιγραφή του ενισχυτή σε ένα πρόγραμμα CAD. Με αυτό το τρόπο, μπορώ να υπολογίσω τη ξυλεία που χρειάζεται, το ντύσιμο και να φτιάξω τα επιμέρους τμήματα στο μηχανουργείο που έχω διαθέσιμο.

Design for the guitar speaker cabinet

8
Καλησπέρα και απο εμένα.

Καθότι νέος κάτοχος του ενισχυτή αυτόύ, μπήκα επιτέλους στο τριπάκι να φτιάξω το αντίστοιχο component με αυτό που μας έδωσε ο Adrianos, με ένα μικρό twist:

Καθότι ο ενισχυτής έχει τη δυνατότητα midi ελέγχου των Eπιλογή Καναλιών, Watt, Reverb, και effect loop, σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω τη GT-6 για αυτή τη δουλειά, χρησιμοποιώντας παράλληλα τα εφε της. Το πρόβλημα μου δεν είναι η συνδεσμολογία καθαυτή, αλλά το εξής: Απο τη στιγμή που τα καλώδια του midi (δεν έχω κάνει ακόμα την αναγωγή των βυσμάτων που χρειάζομαι) είναι κάπου μεταξυ των 2 και 5, μπορώ να χρησιμοποιήσω το my all time favorite UTP καλώδιο για τα send and return του ενισχυτή? Ή το καλώδιο αυτό δεν είναι καλή ιδέα για αυτή τη δουλειά?

9
Όπως γράφω στη περιγραφή, "...για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι..."

Ενα βίντεο που ξέθαψα τυχαία στον υπολογιστή (τα πλεονεκτήματα μηδενικών format), από (προσεγγιστικά) το 2004, τα Χριστουγεννα. Με το φόβο να ακουστώ κακός και γεροξούρας, πιστεύω, 8 χρόνια μετά, οτι αυτό ακριβώς είναι το κλίμα που ξεκίνησε το kithara. Μια κοινή αγάπη για τη μουσική που έφερε αγνώστους κοντά, και έφτιαξε σχέσεις που άλλες κράτησαν, άλλες όχι. Αλλά στη τελική, αυτό που βλέπω σε αυτό το βίντεο είναι 3 τύποι, που ο καθένας δε ξέρει καν το επίθετο του άλλου, να προχωράνε με χαμόγελο στην Ηφαίστου, παίζοντας τα κάλαντα.

Βασίλης,Dave και Isnogood λένε τα κάλαντα


Και με αφορμή αυτό, καλώ όλους τους πορνόγερους του kithara.gr  (εννοείται ΟΧΙ αποκλειστικά) για επικά κάλαντα 2012. Λογικά  θα γίνει νέο thread, αλλά ας ρίξουμε τη σπίθα, και βλέπουμε.

10
Καλησπέρα σας.
Εχω μια Guernica Gypsy guitar, αλλα δε μου αρέσει o ήχος της. Σκεφτόμουν αν είναι εφικτό να της αλλάξω γέφυρα και να βάλω κάποιο μαγνήτη, με σκοπό να κινηθώ σε πιο μεταλ μονοπάτια. Εχω ακούσει οτι οι EMG είναι καλοί για μέταλ και οι καλύτερες γέφυρες για αγνό και καθαρό μέταλ είναι οι τύπου Floyd Rose που δε πάνε μονόπαντα. Λέτε να έχω αποτέλεσμα?

Αυτός πάντως δε τα κατάφερε
να παίξει αγνό μέταλ. Λέτε να κοιτάξω καμια άλλη λύση για αγνό, στιγνό και στη-μαπάρα-σου μεταλ?

11
Απο ότι φαίνεται η κυβέρνηση της Σουηδίας θα τυπώσει χαρτονομίσματα με τον πολυαγαπημένο χοντρούλη.

http://www.hit-channel.com/music/music-news/rock-music/item/2268#ixzz1G0MRz77E

12
Δεν έχω να κάνω εισαγωγές. Ο τίτλος τα λέει όλα, το site των C.o.B. το λέει....

Αϊντε, καιρός ήτανε....16 Απριλίου λοιπόν στο γνωστό Gagarin 205.Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρώ πληροφορίες για εισιτήρια...

13
Μια διασκευή που εχω κάνει στο γνωστό κομμάτι των Iced Earth - Melancholy. Ουσιαστικά είναι μια πιο majore εκτέλεση, με τα λαθάκια της και ένα κραυγαλέο video editing για να κόψω το σημείο του βίντεο που κατεβάζω παναγίες επειδή δε πήγε το χέρι σωστά. Ξέρω οτι είναι σκατολήψη, απλά το ανέβασα με τη λογική της διαφορετικής προσσέγγισης και της μικρής ειρωνίας που υποβόσκει απο το majore παίξιμο.

Το όλο εγχείρημα ηχογραφήθηκε με μια Microsoft LifeCam VX-1000.


14
Καλησπέρα, και καλή χρονιά παιδιά. Καλό μήνα και τις ευχές μου στους Βασίλιδες και Βασιλικούδες του forum με πρώτο το Βραζίλη!

Πάνω σε μια κουβέντα στο φατσοβιβλίο που είχα με το βόρειο section του forum, μου ήρθε η ιδέα ενός, όχι ακριβώς διαγωνισμου.

Η ιδέα είναι να γράψουμε απο την αρχή μια διασκευή πάνω σε γνωστά θέματα παλιών σειρών. Ενδεικτικά κάποια θέματα που τέθηκαν υπο συζήτηση είναι:

Saber Rider
Power Rangers
Silver Hawks
Pokemon.

Δεν περιοριζόμαστε σε αυτά, προτάσεις είναι δεκτές. Φτάνει να μην είναι σειρές ξεχασμένες απο το θεό.

Παρόλα αυτά, ακριβώς επειδή δεν αφορά κάποιο σόλο πάνω σε backing track αλλά απο την αρχή διασκευή, υπάρχουν κάποια θεμάτα στα οποία θα θέλαμε τη γνώμη σας προτού προχωρήσουμε.

Καταρχάς η συμμετοχή. Αν θέλετε και σείς να συμμετάσχετε ,και μπορείτε,απλά πείτε το.
2ον: Υπάρχει ένα θεματάκι στίχων, και του "δε μπορώ να τραγουδήσω".Ούτε γω μπορώ. Προσωπικά πιστεύω οτι δε θα έπρεπε να μας πτοεί.
3ον: Δε ξερω να παίζω ντραμς!!!! Ούτε πλήκτρα.Ούτε μπάσο. Εδώ μπαίνει το δίλημμα του αν μπορεί κάποιος να κάνει συμμετοχή με κομμάτι που έγραψε στον υπολογιστή αποκλειστικά. Και πάλι πιστεύω οτι είναι εφικτό.

Τις γνώμες σας λοιπόν κόσμε του κιθάρα, και ευελπιστούμε τις συμμετοχές σας. ΨΗΣΤΕ ΤΟ!!!!!

15
Μπάσο / Αταστο και ενταστο 2 σε 1.
« στις: 10/11/10, 17:42 »
Καλησπέρα σας.

Χαζεύοντας λίγο τα 6χορδα μπάσα, έπεσα σε μια ιδιαίτερη περίπτωση:  Ibanez SR 2010 Ashula.
Το συγκεκριμένο μπάσο είναι ουσιαστικά ένα 4χορδο, αλλα αν κατάλαβα καλά έχει το ζεύγος των D-G χορδών, και 2η φορά, αλλα χωρίς τάστα. Προσωπικά, δε μου άρεσε σαν ιδέα, αλλα θα ήθελα να ακούσω 2 κουβέντες παραπάνω.

Και για την οπτική σας ευχαρίστηση:

16
Καλησπέρα σας.

Προσπαθώ να φτιάξω χαρτιά με ακκόρντα, και θέλω να μάθω αν γίνεται να τα φτιάξω όπως τα τραγούδια στο www.kithara.vu .

Τί σημαίνει αυτό? Οτι θέλω να αλλάζω το κλειδί και να γίνεται το ανάλογο transpose στα ακκόρντα, σε όλο το έγγραφο. Εχετε καμια ιδέα?

17
Δεν ξέρω αν φταίω εγώ, αλλα έχω την εντύπωση οτι 2 κομμάτια του Vai, που ακούω αυτό το καιρό είναι ίδια σε δομή , και επειδή μου έχει κολλήσει στο μυαλό...

Είναι τα
Die to Live
και το
State of Grace


Να διευκρινίσω οτι δε μιλάω για ομοιότητα ώςε προς τι δε μπορώ να τα ξεχωρίσω (ΝΤΑ!!!!!!). Κυρίως στη δομή του κάθε κομματιού, πιστεύω οτι το κεντρικό μοτίβο το Die to live είναι πανομοιότυπο με το άλλο...Γνώμες?

18
Καλησπέρα σας

Όντας κάτοχος του παραπάνω μπάσου είχα επι χρόνια το εξής ζήτημα: Το μπάσο έχει 2 μαγνήτες, και ο συνολικός έλεγχος γίνεται απο 2 volume pots, ένα tone, και ένα phat EQ, το οποίο είναι ουσιαστικά το ενεργό τμήμα του ήχου, και μέχρι τώρα το μόνο που έχω καταλάβει οτι κάνει είναι να δίνει λίγο ένταση και κάπως όγκο.

Το ζήτημα που με ξυνίζει απο το 2004 που το αγόρασα είναι η ύπαρξη 2 volume. Αυτό που ήθελα απο την αρχή είναι να αντικαταστήσω τα 2 volume με
Α)Ενα ποτενσιόμετρο το οποίο θα λειτουργεί ως crossfader\balance και θα ελέγχει την αναλογία της έντασης μεταξύ των 2 μαγνητών
Β)Ενα master ουσιαστικά volume με το οποίο θα ελέγχω την συνολική ένταση.

Kαι σα καλό παιδί κατέβασα και το διάγραμμα της καλωδίωσης του μπάσου


Μεχρι ένα σημείο, καταλαβαίνω οτι πρέπει σε έκαστη απο τις 2 τριάδες του καινούργιου ποτενσιόμετρου, να φέρω τη συνδεσμολογία έκαστου volume. Αυτό που δε καταλαβαίνω, είναι το σε ποιό σημείο και ΠΩΣ συνδέεται το παλιό ποτενσιόμετρο το οποίο θα έχει το ρόλο του master volume.

Εκανα μια απόπειρα να δώ το σχεδιάγραμμα του ίδιου μοντέλου της επόμενης χρονιάς, το οποίο έχει balance, αλλα το σύστημα είναι τελείως διαφορετικό. Πολύ πιθανό πάντως, σε αντίθεση με μένα, όποιος το δεί να διαφωτιστεί.

Αυτό που έβγαλα σά συμπέρασμα είναι:
1)Στο σχεδιάγραμμα του μπάσου ΜΟΥ, μετά το tone, αυτό που λέει "black" είναι η γείωση, ενώ το "green" είναι αυτό που στέλνει το σήμα.
2)Στο 2ο σχήμα, μεχρι ΚΑΙ το απλό volume είναι αυτό που θέλω. ΑΝ καταλαβαίνω καλά, το αριστερό απο τα 2 καλώδια που φεύγουν απο το απλό volume είναι η γείωση, και το δεξί το σήμα.

Οπότε το συμπέρασμα που βγάζω είναι οτι ακολουθώ το 2ο σχήμα μέχρι το απλό volume. Εκεί στέλνω τη γείωση στο πάτο του tone, παρέα με το ένα άκρο του πυκνωτή, και το hot ας πούμε μέρος στο μεσαίο pin του tone. Απο το μεσαίο pin του tone θα πάρω το καλωδιάκι και θα συνεχίσω το πρώτο σχεδιάγραμμα θεωρώντας το το green καλώδιο για να το στείλω στο χοντρο-pot (Phat-EQ), ενώ η γείωση απο το όλο σύστημα θα πάει εκεί που κατέληγε το black απο το tone στο πρώτο σχήμα.

Αμα είναι πείτε να απλώσω κοτετσόσυρμα για τα μπουκάλια που θα μου πετάξετε ;D ;D ;D

Ευχαριστώ.

19
Εδώ λοιπόν είναι μια ιδέα που είχα "γράψει", σε μια προσπάθεια να κάνω κάτι σε μελωδία και συνοδεία. Μαζί μου, στα ντράμς, ο ZOOM 707ΙΙ, απο τους σταθερότερους ντράμμερ που γνώρισα ποτέ...

Υπάρχει μια σαφής έλλειψη μπάσων και αυτό γιατι το καημένο 8" ηχείο μου δεν είναι για πολλά πολλά...

Λάβετε φάγετε...
Τούτο
εστί η βαρεμάρα μου....

Σχόλια για τις κουβέρτες και το πως έχω ξαπλώσει το ηχείο του στερεοφωνικού μου δεν είναι δεκτά.

20
Καλησπέρα.

Τις προάλλες έγινα κάτοχος 2 μαγνητών BareKnuckle, οι οποίοι με άφησαν με  πολύ καλές εντυπώσεις.

Τους τοποθέτησα μόνος μου στην Ibanez μου, αλλά αποδείχθηκε ότι η κιθάρα χρειαζόταν routing το οποίο και έκανα.Πρόχειρα. Η κιθάρα παίζει, αλλα επειδή είναι η αγαπημένη μου, θέλω να είναι στην εντέλεια.Οπότε ψάχνω μάστορα ο οποίος να κάνει τη διαδικασία του routing και της τοποθέτησης μαγνητών καθότι δε θεωρώ τη δουλειά του πρωτάρη ιδιαίτερα καλή. Τη δικιά μου δουλειά δλδ.

Προτού μου προτείνεται το γνωστό Enigma.gt, να ενημερώσω ότι αποτελεί κατα κύριο λόγο την πρώτη μου επιλογή, αλλά καθότι έχει πλέον μεγάλη αναμονή, θέλω να δώ τι άλλες επιλογές υπάρχουν ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

21
Καλησπέρα...

ΚΑτάφερα μετα κόπων και βασάνων να τοποθετήσω τους 2 Bare Knuckle που αγόρασα.Καθότι όμως πρέπει να τους καλωδιώσω, οποιαδήποτε πρόταση σε αυτό το τομέα, είναι ευπρόσδεκτη.

Σαν ηλεκτρικά΄, έχω 2 500ρια push/pull και έναν πενταθέσιο απλό επιλογέα..Καθότι είμαι σε φάση πειραματισμού, δεν έχω κάτι συγκεκεριμένο να πώ σε ήχο, περιμένω προτάσεις για καλωδίωση...
Αυτό που θέλω να βάλω είναι:
1.Bridge serial
2.Bridge Parallel
3.Neck+Bridge
4.Neck Parallel
5.Neck serial.

To κάθε  push/pull να splitάρει το κάθε humbucker...Είναι περίεργο?Γίνεται? Δε μπορεσα να βρ΄ωκάτι σχετικό και τα περισσότερα διαγράμματα έχουν τον 5θέσιο superswitch.

22
Όπως λέει και ο τίτλος, και με αφορμή του θέματος  "Τα πάντα για τη κλασσική κιθάρα", καθώς και τον εκτενή διασκορπισμό των θεμάτων που αφορούνε τη κλασσική κιθάρα, έχω και καιρό στο μυαλό μου τη δημιουργία ενός πίνακα που θα ειδικεύεται στη κλασική κιθάρα.

Το πρόβλημα, όσο μπορώ να το εκλάβω εγώ, είναι οτι όπως και στην ηλεκτρική κιθάρα, έχει μια πληθώρα θεμάτων που την αφορούνε, σε κάθε θέμα δεν υπάρχει η ποικιλία προβληματισμών. Ούτε υπάρχουν 100 είδη πένας, ούτε 200 τύποι ενισχυτών, άλλα απο την άλλη η συγκέντρωσή τους σε ένα θέμα είναι λίγο....εβαπορέ κατάσταση. Ολα σε ένα θέμα.

Οπότε σε αρχική φάση, η ιδέα που είχα, και δε ξέρω αν είναι εφικτή, είναι να μην έχουμε ένα ξεχωριστό πίνακα με θέματα τεχνικών κλασσικής κιθάρας, αλλα αν μπορεί να υπάρξει ένα κλειδωμένο θέμα, στο οποίο να υπάρχουν σύνδεσμοι που θα εμφανίζουν π.χ. το πίνακα με τις τεχνικές, φιλτραρισμένο όμως με το να φαίνονται μόνο τα θέματα της κλασικής κιθάρας.

Είναι ένα θέμα που σηκώνει συζήτηση, αλλα προσωπικά, και πιστεύω κάποιος κόσμο, θα ήθελε να υπάρχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα στο τομέα της κλασικής κιθαρας. Αν μη τι άλλο, αν υπάρχει κάποια ιδέα για το πώς θα μπορούσε να απεγκλωβιστεί απο το χαώδες ένα θεμα, είναι ευπρόσδεκτη.

23
Αν και γκ**λωμένος με τις 7χορδες, έχω άχτι μια 6ρα, καθότι θέλω μια 2η κιθάρα.
Σε ότι αφορά την εμφάνιση, θέλω reverse headstock-maple fretboard.

To Floyd και οι 2 διπλοί μέχρι τώρα με καλύπτουν. Και όσον αφορά τον ήχο, ψάχνω κάτι σε metal oriented.

Επίσης έχω καλομάθει απο το λαιμό της Ibanez

Η αλήθεια είναι πως έχω βρεί μια κιθάρα, αυτό που όμως με απασχολεί είναι το αν μπορώ να βρώ κάτι που να παρέχει τα ίδια σε εμφάνιση και ήχο, αλλα στα ίδια λεφτά να έχει καλύτερη απόδοση ποιότητας/τιμής.

http://www.bcrich.com/gunslinger_retroBlade.asp


24
Σκέφτηκα όνομα για μαγαζί.
thUnderWorld
Επικάδικο
Δίπλα απο το UnderWorld
Οταν ήμουν μικρός, νόμιζα οτι αν παίξεις Ντο και Μι ταυτόχρονα θα ακουστούν σα Ρε
Κάποτε έπεσα απο το ποδήλατο
Αλλα το αγαπημένο μου action figure απο όλα τα παιχνίδια ήταν το ανθρωπάκι Lego Technics
Είχε τις καλύτερες κλειδώσεις.
Βέβαια αναγκάστηκα να προσθέσω μερικές γιατι αυτές που είχε στα χέρια, δεν ήταν αρκετες
Άραγε είναι σημάδι διαταραχής για ένα παιδάκι να τροποποιεί ανθρώπινα σώματα που απεικονίζονται απο παιχνίδια για να τα φέρει στα μέτρα του?
Πάντα έτρωγα τη κοτόσουπά μου.
Και πάντα σιχαινόμουνα όταν έβρισκα κόκαλα.Ηταν το μόνο πράγμα που με έκανε να μη τρώω τη σούπα μου.
Με θυμάμαι στα πάρτυ της αδερφής μου, που μου έλεγε να είμαι και γω, να προτιμώ να κάθομαι στο δωματιό μυο
Δε μου αρέσει ο πολύς κόσμος.
Ρηχή επικοινωνία σε ποσότητες.Πάντα προτιμούσα τους δεσμούς που αναπτύσονται μεταξύ λίγων ανθρώπων
Είναι αστείο πόσο απρόσωπα ζούμε.
Στοιβαγμένοι σε κάθετα νεκροταφεία στο φέρετρο που λέγεται "ανθρώπινο σώμα"
Θεωρώ ότι όταν πεθαίνεις απλά βάζουν το φέρετρό σου σε ένα ξύλινο
Δε πρόκειται για κανένα λόγο να δώ βίντεο τώρα.
Αν ζούμε σε κάθετα νεκροταφεία, δεν είναι ειρωνεία το οτι αποτελούμε ένα απίστευτα πιο δυναμικό σύστημα απο ότι το συμβατικό νεκροταφείο και παρόλα αυτά, αποσυντεθόμαστε πιο γρήγορα?
πιο αργά ήθελα να πώ
Θα έπρεπε να βουτήξω τη γλώσαα μου στο μυαλό μου πριν μιλήσω.
Αλλα τη τελευταία φορά που το έκανα έπρεπε να ξαναμάθω sweep
Το ξέχασα
Τώρα θέλω αυτά που έγραψα να τα αποθηκεύσω.Το να μου τα στείλω, αποτελεί άραγε μια αιωνιότητα?
Αν τα κρατήσω για πάντα, θα είναι για μένα αιωνιότητα, αλλα για κάποιον άλλο, ένα τίποτα στο χρόνο
Που μας οδηγεί στο συμπέρασμα οτι όσους κρυστάλλους χαλαζία και να συγχρονίσουμε, δε θα κάνουμε ποτε το χρόνο δικό μας.
Απλά θα θεωρήσουμε την ανεξέλεκτη τρίχα απο τη μασχάλη του, ιδιοκτησία μας.
Που όταν αφήσουμε το ψευδοφέρετρο για το συμβατικό, θα τη χάσουμε
Αρα ο χρόνος δε μας άνηκε ποτε
Γιατί νομίζουμε οτι μας ανήκει ?
Αν οι αντίχειρες μας ήταν μια εξέλιξη, η οποιαδήποτε σκέψη ιδιοκτησίας, είναι το αντίθετο
Η ιδέα οτι αν έχουμε κάτι στη κατοχή μας όσο διαρκεί η ζωή μας, αντιστοιχεί στο δικό μας "για πάντα"?
Το οτι τεντώσαμε το "πάντα" στη διαρκεια της δικιάς μας ζωής, είναι απο τις υπέρτατες εκδηλώσεις τις ανθρώπινης υπεροψίας
Πσσ....Εχει φύγει κατευθείαν στο "Δικοί μας στίχοι και ποιήματα"
Πσσ...Ξέχασα οτι δε τα ανεβάζουμε εδώ...

25
Όπως καταλαβαίνετε αναζητώ αξιοπρεπές Backing του κομματιού...Το μόνο διαθέσιμο που βρήκα, είναι ελαφρώς επιταχυμένο, αρκετά δε για να με ταλαιπωρήσει όντας Παλαιών Πατρών Αμπαλος...

Όσοι πιστοί προσέλθετε...

Σελίδες: [1] 2 3