Σελίδες:
  • #26 από Evangelos 123 στις 31 May 2007
  • πολλές φορές θα σου γεννηθούν απορίες οι οποίες δεν υπάρχουν στο internet ή δεν μπορεί να απαντηθούν εκεί!σίγουρα κάποια στιγμή θα απευθυνθεί κάποιος θέλει δεν θέλει σε δάσκαλο!αν δεν γίνει αυτό τότε κάτι πάει στραβά!

    υ.γ. βέβαια με βιβλία του troy stetina και καμια 10αρια video lessons ενα βιβλίο με ακόρντα και κλίμακες και 2-3 'ωρες την ημέρα κάτι γίνεται!
    με παραπάνω από 3ώρες την ημέρα...καίγεσαι!
  • #27 από jaymz21 στις 31 May 2007
  • παιδεια,ενταξει,καλο το ωδειο αλλα οταν μαθαινεις μονος η μοθσικη αντικατοπτριζει την προσωπικοτητα σου,το παιξιμο σου εχει την δικη σου σφραγιδα!το πιο ευκολο κ το πιο απλο ειναι να πας σε ωδειο ομως αλλη μαγκια ειναι να λες οτι τα εχεις καταφερει μονος!
  • #28 από Chris2004 στις 31 May 2007
  • Το μουσικό όργανο δεν είναι ποδήλατο που τρώς 2 τούμπες και στο τέλος μαθαίνεις. Για να βγάλεις προς τα έξω την προσωπικότητά σου θέλει σωστές βάσεις όσον αφορά και τη τεχνική και την θεωρία.

    Το ωδείο/δάσκαλος, δεν είναι το πιό εύκολο, κάθε άλλο θα έλεγα, θέλει πολύ μελέτη και συνεχώς σου βάζουν νέες προκλήσεις όσων αφορά τη τεχνική σου.
  • #29 από ΒΑΣΙΛΙΗΣ(ΧΟΥ. ΜΟΥ.) στις 31 May 2007
  • Το μουσικό όργανο δεν είναι ποδήλατο που τρώς 2 τούμπες και στο τέλος μαθαίνεις. Για να βγάλεις προς τα έξω την προσωπικότητά σου θέλει σωστές βάσεις όσον αφορά και τη τεχνική και την θεωρία.

    Το ωδείο/δάσκαλος, δεν είναι το πιό εύκολο, κάθε άλλο θα έλεγα, θέλει πολύ μελέτη και συνεχώς σου βάζουν νέες προκλήσεις όσων αφορά τη τεχνική σου.
    Πολυ σωστα!
    Ειδικα αν πας σε επαγγελματια μουσικο που θα σου μαθει να παιζεις μουσικη με ολη την εννοια της λεξης και οχι σε κανεναν ασχετο που θα σου μαθει μονο μερικα τραγουδια τα οποια θα νομιζεις οτι τα παιζεις σωστα.Ο σωστος δασκαλος ξερει παρα πολλα και αν εχεις την υπομονη να στα μεταφερει( γιατι δεν ειναι τοσο ευκολο οσο νομιζουν αρκετοι) τοτε θα μαθεις να παιζεις.
  • #30 από HeavyHead στις 04 Nov 2007
  • ωδειο να παρεις τισ βασεις,η συνεχεια ομως μονος
  • #31 από ScullShot στις 04 Nov 2007
  • Μόνος σου! εγώ μόνος μου έμαθα κιθάρα  :P το καλό με τον δάσκαλο είναι ότι σε βάζει σε μια διαδικασία να μελετήσεις πράγματα ενώ από μόνος μου βαριέμαι να τα μελετήσω :P
  • #32 από Σταυροφόρος στις 05 Nov 2007
  • Εγώ από το δάσκαλό μου στο Ωδείο όπου πήγα για δύο χρόνια έμαθα εκτός από το να κατανοώ και παίζω ένα κομμάτι να να το το απλοποιώ τόσο όσο χρειάζεται κάθε φορά για να είναι στα μέτρα μου και να βάζω μέσα του το στοιχείο μου.

    Μάλλον εγώ θα προτιμήσω το δάσκαλο και όχι τόσο το Ωδείο γιατί τον άνθρωπο τον ήξερα από πριν.
  • #33 από kurdt kobain :-) στις 06 Nov 2007
  • ολομοναχος απο 3η γυμνασιου και στη 2α λυκειου με την μπαντα μου για ακροαση στο σκουλγουειβ...
    οχι οτι το θεωρω κανενα σπουδαιο φεστιβαλ απλα νιωθω υπερηφανος για το οτι ενω 3η γυμνασιου  δεν ηξερα καν πως να πιασω την κιθαρα,εφτασα μεσα σε 1,5 χρονο να γραψω τραγουδια και μεσα σε 2 χρονια να τα τελειοποιουμε με την μπαντα μου για να ειναι μεσα στα 50 απο τα 170 αν θυμαμαι καλα που διαλεχτηκαν τοτε...
    αλλωστε συμμεριζομαι την αποψη του βασιλη παπακ/νου ''οση σχεση εχει η εκκλησια και οι παπαδες μας με την θρησκεια,αλλο τοση εχουν και τα ωδεια μας με την μουσικη...''
  • #34 από Δημήτρης (Gear) στις 06 Nov 2007
  • Δυστυχώς ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κανείς πόσο απαραίτητη είναι η διδασκαλία της μουσικής και του οργάνου από επαγγελματίες είναι όταν το βιώνει.
  • #35 από MACMISIAS στις 07 Nov 2007
  • Είμαι αυτοδίδακτος , αλλά για να πω του στραβού το δίκιο ,θα χρησιμοποιήσω τη φράση ενός από τους μεγαλύτερους σχεδιαστές  κόμικς , όταν τον ρώτησαν κατά πόσο χρειάζονται οι σχολές σχεδίου .
    " Ο αυτοδίδακτος , έχει έναν ηλίθιο δάσκαλο "...
  • #36 από danost στις 28 Oct 2012
  • ωδειο "δαγωτο"!!!!
  • #37 από freemind στις 28 Oct 2012
  • ωδειο "δαγωτο"!!!!

    Εχεις μια ευκαιρια να επιχειρηματολογησεις πανω σε αυτο! Το "δαγκωτο" δεν ειναι επιχειρημα, ουτε προτρεπει καποιον να παει σε ωδειο. Με τον τροπο σου προσβαλεις την ωδειακη εκπαιδευση, αντι να προσφερεις κατι σε αυτην!
  • #38 από hot_sauce (φλουτσ) στις 29 Oct 2012
  • ωδειο "δαγωτο"!!!!

    όπως λέμε "ξυλάκι παγωτό"?
  • #39 από dimism στις 01 Nov 2012
  • η μουσικη εχει παραδοση και ιστορια χιλιαδων χρονων και οταν καποιος παει να αρχισει μονος του απλα δεν γινεται!
    και genius να ειναι καποιος πρεπει πρωτα να μαθει τους κανονες και πως γινεται!


    συμβουλευω ωδειο αλλα για οσο θες εσυ!


    Ελπιζω να βοηθησα..
  • #40 από hot_sauce (φλουτσ) στις 02 Nov 2012
  • η μουσικη εχει παραδοση και ιστορια χιλιαδων χρονων και οταν καποιος παει να αρχισει μονος του απλα δεν γινεται!
    και genius να ειναι καποιος πρεπει πρωτα να μαθει τους κανονες και πως γινεται!


    συμβουλευω ωδειο αλλα για οσο θες εσυ!
    εφ'όσον τότε το μόνο που χρειάζεσαι είναι κάποιον να σου δείχνει, γιατί όχι ιδιαίτερα?
  • #41 από Vaiking στις 02 Nov 2012
  • Ως κιθαρίστας που ξεκίνησα μόνος μου και μετά πήγα σε ωδείο και τώρα ως καθηγητής σε ωδεία έχω να πω τα εξής (τα έχω ξαναπεί βέβαια αλλά δε πειράζει)..

    Σε καμμία περίπτωση μόνος σου!! Τα σχεδόν βέβαια λάθη στην τεχνική δημιουργούν τέτοιες κακές συνήθειες που είναι δύσκολο να κοπούν ακόμα και αν μετά πας σε ωδείο. Τώρα αν επιλέξεις ιδιαίτερο μάθημα ή ωδείο, είναι προσωπικό ζήτημα αλλά σε καμμία περίπτωση μόνος σου!!

    Τώρα όσον αφορά στο ιδιαίτερο μάθημα. Αν απευθυνθείς σε κάποιον επιβεβαιωμένα πολύ καλό δάσκαλο (έχεις πάρει πολλές γνώμες) και έχεις δει τους μαθητές του (άρα τη δουλειά του), οκ! Αλλιώς, αυτή η "ελευθερία" στη διδακταία ύλη δε σημαίνει πως είναι απαραίτητα και κάτι θετικό... Π.χ. το να σου δείξει ο δάσκαλος απο το 5ο μάθημα το "Fear Of The Dark" επειδή εσύ του το ζήτησες και να πληρώνεις επι 8 μήνες και βάλε για να το ψιλοπαίξεις, δεν κάνει το δάσκαλο καλό... Απατεώνα τον κάνει!! Και αυτά ΔΕΝ είναι σπάνια φαινόμενα! Έχω χάσει κάμποσους μαθητές επειδή δεν ήμουν απατεώνας αλλά κατα τη γνώμη τους δεν ήμουν καλός δάσκαλος. By the way... κανείς τους δεν παίζει κιθάρα πλέον...

    Όσον αφορά τώρα στα ωδεία. Σαφώς και για να παραμείνεις σε ένα ωδείο για περισσότερα απο 5 χρόνια (όχι 2-3, τουλάχιστο στην κλασική κιθάρα) προφανώς έχεις βλέψεις για πτυχίο. Αν δεν έχεις, μπορείς να σταματήσεις. Αλλα και να σταματήσεις, (και πάλι μιλάω για κλασική κιθάρα) ας μη νομίσεις πως μπορείς να προχωρήσεις και πολύ χωρίς το δάσκαλο. 5 χρόνια σπουδών ΔΕΝ είναι αρκετά για να καταφέρεις να παίξεις π.χ. το "La Catedral" του Barrios, ή τις "Variations" του Sor, ακόμα και το "Asturias" του Αlbeniz ή το "Requerdos De La Alhambra" του Tarrega, δηλαδή κομμάτια που όλοι οι κλασικοί κιθαρίστες θέλουν να παίξουν. Αν κάποιος θέλει απλά να παίξει το "Nothing Else Matters" οκ! Μπορεί και χωρίς δάσκαλο μετά απο κάποια λίγα χρόνια μαθημάτων!

    Όσον αφορά στην ύλη των ωδείων, υπάρχει τεράστιος όγκος κομματιών που μπορεί να παίξει ένας μαθητής οποιουδήποτε επιπέδου και μάλιστα πολύ καλά κατανεμημένα ανα βαθμό δυσκολίας. Όταν βέβαια κάποιος εξετάζεται για να περάσει σε κάποιο επίπεδο, υπάρχουν κάποια standards. Πχ. για να μπει κάποιος στη Μέση, οφείλει να παίξει και ένα κομμάτι με την τεχνική του tremolo, κανείς όμως δε του επιβάλλει ποιο κομμάτι τρέμολο θα παίξει. Πρέπει να παίξει και Bach. Όχι λόγω Bachολαγνείας, αλλά γιατί είναι ο κορυφαίος εκπρόσωπος μιας εποχής (Baroque) και ενός ιδιαίτερου τρόπου σύνθεσης (πολυφωνία) που ένας κιθαρίστας οφείλει να γνωρίζει να παίζει. Κανείς όμως δε του επιβάλλει ποιο μέρος απο ποια σουίτα θα παίξει. Υπάρχουν επιλογές. Μη νομίσει κάποιος δηλαδή πως σε όποιο ωδείο και να παει η διδακταία ύλη είναι "κονσέρβα" και πως όλοι οι μαθητές παίζουν ακριβώς τα ίδια πράγματα σα ρομποτάκια! Τη δεκαετία του '50 μπορεί να συνέβαινε κάτι τέτοιο (τότε βεβαίως έβαζαν και αυγά στη μασχάλη του μαθητή για να κρατήσουν τον αγκώνα κοντά στο σώμα!! ), πλέον όμως δε συμβαίνει κάτι τέτοιο.

    Απο εκεί και πέρα... βεβαίως υπάρχουν ωδεία και ωδεία. Δεν αντιλέγω. Υπάρχουν διαφορές και αυτές είναι κυρίως θέμα ιδιοκτήτη-διευθυντή. Αν αυτοί είναι ψιλοαπατεώνες, τότε και το ωδείο είναι για κλάμματα. Αν είναι σοβαροί και υπεύθυνοι άνθρωποι, τότε και το ωδείο είναι σοβαρό. Κοινώς συμβαίνει ό'τι συμβαίνει και οπουδήποτε αλλού!

    Αν τώρα βέβαια κάποιος απορρίπτει γενικώς τα ωδεία και τους δασκάλους γιατί νομίζει πως ενώ μπορεί να μάθει άμεσα όλα όσα γουστάρει να παίξει, οι "παλιοδάσκαλοι" τον τραινάρουν για να του παίρνουν τα λεφτά, αυτό δεν είναι πρόβλημα των δασκάλων ούτε των ωδείων... Είναι καθαρά πρόβλημα στο μυαλό του μαθητή. Ας καθίσει μόνος του, ας σπάσει τα μούτρα του (εκτός και αν είναι τρομερά μεγάλο ταλέντο) και ας πάει μετά στο ωδείο ή στο δάσκαλο να μάθει να παίζει.  Και ας τραβάει μετά ο δάσκαλος τα μαλλιά του για να διορθώσει όλες τις κακές τεχνικές!!!

    Αν βέβαια, το μόνο που θέλει κάποιος είναι να μάθει να παίζει το "Να μ' αγαπάς" στην παραλία (και οι άλλοι να του τρώνε τα γκομενάκια όσο αυτός παίζει  :P ), τότε πάω πάσο! Αυτό μπορεί να το παίξει κάποιος και χωρίς δάσκαλο.

    Αυτά τα ολίγα  :)
Σελίδες: