Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - groovymood

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 50
1
armagedon, vag, tsirigotis, profsokin, ευχαριστώ πολύ παιδιά.    :)


Μου φαίνεται πάρα πολύ δύσκολο να φτιάξω drums με software, αλλά λέω να ασχοληθώ προσεχώς με addictive


Κοίταξε, τα περισσότερα όπως και το addictive έχουν μπόλικους ρυθμούς έτοιμους, δικούς τους.
Αν κανένας ρυθμός δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλεις , φορτώνεις τον κοντινότερο σε αυτό που θέλεις και με το "μολυβάκι" κάνεις τις απαραίτητες μικροδιορθώσεις (σβήνω μιά μπότα απο εδώ, την μετακινώ πιο πέρα, κλπ)


Ορίστε κι ένα πιο φρέσκο...(στο οποίο για να φτιάξω τον ρυθμό όπως τον θέλω έφαγα αρκετή ώρα...)   ;) [size=78%] [/size]


https://soundcloud.com/longshadow/a-gloomy-state-of-mind




2
Το Helping hand ειναι ανετα lounge music σε καποιο παραθαλλασιο μπαρ που παιζει χαμηλη μουσικη! Χαλαρο, εχει το σημειο που φορτωνει ( στο ενδιαμεσο σολο ) και παλι επιστρεφει στο αρχικο riff.

Το Lond Shadow ειναι εξισου lounge-ιστικο και φαινεται αρμονικα πιο δουλεμενο ( εννοω ως προς την "αλληλοσυμπληρωση" των takes των κιθαρων ).

Ωραιες παραγωγες και τα δυο. Μ'αρεσει που στο ενα η μιξη των drums ειναι απο την οπτικη των ακροατων και στο δευτερο απο την οπτικη του drummer ( τεινω προς το δευτερο γιατι στην ουσια ειναι ο μονος που ακουει πραγματικα στερεοφωνικα την drums ). Ειναι μια απο τις ανορθοδοξες επιλογες του Addictive στο θεμα των kit και της μιξης που κανει ανα preset.


Thanks... :)
Συνήθως όταν μιξάρω-πανάρω τα τύμπανα δεν αφήνω presets τελείως απείραχτα.
Χαίρομαι που πρόσεξες αυτές τις λεπτομέρειες.

3
Thanks guys.  :)


Τα "τεχνικά" της ηχογράφησης.


Μπάσο.... Squier jazz bass vintage modified
Κιθάρα.... Fender cs '51 nocaster
Ενισχυτής.... Mesa Boogie dc-3
Overdrive pedals... ctc ziggy limited, fulltone ocd, barber direct drive ss, barber ltd silver
Μικρόφωνο.... Audio Technica AT4033/SE
Drum beats.... Addictive Drums


Όλα τα effects (modulations, reverbs, delays κλπ) είναι vst.




 

4
Δύο κομμάτια που έφτιαξα τις τελευταίες ημέρες.  :)


https://app.box.com/s/m51868bfg8u94zih99ua


https://app.box.com/s/b9xuvlutqb9f3v9tz4ya

5


Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε. Ο φίλος δεν ήταν φίλος από πριν (είναι ο groovymood) αλλά παιχτικά ήταν σαν δίδυμος αδερφός.


Separated at birth maybe?  ;D


Ωχ, βλακεία μου... δεν συστηθήκαμε με τον άνθρωπο... ακόμα ένα Nickname πήρε μορφή!
Ωραία δάχτυλα ο Groovymood, χόρευαν στην κιθάρα!


Σταμάτα, θα νομίζουν ότι είμαι ο Νουρέγιεφ!  :D


Λοιπόν, εγώ πέρασα πολύ καλά εχθές.
Ήμουν εκεί απο την αρχή μέχρι το τέλος (όταν λέμε αρχή εννοούμε βέβαια την αρχή του soundcheck!  ;) )

Δεν έπιασα σε καμμία στιγμή τον εαυτό μου να βαριέται.
Όλα τα σχήματα είχαν κάτι να σου πούν.
Οκ, άλλοι είχαν πιο επαγγελματικό approach και ήχο, άλλοι πιο ερασιτεχνικό...
Έχεις πχ απο τη μία τον Spyros Delta που έχει φάει κυριολεκτικά τη μισή ζωή του επάνω σε ένα πάλκο και την άλλη μισή μέσα σε ένα στούντιο ζώντας απο αυτά κι απο την άλλη τη μικρούλα (αλλά σούπερ ταλαντούχα) Αναστασία η οποία τώρα ανακαλύπτει πως είναι το να παίζεις ζωντανά μπροστά σε κοινό.

Αυτό για μένα ήταν και μία απο τις "επιτυχίες" της βραδιάς.
Το γεγονός ότι μία μεγάλη παρέα μουσικών μαζεύτηκε για να γιορτάσει το αυτονόητο....Το ότι δηλαδή παίζουμε μουσική κι αυτό είναι η κοινή μας γλώσσα, η κοινή μας διέξοδος.
Ανεξαρτήτως επιπέδου, εμπειρίας, ηλικίας, επαγγελματικής ή όχι ενασχόλησης.

Να πω επίσης και για το μαγαζί ότι ήταν κι αυτό μιά ευχάριστη έκπληξη...(αν και μένω δίπλα δεν είχα ξαναπάει).
Ωραίο περιβάλλον, ωραίος ήχος αλλά και "σωστή" ένταση ήχου...(Δεν ξεκουφαθήκαμε)
Thumbs up και για το μαγαζί λοιπόν.  :)




Εντάξει, ίσως λίγο οι drummers να έχουν κάποιες ενστάσεις... ;D ;D

















edit.. Ο Sakis ο Gouzonis ρε παιδιά γιατί δεν ήρθε?...ξέρει κανένας?
:-\

6
@hot_sauce τα πλήκτρα μου είναι όπως και η κιθάρα μου..απλά κάτι να πατάει η φωνή :P 


Η φωνή πάντως πατάει γερά!  :)
Επίσης πιάνεις κάποιες μικρολεπτομέρειες στα γυρίσματα της φωνής που δείχνουν ότι έχεις καλό αυτί.
Στο συγκεκριμένο τραγούδι η δυσκολία για την φωνή σου είναι μάλλον οι χαμηλές του νότες.


Το έχεις πάντως, δούλεψε το.






7
Τελικά η tele κάνει για όλα.  ;D


RICHIE KOTZEN (Poison) - body talk

8
Και οι δύο μαζί... 8)


Albert King With Stevie Ray Vaughan In Session - Born Under A Bad Sign



Μήπως βάζεις πολύ gain?


Στην επόμενη πρόβα κράτα τον ήχο σου σχεδόν καθαρό και απλά τη στιγμή του solo αύξησε την ένταση.


Δεν ξέρω πως ακριβώς ακούγεται το palmer που έχεις, ούτε ξέρω πως ακούγεται το καθαρό του Haze.


Εγώ προσωπικά έχω βολευτεί με το barber ltd το οποίο είναι καταπληκτικό για "πολύ λίγο" drive.
Παίζω σε blues-rock μπάντα και ενώ έχω μία πολύ καλή στρατ και μια πολύ καλή τέλε τον τελευταίο καιρό και στις πρόβες και στα live βγαίνω με humbuckers... :) ;D

9
Χρησιμοποιώ μια Epiphone Flying V Korina, ενισχυτή Marshall Haze Combo και από drive/booster to peod palmer overdrive και το artec dual booster. Θα παρακαλούσα οι ιδέες-προτάσεις σας να αφορούν καλύτερη εκμετάλλευση (κοινώς tweaking) των υπαρχόντων πραγμάτων και όχι αγορά πρόσθετου εξοπλισμού (Ήδη παλεύω να πείσω τον εαυτό μου ότι η απάντηση στο πρόβλημά μου ΔΕΝ είναι μια strat SSS  :-\ ).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων παίδες!

Η απάντηση δυστυχώς είναι μάλλον μία στρατ, αλλά θα μπορούσες τουλάχιστον να κάνεις το εξής...

Ψάξε και βάλε στη θέση neck έναν πάρα πολύ vintage output μαγνήτη.
Στη δικιά μου κιθάρα έχω προτιμήσει έναν seymour duncan seth lover model.
Σε συνδυασμό με ένα σετ χορδών που κρατάνε το σκάσιμο που έχουν οι φρεσκοφορεμένες χορδές για κάμποσο χρόνο (εγώ πχ χρησιμοποιώ elixir) θα έχεις έναν ήχο με περισσότερη ατάκα που θα ακούει περισσότερο τις δυναμικές της πένας και θα έχει κατά κάποιο τρόπο single coil qualities. (Θα μοιάζει ίσως λίγο με p-90)

Σίγουρα ο ήχος δεν θα είναι κόπια srv αλλά θα είσαι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση για αυτά που υποψιάζομαι πως θες να παίξεις.

Α, και μην ξεχνάς ότι το είδωλο του srv, ο άνθρωπος απο τον οποίο "έκλεψε" ένα μεγάλο μέρος της φρασεολογίας του, έπαιζε με flying V.  ;D

10
Το delay έτσι όπως έχει χρησιμοποιηθεί σου έχει χαλάσει τον ήχο αντί να τον "φτιάξει".
Θα έλεγα να χαμηλώσεις το πόσο ακούγεται η επανάληψη του delay και να ανοίξεις και λίγο το τέμπο (πάνω απο 300-350ms) γιατί τώρα μπερδεύεται πολύ με τον βασικό σου dry ήχο.


Θα προτιμούσα να είχες παίξει λιγότερα, ή έστω τα γρήγορα σημεία να είχαν πατήσει κάπως καλύτερα.


Όχι ότι ήταν κακό βέβαια... :)

11
Έλεος ρε παιδιά...

To θέμα πάει στον κάδο.

Sorry guys αλλά όταν αντιλαμβάνομαι ότι κάποιος μας δουλεύει (όλους μας, ανεξαιρέτως) νιώθω ότι πρέπει να πω κάτι.

Το έχω ξανακάνει στο παρελθόν  και θα το ξανακάνω και στο μέλλον

12
groovymood
Διεθνή Βραβεία: 0 (αν μας διαφεύγει κάτι, διορθώστε μας)
Διεθνείς Διακρίσεις: 0 (αν μας διαφεύγει κάτι, διορθώστε μας)
Επίσημες κυκλοφορίες άλμπουμ διεθνώς: 0 (αν μας διαφεύγει κάτι, διορθώστε μας)
Αριθμός οπαδών στα social media: Ασήμαντος (αν μας διαφεύγει κάτι, διορθώστε μας)
Αγαπημένη ενασχόληση: Κράξιμο επιτυχημένων καλλιτεχνών σε φόρουμ.


Ούτε διεθνή βραβεία έχω ούτε διεθνείς διακρίσεις.
Η μπάντα στην οποία παίζω τώρα δηλώνει ερασιτεχνική (τα μέλη δλδ έχουν κάποιο άλλο βασικό επάγγελμα, δεν ασχολούνται αποκλειστικά με τη μπάντα).

ΟΜΩΣ, ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΨΑΧΤΗΡΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΒΙΝΤΕΟΣ ΑΠΟ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ.
όπως πχ αυτό...

Loose Rag - "I'll Never Play The Blues", live at Vinlion Club



Μπορώ να σου πω ποιό ήταν το τελευταίο λάιβ που έπαιξα όπως και ποιό θα είναι το επόμενο για να έρθεις να με ακούσεις.
Εσύ μπορείς να κάνεις το ίδιο?
θα βρεις επίσης και αρκετές φωτογραφίες των μελών της μπάντας διασκορπισμένες στο διαδίκτυο.


Στη δική σου περίπτωση όμως δεν υπάρχει τίποτα.
"Ένας πολυβραβευμένος συνθέτης διεθνούς φήμης με πάνω απο 1.000 live εμφανίσεις" και το μόνο που υπάρχει είναι μια φωτογραφία ενός ανθρώπου με ένα καπελάκι?

Ποιός κοροιδεύει ποιόν λοιπόν?!  ;)


13


Οσον αφορα το International Composition Competition που εγινε στο Βολο...δεν ξερω πως οριζεται καποιος ως multi award composer, arranger, orchestrator, κλπ αλλα απεχει αρκετα απο τα δικα μου κριτηρια.

Θα σου δείξω τώρα πως ορίζεται.
Ιδού τα αποτελέσματα του "διαγωνισμού"...


5th COMPOSITION COMPETITION VOLOS 2007
Category digital dance music

1st prize.....Chrisoula Mischou (Kavala, Greece)
2nd prize.... - (τίποτα, κενό)
3rd prize.....Sakis Gouzonis


6th COMPOSITION COMPETITION VOLOS 2008
Category digital dance music

1st prize.....Chrisoula Mischou (Kavala, Greece)
2nd prize.... - (τίποτα, κενό)

3rd prize.....Sakis Gouzonis




7th COMPOSITION COMPETITION VOLOS 2009
Category digital dance music


1st prize.....Chrisoula Mischou (Kavala, Greece)
2nd prize.... - (τίποτα, κενό)
3rd prize.....Sakis Gouzonis




8th COMPOSITION COMPETITION VOLOS 2010
Category digital dance music

1st prize.....Sakis Gouzonis
2nd........(τίποτα, κενό)
3rd........(τίποτα, κενό)

http://www.foudoulis.gr/composition/notifications.htm

Φαίνεται βαρέθηκε η Χρυσούλα να βγαίνει πρώτη, αποσύρθηκε, κι έτσι άνοιξε διάπλατα ο δρόμος για τον Σάκη!! :D ;D

14
Το παρακάτω απόσπασμα είναι απο το official site...

"Sakis has an extensive history of touring and playing live. Up to now, he has given more than 1.000 live performances in many Greek cities and towns, such as Athens, Thessaloniki, Larisa, Volos, Katerini, Trikala, Serres, Kavala, Drama, Korinthos, Karditsa, and Elassona. Many thousands of people have been touched and blessed by his inspiring and full of positive energy music.

Ψάχνω στο youtube να βρω κανένα βιντεάκι απο κάποια απο τις 1.000 εμφανίσεις και δεν βρίσκω τίποτα........μάλλον θα κάνω κάτι λάθος.

Μετά έψαξα να βρώ κάποια φωτογραφία στο google βάζοντας στο search "sakis gouzonis". Δεν βγήκε τίποτα!! (εκτός απο την φωτό με το καπελάκι).

Διεθνείς διακρίσεις και βραβεία, χιλιάδες λάιβ παραστάσεις.......ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ!??

Διάολε, εγώ είμαι μόλις ένα χρόνο με μία μπάντα, έχουμε κάνει καμμιά δεκαριά εμφανίσεις και υπάρχουν τουλάχιστον 10 βιντεάκια και καμμιά πενηνταριά φωτογραφίες στο διαδίκτυο..(και χωρίς να έχουμε και διεθνή βραβεία)  :D ;D ;D

15
Δεν ξερω αν εχω ποσταρει σωστα , παντως η ερωτηση ειναι η εξης.
Διαβαζοντας τα ακορντα καποιου τραγουδιου ειδα ενα ''υψωμενο[?]'' στη μηδενικη δυναμη[αλλά αλγεβρα]. Τι ειναι αυτο?
Οπως καταλαβαινεται ειμαι ημιτασιον μουσικος[?]
ευχαριστω
Γιωργος


Είναι diminished chord.

16


Δεν βαραγε κανεις παίκτης οτι του ερχόταν, και τους ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνεργασία.
Όταν έλεγα ότι το κάθε παιδί έπαιξε αυτά που γούσταρε δεν εννοούσα ότι βάραγε ότι του ερχόταν, μάλλον παρεξηγήθηκα. ;D


Για λόγους ταχύτητας και οικονομίας χρόνου ΚΑΙ χρημάτων , ειχαμε σαν σχέδιο το perf 1 να ειναι απλο ψιλοστραμ παιξιμο, το perf2 πιο walkin' και το perf3 πιο αγριο ροκ.
Αυτό που εννοούσα εγώ είναι ότι πχ για να παίξει κάποιος αυτό που αναφέρεις ως perf3 ίσως θα ήταν καλύτερα να ακούει αυτόν τον "άγριο ροκ" ήχο από το μεγάφωνο του ενισχυτή την ώρα που γράφει, να ξέρει δηλαδή αυτό που παίζει πως ακριβώς ακούγεται από το να υποθέτει πως θα ακουστεί.
Με άλλα λόγια να βρεί κάτι να παίξει στο οποίο θα τον έχει οδηγήσει και ο ίδιος ο ήχος.


Υποθέτω ότι το σκεπτικό ήταν (πέρα από την εξοικονόμηση χρόνου) να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει ακριβώς μα ακριβώς το ίδιο παίξιμο και για τους 3 ενισχυτές, απλά εγώ λέω ότι ίσως θα μετρούσα περισσότερο αυτό που αναφέρω στην παραπάνω παράγραφο από το να υπάρχει identical παίξιμο.


Τώρα, αν το τέστ ήταν διαφορετικό όπου οι συγκρίσιμοι ήχοι θα ήταν πολύ πιο κοντά (όπως τα επιτυχημένα συγκριτικά μικροφώνων που έχεις κάνει στο παρελθόν) τότε το identical παίξιμο θα είχε όντως μεγάλη χρησιμότητα στο να μας βοηθήσει στην σύγκριση.


Δεν εννοώ βέβαια να έπαιζαν τελείως άλλα πράγματα για κάθε ενισχυτή, τα ίδια ρίφφς θα έπαιζαν και για τους τρείς, αλλά σε διαφορετικό take για τον κάθε έναν, ακούγοντας τον.


Όπως έγραψα και προηγουμένως, "ψιλά γράμματα".
Δεν έχω καμία πρόθεση να μειώσω την παρουσίαση που κάνατε, απλά τις σκέψεις μου γράφω...






17
Laney all the way! :)


Μια παρατήρηση...
το κάθε παιδί έπαιξε αυτό που γούσταρε και αυτό που μπορούσε να παίξει, πιστεύω όμως ότι ο τρόπος παιξίματος ίσως έχει να κάνει και με τη μέθοδο ηχογράφησης που χρησιμοποιήθηκε.
Πιστεύω ότι ασυναίσθητα προσαρμόζουμε το παίξιμο μας ανάλογα με αυτό που ακούμε να βγαίνει από το μεγάφωνο.


Τα παιδιά όμως δεν το άκουγαν αυτό απ'ότι κατάλαβα, έπαιζαν ακούγοντας έναν connect ήχο και όχι αυτό που ακούμε εμείς στα clips.
Ψιλά γράμματα θα μου πείς αλλά έτσι για να'χουμε να λέμε... ;D

18
Δεν υπάρχει καμμία "μυστική" ρύθμιση ενισχυτή ειδικά για τέλε.
Παίζεις, ακούς και ρυθμίζεις (μέχρι να σου αρέσει αυτό που ακούς)


Ο τύπος στο βίντεο πάντως τα γράφει λάθος για τους μαγνήτες.
Ο twisted είναι neck και ο broadcaster bridge.

19
Καβαλημένο καλάμι θεωρείται αυτός που λέει ότι είναι ο καλύτερος συνθέτης, τραγουδιστής, κιθαρίστας κλπ κλπ. Εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο.


Φίλε μου, εδώ αυτοχαρακτηρίζεσαι ως...

Ελπίζω αυτή η επανάσταση στην Ελληνική μουσική να συνοδεύσει και την ανανέωση της Ελληνικής κοινωνίας.


Είναι ακόμα πιο "βαρύ"απ'το να έλεγες ότι είσαι πολύ καλός οργανοπαίχτης ή κορυφαίος τραγουδιστής.
In fact είναι ότι πιο πομπώδες έχω διαβάσει στα 4 και πλέον χρόνια που είμαι μέλος εδώ μέσα.




20
...κάτι ριζοσπαστικό για τα δεδομένα της Ελληνικής μουσικής.


Είναι δύσκολο να γεννήσεις ένα δικό σου είδος ανεξάρτητης μουσικής και είμαι χαρούμενος που κατάφερα να κάνω κάτι τέτοιο. Ελπίζω αυτή η επανάσταση στην Ελληνική μουσική να συνοδεύσει και την ανανέωση της Ελληνικής κοινωνίας.


Όταν κάποιος μουσικός υποστηρίζει όλα τα παραπάνω για τον εαυτό του και την δουλειά του, όλοι οι υπόλοιποι μουσικοί του φόρουμ (μετά μάλιστα και απο την ακρόαση του κομματιού) θεωρώ πως έχουμε την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τον συμβουλέψουμε....

"Φίλε μου, ξεκαβάλησε το!!"

Το παραπάνω με όλη την φιλική διάθεση...
Δεν είναι ούτε ειρωνεία, ούτε προτροπή για ιντερνετικό καυγά.


Εξάλλου ίσως με αυτόν τον τρόπο ανοίξουμε και τα μάτια του φίλου ώστε να καταλάβει ότι το εγχείρημα του δεν είναι κάτι που χρίζει τέτοιας διθυραμβικής κριτικής..(η οποία μάλιστα προέρχεται απο τον ίδιο τον δημιουργό!!  ::) ::) :o )

21
Πρόσφατα, για να γράφουμε τις πρόβες στην μπάντα που παίζω, αγοράσαμε αυτό...   http://www.thomann.de/gr/zoom_r16.htm


Μέχρι στιγμής αποδεικνείεται πολύ χρήσιμο εργαλείο, δεν γράφεις απλώς την πρόβα, αν οι πηγές είναι decent φτιάχνεις ένα αξιοπρεπές demo.
Δεν χρειάζεται να έχεις το pc σου μαζί για να γράψεις, πρέπει βέβαια να αγοράσεις μικρόφωνα για τα τύμπανα (αλλά και για τις κιθάρες αν θέλεις να γραφτούν καλά).


Μετά περνάς τα tracks στο pc σου και κάνεις στο daw σου την μίξη όπως θέλεις.


Για να πάρεις μιά ιδέα, το παρακάτω απόσπασμα είναι απο την τελευταία πρόβα, ακολούθησε απο εμένα η μίξη και ένα υποτυπώδες "mastering".


https://www.box.com/s/7d46def21df5dfe1c034




Εντάξει, σίγουρα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα με πιο ποιοτικές προενισχύσεις και κάποια ακριβότερα πυκνωτικά (είναι όλα δυναμικά εδώ, ακόμη και τα overhead..), αλλά για μιά μπάντα που θέλει να κάνει μόνη της ένα ντεμάκι, μιά χαρά το βρίσκω.

22
Έβαλα πρόσφατα στην strat μου Alnico 2 pro στις θέσεις neck και middle (μαζί με έναν ssl-52 στη θέση bridge).
Μέχρι στιγμής δεν έχω παίξει live με αυτούς οπότε οι όποιες εντυπώσεις έχω είναι απο τις 2 πρόβες που έχω κάνει με τη μπάντα.

Τα μόνα "αρνητικά" που μπόρεσα να βρώ είναι ότι ίσως δεν έχουν τόσο μεγάλο δυναμικό εύρος (κομπρεσάρουν δλδ πιο εύκολα απο αυτούς που είχα πριν*), ενώ ίσως να έχουν και λίγο πιο αδύναμα μπάσα.

Απο την άλλη έχουν θα έλεγα έναν πολύ "αναγνωρίσιμο" ήχο.
Αν βάλεις πχ λίγο overdrive στον neck και αρχίσεις να παίζεις, αισθάνεσαι ότι τον ήχο που βγάζεις τον έχεις χιλιοακούσει σε εκαντοντάδες recordings καλλιτεχνών που έπαιζαν με strat.
Επίσης είναι λίγο πιο "ζεστοί" απο άλλους vintage style μαγνήτες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν sparkle (Άλλωστε και ο Albert Lee με αυτούς παίζει...)

*Πριν η κιθάρα φόραγε van zandt σε ssh configuration οι οποίοι φυσικά και δεν πήγαν πουθενά, απλά τώρα έχω 2 loaded pickguards για την ίδια κιθάρα, ένα sss, ένα ssh.

Την πρώτη μέρα που τους έβαλα ηχογράφησα στα πρόχειρα ένα κλιπ, έτσι για να δω πως ακούγονται σε ένα mix...
Είναι ο neck μαγνήτης με ένα crazy tube circuits black magic overdrive...

https://www.box.com/s/773a323c4d10c68293c7


23
http://www.youtube.com/watch?v=tmJQKjmzgC4&feature=player_detailpage#t=96s
Για μένα από τα καλύτερα είναι στη live εκδοχή του "Υπάρχω" από τον Πουλικάκο.



Στο βίντεο ο κιθαρίστας είναι ο Νίκος Εφεντάκης.
Καλό παιδί και πολύ καλός μουσικός!  :)

24
Οποτε μετα απο αυτο, βρεθηκαμε στην... αμηχανη θεση να εντοπισουμε στη μνημη μας κανενα αλλο καλο ελληνικο σολο στην κιθαρα. Δηλαδη που και ο κιθαριστας και το τραγουδι να ειναι ελληνικα -τα οποια δεν πολυφημιζονται για τα σολα τους (γιατι μπορει ο οποιοσδηποτε καλος κιθαριστας να παιζει και σολαρει εκπληκτικα σε ενα ξενο τραγουδι σε διασκευη, αλλα η "πατουρα" του πρωτοτυπου σολο ας πουμε, ειναι ηδη γνωστη και ετοιμη καθως εχει ηδη ερμηνευτει απο κορυφαιους στο ειδος - για να το κανω λιανα δηλαδη, οποιον καλο ελληνα κιθαριστα και να βαλουμε να σολαρει στο comfortably numb φερ'ειπειν, η "πατουρα" ειναι ετοιμη, μπορει ο καθενας να βαλει τον προσωπικο του τονο, αλλα ολοι θα κινηθουν προς αυτο που παιζει ο Gilmour).


Ενώ αυτά που παίζει ο Δρόλαπας στο βίντεο δεν είναι "πατούρα" άλλου!?!   ;D ;D

25
Εφέ / Απ: boost pedal σειρα στο PD.(sorry...)
« στις: 24/07/12, 15:51 »

Εγώ χρησιμοποιώ το vyagra boost (crazy tube circuits) το οποίο εκτός απο τα 25db clean boost που μπορεί να δώσει έχει και ένα αρκετά χρήσιμο παραμετρικό eq το οποίο μπουστάρει-κόβει (+-15db) σε ένα μεγάλο εύρος συχνοτήτων (150-1200 hz)


Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 50