Αποστολέας Θέμα: Αυτό είναι screamer?  (Αναγνώστηκε 6787 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος J

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αυτό είναι screamer?
« στις: 21/06/14, 01:28 »
Καταρχάς... Hello!  ;D

Μέχρις στιγμής δεν έχω ασχοληθεί με πετάλια οπότε είμαι παντελώς άσχετη. Ο ήχος της κιθάρας εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=nHGPt49owxg , στο 2:04 και πέρα, οφείλεται σε screamer? Σε octave... whatever? Σε έναν συνδιασμό πραγμάτων?

Και κάτι άλλο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά αν έχεις software με εφέ από το να αγοράζεις πετάλι για το καθένα εφέ ξεχωριστά? Εννοώ, έχει διαφορά στην ποιότητα, ή κάποιο σπαστικό delay κτλ? Οτιδήποτε πληροφορία σύγκρισης (από ποιότητες μέχρι τιμές, αναφορές για μάρκες πεταλίων και λογισμικών) θα μου ήταν πολύυυυ χρήσιμη.

Τέλος, (αυτό ίσως να είναι λίγο άσχετο με τα εφέ, αλλά όχι και τόσο) σε όσα άτομα που παίζουν κιθάρα, έχω αναφέρει ότι "θα ήθελα να είχα τρέμολο για να κάνω κάποια κόλπα που κάνει πχ ο vai στην κιθάρα", μου έχουν πει ότι "το τρέμολο είναι άχρηστο και σου καμάει και την κιθάρα. Το κάνεις και χωρίς αυτό". ??? Please explain, επειδή εγώ έχω καταλήξει ότi με extreme bending, απλα μου επιτήθεντε οι απολολούσες χορδές και ότιδήποτε άλλο έχω δοκιμάσει συνδιαστικά, απλά δεν είναι το ίδιο. Είναι θέμα τεχνικής ή όντως χρειάζεται το τρέμολο?   
Matomo ga wakaranai

Αποσυνδεδεμένος Spyros Delta

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1117
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • SpyrosDeltaVideos
Απ: Αυτό είναι screamer?
« Απάντηση #1 στις: 22/06/14, 01:26 »
To effect ειναι μαλλον καποιο Octavia fuzz

Oi διαφορες στην ποιοτητα ειναι αισθητες, οταν ολοι οι παραγοντες διαμορφωσης ηχου (παιχτης > πενα > κιθαρα > χορδες > ηλεκτρικα μερη > καλωδιο > πεταλια/εφφε > ενισχυτης > μεγαφωνα > μεθοδος ηχογραφησης > μεθοδος ακροασης της ηχογραφησης) ειναι ιδιου επιπεδου και καπου στη μεση μπει ενας παραγοντας υποδεεστερος.