οκ. Τι ειδους βιβλιο θα σε ενδιεφερε σε πρωτη φαση? να σου προτεινουμε αν ειναι. Αυτοσχεδιασμοι? Τεχνικη? κλιμακες? θεωρια? Ειδος μουσικης?@jackson: σου εστειλα π.μ.
Nikosko συμφωνώ με αυτά που λες. Βέβαια αν μπεις στην διαδικασία του δασκάλου μάλλον ανακαλύπτεις κενά που δεν ήξερες πώς έχεις, ακριβώς για τον λόγο ότι δεν είχες μπει πιο πριν σε άλλες αναζητήσεις. Πάντως όλα είναι αλυσίδα, μπορεί πχ να πεις πως οκ κιθάρα ξέρω και θέλω να μάθω πιο πολύ άλλες κλίμακες πέρα της πεντατονικης και να μάθω τα Major Mode σωστά (τονισμός συγκεκριμενων νοτων ώστε να δίνεται το mood του κάθε Mode, φράσεις στο καθένα κλπ ) και εκεί να δεις πως τελικά θέλει βελτίωση και το alternate picking.. Εκεί νομίζω πως η λέξη στοχευμενα είναι λίγο σχετικό. Οπότε για εμένα σε πρώτη φάση ψάχνεις να βρεις κάποιον να σε βοηθήσει, οργανώνεις το πρόγραμμα σου ώστε να εξοικονομησεις κάποιες ώρες, πας εκεί και μετά βλέπεις πως συνεχίζεις. Μπορεί τελικά να βρεις όλες τις αδυναμίες σου και να πεις οκ πάμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. Από την άλλη μπορεί να ξεκινήσεις και να μην έχει να σου πει τίποτα εσένα ή όλη διαδικασία. Ένα είναι το σίγουρο, πως πρέπει να βρεις χρόνο για μελέτη. Με ότι τρόπο και να προχωρήσεις χρόνο για μελέτη πρέπει να βρεις.
Όντως αν τα ξέρεις αυτά και τα ξέρεις ΣΩΣΤΑ είναι θέμα μελέτης. Μπορείς να ξεκινήσεις με κάποια βιβλία σε πρώτη φάση και βλέπεις αν στην πορεία καλυπτεσαι.. Ο μόνος ενδοιασμός μου είναι κατά πόσο αυτά τα ξέρεις καλά όχι μόνο να τα παίζεις αλλά και το θεωρητικό υπόβαθρο από πίσω. Πχ όταν παίζεις lydian τονίζεις την αυξημένη Τετάρτη γιατί αυτή είναι η νότα που δίνει το συγκεκριμένο ύφος κλπ. Αν όντως τα ξέρει υπάρχουν πολλά βιβλία και μαθήματα μέσω Net που μπορούν να σε βοηθήσουν να ξεκολησεις και κάποια απο αυτά τα έχουν προτείνει σε διάφορα thread.
Επίσης η γνώμη που έχουμε για τον εαυτό μας πολλές φορές διαφέρει απο την πραγματικότητα.Θέλω να πω οτι μπορεί να υπερεκτιμήσουμε ή να υποεκτιμήσουμε τις ικανότητες μας.Ένας δάσκαλος μπορεί να μας φέρει στα ίσια μας!
Και κάτι γενικό. Έψαξα λίγο τα βιβλία που είχα. Ανάμεσά τους ξαναείδα τα 2 βιβλία που έχει βγάλει ο Guthrie Govan. Εϊχα δει παλιότερα κάποια πραγματάκια μέσα από αυτά και τώρα που ξαναείδα το περιεχόμενό τους μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα. Κυρίως το 1ο, που αφορά θεωρία κλπ. Έχει κάποιος ασχοληθεί εκτενέστερα με τα βιβλία του;; Πώς τα κρίνετε;;
Μου έκανε εντύπωση που τα ανέφερες παραπάνω υπονοώντας ότι δεν σου ήταν χρήσιμα, αλλά προφανώς δεν είχες ασχοληθεί ιδιαίτερα.
Σκέφτηκα πως ίσως πρέπει να κάτσω να αφιερώσω χρόνο και να ασχοληθώ λίγο σοβαρά με αυτό το 1ο βιβλίο ή κάτι παρόμοιο. Θα προτιμούσα προτού αποφασίσω να πάω σε δάσκαλο να κάτσω να μάθω κάποια πραγματάκια τέτοιου είδους, να μην είμαι τόσο χαμένος. Πιστεύω θα μου κάνει καλό.
Θα ήθελες να προτείνεις και κάποιο άλλο βιβλίο/α, από τη στιγμή που συμφωνείς κ εσύ ότι του Govan είναι καλά; Θέλω να πω, ίσως ταιριάζει το σκεπτικό μας.
Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?
Αν θες κάτι επιπλέον/διαφορετικό του Govan, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα βιβλία του Stetina. Ψάξε λίγο στο amazon και θα βρεις και άλλα. Δεν το βρίσκω παράλογο ούτε σπατάλη χρημάτων να καταλήξεις να έχεις 4-5 διαφορετικά βιβλία για αυτό το θέμα. Επίσης το περιοδικό guitar techiques είναι πολύ καλό για αυτά τα θέματα.........Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπαίνουν στο παιχνίδι τα βιβλία του Berklee και το complete musician, αλλά εκεί ίσως σε βοηθήσει ένα "σπρώξιμο" από δάσκαλο μιας και θα είσαι σε άγνωστη για εσένα περιοχή. Αν δεν ενδιαφέρεσαι για jazz ή κλασσική θεωρώ ότι είναι χάσιμο χρόνο η ενασχόληση με αυτά βιβλία.
Παράθεση από: KouloGiorgas στις 22/08/14, 12:03Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?Τα είπες όλα σε μια πρόταση. +1000...αλλιώς χάνεσαι (γνώμη μου)
Απο όλα τα ενδιαφέροντα που διάβασα μέχρι εδώ, κατάλαβα οτι ίσως σου λείπει η έμπνευση για να κάνεις το επόμενο βήμα όποιο κι αν είναι αυτό.Και η θεωρία είναι πολύ καλή, αλλά πρέπει να είναι και χρήσιμη.Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?Η ενσωμάτωση στο παίξιμο είναι αυτή που δίνει τη μεγάλη ικανοποίηση και κίνητρο να συνεχίσεις, νομίζω.
Καλησπέρα παιδιά και απο μένα. Και εγώ στην ίδια φάση ήμουν. Ωδείο, μετά ιδιαίτερα(μιας και ήταν πιο φτηνά κλπ). Και τα δύο σαν κόστος είναι πλέον ίδια. Το θέμα είναι τι δουλειά γίνεται στο ωδείο και τι δουλειά γίνεται στο ιδιαίτερο. Όταν πήγαινα στο ωδείο,τότε για Α ετος ηλ. κιθάρας έδινα 95€, ενώ τον επόμενο χρόνο που ξεκίνησε ιδιαίτερα έδινα 80.(4 ώρες/μήνα). Απο θεωρία τίποτα.(*στο ωδείο την χρέωναν). Μια μέρα πριν κανα 8μηνο είδα μια διαφήμιση στο facebook για το ωδείο Όπερα με 69€ τον μήνα. Για να μην σας κουράζω με 69€ τον μήνα εκεί κάνω 4 ή 5 45λεπτα ηλεκτρική κιθάρα και απολύτως δωρεάν θεωρία και σολφέζ. Είναι η μόνο στιγμή που σκέφτομαι οτι απο αυτό το ωδείο μπορώ να πάρω το δίπλωμα, γιατί το αντέχει και η τσέπη μου. Το προτείνω άφοβα, μιας και είναι πολύ προσβάσιμο. Το τήλ του είναι 2108657700 https://sites.google.com/site/odeiooperaedu/mathimata-ilektrikis-kitharas
Συγγνώμη, αλλά στο συγκεκριμένο post αναφέρεσαι καθαρά σε οικονομικά κριτήρια για την επιλογή σου.Και μάλιστα γενικότερα η ροή του post σου οδηγεί καθαρά σε διαφήμιση...Επίσης δεν καταλαβαίνω αν σε ενδιαφέρει να μάθεις ή "να πάρεις το δίπλωμα".Ενδιαφέρον το γεγονός ότι έκανες εγγραφή στο φόρουμ 20 λεπτά πριν κάνεις το post, αλλά παρόλ'αυτά, ας ρωτήσω: Ποιο δίπλωμα???