Σελίδες:
  • #1 από The common cunning linguist στις 11 Jul 2006
  • Προσοχή δεν είναι ερώτηση-παγίδα και ούτε εμπεριέχει κάποιο ειρωνικό υπαινιγμό.

    Ειλικρινά θα ήθελα από τους φίλους που παίζουν ΒΑΡΥ και ΑΣΗΚΩΤΟ Μέταλ, να μου εξηγήσουν για ποιο λόγο έχουν ανάγκη σώνει και καλά από έναν λαμπάτο ενισχυτή. Με επιχειρήματα όμως έτσι; Όχι απαντήσεις του τύπου "γιατί έχει πιο πολύ όγκο" ή "γιατί όλοι οι γνωστοί παίζουν με τέτοιους" (που δεν παίζουν αλλά λέμε...)

    Για να ακούσω λοιπόν...  ;D
  • #2 από RoyBatty στις 11 Jul 2006
  • Μια καλή συνέχεια θα ήταν: "και αφού θέλετε σώνει και καλά λαμπάτο ενισχυτή για metal,γιατί αγοράζετε τον peavey classic και μετά του αλλάζετε τα φώτα βάζοντάς του digitech metal buzzsaw etc πεταλάκια";
     
    8)
  • #3 από The common cunning linguist στις 11 Jul 2006
  • Μια καλή συνέχεια θα ήταν: "και αφού θέλετε σώνει και καλά λαμπάτο ενισχυτή για metal,γιατί αγοράζετε τον peavey classic και μετά του αλλάζετε τα φώτα βάζοντάς του digitech metal buzzsaw etc πεταλάκια";
     
    8)

    Σσσσσ... κρύβε λόγια Roy!  ;)

  • #4 από tasos__ στις 12 Jul 2006
  • κόιτα όλοι λένε ότι τα λαμπάτα είναι καλύτερα από τα τρανζιστοράτα.....Βέβαια extreme distortion βγαίνει συνήθως από τρανζισςτοράτους ενισχυτήες/πετάλια μ(αν κάνω λάθος διορθώστε με ,είμαι κε σε λίγο δύσκολη κατάσταση αφού έχω πιει μισο μπουκάλι βοτκα και νιώθω όλος μουδιασμένος και δεν μποορώ να σκεφτ'ω...............) οπότε στο μεταλ όπου χρείαζονται ύψιλές παραμορφώσεις, ίσως να ήταν καλύτερο να χρησιμοποιεί κάποιος τρανζιστοράτο ενισχυτή......


    Δεν ξέρω Για την ακρίβεια .... το θ΄ςμα του ποστ είναι Προς Μεταλλάδες: Γιατί χρειάζεστε λαμπάτο ενισχυτή; .Να σου δώσω μια "διπλωματική απάντηση : πχ εγώ που είμαι μεταλάς , γουστάρω και πιο χαλαρές καταστάσεις πχ blues κτλ όπου ένας λαμπάτος ενισχυτίς δίνει ένα διαφορετικό χρώμα....... Αρα ένα λαμπάτος θα μου έδινε έναν ήχο που θα ήταν καταπληκτικός.......Βέβαια η απαντηση είναι καθαρά δηπλωματική....Σε καμία περίπτωση δεν απαντάω σε αυτό που ρωτάς.


    Απλά επειδή΄όλοι λένε ότι ένας λαμπάτος είναι καλύτερος ποιοτικά ,όλοι θέλουν λαμπάτο (όπως και  εγώ  :) )



    ΑΣΧΕΤΟ : Ενοείται ότι ένα tube screamer δουεύει και σε τρανζιστοράτο ενισχυτή ,έτσι ?
  • #5 από penoktonos στις 12 Jul 2006
  • καλύτερα να έχεις ένα "καθαρό" ενισχυτή και να τον "βρωμίσεις"
    παρά να έχεις έναν "βρώμικο" ενισχυτή που δεν καθαρίζει ούτε με χλωρίνη  ;D
  • #6 από treloagori στις 12 Jul 2006
  • η απαντηση ειναι απλη...δεν υπαρχουν και δεν εχω γνωρισει ατομα ποτε μα ποτε εκτος απο πολυ αρχαριους κιθαριστες που παιζουν μονο μεταλ...ενα πολυ μεγαλο ποσοστο θελει να πειραματιστει και με αλλο στυλ...απλα ολοι αρχιζουν απο μεταλ γιατι αυτα ειναι τα ακουσματα τους...

    εγω αν δεν επαιζα κιθαρα δεν νομιζω να ειχα μπει και σε τρυπακι για μπλουζ,τζαζ και αλλα...καποια στιγμη ολοι την πατανε....

    το σωστο ειναι να παρεις τον ενισχυτη που σου ακουγεται καλα....το ιδιο και για την κιθαρα που σου καθεται καλα....

    ο κιθαριστας απ τα κρινα ειχε πει πως ειχε αν θυμαμαι καλα μια λεσπολ καστομ η μια prs,...αλλα εχει φαει κολλημα με μια....SAMICK...ναι καλα το ακουσατε....παιζει μονο με σαμικ...λεει πως αυτη η κιθαρα του ακουγεται καλυτερα απ ολες...

    οποτε...μην το ψαχνετε...follow your heart....

    εχω παρει κι εγω λσμπατο πανακριβο χωρις καν να τον ακουσω!!!εδωσα 4000 ευρο στον αερα στην ουσια...σιγουρα θα υπαρχει κατι πολυ καλυτερο απ αυτο που εχω και δεν πηγα στον κοπο να ψαξω....κολλημα με κιθαριστες συγκεκριμενους...αυτο ειναι λαθος ομως...αλλα γενικα εγω ειμαι ανθρωπος που αντιδρα με το ενστικτο....

    ολα ειναι σχετικα...παντως για μεταλ ο marshall mode four τρανζιστορ ειναι πολυ καλος...πολυ power!!!!!!

    επισης να πω οτι ειμαι κατα του να παιρνεις ενισχυτη και να χωνεις 100 πεταλια απο πανω...ειδικα για βρωμα...χανει τον χαρακτηρα του...

    παντως η καλυτερη λυση προσωπικα για μενα σημερα,για ολους που παιζουμε στο δωματιο μας ειναι ενας βεττα...τελεια και -
  • #7 από master of puppets στις 12 Jul 2006
  • 1) γιατι έχουν τρομερα καθαρα......

    2) γιατι όπως ειπώθηκε μπορεις να τον βρωμισεις....ενώ ένα βρώμικο δεν μπορεις να τον καθαρισεις

    3) γιατι αυτος που έχω εγώ (traynor) έχει επισης και τρομερα βρώμικα

    4) γιατι τά έχω τα φράγκα, και αφου τα έχω γιατι να μην τα σκάσω σε κάτι καλο?
  • #8 από Devil Driver στις 12 Jul 2006
  • Eγώ ακούω μόνο μέταλ, παίζω μόνο μέταλ στον ενισχυτή και θα σου πω το εξής.

    Αν δεν ακούσεις δεν θα καταλάβεις ποτέ. Αλλά και να ακούσεις, παίζει να μην καταλάβεις (όπως δεν καταλάβαινα και εγώ στην αρχή). Αλλά όταν καταλάβεις πως ακούγεται ο λαμπάτος και που "παίρνουν μπρος" οι λάμπες, τότε θα σου λυθούν οι απορίες
  • #9 από Heatseeker στις 12 Jul 2006
  • Προσοχή δεν είναι ερώτηση-παγίδα και ούτε εμπεριέχει κάποιο ειρωνικό υπαινιγμό.

    Ειλικρινά θα ήθελα από τους φίλους που παίζουν ΒΑΡΥ και ΑΣΗΚΩΤΟ Μέταλ, να μου εξηγήσουν για ποιο λόγο έχουν ανάγκη σώνει και καλά από έναν λαμπάτο ενισχυτή. Με επιχειρήματα όμως έτσι; Όχι απαντήσεις του τύπου "γιατί έχει πιο πολύ όγκο" ή "γιατί όλοι οι γνωστοί παίζουν με τέτοιους" (που δεν παίζουν αλλά λέμε...)

    Για να ακούσω λοιπόν...  ;D

    Έεελα ρε common cunning linguist.
    Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις για tube gain stages, για clipping και crossover distortion, για υπεροδήγηση τελικής κλπ κλπ.
    Απλά, ψάχνεις να βγάλεις "λαυράκι" από τις απαντήσεις, έτσι;  :) ;) :) ;)
  • #10 από The common cunning linguist στις 12 Jul 2006

  • Zenabi μην προσπαθείς να με ψαρέψεις... περιμένω περισσότερες απαντήσεις, χωρίς υπεκφυγές.... ;D

    Το ερώτημα είναι πολύ απλό: για μέταλ και μάλιστα βαρύ μέταλ ήχο, γιατί χρειάζεται ο λαμπάτος ενισχυτής;

    Απαντήσεις τύπου "μ'αρέσει ο ήχος καλύτερα" είναι βεβαίως σεβαστές, αλλά μη-αποδεικτικές.  ;)
  • #11 από sepsis στις 12 Jul 2006
  • Προτιμώ τους λαμπάτους, εκτός ότι μου αρέσουν πιο πολύ, από τους τρανζίστορ διότι έχω παρατηρήσει ότι σε μεγάλες
    εντάσεις που συνήθως παίζεται το μέταλ ο λαμπάτος έχει εξαιρετική απόδοση, δεν τσιρίζει και διατηρεί τη χροιά του...άλλωστε οι λαμπάτοι αποδίδουν τα μέγιστα όταν τους γκαζώσεις
    Αντίθετα οι τρανζίστορ ενώ βγάζουν πιο πολύ ένα ήχο "τζιτζίκι" που δεν είναι κατ'ανάγκη άσχημος (βλέπε black metal)
    θα μου ήταν αδύνατο να παίξω live χρησιμοποιώντας ένα τρανζίστορ....Το feedback θα ήταν ανυπόφορο για τους ακροατές και αν είσαι σωστός επαγγελματίας νομίζω ο λαμπάτος είναι εγγύηση σε τέτοια πράγματα.

    Δεν αμφιβάλλω βέβαια να υπάρχουν και τρανζίστορ ποιότητας αλλά δεν μου έχει τύχει ακόμα
  • #12 από PanouleXxX στις 12 Jul 2006
  • Για μεταλ εγω θα προτεινα εναν Mesa Boogie. Ναι ειναι καλυτερος και ποιοτικότερος απο εναν ψηφιακο σε metal ακούσματα. Τωρα για τους αλλους δεν ξερω, γι αυτον ομως τον εχω ακούσει και ξερω τι σας λεω.

    Επειδη ομως δεν αντεχει η τσέπη μου, εχω νενα Line6 SpiderII (τερμα ψηφιακος) και δεν εχω καποιο προβλημα. Αλλα οσοι παιζουν καιρο. λογικο ειναι να θελουν κατι ποιο ποιοτικο.

    Γενικα ομως, δεν χρειαζεται λαμπατος ενισχυτης αν δεν εχεις το "μικροβιο" μεσα σου του κιθαριστα-μουσικου. Εκτος φυσικα αν ειναι καποιος επαγγελματιας. Πχ εγω τωρα, μια χαρα βολευομαι. Σε καμια 20αρια χρονια. εεεε ισως παρω λαμπάτο.

    Ειναι οπως με τις κιθαρα, πρεπει να εχεις Jackson για να παιξεις metal, πρεπει να εχει Fender για παιξεις Classic Rock ? Σιγουρα οχι, αλλα σιγουρα αν τις έχεις κερδίζεις και δεν χανεις.
  • #13 από The common cunning linguist στις 12 Jul 2006
  • Eγώ ακούω μόνο μέταλ, παίζω μόνο μέταλ στον ενισχυτή και θα σου πω το εξής.

    Αν δεν ακούσεις δεν θα καταλάβεις ποτέ. Αλλά και να ακούσεις, παίζει να μην καταλάβεις (όπως δεν καταλάβαινα και εγώ στην αρχή). Αλλά όταν καταλάβεις πως ακούγεται ο λαμπάτος και που "παίρνουν μπρος" οι λάμπες, τότε θα σου λυθούν οι απορίες

    Δεν έχω καμμία απολύτως απορία για τους λαμπάτους, μόνο με λαμπάτους παίζω.  ;)

    Η ερώτηση είναι σαφής: υπάρχει αντικεμενικά λόγος να προτιμήσει κανείς λαμπάτο ενισχυτή για μέταλ; Αυτό που έγραψες είναι καθαρά υποκειμενικό...  ;)
  • #14 από The common cunning linguist στις 12 Jul 2006
  • Προτιμώ τους λαμπάτους, εκτός ότι μου αρέσουν πιο πολύ, από τους τρανζίστορ διότι έχω παρατηρήσει ότι σε μεγάλες
    εντάσεις που συνήθως παίζεται το μέταλ ο λαμπάτος έχει εξαιρετική απόδοση, δεν τσιρίζει και διατηρεί τη χροιά του...άλλωστε οι λαμπάτοι αποδίδουν τα μέγιστα όταν τους γκαζώσεις

    Τι εννοείς σε "μεγάλες εντάσεις"; Στα Χ ντεσιμπέλ για παράδειγμα;

    Επίσης τι εννοείς να γκαζώσεις τον λαμπάτο; Στο λαμπάτο που έχεις δουλεύεις το master volume στο 11?

  • #15 από sepsis στις 12 Jul 2006
  • Κοίτα, στο περίπου τώρα...
    Για να πετύχεις ίδια ένταση μεταξύ λαμπάτου-τρανζίστορ πρέπει να έχεις τον λαμπάτο στο 2 και τον τρανζίστορ στο 12 (και αν....). Εγώ έχω έναν Fender Deville και έναν Behringer. Όταν, λοιπόν, έρχεται κανένας φίλος για να τζαμάρουμε αναγκαστικά αυτός πρέπει να τσιτώσει τον behringer μου για να ισοσταθμίσουμς τις εντάσεις, με συνέπεια όμως να αρχίζει να τσιρίζει ο ενισχυτής του και γενικά δεν ακούγεται ωραία....
  • #16 από tasos__ στις 12 Jul 2006
  • Καταρχάς πιστεύω ότι είναι ψιλοάκυρη η ερώτηση.Πιστεύω ότι ΔΕΝ υπάρχει άτομο που να παίζει μόνο μέταλ.Οταν παίρνεις ένα μηχάνημα προσπαθείς να είναι γενικά ποιοτικό και να βγάζει όλους τους ήχους. Οπότε παίρνεις ένα καλό λαμπάτο ενισχυτή έτσι ώστε να μπορείς να βγάλεις ήχους καλής ποιότητας και αν στη δώσει και θές καφρίλα κολάς ένα πεταλάκι πάνω και παίζεις βρώμικα.
    Δεν είμαι ειδικός και δεν επεκτείνομαι γιτί στάνταρ θα πω κοτσάνα,αφού δεν έχω καμία εμπειρία στο θέμα.Εσύ παίζεις μόνο με λαμπάτο ενώ εγώ έχω παίξει μόνο μία φορά στη ζωή μου με λαμπάτο ενισχυτή (ένα VOX αν θυμάμαι καλά τεράστιο).Αρα δεν το έχω ψάξει το θέμα και δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω.
    Αλλά όταν θες να πάρεις κάτι καλό μ  βλέπεις ότι από μια τιμή και πάνω όλ είναι λαμπάτα.Οπότε όταν πας να πάρεις κάτι καλό θα έχει λάμπα πάνω.
  • #17 από The common cunning linguist στις 12 Jul 2006

  • Όπως είναι γνωστό, δεν υπάρχουν χαζές (ή άκυρες) ερωτήσεις, μόνο απαντήσεις.  ;D

    Τέθηκε το θέμα της ποιότητας, αλλά πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι αυτό είναι "τρυκ" της αγοράς, οι καλοί ενισχυτές είναι συνήθως λαμπάτοι.

  • #18 από RoyBatty στις 12 Jul 2006
  • ok...πέραν του φαιδρού σχόλιου περί...πεταλακίων,μιας και εγώ τα χρησιμοποιώ (κατα κόρον!) μπροστά από το JCM 800 μου,μερικές παρατηρήσεις:

    Kάποιοι είπανε πως παίρνουν έναν λαμπάτο ενισχυτή για τα καθαρά.Δεν έχουν όμως όλοι οι λαμπάτοι ωραία καθαρά.Ίσως να νομίζουν κάτι τέτοιο επειδή δεν έχουν ακούσει και πάαρα πολλούς ενισχυτές.Έχετε ακούσει JCM900 στο κάθαρό κανάλι,με το Volume πάνω από το 5; Eεεχχχ....
    Πολλοί έχουν έως μέτρια σε σύγκριση με έναν Roland Jazz Chorus.Επίσης,αναλόγως τον ενισχυτή,δεν εξυπακούεται πως θα βγάλει ήχο μόνο με το πετάλι.
    Από την άλλη,ένας καλός high-gain ενισχυτής δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να έχει και καλό καθαρό κανάλι. Βλέπε Diezel.Για 4000 ευρώ,θα έπαιρνα ένα VH4 και μια καλή 2x12 πάντως...no offence.
    Πιο αναλυτικά:Ό μόνος λόγος που θα έπαιρνα λαμπάτο ενισχυτή για metal,είναι για τις δυναμικές του.Το είπα και σε άλλο thread,πως ένα μεγάλο μέρος από τη "heav-ίλα" που ακούμε,έχει να κάνει με ένταση και όγκο.Aλλά για μένα,επιβάλλεται να έχει και ένα αξιοπρεπές overdrive αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί γι'αυτον τον σκοπό.Aπό εκεί και πέρα,
    όταν εγώ θέλω να παίξω κάτι πιο "metal",φροντίζω να φτάνω στο επιθυμητό σημείο...βρωμιάς τον JCM800,και αφήνω το DS-1 (ή SD-1) μου να κάνει τα υπόλοιπα,όπως έκανε και οι πλειοψηφία των hardrock-metal Κιθαριστών στους αγαπημένους μας δίσκους.Eίμαι "old school",τι να κάνουμε...  8)
    Θα είχα όμως το ίδιο αποτέλεσμα με έναν peavey classic και ένα Digitech Metal Master?Πιθανότατα όχι,γιατί δεν είναι φτιαγμένος για κάτι τέτοιο.Aν ήθελα πχ να παίξω Pantera,(και μπορούσα να παίξω σαν τον Darell),ένας Randall θα ήταν ότι πρέπει,αν και στα τελευταία του ο Darell χρησιμοποιούσε Krank...
    Συνοψίζοντας,δεν υπάρχει λόγος να θεοποιούμε το ένα και να καταβαραθρώνουμε το άλλο.Το πάν είναι να ταιριάζει
    αυτό που έχουμε,ή θέλουμε να πάρουμε,με το ύφος της μουσικής που μας αρέσει αλλά και με τις ικανότητές μας.


    Μια μικρή λεπτομέρεια...sepsis,δεν φταίει ο Behringer που "τσιρίζει" σε μεγάλες εντάσεις,αλλά τα ηχεία του.Σύνδεσε τον σε μια 4x12 με vintage 30 και θα καταλάβεις τη διαφορά.
  • #19 από fenderiarhs στις 12 Jul 2006
  •  :) :) :) :)  η απαντηση ειναι: METAL ΟΥΓΚ....... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
  • #20 από Boogieman (του Kithara.gr!!!) στις 12 Jul 2006
  • Γιατί να μην χρειαζόμαστε λαμπάτο ενισχυτή?
  • #21 από The common cunning linguist στις 12 Jul 2006
  • Γιατί να μην χρειαζόμαστε λαμπάτο ενισχυτή?


     ::) ::) ::) ::) ::) ::)

    Για να "βοηθήσω" λίγο τη συζήτηση.

    Έχει παίξει κανένας μ'αυτόν:

    http://www.line6.com/hd147/overview.html

    σε καμπίνα 4Χ12???
  • #22 από Johnie Darko στις 12 Jul 2006
  • Εχω τον Vetta σε καμπινα 4x12 που "βγαζει" τα μοντελα ενισχυτων ΚΑΙ του HD 147.
    Φανταζομαι οτι το ιδιο θα ακουγονται...
  • #23 από tasos__ στις 12 Jul 2006
  • εσύ έχεις παίξει ?
  • #24 από treloagori στις 12 Jul 2006
  • εγω ειχα το ποντ προ ρακ και πραγματι η προσωμοιωση ειναι απιστευτη(συγκριση με μεσα μπουγκι που εχω τωρα)....και εχει απιστευτες δυνατοτητες...ορεξη να εχεις και χρονο και φτιαχνεις πιο ζεστο ηχο απο πολλους λαμπατους και αυτο που λεω δεν το παιρνω πισω...δεν ξερω βεβαια τι γινεται σε μεγαλες εντασεις....
  • #25 από The common cunning linguist στις 12 Jul 2006
  • Εχω τον Vetta σε καμπινα 4x12 που "βγαζει" τα μοντελα ενισχυτων ΚΑΙ του HD 147.
    Φανταζομαι οτι το ιδιο θα ακουγονται...

    Πιθανώς ο Vetta να είναι καλύτερος, εξαρτάται από το software που τρέχει.

    εσύ έχεις παίξει ?

    Ναι έχω παίξει, δεν κατάλαβα όμως το πνεύμα της ερώτησης;  ::) ::) ::)
Σελίδες: