Σελίδες:
  • #76 από JohnRageOn στις 20 Jul 2006
  • εχω τον dual rectiifier...εχει απο πισω μια επιλογη που λεει vacum tubes(normal) και silicon diodes(hi power) εγω μην ξεροντας και πολλα το εχω στο normal...κατι απ αυτα που λες παιζει ???αν ναι τοτε εχει νοημα το να βγαλω 2 λαμπες??

    και κατι αλλο...αν θελω πιο πολυ βρωμα η αναλογα πιο vintage αλλαζω ειδος λαμπας?? γιατι εχει επιλογη απο πισω για 6L6 ΚΑΙ L34...ποιες οι διαφορες στο ακουσμα???τωρα ειναι στο πρωτο μιας και οι μαμισιες ειναι ετσι...

    σορρυ αλλα ειναι ο πρωτος λαμπατος μου και ειμαι λιγο χαμενος....

    Tis apories pou exeis oloi tis eixame ligo poli! Mia xara se vrisko! Megia kai to kefali
    Loipon otan einai sthn epilogi silicon diodes h apokrisi tou enisxiti apo thn proenisxisi pros to teliko stadio einai poli pio grigori
    opos kai se ola ta modern high gain kefalia akolouthodas thn sintagi tou Soldano!
    Tora h mesa/boogie evale kai ena tube rectifier epidi etsi kanan palia ta kefalia, kai sigoura exei pio zesto hxo alla pio argi apokrisi.
    Prosopika tha to evaza monima sto silicon diode, kai ama ithela na pekso kati pio vintage tha evaza ton enisxyti sto tube rectification!
    Ama oi lampes einai ths mamas tote to dual sou exei erthei poli pithanon me 6L6. H 6L6 einai mpaso-prima lampa me poli pio anoixto hxo. H EL34 exei
    pio british meseo hxo, einai orees gia lead alla pio kompresarismenes. Prosopika m'aresoun oi EL34 perisotero, alla pistevo oti eidika sta recto teriazoun oi 6L6 perisotero giati to anoigoun ligo syxnotika (einai poli kompresarismeno apo thn fisi tou outosi allos).
    To switch 6l6/el34 (bias switch) to exei gia na kaneis pio grikora kai eykola biasing (rithmisi tasis)! Allazeis typo lampas kai sto peripou sto paei ekei pou prepei!

    Gia ayto legetai kai Rectifier opos katalaveneis epidi mporeis na epileksis me ti typou rectification mporeis na pekseis!

    Happy playing!   ;)
  • #77 από RoyBatty στις 20 Jul 2006
  • Καλό θα ήταν να διαβάζετε το manual που και πού....guitardeds  8)
    H επιλογή αυτή είναι αν θα χρησιμοποιεί λάμπα (πιο μαλακό,"spongy",dark ήχο) η δίοδο στην ανόρθωση (πιο σκληρός ήχος)
    Γι'αυτό και λέγεται "dual rectifier"...
  • #78 από JohnRageOn στις 20 Jul 2006
  • Καλό θα ήταν να διαβάζετε το manual που και πού....guitardeds  8)
    H επιλογή αυτή είναι αν θα χρησιμοποιεί λάμπα (πιο μαλακό,"spongy",dark ήχο) η δίοδο στην ανόρθωση (πιο σκληρός ήχος)
    Γι'αυτό και λέγεται "dual rectifier"...

    Ela re to pedi tora pire to proto tou lampato kefali, ti ton noiazei pia einai h anorthotria lampa poia h phase inverter kai
    poia o buffer eisodou. Na peksei thelei plug 'n play! Otan episis einai sthn anorthosi den exei pio skliro hxo einai aplos pio grigoro!
  • #79 από RoyBatty στις 20 Jul 2006
  • Πέραν της πλάκας (που μάλλον δεν κατάλαβες),εγώ πιστεύω πως όταν αγοράζεις ένα τέτοιο μηχάνημα πρέπει να αφιερώσεις και μισή ώρα στο manual,για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις όλες του τις δυνατότητες.
  • #80 από JohnRageOn στις 20 Jul 2006
  • Πέραν της πλάκας (που μάλλον δεν κατάλαβες),εγώ πιστεύω πως όταν αγοράζεις ένα τέτοιο μηχάνημα πρέπει να αφιερώσεις και μισή ώρα στο manual,για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις όλες του τις δυνατότητες.

    Entaksi simfono mazi sou den exeis adiko! Sosto!
  • #81 από Stelios Sovolos στις 20 Jul 2006
  • Α ρε Johnny εγκυκλοπαίδεια είσαι βρε άτιμε …τελικά είχε αρκετό γέλιο αυτό το thread


  • #82 από Johnie Darko στις 20 Jul 2006
  • Ρε παιδια μου αρεσει που πολλοι απο σας, πορωνεστε με φωτογραφιες και ουτε καν εχετε ακουσει αυτα τα μηχανηματα...
    Γενικα βλεπω το κλασσικο, "μου αρεσει κατι επειδη ολοι λενε οτι ειναι καλο"...
    Και για να μην παρεξηγηθω, δεν λεω οτι τα μηχανηματα στις φωτογραφιες δεν ειναι καλα κτλ, αλλα ποσοι απο εσας εχουν πραγματικα ασχοληθει με ενα απο αυτα;
    Ενταξει το παιδι που τα εχει, οι υπολοιποι; Μηπως απλα λετε οσα λετε, επειδη τα εχετε "ακουσει" σε δισκους (και καλα), σε live (και καλα), αντε σε κανα μαγαζι και κατα τα αλλα εχετε διαβασει κριτικες σε περιοδικα και internet;
    Απλα θελω να πω, καλα και αγια ολα αυτα, αλλα καλυτερα να εχεις πραγματικη αποψη για το αν σου αρεσει κατι η οχι, στηριζομενος σε προσωπικες εμπειριες και οχι σε οτι λενε οι αλλοι.
    Μπορει στην πραγματικοτητα, να ακουσετε τον Χ ενισχυτη που θεωρητικα ειναι ο καλυτερος που υπαρχει και να προτιματε να παιζετε με τρανζιστορ Crate  :o (λεμε τωρα lol)
    Πιστεψτε με, δεν ειμαι πολεμιος της λαμπας, τουναντιον, αν ειχα λεφτα και χωρο, θα προτιμουσα να ειχα 2 δωματια με λαμπατους ενισχυτες, προενισχυτες, racks και καμπινες... Αλλα επειδη εχω περασει απο το σταδιο της λαμπας, καταλαβα ποσο λαθος ειναι να θεοποιω κατι, χωρις να εχω ψαξει και εναλλακτικες λυσεις...
    Το μονο που εχω να πω, ενας μουσικος, οσον αφορα τον ηχο του και τον εξοπλισμο του, πρεπει πανω απο ολα να εχει ανοιχτα αυτια, οχι παρωπιδες σε οτιδηποτε και να εχει την δικια του αποψη βασιζομενος σε προσωπικες εμπειριες και μονο.
    BTW, συγχαρητηρια για το ωραιο συστημα με τον Diezel Στελλιο...
  • #83 από Johnie Darko στις 20 Jul 2006
  • Και κατι ακομα, απο οσο ξερω ειναι λαθος να βγαζεις λαμπες απο εναν ενισχυτη για να βγαζει λιγοτερα Watt, χωρις να πειραξεις και ρευματα κτλ (που θελει τεχνικο).
    Απο οσο εχω διαβασει σε διαφορα forum με τετοια θεματα, αν το κανεις, μπορει ακομα και να καψεις διαφορα εξαρτηματα του ενισχυτη...
    Χωρις να σημαινει οτι οπωσδηποτε κατι θα χαλασει η θα καει... Απλα εχεις καλες πιθανοτητες να το παθεις...
  • #84 από Gabriel6th στις 20 Jul 2006
  • Tha prepei na vgaleis h tis dio akrianes telikes lampes kai na afiseis tis 2 mesaies h akrivos to antitheto (pezoun paired).
    Nai prosopika to exo kanei kai den yparxei provlima! Isxyei gia olous tous enisxytes!
    Mhn nomizeis omos oti tha deis tromaktiki diafora kai to oti tha petixeis to epithimito 'bedroom level'.
    H diafora metaksi 50 me 100 watt sthn lampa einai para poli mikri!
    To kananane sinithos se palia kefalia ta opia den eixan master volume, gia na yperodigite pio grigora to
    teliko stadio! Pliroforiaka gia na diplasiaseis thn isxy sou se watt apo ta 50 prepei na pas sta 500 dioti
    einai logarithmiko megethos to watt os monada! Dokimase to san voicing mporei na s'aresei pio poli ama thes poweramp distortion!
    Emena prosopika m'aresei pio poli to headroom tou telikou stadiou gia ayto tha emena sta 100 watt. Headroom einai to shmeio prin
    arxisei na paramorphonei o telikos!

    Elpizo na voithisa

    Είσαι λίγο λάθος. Η κλίμακα ισχύος δεν είναι λογαριθμική. Είναι εντελώς γραμμική. Από κει και πέρα, με σταθερό το λόγο απόδοσης των ηχείων και την εσωτερική τους αντίσταση διπλασιασμός των Watt σημαίνει και διπλασιασμός της ακουστικής πίεσης SPL που μετριέται σε decibels. Στην κλίμακα decibel, διπλασιασμός της ακουστικής πίεσης ισοδυναμεί με 3db. Λογαριθμική κατα προσέγγιση είναι η κλίμακα της αντίληψης της ακουστικής πίεσης SPL από το ανθρώπινο αυτή με αποτέλεσμα αυτό που εμείς θεωρούμε 2 φορές πιο δυνατό (κάτι που δύσκολα μπορούμε να εκτιμήσουμε, αλλά τέλος πάντων αυτό που το αυτί μας αντιλαμβανεται ως διπλάσιο SPL και στέλνει το αντίστοιχο μήνυμα στον εγκέφαλο) να ισοδυναμεί με αύξηση του SPL κατά 10db.

    Σωστός λοιπόν ο υπολογισμός σου που λέει διπλασιασμός της αντιληπτης έντασης = 10πλασιασμός των Watt. Ωστόσο πολύ λίγα ηχεία κρατούν σταθερή την εσωτερική τους αντίσταση και όταν μια κεφαλή οδηγεί πολλά ηχεία οι διαφορές είναι περισσότερο αισθητές.
  • #85 από Gabriel6th στις 20 Jul 2006
  • Ας αλλάξει κάποιος τον τίτλο του thread σε Rig Demonstration
    ..........


    Εγώ πάλι θα το τιτλοφορούσα "το club των Ειδημόνων της Λάμπας"... μάλιστα παραδέχομαι ότι αισθάνομαι κάπως μειονεκτικά ανάμεσα σε τέτοιους Ειδικούς πράγμα που με οδηγεί να απέχω από οποιοδήποτε άλλο post σ'αυτό το θέμα...  ::)

    Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα μάλιστα, ίσως γενικά είναι περιττή η παρουσία μου και στο φόρουμ εν γένει...  ::)


    Μην τρελαίνεσαι. Γι'αυτό είμαστε όλοι εθελοντικά μέλη. Ο καθένας διαθέτει κριτική σκέψει και επιλέγει ποια μηνύματα να πάρει στα σοβαρά και ποια όχι τόσο.
  • #86 από treloagori στις 20 Jul 2006
  • Πέραν της πλάκας (που μάλλον δεν κατάλαβες),εγώ πιστεύω πως όταν αγοράζεις ένα τέτοιο μηχάνημα πρέπει να αφιερώσεις και μισή ώρα στο manual,για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις όλες του τις δυνατότητες.



    αφιερωσα χρονο φιλε αλλα επειδη ειναι πανακριβος θελω να σιγουρευτω μην κανω καμια πατατα πολυ απλα...

    οσο για το spongy που εγραψες να πω οτι ειναι αλλη μια επιλογη απο πισω για spongy  και για bold...το spongy θεωρειται πιο ζεστος ηχος με βαση το manual....

    ειναι ο πρωτος μου λαμπατος και ειναι λογικο να εχω αποριες...το εχω διαβασει απειρες φορες το manual αλλα καποιους αγγλικους ορους μουσικους δεν μπορω να τους γνωριζω....

    δηλαδη εσυ οταν πρωτοπηρες ενισχυτη ηξερες ποια ειναι τα πριμα??
  • #87 από woodaki στις 20 Jul 2006
  • γεια! διαβαζω συνηθως τις αποψεις ολων των φιλων αλλα σπανια συμμετεχω. Δε ξερω κατα ποσο αυτο που θα πω εχει σχεση με το θεμα η οχι αλλα anyway. Καλες οι συμβουλες καλες οι τεχνικες αναλυσεις καλα ολα. Αλλα η αναζητηση του ηχου μια και ως γνωστο ειναι ψυχασθενεια για τους περισσοτερους απο μας, σε forum στο internet λυπαμαι που το λεω αλλα δεν θα βρει θεραπεια. Τι εννοω: Οι περισσοτεροι εδω μεσα προβληματιζονται για το τι κιθαρα ενισχυτη η εφε θα παρουν με σκοπο κυριως πως να ακουγονται σαν τους κιθαριστες ειδωλα τους. Βλεπω στα threads ηχος στυλ metallica στυλ clapton hendrix malmsteen darell kai paei λεγοντας. Σπανια λοιπον ακουω η βλεπω σε live προβες demo κλπ κιθαριστες με πραγματικα προσωπικο ηχο και αυτο μου τη σπαει και αυτος ειναι ο λογος που εγραψα. Think about it!!! θα μπορουσαμε ολοι μας να αφιερωναμε περισσοτερο χρονο μερακι και κεφι στα μηχανηματα μας ασχετα με το αν ειναι gibson esp marshall zoom digitech pod rocktron bcrich boss soldano η οτιδηποτε αλλο και να βγαζαμε το καλυτερο και αυτο που πραγματικα μας ταιριαζει απο τα μηχανηματα μας οτι και να ειναι αυτα. Cheers!
  • #88 από JohnRageOn στις 20 Jul 2006
  • Tha prepei na vgaleis h tis dio akrianes telikes lampes kai na afiseis tis 2 mesaies h akrivos to antitheto (pezoun paired).
    Nai prosopika to exo kanei kai den yparxei provlima! Isxyei gia olous tous enisxytes!
    Mhn nomizeis omos oti tha deis tromaktiki diafora kai to oti tha petixeis to epithimito 'bedroom level'.
    H diafora metaksi 50 me 100 watt sthn lampa einai para poli mikri!
    To kananane sinithos se palia kefalia ta opia den eixan master volume, gia na yperodigite pio grigora to
    teliko stadio! Pliroforiaka gia na diplasiaseis thn isxy sou se watt apo ta 50 prepei na pas sta 500 dioti
    einai logarithmiko megethos to watt os monada! Dokimase to san voicing mporei na s'aresei pio poli ama thes poweramp distortion!
    Emena prosopika m'aresei pio poli to headroom tou telikou stadiou gia ayto tha emena sta 100 watt. Headroom einai to shmeio prin
    arxisei na paramorphonei o telikos!

    Elpizo na voithisa

    Είσαι λίγο λάθος. Η κλίμακα ισχύος δεν είναι λογαριθμική. Είναι εντελώς γραμμική. Από κει και πέρα, με σταθερό το λόγο απόδοσης των ηχείων και την εσωτερική τους αντίσταση διπλασιασμός των Watt σημαίνει και διπλασιασμός της ακουστικής πίεσης SPL που μετριέται σε decibels. Στην κλίμακα decibel, διπλασιασμός της ακουστικής πίεσης ισοδυναμεί με 3db. Λογαριθμική κατα προσέγγιση είναι η κλίμακα της αντίληψης της ακουστικής πίεσης SPL από το ανθρώπινο αυτή με αποτέλεσμα αυτό που εμείς θεωρούμε 2 φορές πιο δυνατό (κάτι που δύσκολα μπορούμε να εκτιμήσουμε, αλλά τέλος πάντων αυτό που το αυτί μας αντιλαμβανεται ως διπλάσιο SPL και στέλνει το αντίστοιχο μήνυμα στον εγκέφαλο) να ισοδυναμεί με αύξηση του SPL κατά 10db.

    Σωστός λοιπόν ο υπολογισμός σου που λέει διπλασιασμός της αντιληπτης έντασης = 10πλασιασμός των Watt. Ωστόσο πολύ λίγα ηχεία κρατούν σταθερή την εσωτερική τους αντίσταση και όταν μια κεφαλή οδηγεί πολλά ηχεία οι διαφορές είναι περισσότερο αισθητές.

    Se vrisko poli sosto arxige!!!
  • #89 από JohnRageOn στις 21 Jul 2006
  • Και κατι ακομα, απο οσο ξερω ειναι λαθος να βγαζεις λαμπες απο εναν ενισχυτη για να βγαζει λιγοτερα Watt, χωρις να πειραξεις και ρευματα κτλ (που θελει τεχνικο).
    Απο οσο εχω διαβασει σε διαφορα forum με τετοια θεματα, αν το κανεις, μπορει ακομα και να καψεις διαφορα εξαρτηματα του ενισχυτη...
    Χωρις να σημαινει οτι οπωσδηποτε κατι θα χαλασει η θα καει... Απλα εχεις καλες πιθανοτητες να το παθεις...

    Prepei na vgaleis to zeugari me tis lampes, oxi dio opoiesdipote tyxaies! Apo kei kai pera ksexasame na poume oti
    prepei na alaksei kai to impedance ton ohm pros thn kampina! Allios to zeugari me tis lampes pou tha minei mesa
    tha exei poli mikroteri zoi!
  • #90 από Heatseeker στις 22 Jul 2006
  • απλά το θέμα που πιστεύω ότι δεν αναφέραμε ακόμα είναι ότι το λαμπάτο μηχάνημα σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα …

    Με ποιο τρόπο σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα ένας λαμπάτος ενισχυτής έναντι ενός τρανσιστορ/ψηφιακού/whatever;;;
  • #91 από Stelios Sovolos στις 22 Jul 2006
  • Ρε παιδια μου αρεσει που πολλοι απο σας, πορωνεστε με φωτογραφιες και ουτε καν εχετε ακουσει αυτα τα μηχανηματα...
    Γενικα βλεπω το κλασσικο, "μου αρεσει κατι επειδη ολοι λενε οτι ειναι καλο"...
    Και για να μην παρεξηγηθω, δεν λεω οτι τα μηχανηματα στις φωτογραφιες δεν ειναι καλα κτλ, αλλα ποσοι απο εσας εχουν πραγματικα ασχοληθει με ενα απο αυτα;
    Ενταξει το παιδι που τα εχει, οι υπολοιποι; Μηπως απλα λετε οσα λετε, επειδη τα εχετε "ακουσει" σε δισκους (και καλα), σε live (και καλα), αντε σε κανα μαγαζι και κατα τα αλλα εχετε διαβασει κριτικες σε περιοδικα και internet;
    Απλα θελω να πω, καλα και αγια ολα αυτα, αλλα καλυτερα να εχεις πραγματικη αποψη για το αν σου αρεσει κατι η οχι, στηριζομενος σε προσωπικες εμπειριες και οχι σε οτι λενε οι αλλοι.
    Μπορει στην πραγματικοτητα, να ακουσετε τον Χ ενισχυτη που θεωρητικα ειναι ο καλυτερος που υπαρχει και να προτιματε να παιζετε με τρανζιστορ Crate  :o (λεμε τωρα lol)
    Πιστεψτε με, δεν ειμαι πολεμιος της λαμπας, τουναντιον, αν ειχα λεφτα και χωρο, θα προτιμουσα να ειχα 2 δωματια με λαμπατους ενισχυτες, προενισχυτες, racks και καμπινες... Αλλα επειδη εχω περασει απο το σταδιο της λαμπας, καταλαβα ποσο λαθος ειναι να θεοποιω κατι, χωρις να εχω ψαξει και εναλλακτικες λυσεις...
    Το μονο που εχω να πω, ενας μουσικος, οσον αφορα τον ηχο του και τον εξοπλισμο του, πρεπει πανω απο ολα να εχει ανοιχτα αυτια, οχι παρωπιδες σε οτιδηποτε και να εχει την δικια του αποψη βασιζομενος σε προσωπικες εμπειριες και μονο.
    BTW, συγχαρητηρια για το ωραιο συστημα με τον Diezel Στελλιο...

    Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ.

    Απλά το θέμα που πιστεύω ότι δεν αναφέραμε ακόμα είναι ότι το λαμπάτο μηχάνημα σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα …

  • #92 από Stelios Sovolos στις 22 Jul 2006
  • απλά το θέμα που πιστεύω ότι δεν αναφέραμε ακόμα είναι ότι το λαμπάτο μηχάνημα σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα …

    Με ποιο τρόπο σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα ένας λαμπάτος ενισχυτής έναντι ενός τρανσιστορ/ψηφιακού/whatever;;;


    Θα σου απαντήσω με μια ερώτηση εκ πρώτης :

    Γιατί έχεις μια musicman VAN HALEN σαν εικόνα προφίλ Huh
    Σίγουρα γιατί σου αρέσει ο VAN HALEN αλλά γιατί να θες να του μοιάσεις μόνο στην κιθάρα !!!! ??
    Όταν είναι ευρέως γνωστό ότι την επανάσταση στο μοντέρνο τρόπο που παίζουμε σήμερα κιθάρα την έφερε ο Eddie΄αλλά όχι με μια musicman΄αλλά με πολλά modified (μοντιφικαρισμένα) Marshall ΛΑΜΠΑΤΑ κεφάλια.

    Συμπέρασμα…χωρίς να κατακρίνω τα τρανζίστορ , η λάμπα:

    1. Σε όλες τις εκδοχές της έχεις μεγαλύτερη διαύγεια και καθαρότητα ήχου λόγου του αναλογικού σχεδιασμού των ενισχυτών δεν είναι κωδικοποιημένη σε binaries και σε ανάλυση σήματος μέσο ADDA conversion 16bit,20bit άντε 24bit (και πιο απλά σκέψου διαφορά βινυλίου – CD)
    2. Σε κάνει να ακούς καλύτερα τις αρμονικές της κιθάρας και να χειρίζεσαι την κιθάρα σε όλο το εύρος των συχνοτήτων της.
    3. Τέλος έχει απείρως μεγαλύτερο εύρος δυναμικών.



    Και μη ξεχνάς ότι τόσα χρόνια οι εταιρίες τύπου LINE6 πουλάνε Pod και Φetta ουπσσς… Vetta που στο manual ή στο menu του ενισχυτή εμφανίζονται ονόματα τύπου :

    ήχος SLO    κόστος αγοράς SLO 4000$
    ήχος Rectifier    κόστος αγοράς Rectifier 3000$
    ήχος Diezel    κόστος αγοράς  Diezel 4000$
    ήχος Bogner   κόστος αγοράς  Bogner 4000$
    ήχος VHT   κόστος αγοράς  VHT 4000$

    και μετά με 300 € νομίζουμε ότι παίζουμε με SLO … από το POD βέβαια.

    Anyway μια μέρα ίσως όλοι θα παίζουμε με τρανζίστορ όπως τρώμε σήμερα
    Ντομάτες με γονίδια από Ψάρια και Καλαμπόκι με γονίδια από Καρπούζι.

    Κάποτε ίσως να βγει και το τέλειο τρανζίστορ.

    Αλλά το γονίδιο του Λαμπάτου Marshall δεν θα πεθάνει ποτέ !!!!!!!!!!
  • #93 από Heatseeker στις 23 Jul 2006
  • Καταρχήν η κιθάρα είναι wolfgang και όχι musicman 5150 ή Axis  ;D ;D ;D

    Κατά δεύτερον, δε θέλω να μοιάσω στον EVH, απλά λατρεύω τη signature κιθάρα που έφτιαξε με την peavey.

    Παράθεση
    με πολλά modified (μοντιφικαρισμένα) Marshall ΛΑΜΠΑΤΑ
    Κατά τρίτον, παρότι ο ίδιος ο Eddie διέδιδε τότε το αντίθετο, η αλήθεια είναι ότι για τις εποχές που έπαιζε με Marshall, τότε που είχε τον περίφημο ήχο-σφραγίδα του, έπαιζε με Marshall εμπορίου. Εκείνος ο ήχος, με αντίστοιχα μηχανήματα, μπορεί να αναπαραχθεί στο 100%. Όπως και να έχει όμως, δε βλέπω πως συνδέονται ο Eddie και οι λαμπάτοι Marshall με την όλη υπόθεση. Θες να πεις, ότι αν ο eddie δεν έπαιζε με λαμπάτο ενισχυτή δε θα ήταν αυτός που είναι σήμερα;;  :o :o :o

    Κατά τέταρτον, υπάρχει μια δόση αλήθειας στο ότι ένας ενισχυτής με μεγαλύτερο εύρος δυναμικών κάνει έναν κιθαρίστα να ακούει καλύτερα αυτά που παίζει, άρα και να βελτιώνεται. Έλα, όμως, να τσιτώσουμε το pre ενός 5150 ή recto ή pitbull στο 10 και κάνε το αντίστοιχο σε έναν vetta, στις δικές του απομιμήσεις για τα αντίστοιχα μοντέλα, και έλα μετά να μιλήσουμε για εύρος δυναμικών.  Στην πρώτη περίπτωση, μάλλον για εύρος φασαρίας θα μιλάμε.
    Θέλω να πω, ότι η γενίκευση "Οι λαμπάτοι ενισχυτές σε κάνουν καλύτερο κιθαρίστα" είναι ίσως λίγο υπερβολική. Αν αναφέρεσαι σε μια σύγκριση πχ twin reverb με έναν αντίστοιχο τρανσιστοράτο, ίσως έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι όλοι οι λαμπάτοι το ίδιο πράγμα.

  • #94 από Stelios Sovolos στις 23 Jul 2006
  • Καταρχήν η κιθάρα είναι wolfgang και όχι musicman 5150 ή Axis  ;D ;D ;D

    Κατά δεύτερον, δε θέλω να μοιάσω στον EVH, απλά λατρεύω τη signature κιθάρα που έφτιαξε με την peavey.

    Παράθεση
    με πολλά modified (μοντιφικαρισμένα) Marshall ΛΑΜΠΑΤΑ
    Κατά τρίτον, παρότι ο ίδιος ο Eddie διέδιδε τότε το αντίθετο, η αλήθεια είναι ότι για τις εποχές που έπαιζε με Marshall, τότε που είχε τον περίφημο ήχο-σφραγίδα του, έπαιζε με Marshall εμπορίου. Εκείνος ο ήχος, με αντίστοιχα μηχανήματα, μπορεί να αναπαραχθεί στο 100%. Όπως και να έχει όμως, δε βλέπω πως συνδέονται ο Eddie και οι λαμπάτοι Marshall με την όλη υπόθεση. Θες να πεις, ότι αν ο eddie δεν έπαιζε με λαμπάτο ενισχυτή δε θα ήταν αυτός που είναι σήμερα;;  :o :o :o

    Κατά τέταρτον, υπάρχει μια δόση αλήθειας στο ότι ένας ενισχυτής με μεγαλύτερο εύρος δυναμικών κάνει έναν κιθαρίστα να ακούει καλύτερα αυτά που παίζει, άρα και να βελτιώνεται. Έλα, όμως, να τσιτώσουμε το pre ενός 5150 ή recto ή pitbull στο 10 και κάνε το αντίστοιχο σε έναν vetta, στις δικές του απομιμήσεις για τα αντίστοιχα μοντέλα, και έλα μετά να μιλήσουμε για εύρος δυναμικών.  Στην πρώτη περίπτωση, μάλλον για εύρος φασαρίας θα μιλάμε.
    Θέλω να πω, ότι η γενίκευση "Οι λαμπάτοι ενισχυτές σε κάνουν καλύτερο κιθαρίστα" είναι ίσως λίγο υπερβολική. Αν αναφέρεσαι σε μια σύγκριση πχ twin reverb με έναν αντίστοιχο τρανσιστοράτο, ίσως έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι όλοι οι λαμπάτοι το ίδιο πράγμα.



    Εδώ όμως έχασες !!!!!!!

    Γιατί εγώ για ότι λέω … και κάνω σχόλια γι΄ αυτό … το έχω αγοράσει και το είχα ή έχω ακόμα σπίτι μου για χρόνια …ακόμα και από τα πρώτα POD από το Ζοζεφ

    Επίσης να είναι καλά ο Κουρμπής που σου έβαλε και άκουσες  κάνα VHT αλλά μάλλον σε μπέρδεψε περισσότερο …άκουσε εκεί κάνει «φασαρία»

    Και από ότι φαίνεται μάλλον δεν κατάλαβες τι σου έγραψα πριν πέρα από την πλάκα και το χιούμορ.

    Ξανά διάβασε αυτό :

    1.Η λάμπα : Σε όλες τις εκδοχές της έχεις μεγαλύτερη διαύγεια και καθαρότητα ήχου λόγου του αναλογικού σχεδιασμού των ενισχυτών δεν είναι κωδικοποιημένη σε binaries (01010101011101010100) και σε ανάλυση σήματος μέσο ADDA (Analog to Digital, Digital to Analog) conversion 16bit,20bit άντε 24bit (και πιο απλά σκέψου διαφορά βινυλίου – CD)
     Το 2. και το 3. ήταν παράγωγα του 1.

    Τα λες ωραία όμως ..!!!
  • #95 από Stelios Sovolos στις 23 Jul 2006

  •  ίσως έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι όλοι οι λαμπάτοι το ίδιο πράγμα.



    Εννοείται ότι δεν είναι όλα τα λαμπάτα το ίδιο…αλλά να μιλάμε για μηχανήματα κάποιου μεγέθους

    Και για απάντησε μου σε αυτό :

    Αν έβαζες το μακαρίτη τον SRV να παίξει με τρανζίστορ που θα ξεκινούσαν τα γέλια και που θα τελείωναν τα κλάματα ?


    Και σε ρωτάω για τον SRV γιατί σου άρεσε αυτό που είπα με τις δυναμικές πριν
  • #96 από Heatseeker στις 23 Jul 2006
  • Φίλε μου άσε τα 010101010111001 της ψηφιακής τεχνολογίας. Εγώ σου μιλάω τί συμβαίνει στην πράξη.

    Έχω στο σπίτι έναν 5150, έχω παίξει 2 φορές live με dual recto, και ένας φίλος έχει vetta κεφαλή-καμπίνα (την έχει κάνει upgrade και σε vetta II πλέον).
    Όσο για τον pitbull, έγραψα απλά άλλο ένα high gain όνομα. Παρακολούθησα ένα live κάποτε, κάτι τρίκαφρους, και ένας από αυτός έπαιζε με ένα vht, μας είχε πάρει τα αυτιά από τη φασαρία, υπέθεσα ότι ήταν pitbull.
    Όλοι οι λαμπάτοι high gain ενισχυτές κάνουν φασαρία (σε αντίθεση με τους ψηφιακούς) όταν παίζουν με τσίτα γκάζια, οπότε δεν ισχύει το "Αν έχεις λαμπάτο ακούς καλύτερα".
    Αυτό εννοούσα πριν, δεν ξέρω γιατί σε μπέρδεψα.

    Παρεπιπτόντως, ποιος είναι ο Κουρμπής;;;;;;;
  • #97 από JohnRageOn στις 23 Jul 2006
  • Νομιζω οτι καταλαβαινω τι θελει να πει ο Στέλιος οτι ενας λαμπατος σε κανει καλυτερο κιθαρίστα.
    Δεν κρίβει ή συγχωρει λαθη, απλα τα ενισχυει, ειδικα αμα παιζεις σε ενταση. Θα πρεπει να εισαι πολυ
    ακριβης μαζι τους. Αυτη ολη η διαδικασια σε κανει καλυτερο κιθαριστα πιστευω.
  • #98 από RoyBatty στις 23 Jul 2006
  • ...αν και θεωρητικά το διάγραμμα ισχύος σε ένα αναλογικό κύκλωμα ενίσχυσης  με λάμπα είναι γραμμικό,στην πραγματικότητα δεν είναι "ακριβώς" γραμμικό...Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο πολύ κατατοπιστικό άρθρο http://milbert.com/tstxt.htm

    Ο plexi του EVH ήταν stock,με εξαίρεση το Variac.Oποιεσδήποτε φήμες για modded Marshalls πολλές φορές έβγαιναν και από τον ίδιο,γιατί ένας φίλος του είχε μαγαζί που έκανε service και mods σε ενισχυτές   8)

    Ίσως ένας λαμπάτος ενισχυτής να σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα.Από την άλλη,έμαθα να ελέγχω το feedback (με την έννοια της μετατροπής του σε κάτι το "μουσικό") με έναν valvestate 30ρη και μια strat plus,όχι με έναν JCM 800 και μια Gibson Les Paul Standard...πολλές φορές παραβλέπουμε τους παράγοντες ικανότητα,τεχνική,"αυτί" κ.ο.κ που δεν εξαρτώνται απαραίτητα από τον εξοπλισμό.
  • #99 από JohnRageOn στις 23 Jul 2006
  • ...αν και θεωρητικά το διάγραμμα ισχύος σε ένα αναλογικό κύκλωμα ενίσχυσης  με λάμπα είναι γραμμικό,στην πραγματικότητα δεν είναι "ακριβώς" γραμμικό...Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο πολύ κατατοπιστικό άρθρο http://milbert.com/tstxt.htm

    Ο plexi του EVH ήταν stock,με εξαίρεση το Variac.Oποιεσδήποτε φήμες για modded Marshalls πολλές φορές έβγαιναν και από τον ίδιο,γιατί ένας φίλος του είχε μαγαζί που έκανε service και mods σε ενισχυτές   8)

    Ίσως ένας λαμπάτος ενισχυτής να σε κάνει καλύτερο κιθαρίστα.Από την άλλη,έμαθα να ελέγχω το feedback (με την έννοια της μετατροπής του σε κάτι το "μουσικό") με έναν valvestate 30ρη και μια strat plus,όχι με έναν JCM 800 και μια Gibson Les Paul Standard...πολλές φορές παραβλέπουμε τους παράγοντες ικανότητα,τεχνική,"αυτί" κ.ο.κ που δεν εξαρτώνται απαραίτητα από τον εξοπλισμό.



    Ετσι είναι αλλα, δικιο εχεις αλλα δεν ειναι μονο το feedback ειναι και το articulation των φρασεων
    του παιχτη, το transistor ειναι πιο κομπρεσερ οτι και να κανεις και σε καλυπτει ως ενα βαθμο.
  • #100 από tasos__ στις 23 Jul 2006
  • Συγγνώμη,έχει ενδιαφέρον η κουβέντα σας αλλά κάνετε (μάλλον) ένα λάθος .... Δεν σημαίνει απαραίτητα τρανιζίστορ = ψηφιακό . Οι ενισχυτές είναι ηλεκτρικά αναλογικά κυκλώματα . Τώρα άλλο αν σε πολλούς ενισχυτές κιθάρας χρησιμοποιούντε πολλά ψηφικά κυκλώματα . Ομως ΕΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι βασικές λειτουργίες του τρανζίστορ συμπίπτουν με αυτές της λάμπας, αφού το τρανζίστορ είναι εξέλιξή της . Βέβαια έχουν μικροδιαφορές , αυτά δηλαδή που αναφέρετε .
Σελίδες: