Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Anaximandros

Σελίδες: [1] 2
1
Καλησπέρα σε όλους.


Μετά από 5 χρόνια σχεδόν παύσης, ξανανεβάζω καινούργιο δικό μου τραγούδι.


Δε με ενδιαφέρει και τόσο να κερδίσω τις εντυπώσεις, όσο το να μπορεί αυτό το τραγούδι να λειτουργήσει στη διασκέδαση, στο χορό και ελπίζω να είναι ένα τραγούδι που να μπορεί να πιάσει τον απλό κόσμο. Γι αυτό και δεν έχω κάνει κάποια εκρητική και ψαρωτική ενορχήστρωση με κορύφωση, λύτρωση κτλ κτλ, αλλά πιο πολύ, η ενορχήστρωση ακολουθεί την κυκλική μορφή του τραγουδιού.


Τις λεπτομέρειες για το τραγούδι, τις έχω αναλυτικά στην περιγραφή του βίντεο.


Μπορείτε να το ακούσετε από εδώ:


https://www.youtube.com/watch?v=rVIrsY2UvfY


Και ελπίζω τελικά να το χορέψετε. Ευχαριστώ!

2
Χαίρετε! Μετά από αναζήτηση, είδα ότι δεν έχει τεθεί αυτό το θέμα. Αν παρ' όλα αυτά κάνω λάθος, ας μεταφερθεί σαν απάντηση στο αντίστοιχο που έχει τεθεί. Και ερωτώ:


Υπάρχει κάποιος τρόπος, μέσα από εφέ, EQ, παραμορφώσεις, reverb, κομπρέσσορα, ή ό,τι άλλο χρειαστεί, να κάνουμε μία κιθάρα με μονό μαγνήτη να ακουστεί σα να 'χει διπλό; Αναφέρομαι κυρίως στον bridge μαγνήτη, μίας stratocaster, αν γίνεται με κάποιο τρόπο "εκτός κιθάρας", να ακουστεί σα bridge διπλός.


Μελλοντικά, σκοπεύω να αντικαταστήσω τους μαγνήτες, με μονόδιπλους duncan. Μέχρι τότε όμως, έχετε σκεφτεί κάτι;

3
Η μπάντα, λέγεται R.X.R.A., είναι η μπάντα του Γάλλου Eric Sierra και το κομμάτι, είναι απ' το OST του The Fifth Element (1997). Μήπως ξέρει κανείς πώς λένε τον τραγουδιάρη;

Little Light of Love - OST. The Fifth Element


4
Ορίστε:


Χρόνια Πολλά - Jazz Fingerstyle Acoustic Guitar Cover



Είπα να παίξω μια τζαζ διασκευή με την κιθαρούλα μου. Είναι μάλιστα, η πρώτη τζαζ δουλειά μου που ανεβάζω! Πρόκειται για το γνωστό παραδοσιακό τραγούδι που τραγουδάμε σε κάποιον/-α όταν έχει γενέθλια.


Μικρόφωνα, Shure SM57, στημένα x-y, με hard-pan.


Για πείτε!

5
Γεια σας παιδιά! Ανέβασα ένα ταξίμι που έκανα πάνω στον πειραματισμό μου για xy τεχνική σε μπουζούκι:


Φθηνό Μπουζούκι, Shure SM57, Τεχνική X-Y



τα μικς, είναι τα SM57 και χρησιμοποίησα στήσιμο που χρησιμοποιούν συνήθως σε ακουστική κιθάρα με τα διαφράγματα να είναι κάθετα όχι το ένα κάτω απ' τ' άλλο με τις διαμέτρους τους πάνω στον ίδιο φορέα, αλλά οι άκρες απ' τα τόξα τους, σχεδόν είναι στον ίδιο φορέα, όπως δείχνει η παρακάτω εικόνα:







Έχω φάει μεσσαία κι έχω δώσει πρίμα και μπάσα, ενώ έβαλα και λίγο βάθος (RoomWorksSE, το preset Cathedral, μέσω FX-channel track).

6
Κατ' αρχάς, πριν σας εκθέσω τη διασκευή μας, ακούστε πρώτα την πρωτότυπη εκτέλεση:


Μάρω Μαρκέλλου - Αργεί Να Ξημερώσει



Μουσική είναι της Μάρως Μαρκέλλου. Στίχοι, είναι κολάζ-διασκευή παροιμιών, μία εμπνευσμένη εργασία από τη Μαρκέλλου.




Κι η δουλειά που κάναμε με το Γιάννη Παπαχατζή:


Γιάννης Παπαχατζής - Αργεί να ξημερώσει (η απάντηση)



Ο Γιάννης, ένα παιδί με μπόλικη έμπνευση (πράγμα που το θαυμάζω σε αυτόν), εκτός απ' τις ωραίες μουσικές, τους ωραίους στίχους και τις καταπληκτικές σειρές προγραμμάτων που φτιάχνει εκεί που παίζει, φαίνεται ότι είναι εξαιρετικά καλός στις ευρηματικές διασκευές. Η διασκευή αυτή, έγινε, όπως λέει κι ο ίδιος στο βίντεο, σαν απάντηση στο τραγούδι της Μαρκέλλου. Οι στίχοι, είναι επίσης κολάζ-διασκευή παροιμιών, αυτή τη φορά, εργασία του Γιάννη.
Η μουσική, παραμένει η ίδια, αυτή που έγραψε η Μάρω Μαρκέλλου. Η ενορχήστρωση όμως, διαφοροποιείται.




Ας μπω λοιπόν στις λεπτομέρειες:


Όλα τα φυσικά όργανα, γράφτηκαν με το AKG Perception 100 κι η δουλειά έγινε στο Cubase 5, ενώ το mastering, έγινε με τον αλγόριθμο Auto Audio Mastering System.


Η ακουστική, είναι η Taylor 110CE, όπου αυτή τη φορά, γράφτηκε με καρφί, με το σύστημα Fishman Eclipse, με balance εντελώς προς το pickup και καθόλου προς το ηλεκτροστατικό μικρόφωνο. Το χόρδισμα, είναι κέλτικο. Διάλεξα κάτι τέτοιο, γιατί σόναρε πολύ ωραία στη Σολ, που ήταν κι ο τόνος που μου ζήτησε ο Γιάννης.


Όλα τα midi των VST, προγραμματίστηκαν με μπόλικο κουράγιο, μελέτη και υπομονή, νότα νότα, εκτός απ' το Wizoo Darbuka που ακόμη ψάχνω να βρω πώς δουλεύει.


Το Rhodes, είναι το preset Studio Rhodes του Edirol Super Quartet και σε μερικά σημεία, συμπληρωματικά, το Ricko 3A.


Το Hammond, είναι το Syntheway Master Hammond.


Τα κρουστά, τα Wizoo Darbuka (τα οποία κι εγκαινίασα σ' αυτή τη δουλειά και δυσκολεύτηκα μέχρι να βρω πώς λειτουργούν).


Στο πιάνο, Edirol Super Quartet.


Στα τύμπανα, είναι τα Addictive Drums. Όταν τα έγραφα, φανταζόμουν ντράμερ στυλ Ανδρέα Μουζάκη, Κώστα Λιόλιου, Αποστολάκη κτλ. Νομίζω ότι θέλουν περίπου 3 ώρες φουλ συγκεντρωμένη μελέτη για να βγουν από κάποιον ντράμερ. Ίσως εγώ να τα έβγαζα σε 5 ώρες (εγώ όμως, δεν είμαι και ντράμερ) και σίγουρα θα χρειαζόμουν κι επαναλήψεις για περισσότερη αυτοπεποίθηση στο χρόνο.


Το λαούτο, δεν είναι ακριβώς λαούτο. Είναι μπουζούκι διασταύρωση λαούτου-τρίχορδου μπουζουκιού. Δε γράφτηκε με μικρόφωνο, αλλά με καρφί, με το μαγνήτη EMG-B τον 9βολτο. Το έγραψα έτσι, γιατί ήθελα πανηγυριώτικη χροιά.


Το μπάσο, είναι περασμένο line, με το 5χορδο Fretless Warwick Corvette Custom Bass Greece (και το "Greece" περιλαμβάνεται στο όνομα), made in Germany. Οι μαγνήτες, γυρισμένοι σε active, είναι οι Seymour Duncan Basslines, ανοιχτοί κι οι δύο, με παίξιμο με το δεξί πάνω απ' τον Neck.


Τα φωνητικά, έχουν περαστεί απ' τον Multiband Compressor, Preset "Backing Vocals".


Η φωνή του Γιάννη, έχει περαστεί απ' τον Multiband Compressor, Preset "Clear Vox".
Το λάθος μου, ήταν ότι έβαλα (με δικό μου κόλπο) ένα Faser, τ' οποίο συνήθως το βάζω σε ρυθμική ακουστική και τόνισε επιπλέον τα πρίμα κι αυτό είναι που έχει τραβήξει και αρνητικά σχόλια.


Επίσης, είναι ελαφρώς παναρισμένη αριστερά, με σκοπό τη διαμόρφωση του σκηνικού με το Γιάννη να κάθεται αριστερά, η Μαρκέλλου δεξιά και γυρισμένος προς το μέρος της, να της απαντάει.


Η ηλεκτρική, η Fender Stratocaster Made in Mexico, ανοιχτοί ο μεσσαίος κι ο bridge μαγνήτης, όλα flat, με κάποιο Preset (δε θυμάμαι ακριβώς), απ' το AmpSimulator.


Αυτά! Πώς σας φαίνεται;

7
Είναι ένα τραγούδι σε μουσική κι ερμηνεία Γιάννη Παπαχατζή, στίχους Ιανού Μυτηλιναίου κι ενορχήστρωση δική μου. Το έβαλα σ' αυτή την κατηγορία, γιατί δεν ήξερα που αλλού ταίριαζε, μιας και δεν έχω γράψει εγώ τη μουσική. Το τραγούδι, είναι αυτό:


Γιάννης Παπαχατζής - Αν μ' αγαπούσες πιο πολύ



Είναι ίσως η καλύτερη παραγωγή μου. Ολοκληρώθηκε φέτος, το Σ.Κ. πριν τη Μεγάλη Βδομάδα.


Λεπτομέρειες:
Κατ' αρχάς, εργάζομαι στο Cubase 5. Δεύτερον, θυμίζω πως όπως σε κάθε παραγωγή μου, με μπόλικη υπομονή κι αρκετό χρόνο, προγραμματίζω νότα νότα το τι θα παίζει ο κάθε βιαστής (VST). Δεν είναι κάτι εύκολο, δεν είναι όμως και κάτι αδύνατο. Όσα γράφτηκαν με μικρόφωνο, γράφτηκαν με το AKG Perception 100 μιας και τότε ήταν το μόνο "σοβαρό" στουντιακό μικρόφωνο που διέθετα.
-Πιάνο, ακούμε το Edirol Super Quartet, με μία δόση Reverb μέσω FX-channel track, του RoomWorksSE, το preset cathedral.
-Strings, ακούμε Edirol Orchestral.
-Τύμπανα, ακούμε Addictive Drums (overhead και room χωρίς κομπρέσσορα, ενώ στην κάσα έχω βάλει overdrive γιατί τονίζει ωραία τη μύτη, ειδάλλως, η κάσα των Addictive, έχει ψόφια ατάκα, δηλαδή ιδανική χροιά για πιο vintage ακούσματα). Το Snare των Addictive με τρελαίνει!
-Στη φωνή, έχω βάλει insert το Multiband Compressor, preset "clear vox" και την έχω στείλει και λίγο στο RoomWorksSE. Έχω κάνει ελάχιστες διορθώσεις με το ενσωματωμένο Melodyne του Cubase 5, γιατί τα μικροδιαστήματα που κάνει ο Γιάννης αυθόρμητα, δεν τον ενοχλούν και πιστεύει πως αν τα κάνω να είναι πάνω στη νότα, του ακούγεται η φωνή ψεύτικη.
-Στις ακουστικές, δεν έχω βάλει κάποιο εφέ.
-Το μπάσο, είναι το ηλεκτρικό άταστο 5χορδο Warwick, το οποίο είναι Jazz Bass, με τους δύο μαγνήτες ανοιχτούς, με πολύ απαλό παίξιμο απ' τα δάχτυλα του δεξιού χεριού, πάνω απ' το Neck μαγνήτη, με ρυθμισμένους τους μαγνήτες Active (υπάρχει δυνατότητα active-passive, ανάλογα τα γούστα και τον εξοπλισμό. Είναι οι μαγνήτες Seymour Duncan Basslines), χωρίς ενισχυτή, απευθείας Line.
-Στις ηλεκτρικές, έχω χρησιμοποιήσει τη Fender Stratocaster Made in Mexico, με ανοιχτούς bridge και μεσσαίο μαγνήτη (έχει τρεις μονούς), με την πένα να χτυπάει στη μέση περίπου απ' τους δύο αυτούς μαγνήτες. Έχει γραφτεί με line κι έχω χρησιμοποιήσει insert το AmpSimulator, Preset Solo100 και τις έχω στείλει λίγο και στο RoomWorksSE. Μετά από καιρό, συνειδητοποίησα πως έπρεπε να είχα βάλει και Chorus.


Οι ηλεκτρικές και η φωνή, ήταν πιο χαμηλά και τα έδωσα πιο ψηλά, ύστερα από απαίτηση του Γιάννη. Ήταν μία δουλειά ωραία, για την οποία και πληρώθηκα σαν ενορχηστρωτής και σαν στουντιοπαραγωγός. Το Mastering, έγινε με Auto Audio Mastering System, preset "@PopRMS". Προτίμησα να μην το κάνω εγώ, γιατί ο χώρος μου, δεν είναι ιδανικός και γιατί το αυτί κολλάει σε κάποιες συχνότητες όταν ασχολείται κάποιος για καιρό με ένα project και θέλει πολύ καιρό για να ξεκολλήσει.


Αναρωτιέμαι πώς να σας φαίνεται...

8
Γεια!


Μετά από αρκετό χρόνο, ξανανεβάζω καινούργιο τραγούδι! Είναι αυτό:


Συννεφιασμένες Μελωδίες



Ονομάζεται "Συννεφιασμένες Μελωδίες". Τη μουσική, την έγραψα μέσα στο πλοίο το καλοκαίρι του '10, τους στίχους και τη μελωδία φωνής τα έγραψε η Λίνα Παπαναστασίου το φθινόπωρο του '10, ενώ η ηχογράφηση, μετά από αρκετές αναβολές, ολοκληρώθηκε φέτος. Τραγουδά η Μαρία Οικονόμου.


Και τα κλασικά που παρουσιάζω λεπτομέρειες, ενορχήστρωση δική μου. Χρησιμοποιήθηκε για όλα το μικρόφωνο AKG Perception 100 (πλέον discontinued στην αγορά), κιθάρα η ακουστική Taylor 110CE, η ηλεκτρική (line) η Stratocaster made in mexico της αδερφής μου, κοντραμπάσο με αληθινό κοντραμπάσο, ηλεκτρικό είναι το άταστο 5χορδο το Warwick εκείνο το Custom που έχω (παραγγελία του Λογοθέτη, Custom Corvette, made in Germany), μεταλόφωνο αληθινό, Rhodes είναι γραμμένο line in stereo από το Korg SG1D.
Χρειάστηκε κι άλλη δουλειά (που δεν έγινε) στις χροιές, γιατί το τραγούδι έχει βγει εξαιρετικά πριμαριστό. Θα φτιαχτεί σε επανεκτέλεση στα προσεχή χρόνια. Κι ίσως το παράκανα στη φωνή με τον κομπρέσσορα.
Α! Και στα τύμπανα, είναι Addictive Drums, προγραμματισμένα νότα νότα όπως πάντα.


Περιμένω εντυπώσεις!

9
Χαίρετε! Το 2009, είχα ανεβάσει κάποιους οδηγούς που είχα ετοιμάσει για λαϊκό πρόγραμμα και σας είχα πει ότι θα προστεθούν κι άλλοι, ενώ θα υπάρχουν βελτιώσεις στους ήδη υπάρχοντες.


Ιδού:
https://rapidshare.com/files/1199411106/Laika_Odhgoi.rar


Οι περισσότεροι απ' τους παραπάνω οδηγούς, ετοιμάστηκαν μέσα στο Νοέμβρη του 2011 και θα βρείτε περισσότερα χορευτικά τραγούδια απ ό,τι στην προηγούμενη έκδοση που ήταν εξαιρετικά κουλτουριάρα σε σχέση με αυτή την πιο γλετζίδικη.
Υπάρχουν οδηγοί χειρόγραφοι και οδηγοί φτιαγμένοι με Finalle (και παίζει να 'χω φτιάξει και με Word).


Σε κάποιο χρονικό διάστημα, θα υπάρξει κι άλλη βελτίωση. Μέχρι τότε, ΚΑΛΑ ΠΑΙΞΙΜΑΤΑ!!!!!

10
... Το χρόνο που μας πέρασε, ξεκίνησα μάθημα κιθάρας (με στόχο να μπορούν να παίζουν τραγούδια με ακκόρντα) σε τρία παιδιά. Τα δύο φοιτητές (ένα αγόρι, ένα κορίτσι) και το άλλο ένα, μαθητής (Λύκειο), ο οποίος μάλιστα, είναι άτομο με μαθησιακές δυσκολίες (παρ' όλο που έχει αυτή τη διάγνωση, τα σπάει το παιδί, είναι ιδιοφυία). Ακόμη κάνω μαθήματα.


Σε κάθε μάθημα, δείχνω με απίστευτη λεπτομέρεια πώς θα πρέπει να παιχτεί ένα τραγούδι και πώς θα πρέπει να μελετηθεί. Το πρόβλημα όμως, είναι το εξής: για να τους προχωρήσω, θέλω πρώτα να τους ακούω να παίζουν τις νότες καθαρά και να έχουν αυτοπεποίθηση στο χρόνο. Δε θέλω βιρτουοζιές. Θέλω όμως αν παίξουν ένα μέτρο ντο ματζόρε τέταρτα με 60bpm τέμπο, να το παίξουν τέλεια, σα να το έπαιζαν στον καινούργιο δίσκο του Αλκίνοου. Αυτό, το καταφέρνουν τα παιδιά μια χαρά. Προχωράνε όμως τα μαθήματα πολύ αργά.


Αν δε δώσω σημασία σ' αυτή μου την απαίτηση, θα προχωρήσουμε, θα μάθουν σ' ένα μήνα καμιά 20αριά τραγούδια (μπορεί και παραπάνω), όμως θα κουνάνε στο ρυθμό (άλλοτε θα τρέχουν, άλλοτε θα πάνε σιγά) και θα έχουν διάφορες βρωμιές στον ήχο (τριξίματα κτλ), χώρια που φοβάμαι μην πάθει κανείς κάποια τενοντίτιδα. Και φυσικά, δε θα μπορούν να συνυπάρξουν με κάποιον άλλο μουσικό (πχ σε μπάντα).


Παρ' όλο που περπατάμε αργά, εξ' ακολουθώ να τους έχω μαθητές μου και δε με εγκαταλείπουν. Μήπως όμως τελικά η απαίτησή μου αυτή δεν είναι σωστή; Ξέρω ότι και τα τρία τα παιδιά, τα ενδιαφέρει να παίζουν και να τραγουδάνε, καθώς επίσης, να συμμετέχουν σε κάποια μπάντα.

11
Καλησπέρα! Έχω (πλέον) αυτό το μπάσο:

http://www.warwick.de/modules/produkte/produkt.php?cl=EN&katID=22534&linkID=43470&submenuID=14667

Και μιας και μου 'χαν και ανταλλακτικές χορδές όταν το πήρα, έχει πάνω αυτές:

http://www.thomann.de/gr/warwick_emp_38301m_5b.htm

Έχω το εξής πρόβλημα. Ενώ στις κιθάρες και στο μπουζούκι που βάζω Fast Frett, δεν έχω κανένα πρόβλημα, στο Warwick, όταν βάζω, μετά από λίγη ώρα παιξίματος, δεξί κι αριστερό χέρι, αρχίζουν και κολλάνε πάνω στις χορδές. Κι ειδικά για το αριστερό χέρι, αυτό είναι πρόβλημα, γιατί έτσι, δεν μπορώ να ελέγξω τα Glissandi μου.

Το Fast Frett, το βάζω πριν ξεκινήσω να παίζω και το βάζω και μετά το παίξιμο, αφού πρώτα έχω σκουπίσει τις χορδές και το λαιμό με ένα πανί.

Υπάρχει μήπως κάποιο άλλο αντίστοιχο του Fast Frett που να κάνει για άταστο ηλ. μπάσο;

12
Γεια και πάλι!

Έχω αυτή την κιθάρα:

http://www.taylorguitars.com/Guitars/100-200/100/110ce/

Κι επειδή μετά από καιρό που τη δουλεύω και στη νύχτα και σε συναυλίες κι οπουδήποτε έκατσε να χρειαστεί να τη δουλέψω με καρφί, είδα ότι δε μ' άρεσε η χροιά του Taylor Expression System, ύστερα από ψάξιμο, αγόρασα και της φόρεσα αυτό:

http://www.thomann.de/gr/fishman_ellipse_matrix_blend_narrow.htm

   Τ' οποίο έχει ένα πολύ ωραίο κρύσταλλο (και να φανταστείτε ότι δε θα πίστευα ποτέ ότι θα μου άρεσε κρύσταλλο, τελικά όμως βγήκα ψεύτης και ισχυρογνώμων) κι ένα μικρόφωνο, ενώ έχει πάνω ρυθμιστικό έντασης, ρυθμιστικό που διαλέγεις το balance μεταξύ μικροφώνου και πιεζοηλεκτρικού (πιεζ. εννοώ τον κρύσταλλο), ένα κουμπί με το οποίο αλλάζεις τη φάση μεταξύ μικ. και πιεζ. και βαθειά μέσα, ένα διακόπτη όπου διαμορφώνει τη χροιά του κρύσταλλου με δύο ρυθμίσεις: η μία είναι για να τεμπάρεις με πενίτσα κυρίως κι η άλλη, με μπόλικα μπάσα, για να παίζεις με δάχτυλα και να μην ακούγεται άγρια.
   Το πρόβλημά μου, είναι το εξής. Δεν ξέρω, πώς θα πρέπει να είναι το μικρόφωνο, έτσι ώστε να έχει καλή χροιά. Το βάζω σκέτο και δε μ' αρέσει καθόλου, χώρια που ενισχύει απίστευτα τη χορδή σολ και γενικά, βγάζει μία περίεργη μεσσαιίλα. Στην αρχή, νόμιζα ότι θα μου άρεσε το μικρόφωνο και δε θα μου άρεσε ο κρύσταλλος. Τελικά, έγινε το αντίθετο. Κι αυτό που φταίει, πιστεύω ότι είναι το γεγονός ότι δεν έχω τοποθετήσει στη σωστή στάση το μικρόφωνο.
   Οποιαδήποτε συμβουλή δεκτή παιδιά. Είμαι όλος αυτιά.

13
Έψαξα μέσω αναζήτησης και δεν είδα παρόμοιο θέμα, πέρα από απλή αναφορά τους. Δεν έχω πολλές πληροφορίες γι αυτούς τους μαγνήτες. Το σάιτ, είναι στ' αγγλικά κι από σήμερα άρχισα να το μεταφράζω-αποκρυπτογραφώ. Όμως πέρα απ' τα λόγια, ξέρει κανείς μήπως, που στην Αθήνα, θα μπορούσα να τους ακούσω φορεμένους πάνω σε όργανο; Κι αν υπάρχει κάποιο μαγαζί που να 'χει ας πούμε το M4 σε passive έκδοση;


Κι απ' όσο κατάλαβα από εδώ:


http://www.bartolini.net/information/bass/new_bass_pu_s.htm


βγαίνουν και passive μαγνήτες Bartolini. Και γενικά, μ' ενδιαφέρουν αποκλειστικά οι passive, μιας και θέλω να εκπαιδεύσω τα δάχτυλά μου και να μην τα κακομάθω στον όμορφο active ήχο (είναι όμορφος, δεν αντιλέγω).


Απλά, θέλω να τους ακούσω και ζωντανά και να τους δω και στα δάχτυλά μου.

14
Προς το παρόν, έχω αυτόν του Amplitube 2, ο οποίος, όσοι τον έχετε χρησιμοποιήσει, ξέρετε ότι δεν είναι κάτι σπουδαίο. Η αλήθεια είναι πως είμαι στο ψάξιμο για κανονικό ενισχυτή (προσανατολίζομαι σε GK), αλλά αυτό, είναι άλλη συζήτηση. Ξέρει κανείς κάποιο σπουδαίο DX ή VST, όπου να μπορεί να δουλέψει σε Win XP, στο Cubase; Έψαξα και βρήκα έναν ωραίο εξομοιωτή GK, όμως είναι για Mac. Κι αν γίνεται να εργαστεί σε Real-time (όπως πχ το Guitar Rig), ακόμη καλύτερα.


Και για να είμαι ακριβής, ας πούμε ότι βρίσκουμε τον εξομοιωτή αυτόν. Όταν δουλεύει σε real time, σ' έναν ιδανικό χώρο με καλό ηχοσύστημα με woofer, να κάνει το μπάσο ν' ακούγεται, σαν ενισχυτής μπάσου (στυλ GK ας πούμε που αναδεικνύει πολύ ωραία τις χαμηλές συχνότητες).

15
   Θα σας πω την ιστορία απ' την αρχή.
   Ο υπολογιστής μου, είναι ένας Pentium 4, στα 2,4 GHz, με 2GB RAM. Στους εσωτερικούς σκληρούς, υποστιρίζει το σύστημα IDE και όχι το σύστημα SATA.
   Είχα δύο εσωτερικούς. Ο ένας, ήταν 80άρης, στον οποίο έβαζα μόνο λειτουργικό και προγράμματα κι ο άλλος 300άρης, στον οποίο έβαζα μόνο δεδομένα.
   Στον 80άρη, είχα βάλει όλα τα προγράμματα. Ακόμη και τα μουσικά. Κάποια στιγμή, τον χώρισα σε δύο παρτίσιον, στο ένα έβαλα Ubuntu, στο άλλο Windows κι όλα πήγαιναν ωραία και καλά.
   Κάποια στιγμή όμως, φούλαρα τον 80άρη στα προγράμματα και δε μπορούσα να κάνω αντιγραφή επικόλληση και τον 80άρη, καθώς επίσης και τον 300άρη στα δεδομένα. Έχω έναν εξωτερικό 500άρη, που δεν τον έχω γεμίσει παραπάνω απ' τη μέση, τον οποίο όμως, τον θέλω άδειο γιατί κάνω φορμάτ κατά καιρούς σε άλλους υπολογιστές και αυτό είναι και πηγή εσόδων.
   Άρα, αγόρασα ένα σκληρό 1TB, όπου υποστίριζε SATA, καθώς επίσης κι ένα τσιπ, για να μετατρέπει από SATA σε IDE. Μετά από επίπονες διαδικασίες και σκέψη, πέρασα όλα τα δεδομένα στον 1ΤΒ και στον 300άρη, έβαλα λειτουργικό και προγράμματα. Ακριβώς μα ακριβώς τα ίδια που είχα βάλει και στον 80άρη. Θυμίζω, ότι ο 300άρης συνδέεται απευθείας με IDE, χωρίς πλακέτα, ενώ ο 1TB, με την πλακέτα που λέγαμε.
   Τι πρόβλημα έχω. Απ' τη στιγμή που ξεκινάω και όλα πάνε μια χαρά, κάθε φορά που ο CPU λειτουργεί, όλο το σύστημα παγώνει για μια στιγμή και μετά συνεχίζει κανονικά. Αυτό, είναι κάτι που παρατηρείται απ' το ακίνητο ποντίκι, όπου ενώ το κουνάω, αυτό παραμένει ακίνητο, καθώς επίσης κι από παράσιτα που ακούγονται την ώρα που συμβαίνει αυτό, όταν ακούω μουσική. Αυτό παλιά δεν μου το έκανε. Παλιά, μπορεί να ήταν φορτωμένος 100% ο CPU, όμως τέτοιο πρόβλημα δεν είχα. Άκουγα κανονικά τη μουσική μου κι ο υπολογιστής λειτουργούσε. Τώρα, γίνεται αυτό.
   Τι μπορεί να συμβαίνει; το έχει πάθει κανένας άλλος από 'σας; νομίζω ότι έχει να κάνει με το ρεύμα. Πάντως, πάει πίσω τη δουλειά μου. Έρχονται άνθρωποι εδώ που τους κάνω παραγωγές και ζω απ' αυτό. Δε λέω, μια χαρά πάνε οι παραγωγές τους, όμως μέχρι να κάνω τη δουλειά, έχω ξοδέψει τον τετραπλάσιο χρόνο απ' αυτόν που θα ξόδευα κι έχω εκνευριστεί. Κι ο χρόνος, δεν είναι για χάσιμο. Δεν έχω μπόλικο να ξοδέψω, γιατί συνέχεια έχω δουλειά κι ο χρόνος που θα 'μενε για να κοντοσταθώ ν' αράξω λίγο, ν' αφιερώσω τον εαυτό μου, εξαφανίζεται.

16
   Εδώ και καιρό, σκέφτομαι να μοιραστώ αυτές τις σκέψεις που έχω. Μελετάω διάφορα συστήματα, είτε με διάβασμα, είτε με συζητήσεις, συστήματα που αφορούν τη συλλογική συνείδηση, είτε μιλάμε για κομμουνισμό, αναρχία, αριστερισμό, εθνικοσοσιαλισμό, ξέρω γω τι άλλο. Και διακρίνω μία ατέλεια σε αυτά. Θα είμαι άμεσος σε όλα.


   Υπάρχουν άνθρωποι, που για διάφορους λόγους, έχουν καλλιεργήσει την προσωπικότητά τους σε τέτοιο επίπεδο, που αν βρεθείς κοντά τους, λες "πωωπωωω τι απίστευτα που τα λέει, δεν υπάρχει αυτός, θέλω να γίνω κι εγώ έτσι!". Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν, ακριβώς χάρη σ' αυτό το χάρισμα, έχουν την ικανότητα να αναδειχθούν από τους θαυμαστές τους, ως ηγέτες.


   Το θέμα ποιο είναι. Ένας άνθρωπος, έχει την ικανότητα, να κρύψει πολύ καλά τον εαυτό του κι αυτό το βλέπω καθημερινά, μη μου πείτε ότι δεν ισχύει. Πράγμα, που σημαίνει, ότι σε περίπτωση που αν ο ηγέτης-καθοδηγητής, τα λέει υπέροχα, είναι φανταστικός και λοιπά, αυτό που έχει στο μυαλό του, είναι να εξυπηρετήσει το δικό του ατομικό συμφέρον, τότε, μπορεί να στρέψει τα πλήθη, ενάντια στο σύστημα αυτό το συλλογικό, ή να το διαμορφώσει με τον καιρό, έτσι όπως τον συμφέρει. Κι αυτό, το έχει αποδείξει η ιστορία. Σου μιλάει. Δεν ξέρεις αν πραγματικά θέλει το καλό σου, ή όχι. Είναι τόσο υπέροχος, που τον εμπιστεύεσαι και τον ακολουθείς και λες ότι "σιγά μη θέλει το κακό μου". Αυτός όμως, κρύβεται τόσο καλά, που δεν θα τον καταλάβεις ποτέ. Κι έτσι, την έχεις πατήσει.


   Έχετε σκεφτεί κάτι ας πούμε αντίστοιχο; αν κάποιος απ' όλες τις πλευρές (αριστερός, κομμουνιστής, εθνικιστής, εθνικοσοσιαλιστής, αναρχικός, φασίστας, τίποτα απ' όλα αυτά και άλλα πολλά), ήθελε ας πούμε να γράψει ένα δικό του μανιφέστο, σίγουρα στον συγκεκριμένο τομέα, θα συναντούσε σοβαρό πρόβλημα.

17
Καλησπέρα σ' όλες κι όλους!

Σήμερα, είναι η δεύτερη ημέρα του πανηγυριού τ' Αγιού Γλια, η Αγιάσος Λέσβου είναι τίγκα στα φτιαγμένα άλογα κι εγώ εδώ στην Αθήνα, σας παρουσιάζω τα νέα χιτ του καλοκαιριού! Πρόκειται για τρία (3) τραγούδια:

"Εκεί στα Βατερά"

Είναι η υπερπαραγωγή μου (από την άποψη της εργασίας), ένα καλοκαιρινό τραγουδάκι με στοιχεία Rock 'n Roll, Funk & Soul, Jazz, Fusion, Latin, Gospel και με λίγη δροσούλα απ' την υπέροχη παραλία των Βατερών! Επειδή προσωπικά θεωρώ ότι είναι η καλύτερη εργασία που έχω πετύχει να φέρω ως πέρας μέχρι τέλους κι αυτό για πάρτη μου, θα ήθελα αυστηρή κριτική.

"Ο Κοκκύτης"

Ένα ερωτικό τραγούδι, αρχικά φτιαγμένο για φωνητικό σύνολο, big band και ροκ μπάντα, αλλά διασκευασμένο για έκτακτη καλοκαιρινή κυκλοφορία για φωνή και κιθάρα. Η έκτακτη διασκευή, ταξιδεύει τον ακροατή στις παλιές Boite.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δύο παραπάνω τραγούδια, είναι ΜΑΤΖΟΡΕ! Και χαίρομαι πολύ γιατί πιστεύω ότι είναι δύσκολο να γράψει κανείς ένα ματζόρε κομμάτι.

Τα δύο παραπάνω τραγούδια, μπορείτε να τα ακούσετε δωρεάν και χωρίς να έχετε λογαριασμό στο:

http://www.myspace.com/isidorospapageorgiou

Αν σας βγάλει σφάλμα, πατήστε "ανανέωση", γιατί μερικές φορές κολλάει το myspace.

Και φυσικά, η στιγμή που όλοι περιμέναμε:

"Στο Δωμάτιο"¨

Ναι, είναι το γνωστό χιτάκι που κατάφερε να ξεσηκώσει αρκετούς μεθυσμένους με απαλεψιές, αλλά και κατάκοπους, στο φεστιβάλ των Πολιτιστικών Ομάδων Φ.Ε.Π.Α., την τελευταία ώρα. Ειλικρινά, είχα απογοητευτεί από την κούραση του κόσμου και δεν πίστευα ότι θα πετύχαινα τίποτα, αλλά τελικά εδιαψεύθησαν αυτές μου οι υποθέσεις.
Γνωρίζω, ότι πολλοί από 'σας, το περιμένατε, ενώ κάποιοι άλλοι, δεν γνωρίζατε καν την ύπαρξή του. Καιρός, να το μάθετε όσοι δεν το ξέρατε, ενώ όσοι το ξέρατε, να το απολαύσετε μαζί μ' αυτούς που τώρα το μαθαίνουν.

Το τραγούδι αυτό, έχει μέσα στοιχεία από γύφτικο κι από ποπ σκυλλάδικο, ενώ έχω κάνει μέσα κάτι μουσικές καφρίλες που θα τις ακούσετε στην πορεία.



ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!

18
Καλησπέρα παιδιά! Μ' ενδιαφέρει ένα μπάσο ηλεκτρικό, σύμφωνα με αυτά που λέει ο τίτλος, που να μπορεί να ελίσσεται σε ακούσματα jazz, fusion, latin, funk, γενικά όλα αυτά τα jazzόκ@βLα.

Το Budget, μπορεί να είναι στα 1000, στα 2000, από 3000 όμως και πάνω, το συζητάμε. Θα μ' ενδιέφεραν και συγκρίσεις (πχ μου πε ένας και δεν ξέρω αν ισχύει ότι υπάρχουν μπάσα αντάξια των Odyssey σε πιο χαμηλή τιμή), καθώς επίσης και προτάσεις σχετικά με το με τι και ποιούς ενισχυτές θα κολλούσαν έτσι όμορφα. Μιλάμε πάντα για όργανα αξιοπρεπή, που να μπορούν δηλαδή να σταθούν σε παίξιμο σεζόν, καθώς επίσης και σε στούντιο.

Σίγουρα θα αναφέρονται πολλές καλές γνώμες σε άλλα παραπλήσια θέματα στο Kithara. Θα ήθελα όμως πιο εξειδικευμένες γνώμες, ειδικά γι αυτό. Αργότερα, αν μαζευτούν μερικές ωραίες και αξίζει να συγχωνευθεί με άλλα θέματα, ας συγχωνευθεί.

Ο ίδιος, παίζω μπάσο κάποια χρόνια, δε θεωρώ όμως τον εαυτό μου αρχιμπασίστα. Έχω ήδη απ' το '05 ένα Fender Squier Precision Bass Special Made in Indonesia, το οποίο μ' έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, δεν μπορώ να πω και για την ώρα μελετάω σ' αυτό.

Ο λόγος που ρωτάω συγκεκριμένα για άταστο, είναι επειδή μ' αρέσει η χροιά των άταστων.
Ο λόγος που ρωτάω για 5χορδο, είναι ότι μ' αρέσει η μπασίλα της χορδής B.
Ο λόγος που ρωτάω για 2πλούς μαγνήτες, είναι ότι έχω παρατηρήσει ότι πολλοί μπασίστες που ασχολούνται με τα είδη που προανέφερα, έχουν τέτοια μπάσα κι ότι γενικά για κάποιο λόγο μ' αρέσει η χροιά τους. Τη βρίσκω λίγο πώς να το πω, πιο στρογγυλή, πιο ομαλή, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω.

Υ.Γ.: Μ' ενδιαφέρει κυρίως για Fingerstyle μπάσο. Σε καμπόσα χρόνια, ανάλογα με τις φάσεις που θα περάσω, ίσως να ενδιαφερθώ και για Slap. Για την ώρα όμως, τη βρίσκω με το Fingerstyle.

Περιμένω γνώμες!!!

19
Έψαξα στην αναζήτηση και δε βρήκα αντίστοιχο θέμα. Αν παρ' όλα αυτά, μου διέφυγε κάποιο θέμα από απροσεξία και παρόρμηση, ας συγχωνευθεί αυτό με το παλαιότερο και ζητώ συγνώμη...

Με αφορμή την παρατήρηση του master of puppets, για την επανεκτέλεση (έτσι τη χαρακτηρίζω εγώ δηλαδή) που έκανα στο "Έπαψες Αγάπη να Θυμίζεις", σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό το θέμα. Η αλήθεια είναι πως όσο κι αν θέλουμε να χουμε υπόψιν μας κάτι για έναν ορισμό ή και για οτιδήποτε, θα είμαστε πιο καλυμμένοι, αν έχουμε ακούσει και τις γνώμες των άλλων, που τα βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά από εμάς. Ο Σαίξπηρ, σ' ένα έργο του λέει "δε γνωρίζεις τους άλλους. Οι άλλοι, σου δίνουν μία ευκαιρία να γνωρίσεις τον εαυτό σου".

Θα μ' ενδιέφερε η γνώμη σας περί του τι είναι διασκευή, τι επανεκτέλεση και πώς διαφοροποιούνται αυτά τα δύο.

20
Με αφορμή την αυτοκριτική, αποφάσισα να φτιάξω αυτή την πρόχειρη ηχογράφηση.

Στις ηλεκτρικές, ακούμε μια Fender Stratocaster Μεξικάνα με τρεις μονούς.

Τα εφέ της ηλεκτρικής, δυστυχώς δεν είναι πετάλια, αλλά η ψηφιακίλα του Guitar Rig v1.2

Στην ακουστική, ακούμε την ηλεκτρακουστική Taylor 110CE, γραμμένη με μικρόφωνο AKG Perception 100, περασμένη από τον κομπρέσσορα του Cubase SX3, τον Multiband Compressor, με ρύθμιση για ακουστική κιθάρα.

Στο Μπάσο, το 4χορδο μπάσο γι αρχάριους Fender Squier Precision Bass Special (έναν P κι έναν J διαθέτει), περασμένο απ' τον εξομοιωτή ενισχυτή μπάσου του AmpliTube 2

Η φωνή περάστηκε με το AKG που περάστηκε κι η κιθάρα, με τον ίδιο κομπρέσσωρ της ακουστικής, με ρύθμιση για φωνή.

Στα τύμπανα, ακούμε τον κύριο ezdrummer, το σετ pop/rock (το drum kit from hell που αρέσει σ' όλους, εμένα δε με τρελαίνει ιδιαίτερα). Το midi αρχείο, είναι γραμμένο νότα νότα. Τα γεμίσματα, βασίστηκαν στο βιβλίο stick controll for snare drummer, σε εκδοχή που αντί για ταμπούρο, μοιράζονται οι νότες σ' όλο το σετ, καθώς και σε ακούσματα. Τα Grooves, βασίστηκαν καθαρά σε ακούσματα.

Πέρα από την αυστηρή γνώμη σας για την πρόχειρη αυτή ηχογράφησή μου, θα θελα και συμβουλές για το πώς να τραγουδηθεί ρυθμικά κι ερμηνευτικά το "έχει κρυώσει", καθώς και το "είχες ξαπλώσει", γιατί κάθε φορά που ρυθμικά πήγαινα να το τραγουδήσω σαν τον Πλιάτσικα, μου ακουγόμουν γελοίος  :-\ :-\ (ενώ ο Πλιάτσικας, πώς τα καταφέρνει δεν ξέρω αλλά ακούγεται μια χαρά). Γι αυτό κι αναγκάστηκα να το αλλάξω λίγο.

Την ηχογράφηση, μπορείτε να την κατεβάσετε από δω



Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον. ;D ;D :) :)

21
Αρχικά αυτό το ξεκίνησα σαν e-mail. Κατόπιν, σκέφτηκα ότι θα χρησίμευε να το δημοσίευα στο φόρουμ. Επειδή δεν είμαι και κανας ειδήμων όμως, θα θελα όποιος γνωρίζει παραπάνω πράγματα, να με συμπληρώσει/διορθώσει όπου χρειαστεί. Το email είναι το παρακάτω:

''Ηχοβολισμός, είναι η διαδικασία κατά την οποία φτιάχνεις με 31band τουλάχιστον Equaliser, τη χροιά του P.A. (καλά θα είναι και των monitors με ξεχωριστό 31band EQ), ώστε όλες οι συχνότητες ν' ακούγονται η καθεμία στην ένταση που πρέπει. Έτσι, ο χώρος στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η συναυλία, θα είναι σαν ένα studio που απλά θα χει και βάθος, ανάλογα με το χώρο.

Γιατί συμφέρει αυτό;
θα απαντήσω για τους μουσικούς.

Έστω ότι ένας μουσικός, έχει κάτσει σπίτι του, έχει φάει ξενύχτια για να βρει, πώς να ρυθμίζει το όργανό του (πρίμα, μπάσα κτλ). Προσωπικά, ηχογραφώ συνεχώς τα όργανα, τα περνάω από Analyser, βλέπω ποιες συχνότητες είναι πιο ψηλά απ' όσο πρέπει, τις κόβω, ποιες είναι πιο χαμηλά, τις δίνω. Μερικοί μουσικοί (ειδικά οι μαέστροι στις συμφωνικές ορχήστρες), έχουν το Analyser στον εγκέφαλό τους. Με παρόμοια διαδικασία, όποιος μουσικός φτιάξει τη χροιά του, τότε θα την έχει κάνει ιδανική για ιδανικό χώρο.

Σε ένα χώρο που δεν έχει πραγματοποιηθεί ηχοβολισμός, θα ακούγονται παραπάνω μπάσα ή πρίμα, ανάλογα το χώρο κι έτσι, ο τεμπέλης ηχολήπτης, θα του κόψει ή θα του ανεβάσει συχνότητες απ' τα συνήθως στην Ελλάδα μέχρι 6band EQ που διαθέτει το κανάλι στο οποίο τον έχει βάλει. Έτσι, τσάμπα κόπο έκανε ο μουσικός, όλη η χροιά του, καταστράφηκε.

Σε περίπτωση όμως που έχει πραγματοποιηθεί ηχοβολισμός, η χροιά του μουσικού, είναι αυτή που πρέπει να είναι κι έτσι, ο ηχολήπτης, εκτός απ' τη στάθμη του οργάνου, δεν θα χρειαστεί να πειράξει τίποτα παραπάνω! Ούτε μπάσα, ούτε πρίμα, ούτε τίποτα!''

22
Καλησπέρα φίλοι και φίλες φορουματζήδες/-ούδες!
Κατ' αρχάς, συγνώμη που το έβαλα εδώ αυτό το thread, αλλά δεν έβρισκα κάποια κατηγορία.
Αν ταιριάζει κάπου αλλού, ας μετακινηθεί.

Με αφορμή ένα ρεμπέτικο γλέντι όπου ανέλαβα να παίξω στις 28/11/2009 στη Φοιτητική Εστία Πανεπιστημίου Αθηνών (γνωστή και σαν ΦΕΠΑ), κάθισα, ετοίμασα οδηγούς και το καλύτερο, τους αρχειοθέτησα. Η σύνθεση ήταν: Μπουζούκι 3χορδο, Κιθάρα ακουστική και δυο φωνές (οι δύο που παίζαμε και τραγουδούσαμε). Το ντουέττο, ονομαζόμασταν "Δυο του Κλέφτη" και αποτελείτο από μένα σε φωνή, μπουζούκι και μουσική επιμέλεια και το φίλο μου το Θέμη Βασιλείου σε κιθάρα και φωνή. Το Ρεμπέτικο Γλέντι, κατάφερε να μαζέψει καμιά 300-400αριά κόσμο. Μην παραλείψω να πω πως έπαιξαν και κρητικοί, κομμάτια από τον τόπο τους για καμιά-μιάμιση ώρα, όσο εμείς κάναμε διάλειμμα.

Μπορείτε να κατεβάσετε τους οδηγούς από εδώ:

Κώδικας: [Επιλογή]
http://rapidshare.com/files/314379515/Odhgoi___Proteinomeni_Seira.rar
Κάποιοι οδηγοί ίσως σας φανούν χρήσιμοι, κάποιοι ίσως όχι. Αξίζει όμως πιστεύω να τους κατεβάσετε. Μέσα, έχω επίσης και τη σειρά των κομματιών που χα φτιάξει, για την οποία μάλιστα άκουσα μετά το παίξιμο τις καλύτερες κριτικές.

Ελπίζω να σας βοηθάω. Καλά παιξίματα!!! ;) ;) ;)

Υ.Γ. Ο Λεσβιακός Καρσιλαμάς είναι δική μου διασκευή από ένα κομμάτι παραδοσιακό της Λέσβου και κυκλοφορεί μόνο στο youtube:


23
Καλές οι διασκευές όμως τόσο καιρό δεν έχω ανεβάσει κάτι δικό μου. Επιτέλους ήρθε η ώρα!
Από σήμερα, ένα νέο τραγούδι υπάρχει στον πλανήτη γη, καθώς η αγαπητή συμβολαιογράφος μου, το κατοχύρωσε!
Πρόκειται για το τραγούδι "Σταθμός Ονείρων", σε στίχους του χρήστη του kithara "BLACKJACK", μουσική κι ενορχήστρωση δική μου. Το γράψαμε το 2005 κι αξιώθηκα να το κατοχυρώσω σήμερα.

Η ηχογράφηση έγινε σε PC με λειτουργικό Win2000 με το πρόγραμμα Cubase SX 2, κάρτα ήχου M-Audio Delta Audiophile (η απλή PCI της M-Audio), ενώ παρεμβάλεται μία κονσόλα TOPAZ MACRO (Made in U.K.) κι ένα πυκνωτικό μικρόφωνο AKG Perception 100 (το φθηνό της AKG) για τις δύο κιθάρες, το ακκορντεόν, το φλάουτο με ράμφος, τη φυσαρμόνικα και τη φωνή (χωρίς pop-filter και είπα να μη βάλω Autotunes). Το μπάσο είναι συνδεδεμένο απευθείας Line in στην κονσόλα και περασμένο από Amplitube (ένα plug-in). Τα τύμπανα, εμπνευσμένα από ροκ ντράμμερς με κάποια ελάχιστα στοιχεία από Μιχάλη Καπηλίδη (απ' τους αγαπημένους μου).

Το τραγούδι μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:
Κώδικας: [Επιλογή]
http://rapidshare.com/files/226653694/Anaximandros_-_Stathmos_Oneiron.mp3
Καλή ακρόαση, περιμένω κριτικές όσο γίνεται πιο αντικειμενικές. :) :) :)

24
Καλησπέρα! Επανεμφανίζομαι στο φόρουμ μετά από αρκετό καιρό, έχοντας ετοιμάσει μια νέα διασκευή, διασκευή του κομματιού: "Ανδρομέδα" του Θανάση Παπακωνσταντίνου.
Σαν παραγωγή, είναι καλύτερη απ' αυτή την πρόχειρη που χα κάνει με το "Είσαι 'δω", που η προχειρότητά της, άγγιζε τα όρια της καφρίλας :P

Η ηχογράφηση, βρίσκεται εδώ:

http://rapidshare.com/files/127976732/Andromeda.rar

όπου μέσα στο RAR, έχω και την πρωτότυπη εκτέλεση, για να έχετε και μία πιο αντικειμενική άποψη (θα ήθελα, αν είναι εύκολο, πρώτα να ακούγατε το πρωτότυπο).

Ξέρω ότι η φωνή, θέλει ακόμη κάποια δουλειά...

Περιμένω τις πιο αυστηρές κριτικές σας για να γίνω καλύτερος!

25
... Μ' ένα εθιστικότατο παιχνιδάκι:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
προς το παρόν το χω φτάσει 5950.

Σελίδες: [1] 2