Σελίδες:
  • #1 από zeoy στις 17 Jan 2013
  • Το πρώτο κομμάτι jazz που έμαθα (εεε.... σχεδόν έμαθα) χτες.
    Autumn leaves σε chord melody στυλ
    Μη βαράτε, είμαι άσχετος και ναι έχω σκ@τώσει το τελευταίο chord


    https://www.box.com/s/xk5m366wbq4wmko9jgxx
  • #2 από noe13 στις 17 Jan 2013
  • Αυτη η τζαζοποιηση μονο καλο μας κανει τελικα! ;D

    Θα μου αρεσε με συνοδεια καποιου μπακ.τρακ...το γραφω με καποια επιφυλαξη γτ δεν ξερω αν υπαρχει!
  • #3 από kkmspm (φλουτσ) στις 17 Jan 2013
  • σωραιος!
    Θελει λιγο τσαχπινια παραπανω...αμφαση σε σημια που να δινει ενα καποιο ρυθμο. κατι σαν τονισμος πανω στο bit.  ;)


    κανε πρακτις και οταν εισαι ετοιμος βγαλε αυτη την βερσιόν :P
    Autumn Leaves - Stanley Jordan
  • #4 από zeoy στις 17 Jan 2013
  • [size=78%]Θα μου αρεσε με συνοδεια καποιου μπακ.τρακ...το γραφω με καποια επιφυλαξη γτ δεν ξερω αν υπαρχει![/size]


    μα δεν ακούς τη σαγιονάρα που κρατάει τέταρτα από πίσω;  ;D


    άμα μάθω να ρίχνω και κανα σολάκι θα δοκιμάσω ίσως με backing track πάντως.
    Ευχαριστώ για την ακρόαση.
  • #5 από zeoy στις 17 Jan 2013
  • σωραιος!
    Θελει λιγο τσαχπινια παραπανω...αμφαση σε σημια που να δινει ενα καποιο ρυθμο. κατι σαν τονισμος πανω στο bit.  ;)


    κανε πρακτις και οταν εισαι ετοιμος βγαλε αυτη την βερσιόν :P
    Autumn Leaves - Stanley Jordan



    κάτσε να μάθουμε τα βασικά και βλέπουμε για τσαχπινιές. Δε λες που το έπαιξα χωρίς να έχουμε τραυματισμούς, διαστρέματα, κακώσεις κλπ ;D


    Καλά την εκτέλεση του Stanley την κάνω για ζέσταμα πριν αρχίσω να μελετάω :P
  • #6 από Lo.Lee.Ta στις 18 Jan 2013
  • Όμορφο Zeoy, αλλά για να γίνει 100% τζαζ πρέπει να περιέχει και μερικές ακαταλαβίστικες μπουρμπουλήθρες που παρατρίχα θα φαλτσάρουν! Keep on man ! και προσοχή μην μοιάσεις στον Stanley ! 'H διπλό μισθό παίρνει ή είναι τσιγγούνης και απέλυσε τον ένα κιθαρίστα.
  • #7 από zeoy στις 18 Jan 2013